POSTER-POSTER MENARIK MUKHRIZ MAHATHIR UNTUK DIKONGSI BERSAMA! #MM4VP




8 Responses to "POSTER-POSTER MENARIK MUKHRIZ MAHATHIR UNTUK DIKONGSI BERSAMA! #MM4VP"

  1. Ada ketokohan dan aura utk jd pm malaysia akn dtg

    ReplyDelete
  2. Sdra RC.....

    PM Najib & rombongan sekarang melawat USA untuk kunjungan hormat & mengikut telunjuk Obama & pihak Zionist. Tak lama lagi Obama pula akan membuat kunjungan balas ke Malaysia. Pada saya USA & NATO adalah budak suruhan Zionist. Mereka adalah musuh Islam. Islam selepas perang dunia I & II kini jadi sasaran & mangsa kekejaman Zionist.

    Nak tahu rahsia lebih lanjut... sila layari You Tube, "Islam dan negara-negara barat - Sheikh Imran Hosein".

    ReplyDelete
  3. Yop perwakilan yg nak ngundi tak peduli poster kempen yop! tak payah gah benda2 rope ini. calon2 lain udah laju jumpe perwakilan deme kroje kereh termasuk penyandang jawatan. penyokong2 mukriz jgn le asyik seronok berslogan berposter aje. ingat laluan mukriz bkn senang, dia pencabar, ramei org nak ngerat dia, 3 penyandang kempen berakit dan...dan...jadi kena kroje kuat di bawah tu chor!!!

    ReplyDelete
  4. kalu MM tak lekat VP taktau la..mmg UMNO takmau berubah..kesian akar umbi, sampai bila2 pun jadi akaq..

    ReplyDelete
  5. Ketua-ketua bahagian yang dah nak masuk 5 penggal,tapi masih gagal mempertahankan kawasan,sudah sudahlah tuh..orang pun nak naik muak tak habis2,,,syok sendiri,tapi hakikatnya memang tetap kalah..terimalah seadanya,,bagi peluang kepada golongan muda yang lebih bersemangat...harimau mati tinggal kan belang,manusia mati tinggalkan nama,namun jika singa mati tinggalkan bangkai,alamatnya manusia mati tinggalkan bahana

    ReplyDelete
  6. alamak belum jadi menteri masa dulu dah jadi botak kinggggg!!!

    ReplyDelete
  7. MM kena selalu tgk org di sekeliling, relevan ke tdk dgn perjuangan. itupun kalau ikhlas le...tapi terus terang, MM masih perlu byk belajar...setakat ini cuma memiliki 30% dari ketokohan Tun M...

    Jgn bini Queen Control sudahlah MM ooi...

    ReplyDelete
  8. MEB has a lot of joy to tell
    Benefit the bumi and Malay farewell
    Opponents are now worried like hell
    Nothing more for them to shout and yell

    Now we see the truth had prevail
    Najib had explained MEB in detail
    We haven’t started they say it’ll fail
    They’re telling foolish and stupid tale

    Whatever they say we never bother
    Opponents attack looks like failure
    Najib’s team is now getting stronger
    Winning the election is quiet of sure

    For no reason Najib & KJ they hate
    Entry and Seman are the two big head
    But then they know it’s all God fate
    Their influence is now getting to fade

    Najib’s team is now pulling the gear
    What he announced we already hear
    Opponents are now afraid and in fear
    Some of them are left with cry and tear

    It’s a perfect decision to choose Khairy
    For UMNO’s sake as well as the Country
    Let the opponents be in fear and worry
    We hope later on they will feel sorry

    Khairy perform well as Youth Minister
    All sports bodies he looked and monitor
    Worth for Najib choosing the youngster
    He will come to the top sooner or later

    We based on facts that are concrete
    Khairy being promoted due to merit
    It is not the post that he just inherit
    Go to hell with the two bloody culprit

    Some even yell and cry like mad
    All their says are dirty and bad
    But now we reject people like that
    Seman and Entry are now very sad

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!