SPRM OH SPRM! APA YANG SEDANG BERLAKU NI SEBENARNYA?

Apa yang sedang terjadi dengan SPRM sekarang ni? Kalau tidak masakan blogger Malay Rights boleh tulis sebegini dalam blog beliau, KLIK SINI

Itu tandanya blogger tersebut dah betul-betul marah dengan SPRM. Tapi bila aku baca apa yang ditulis oleh The Unspinners kat SINI, lain pulak ceritanya. Ada betul jugak apa yang The Unspinners tuliskan itu.

Kat negara kita ni bukan kira siapa benar siapa tak benar, bukan kira siapa salah siapa betul, yang menjadi masalah kat negara kita ni ialah GOSIP PANAS! Asal ada keluar kisah tak baik je, terus rakyat Malaysia jatuhkan hukuman kata bend ayang belum terbukti tu betul..

Susah jugak kan macam ni? Apakah kita rakyat Malaysia ni makin cerdik atau kita ni makin sakit sebenarnya? Kena persepsi selalu dijadikan bend ayang betul? Persepsi belum tentu benar, ianya cuma persepsi...

Apa pandangan korang pasal SPRM ni? Adakah mereka ni masih boleh diharap atau sudah tiada harapan lagi/

6 Responses to "SPRM OH SPRM! APA YANG SEDANG BERLAKU NI SEBENARNYA?"

  1. Dalam SPRM ke atau SPR ke,penuh dengan orang PKR dan PAS yang boleh dirasuah oleh DAP.

    ReplyDelete
  2. Korang kritik SPRM macam laa korang tuu bagus sangat . Cermin muka sendiri dulu sebelum nak kritik orang lain .

    ReplyDelete
  3. Sprm masih relevan seandai nyer tiada tangan ghaib.contoh kes rasuah mantan mb umno negeri kedah.bukti cukup.siasatan lengkap.pegawai penyiasat sprm akhir nyer ditukarkan dan kes senyap jer.Allah swt tak luper.akan dimainkan rakaman tersebut di padang masyhar nanti.waktu tu bole lari ker.

    ReplyDelete
  4. JABATAN KERAJAAN YANG TAK BOLIH DIHARAP

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya SPRM ini jijik dimata masyarakat , masyarakat pon tahu menilai tindak-tandok mereka ,yang bepengaroh dan bolih mempengarohi dibiarkan bagitu sahaja . Iklasnya semua agensi penguatkuasa sungoh mengechewakan semuanya bolih dibeli.
    Kesanya orang Melayu juga tertindas kerana Melayu tidak mampu membeli.

    ReplyDelete
  6. Hhhahha....jgn risau..yg bersalah adalah kereta yg kena tahan tu....setpol tu akhirnya akan dinaikkan pangkat jd timbalan menteri nanti...biasala kes2 yg melibatkan umno...akan begitu la keputusannya...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!