FUYOH! BUMBUNG TOKONG ADA KALIMAH ALLAH?

Untuk kisah penuh, KLIK SINI

2 Responses to "FUYOH! BUMBUNG TOKONG ADA KALIMAH ALLAH?"

  1. ni semua efek patulan cahaya tu je...hadoi bende mcm ni pun nak dijadikan isu..nampak sgt melayu ni kurang intelek

    ReplyDelete
  2. Ni apa punya bodo la orang yang amik gambar ni. Asal tengok benda menyerupai kalimah Allah terus anggap itu pelik dan ajaib. Tu kan lekuk2 atap yang bila dilihat dari sudut tertentu yang secara kebetulan kelihatan seperti tulisan kalimah Allah.
    Itu pun takjub sangat ke...Ntah apa2 daa...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!