PANAS! MAYAT CHIN PENG HILANG? ADAKAH CHIN PENG NI KOMUNIS BERTARAF WALLY?

Ini lagi satu artikel oleh Zul Nordin tentang Chin Peng anak haram komunis bangsat, wahai anak-anak muda melayu baca dan fahamkan..jangan jadi bodoh macam babi ok:

Alhamdulillah, kita bersyukur kerana YAB Dato' Sri Najib Tun Razak begitu bertegas bukan sahaja tidak membenarkan mayat atau abu Chin Peng dibawa balik, malahan Kerajaan tidak akan memberi sebarang penghormatan kepada mayat Chin Peng. Pendekkata tegas Perdana Menteri, Kerajaan tidak ada kena-mengena dan tidak mahu ambil tahu mengenai mayat Chin Peng yang mati di Bangkok, Thailand.

Kebetulan tarikh kematian Chin Peng bersamaan dengan Hari Malaysia Ke-50 dan Hari Angkatan Tentera Ke 80. Satu ulangtahun yang sangat bermakna bagi rakyat dan negara Malaysia kali ini!

Bagaimanapun isu samada mayat Chin Peng wajar dibawa balik dan disimpan di Malaysia masih lagi diperdebatkan. Samada dalam kalangan komponen Barisan Nasional mahupun pakatan pembangkang, terdapat suara-suara sumbang yang mahukan mayat Chin Peng dibenarkan dibawa balik dengan pelbagai alasan diberikan.

Ada yang mendakwa Perjanjian Damai Haadyai 1989 mewajibkan Kerajaan membenarkan mayatnya dibawa balik. Ada yang mendakwa beliau anak kelahiran Sitiawan, maka wajib dibenarkan dia dibawa balik dan ditanam di tempat kelahiran. Ada yang mendakwa Chin Peng pejuang kemerdekaan, maka dia perlu diberi penghormatan sewajarnya. Ada yang mendakwa keluarganya ada di Sitiawan, maka sewajarnyalah dia dibenarkan kembali walaupun dalam bentuk abu!

1. Perlu diingatkan Chin Peng bukan warganegara Malaysia, dan tidak pernah menjadi warganegara Malaysia walaupun konon beliau diberitakan dilahirkan di Sitiawan. Malahan dalam permohonan Chin Peng melalui saman di Mahkamah, beliau gagal membuktikan bahawa beliau adalah seorang warganegara. Jadi tidak timbul persoalan untuk mayat atau abu beliau patut dibawa kembali ke Malaysia;

2. Salah satu terma Perjanjian Damai Haadyai 1989 bilamana anasir subversif dan pengganas daripada Partai Komunis Malaya bersetuju meletakkan senjata ialah mereka dibenarkan kembali ke Malaysia dengan syarat-syarat yang ditetapkan; namun anggota kanan PKM tidak dibenarkan balik ke Malaysia langsung. Dan ini termasuk Chin Peng, Rashid Madin dan lain-lain. Dan syarat ini diketahui oleh Chin Peng;

3. Dakwaan konon Chin Peng ada anak keluarga di Malaysia tidak boleh dijadikan alasan. Lagipun Abdullah CD, bekas Pengerusi PKM dan rakan setia Chin Peng menyatakan bahawa Chin Peng tidak pernah membela pun anak-anak dia selama ini (lihat artikel tribut Abdullah CD kepada Chin Peng bertajuk "Dengan Kesedihan, Berehatlah Komrad Chin Peng" disiarkan di www.malaysiakini.com 18.09.2013);

4. Dakwaan menyatakan konon Chin Peng adalah pejuang kemerdekaan ternyata meleset. Saya telah menerima artikel berikut yang ditulis oleh Kolonel (B) Sharom Hashim yang saya rasa cukup terang dan jelas maksudnya:
 
"MENGAPA CHIN PENG PERLU DI TOLAK SAMA SEKALI

PKM - Partai Komunis Malaya yang ditubuhkan pada awal tahun 30an bekerjasama dengan pihak British menentang Jepun bukan hanya untuk membebaskan Malaya tetapi mempunyai agenda lebih besar dari apa yang kita ketahui.

i. PERTAMA, untuk mendapatkan bekalan senjata, peluru dan latihan ketenteraan dari pihak British. Selepas perang kesemua senjata ini tidak dipulangkan, malah digunakan pula untuk memerangi pihak British.

ii. KEDUA, matlamat utamanya adalah untuk mendominasi politik di MALAYA selepas perang dunia kedua dan menukar sistem pemerintahan kepada sebuah Republik Komunis. Ini terbukti dengan percubaan mengambil alih pemerintahan di Malaya oleh PKM dan kuncu-kuncunya sejurus selepas kekalahan Jepun. Kalau tidak kerana penentangan berani masyarakat Sg. Manik dan kembalinya pihak British ke Malaya, mungkin lebih ramai orang Melayu akan di sembelih.

iii. KETIGA, orang-orang Cina memang berdendam dengan Jepun. Ini kerana Jepun telah menyerang CHINA pada tahun 1937 dan seterusnya membunuh dan menyeksa berjuta rakyatnya. Pembabitan PKM menentang Jepun di Malaya adalah sekadar membalas dendam dan melindungi kepentingan orang Cina di Malaya.

iv. KEEMPAT, Malaya adalah 'lombong emas' bagi British dan KOMUNIS CHINA. Bagi PKM menguasai Malaya dari segi politik dan ekonomi akan membolehkannya membantu negara asal membina semula ekonomi yang telah ranap akibat peperangan menentang penjajah dan peperangan sesama sendiri.

v. Mulai 1969 hingga 1989. kita saksikan PKM terus melaksanakan revolusi bersenjata yang meyebabkan ribuan angguta pasukan keselamatan dan rakyat kita (termasuk Melayu, Cina, India, Kadazan, Iban dan lain-lain) terkorban ataupun cedera. Tidak kurang juga harta benda negara di musnahkan.

Semasa itu kita sudah pun merdeka. Nak bebas apa lagi ! Bukankah mereka ingin bebaskan MALAYSIA dari kepimpinan Bangsa Melayu? Herokah Chin Peng ini? Hero untuk siapa? Untuk orang Melayu tak mungkin. Untuk orang Cina Malaysia, ramai juga yang merasai kekejaman dan mati ditangan PKM, dan sama-sama berjuang menentang bermati-matian terhadap mereka. Kemungkinan besar Chin Peng hanya ingin berbakti kepada negara asal ibundanya, Republik Komunis China.

KITA LUPAKAN DIA SAHAJA

Salam,
Sharom Hashim"


5. Satu perkara yang saya agak musykil ialah mengapa semasa Allahyarham Rashid Madin, bekas pimpinan utama PKM dan Ketua Rejimen Ke-10 PKM (pengganas Melayu) meninggal dunia pada 01 Sep 2006 di Sisakoin, Selatan Thailand, langsung tidak kedengaran bunyi mendesak jenazah Allahyarham dibawa balik ke Malaysia untuk dikebumikan.

Sedangkan Rashid Madin anak jati kelahiran Kampung Gunung Mesah, Gopeng, Perak yang dilahirkan pada 10 Okt 1917. Ibubapa dan ahli keluarganya masih berada di Malaysia. Beliau belajar awalnya di Madrasah Kg. Gunung Mesah, kemudiannya ke Sekolah Melayu Gunung Panjang hingga Darjah 5.

Rashid Madin berkahwin dengan Hamidah tahun 1938 dan dikurniakan empat orang anak.Beliau kemudiannya berkahwin lagi dengan komrad komunisnya bernama Selamah bt Abdullah dan dikurniakan seorang anak.
 
Rashid Madin adalah orang kanan Chin Peng dan sentiasa bersama beliau samada dalam perjuangan dihutan, mewakili PKM dalam mesyuarat gerakan komunis di London 1947, wakil PKM dalam Rundingan Baling 1955, dan mewakili PKM bersama Chin Peng dalam Perjanjian Damai Haadyai 1989.

Seperti Chin Peng, Rashid Madin tidak pernah menjadi, atau diterima menjadi warganegara Malaysia setelah kemerdekaan 1957.

Persoalannya mengapa kematian Rashid Madin tidak dijadikan isu oleh suara-suara sumbang yang kini mendesak bukan sahaja mayat Chin Peng dibenarkan dibawa balik untuk dikebumikan di Malaysia, malah ada yang lebih biadap dan kurang ajar mendesak mayat pengganas ini diberi pernghormatan sebagai pejuang kemerdekaan negara!
 
Adakah suara-suara sumbang itu menjadi syaitan bisu hanya kerana Rashid Madin beragama Islam dan seorang Melayu? Tepuk dada tanyalah otak sendiri!

Saya juga sedih dan terkilan melihat ada suara-suara sumbang pimpinan berbangsa Melayu dikalangan pembangkang yang meminta supaya mayat Chin Peng dibenarkan balik ke Malaysia! Apakah mereka ini buta sejarah? Atau buat hati? Atau sekadar bersandiwara politik demi undi tanpa memikirkan kepentingan agama, bangsa dan negara?
 
Malah ada peliwat-peliwat demokrasi yang menyeru supaya "let bygone be bygone". Mereka meminta kita melupakan sejarah kekejaman dan kezaliman anasir subversif dan pengganas komunis PKM pimpinan Chin Peng yang telah membunuh rakyat Malaysia pelbagai agama dan kaum. Mereka meminta kita melupakan darah rakyat Malaysia pelbagai agama dan kaum yang berlumuran ditangan Chin Peng! Untuk apa? Untuk mendapat undi? Untuk menang pilihanraya?

Yang lebih parah, ada kalangan anak muda Malaysia termasuk bangsa Melayu yang tak tahu hujong pangkal sejarah keganasan Chin Peng dan PKM, yang terpengaruh dengan politik sempit, rasis, ekstremis dan dakyah serta sentimen emosi mainan cauvinis dan pembangkang, menyatakan sokongan supaya mayat Chin Peng dibenarkan dibawa balik, dan kata mereka "kami bersedia menyambut jenazah Chin Peng untuk disempurnakan sebagai pahlawan!!!".

Apaka mereka ini begitu buta sejarah, buta hati perut sampai tidak tahu membezakan yang hak dan batil, yang benar dan zalim? Dimana silap kita sehingga lahir anak-anak muda sebodoh dan sebangang ini?

Wallahua'alam dan wassalam.

Adios amigos, grasias senor.

43 Responses to "PANAS! MAYAT CHIN PENG HILANG? ADAKAH CHIN PENG NI KOMUNIS BERTARAF WALLY?"

  1. Apa nak takut... Kalau diorang bawa balik mayat komunis tu tanam dekat sini... Hari ni tanam... esok kita korek dan lempar dalam lobang taik. Selesai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemilihan Umno: Pertembungan KJ, Mukhriz?
      Oleh: Zainudin Maidin
      Tarikh: September 18, 2013
      SAYA tidak pernah menolak
      kemungkinan Khairy Jamaluddin
      akan menjadi Perdana Menteri.
      Sebaliknya dalam posting saya yang pertama bagi pelancaran blog ini setahun lalu saya hanya mengatakan Khairy akan menjadi Perdana Menteri Malaysia di hari tua. Memandangkan pencapaiannya yang mengagumkan dengan keterampilan karisma yang merangkumi kepetahan bercakap,
      keberanian berinteraksi dengan lawan, intelektualiti, konsistensi, kepintaran dan pendekatan yang bersifat liberal, maka beliau adalah magnetik yang tidak sahaja menarik golongan muda Melayu (termasuk di luar Umno) tetapi juga bukan Melayu. Beliau telah menampakkan keupayaan untuk menjadi jambatan Umno yang tua kepada golongan muda dan kesenimbungan Umno dengan imej baru yang diperlukan untuk menghalang kepupusan yang ditakuti dan dibimbangi oleh bekas Presiden Umno, Tun Dr Mahathir Mohamad. Kuasa magnetik Khairy menyeluruh kepada mereka yang mengharapkan kepimpinan yang selari dengan penghayatan dan harapan generasi baru.
      Bersambung...

      Delete
    2. Hipokrit melayu bangsat terserlah.umno menjalinkan hubungan istimewa dgn negara China aper citer.siap hantar rombongan pemuda umno kenegeri China utk belajar pemerintahan China.gamak nyer sekarang nie China negara fahaman demokrasi kut.nah sekarang siapa pengkhianat bangsa.hanya yg bodopiang mcm zul nerodin dan pedukang parpundek saja yg jahil fakta.umno jalinkan hubungan dengan China kominis ok plak.cakap serupa buah pelior.

      Delete
    3. pi belajar sejarah lagi.....kenapa Tun Razak pi melawat China dulu masa dia jd PM.....dan kenapa Malaysia sertai NAM dan apa yg dinamakan DIPLOMATIK antara negara......

      p/s: baik Republik Islam Iran putus kan hubungan diplomatik dgn Malaysia dimana terang2 pemimpin kita menentang fahaman Syiah yg menjadi pegangan republik tersebut........

      Delete
    4. to AnonymousSeptember 21, 2013 at 3:47 PM...
      lu boddoh tahap taik babey..pahamkan sejarah or...
      lu cuma layak jadik lubang jamban untuk babey buang tinjanya.
      malang betul emak lu beranakkan lu.

      Delete
    5. Anon 3:47 p.m.

      Kalau lu bukan student political science atau strategic studies, lu jangan memantat kat sini buat komen bodoh dan bangang.

      Cinababi pun gelak tengok komen lu.

      Delete
    6. Kih.kih.kih.kih.walaupun sahih yg umporno la nie berselimut dgn China komunis namun pencacai yg telah digazetkan bodohpiang,haprak serta busuk sampai ker usus masih diperbodohkan oleh pemimpin mereka.jika dah komunis buat aper nak pergi hantar pemuda umporno belajar cara komunis mentadbir.jika dah bodoh tu memang ler bodoh.udah makbapak pun umporno haprak sampai ke anak pun masih umporno haprak,bodoh lagi busuk ke usus.udah madey kata nak mamphos pun masih nak tipu rakyat.dah dasar umporno berhubungan dgn China komunis maka hakikat nyer dakyah komunis cuber dibawa pencacai haprak bodopiang.bodoh tak sudah sudah.sahih ler bodohpiang 7 keturunan.kih.kih.kih.kih.

      Delete
    7. Kih.kih.kih.pada jun 14 2012 parti komunis China datang ke malaysia atas undangan umporno disambut dgn carpet merah oleh setiausaha kerja umporno.woi,mangkuk.jemput ler atas kapasiti negara.awat nyer jemput atas kapasiti parti umporno.woi......malu la woi.....siap bentang karpet merah.Nov 28,2012 parti China komunis bangga ada hubungan dengan umporno.berita dari umno online.aper citer bro.bukan negara bro tapi parti bro..tu ler dasar haprak ahli umporno yg bodoh.bukan aku kata tapi menyampaikan aper kata madey.makne nyer makbapak dan seluruh keturunan umporno nie memang ler bodoh.madey kata bukan aku.kih.kih.kih.kih.kih.kih.kih.kih.kih.

      Delete
    8. Klau keluarga nak melawat kubor nya boleh la terbang ke tnh perkuburan d thailand.
      Budak skrg dan bapak budak dulu yg sggh kecewa dgn kehidupan sanggup gadai segalanya trmsk agama. kedahagaan untok menyelamatkan negara dan bangsa sgt tipis sbb tidak mengenali dan tidak sayang.

      Delete
  2. Org Melayu yg menyokong Chin Peng adalah mereka yg lemah jiwa Melayu.Tak ada jatidiri Melayu.Parti Melayu spt PAS hanya mementingkan politik,tak peduli kelangsungan kaum sendiri.Mereka tak nampak apa dah terjadi dgn melayu di Spork.

    ReplyDelete
  3. Aku bagi korang komen bebas kat sini
    tapi
    aku harap korang kena bertanggungjawab
    dengan komen korang. Marilah kita raikan
    demokrasi dengan lebih beradab dan
    bertanggungjawab.



    BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

    ReplyDelete
  4. Anak merdika dan genarasi Y tidak pernah merasai kesensaraan,derita dan kesusahan semasa penjajahan jepun dan komunis.Seorang komunis yg terlalu kejam, bukan dgn bangsa sahaja malah ada seorang komunis telah mencampakkan seorang anak sendiri kedalam sungai hidup2.Cerita ini datangnya dari seorang komunis yg bernama Samsiah Fakeh.

    ReplyDelete
  5. PKM berjuang utk memerintah Malaysia
    Asalnya mereka menentang Jepun dan kemudiannya British
    Kalau betul mereka berjuang utk kemerdekaan Malaysia, mereka seharusnya berhenti berjuang setelah Malaysia merdeka dan sama2 berusaha membangunkan Malaysia

    Tetapi bila Malaysia merdeka & Melayu memerintah, PKM tidak puas hati dan maukan kaum Cina memerintah
    Sebab itu dorang masih mengganas dan bergerak menentang kerajaan Malaysia yg di pimpin oleh orang Melayu

    Bukankah DAP pun serupa ... tidak puas hati kerana Melayu yg memerintah Malaysia
    Mereka maukan Cina yg memerintah atau sekurang-kurangnya diperintah oleh Melayu yg menjadi boneka mereka
    Jadi DAP adalah kesenambungan PKM
    Sebab itu mereka beria-ia memuja & memuji Chin Peng
    Perjuangan DAP & PKM serupa sahaja iaitu menghancurkan Melayu di tanahair mereka sendiri

    Kalau dulu PKM ada pencacai seperti Rashid Maidin, Abdullah CD dan Mat Indera ... DAP pula ada Hishamuddin Rais, Khalid Ismeth & Zulkifli Ahmad
    Dulu Mat Sabu pun menyokong komunis tapi sekarang dah diam ... mungkin dah insaf kot

    ReplyDelete
  6. Mereka dah diberi kerakyatan dan mencari kekayaan tapi makin hari makin kurang ajar kepada tuan rumah yang menumpangkan mereka. Adakah dibiarkan sahaja hingga cacing naik kemata. Adakah nak dibiarkan sikap perkauman membara semula seperti 13 mei dahulu. Singkirkanlah pemimpin pemimpin yang lembik. Tidak cukup seorang dua sahaja pemimpin pemimpin melayu yang berani bersuara dan bertindak manakala lain lain menikus sahaja.

    ReplyDelete
  7. TAK PERLU BERTELINGKAH, CARANYA MUDAH:

    Sesiapa yg menentang penjajah, samada yg ditentangnya itu Portugis atau Belanda atau Jepun atau Inggeris, maka mereka adalah layak digelar PEJUANG. Sebaliknya pula, sesiapa yg bekerjasama & bersekongkol dgn penjajah, samada yg disokongnya itu Portugis atau Belanda atau Jepun atau Inggeris, maka mereka adalah layak digelar PENGKHIANAT.
    Matinya seorang pengkhianat, kita rayakan dan ra'i tetapi matinya seorang pejuang, kita tangisi & hormati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon1116, Kalau begitu, Chin Peng adalah pejuang lah?

      Delete
    2. 11.19am... Ya lah! Mengikut takrifan di atas!

      Delete
    3. Habis, yg pernah menyertai tentera Jepun, termasuk beberapa pemimpin Melayu ternama, bahkan ada yg pernah menyandang jawatan PM, bagaimana?

      Delete
    4. Anon 11.25am! Mengikut takrifan di atas ... kira PENGKHIANAT lah!

      Delete
    5. Anon 11:21am, ko buta kayu ke? Bukankah Chin Peng & Rashid Maidin tu ketua komunis?

      Delete
    6. 11.33am! Ini bukan persoalan fahaman politik … komunis ke, sosialis ke, domokratis ke atau soal bangsa … Melayu ke Cina ke hapa ke… ini soal PEJUANG dan PENGKHIANAT Negara … ada fahaammm???

      Delete
    7. OK OK ..TAK PERLU DEBAT LAGI ..
      KALAU BERDASAR HUJAH2 KAT ATAS, CHIN PENG ADALAH SEORANG PEJUANG ATAU WIRA.
      MAKA, MAYAT DIA WAJAR DI BAWA BALIK DAN SEMADIKAN BERSAMA WIRA2 LAIN YG TERKORBAN SECARA PENUH ADAT ISTIADAT PENGHORMATATAN.
      MENGHALANG MAYAT CHIN PENG DIBAWA PULANG ADALAH SATU DAKYAH & HELAH POLITIK!

      Delete
    8. Takrifan apa benda tu ???

      Kalau dah merdeka pun masih membunuh lebih 10,000 tentera, polis & orang awam tak kan nak panggil pejuang kenmerdekaan.
      Itu pengganas namanya

      Pejuang kemerdekaan akan berjuang sehingga kemerdekaan sesebuah negara sahaja
      Lepas merdeka letak senjata dan sama-sama membangunkan negara

      Delete
    9. Anon kat atas ni mcm monyet.. Menjulang kapir laknat sebagai pejuang dan memfitnah tun abdul razak org islam sebagai pengkhianat.. Dia x paham apa erti agent melalui penyamaran .. Pegi baca mendalam lagi bab sejarah sebelom nak memfitnah saudara islam aku .. Pengkhianat sebenar ialah org islam yg sanggup bersengkokol dhn kapir laknat utk menjahanamkan negara dan agama sambil menjual ayat ayat Allah di pentas politik.. Membenarkan kapir laknat sewenang wenang guna ayat Allah utk politik .. Puiiii.. Pengkhianat agama nombor waahed puak tu.. Mengaku beragama tapi perangai mcm munafiq..

      Delete
    10. Malaysia adalah Negara berdaulat, Chin Peng memang pejuang iaitu pejuang komunis yang nak menjahanamkan Negara berdaulat. Yang mempolitikkan isu ni ialah Pakatan Runtuh so korang yang menjadi mangsa permainan minda Pakatan Roboh cepat2lah sedar, kepimpinan korang bukannya tau nak membinamajukan Negara makin nak dijahanamkannya lagi adalah dan sedarilah kamu bahawa sangat buruk dan jalan yang kamu pilih itu.

      Delete
    11. Siapa yang menentang pemerintahan kerajaan Melayu adalah dikira pengkhianat atau penderhaka sebab ini adalah Tanah Bangsa Melayu.

      Delete
    12. Takrifan yang menarik. Penjajah British menyokong penubuhan umno. Tapi lepas tu dia sokong pulak penubuhan pas. Kalau umno dianggap pengkhianat, kenapa pulak British merestui penubuhan pas. Tengok sekarang pada dah jadi?

      Delete
    13. Itu bermakna british nak pecahkan bgsa melayu...kaedah pecah perintah masih dipakai...mudah aje sifir tu...kalu satu parti mlayu ja dominan, kalu 2 parti dah ade pecahan, campor lak pkr...so mudah cerita lemah la melayu...senang la nak masuk jarum...bila parti masing2 gila nak bkuase...

      Delete
  8. Ya. Sebenarnya Cina komunis ini ada kesinambungan dalam DAP. Cuma dulu mereka melawan dari dalam hutan, tetapi sekarang mereka melawan dari dalam bandar dan dalam kerajaan dengan bertopengkan DAP. Menguasai ekonomi dan lambat laun cuba menguasai negara dengan menghapuskan segala keistimewaan melayu. Ada pencacai semua sedar ke tak.

    ReplyDelete
  9. Orang Melayu sekarang menjadi pengecut kerana membesar dengan memakan makanan yang dibeli daripada orang cina yang semestinya tidak halal.Kita patut kembali kepada semangat Datuk Maharajalela,Mat Kilau dan Rosli Dhobi.Apabila seorang Islam itu terkeluar dari nilai dan norma hidup agamanya dengan menyokong malah bergiat cergas di pihak musuh Islam seperti DAP,maka jelaslah golongan ini sebenarnya sudah murtad.Ini bukan lagi politik,ia satu ancaman besar kepada Islam,bangsa Melayu dan tanahair tercinta ini.Bagi pemuda Melayu yang sangat ghairah menyerang bangsa sendiri dan sanggup mengusung bangkai binatang komunis bintang 3,ingin dimaklumkan bahawasanya anda adalah musuh negara yang mencipta hukuman berat untuk diri anda sendiri.Macamana selepas ditendang keluar dari UiTM,kini boleh diterima masuk belajar di USM?USM terkenal juga sebagai sarang komunis DAP.Profesor cina secara halus dan sistematik menindas Melayu.Harap pejuang Melayu di USM belajar sejarah perjuangan pahlawan bangsa dan kembalikan semangat pejuang bangsa yang disebutkan di atas tadi.Bila budak murtad ini dan rakan komunisnya buat demo di USM,harap ada pewaris pejuang bangsa pergi terajang dia ramai-ramai.Bila dia khianat,langsung tidak ada tindakan diambil.Polis pun dia tendang,ini bermaksud kerajaan ini ada masalah.Pemuda UMNO amalkan politik baharu,yakni politik tak ada teloq.Ketua pemuda juga mempunyai simpati yang kuat terhadap DAP.UMNO kini adalah juga sarang bagi musuh Melayu.Bangsa yang kuat adalah bangsa yang buat perhitungan dan berperang saudara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabik tuan hamba....amat bistari hujah tuan hamba

      Delete
  10. Orang Melayu sekarang menjadi pengecut kerana membesar dengan memakan makanan yang dibeli daripada orang cina yang semestinya tidak halal.Kita patut kembali kepada semangat Datuk Maharajalela,Mat Kilau dan Rosli Dhobi.Apabila seorang Islam itu terkeluar dari nilai dan norma hidup agamanya dengan menyokong malah bergiat cergas di pihak musuh Islam seperti DAP,maka jelaslah golongan ini sebenarnya sudah murtad.Ini bukan lagi politik,ia satu ancaman besar kepada Islam,bangsa Melayu dan tanahair tercinta ini.Bagi pemuda Melayu yang sangat ghairah menyerang bangsa sendiri dan sanggup mengusung bangkai binatang komunis bintang 3,ingin dimaklumkan bahawasanya anda adalah musuh negara yang mencipta hukuman berat untuk diri anda sendiri.Macamana selepas ditendang keluar dari UiTM,kini boleh diterima masuk belajar di USM?USM terkenal juga sebagai sarang komunis DAP.Profesor cina secara halus dan sistematik menindas Melayu.Harap pejuang Melayu di USM belajar sejarah perjuangan pahlawan bangsa dan kembalikan semangat pejuang bangsa yang disebutkan di atas tadi.Bila budak murtad ini dan rakan komunisnya buat demo di USM,harap ada pewaris pejuang bangsa pergi terajang dia ramai-ramai.Bila dia khianat,langsung tidak ada tindakan diambil.Polis pun dia tendang,ini bermaksud kerajaan ini ada masalah.Pemuda UMNO amalkan politik baharu,yakni politik tak ada teloq.Ketua pemuda juga mempunyai simpati yang kuat terhadap DAP.UMNO kini adalah juga sarang bagi musuh Melayu.Bangsa yang kuat adalah bangsa yang buat perhitungan dan berperang saudara.

    ReplyDelete
  11. PANAS! MAYAT CHIN PENG HILANG? ADAKAH CHIN PENG NI KOMUNIS BERTARAF WALLY?

    ________________________________

    Rupa - rupa nya ada lagi yang bodoh macam ni!

    ReplyDelete
  12. Nak buat macam mana ? Dah melayu bodoh macam lembu .

    ReplyDelete
  13. Orang melayu yang sokong isu Chin Peng ini menunjukkan seolah sejarah berulang kembali sebagaimana dahulu dimana Rashid Maidin dan lain-lain orang melayu menjadi menjadi penyokong komunis. Cuma dulun dalam ideologi komunis tapi sekarang dalam ideologi politik kebodohan yang dibawa oleh pemimpin pembangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju.....ini semua kerana Fucktan gangs!

      Delete
  14. Mengapa ada Melayu yang bangang dan bodoh di Malaysia mungkin kerana tidak belajar Sejarah (History) di sekolah dulu. Kerajaan harus adakan kembali pelajaran Sejarah disekolah sekolah.

    ReplyDelete
  15. DAH KENA BAYAR AGAKNYA. BIASALAH KALAU ORG DIKATA RASUAH TAPI KALAU DIRI SEMDIRI KENA BELI DEK CINA SEMUANYA OK. TONGGONG PUNYA MELAYU.

    ReplyDelete
  16. ARWAH RASHID MAIDIN TAK ADA PUN MELAYU MELALAK2 SURUH BAWAK BALIK NAK SEMADI SEBAGAI PAHLAWAN.....CHIN PENG ADA MELAYU NAK SEMADIKAN CHIN PENG D MALAYSIA SABAGAI PAHLAWAN.....PUNYA LAH BODOH NYERRR MELAYU NIII.....YA ALLAH YA TUHANKU, BERI LAH PETUNJUK +HIDAYAH MU PADA MELAYU2 BODOH NI......

    ReplyDelete
  17. YANG MENYALAK BISING HANYALAH ORANG YANG SEHATI SEJIWA DENGAN CHIN PENG DAN MEMPUNYAI AGENJA SERTA NIAT YANG SAMA UNTUK MEMERINTAH MALAYSIA DARI ORANG MELAYU.

    ReplyDelete
  18. ni smue sebab pangkat dan darjat duniawi....

    ReplyDelete
  19. aku akan kencing dikubur CHIN PENG setiap hari kalau ditanam di malaysia,
    sekian terima kasih!

    ReplyDelete
  20. Mungkin bangkai dia ghaib diangkat ke langit. Tanya Nik Aziz kut2 dia tahu, kut2 dia yang doa kat tuhan supaya bangkai kepala kominis tu ghaib. Entah2 si bangkai kominis tu berada dalam syorga duk tunggu kedatangan Nik Aziz untuk mendapatkan syufaat Tokguru supaya dia dapat tinggal dalam syorga bersama dengan Tokguru.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!