KENAPA PERLU SOKONG SHAHIDAN KASSIM SEBAGAI MT? WHY? WHY?

Sebabnya mudah saja dan aku yakin orang UMNO semua tahu pakcik ni sangat rajin., asal ada PRK je dia ni akan turun dan pergi ke tempat orang tak nak pergi, maksudnya dia ni sanggup pergi ke kampung orang asli, tempat pribumi yang sangat la jauh ke dalam adanya.

Masa takde jawatan pun dia kerja kuat, la ni dia jadi menteri pun hebat dia pertahan kerajaan di Parlimen. Dia ni sempoi dan selain orang muda UMNO perlukan orang lama macam Shahidan ni. Maka orang UMNO sekalian, sokong la Shahidan Kassim.

Untuk Shahidan tak perlu tulis panjang because he is a working man. Semua tahu dia ni memang rajin. All the best Dato Seri!

2 Responses to "KENAPA PERLU SOKONG SHAHIDAN KASSIM SEBAGAI MT? WHY? WHY?"

  1. yep..betul tu..org muda kena belajar maksud sy kena byk belajar drpd Shahidan Kassim.

    ReplyDelete
  2. Belajar rajin ikut dia...tapi jangan ikut perangai dia.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!