BEST WEI! CALON BAHAGIAN PILIHAN HOUSE PK!

Ini adalah Dato Shalimin, beliau akan bertanding sebagai Ketua Bahagian Kamunting esok. Aku harap orang-orang Taiping akan menyokong beliau tanpa berbelah bahagi. Banyak yang dia sudah lakukan di UMNO Taiping dan terbaru Dato Shalimin berjaya membina bangunan UMNO di Kamunting.

Sorang lagi favorite aku yang akan bertanding di bahagian adalah Dato Rozabil, beliau akan bertanding sebagai naib ketua bahagian Arau

Aku harap orang dibahagian esok akan memberikan mereka undi dan sekaligus memenangkan mereka berdua ini. Come on perwakilan bahagian sekalian. You can do it! Support mereka. Tq

0 Response to "BEST WEI! CALON BAHAGIAN PILIHAN HOUSE PK! "

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!