MARI TENGOK VIDEO AZEEZ BALING DALAM PARLIMEN - BEST WEI

5 Responses to "MARI TENGOK VIDEO AZEEZ BALING DALAM PARLIMEN - BEST WEI"

  1. Memang hebat...macam ni la kita nak YB yang mempunyai daya melawan yang amat cemerlang sekali.

    ReplyDelete
  2. aku respek dengan azeez nie....tercegang wakil rakyat pakatan harami bila d cuci oleh azeez...terbaikkk la azeez...

    ReplyDelete
  3. I have been to 32 country utk selamatkan orang, saya bukan cakap teori macam yb...praktikal saya luas, wlaupun saya taj pandai law tapi saya ad pngalaman praktikal lebih...perggghhh!!!! Dia bukan yb, dia bukan pemimpin...dia aktivis, dia pejuang rakyat yang sebenar...hujah dia penuh dengan fakta dan sindiran yang mnyababkn yb pmbgkang xboleh buat apa2 slain dari pada tersengeh dan mnampkkan gigi...salute!!!

    ReplyDelete
  4. Tahniah wakil Parlimen Baling. Baru kena buku dengan ruas. Dia buat kerja. Mereka banyak bercakap.

    ReplyDelete
  5. Terbaik buat rakyat baling yang memilih yb azeez sememangnya beliau pembela rakyat, ....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!