GEMPAR BERAPI! AKIBAT ISU 'ROS' LIM KIT SIANG TERAJANG KARPAL SAMPAI JATUH KERUSI RODA!

DINASTI LIM DAN DINASTI SINGH BERKERJA KERAS UNTUK HARAMKAN DAP-EPISOD 1

Saya memohon maaf kerana tidak mengemaskini blog ini selama seminggu. Saya berada di Bali berjumpa dengan seseorang dan dari sana saya ke Perth untuk berjumpa pula dengan seorang pemimpin DAP berhubung pemilihan semua CEC pada 29.Sept.2012.

Saya tidak akan berhenti mengisi blog ini dan saya akan teruskan dengan siri-siri akan datang sehingga segalanya selesai. Hari ini mungkin ada yang beranggapan penulisan saya tidak penting atau saya membawa cerita bohong. Saya yakin apa yang diisi dalam blog ini akan menjadi satu rujukan penting satu hari nanti.

Pemilihan semula CEC hujung minggu lepas membuatkan Dinasti Lim dan Dinasti Singh semakin pening kepala. Semuanya kerana kehadiran Jenice Lee sebagai perwakilan dan turut membuang undi.

Rakyat Malaysia telah mengetahui Jenice Lee dipecat daripada DAP semasa GE 13, April 2013. Tiba-tiba Jenice hadir membuang undi untuk memilih CEC minggu lepas. Gambar-gambar kehadiran Jenice termasuk gambar Jenice sedang memasukkan kertas undi CEC ke dalam kotak disebarkan dengan meluas di internet.

Penyebaran gambar-gambar itu membuatkan orang ramai yakin bahawa pemilihan CEC tidak dilakukan dengan betul dan tindakan ROS selama ini betul. Warga internet mempersoalkan bagaimana orang yang telah dipecat boleh hadir sebagai perwakilan ?

Dinasti Lim dan Dinasti Singh mengeluarkan arahan kepada semua ahli CEC supaya jangan mengulas perkara itu jika ditanya oleh pemberita atau sesiapa sahaja. Ini bagi mengelakkan bahana besar melanda DAP.

Kehadiran Jenice sebagai perwakilan adalah mengikut peraturan kerana pemecatannya sebelum ini tidak sah akibat CEC yang ada pada waktu itu tidak diiktiraf. Sebab itu beliau masih kekal sebagai perwakilan.

Jika ada mana-mana ahli CEC yang menjelaskan sebab kehadiran Jenice sebagai perwakilan ianya akan mengesahkan CEC sebelum ini tidak diiktiraf. Itu akan menyusahkan Dinasti Lim. Mereka mengambil tindakan mendiamkan perkara itu sebaliknya mengalihkan isu dengan menyerang ROS untuk menunjukkan mereka tidak bersalah dan mengelirukan rakyat. Sebab itu dalam tempoh seminggu ini Lim Guan Eng, Tony Pua dan Karpal Singh terus menyerang ROS. Rakyat Malaysia sekarang patut tahu bahawa bapak pembohong dan pembelit.

Dalam masa yang sama mereka juga sedang susah hati kerana kredibiliti mereka teruk tercalar di kalangan golongan intelek dan ahli perniagaan cina. Kecelaruan pemilihan CEC turut dirasai oleh Kerajaan Penang kerana ahli perniagaan mula berkira-kira untuk melabur modal di sana akibat dari kedudukan Lim Guan Eng yang tidak stabil.

Apa yang saya beritahu di bawah ini mungkin sukar untuk anda semua percayai. Namun saya boleh mempercayainya dengan mudah kerana saya telah lama bergaul dengan golongan ini. Cakap di depan lain dan lain perbuatan di belakang adalah perkara lumrah dalam DAP. Mereka bercakap pasal rasuah dan intergriti di depan rakyat namun di belakang ramai yang tidak tahu bahawa DAP sebuah parti yang kuat rasuah.

Tahukah anda bahawa kini DAP sedang berusaha untuk mengharamkan parti mereka sendiri ?

Sukar untuk percaya kan ?

Namun itulah hakikat yang berlaku sekarang selepas pemilihan semula CEC minggu lepas.

Bagaimana dan apa yang sedang dilakukan oleh DAP untuk haramkan parti mereka, saya akan kongsikan dengan anda esok dalam episod kedua.

Sumber: DAP Insider

9 Responses to "GEMPAR BERAPI! AKIBAT ISU 'ROS' LIM KIT SIANG TERAJANG KARPAL SAMPAI JATUH KERUSI RODA! "

  1. Aku anggap KS Lim dan KSingh dah tak relevan dengan DAP dah. Status mereka sama taraf dengan tokong idup..tokong sahaja.. yang satu hari nanti abunya akan disimpan di Candi Gambang, Jirat Teragong Planet Bumi bersama abu Chin Peng.

    ReplyDelete
  2. Memang itulah tujuan asalnya........DAP takut nak bubar DAP...implikasinya besr......jadi kalau diharamkan oleh ROS merika akan meraih simpati berganda dari orang cina dan menanam sikap kebencian diantara cina dan Melayu inilah jerat yang dipasang oleh DAP.........merika ini dari keturunan kominis dan penjenayah tegar dan pembawa amalan kongsi gelap dinegara ini .

    ReplyDelete
  3. Memang itulah tujuan asalnya........DAP takut nak bubar DAP...implikasinya besr......jadi kalau diharamkan oleh ROS merika akan meraih simpati berganda dari orang cina dan menanam sikap kebencian diantara cina dan Melayu inilah jerat yang dipasang oleh DAP.........merika ini dari keturunan kominis dan penjenayah tegar dan pembawa amalan kongsi gelap dinegara ini .

    ReplyDelete
  4. Aku nak gelak giler...cakap di depan buat di belakang tak serupa...kononnya ini style DAP. Yg BN tu, cakap di depan manis belakang di main belakang dan disonglap kuat2 sampai keluar asap, APE TUHHHH????????

    ReplyDelete
  5. yg menakjub sedunia... org pas melayu bumiputera pkr percayaaaaa dap.. sape tertipu??????? bukan tipah seorg tertipu....

    kita tau.. cina ada komplotan sesama mereka.. bukan setakat janji mulut.. tapi melibat bisnes halal haram.. kongsi gelap... dah tentu duitttt dlm jumlah besarrrrrrr dah abisss utk capai cita cita cinabeng menguasai malaysia.. tapi gagallll... pemimpin besarrrrr dap tentu dah berjanji mcm mcm... sekarang mungkin mereka semua menuntut janji??????????

    tak mustahil nyawa jd taruhan.. jadi sanggup lakukan apa saja... hihihihi kita ikuti terussss SANDIWARA DAP..

    ambiga mana ya... bersih taik kambing dlm kandang ke.. tak mungkin... ambiga nak bersih semua jln raya dr taik hewan.. kemungkinan yaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu baru ditipu oleh Cina belum lagi Yahudi, pandainya orang PAS dan PKR jadi barua selamanya.

      Delete
  6. bn pandai cover

    dap bodoh tak pandai cover

    kalau dah bodoh...lagi mau pimpin?

    gelak guling2 aku kah kah kah

    lim phang sai

    ReplyDelete
  7. peduli apa daftar dgn ROS. selama ini kongsi gelap tak pernah pun berdaftar dgn ROS tetapi mereka masih boleh mengaut kekayaan dan bergerak lancar dgn aktiviti yg merosakkan rakyat dan negara.

    ReplyDelete
  8. Aku heran dengan spekulasi. Yahudi la, cina la, barat la. Nak tahu kenapa cina kaya? Sebab bersatu dan kuat berusaha. Kenapa Melayu miskin? Sebab dengki, minta disuap dan pemalas. Tak mau tengok kelemahan sendiri tapi menyalahkan orang lain. Melayu kaya selalunya ada kaitan dengan UMNO BN. Kroni. Mereka ni peduli pasal orang Melayu lain ka? Tak. Mereka guna orang Melayu lain untuk jatuhkan musuh dorang. Isu paling mudah, MELAYU dan ISLAM.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!