SEKAT? UGUT? TARIK DIRI? BILA NAK BERUBAH NI?

Aku terkejut dengan pendedahan The Unspinners KLIK SINI. Siapakah yang mereka maksudkan? Kenapa boleh jadi sampai macam ni sekali?

Bile kite dengan AMARAN sebegini keluar, ada baiknya kita hampar SEJADAH dan mintak petunjuk dari yang MAHA ESA......

2 Responses to "SEKAT? UGUT? TARIK DIRI? BILA NAK BERUBAH NI? "

  1. Tokey lembu aper ker.teringin sangat nak tengok tokey lembu selak kain.kih.kih.kih.kih.betul ker tokey lembu tu asal dr malabari jual manik kuran.

    ReplyDelete
  2. Malanglah nasib wanita dan ibu
    Bawah pimpinan si tokey lembu
    Ini punya mami banyak kelabu
    Dah buat UMNO banyak jerebu

    Tidakkah diri merasa malu
    Tahi lembu masih berbau
    Seluruh negara semua tahu
    Orang beginikah kita mahu

    Dah heboh jadi bahan cerita
    Ketua asyik nak kumpul harta
    Rosak dan buruk imej wanita
    Nak biar hancur kah parti kita

    Harapan mami dah tentu malap
    Bersama suami dah buat silap
    Setpol pula dah kaki songlap
    Masa depan UMNO nanti gelap

    Kiri kanan nak masuk belaka
    Rata pelusuk rakyat tak suka
    Ini lah jenisnya manusia puaka
    Nasib UMNO nantinya celaka

    Dengarlah ini kawan nak pesan
    Pilih pemimpin biar berwawasan
    Jangan nantinya ahli dah bosan
    UMNO terpaksa cari batu nesan

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!