PANAS! INI BUKTINYA MUKHRIZ MAHATHIR ADALAH PEJUANG MELAYU YANG SEJATI - AHLI UMNO WAJIB BACA





Ini adalah catatan Teresa Kok si betina racist Cinabeng, wah betina ni sound MB Kedah sebab tak mau layan sekolah Cina ek? Kenapa Teresa Cock tak nak cerita pasal apa yang berlaku dalam CEC DAP? Kenapa dia nak perbetulkan orang lain? Tengok sendiri punya seluar dalam dulu maaa..

Lagi satu kalau Cinabeng pilih DAP, maka MB pun ada hak siapa dia mau tolong? Apa lagi CINABENG MAU? SUdah kasi semua pun masih mau tolak, sekarang masih mau mintak ka? Lu otak ada ka? Nasib baik Mukhriz ni baik, kalau wa siap la Cinabeng wa ajar cukup-cukup.

Bodoh punya statement. DAP hina melayu macam anjing, cakap melayu punya taraf 50 sen saja dalam DAP, eh ini bukan wa cakap tau, orang melayu dalam DAP sendiri cakap dan PAS pun sudah bising maa, so sekarang lu mau itu MB Kedah ikut lu orang punya cakap ka?

Wahai pembaca sekalian, akhirnya kita jumpa jugak ANAK JANTAN yang berani say NO TO CINABENG ni, wahai ahli UMNO, korang kena pastikan Mukhriz menang supaya Cinabeng ni boleh diajar. Kebanyakan pemimpin dok tunduk dengan permintaan Cina, Takat ni Mukhriz je aku nampak berani buat benda yang betul!

Teresa Kok dan DAP mesti diajar! Sampai bila la korang nak dengar dan ikut telunjuk cinabeng terutama sekali dari DAP yang dalam parti sendiri pun mereka seleweng ikut kepala bapak mereka. Kalau korang nak tau secara detail penipuan yang berlaku dalam DAP, wajib bagi kamu baca blog DAP Insider, KLIK SINI 

Aku tabik Mukhriz kerana dia memang berani! Ayuh kita berikan sokongan padu pada Mukhriz! Kita henyak DAP kaw-kaw...

75 Responses to "PANAS! INI BUKTINYA MUKHRIZ MAHATHIR ADALAH PEJUANG MELAYU YANG SEJATI - AHLI UMNO WAJIB BACA"

  1. Puki la parpu..kami semua sokong KJ.KJ bagi kami rasuah tinngi dari mana2 perwakilan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 4:05 p.m.

      Parpu mana ada puki ... yang ada Terasa Cock.

      Delete
    2. Parpu tak p:"'. Mak kamu yg ada anuu tu kepala kamu klr kot ctu dapat anak babi mcm kamu.

      Delete
    3. ko nie dok asyik main puki.. ko ingat nenek ko dulu tue x de puki ke sampai ko wujud skang nie....

      Delete
  2. Mukriz buat perubahan lah Miss Cock....dulu govt banyak tolong sek cina and he "ubahed" it by no longer tolong sek cina kui..that is 1 drastic change which he put to really "ubahed" the mindset....

    Miss Cock is in denial to say that sek cina is not the reason of the increased in racial politics...my arse lah miss cock

    ReplyDelete
    Replies
    1. Datuk Mukhriz.. You are The Man. Teresa kok, lu boleh jalan lah.. Who cares with what ever the old maid is saying....

      Delete
  3. Steady Datok Mukhriz. Kami doakan semoga satu hari nanti Umno ini di pimpim oleh Datok. Kami percaya anda sepertimana kami percaya kepada ayah anda Tun Mahathir. Harap perwakilan Umno nampak bakat yang ada pada Datok Mukhriz.

    Impian kami adalah Mukhriz wil be the PM of Malaysia after Tan Sri Muhyidin. Kami tak nampak orang lain boleh .....

    Mat Kedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Datok Mukhriz menang dlm pemilihan naib presiden Umno.sudah tentu 1 undi saya di Johor utk beliau.Besar harapan suatu masa beliau dapat memimpin Malaysia seperti mana bapa beliau mnjadi pemimpin.sya rindukan suasana aman seperti itu.

      Delete
  4. Ya betul. Melayu tak perlu jadi rasis. Memenuhi perlembagaan Malaysia yang di luluskan oleh Parlimen Malaysia satu janji yang mesti di tepati.

    Dalam Perlembagaan tidak ada sekolah China. Dalam perlembagaan ada bahagian Melayu/Bumiputra dalam semua bahagian termasuk ekonomi dan pendidikan.

    Kita sendiri telah ubah tanpa menguatkuasakan kuota ke insntitusi pengajian tinggi dengan menukarkan berdasarkan merit. Hidupkan semula kuota untuk pelajar Melayu/Bumiputra di universiti kerajaan!

    Tidak akan rasis selagi berlandaskan perlembagaan.

    Kalau mereka cuba merampas kuasa tapi gagal maka terima lah akibah dan kecelekaan orang kalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasis. Mcm mana pon aku tetap tolong agama bangsa dan negara aku. Islam sendiri pon mengajar kita antara kenyataan kafir dan muslim kita mesti tgk betul dan tolong muslim dulu. Org2 kafir klu berbaik dgn kita mereka ada udang sblk batu. Berwaspada slalu apabila berurusan dgn mereka. Sudah slalu terkena dgn mereka aku ni. Asyik cerita welfare saja mereka nih.

      Delete
  5. Cina laknat ni jangan dilayan saja. Ini masa Melayuberkuasa. Kalau kaum laknat tu yang berkuasa macam di Pulau Pinang dan Selangor, kaum Melayu disisihnya.. Aku sokong Mukriz, lanyak sepet tu bila boleh.

    ReplyDelete
  6. haha..cina ni dah gelisah..sebab dia tau DAP memang tak mampu nak dapat vote orang melayu-islam/bumiputera tanpa bantuan pencacai pas dan pkr...tu yang dok hentam mukhriz kiri kanan tu..

    ReplyDelete
  7. Wahai Pelacur Tressa Kork

    Lu punya Chief Minister Lim Guan Eng tekan orang melayu Penang, halau peniaga melayu Penang apa pasal lu tak tegur itu Gengster punya Chief Minister. Penang punya Cina mahu meniaga mana tempat, mahu meniaga tengah jalan, tengah padang bola, tengah stadium kah l punya Chief Minister buat2 tak nampak saja, tapi bila melayu meniaga silap tempat sikit itu Chief Minister cepat panggil " anjing " PBT mari angkat semua peniaga melayu punya barang.

    Lu mahu tahu siapa jadi " anjing " Ketua Genster Lim Guan Eng ... siapa lagi kalau bukan anggota penguatkuasa pangkat rendah yang berbangsa melayu.

    Hanya melayu yang " lembu " sahaja yang sokong DAP atau mahu kerjasama dengan DAP. Siapa melayu " lembu ", lu tepok lu punya kepala lu tanya lah lu punya lutut.

    Lu ada lah Tressa yang dahagakan Kork (Batang).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiyaaa Telesa Kok...lu duduk diam2 hisap kote Kit Siang anak belanak suda laaa...apa lagi mau bising2..? Batang talak cukup besar kaa? Sana bising sini bising...Kit Siang anak belanak kasi rasist sama melayu lu buat2 talak nampak...sikalang mau sound itu Mukhliz mau bikin rasist sama Cina...lu sudah bising apa hal? Lain kali aaa kasi tengok depan celemen laa...kasi buang itu baju kasi tengok ada kulap ke tidak...jgn senang2 mau komplen olang lain maaa..

      Delete
  8. Sokong dan setuju sangat dgn tindakan Mukhriz. Kita perlukan mukhriz dlm saf tertinggi kepimpinan bangsa Melayu. Malahan pada saya, jika mukhriz tawarkan diri melawan najib sekalipun, saya tetap sokong beliau.

    ReplyDelete
  9. Memang patut hanya 1 sekolah sahaja. Pada tahun 1955 semasa menteri berjumpa (menteri yang dilantik semasa zaman British untuk membiasakan bakal menteri bekerja), satu perkara utama yang difikirkan adalah 'MACAM MANA NAK MENYATUKAN SEMUA KAUM DALAM MALAYA'. Bagaimana perit sekali pun kehendak pelbagai kaum namun yang pastinya penyatuan kaum hanya berkesan jika rakyat melalui pendidikan 1 aliran sahaja iaitu sekolah kebangsaan. Sebaik mencapai kemerdekaan usaha mengkebangsaankan hanya berlaku kepada sekolah-sekolah melayu manakala sekolah cina tamil dan inggeris ditangguhkan selama 10 tahun... ditunda hingga ke tahun 1967. Okaylah.... Tapi bila dah sampai waktunya 1967 yang dikebangsaankan hanya sekolah aliran inggeris sahaja manakala sekolah-sekolah aliran cina dan tamil tidak. KENAPA enggan? Alasan demokrasi atau diskriminasi tidak penting disini... yang pentingnya penyatuan pelbagai KAUM untuk menjadi rakyat MALAYSIA yang bersatu padu.... Jika dikebangsaan pun sekolah cina dan tamil, bahasa ibuda masing-masing masih boleh diteruskan pengajarannya. Di sini yang bersikap perkauman adalah siapa sebenarnya?

    ReplyDelete
  10. aku sokong dan aku juga menyeru kepada SEMUA perwakilan UMNO supaya mengundi Mukhriz. inilah satu satunya pemimpin MELAYU yang berotak dan berkeperibadian MELAYU yang akan mempertahankan dan memperjuangkan nasib dan masa depan bangsa MELAYU.

    ReplyDelete
  11. aq mmg sokong mukhriz nie 200 peratus.. mmg jarang org yg berani menunjukkan keberanian menentang babi cina nie secara terang2an seperti mukhriz nie....cina2 bangsat nie mmg patut diajar.. apa diorang ingat kita akan tunduk mcm anwar aljubs ke kat diorang.... sorry la wei.. dgn adanya mukhriz aq percaya nasib kaum melayu pasti terbela di masa depan nnt...

    ReplyDelete
  12. salam admin, mohon komen macam biasa bolih?

    ReplyDelete
  13. Terbaik dato mukhriz. Cina-cina kapir dah kepanasan tengok ultra melayu mula bertindak. Semoga dato menang pemilihan nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aq sokong. Semoga Dato' Mukjriz berjaya menjdi salah seorg Naib Presiden dan berjaya memajukan negeri Kedah dan lansung mengangkat M'sia sebagai negara Islam yg menguasai dunia.

      Delete
  14. Hapuskan pusat penternakan kaum kiasu, rasis dan chauvanist. Wujudkan sekolah 1 aliran untuk semua kaum. Kata 1Malaysia, tapi ada 3 bangsa, 3 bahasa dan 3 sekolah.

    ReplyDelete
  15. PRU lalu, 99% cinababibeng sokong parti racist DAP utk tumbangkan Kerajaan Melayu, tetapi GAGAL. Ia bukti undi cinababibeng tiada nilai. Jadi, Kerajaan Melayu tak perlulah layan ugutan cinababibeng sbb kalau 100% undi DAP pun, Kerajaan Melayu masih boleh terus tegak berdiri sbb undi cinababibeng tiada nilai...

    ReplyDelete
  16. Biarkan cinababibeng menyalak macam babi kurap. Kerajaan Melayu tak tumbang walaupun 100% cinababibeng undi DAP. Cinababibeng can go to hell...berambus !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama dah aq nak kata kat cina kapir mcm statement hang...!

      Delete
  17. Bodohlah Melayu kalau tidak gunakan kuasa yang diamanahkan oleh Allah S.W.T untuk pembangunan ummah.Cinabeng bintang 3 adalah musuh yang nyata,mereka tidak akan sekali-kali bersyukur dengan kemurahan hati kita sehingga kiamat.Malah mereka sentiasa berniat jahat.Jika bertemu dengan cina yang bersopan santun dan cuba ambil hati kita,ketahuilah bahawasanya itu hanyalah sikap kepura-puraan bersifat luaran sahaja.Orang melayu (huruf kecil) yang menyokong cina sebagai bos adalah pengkhianat dan musuh bangsa.Harap Mukhriz dapat memperkasakan Islam,bangsa Melayu dan Tanah Tumpahnya Darahku.

    ReplyDelete
  18. Want to be Malaysians ... close all the Chinese vernacular schools. If you don`t like it, then fcuk off.

    Always the Malays must think of the Chinese but have the Chinese ever thought of the Malays?

    We should have treated you like how the Brunei Government treated the Chinese.

    Greedy & ungrateful ingrates.

    Don`t push your luck too far or you may just lose everthing.

    ReplyDelete
  19. cina babi boleh pergi makan taik!

    babi nih gak yang terang2 pangkah pakatan haramjadah masa PRU yang lalu tapi boleh buat muka tak tahu malu mintak bantuan dari UMNO!

    memang dasar babi!

    hidup mukhriz!

    ReplyDelete
  20. Najib buat slogan 1 Malaysia . . . umpama mencurah air ke daun keladi.

    Don`t waste your time on the Chinese. The DAP will continue to instigate the Chinese to hate the Malays because that`s all they can do to stay in power. I wonder who they are?

    ReplyDelete
  21. Aku SOKONG Datuk Mukhriz... 100%... cina bangsat sekoq ni jenis bangsa yang tahu di untung... bagi betis nak paha... tak mati Melayu kalau cina bangsat ni tak ade kat Malaysia... bersatu la bangsa ku untuk AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!!!!

    ReplyDelete
  22. Hemem. Najib Rajak tak marah ke? Dia kan ke dok bagi kat DOng Zhong macam macam?

    ReplyDelete
  23. 'The Economist ', majalah antarabangsa mengatakan misi kemasukan Mukhriz dlm kepimpinan tertinggi UMNO adalah untuk menjatuhkan kepimpinan Najib. Desas desus ini pun ada juga kedengaran dalam Negara melalui beberapa blog tetapi secara sindiran shj.
    Betul ke tidak wallaahu a'lam ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majallah tu sahabat baik KJ. Jangan tak tau agenda KJ tu nampak baik depan tapi itu lah bang nuar dl jub in the making

      Delete
    2. Isu nie yg aq paling x suka. Jgn nak laga2 pemimpin Melayu. Dato' Mukriz akan naik memegang tampok pemerintahan mengikut giliran iaitu selps TS Muhiddin. So...jgn nak kucar kacirkan UMNO. Org UMNO akan pastikan segalanya mengikut turutan dan penagalihan kuasa berjln mengikut tradisi UMNO> Jng dengar fitnah org kapir dan Melayu yg nak musnah oeg Melayu!

      Delete
    3. Nak tunggu lepas TSMuhiyudin sempat ke? Nanti masa tu Tun M dah tak ada lagi, mcm mana. Kena sekarang le, masa Tun M masih ada. Pengaruh pun dah nampak makin kuat, nak takut apa. Go on Datuk, kasi cantas je Najib and the gang. TSMuhiyudin mungkin akan bersara dan bagi laluan.

      Delete
    4. Anon 4.15am, berpijak pada bumi nyatalah. Mukhriz baru nak join tumpang sekaki ngan Najib ... dia tak kena cantas pun Nasib baik. Kalau nak tumpangkapal orang mana boleh terus nak jadi kapten, nanti kena campak dalam laut ....

      Delete
    5. Aku rasa muhyiddin pun tak layak jadi pm.. Seriously, elok mukhriz je naik... Muhyiddin tu lagi mengkucar kacirkan sistem pendidikan Malaysia adalah. Suruh jimat cermat, tapi dok cerita plan transformasi pendidikan sampai pi london. Apa kes? Anak dia sendiri jadi penyanyi. Ingat ramai org suka ke muhyiddin. Drp muhyiddin, baik najib.. Drp dua2 tu baik mukhriz.. Drp muhyiddin atau najib jadi pm, baik zahid hamidi

      Delete
  24. Pi la.Dpn melayu ckp lain tp blkg cerita tokeh cina jg proxy umno.kasi btl pemimpin2 umno dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah tu, depan UMNO cakap untuk Melayu, belakang Melayu cakap untuk Malaysia, depan tokey Cinabeng cakap untuk bisnes kita. Hipokrit dan munafiq makin banyak sekarang, apa2 pun poket sendiri dulu bro.

      Delete
  25. ku akan sokong mukhriz..celaka suck cock ni rasis macam babi ternak,tulisan jawi tak boleh tapi dia bagi ulasan pakai bahasa Inggeris..hoi betina jalang pi baliik tongsan la kalau nak meroyan ..baik bela unta dari bela babi,

    ReplyDelete
  26. Mukhriz tak bijak dalam soal ini. Langsung tak bijak. Kurang matang dalam politik pelbagai kaum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kau Melayu lebih baik pergi mati....bahlol punya Melayu!

      Delete
  27. nampak sgt cina dh mula takut dgn mukhriz dan mmg sepatutnye ramai yg berani mcm mukhriz nie ...aku yakin mukhriz akn bwk banyak perubahan di kedah dn pemimpin mcm nie yg kena ade sentiasa berani menentang bangsa yg dh naik kepala ni...

    ReplyDelete
  28. Khabar angin bertiup mengatakan ada rencana untuk jatuhkan Najib oleh kumpulan tertentu. Betul tidak tak tahu lah. Namun kalau benar, ini mesti jadi satu berita gembira buat Reentry Capsule sbb dia memang tegar anti Najib.
    Aku teringin sangat nak dengar komen atau ulasan Reentry, tapi heran apa sebab dia lama tak muncul. Selidik punya selidik, rupanya dia pi Mekah, naik haji ... tempat dia duduk tu tak ada internet acess... kalau ada pun, dia tak kisah lagi dgn i-phone dia tu sbb dia mengguna sepenuh masa berzikir dan berwirid ...Warghhh...Kah..!!!Kah...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pula dengar berita, RC dah tenat nak mampos, frust nonggeng, meroyan gilerr sbb tak dapat nak kempen TAPAU Najib lagi ...

      Delete
  29. Kebanyakan yg dalam UMNO memang dah serasi dan faham dgn cara Tun M ... dia selalu cakap secara menyindir dan membawa maksud yang terbalik ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousSeptember 30, 2013 at 12:30 AM!
      Jadi betullah Mukhriz akan buat komplot jatuhkan Najib kalau dia menang.
      Tun M komen balas kata, "kalau awak di tempat Mukhriz, sewajarnya anda buat begitu (cantas Najib), tapi kami tak sanggup nak buat".
      Kalau ditafsirkan secara terbalik, ia jadi: "kalau awak di tempat Mukhriz, tidak wajar anda buat begitu (cantas Najib), tapi kami sanggup nak buat"!
      Hancusss Najib!!!

      Delete
  30. Majalah 'The Economist' , mengatakan jika Mukhriz menang akan ada gerakan dalaman untuk gulingkan Najib. Kalau betul seperti kenyataan majalah itu, baguslah, aku sokong. Mukhriz tak mahu kasi can sama Cina tak mcm Najib yg asyik nak bodek melutut kat Cinabeng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon12:37am jangan terlalu emosi! Memang kita akui akan pengaruh Mukhriz, tapi banyak juga pengaruh itu adalah kerana bapanya Tun M.

      Dan jangan lupa juga akan pengaruh Najib. Dalam hal ini kalau nak banding, kelebihan berpihak Najib sebab dia juga ada pengaruh dari bapanya, Allahyaham Tun Razak, mantan PM juga, selain dari pengaruhnya sendiri sebagi Presiden UMNO dan juga Perdana Menteri.

      Kalau betul seperti apa yang diperkatakan itu, amatlah sedih bagi UMNO. Sejarah perpecahan akan berulang kembali dan UMNO akan jadi lemah dan tenat! Jangan lupa ... bagaimana dulunya ada team A dan team B dalam UMNO, bagaimana boleh wujud parti semanga46, bagai mana boleh timbul PKR ... semuanya itu adalah akibat dan ekoran dari perebutan kuasa dan pemerintahan dalam UMNO ...

      Kalau Mukhriz bijak, dia kena bersabar dan tidak boleh terlalu gopoh, jangan termakan dengan api2, cucukan dan jolokan orang ... Tak kan lari gunung dikejar ... ikutlah hiraki dan turutan, adat susila budaya Melayu, yang dahulu didahulukan ... seperti ayat Quran dlm surah Al-Waqi'ah:
      WASSAABIQUUNASSAABIQUUN, ULAAA-IKAL MUQARRABUUN ...
      (yg dahulu didahulukan, mereka itulah orang2 yang hampir ...)

      Delete
  31. DEMO NAIK, KAWAE CAH KETING …

    Tak kiralah dalam mana parti
    Berpuak-puak tak boleh henti
    Berdengki dendam dan iri hati
    Cantas mencantas sudah sebati

    Dalam umno dah mula bertapak
    Sedikit sebanyak kita dah nampak
    Ada geng lain nak masuk celapak
    Dua tiga menteri nak kena sepak

    Team mana yang kuat akan diuji
    Pakat-pakatlah mula atur strateji
    Dari luar negara pun mereka kaji
    Najib and the gang nak kena taji

    Kempen, koner, putar dan pusing
    Harap tak ada yang nak berpaling
    Najib dan empat lima orang keliling
    Dengarnya rencana mahu diguling

    Pakat mula nak tunjuk bisa
    Tabur budi dan ungkit jasa
    Janganlah pula parti binasa
    Pernah jadi dulu suatu masa

    ReplyDelete
  32. Aku agak, yang puak2 Cina tu ungkit adalah sbb masa dekat PRU13 dulu, Menteri Pelajaran ada buat janji dgn orang2 Cina di Kedah. Disiarkan juga dlm tv, antara kata2 dia ialah:
    “5 TAHUN PAS PERINTAH, APA LU ORANG DAPAT, ADA DIA BUAT SEKOLAH CINA DENGAN TEMPLE KASI LU? BAGI BN PERINTAH PULA KEDAH, KAMI AKAN BUAT BANYAK SEKOLAH CINA DAN TEMPLE UNTUK ORANG CINA DI KEDAH. INI BN, JANJI DITEPATI”.
    Jadi, bila BN berjaya rampas Kedah dari PAS mereka nak tuntutlah janji tu … Mereka nampak tindakan MB Kedah tak selari dengan Menteri Pelajaran @ TPM … itu saja ….

    ReplyDelete
  33. bro admin @ pk, nk tnya sikit kenapa admin tkmau komen tentang pemilihan ketua pemuda?

    ReplyDelete
  34. Kalau orang2 Cina kat Kedah nak tuntut apa2 berkaitan sekolah Cina, jangan ganggu Kerajaan Negeri Kedah, minta kat Kerajaan pusat le …minta dgn Menteri Pelajaran! Mukhriz tak ada buat apa2 janji dengan orang2 Cina ttg perkara ini, yg buat janji Muhiyudin.

    Lain kali, kalau ada apa2 permintaan orang2 Cina Kedah pasal sekolah Cina, Datok Mukhriz panjangkan sahaja permintaan tu kpd TS Muhiyudin, Datok pun tak pening nak kena fikir dan bertelingkah dgn puak2 Cina kat Kedah tu …

    ReplyDelete
  35. Aku seorang guru dan aku menyokong Mukhriz 200% sebab aku dah fedup dengan cina yang diberi betis nak peha ni. Diorang ni memang tak tahu mengenang budi, cikgu2 melayu dipandang rendah. Kalau berjaya, cikgu cina tusyen punya kejayaan.

    Naikkan semula bangsa Melayu. HIDUP UMNO!

    ReplyDelete
  36. BRO, awat Mat Kilau penang MKP dok all out jatuhkan Mukhriz?
    http://matkilaupenang.blogspot.com/2013/09/woiii-mukhrizmahathir-elok-jaga-kain.html

    ReplyDelete
  37. Towkay yang di dakwa di mahkamah tuang sisa2 minyak kat sungai pun tak faham Bahasa Melayu. Kena guna khidmat jurubahasa Mandarin pula. Pemimpin2 Melayu la ni tak perlu sombong dan mesti rendah diri untuk meminta nasihat pemimpin2 Indonesia dan Brunei cara mereka mengawal kaum Cina dan lain2.

    ReplyDelete
  38. Minah ni kat dia nak Mukhriz jadi Malaysian frist!? Mengata orang dia yang lebih nampaknya. Excuse me, but our National Language is Bahasa Melayu, our National school system is Sekolah Kebangsaan. You neither Speak the National Language NOR do you support the National School SYSTEM!!! YOU Should be the one to try and be MALAYSIAN FIRST. As far as I can see, Mukhriz has already DONE THAT!!

    ReplyDelete
  39. TOLONG LA LATOK … JANGAN INI MACIAM ….

    Milayu mikin kempen ABC
    Ini maciam boleh bingklapsi
    Mikin sikolah pun talak kasi
    Tolong pekong wa mau sii

    Haiya Tan Seli bila mau setel
    Janji mikin sikolah lan tempel
    Sikalang MB manyak telibel
    Ini cala maciam pusing tabel

    Latok Mukilis pentingkan lili
    Talak magus maciam Tan Seli
    Lagi maik angkat itu Nazeli
    Sama-sama makan boleh cali

    Olang Cina telok kina hintam
    Talak siot lo kalu ini maciam
    Janganla Latok simpan lenlam
    Simangat BN nanti ala palam

    Cina sulah mau litolak ke tepi
    Pasat kita lulu sokong li-ay-pi
    Sikalang Milayu malah belapi
    Mau cali pekong mikin jampi

    Kita olang Cina manyiak sayu
    Mutul ma Latok Najib I tell you
    Itu ampat belas punyia pi-aa-liu
    Kita mau belubah sokong Milayu

    ReplyDelete
  40. Buat masa ini, hanya Mukhriz Mahathir satu-satunya pemimpin UMNO yg berjiwa Melayu, berani menempelak orang cina tanpa segan-segan. Sementara yahandanya adalah pemimpin Islam yg diiktiraf oleh semua pemimpin negara Islam, termasuk ulamak tersohor terkemuka seperti Syekh Ahmad Deedat, Dr. Zakir Naik & Sehkh Dr. Imran Hosein. Tun Dr. Mahathir kini diakui keberanian & kelantangannya mengecam Zionist Jew & USA kerana penipuan mereka terhadap sistem kewangan dunia & sekatan perdagangan. Saya secara peribadi amat keciwa dgn tindakan Najib menjemput Obama datang ke Malaysia, seolah-olah negara kita mengiktiraf perbuatan Zionist & USA menindas & mengobrak-abrekkan dunia arab/Islam masa kini.

    Najib seperti merelakan dirinya menjadi boneka Zionist & USA...... tidak seperti Tun Dr Mahathir sentiasa konsisten dan tak pernah takut kepada kaum kafir, kususnya cina DAP, Zionist & USA.

    ReplyDelete
  41. Berdasarkan Al Quran & Hadith, Ulama tersohor (World Renowned Islamic Scholar) Shekh Imran Hosein telah merumuskan bahawa mana-mana pihak yg tunduk & memihak kpd barat (NATO & USA) adalah pengikut Dajjal & Zionist. Berbanding dgn pendirian Tun Mahathir, kelihatan pentadbiran Najib kini seakan-akan tidak berani & tunduk kpd kemahuan USA (perjanjian TPPA).

    Sila layari You Tube, "Surah Al Kahf & Akhir Zaman" - Shekh Imran Hosein ; dan "Kejatuhan Sistem Kewangan & Dr. Mahathir Mohamed" - Shekh Imran Hosein... untuk mengetahui siapa musuh sebenar Islam, kemelut politik antarabangsa, syirik riba & penipuan sistem kewangan antarabangsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg diramalkan oleh Shekh Imran Hosein sebahgiannya telah terjadi. Berita tv3 mlm ini telah mengesahkan USA sedang mengalami keruntuhan ekonominya di mana 800,000 kakitangan negaranya hilang pekerjaan. Sementara yg masih berkhidmat akan menerima gaji lewat pembayarannya kerana kekurangan dana. Mana-mana negara yg bergantung sangat perdagangan dgn USA akan turut terjejas. Semoga Najib tidak terlalu taksub dgn USA ekoran nasihat-nasihat dari Pemandu & LIberalist seperti KJ, Omar Ong, Kalimullah dll.

      Delete
    2. Pentadbiran kerajaan di bawah najib ok apa? BR1M sekaran nak bagi 2 kali. Itu menunjukkan kerajaan Msia mempunyai kedudukan kewangan yg kukuh. Lu berentilah Wak kisah2 auta macam sampah nak jatuhkan Najib.

      Delete
    3. PUTRAJAYA, Sept 28 — A Malay Muslim preacher has accused the US of backing “liberal Muslims” in an attempt to colonise Malaysia and other Muslim-majority countries today. The symposium is jointly organised by two Muslim non-government organisations, Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA) and Pembina, and is held at the Dewan Seri Siantan here. In the first dialogue session this morning, several Malay Muslim researchers had spoken about five threats against their the country’s dominant racial and religious community, which it identified as the teachings of the Shiah school of Islam, an alleged “invasion” of the Chinese, free trade agreements including the controversial Trans-Pacific Partnership Agreement (TPPA), Americanisation, and Christianisation.

      Aso..... Malaysia has been ranked as one of the most corrupt nations and listed as a country which is most likely to take shortcuts to meet targets when economic times are tough, according to a recent survey by Ernst & Young, signalling that the government's Performance Management and Delivery Unit (Pemandu) has failed in its role to transform the economy.
      Malaysia, along with China, has the highest levels of bribery and corruption anywhere in the world, according to the latest report, Asia-Pacific Fraud Survey Report Series 2013.

      Nyata Pemandu & Fahaman Liberal telah menjahanamkan UMNO, Melayu, Islam & Negara.

      Delete
    4. bull shit, auta man, you go and search through other bolgs ... DS Shahidan Kassim, one of the minister in the PM's department declared that Msia is one of the least corrupt nation in the world... this bloody rba chap will always bring in rubbish he found from the opposition blogs with intention to condemn and deteriorating the image and the reputation of the government ... if you don't like our country then leave or move back to your ancestors republic nation ...

      Delete
    5. Berita mutaakhir mengsahkan Obama tidak jadi melawat Malaysia kerana kemelut yg dihadapi di negaranya. Alhamdulillah....syukur do'a kita dimakbulkan Allah SWT kerana kita tidak rela sama sekali negara ini menjadi boneka/budak suruhan Zionist/USA. Entah berapa juta duit kita habis dibelanjakan oleh JJ (Jamaluddin Jarjis) untuk melobi Obama melawat negara ini. Satu lagi kerja mungkar yg tidak diredahi oleh Yang Maha Kuasa.

      Delete
  42. dulu aku ingat Mukhriz ni dipandang tinggi dan disokong oleh ramai pihak kerana bayang2 ayahnya yang berada di belakng dia,populariti Tun yg membuatkan Mukhriz diangkat dan dijulang,,,ternyata memang silap,bukan sahaja bayang2 tapi sikap keras kepala dan ultra melayu yang ada pada tun turut sama mengalir dalam diri Mukhriz..inilah pemimpin melayu yang kita inginkan,ini lah dia perintis pejuang bangsa kita..salute mukhriz!!

    ReplyDelete
  43. Bangsa Melayu amat memerlukan 'Robert Mugabe'.Bagi yang mengatakan Mukhriz tidak bijak,ingin dimaklumkan tidak ada gunanya pemimpin bijak tetapi merugikan agama,bangsa dan negara.Melayu juga perlu ada pemimpin seperti Lee Kuan Yew,barulah kita boleh pulangkan paku buah keras.Selama ini kita amalkan nilai perpaduan yang lebih mengkayakan mereka,namun mereka menjadi kaduk naik junjung.Kita perlu nilai baharu untuk memacu bangsa agar tidak lagi membiarkan diri menjadi mangsa penindasan secara sistematik oleh golongan pendatang yang bersikap khianat ini.Gerakan untuk megusir mereka keluar dari tanah ini perlu dilakukan sepertimana mereka melakukannya ke atas Melayu di Singapura dan Pulau Pinang.BANGKIT BANGSAKU!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selain bijak, pemimpin Melayu mesti ada jati diri, tangkas, cekal & berani. Bukan yg jenis penakut & pengecut dan tidak yakin akan kemampuan anak bangsa sendiri. Terutama Melayu yg mendahulukan bangsa lain dari bangsa sendiri. Sehingga ada Melayu yang sanggup mengambil bangsa pengkhianat tak sedar diuntung untuk dijadikan teman hidup dan setiausaha.

      Delete
    2. Selain bijak, pemimpin Melayu mesti ada jati diri, tangkas, cekal & berani. Bukan yg jenis penakut & pengecut ...

      BIJAK: Matang dan berfikir terbuka, berkelulusan dari pusat pengajian terkemuka dunia ...

      JATI DIRI: Yakin dgn kebolehan diri dan bercita-cita tinggi, mendahului orang lain …

      TANGKAS: Cergas dan aktif serta berkebolehan dalam banyak bidang selain dari politik, misalnya sukan, seni, dll

      CEKAL: Gigih dalam meneruskan perjuangan dan cita2 walau pun banyak kali cuba disekat, tidak mudah mengalah atau berputus asa …

      BERANI: Berani untuk menyanggah atau menegur sesuatu yang didapati kurang elok walau pun ianya dari pihak yang lebih atasan, berani untuk berdepan menegakkan kebenaran, misalnya berdebat dengan tokoh2 terkemuka …

      Sebenarnya kita sudah ada pemimpin Melayu yang mempunyai ciri2 di atas …

      Delete
  44. Mukriz mari Najib akan pergi. Muhyidin pasti menari

    ReplyDelete
  45. PENGARUH ATAU PENGUASAAN DAP@CINA DI KEDAH TIDAK SETARA MANA PUN LAH! MARI KITA LIHAT STATISTIC KEPUTUSAN PRU13 NEGERI KEDAH:

    DARIPADA 15 KERUSI PARLIMEN:
    BN menang 10, PAS menang 1, PKR menang 4 dan DAP tidak bertanding.
    Bagi 4 kerusi yg PKR menang, 2 adalah Melayu (KKedah & SPetani), 1 India (PSerai) dan 1 Cina (ASetar).
    Rumusannya (Parlimen):
    BN menang 10-5. Daripada 15 kerusi Parlimen di Kedah, ada 1 kerusi MP Cina (PKR) dimenangi. DAP tidak bertanding satu kerusi pun.

    DARIPADA 36 KERUSI DUN:
    BN menang 20, PAS menang 10, PKR menang 4 dan DAP menang 2.
    Bagi 4 kerusi yg PKR menang, 1 adalah Melayu, 2 Cina dan 1 India.
    Bagi 2 kerusi yg DAP menang, kedua2nya Cina.
    Rumusannya (DUN):
    BN menang 20-16. Daripada 36 kerusi DUN di Kedah, ada 4 kerusi MP Cina (2PKR dan 2 DAP) dimenangi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi apasal MB Kedah dok buat kalut sangat. MB negeri lain tak ada timbul pun isu ni. Oppss, lupa..., MB lain tak ada bertanding Naib Presiden ...

      Delete
  46. Orang2 kat atas UMNO kena berhati2 dgn tahun dgn angka hujung 8.

    1988: Ku Li dah kena
    1998: Anwar pula kena
    2008: Pak Lah juga kena
    2018: Najib nak kena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon4.50am. Kena dgn siapa? Orang tu tentu mmg hebat dan cekap punya tukang cantas ...!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!