GEMPAR BERAPI! PAS KANTOI SEBAR RISALAH FITNAH DI SG LIMAU - RUGI TAK BACA

Adoyai PAS apa bebal sangat ni? Demi nak tunjuk si calon PAS tu amat akrab dengan arwah Azizan maka telah dilakukan satu gambar photoshop dan bend ani kantoi akibat gambar yang digunapakai tu pernah keluar kat Sinar Harian.

Meh kita baca dulu:

Hari ni satu Malaysia kecoh apabila akhbar Sinar Harian berjaya kantoikan penipuan tak ingat PAS terhadap pengundi di Dun Sg Limau.

Cubaan PAS untuk memperdayakan pengundi di kawasan tersebut terkantoi apabila sekeping gambar yang dimuatkan dalam risalah-risalah kempen PAS untuk menunjukkan kemesraan diantara calon PAS dengan Arwah Ustaz Azizan ternyata palsu dan bukan gambar sebenar.


Gambar asal memaparkan Timbalan Pengarang Berita Sinar Harian, Muhammad Mat Yakim bersama Ketua Biro Utara, Mohd Idros Mohd Ali bertemu Azizan di pejabatnya pada 25 Mei 2011.

Namun, gambar Muhamad Mat Yakim diganti dengan gambar calon PAS Mohd Azam Abd Samat menggunakan teknik superimpose.
Gambar Asal
Gambar Auta
Dan apa yang lebih menarik sebentar tadi, dalam sidang akhbar yang yang dibuat oleh PAS, mereka tidak mahu mengaku dengan kesalahan mereka sendiri dan cuba untuk menyalahkan pereka grafik yang membuat risalah tersebut kerana mengubahsuai (superimpose) gambar calonnya bertemu dengan Ustaz Azizan.

Pelikkan..Bukankah risalah yang dibuat perlu disemak terlebih dahulu sebelum dihantar untuk dicetak. Jadi siapakah pemipin PAS yang bertanggungjawab memeriksa dan memberi kelulusan sebelum risalah itu dicetak?????
PAS hari ini menyalahkan pereka grafik yang mengubahsuai (superimpose) gambar calonnya bertemu dengan almarhum Tan Seri Azizan Abdul Razak di pejabat beliau seperti dimuatkan dalam risalah kempen mereka sebelum ini.

Menurut anggota Dewan Undangan Negeri Anak Bukit, Datuk Ir Amiruddin Hamzah, pihaknya tidak ada niat untuk "mengada-adakan sesuatu yang tidak ada" dan akan menyiasat perkara itu dengan pereka grafik yang mereka risalah itu.

"Saya akan siasat dan kita bertanggungjawab untuk memperbetulkan perkara ini," katanya yang bertindak sebagai pengarah operasi PAS untuk pilihan raya kecil Sungai Limau.
Pasal nak cover penipuan yang terkantoi..Terpaksalah mereka menipu lagi untuk menutup penipuan yang lepas..Dalam sidang media yang dibuat oleh jurucakap Mahfuz sebentar tadi....

Tambahnya lagi, PAS sendiri sebenarnya ada banyak gambar calon mereka bersama Azizan dan tidak perlu berbuat demikian untuk mengelirukan penduduk Sungai Limau.
Sehingga kini EP tak nampak pun satu gambar asli, tulen dan original kecuali yang palsu yang menunjukkan kemesraan diantara calon PAS dengan arwah Ustaz Azizan seperti yang diwar-warkan oleh jentera pilihanraya PAS di DUN Sg Limau. Kesiankan!!!

Macam mana kita nak percaya bahawa gambar yang dikeluarkan oleh PAS selepas ini merupakan gambar yang asli dan bukannya palsu??

Kalau ada la gambar tersebut..EP rasa dah lama mereka akan jaja gambar ini..Betul tak???

Jijikkan cara permainan politik PAS.. Sanggup menipu rakyat dan memperalatkan pengaruh arwah Ustaz Azizan hanya untuk mendapat sokongan rakyat. EP harap pengundi di DUN Sg Limau dapat buka mata dan menilai keikhlasan PAS untuk membela rakyat...

House PK: Ini aku copy dari Empayar Pemuda, hangpa tengok la PAS ni, makin lama makin haramai jadinya, aku suka nak tengok UMNO dan PAS bersatu, sungguh tapi kalau perangai depa makin bangkai macam ni, carilah ahli PAS yang betul-betul berjuang ikhlas kerana Allah saja la, persoalannya sekarang ada lagi ke?

Wahai penduduk Sg Limau, sudah-sudah la tu. Kasi BN Menang ini kali lah! 

26 Responses to "GEMPAR BERAPI! PAS KANTOI SEBAR RISALAH FITNAH DI SG LIMAU - RUGI TAK BACA"

  1. Cara mengcover penipuan mmg la dengan menipu jgk..takkan la calon pon tak sedar dia tak pernah jumpa Ustaz Azizan?..dah2 la menipu...

    ReplyDelete
  2. Dah Penipu dengan Penipu - Calon dan Mahfuuuz. Pemikiran yang sangan rendah IQnya. Orang SL jangan undi calon Penipu...hang pa nak masuk neraka ka???

    ReplyDelete
  3. Ada gambar ponpuan free hair lg dlm pejabat MB... Kelassss!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu pompuan dalam kaca tv bro

      Delete
  4. Parpu
    PAS : Penipuan Adalah Strategi

    Sama macam motto Zionist
    By way of deception thou shall have war

    ReplyDelete
  5. LEPAS TIPU. TIPU LAGI. NAK MENYANGKAL PENIPUAN..TIPU LAGI.
    BERTINGKET TINGKET DOSA MENIPU. INILAH DIA PARTI ISLAM. BOLIH DIBUAT CONTOH. SEBAB GERENTI BOLIH MASUK SYURGA.

    ReplyDelete
  6. Perkara kecil macam ni pun dia orang boleh menipu,apatah lagi perkara besar seperti negara Islam,Hudud,syurga dan neraka.

    ReplyDelete
  7. Kerana perangai mereka macam ni,itulah sebabnya gambar video sebenar al Jubori main Cinadol pun mereka kata tipu,mereka sangka org lain pun perangai penipu macam mereka.Pas oh Pas,buanglah kopiah atas kepala tu.

    ReplyDelete
  8. Kalau bab kantoi 100% mcm ni pun PAS msih mcm belut nk menipu belit.. agak2 kalau hal2 besar spt wang negara berbillion2 di tangan mereka apa akn terjadi? Setan2 besar dlm PAS yg nk perintah kita? ajar tenteang Isle? diri mereka sndiri pun duduk di jalan penipi, munafik.. risalah pn xboleh nk semak padanlah tabung Memali lesap.. xde org semak.. main belasah..

    Mat Sabu duk dgn betina dlm hotel pun xsalah..sbb tk semak hukum apa? Bodoh sesat lg menyesatkan PAS Laknatullah. Klu PAS mng sekalipun ingtlah takkan berkat dan akan dtg kemurkaan Allah dgn cara KOTOR mcm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haram jadah PAS..punya nk tnjuk pd pencacai dn pengundi konon rapat dgn ust Azizan.. rupanya seteru syaitan yg menjelma. smpai mcm ni tahap longkang strategi PRK PAS? ptuihhhhhhhhhhhh... mcm pelacor!!

      Delete
  9. Salam semua,
    tahniah dna tabik pd MB kedah yg bijak menjawab dan gunakan bahasa yg tajam utk melawan fitnah2 baghal PAS yg sudah kering otak..mcm2 penipuan disuburkan stlh kempen 'baik' xlaku..itulah PAS.. pelacor politik..

    semoga UMNO diberikan kejayaan mendapatkan kerusi N20 Sungai Limau ini. Insya Allah, Ameen.!

    ReplyDelete
  10. admin, pls tautkan link ni pd abby abadi, dia trlalu taksub mngatakan Pas maksum dan Umno penuh penipuan..... nah skrang sinar harian mndedahkannya...

    ReplyDelete
  11. pas bodoh kan ramai 'ulamak' tapi bila dah terang2 berbohong mana suara 'ulamak' pas..bila dah subahat dengan syaitan2 ini tak layak di panggil ulamak..

    ReplyDelete
  12. Umno ada ulamak ke?kaki sondol mcm babi byklah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn alih tajuk. Org alim, ulama atau waliyulllah depa akan duk diam2. Gelaran adalah ujian dimana akan dtg syaitan goda bg rasa riak, sombong, takabur. Cara Tuan bertutur, ulama dpn mata pun x akan sedar. pertanyaan, adakah lidah ulama akan keluar kata2 kesat. Marilah kita sama2 mengucap kalimah tauhid balik, perbaharui iman, mudah2an tenang jiwa dan dilimpahkan hidayah pd kita utk mengenal yg Haq dan yg Bathil. Wallahu a'lam

      Delete
    2. PAS xde ulamak yg dijulang2 mcm setan2 berkopiah dlm PAS.. guna istilah ulamak utk perkuda dn tipu umat Islam.. itu lebih hina dr najis dan babi.. sedar dirilah babi pun mulia lg dr pencacai2 PAS.. nama Tuhan pun mau jual.. undi punya pasal.. puiiihhhhh!!

      Delete
    3. Ularmak PAS semua dah ikut kaki sondol jubor dan jual kalimah Allah

      Delete
  13. Maaf cakap, fitnah, pembohongan dan penyelewengan fakta adalah santan harian ahli PAS. Menipu orang kampong dan ahli PAS kat kampong memang lumrah di kalangan pemimpin PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi satu org2 PAS suka lihat org lain dgn hina dn rendah. Klu di kg2, jika jiran atau org tu bkn pencacai PAS, org2 PAS ni akan cari buruk, kelemahan, hina dan xhormat org tu.. tmbh2 kena pulak penyokong UMNO. mereka riak. sombong dgn parti mereka konon pilih Islam.. tp hakikatnya mereka menipu dn ditipu.. duduklah di kg2 yg ada org2 PAS ramai.. tahulah anda mcm mana akan dipulau, dikutuk kata jika tk senada dgn mereka.. hanya Allah SWT shj lyk balas sikap putar alam mereka!

      Delete
  14. Lsmo tau dah PAS ni kaki ponipuuuuuuuu!!!!!! Kok bulih sumo nsk di tipu ea.. sei sekelumit pun tak akan pocayo apo yg PAS buek, sobab ea cumo satu iaitu PAS ni memang ponipuuuuuuuu! !!

    ReplyDelete
  15. Itu lah yang terjadi bila Setan dibuat kawan. Kalau tak menipu macam mana nak geng dengan Setan.

    PAS (ikut ejaan rumi) - Parti Ajaran Setan
    PAS (ikut ejaan jawi) - Parti Iblis Setan

    Sokong Setan dapat pahala dapat masuk Syurga ... kata Nik Aziz
    Sokong Umno tak dapat pahala tak dapat masuk Syurga ... kata Nik Aziz

    ReplyDelete
  16. mahfum hadis nabi saw :

    orang beriman boleh takut.
    orang beriman boleh kedekut.
    tapi orang beriman tak boleh MENIPU!!!

    dr segi logiknya yg empunya diri yakni calon pastinya tahu fakta nie. menipu termasuk perbuatan FASIK dan orang FASIK TAKLEH JADI SAKSI DLM HUKUM HUDUD.

    sekian dimaklumkan

    ReplyDelete
  17. Anon 233

    Anda boleh kata apa saja kepada Ustaz Azam calon Pas itu. Fasik bagi dirinya mungkin semacam Kerisik sahaja .... enak lagi sedap. Buktinya .... saya baca dalam Sinar Harian hari ini, Ustaz Azam enggan memberikan sebarang komen bila pemberita bertanya tentang gambar superimposed dirinya bersama Ustaz Azizan. Kalau dia seorang Ustaz yang jujur, yang ikut nabi, yang ikut islam dan yang takut Allah .... pasti dia akan berkata " Yang Dalam Gambar Itu Bukan Saya kerana Saya Tidak Berada Bersama Mereka Pada Masa Gambar Dirakam ".

    Saudara Blogger House PK, tolong siarkan posting saya. Mudah2an akan dapat dibaca oleh para pengundi di DUN Sungai Limau sebelum mereka membuang undi pada 4.11.2013. Saya tak minta mereka undi Umno tetapi saya minta mereka mengundi calon yang sentiasa bercakap benar dan bukan calon yang awal2 lagi dah mahu menjadi " seorang penipu ".

    Terima kasih House PK

    Ana Muslimah

    ReplyDelete
  18. Kepada calon Pas PRK Sungai Limau

    Ketahui lah oleh kamu bahawa walau pun kamu itu seorang Ustaz, akan tetapi keperibadian kamu adalah lebih buruk daripada bekas Menteri Kesihatan Datok Chua Soo Lek. Chua Soo Lek, bila ditanya oleh pemberita, cepat2 saja dia mengaku " ia benar, dalam gambar itu memang saya " tak kala dia berdepan dengan fitnah skandal seks satu ketika dulu.

    Wahai Ustaz Azam, cuba2 lah banding2kan diri kamu dengan Datok Chua Soo Lek ... siapa yang lebih mulia ?????

    Blogger House PK, tolong siar kebenaran supaya diketahui oleh para pengundi dalam DUN Sungai Limau. Terima kasih.

    Ana Muslimah

    ReplyDelete
  19. Pendirian saya adalah :

    Saya lebih hormat kepada seorang Paderi Kristian yang bercakap benar daripada hormat kepada Ustaz Islam yang menipu.

    Ustaz Azam kalau awak bukan seorang penipu, tolong katakan KEBENARAN tentang gambar yang di dakwa superimposed itu.

    Kepada para pengundi di Sungai Limau, relakah anda mempunyai seorang wakil rakyat yang awal2 lagi sudah menampakkan bakat MENIPU ?????

    Ana Muslimah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!