FINAL COUNTDOWN! ESOK AKAN TERBUKTI UMNO ADA MARUAH ATAU TIDAK - BACA LA KALAU BERANI

Menarik artikel dibuat oleh sahabat blogger Tukang Dok Peghati ni, WAJIB KENA BACA, KLIK SINI

Kalau ikut pada teori kenegerian yang aku siarkan semalam, KLIK SINI
Atau ini?
Itu terserah la pada korang sapa korang nak pilih, aku nak Zahid dan Mukhriz je. Aku tak nak tamak la kan? SO yang ketiga siapa saja aku tak kisah, tapi kalau boleh biarlah seseorang yang boleh buat kerja dan sayangkan negara ok?

Ini aku nak share doa dari Husin Lempoyang tentang pemilihan esok, BACA DOA TU kat sini

Satu je pesan aku, walau semua perlukan wang, tapi dalam keadaan sekarang ni parti UMNO perlukan adunan lama dan baru, kena nampak ada perubahan. Kalau tidak berubah dan masih macam dulu memang susah la, walau apa orang kata kita ada akal bukan?

Allah bagi kita akal untuk berfikir jangan jadi bodoh dan pilih ikut chai nanti parti hancur berkecai! Wang bukan segala-galanya. Kepada sahabat perwakilan sekalian, jangan jadi BANGKAI dan hancurkan parti hanya kerana DISURUH, atau DISOGOK ok. Buktikan UMNO memang bermaruah esok!

Ingat pemimpin yang korang pilih ni akan mewakili UMNO untuk PRU 14. SO jangan lupa, orang kasi chai, campak dalam longkang je. Buat pilihan demi masa depan parti, unless chai tu best ok kalau tak best dan sama je kasi buang je tau...all the best to UMNO.

ESOK KITA AKAN LIHAT UMNO NI MASIH RELEVAN ATAU TIDAK!

Ada ramai lagi, tapi cukup la pilihan aku untuk pemilihan kali ini, aku tak bagi chai, aku bagi nama-nama yang boleh menaikkan UMNO and please stop saying mereka ni semua korup ok. Kalau ya pun nak jatuhkan calon lain jangan la main kotor ok BANGKAI?

Selamat Mengundi!

0 Response to "FINAL COUNTDOWN! ESOK AKAN TERBUKTI UMNO ADA MARUAH ATAU TIDAK - BACA LA KALAU BERANI"

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!