CILI KASI TARUK! AKHIRNYA TERBUKTI MELAYU MEMANG BERNILAI 50 SEN JE DALAM DAP!

Akhirnya terbukti pemilihan CEC DAP dikuasai oleh Cinabeng, melayu takde, tak percaya? Meh baca apa yang ditulis oleh The Unspinners:

Memetik dari AIDC SINI, berikut merupakan 20 CEC yang dipilih yang dilaporkan FMT :

Liew Chin Tong – 1,438 unti
Lim Kit Siang – 1436 undi
Karpal Singh – 1,421 undi
Gobind Singh – 1,409 undi
Lim Guan Eng – 1,304 undi
Chong Cheng Jin – 1,294 undi
Anthony Loke – 1,263 undi
Chow Kon Yeow – 1,203 undi
Fong Kui Lin – 1,193 undi
Teng Chang Khim – 1,164 undi
Tony Pua – 1,158 undi
Zairil Khir Johari – 1,132 undi
Teresa Kok – 1,127 undi
Chong Eng – 1,111 undi
M Kula Segaran – 1,088 undi
Tan Kok Wai – 1,088 undi
Teo Nie Ching – 1,081 undi
Boo Cheng Hau – 961 undi
Nga Kor Ming – 956 undi
Ngeh Koo Ham – 809 undi

Tiada Melayu yang menang. Hanya Zairil tapi dia bukan Cina, hanya menumpang nama Khir Johari.

Menurut Helen Ang, sahlah Zairil diterima sebagai Cina dalam parti yang ahli DAP Melayu, Rahmat Isahak anggap sebagai parti yang 'anti-Melayu dan cauvanis CIna'. Baca SINI

DAP juga adalah parti Evangelista Kristian dan anti kaum India.

Walaupun 20 yang menang adalah seperti senarai yang dipersoalkan sebelum ini, kali ini keluarga Lim tidak berada di tingkat kedua teratas. Nga Kor Meng dan Ngeh Koo Ham berada di nombor 19 dan 20.

Apa pendapat korang pasal pemilihan DAP ni?

17 Responses to "CILI KASI TARUK! AKHIRNYA TERBUKTI MELAYU MEMANG BERNILAI 50 SEN JE DALAM DAP! "

  1. biarlah 5 posen pn,dari jadi bloger yg jual maruah kerana $$, ckp putar alam..

    ReplyDelete
  2. Salam;
    Terserlah didalam pemilihhan ini sifat rasis yang dimalkan oleh DAP walaupun bersungguh-sungguh memperjuangkan demokrasi...Rupa2nya Tafsiran Demokrasi Didalam DAp bermaksud singkirkan melayu sahaja... Melalui pencalunan CEC sahaja sudah menerangkan sifat racisme.... PAS ape lagi.. taknak ucapkan tahniah ker pada " Umar Abdul Aziz " nie...... Haaa ha ha..

    ExPAS 2012

    ReplyDelete
  3. BAGI ORANG MELAYU DALAM D.A.P.....BAK KATA ORANG TUA TUA...DAH GARU CENDANA PULA..TEPUK DADA TANYA SELERA. FIKIRKAN LAH MARUAH BANGSA BUKAN EMOSI. MELAYU DALAM DAP DAH TINGGAL 01 JE.. SUDAH LAH ORANG ORANG MELAYU DALAM DAP,.. MENJADI LILIN,MEMBAKAR DIRI UNTUK MENERANGI ORANG LAIN.,KEMBALI LAH

    ReplyDelete
  4. Paling kurang ada juga nilai Melayu dalam DAP. Tapi dalam Gerakan (juga multiracial party) berapa sen pulak harga orang melayu? 0 sen la. Apa hang tak bising dalam gerakan tak ada Melayu?

    ReplyDelete
  5. namapak sangat yg parti nie mmg parti rasis bangsat gampang yg hanya mementingkan bangsat cina sebagai petualang utk menjatuhkan bangsa melayu di malaysia nie... parti nie jugaklah parti yg menyokong kebangkitan agama kristian di malaysia dan tidak mustahil kristian akan menjadi agama rasmi sekiranya diorang menag pru ke 14 nanti....

    ReplyDelete
  6. DAP ni bagus sebenarnya . DAP boleh bangunkan orang melayu yang dah lama merasa hidup selesa dan dibuai mimpi yang enak enak . DAP boleh jadikan melayu malas menjadi melayu rajin .

    ReplyDelete
  7. PARODY:::

    Ini merupakan keputusan CEC PARTI BERBILANG KAUM DAP yang diadakan di One Word Hotel :
    BERBILANG KAUM – 1MALAYSIA

    1. Liew Chin Tong @ Leman bin chik – 1,438
    2. Lim Kit Siang @ Lijah Binti Seman – 1,436
    3. Karpal Singh – 1,421
    4. Gobind Singh @ Ghafar bin Sani- 1,409
    5. Lim Guan Eng @ Khalifah Umar Bin Erwin Joko – 1,304
    6. Chong Chieng Jen – 1,294
    7. Anthony Loke Siew Fook @ Ahmad Lebai Bin Seman Pok – 1,263
    8. Chow Kon Yeow – 1,203
    9. Fong Kui Lun – 1,193
    10. Teng Chang Khim @ Suarno bin Kimin (Perwakilan Jawa Peranakan )- 1,164
    11. Tony Pua @Timah Binti Puak – 1,158
    12. Zairil Khir Johari @ Anak CIna Menyamar Melayu – 1,132
    13. Teresa Kok – 1,127
    14. Chong Eng @Comel Anak Engkot (Perwakilan Sarawak)- 1,111
    15. M. Kulasegaran – 1,088
    16. Tan Kok Wai @ Kitan Sawai (Perwakilan Org Asal) – 1,088
    17. Teo Nie Ching @ Mek Yah Binti Chomprak (Perwakilan SIam) – 1,081
    18. Boo Cheng Hau – 961
    19. Nga Kor Ming @ Ngah Bin Mat Koming- 956
    20. Ngeh Koo Ham @ Ngah Bin Hamid – 809

    Baru nampak BERBILANG KAUM DAP ni.. Syukurlah DAP sudah berubah menjadi PARTI 1MALAYSIA.

    ReplyDelete
  8. Cina memang sah tak mahu pemimpin Melayu. Hanya Najib, KJ & geng fahman liberal sesat saja yg masih terhegeh-hegeh tak bermaruah menjilat kaum pendatang sepet ini. Selain itu, fahaman liberal juga adalah budak-budak suruhan Zionist/USA yg kini ingin menguasai politik & ekonomi dunia.

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada kerajaan kerana naik kan cukai rokok hari ini . Harga rokok naik dari RM 10 kepada RM 12 . Kepada perokok berhentilah tabiat menghisap rokok kerana rokok menjejaskan kesihatan anda . Kalau anda sakit , bukan anda seorang yang menderita , keluarga anda pun akan menderita juga . Lagi pun merokok Haram disisi ugama .

    ReplyDelete
  10. Hanya mereka yg betul betul Melayubeng sahaja yg miemamg talibarut Cinabeng akan bersekongkol dlm DAP.Sejarah membuktikan DAP bukan utk kaum lain selain Cinabeng.Parti Komunis Demokratik itu hanya bertujuan mengkasutkan kaum lain di mana sahaja mereka memijakkan kaki kaki kotor mereka di muka bumi ini.

    ReplyDelete
  11. Ada melayu siapa kata tak da? Tapi melayu jadi jadian ala ala serigal jadian gitu.

    ReplyDelete
  12. Bro...apa nak heran..bkn benda br...cina ttp cina...tgk saja dlm semua syrkt mereka..kan sama....

    ReplyDelete
  13. Ini pun satu masalah dgn orang2 Melayu. Bila sedikit atau tak ada Melayu dalam CEC DAP, komplen. Nanti kalau ramai pulak Melayu masuk DAP dan pegang jawatan, lagi kuat pulak komplen, kata pembelot, pengkhianat bangsa, tali barut dsb ... habis nak mcm mana sebenarnya?

    ReplyDelete
  14. Anon : AnonymousOctober 1, 2013 at 8:06 PM ,,,
    Isu disini adalah apabila Melayu memperjuangkan nasib Melayu dikata RASIS.... TeTAPI bila cina utamakan bangsa dia kenapa tak tidak boleh ditegur sebagai RASIS.... kau ni bebal ke bangang sampai tak boleh fikir...... BODOH NAK MAMPUS ....

    ReplyDelete
  15. Eh wah!!! Banyak pulak peminat tegar DAP kat sini yang dok jaga tepi kain sarung Dap yer. parpu pundek peminat nombor satu.

    ReplyDelete
  16. Gua tengok itu DAP sangat puji kj, apa hal? Psal tulah gua mati2 tak caya sama kj. Gua ingat dia patut tukar nama glamer macam Teresa Cock. Khairy jadi Hairy Cock, amacam?????

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!