TERKINI PERAK SOKONG DS ZAHID HAMIDI KEKAL NAIB PRESIDEN UMNO!

Terbaru, UMNO Perak melalui Dr Zambry menyokong penuh supaya DS Zahid Hamidi bertanding dan kekalkan kerusi Naib Presiden.

Lagi satu berita Azalina the man telah menyatakan hasratnya untuk bertanding untuk MT sahaja buat masa ni, since kita tahu dia ni jantan mungkin dia akan ubah keputusan disaat akhir. Yalah dulu si juburi pun bersumpah kata tak akan tentangTun Ghafar, tiba-tiba dia bertandning gak kan?

Aku percaya ramai lagi akan bertanding dan ramai juga akan mencari blogger, facebookers dan twiterians. Korang nak sokong sapa sokong la janji jangan bantai sesama sendiri. FOKUS pada calon yang korang angkat je sudah la ya..

Selamat berjuang untuk memilih pemimpin yang korang suka, mana yang aku tak suka aku akan cakap, sebab ini blog aku, suka hati aku la kan? Muahahahahahaha


3 Responses to "TERKINI PERAK SOKONG DS ZAHID HAMIDI KEKAL NAIB PRESIDEN UMNO!"

  1. He..he..he...takut

    ReplyDelete
    Replies
    1. He..he..he.. kita berdua saja, memang takut cam rumah berhantu.

      Delete
  2. aku sokong zahid bertanding tumbalan presiden umno.presiden for hishamudin.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!