PANAS! BAGAIMANA KITA MAHU MENJUAL PRODUK YANG SUDAH ROSAK?

Ini satu persoalan yang sangat susah nak kita jawab, bagaiaman kita mhu marketkan satu produk yang sudah terang lagi bersuluh sudah rosak? Adakah dengan membuat re'packaging' yang mudah kita boleh menaikkan semula produk tersebut? Macamana nak buat ni?

Mungkin The Unspinners boleh menjawab persoalan ini, KLIK SINI

Atau kita gunakan beberapa CON SULTAN untuk memperbaiki benda yang dah rosak? KLIK SINI

Cukupkah dengan strategi yang begitu? Kenapa aku cakap produk ni dah rosak sebab memangs ecara hakikatnya ianya sudah rosak, INI BUKTINYA

Ini sekadar pandangan, harap ad ayang bijak pandai dan boleh repackage dan beri nyawa balik pada produk yang dah rosak ni. Tak baik jual nama lain untuk naikkan produk. Seharusnya produk tu kena ada kualiti supaya orangramai sendiri boleh nilaikan kebaikan dan kualiti produk tersebut.

Korang faham tak aku cerita pasal produk apa ni? Kalau tak faham, klik link aku bagi tu dan fahamkan. sekadar pandangan dan teguran. Jangan marah ya. Carilah produk berkualiti demi untuk kebaikan bersama...

2 Responses to "PANAS! BAGAIMANA KITA MAHU MENJUAL PRODUK YANG SUDAH ROSAK?"

  1. H20 terbaik pada yang tahu,
    langkah dan tindakan penuh matang,
    tergopoh gapah membawa malapetaka,
    H20 ibarat air yang tenang,
    Apa nak jadi padamu parpu,
    lagak seperti dihasut pembangkang,
    terlalu mudah dikencing di kepala,
    ibarat kerbau boyot dicucuk hidung,

    kah kah kah

    ReplyDelete
  2. H2O dah jadi sejarah di sebabkan beberape tindakan yang diambil semasa menjadi menteri dalam negeri.
    Dia hanya memikirkan nak play safe dan meraih undi sahaja tetapi hakikat ISA yg di hapuskan telah digunakan pembangkang secukup mungkin sehingga rakyat marhean menjadi gusar. H2O sepatut memperbaiki sistem undang berkenaan keselamatan dalam negeri sebelum menghapuskan nya demi memancing undi kaum tertentu sehinggakan pihak yang menyokong kerajaan tersinggung.
    Hakikatnya produk yang rosak perlu di buang dan bukan nya di recycle.
    Perlu di ingatkan kepada semua perwakilan pilih lah calon calon akan datang yang membawa kepentingan agenda bangsa dan bukan nya mengampu kaum lain demi undi.
    Inilah kata kata ini pemimpin pergi dan datang trtapi perjuangan yang masih belum selesai perlu di teruskan.
    Wallahu alam....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!