GEMPAR BERAPI! ANWAR KUNYIT BOTOX MUKA DIA UNTUK PIKAT JANTAN MUDA?


Korang perasan tak muka si al jubs yang terlampau ni? Khabarnya dia dah botox muka dia, dah macam gay tua nak jadi muda pun ada kan? Euuuwww, ni dia botox sebab nak rasa kemutan keliling jejaka muda pelajar U katanya.

Lantak dia la, apa yang aku nak bagitau pada koranga ialah, Anwar tidak berjaya untuk singkirkan Datuk Shafie Abdullah sebagai Tmbalan Pendakwaraya dalam kes rayuan Saiful yang diliwat Anwar tu. setelah al jubus berjaya singkirkan salah satu hakim semalam hari ini dia kena terima kenyataan yang dia akan hadapi Shafie the man.

Siap la kau Anwar! Kita tunggu dan lihat apa yang bakal berlaku...

89 Responses to "GEMPAR BERAPI! ANWAR KUNYIT BOTOX MUKA DIA UNTUK PIKAT JANTAN MUDA?"

  1. kalau tak botox mesti dia masukan silikon dalam muka dia itu yang kembung semacemmm
    hi hi hi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat ler mamak pedukang nie tabur fitnah.mamak oi...hang dah nampak ker DSAI meliwat ataupun.......haaaaaa.....hang pun dah besa kena...aaaaa....liwat.kih.kih.kih.kih.hang nie mamak bedukang tiada agama.kaki mentedarah kencing setan tu pasai perangai pun setan.kepala hang mesti ader 2 mini tanduk....kih.kih.kih.

      Delete
    2. nak mintak no hp kamu 2 eko nih nak ajak debat.tajuk anwar tu kaki jubo/kaki puki
      ke tak..

      Delete
    3. Papagomo terus ttp blog lepas kena saman dek Anwar...aku kalau boleh x nak Parpundek pn jd mcm tu...aku sayang blog Parpundek..kat sini je lah sumber maklumat yg aku blh dpt utk lwn hujah macai2 PR

      Delete
  2. sakit gigi kotttttt....hahahaha eeeuuwwwwwwwww

    ReplyDelete
  3. Komen dah boleh la parpu.. tq

    ReplyDelete
  4. Aku ingat pistol dier pun tarok botox.

    ReplyDelete
  5. Botox / bontot..sukanya anwar

    ReplyDelete
  6. sekali macam muka jamban juga walaupun dah disuntik botok!

    haha

    ReplyDelete
  7. kalah artis you all!

    ReplyDelete
  8. Hgpa ingat lg dak dulu ni khir botox..keke

    ReplyDelete
  9. .


    Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.


    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ek elehhh....bukan kau sindri tulis ka babu?

      Delete
    2. Tak aih mak kau tolong aku tulis tu

      Delete
  10. inilah gambaran ahli puak Umno harbi..duit rakyat miskin pun habis dirembat demi mengeyangkan perut.duit 1Azam untuk orang miskin pun dirembat oleh puak Umno harbi.bagi ahli umno harbi ini adalah perkara yg wajib bagi pemimpin Umno..dan ahli2 bawahan umno harbi akan terus bersorak dlm PAU nanti..tetap mempertahankan pemimpin Umno harbi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul...x abis2 nak kutuk muka org....muka masing2 dahla macam sial...sibuk dgn muka org!! kenapa x sambut si suhaimi tu kena tgkp...cnth terbaik utk diteladani oleh puak2 umnok...syabas!!!!!.makan duit org miskin!!!..klu duit anak yatim...siapla kau org menjawab dgn yg maha esa!!!pikir2 la house pk!!.....pekak la lu!!!!.....bodoh sebebal!!!

      Delete
    2. anak nik najis naik heli tengok balak dengan tokey cina camne pulak?

      Delete
    3. stopa spender kantoi langgan pelacur pe cite lak?

      cer cite!

      haha

      Delete
    4. anuwar berahi kantoi maen dengan pelacur macai2nya xnak sambut pulak

      haha

      Delete
    5. Yang kes dalam UMNO dah kena tangkap dan siasat kan......lagipun kes masih sedang di siasah.....pembangkang kalau kantol...bukan kata nak taubat...selamba badak je...sebab tu la macai pembangkang pun perangai macam badak berendam jugak......bab-bab pembangkang ni gelilah nak cerita...selisih

      Delete
    6. Apa cita Antutya wei?

      Delete
    7. Dah meninggal. Msk neraka atau syurga hanya Allah Maha Mengetahui

      Delete
    8. Yg kes songlap memali tu boleh story skali?

      Delete
  11. Kita menulis, ingatlah mati. kita akan disoal kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelum nak tegor orang cermin diri dulu

      Delete
    2. sembahyang 5 waktu pun kantoi, lagi ada hati nak nasihat orang

      Delete
    3. Bodoh sombong.teguran terima ler.berlapang dada ler.aper punye siut mamat 2 ekor nie.

      Delete
  12. Dulu berya ya betol Mat Sabu pertahankan Kominis Malaya sebagai pejuang . Sekarang dia duduk diam membisu tentang isu nak bawak balik abu mayat Chin Peng . Abu mayat Chin Peng tu patut di bawak balik dan di simpan terus di rumah Mat Sabu . Rasanya semua penyokong PAS akan setuju .

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya penyokong PAS!

      saya amatlah bersetuju dengan cadangan anda!

      haha

      Delete
    2. Aper punyer bodoh pencacai sekor nie.aku jelaskan pada pencacai bodo yg telah diwartakan bodopiang oleh madey.MS hanya menyatan Mat Indera adalah perjuang negara berdasarkan nukilan di buku Pengukir Nama Johor keluaran Yayasan Warisan Johor.ye lah pencacai bodoh maner tahu sebab malas mencari ilmu dan maklumat.pencacai bodoh hanya tahu maklumat dr kitab umporno saja iaitu utusex.pemfitnah tegar.jelas terbukti akan betapa bodopiang nyer ahli umporno.

      Delete
    3. Kamu asst kpd raja fitnah. Tak lama muka kamu pon kena sondol dgn raja fitnah.

      Delete
    4. Yg dia sebut mula2 ialah "hat yg serang bukit kepong tu la pejuang kemerdekaan". Soalannya: Mat indera sorang je ke serang bukuit kupuong tu? Boleh merdeka ke Malaysia ni sebab bukuit kupuong tu terbakar dan polis MELAYU semua dalam tu mati dibunuh?

      Delete
  13. ooii ping busuk celaka.. tak abih2 lagi ka nak fitnah orang.. Yang org UMNO rembat billion22 RM apasal korang diam..

    ReplyDelete
  14. si khir toyo pakai botok apasal korang tak bising... bung mokhtar pun sama...ada duit bukan nak bantu orang susah...dok gila bagi kat retis... pukimak punya orang UMNO...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khir toyo pakai botox pun dia tak sebat belakang jantan dan menjual negara dia, setakat ni tuduhan atas dia puns emuanya sekadar fitnah tahap babi pakatan je, aku dok tunggu mana dia kes kata khir toyo makan rasuah ni? Last2 dia kena kerana beli rumah dengan harga murah, tu aje? Rasuah ke tu ngok?

      Delete
    2. setuju bebeno yop..pemimpin yg akhlaknye d ragui osahle d ikut.amal ibadat sedekah jariah haji zakat fitrah kita d sisi allah cume ciput jer..lepas tu kita ikut lak ketua yg spesisnye d ragui..abeh semuenye terjun mcm luncai terjun dengan labu2nye..

      Delete
    3. Ajer nye yer yop.jika kita nyokong parti yg ngate hukum Allah swt tu kolot,Al Quran tu isi nye mesti diubah ikut zaman, maka kita pun ikut kapior skali yop.hanya orang bodoh je yop yang nyokong islam name nyer padehei kapior.moh lerah kite lari ninggei umporno nie.nyokong erti nyer kita pun kapior same.

      Delete
    4. Kamu tu kafir harbi dan di ajari oleh ketua syiah. Pengecut.

      Delete
    5. anonymous 6.40....itu salahnya kamu yop.asai sebut islam kome nmpak kelantan je..asai sebut ulama kome nmpak nik aziz je..cobele bukak minda sikit.islam tu dlangit dibumi d seluruh alam maya.ramai lagi ulama muktabar d luar sana lebih lebih hebat dari ulama pas yg kamu agung2kan itu.orang kg teman dapat tanah sorang 5 ekar kjaan bn bagi adi beradik teman ramai yg kerja dengan kjaan bn...tetapi mulut deme tak renti maki hamun kjaan bn..itule yg ulama kamu ajo ..tak tau langsung utk berterima kasih atau kalau tak suke pun diam aje udah...perangai mike pun mcm tu kot???

      Delete
  15. oiii parpu kari babi anak harammmm... kau ni tak abih2 dok buat keja haram jadah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah contoh komen manusia tak boleh nak terima kenyataan. Mereka ni jenis apa saja pemimpin mereka buat kita tak boleh tegur atau bongkar. Tapi part UMNO kalu mereka ni menyalak macam anak haram punya. Geli kan tgk puak pakatan ni?

      Delete
    2. akai letak kepala lutut kamu ni

      Delete
  16. oii parpu babi... si suhaimi gasak duit AZAM..apasal ko tak kisah... laknat kau...

    ReplyDelete
  17. oii parpu babi... kau tu kaki mabokkk... sembahyang cukup ker nak kata kat orang.. TAKEBEEERRRR...

    ReplyDelete
  18. kalu si anwar tu sebat belakang jantan pun sekurang2nya dia tak perabih duit rakyat sampat billion22....itu dosa dia dengan tuhan..abih dosa UMNO dengan rakyat apa cer... peruntukan kerajaan tiris sana..tiris sini... apa rahhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang hang bodoh ni apasal? Masa dia tpm dulu berapa billion dia habiskan untuk bela kroni2 dia? Dah lupa? Pukimak la korang ni..tau pun buat2 taktau. Man bukti kerajaan mahupun khir toyo dok perhabis berbillion? Mana?

      Dia tinggalkan kerajaan pakatan hanjeng 1.6 billion, dia sapu ka? get ur facts rite first anjing RBA

      Delete
    2. Aku tunggu tangkapan RBA dan dalang lahad datu.kih.kih.kih.zahid sembang kasi orang bimbang tak ker malu standard menteri umporno mcm nie.brapa ribu RBA dan dalang lahad datu di tangkap.pocik.bodoh.kih.kih.kih.brape banyak dah pasaraya cine tutup.brape banyak kontraktor cine bangkrap hasil kempen pencacai boikotkan cine.pthui.rase aku di malaysia nie syarak nyer ler.(idak syariat)mau idak mentedarah umno nie jika cina takder.kih.kih.kih.hati besor mau boikot cina.pelior kecik jer wei.

      Delete
    3. Kalau ada kesalahan manusia kenapa parti pulak yg kene tanggung? Yg ahli pas sebat duit memali tu sampai hadi awang hina zainon kata guru ajar abc tu takper plak? dabel stendet

      Delete
  19. Replies
    1. testing kepala hotak kau...

      Delete
  20. Aku rasa DS Anwar pun tahu ramai orang sedang kutuk dia .. namun dia tidak memberi reaksi, sbb pertamanya, dia tidak suka lagi melayan fitnah2 bodoh dan sebab keduanya dia akan dapat banyak pahala dari umpat caci & fitnah yg berterusan dilemparkan kpdnya. Yg kasihannya ialah para pemfitnah yg setiap hari menambah catatan dosa ...

    Tak apalah Anwar, redza lah dgn ketentuan Allah ...

    Dah nasib kau, malang bertimpa2, ramai yg dengkikan kau ... masa zaman mamak kerala difitnah liwat dgn drebar zaizan & difitnah zina dgn shamsidar, dituduh rasuah tanpa bukti ... tak cukup dgn itu, mereka fitnah pula liwat dgn saipul bokhari ... tak puas hati lagi mereka buat video seks palsu cina doll ... mereka tohmah pula jadi ejen yahudi ...

    Mereka yg dengkikan engkau dah tak ada cara lain nak halang kau naik, itulah saja cara yg mereka tahu guna, legasi peninggalan mamak keling kerala yg mereka akan terus guna, guna dan guna ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah kepala butoh mak ayah engko...

      Delete
    2. Ai itu yg raja fitnah. Mulut kamu dan barua2 mcm kamu ni klau d sumbat dgn sperma dia pon kamu rela sbb benda percumaaa , subsidy. Tu la low class mentality barua2 pr.

      Delete
  21. Pasal isu Anwar ini saya malas nak layan, tak guna layan si Anwar ini kerana dia memang suka populariti, dalam isu masalah sosial dirinya pun, saya malas nak ambil peduli lagi kerana tak guna melayan Anwar kerana dia hanya tamakkan kuasa dan sanggup buat apa saja untuk berkuasa hatta menggadaikan maruah bangsa dan negara sendiri.

    Saya ingin mempedulikan isu pemulihan UMNO, Barisan Nasional dan Malaysia. Umum mengetahui bahawa pemilihan UMNO akan berlangsung tidak lama lagi, dalam perkara ini kepimpinan atasan UMNO perlukan perubahan. Presiden UMNO sekarang ini iaitu Najib tidak mampu mengawal keadaan hingga negara jadi kelam kabut dan tunggang langgang di sana sini. Malahan kuncu-kuncu Najib seperti Hishammuddin, Nazri Aziz, dan Khairy juga makin menambahkan kelam kabut berkenaan dengan hanya mementingkan diri dan tidak mempedulikan kepentingan negara.

    Dalam isu ini, lihatlah apa yang dibuat oleh Najib untuk kepentingan negara? Najib hanya pergunakan kedudukannya untuk memperkukuhkan lagi kedudukannya sebagai Perdana Menteri dan Presiden UMNO walaupun terpaksa boros berbelanja hingga merugikan negara dan memansuhkan akta-akta yang selama ini menjadi benteng keselamatan negara hinggakan hampir 3000 penjenayah ganas dan berbahaya dibebaskan dari tahanan. Keadaan negara kini tunggang langgang, macam air laut, tenang di atas tapi bergelora di bawahnya. Keadaan ini perlu diperbetulkan segera untuk mengelakkan gelora di bawah itu membawa kepada gelora di atas dan seterusnya menjadi ombak besar yang menghancurkan seperti Tsunami pada tahun 2004 di mana ratusan ribu orang mati akibatnya. Dalam isu ini, Tsunami itu akan menghancurkan negara, menghancurkan perpaduan kaum, menghancurkan keamanan negara, menghancurkan kesejahteraan dan kemakmuran yang kita kecapi selama ini.

    Dalam isu Hishammuddin, pemansuhan Ordinan Darurat dan ISA juga berkaitan dengannya, malahan dalam serangan di Lahad Datu, beliau sendiri tidak tahu yang penyerang dari Sulu itu pengganas, kononnya negara aman damai, tetapi beberapa orang pasukan keselamatan telah terkorban kerana lambat arahan dari Menteri yang tak bertanggungjawab seperti Hishammuddin ini. Malahan hingga kini Hishammuddin tidak umumkan siapakah dalang sebenar dalam insiden penyerangan di Lahad Datu itu walaupun dia kata dia dah tahu dan akan umumkannya, tapi bila? Apakah seperti tindakan amaran bagi semua kesalahan yang dibuat sebelum ini? Semuanya amaran, amaran hinggakan anasir komunis, subversif dan pengganas makin bermaharaja lela, semuanya amaran walaupun isu agama dipermainkan, walaupun institusi diraja dihina dan dimaki hamun, walaupun bendera negara diperkotak katikkan, walaupun buat huru hara di sana sini, semuannya amaran hingga semua para pengganas naik tocang dengan sikap tak bertanggungjawab Hishammuddin ini.

    Bersambung..........................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambungan.....................................

      Dalam isu Nazri Aziz pula, dia adalah pembela tegar Namewee yang telah hina agama orang lain, hina bangsa orang lain, hina raja, hina lagu negaraku. Malahan Namewee dengan berpakaian seperti Hippies telah dilayan dengan begitu istimewa oleh Nazri Aziz di parlimen, malahan Nazri yang jemput Namewee ke sana. Kesannya makin ramai puak Cinabeng yang tak bertanggungjawab seperti Patrick Teoh, Melissa Gooi dan terkini pasangan porno Alvin dan Vivian berani menghina agama orang lain, hina bangsa orang lain pula. Malahan apa sangat melampau yang dibuat oleh Nazri Aziz ini adalah cadangannya untuk memansuhkan hukuman mati kepada pengedar dadah kerana nak selamatkan pengedar dadah warga Malaysia di luar negara, apa semua ini? Lantaklah pengedar dadah walaupun warga Malaysia dihukum mati di luar negara kerana mereka buat salah, apa pasal pula nak menyelamatkan mereka sedangkan mereka itu penyebab kepada kerosakkan berjuta masyarakat disebabkan dadah yang mereka edarkan itu. Rakyat nilai sendirilah Menteri apakah macam Nazri Aziz ini.

      Dalam isu Khairy Jamaluddin, apakah yang dibuat untuk pembangunan belia di negara ini? Banyak program berhibur tak tentu pasal sedangkan pembangunan belia seperti membangunkan jati diri belia untuk gigih dalam berusaha seperti menjadi pekerja ladang, buruh binaan yang selama ini dipandang hina, apakah yang dibuat oleh Khairy? Khairy hanya tau cetuskan kontroversi dengan persatuan sukan tapi tiada perancangan khusus untuk pembangunan belia di peringkat akar umbi.

      Bersambung.....................

      Delete
    2. Sambungan........................

      Negara perlukan perubahan kepimpinan, tetapi ingat, sekadar perubahan kepimpinan, bukannya perubahan parti pemerintah kerana Barisan Nasional adalah relevan sepanjang masa kerana dasar-dasar dan teras perjuangan Barisan Nasional secocok dengan keadaan negara yang berbilang kaum ini. Pakatan Rakyat tidak boleh diharapkan kerana mereka tiada hala tuju yang jelas, ibarat mereka naik kereta tiga pemandu yang sering bertelagah kerana PAS ada agenda sendiri yang tidak dipersetujui oleh DAP dan PKR, manakalah DAP pula ada agenda sendiri yang tidak dipersetujui oleh PAS dan PKR, serta PKR sendiri ada agenda sendiri yang tidak dipersetujui oleh PAS dan DAP, jadi tak payahlah mengikut Pakatan Rakyat yang hanya tau bertelagah dan tak tau membangunkan negara itu.

      Meskipun begitu, perubahan kepimpinan di peringkat Barisan Nasional perlu, bukan setakat dalam UMNO, tetapi seluruh parti komponen Barisan Nasional yang utama seperti Gerakan, MCA, MIC, PPP perlukan perubahan kepimpinan kerana kepimpinan sekarang pun macam Najib juga sukakan kepada popularti walaupun menghancurkan kerjasama Barisan Nasional.

      Ingatlah bahawa kesetiaan kita kepada Malaysia dan Barisan Nasional, bukannya kepada Najib dan kuncu-kuncunya serta pemimpin tamak dalam parti komponen yang lain. Kita perlu lakukan perubahan dalam parti untuk menyelamatkan parti dan negara, jadi dalam parti lain pun, lakukanlah perubahan, pemimpin yang bermasalah perlu disingkirkan seperti Chua Soi Lek, Liow Tiong Lai, Wee Ka Siong, Gan Peng Seau, Koh Tsu Koon, Palanivel, Kayveas dan ramai lagi perlu ditumbangkan untuk selamatkan parti masing-masing. Kita semua perlu ingat, tidak guna pemimpin yang menggunakan pengaruh untuk kuatkan kedudukan dalam parti sedangkan parti makin lemah, lihatlah apa yang terjadi kepada MCA, MIC, dan Gerakan, pemimpin dalam parti gunakan macam-macam kaedah untuk kuatkan pengaruh hingga menggunakan kaedah DAP iaitu bersikap rasis hingga melukakan perasaan orang bumiputera, kesannya bukan saja mereka kehilangan undi dari pengundi Cina dan India, malahan undi Melayu pun mereka hilang juga.

      Jadi sempena pemilihan UMNO yang akan datang, saya menyeru kepada semua pemilih yang layak untuk mengundi Yang Mulia Tengku Razaleigh Hamzah sebagai Presiden UMNO yang kelapan untuk memulihkan UMNO dan seterusnya untuk memulihkan Barisan Nasional dan Malaysia. Ingatlah bahawa silap percaturan dalam parti dengan mengekalkan Najib dan kuncu-kuncunya di puncak kuasa akan menyebabkan orang ramai akan meluat dengan UMNO dan kini pun sudah ramai terutamanya golongan muda dan golongan atas pagar yang berasa sangat terkilan dengan sikap Najib dan kuncu-kuncunya yang banyak membuat dasar yang merosakkan negara ini. Bersama-samalah kita memulihkan UMNO dengan membuat perubahan di peringkat kepimpinan atasan UMNO untuk kesejahteraan negara ini.

      Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Undilah Yang Mulia Tengku Razaleigh Hamzah sebagai Presiden UMNO yang kelapan dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini untuk memulihkan kembali UMNO dan Barisan Nasional seterusnya untuk memulihkan Malaysia.

      Kita perlu sedar bahawa keupayaan Yang Mulia Tengku Razaleigh sebagai seorang ahli ekonomi, ahli politik dan pentadbir negara yang hebat adalah lebih baik dari Najib, kerana Yang Mulia Tengku Razaleigh telah banyak membantu negara untuk menjadi sebuah negara yang berkembang maju seperti penubuhan PETRONAS dan banyak lagi inisiatif beliau untuk memajukan negara. Sedangkan jika lihat kepada Najib, dia hanya sibuk boroskan wang negara, buat program PLKN, entah apalah faedahnya PLKN itu hingga RM 700 juta musnah begitu sahaja diboroskan oleh Najib sedangkan PLKN itu tak ubah seperti Pengakap dan Pandu Putri sahajalah, malahan apalah yang boleh dibuat oleh pelatih PLKN jika berlaku situasi darurat seperti negara di serang dengan musuh? Apakah hanya boleh berlakon pentas, berdrama, bermain kayak, sebagaimana dalam modul latihan PLKN sekarang ini? Apakah dengan berlakon pentas, berdrama, menyanyi, bermain kayak, bersuka ria itu dan ini dapat melawan musuh negara?

      Tetapi inilah Najib, kerana nak populariti, PLKN yang sepatutnya dimansuhkan dan semua pelatih PLKN diserapkan ke askar wataniah pun, Najib biarkan RM 700 juta bazir begitu sahaja, kerana nak populariti sedangkan tiada kualiti pun PLKN ini.

      Sedarlah semua bahawa Najib dan kuncu-kuncunya perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara ini dari kehancuran akibat pemborosan Najib serta sikap tidak bertanggungjawab kerana tamakkan populariti hingga menggadaikan keselamatan negara, sikap Najib ini macam Anwar Ibrahim, jadi Najib perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara ini.

      Oleh itu, semua pemilih yang layak mengundi dalam pemilihan UMNO kelak, undilah Yang Mulia Tengku Razaleigh Hamzah sebagai Presiden UMNO kelapan untuk memulihkan UMNO dan seterusnya memulihkan Barisan Nasional serta Malaysia untuk kepentingan kita semua.

      Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. No definitely not tg razaleigh. Him n his clan dato musa etc cause severe prob in umno before. Dah tua cari lain...ada pilihan...

      Delete
    5. En Mohd

      Macam keretapi mengundur pulak ni.. Carilah orang muda yang berlambak di luar sana .. Balik2 muka tu aja..Kata Tun M klau ikut cik Mad UMNO BN akan mati lagi cepat..

      Delete
    6. En Mohd

      Macam keretapi mengundur pulak ni.. Carilah orang muda yang berlambak di luar sana .. Balik2 muka tu aja..Kata Tun M klau ikut cik Mad UMNO BN akan mati lagi cepat..

      Delete
    7. En Mohd

      Macam keretapi mengundur pulak ni.. Carilah orang muda yang berlambak di luar sana .. Balik2 muka tu aja..Kata Tun M klau ikut cik Mad UMNO BN akan mati lagi cepat..

      Delete
  22. Bagitulah adanya dengki & fitnah ... ibarat mcm dengki jiran, bila jiran susah tak berani buka pintu takut jiran datang meminta-minta, bila jiran senang pakai kereta baru, juga tak mahu buka pintu, dengki tak mahu tengok kereta jiran, pastu buat tohmahan jiran kena ekorlah, berniaga dadahlah dan mcm2 ... dah jadi adat melayu (yg mengaku islam)bila miskin dihina, bila kaya dikeji ...

    Samalah juga dgn Anwar, bila wajahnya nampak berkerut hitam sikit, kata akibat HIV lah, akibat dosa kemungkaranlah dsb ... bila orang tu dah sihat, wajah orang tu berseri sikit, kata pakai botox lah, susuklah ... hai, entahlah .. dosa masing2 pakat2 tanggunglah sendiri ... Anwar tak kisah pun ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana nak kisah tak lama nak dapat ponggong muda. Kenapa ye sampai lah ni tidak berani nak angkat sumpah sbb dia sendiri pon tahu alQuran itu benar dan dia akan trima balasannya seperti Bala...tak kisah kata kamu...Dia Kesah....

      Delete
    2. muka berkedut ke, muka reput ke, muka rentung ke, muka botok ke..... muka aljuburi tetap juga muka taik, supertaik atau extra-ordinary taik, taik paling busuk dari sekalian taik yg ada.

      Delete
  23. Alamak muka macho mcm Komala Hassan lah, aiyah macha aiyoyo mau pucok muda punya pasal, muka jadi plastik.la.....kaa...ka...kah dah mcm bapok tak jadi pun ada. Nurul papa ku.......bapok tuak

    ReplyDelete
  24. Bagi orang awam, mereka melihat isu fitnah dan serangan Umno BN terhadap Ketua Umum KEADILAN itu sudah tidak relevan dalam politik Malaysia.
    Seorang pereka dalaman, Iman Abrar berkata, rakyat sudah muak dengan politik rimba kerajaan yang mengulangi skrip sama mentohmah pemimpin Pakatan Rakyat itu.
    “Pada 1998, isu fitnah itu digunakan untuk penjarakan Anwar. Sekarang skrip sama diulang dengan plot yang meragukan.
    “Sudahlah rakyat disogokkan dengan fitnah jijik seperti ini, ditambah pula masalah kenaikan harga barang yang gagal dikawal kerajaan Umno BN,” tempelaknya.
    Sementara itu, usahawan produk kesihatan, Nurul Auni menyifatkan fitnah perbuatan terdesak orang yang kehabisan modal berdepan musuh seperti dilakukan Umno BN.
    “Skrip fitnah itu dibawa ketika menjelang Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh, tujuannya hanya satu iaitu untuk menjatuhkan kredibiliti Anwar.
    “Dengan terbongkar kebenaran ini, terbukti Fitnah II hanyalah konspirasi politik. Politik fitnah sebegini mesti dihentikan,” ujarnya.
    Peniaga buku, Ahmad Kusaini Yusof pula yakin Anwar tidak bersalah sejak zaman Tun Dr Mahathir Mohamad, malah mantan Perdana Menteri itu katanya patut bertanggungjawab dengan kerosakan minda masyarakat akibat mereka cipta isu liwat.

    ReplyDelete
  25. Kat belakang Bang Non ni macam hero tamil la pulak aku tengok.

    ReplyDelete
  26. Kat belakang Bang Non ni macam hero tamil la pulak aku tengok.

    ReplyDelete
  27. Dua kenyataan dari Tun M ini cukup bermakna:
    1. Tak ramai cerdik pandai menyertai UMNO.
    2. UMNO ibarat menghadapi penyakit tua dan menunggu mati.

    Aku sokong sepenuhnya! Hujah2 aku:

    Untuk kenyataan 1, mmg lah didapati UMNO dipenuhi oleh penyokong yg dangkal, tongok, bengap dan dungu, mudah diperbodohkan, diperkunun & diracuni dgn dakyah, tohmahan & fitnah. Sinonimnya: tipu, tindas, seleweng, rasuah & fitnah!

    Untuk kenyataan 2, tua yg dimaksudkan ialah tua dari segi ilmu, kaedah, modal & strategi .. tidak berubah, tiada yg baru, masih dgn cara lama, nak tambah duit tipu, seleweng, rasuah .. nak cantas lawan reka fitnah yg kotor kaw-kaw punya ..

    Tabik Tun M ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas dgn umno sapa lebih tua bro!!!!!

      Delete
  28. al quran untuk dibaca dan diamalkan bukan sebagai alat untuk angkat sumpah. Nabi tak pernah ajar bersumpah guna al quran cuma org2 Melayu je yg amalkan amalan ini. Nak kata sesat tak tahulah sebab ulamak pun senyap je. Dalam Islam yg menuduh kena bersumpah bukan yg dituduh.

    ReplyDelete
  29. al quran untuk dibaca dan diamalkan bukan sebagai alat untuk angkat sumpah. Nabi tak pernah ajar bersumpah guna al quran cuma org2 Melayu je yg amalkan amalan ini. Nak kata sesat tak tahulah sebab ulamak pun senyap je. Dalam Islam yg menuduh kena bersumpah bukan yg dituduh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg menuduh buat dah kat masjid wilayah,masjid bandar baru sentol takan kamu buat2 lupa.yg kena tuduh tak berani nak buat sebab apa..dia tahu sumpah muhabalah itu kalau kamu sumpah dusta atas nama allah balasan allah sangat segera tu yg dia takut
      sangat.pilih jln selamat le diamkan diri..cuma volunteer macai mcm kamu je yang sibuk..

      Delete
    2. dato eskay bersumpah dia ade dalam klip video tu bersama sama dgn dato seri anwar... bukan dia kata ds anwar berzina dgn amoi tu... ade paham ke bhai...

      Delete
    3. Maknanya klip sex la ada paham bhai. Apala lembab sgt...ai tot dgn china ada saksi video besi pon kau in denial juga.
      Anak majikan kena seksa dgn org gaji dlm video besi kau percaya pulak...bengap betul.

      Delete
    4. video besi punya hal amerika dah control ruang udara seluruh dunia.tapi pr ni
      tolak teknologi ini..sebab apa teknologi ini dah pelangkong kepala idola dia.kadang2 saya fikir pemimpin kapir yang terbabit skandal sek yg ada video hati mereka lebih mulia dari anuwat ni..terus letak jawatan.ini tak..nampak je
      warak tapi haprak.

      Delete
  30. APA LAGI ROS MAH MAU??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosmah mau najib buat hair transplant jadi mereka pasangan secocok :-):-):-):-);-);-)

      Delete
  31. Gambar edit pakai photoshop editor, dah kehabisan modal ke? Zunar lagi cekaplah bro, kalau nak edit mcm apa pun, botox ke, botol ke butoh ke ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nie mati idup balik pun tak akan termakan dgn pembohongan dan fitnah puak2 macai nie ke atas DSAI ... tapi aku sedih mengenangkan manusia2 dari bangsa dan agamaku sendiri yg tidak mahu serik2 terpalit dosa, seolah-olah tidak mempercayai dan meyakini akan adanya hari pembalasan di akhirat ... woi macai2, bertobatlah ... masih ada peluang, masih belum terlambat ...

      Delete
    2. Betul tu anon2:31pm, kita umat Islam adalah bersaudara! Walau pun puak2 harbi sesat nie sentiasa bergelumang dgn dosa & kemungkaran, kita sebagai sedara mereka jgnlah berputus asa untuk menasihati mereka dan berdoa semuga mereka akan mendapat petunjuk untuk kembali ke jalan yg benar …

      Delete
  32. Bezakan kafir harbie dan kafir zimmie.
    Seblm nak tudoh2 org.

    ReplyDelete
  33. Ye lerrr, aku memang sjak awl penuh yakin dan percaya majikan aku tu terlibat dlm semua yang dituduhkan kpdnya. tiada satu pun berbentuk fitnah. majikan aku tu tak mampu mencipta dalih. tak mampu mengolah alasan. dia hanya mampu buat penafian yang kosong. Aku sendiri pun jadi malu. Aku sedar aku telah diperbodohkan oleh majikan aku. Tapi, aku tak tergamak undur diri. aku rasa malu alah dgn musuh-musuh. lagipun majikan ku itu adalah idolaku. lantaklah. biarlah aku sama-sama ke neraka dgn dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nie mmg benci dgn nuat tu, korang cakaplah apa pun, fitnah ke, rekaan ke aku tak personal dah, aku dah tutup pintu hati aku ... Aku pun kalau ada peluang, nak tumpang tambah lagi cerita buruk pasal nuat laknat tu. Kalau aku pandai buat editing & superimpose video, aku rasa nak buatlah satu, kali ini buat dia dgn cewet filipin pulak .. "filipin doll" ...
      Orang kata berdosa ke, masuk neraka ke, lantaklah.

      Delete
    2. Woi Umnonymous2 Sept19,952pm/Sep20,607am.
      Aku syak kamu berdua nie Melayu, ttp bukan Islam. Kamu buat mudah sebut buat main pasal dosa & neraka, seolah-olah tak ada rasa takut sikit pun.
      Namun aku masih anggap kamu berdua kafir zimmi bukan harbi sbb kamu belum lagi dgn jelas menentang Islam.

      Delete
  34. Satu hari, satu ketika yang benar tetap benar, yang salah tetap salah..guna mata hati dan celik minda untuk menilai sesuatu fitnah, jangan terus di makan fitnah itu sebaliknya timbangilah dengan akal yang sekilo tu..

    ReplyDelete
  35. Is it sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    ReplyDelete
  36. Setelah ditimbang dengan akal yang sekilo, aku memang yakin majikan aku tu terlibat dengan semua yang telah ditimpakan atas kepalanya. Dia bukan kena fitnah. Dia tidak pernah berupaya menidakkan melalui bukti tetapi hanya melalui penafian bibir dan lidah dan urat leher yang lembut tak bertulang. Memang aku malu tetapi kerana aku juga ada egoku. aku lebih malu menghadapi musuh-musuhku. biarlah, aku hadapi api neraka bersama majikanku itu, mundur surut tidak aka ku lakukan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!