HEBAT! SELANGOR BANYAK BAGI UNDI NAIB PRESIDEN PADA MUKHRIZ MAHATHIR!

Aku dapat tahu mukhriz menang di banyak bahagian di Selangor, setakat ni Subang, Kuala Langat, Ampang, Shah Alam, Kapar, Selayang, Hulu Selangor dan Gombak Mukhriz menang. Hebat Selangor ni...just stay tune untuk keputusan terkini ok...

23 Responses to "HEBAT! SELANGOR BANYAK BAGI UNDI NAIB PRESIDEN PADA MUKHRIZ MAHATHIR!"

  1. Baru selesai Solat Maghrib....dalam sujud aku mendoakan mudah2an ALLAH SWT memberi kemenangan pada Dato Mukhriz Mahathir....

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya turut mendoakan Mukhriz Menang- malah yg mengkagumkan PAS pon menerima Mukhriz Mahathir...bagi saya MM lambing IKIHLASAN dan PERPADUAN UMNO-PAS- yakni umat Islam....

      anakbukitgantang

      Delete
    2. Mukhriz lambang PERJUANGAN YG TAK DICEMARI POLITIK WANG dan PERPADUAN UMNO -PAS...sebab tu akhbar MALAYSIAKINI sgt takut Mukhriz menang!

      Delete
    3. Tak pe bro..kalau ada hishamudin menang dan ada bantahan ttg campurtangan istana mempengaruhi kemenangan dia,dan jika menyalahi peraturan parti,insyallah mukriz yg di kedudukan ke 4 akan dilantik jadi vp umno..kalau diizin allah

      Delete
    4. Begitu juga jutaan penyokong umno yg x ngundi dlm pau ni

      Delete
    5. Kalah tetap kalah.itu realitinya.

      Delete
  2. hishay oh hisyay...

    ReplyDelete
  3. Aku pun.. moga mukriz berjaya..

    ReplyDelete
  4. Insyallah semoga dipermudahkan untuk kemenangan Dato' Mukhriz, amin

    ReplyDelete
  5. Amin.hanya org yg berakal, beriman dan sygkn agama shj pilih mukhriz mahathir.

    ReplyDelete
  6. Maklumat terkini!!!!
    H2O menang, Mukhriz kalah.
    Damn it!!!!

    ReplyDelete
  7. saya aminkan doa anon 8:00 PM

    ReplyDelete
  8. Ramalan Tun M jarang tak tepat...saya nak mukhriz tp apa nak buat...
    .UMNO sayang menteri amaran....KJ pon sokong Hishammuddin menunjukkan sokongan pemuda masih kuat pada hishammuddin.....n in future senang laluan KJ kalau nak cabar Hishammudin....pandangan saya kenapa hishammuddin disokong sekarang la.... :)

    ReplyDelete
  9. In sya Allah doamu akan dimakbul....amin

    ReplyDelete
  10. Insya Allah Dato Mukhriz mahathir akn berjaya...

    ReplyDelete
  11. Frust la mukriz tak menang, tido lagi baik.

    ReplyDelete
  12. Gandingan yg asal terus mantap
    Kejora pun sama turut gemerlap
    Team serasi dan cukup lengkap
    Kemas benar tak tahu nak cakap

    Kepada Hisham tahniah diucap
    Namun Mukhriz jangan sentap
    Lain penggal lawan dulu sayap
    Baru tahap VP boleh berentap

    Pemilihan selesai semua siap
    Semua krisis lupakan sekejap
    Elokle berdamai peluk dakap
    Sikap gentlemen biar diterap

    Nasib Mukhriz sedikit malap
    Hisham pulak semakin tegap
    Kawan kita terpegun senyap
    Air mata tu jangan le tak lap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mantap? Hahaha...bodoh kau tu simpan la untuk anak cucu...ni semua sokong yang akan membawa rebah.

      Delete
    2. hisham mudin tu robot najib..chip dalam kepalanya dh byk karat..

      Delete
  13. Ketua perhubungan umno selangor cuba nak sekat,tapi perwakilan selangor drp bahagian -bahagian yg memilih mukhriz telah mula mahu perubahan...ketua perhubungan umno selangor bgmana pun menang selesa di bhg beliau bertanding..mmg sudah diduga kerana pemuda,wanita dan puteri masih dimonopoli olh kroni-kroni beliau...umno selangor dlm bahaya....

    ReplyDelete
  14. Tahniah kepada team dpmm selangor walaupun mereka dihina dan ditendang oleh umno selangor tapi mereka masih x putus harapan aku melihat sendiri usaha giguh mereka yg penting aku respek gila kt mereka kerana dlm team xde k.bahagian mahu pun irg yg ternama malah ahli umno biasa je...aku nak ucap kan tahniah kepada team dpmm selangor aku percaya team ni akan digeruni...good luck team dpmm selangor

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!