PANAS WEI! DATO HAMIDAH OSMAN BERTANDING SEBAGAI NAIB KETUA WANITA UMNO!

Hamidah Osman @ Kak Midah akan bertanding sebagai Naib Ketua Wanita UMNO Malaysia pada pemilihan kali ini.

Mengenali Kak Midah secara peribadi, beliau adalah seorang yang sangat kuat berkerja. Aku menyokong penuh Kak Midah dan aku berharap sangat beliau tidak akan tarik diri.

Sebab aku percaya dengan adanya Kak Midah sebagai Naib Ketua Wanita, jentera wanita akan lebih mantap.

Apa pandangan korang?

16 Responses to "PANAS WEI! DATO HAMIDAH OSMAN BERTANDING SEBAGAI NAIB KETUA WANITA UMNO!"

  1. Udah ler yop.midah nie PRU pun kalah.orang umno pun meluat kat dia nie.takder ker calun lain yg lebih baik.ataupun sudah ketandusan calun berkaliber.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Midah kalah sebab orang Cina Batu Gajah semua undi PAS dlm PRU13 hari itu. Kebanyakan orang Melayu Batu Gajah tak suka PAS kerana telah menjual kalimah Allah, PAS menyokong peliwat dan penzina dan PAS adalah Mustapha Spenda.

      Delete
    2. Apa sangkut paut midah nie dgn batu gajah.agak agak ler.fakta biar betul.nanti nampak sangat kebodohan.kih.kih.kih.kih.kih.sahih pencacai bodoh maklumat dan fakta.main hentam ikut suka mulut longkang najis jer.ko tanya midah DUN maner dia bertanding.bodoh.bodoh.

      Delete
  2. mohon kakBEDAH tanding jawatan ketua wanita umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Midah tu pun lebih kurang Kak Bedah lah juga, dua2nya peminat telor! Kak Bedah suka jentik telor!
      Kak Midah pulak masa PRU13 dulu cakap lawannya dah kecut telor! Udahnye ape jadi Kak Midah ... telor ke mane, kamu ke mane ... kaloh jadinye ..
      Rentikanlah Kak Midah oi .. jage anak cucu kome lagi baik, tak ade nak susah2 memikior ...

      Delete
    2. Kenapa telor kau dah hilang ke?.. Suruh org lain jaga

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9.58 pm
      Apakah saudara sakit segera berjumpa doctor jangan sampai merebak pula.

      Delete
    2. Anon 9.58 pm

      Mak dia itam sebab tu tulis tak pernahnya terang...kahkahkah

      Delete
    3. Anon 9.58PM...
      kau tak payah le nak menyamar....cubaan kau menghasut tu tak laku sbb kau penerima rasuah tegar. Aku setuju dgn Anon 10.14 PM....kau mmg sakit, baik pi hospital cepat mana tau boleh daftar masuk hotel Hospital bahagia/permai kat Tg Rambutan tu.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Demokrasi ala UMNO lepas sign kertas percalonan boleh lak nak Tarik Diri,. Pooorah, itu macam boleh ka? Ini namanya demokasi telor itik masin. Harap semua calon ada TELOQ tak tarik diri..errr calon wanita err.. cam mana ye teloq tak de..ooo ada jati diri harap tak tarik diri

    ReplyDelete
  6. Mudah mudahan dato hamidah boleh bagi tunjuk ajar kepada wanita umno bagaimana cara nak pakai jilbab yang menepati syarak.

    ReplyDelete
  7. Harap pemimpin Wanita UMNO yg baru nanti dapat didik ahli UMNO supaya hentikan amalan bersalam antara lelaki dan wanita yg bukan mahram.

    Amalkan kepimpinan melalui teladan.

    Zaman Tunku...Tun Razak...Tun Hussein... orang UMNO tak bersalam lelaki perempuan dgn bebas macam sekarang...

    Jangan lagi bagi alasan, kita sambut salam tangan yg dihulur supaya tidak menjatuhkan air muka dia. Kenapa kita kena jaga air muka dia sedangkan dia tidak menghormati perintah Allah?

    Wanita UMNO harus boleh ubah amalan yg dianggap 'kecil' ini kalau nak Allah tolong anda ubah perkara lain yg lebih besar.

    ReplyDelete
  8. Pada cacai Pakatan, bersiap sedialah menerima kekalahan di PRU14 nanti...hahahaha

    ReplyDelete
  9. insyallah boleh....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!