PANAS BERAPI! LAYAKKAH MEREKA NI MENJADI CALON TRANSFORMASI UMNO?

Sorry gang, aku dah mula start pilih calon-calon yang nak bertanding dalam PAU akan datang. Seperti yang kita semua tahu PM dan TPM memang aku sokong supaya mereka kekal. Memang terbaik gandingan mantap mereka berdua.

Lepas tu aku sokong calon Naib Presiden iaitu Mukhriz Mahathir. Juga aku akan announce calon Naib Presiden mana yang aku akan sokong tidak lama lagi.

Untuk MKT pulak calon pilihan aku buat masa ni adalah Azeez Rahim dan Sohaimi Shahdan. Yang lain aku belum decide lagi.

Apa kata korang baca artikel pasal CALON MKT pertama aku Azeez Rahim DISINI.

Ini pulak calon edua iaitu Dato Sohaimi Shshdan. Dia ni memang bijak orangnya, kita perlukan orang muda dan bijak macam ni dalam MT UMNO.

Ini permulaan, nanti akan ada banyak lagi calon yang aku pilih. Macam ni la senang, siapa korang nak sokong, sokong la, tapi tak perlu nak hina calon pilihan aku ni ok. Lets play fair game ok?

Aku harap kali ini kalau nak bertanding, bertanding la secara gentleman dan tak perlu nak menjatuhkan yang lain hanya untuk menaikkan calon sendiri. Cuma bab Hisham takpe, dia memang patut jatuh pun..muehehehehehe

15 Responses to "PANAS BERAPI! LAYAKKAH MEREKA NI MENJADI CALON TRANSFORMASI UMNO?"

  1. Aper pun yg penting semua nyer dr parti melayu 200.00 hengget.kih.kih.kih.standard ler dkk sokong dkk.putaq mau kasi taruk lebe.jgn lupe minta puteri jahit baju ngan seluar dan kain pakai benang tangsi.kut kut kena cabulragut nanti tak ler koyak lengan.pesta seks akan mula beroperasi.PAU kachang ibu segala maksiat.ketua puteri plak jgn lupe nasihat lg adik adik puteri jgn gadai burid utk kedudukan.kita tengok sape pule yg kena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu ni grup pkr yg stim pil kuda ke...sekadar bertanya!!! Sbb klu tngk ayat yg lu kuarkn macam sahih je...lalok tak sudah

      Delete
    2. dia tuh tersalah makan ubat kot atau terlebih makan atau pun belum makan ubat lagi.

      Delete
    3. Kih.kih.kih.kih.puak melayu yg dihina melayu 200 hengget,melayu haprak,melayu bodoh dan melayu Islam kolot masih enggan menerima hakikat dihina oleh madey.kih.kih.kih.kih.jika madey dah hina busuk hingga ke usus aper citer bro.ader ker takder maruah diri ni?ataupun memang benar apa kata madey.sendiri mau hingat la bro.tak pernah sekali pun di pihak lain pemimpin nyer menghina pengikut nyer.kih.kih.kih.kih.maruah bro.

      Delete
    4. melayu haprak dan bajingan tu mmg ada, tapi tak ramai. anon 8.37 salah sorg daripadanya...kih kih kih.....

      Delete
  2. azeez + reezal marican nainu marican 2 spisis bewak, bkn nk kerja untk rakyat sibuk + bini harta,klo ade yg undi 2ekoq ni diPAU pn sbb dpt 2oo sorang,itulh nilai maruah pmimpn umno

    ReplyDelete
  3. Kalau kejar jawatan sebab nak duit.. nak projek..
    transformasi apa pun tak guna semuanya yang ada dalam umno sekarang penting perut sendiri.

    ReplyDelete
  4. Kimma penjana transformasi Umno. Hidup Kimma !

    Tambah perwakilan Kimma demi kesejahteraan negara dan umat.

    ReplyDelete
  5. Tukor Datuk Nahjib dgn TS Muhyiddin dgn calon lain lagi bagus lagi baik,PAU Umno tahun ini sepatutnya jd upacara pembersihan dan transformasi radikl secara besar besaran,buang semua muka lama yg dah kenyang buncit, malas,penakut,lembab dan gagal dlm peranannya,tanpa sokongan kaum lain terutama Cinabeng serta perpecahan Melayu yg semakin ketara ditambah kecenderungan golongan muda kini kpd komunisme,liberalisme dan pembangkang dijangka tarikh luput Umno dan BN hanya bertahan sehingga 2018 sahaja sebab tu Tun M cakap beri peluang kpd para cerdik pandai di luar sana menceburkan diri dlm Umno.Orang org lama biarlah jd penasihat saja.

    ReplyDelete
  6. UMNO Sdn Bhd - saham terbesar Najib dan Rosmah.
    Saham itu boleh dikurangkan demi mengelak otokrasi dan salahgunakuasa maka adalah wajar kroni dan tukang angguk najib dikurangkan dalam naib presiden dan MT.
    Kj-hisham-nazri-isa samad dll

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR Sdn Bhd hak milik anwar, azizah dan izzah.

      Delete
  7. DAP hak milik Lim & Co.

    ReplyDelete
  8. 1.azezzz rahim MBA tak pas srp!!!kah!kah!kah!kah!!
    2.bodoh punya olang yang sokong penipu sekoq ni!!!!

    ReplyDelete
  9. yang penting jangan sokong puak pas dan pkr yang sanggup bermati matian untuk bawak abu mayat chinpeng si komunis msuk malaysia .....

    apa punya parti la pas n pkr ni......komunis di sanjung , syiah di sokong .....so tak heran la ahli2 dengan pemimpin2 mereka semua bengap2.........

    pas n pkr parti anjing dapig.......ayat mcm kasar tapi itulah realiti.......

    ReplyDelete
  10. mcm dah takde calon lain ke

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!