PANAS! AZEEZ BALING MENGAMUK DALAM PARLIMEN? KENAPA? WHY?

Steady la Dato Azeez, aku da kat Parlimen tadi dan aku tengok cara Dato Azeez dalam Parlimen memang puashati la, tak sia-sia orang Balin pilih dia sebagai Ahli Parlimen mereka, dia argue dengan begitu baik sekali dalam dewan tadi.

Beliau menyokong pembentangan rang undang-undang baru yang menggantikan EO dan ISA! Aku nak beritahu perwakilan UMNO, korang pilih la Azeez sebagai ahli Majlis Tertinggi UMNO. Dia ni seorang yang kuat berkerja. Itu adalah hakikat.

Aku tak perlu cerita panjang pasal Azeez ni, semua dah tahu apa yang telah dia lakukan, tapi kalau korang nak refresh balik, bacalah artikel Medan Info Kita, DISINI

18 Responses to "PANAS! AZEEZ BALING MENGAMUK DALAM PARLIMEN? KENAPA? WHY?"

  1. Dalam umno hampir kesemua pemimpinya bagus bagus.. Termasuklah azeez...

    Yang tak bagusnya adalah pemimpin pakatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno dah perintah 50 tahun lebih tapi melayu masih ketinggalan.Boleh kah kita anggap pemimpin umno tu bagus ?

      Delete
    2. ketinggalan camne tu bro? Ni org bodoh mcm ko reti type gna keyboard n internet tu dikira ketnggalan ke? Monkey brain asshole.

      Delete
    3. Kerajaan bn dah beri peluang byk kat melayu,cuma melayu malas, ada tanah sewanya kat cina.cuba ambik cangkul. Beri proj,sub nya kat cina. Hantar anak melayu belajar tinggi2.dpt degree.diberi tubanya kat kerajaan yg perihatin kat pribumi.

      Delete
    4. Sendiri yg malas usaha salahkan org. Kamu yg tak pandai sekolah salahkan mak bapak tidak berpelajaran. Kau lah melayu tuh.
      Kpd yg tidak bersunat.

      Delete
  2. Kenapa kita perlukan pemimpin seperti azeez?? Jawapan dia mudah saja..dia di antara pemimpin yg menganggap setiap maealah rakyat adalah masalah dia, setiap kesulitan org lain adlah kesulitan dia..kalau bab ramah mmg tak pyah citer la, kalau org yg cakap az3ez ni sombong mmg dia org tu biol bebenor la, byk mnum air kncing lim kit siang...

    ReplyDelete
  3. Jarang dah kita nak dapat pemimpin yg betul2 memahami kehendak rakyat seperti azeez nie.. Kalau ada pun itu hanya lah lakonan utk mengaburi mata rakyat..... Lihat je lah betapa banyak jasa yg dia buat samada di dalam dan luar negara dan ini menunjukkan yg beliau nie sangat menyayangi malaysia nie dan aq rasa tindakan beliau menyokong Akta baru menggantikan isa adalah satu tindakan yg berani dimana beliau tahu yg ramai ahli2 fuckatan akan mula menyerang beliau disebabkan tindakannya itu

    ReplyDelete
  4. Geng mamak haram Jadah sama mcm PK

    ReplyDelete
  5. ya memang betul tu parpu..azeez nie memang seorang yg berkerja kuat..tak nafikan..banyak masalah rakyat melayu yg dia da bantu selesai kan masalah..yg kes bini dibawa lari indon balik negara sana..siapa yg sukarela membantu tanpa disuruh?dia la azeez yg rela membantu even dia tak kenal pow siapa perempuan tu..mmg tabik sungguh dgn azzez nie..

    ReplyDelete
  6. pemimpin Pakatan haprak. Cakap tanpa berfikir. Menyampah tengok tiap2 ekor.

    ReplyDelete
  7. AZEEZ NIE SEORANG PEMIMPIN YG BERJIWA RAKYAT KERANA SEGALA MASALAH YG DI HADAPI RAKYAT DIA TOLONG SEOLAH-OLAH MASALAH ITU AZEEZ YG PUNYA. AKU MMG RESPECT GILA DGN KEPRIHATINAN AZEEZ INI TERHADAP MANGSA KEADAAN. KALAU NAK TAHU AZEEZ NIE TAK PERNAH BANGGA DGN KEDUDUKAN DIA KERANA DIA BERAMAH MESRA DGN ORG TANPA KIRA PANGKAT DAN DARJAT. ORG YG SEBEGINILAH YG KITA PERLUKAN UTK MENJADI PEMIMPIN SUPAYA KELAK ESOK JIKA KITA ATAU ANAK CUCU KITA HADAPI MASALAH SENANG UTK AZEEZ NIE BANTU KITA..

    ReplyDelete
  8. nama Azeez nie sudah tidak asing lagi dalam persada politik tanahair negara kita...suatu ketika dahulu nama beliau mendapat jolokan sebagai Azeez Putra, kemudian menjadi Azeez Rempit,.. Biar apa sahaja gelarannya, namun itulah dia Azeez Rahim seorang tokoh politik yang sangat kuat bekerja....Walaupun tanpa jawatan sebagai seorang Menteri tetapi tugas dan peranan yang dimainkan oleh Azeez membantu banyak negara negara luar dalam Misi Bantuan Kemanusiaan telah berjaya mengharumkan nama Malaysia di mata dunia....bg aku azeez mmg layak d angkat menjadi ahli majlis tertinggi umno....

    ReplyDelete
  9. sbg pengerusi tabung haji pun dapat dilihat beliau walau dihina dikeji macam2 pun still dapat menjalankan tugasnya dgn baik..
    so why not dia azeez dipilih sbg ahli majlis tertinggi umno..
    better pilih org yg kita tahu mampu buat kerja daripada yg lain yang xmenyerlah
    nak pertahankn umno 5 tahun akan datang mmg perlu sgt memilih yg layak kalau tak hancur la

    ReplyDelete
  10. inilah pemimpin yg paling layak utk dijadikan ahli majlis tertinggi umno kerana azeez ini mmg mempunyai kredebeliti yg sgt bagus sekali dan azeez nie sebenarnya mempunyai hati yg sgt mulia dan baik hati dlm membantu insan yg mengalami masalah.

    ReplyDelete
  11. yup aku sokong beno dgn House PK nie..Dato Azeez nie mmg steady lah orgnya..kerja kuat tu mmg kebiasaan bg dia dah..bkn semua org blh jdi mcm dia tau..tp itulah dia mnusiakan mst ada je bnda yg depa tak puas hati..terutama sekali puak2 pakatan tu semua mna blh terimakan bnda mcm nie..sbb bg depa puak depa je yg the best! padahal habuk pun tarak!! memalukan kot..

    ReplyDelete
  12. azeez nie mmg berani dan berjiwa rakyat, kita dapat lihat segala kebajikan yg azeez lakukan selama ini. dia tidak pernah letih atau mengeluh dlm membantu org menyelesaikan segala masalah yg di hadapinya. segala kesulitan yg berlaku dah pasti azeez selesaikan dgn tenang sekali dan aku harap sgt azeez ni dapat jadi ahli majlis tertinggi umno dlm pemilihan umno......

    ReplyDelete
  13. pemimpin seperti azeez ni bukan senang nak dapat kerana dia mempunyai hati yg berjiwa rakyat. kan best kalau azeez menang kat parlimen aku dah tentu negeri aku maju seperti yg berlaku di baling sekarang. aku harap azeez ni dapat jadi ahli majlis tertinggin umno dlm pemilihan umno itu nanti.

    ReplyDelete
  14. KIMMA menyokong penuh Azeez dalam Parlimen selaku suara India Muslim SeMalaysia.

    Hidup Kimma!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!