CEC DAP? ADA PENDEDAHAN BARU DARI ORANG DALAM DAP SENDIRI TENTANG PENYELEWANGAN DINASTI LIM!

Check it out, ada blog baru yang akan mendedahkan segala kebabian DAP. KLIK SINI

Aku nak share le story dan link dia dengan kroang:

Nama saya Peter dan saya adalah ahli DAP sebuah cawangan di Johor.Saya menyertai DAP sejak tahun 1998.Saya masuk DAP kerana percaya parti DAP memperjuangkan demokrasi tulen untuk rakyat Malaysia.Walaupun saya seorang yang cerdik dan memilki ijazah tetapi saya pun tertipu dengan DAP.Mereka bukan berjuang untuk rakyat Malaysia tetapi berjuang untuk Dinasti Lim.

Kerana saya terlalu lantang melawan Dinasti Lim terutamanya dalam kes penipuan CEC hidup saya menjadi tidak aman.Saya sering diganggu oleh taiko-taiko yang dipelihara Dinasti Lim.Untuk sementara waktu saya melarikan diri ke Indonesia kerana gangguan taiko Lim.Hidup saya lebih aman disini dan saya akan berjuang daripada jauh untuk memastikan semua rakyat Malaysia tahu kejahatan Dinasti Lim.

Tujuan saya membuka blog ini dalam bahasa melayu untuk menceritakan kepada semua rakyat Malaysia tentang kejahatan Dinasti Lim.Saya tidak mahir menggunakan bahasa melayu.Mujurlah ada seorang rakan berbangsa melayu yang pernah bekerja sebagai pegawai seorang bekas wakil rakyat DAP menolong saya.

Mulai hari ini saya akan menulis tentang penipuan pemilihan CEC.Saya akan dedah sampai habis bagaimana cara Dinasti Lim,Tony Pua,Anthony Loke manipulasi undi untuk memastikan mereka terus berkuasa dalam DAP.

Sumber: DAP Insider

Aku harap dia akan dedahkan semua kepincangan dalam DAP supaya rakyat Malaysia tahu siapa sebenarnya DAP ni.

24 Responses to "CEC DAP? ADA PENDEDAHAN BARU DARI ORANG DALAM DAP SENDIRI TENTANG PENYELEWANGAN DINASTI LIM!"

  1. inilah gambaran ahli puak Umno harbi..duit rakyat miskin pun habis dirembat demi mengeyangkan perut.duit 1Azam untuk orang miskin pun dirembat oleh puak Umno harbi.bagi ahli umno harbi ini adalah perkara yg wajib bagi pemimpin Umno..dan ahli2 bawahan umno harbi akan terus bersorak dlm PAU nanti..tetap mempertahankan pemimpin Umno harbi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko pun tahu dia kan kuat melahap.Sekeping roti mana cukup.
      Kenalah letak besor-besor.
      Rotti Telor Yennee....!!!!

      Delete
    2. Woi DAP -PPAS-PKR Harbi...tp die kena tangkapkan? Ape cite Mat Sabu yg rembat duit anak yatim & janda memali....ape cite duit derma buat lebuh raya...duit derma ceramah jgn citelh kenape ko tak bising....ladang rakyat......ladang japnapari?

      Delete
    3. Nak cerita apanya kawan, semua tu fitnah, tak de bukti, nak tangkap apa ke nama ... nak bising binatang hapa nya? Inilah yg tun m cakap orang2 umno ramai yg tak cerdik, mudah diperbodoh, diperkuda dan ditipu dgn segala fitnah, tohmahan dan dakyah palsu .. yg salah kena tangkaplah, ngok oi ...

      Delete
    4. Hahaaa ... anonymous 10:09 pm BODOH macam Nik Aziz jugak ... harbi gak 2x5 ....

      Delete
    5. nak tambah, apa cerita penyelewengan koperasi Kohilal yg diterajui ahli2 PAS yg lesap berjuta2? mmg boleh seret ke mahkamah tp sengaja disenyapkan krn alasan parti. PAS malu dituduh ada ahlinya bertahap penyangak. Lagi teruk bersembunyi dibalik nama Islam.

      Delete
    6. Fitnah lagi .. tambah dosa lah ye .. tambah lagi, tambah, tambah ....

      Delete
    7. Kena kat korang, semua fitnah...kena kat org Umno dan BN, semua benar belaka ye...haa...elok la tu...nampak sgt pattern pemikiran korang ni...

      Delete
    8. Kena kat korang, semua fitnah...kena kat org Umno dan BN, semua benar belaka ye...haa...elok la tu...nampak sgt pattern pemikiran korang ni...

      Delete
    9. Parpu疯狂的猪
      他妈的愚蠢
      猪肥胖范围
      油价上涨...生活成本的上升!巫统是没有用的!

      Delete
    10. Anon 10.09...Woi sekor yang kena taik semua kena..yang makan tu sorang aje yang nak pukul rata ahli UMNO apa ke jadahnya..adik kau mencuri semua orang tuduh kau keluarga pencuri gitu..bangang ..aku pun bengang juga tapi tak lah tuduh semua orang ..yang salah dah kena tahan ..tanggungjawab kita pasti kan dia pulangkan balik duit curian tu dengan bentuk apa sekali pun..inilah kalau tiada pemantauan..menteri pun satu hal kerja anak buah tak nak cek..

      Delete
  2. akhirnya Parpundek delete jgk gambr roti bodoh atas blog ni lps dgr ckp aku...ada ke gambar roti saje dah mkn separuh space blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen kat atas nak reply kat kau.Tersalah pulak.Macam haram nak type keywordlah kat blog ParPuKiRam ni.

      Delete
  3. ANON 10:09
    PAS lagi kuat samun duit rakyat, duit derma tin MILO ke mana pergi..oh ya stopa ali amik untuk bayar pelacor kah..? PKR lagi terang-terang merompak duit rakyat, tanya lah penjubor yang ko sanjung tu...dasar anak haram, pemabuk, pemfitnah, lu lagi super harbi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PASesat pelacur agama!

      Delete
    2. Cakap kosong fitnah, tohmah & dakyah senang shj ... ikut emosi & fanatic, buta akal, buta hati & buta perut!

      UMNO perintah Selangor tak pernah ada simpanan dana, sentiasa tak cukup dan asyik minta dgn kjaan pusat ... sbb apa? Penyelewengan lah .. seleweng, seludup, songlap, sebat, sapu ... last sekali khir toyo dapat hadiah penyapu ...

      PKR perintah satu penggal shj boleh simpan dlm tabung dana lebih RM2 billion ... itulah kepimpinan & pemerintahan yg "bersih, cekap & efisyen" ... selama ini UMNO "sapu bersih, cekap songlap & komisyen" ...

      Delete
    3. 11:27pm....tadah ajer lah tangan kau tu, kerajaan bn sedia membantu.

      Delete
    4. Anon 3:24 a.m.

      Jual harta negeri, jual pasir, jual tanah Melayu, jual bangunan Melayu dapat kumpul 2 billion je. Itu je standard Pakatan!

      Bersih, cekap & efisyen ke atau Bangang, Bodoh dan Bahalul.

      Delete
  4. Haramkan DAP seperti mana haram nya PKM.
    Maka boleh lah umno berkuasa selama nya.

    ReplyDelete
  5. Kote pendek. Cibai.

    ReplyDelete
  6. woi jgn jadi bodoh sgt bilamasa DAP parti cina?? apa kejadahnya Karpal singh pengerusi DAP sengal.

    ReplyDelete
  7. Lim, dengar sedikit nasihat sebelum menbongkar apa2 rahsia atau menjadi pedagang maklumat...baik perkasakan penguasaan bahasa malaysia dahulu baru selamat daripada dikatakan tidak patriotik kerana tak pandai bercakap melayu. baik balik sekolah kebangsaan dahulu sebelum dihantam kerana lepasan sekolah cina tongsan...ingat ciakap fasih melayu baru dianggap orang yang boleh dipercayai dan dianggap sebagai rakyat yg berjiwa dan bersemangat kemalaysiaan....ingat ya Lim..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!