CILI KASI TARUK! TOLONG JANGAN MALUKAN DIRI SENDIRI DENGAN PUBLISITI MURAHAN OK!

Apa ke halnya dengan Azwandin ni? Semua tahu Anwar Botox Bontot tu takde dalam negara tapi si Azwan and the gang demi nak cari publisiti murahan punya hal buat benda tak masuk akal, meh baca tulisan Flying pasal isu ni..


Ingatkan bila dah bagitahu bahawa Anwar Ibrahim dan Wan Azizah tidak ada di rumah hari ini kerana makan angin di Jerman dan negara Eropah yang lain, rancangan nak serahkan memorandum yang diinisiatifkan oleh Jaringan Melayu Malaysia (JMM) akan dibatalkan ler sebab ianya jelas kelihatan perbuatan bodoh apabila menyerang Anwar Ibrahim di rumahnya pada ketika dia sendiri tidak ada di rumah.

Rupa-rupanya RANCANGAN BANGANG TAHAP MEGA itu diteruskan juga. Konon-kononnya nak tunjuklah yang tindakan tersebut TERSANGAT HEBAT dan perlu dihormati.

Baca seterusnya di blog Flying Kick

1 Response to "CILI KASI TARUK! TOLONG JANGAN MALUKAN DIRI SENDIRI DENGAN PUBLISITI MURAHAN OK!"

  1. Anwar sendiri tahu dalam seminggu dua menjelang PAU2013, cerita mengenainya tidak dapat mengatasi sensasi pemilihan MKT UMNO.

    Anggap jer apa yang Azwandin JMM buat ini sebagai selingan iklan ubat sembelit produk Anuwar, dan yang mengekori dia pun sembelit jugak. Produk Anuwar perlu dihidupkan setiap masa, jangan rakyat lupa untuk membincangkannya. Itukan kerja JMM walau setahap mana BANGANG, tidak jadi isu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!