MANA PI SI CALON NEW POLITICS NI? ALAHAI PUDIN....

Aku paling mneyampah dengan si Pudin ni, mujurlah Pudin ni kalah, kalau dia menang pasti muka ungka dia ni ada dok mneyemak dalam MT. Takkan aku takleh tulis orang yang aku tak suka kan/ Moh kita baca apa yang dinukilkan oleh The Unspinners kat bawah ni;

Parlimen kalah. Timbalan kalah. Majlis tertinggi kalah tak?

Asyik kalah ajer ...taklah hebat New Politics!

Mengikut perkhabaran dari UMNO Bahagian Temerloh, Dato' Saifuddin Abdullah tewas bertanding kerusi Timbalan Ketua Bahagian UMNO Temerloh. Beliau ditumpaskan oleh Azmi Mat Ludin.


Mula mula dulu kalah PRU 13 kepada calon PAS.... Sekarang tersungkur lagi! Tak lama lagi masuk PKR agaknya...? New Politics...

MIK

Bukan new politics tapi new badut! 
NEW POLITICS MY ASS!

24 Responses to "MANA PI SI CALON NEW POLITICS NI? ALAHAI PUDIN...."

  1. Hahahahaa.. baru ko tau intelligent ke tak. Padan muka

    ReplyDelete
  2. Cocky kot. Metang dari MCKK kira hebat. Other people don't matter. Aku yang hebat. Si Rauf promote mamat nie dalam wawancara tv1 tadi macam nak rak!!! Kalau dah cocky dan barang reject oleh ahli dan rakyat......tunggu dan ubah dulu lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rauf tu pun buat apa simpan lagi? Buat semak je...tak pernah SuK UMNO celaru macam dia.

      Delete
    2. Pantat ko laa... ko jeles tak dpt masuk MCKK kan? Ko bengang tak dapat isap batang konek bengkok Bang Non kan? Bang Non memg susah nak stim kat mat rempit mcm ko yg x dpt masuk MC-Gay-Gay

      Delete
    3. Org cerdik pandai memang tak layak dlm umno.blh pulak kalah dgn mamat yg sek takad tingk.5.pelik betul!

      Delete
  3. Syukur Alhamdullillah. Nyah kan dia dari UMNO. Not worth a single sen.

    ReplyDelete
  4. as salam, koi orang temerloh tahu kenapa saifuddin kalah. beliau kalah kerana beliau tiada projek2 untuk di bagi pada kroni. silap beliau kerana beliau jujur & amanah berbeza dengan Adun Lanchang. Beliau kalah di dunia tapi menang di akhirat. Aok x taw menda diam je lah yek.

    ReplyDelete
  5. Parti orang kecewa sedang menunggu dia.

    ReplyDelete
  6. Org Temerloh dah tolak dia, UMNO pun tolak, bersara jer lah.. sememangnya manusia yang pandai bercakap tapi kerja tak buat sangat tak digemari. Peminat dia ni hanyalah sebahagian org muda yang belum matang pemikirannya. Janji utk penduduk Temerloh macam IPTA, MRSM dan selesaikan masalah bangunan UMNO terbiar tak berjaya diselesaikan sepanjang jadi MP, lagi mau cakap banyak?

    ReplyDelete
  7. kahkahkah. rakyat jelata dah tolak kat PRU. sekarang giliran perwakilan umno pulak dah tolak kat PAU. pudin oh pudin oi.

    ReplyDelete
  8. Kah kah kah...Ingatkan new politik dia hebat sangat...lepas ni boleh tunggu dia akan hidu bontot nuar brahi pulak..

    ReplyDelete
  9. kesian aku tgk KB bahagian2 sekarang..yang takat SPM pong ada...yang pandai2 memang susah nak ada dalam bahagian2.Ada graduate dari London Schools,Imperial Colleage dan sbgnya..Namun aku rasa PM boleh ambil yang bijak2 pandai selain dari ROMBAU nih,dalam skop bidang yang berbeza,,jika tidak dalam politik pong,,mungkin GLC atau sewaktunya.Janji,dia mau tolong orang2 Melayulah..

    ReplyDelete
  10. pencacai Nuar dlm UMNO. Otak berkiblatkan demokrasi PR-LGBT.. elok lah jatuh awal2 dr merosakkan lg UMNO yg skrg sudah byk rosak!

    ReplyDelete
  11. bro..dia sengaja buat kalah lah sebab dia ada perancangan dia sendiri...new politics lah katakan...bodoh...

    ReplyDelete
  12. kawan2 aku orang2 PAS semua bersimpati dgn beliau..mereka kata dia bertanding dgn jujur ..tak main politik wang..sebab tu beliau tewas

    ReplyDelete
  13. Haprak punya parpu engko tak tahu menilai intan dan kaca... 'Bloger not intelligent' tu mungkin engko agaknye

    ReplyDelete
  14. Dia ni kira dah lupa asal- usul. ALIF BA TA nya. Apa yang dikejornya tak tau le. Nak kata bodoh, dia pandai. Tapi jenis pandai tak boleh di sokong perjuangannya. Merugikan ALIF BA TA. Ahli Umno diperingkat bahagian dan cawangan kena buang orang macam ini. Bior dema duduk tepi je. Jangan bagi dema jadi kepala. Nanti abih badan hancur lebur. Terima kasih orang Temerluh.

    ReplyDelete
  15. Pemilihan dlm PAU 2013 ni amat signifikan jika kita lihat keputusan yg dizahirkan oleh ahli UMNO di akar umbi. Secara umumnya, UMNO menolak calon yg mempunyai ideologi liberal yg melampau hingga meminggirkan hak-hak Melayu bumiputera. Hanya calon yg berkaliber dan mempunyai jati diri Melayu bumiputra yg tinggi sahaja mampu memperjuangkan nasib mereka.

    Tiada lagi calon yg suka mengamalkan konsep apolegatik yg dipilih oleh ahli kerana kerugian & kegagalan utk memartabatkan hak-hak Melayu bumiputera. UMNO perlu bangkit dari khayalan dan maju sederap kehadapan untuk memimpin negara dlm PRU14 nanti. In sha Allah..

    ReplyDelete
  16. Terlebih cerdik....statement si Pudin byk yang merosakkan reputasi UMNO walaupun dia rasa hebat dah statement macam tu

    ReplyDelete
  17. Dia ni sahabat Ambiga dan baik dengan DAP,molek sangatlah kalau terus bergabung secara rasmi dengan puak-puak petualang.Abang Non sedang menanti.PRU depan boleh bertanding atas tiket PKR atau tiket bas....oop tersilap....tiket PAS=Parti Akal Sempit.

    ReplyDelete
  18. Geng MCKK sure support giler..t'masuk ler DSAI...baguih punya networking na!! Tp depa da lama infiltrate gomen...jadi punahsihat, loyar buruk, ntah apa2 lagi jawatan ler. Tak tau la kalau Najib pantau ke tidak depa ni..

    ReplyDelete
  19. Jangan nak kutuk mckk. Kerana nila dua tiga titik rosak susu sebelanga. Aku dan ramai lagi budak kolek bukan geng depa. Tulis biar berlapik jangan sampai aku korang. Ingat!

    ReplyDelete
  20. Saipundek saipundek kalau UMNO bolih letak kau di atas, perwakilan UMNO juga bolih letakk kau di tahap ahli biasa je. Ada faham orang yg fikir dia bijak sangat ....new politics lah sangat... bodoh bertingkek tingkek.
    Perwakilan UMNO menggunakan old school politics je.

    ReplyDelete
  21. Saipundek ni layak jadi pembancuh kopi bang non je

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!