CALON-CALON INI LAYAK KE JADI MT? BIAR BETUL?

Layak ke dia ni? Apa? Tak layak kau kata? Biar betul, bagi aku CM Melaka ni memang anak jantan melayu yang beani sound Cinabeng kering-kering je. Dia ni memang power, kalau la di abukan CM aku rasa dia ni dah boleh bertanding jadi Ketua Pemuda hari tu tapi sebab dia CM baru maka dia kena concentrate kat Melaka dulu.

Gila la orang UMNO kalau ta pilih Brader Idris ni jadi MT beb. Semangat melayu dia memang ori punya. Aku doakan supaya dia menang. Siapa lahi, meh tengok kat bawah ni:

Siapa tak kenal Tajuddin ni? seorang yang tegas dan otai yang disegani kawan dan lawan, memang betul kadang-kadnag orang kata dia ni keras sangat tapi sedara sekalian, pergilah kawasan dia, hampir 70 peratus melayu dikawasan dia menyokong dia. Tak percaya pi la check sendiri. Kita kena guna otai lama ni.

Siapa lagi?

Ismail Sabri ni memang hebat orangnya, banyak benda masa dia jaga KPDNKK rakyat dapat nimati hingga sekarang terutama sekali Kedai Rakyat 1 Malaysia dan banyak lagi, tak perlu nak cerita banyak dia memang antara menteri yang perform. Kena pilih dia juga sebagai MT.

Above all that jangan lupa Azeez Rahim,

Sudha macam-macam Azeez buat, hanya orang buta saja takkan nampak apa yang telah Azeez buat untuk rakyat Malaysia. Dari bawak balik anak dara yang dibawa lari ke luar negara hingga le ke bantuan rakyat Malaysia yang ditimpa kesusahan seluruh dunia. Kerusi Baling yang paling susah nak menang pun dia boleh menang kat situ. Rugi kalau UMNO tak pilih dia sebagai MT.

Aku tak tau la mana satu pilihan korang tapi mereka ni adalah antara orang-orang yang patut korang pilih. All the best!

0 Response to "CALON-CALON INI LAYAK KE JADI MT? BIAR BETUL?"

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!