KUNYIT HANGIT! APA KISAH ANWAR DAN BIBIR SERTA MUKA BERBOTOX DIA NI SEBENARNYA?

Aku nak kongsi dengan korang satu artikel menarik yang dikarang oleh Be Da Man tentang manusia yang baru repair bibir dan muka dia demi nak menarik cinta jantan muda yang bergetah, so jom kita baca kat bawah ni:

Dalam banyak-banyak foto terbaru kita punya 'PM wannabe' , gambar di bawah ni adalah salah satu yang paling penulis gemari. Terima kasih buat jurugambar rakyatnews.my yang berjaya merakam gambar yang boleh penulis sifatkan agak epik disini. Dalam ruangan twitter Anwar, apabila ditanya oleh follower beliau tentang paras wajahnya yang kelihatan segak dan jambu baru-baru ini, Anwar menjawab itu adalah hasil daripada amalan beliau mengambil madu dalam diet beliau..


Mungkin ini wajah Anwar sekiranya bibir ditebalkan lagi?


Tersenyum penulis bila membaca jawapan Anwar itu, nak tahu juga 'madu' jenis apa yang diambil hingga beliau kelihatan begitu jambu sekali..malah kalau diteliti, struktur kulit Anwar yang baru ini lebih halus lagi berbanding isteri beliau sendiri. Jadi tentu ramai tertanya tanya 'madu' jenis apakah yang Anwar ambil sampai begitu ketara sekali perubahannya.


Baca seterusnya di blog Mega Be Da Man

6 Responses to "KUNYIT HANGIT! APA KISAH ANWAR DAN BIBIR SERTA MUKA BERBOTOX DIA NI SEBENARNYA?"

  1. Royal jelly+collagen kot...nak try ar

    ReplyDelete
  2. Woii....Parpu jeles dgn muka jambu Nuar bontot..ha..haa...ha..haaa...haww

    ReplyDelete
  3. Binatang jenis banyak duit. Jadi wakil rakyat ambil contoh Mat Sabu, selekeh.

    Dia tau duit haram sedekah pun bukan dapat pahala jadi ikut artist tua Barat lah. BOtok sana botok sini dah muka macam ikan Flower Horn.

    Memang nampak sangat kulit kena tarik sampai gigi rambut. Macam roti canai daaa

    ReplyDelete
  4. Tak lama dia nanti suntik botox di bontot pula lepas tu nampak macam buah lai..yang kena liwat pula nanti geram terliur ..hi hi

    ReplyDelete
  5. Seorang guru ugama kena tahan kerana meliwat murid lelaki berusia 8 tahun... baru aku tau kenapa masih ramai termasuk ustaz2 terutama yang muda masih sokong manusia yang mengamalkan budaya kaum Nabi Lut bernama Anwar Ibrahim , rupa2 nya budaya kaummnabi lut i dah merebak diMalaysia.. Lagi satu negara yang bakal diazab oleh ALLAH kalau penyakit ini tidak dihentikan. Tak percaya lagi dengan ustaz2 Malaysia.

    ReplyDelete
  6. Madu lebah 'jantan'

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!