SUARAM ANAK HARAM WAJIB DIHARAMKAN!

Ini SUARAM memang anak haram! Mana taknya, mereka boleh defend penjenayah tak hengat punya, padahal sekarang ni ramai penjenayah yang dibebaskan sebab dah takde EO menmbak orang siang malam di merata tempat.

SUARAM anak haram ni wajib diharamkan, makin menjadi-jadi mereka ni. KLIK SINI

Apa perasaan mereka kalau ahli keluarga mereka yang menjadi mangsa penjenayah yang mereka bela? Kimak punya SUARAM..tak habis-habis bikin onar

WEI SUARAM BABI! Siapa nak bela mangsa yang kena tembak hari-hari ni? Macamana negara nak selamat kalau pertubuhan anak haram ni asyik doke bela penjenayah selalu?

31 Responses to "SUARAM ANAK HARAM WAJIB DIHARAMKAN!"

  1. Suaram bukan saja babi, anak haram tapi sial.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunuh je pemimpin suaram haram ni

      Delete
  2. suaram memang dasar anjing kurap,kenapa kalau melayu mampus tak ada pun nk bela

    ReplyDelete
  3. suaram pukitai.da bnyk wat taik.xde ke yg nk saman

    ReplyDelete
  4. Ngkau marahlah Ah Jib Gor Open Declaration Taik Palat kau tempohari.Bukan main dia cakap dalam membuat dasar atau akta baru untuk menggantikan EO,ISA nanti mesti dimasukkan jugak hak-hak asasi manusia untuk menjaga kebajikan penjenayah yang dah membunuh orang yang tak berdosa.PtuiiiiHHH..!!!!!

    Wooii....ParPunDeY bila kau nak buat Open Declare Taik menyokong Rosmah Mansor.Kang kecik hati Kak Mah ngko tak promote dia.Wargghh....Kah...Kah...!!!!

    ChaiiTT...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penjenayah .....? Mana ada? Hidup bebas... banyak pembela, SUARAM.

      Delete
  5. suram tidak bela penjenayah. suaram cuma menentang cara penguatkuasaan undang2 yg salah.

    apapun kahwin muta'ah juga yg best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apapun kahwin muta'ah juga yg best!

      """"""""""""""""""""""""""""""""""""""

      Apa pon segala nya berkemungkinan.......anda mungkin juga terHASIL dari kahwin muta'ah, atau terhasil dari hubungan yang subhat!

      Delete
  6. Kenapa perlu marahkan suaram? Sebab sejak paklah kini Najib lemah sebab tu meka berani, masihkah kita boleh mengharapkan Najib yg sanggup menukar nama AhJib Gor..sanggup menjaga hak asasi penjenayah, Hak mangsa Najib ada ambil tahukah, Jika kerajaan tanggung keluarga mangsa ok jugak..Najib we got no hope on You, you must get Lost from the face of the earth..

    ReplyDelete
  7. Cantek.bahasa pencacai umporno jelaskan mereka kurang ajar lahir dari hubungan terlarang.

    ReplyDelete
  8. Yeeee ... bulan Ramadhan pun dah lepas . Sekarang kita boleh sambung maki hamun .

    ReplyDelete
  9. I really can't understand what game is Mr. Parpukari playing? Only recently he declared his support for Najib, but of late he is against all the decisions made by Najib.

    Coming back to the topic.... why Pak Lah & Najib are so scared of the Bar Council, SUARAM & the opposition? Every fair-minded person would know that if an organisation like SUARAM is funded by a foreign agent, there is bound to be an ulterior motive. Nothing comes free. The maddening thing is that the authorities know this, but instead choose to turn a blind eye. They don't have the guts to take action. So now we see the culprits like Anwar, Ambiga, SUARAM, the Bar Council and the lot, just to name a few, getting away scot-free. In fact, they are reveling in the mayhem they created.

    Both Pak Lah & Najib are so stupid in their quest to be transparent, liberal and popular. The ruling govt after Tun Mahathir is so weak and easily being bullied. It's all about paradigm shift...moving up the level of thinking potential. Wise man says "Bangsa yg memilikki low order thinking akan menjadi habuan bangsa yg memilikki high order thinking"

    We want a Towering Malay leader to lead not to sulk..... someone who is firm like Tun Dr. Ismail, Tun Razak & Tun Mahathir..

    Pakatan Haram adalah hasil dari persetubuhan haram, melahirkan anak-anak haram seperti Suaram dan merusakkan lagu Suri Ram Ram..Ram,,,!!!!!! Walau bagaimanapun, FAHAMAN LIBERAL SESAT adalah punca semua masalah yg terjadi bermula dari PM yg kuat tidur (Dollah Badawi) dan diikuti oleh PM yg lembik (Najib); atas nasihat orang muda LIBERAL spt KJ, Omar Ong, Kalimullah dll.... serta disokong oleh bekas pemimpin Team B Musa Hitam & Shahrir Samad.



    ReplyDelete
    Replies
    1. So who do u think the current Malay leader who have the same 'malay sprit' of Tun Dr. Ismail , TUn Razak and Tun Mahathir ? Bro , don't forget Najib once before he became PM , he was an ultra malay , that was during his Ketua Pemuda day , the sensation 'basah keris dengan darah .., this was even played during the last GE amongst Chinese and Pakatan supporter . And don't be surprised it'll be the same when other 'ultra malay' leaders of UMNO topple Najib and become the next PM . The same story repeated .

      Delete
    2. The truth is a truth, as wahat as Syed Al Qutb said " Kebenaran walau selemah manapun, pasti akan menang, kebatilan walau sekuat manapun , pasti akan tumbang".

      "TASARRAFUL IMAM ALA RAI'YAH MANUTUBIL MASLAHAH'.

      TUGAS SEORANG PEMIMPIN KEATAS RAKYAT ADALAH MEMENANGI KEMASLAHATAN.

      Parpu,

      Sekarang semakin jelas kpd engkau halatuju Najib...Masalah yg ada tak selesai, Najib pundek ni nak tambah masalah lagi. Menjadikan Nuar brahim sebagai partner dalam Kerajaan Perpaduan. Pandai lah sangatttttt Najib pundek ni. Adakah Najib cuba mengurangkan risiko/mudharat atau menambahkan risiko/mudharat. Cita-cita Nuar brahi utk menjadi PM tidak pernah terpadam.Cuma cita-cita beliau nak menjadi pensyarah kat MERIKA je yg dah terpadam.

      Apa akan jadi jika seorang yg telah sekian lama berdendam utk menjadi PM berada didalam kabinet Najib dan dahulunya Najib hanya seekor macai kpd Nuar brahi. Tak ke akan lebih huru hara B.Nasional khasnya dan UMNO am-nya.What the simple thing, Najib can't forecast. Sape punya advise lah ni yg suruh tubuh Kerajaan perpaduan...omar Ong kut...

      "Seorang mukmin tidak akan masuk lubang biawak dua kali".

      Kerana kelemahan diri sendiri dan cuba mempertahankan jawatan sbg PM, Najib dah tak peduli siapa dia berkawan. Najib berpendapat teori Machivelli " If u cannot fight them, joint them" adalah suatu yg relevan di negara ini. Apa yg relevan dan sepatutnya diamalkan bila berhadapan jenis bangsa yg bernama CINA dan Melayu berjiwa Yahudi ini adalah, Membunuh atau terbunuh. KILLS OR TO BE KILLED.

      So,apa tunggu lagi Parpu, promo dan tsunamikan badai agar Najib meletak jawatan.Si Dayus yg miskin idea ini WAJIB diturunkan dari memimpin kaum Muslimin.

      "AD DAYUS LA YAD KHULUD JANNAH - LELAKI DAYUS TIDAK AKAN MASUK SYURGA.

      Delete
  10. parpu ... cuba engkau letakkan gambar ah jib gong bersama-sama dengan budak-budak down sindrom ...
    aku yakin mukanya amat seiras dengan budak-budak down sindrom ...
    dan sukar dibezakan mana satu ah jib gong dan budak-budak down sindram ...
    inilah nasib negara malaysia ... apabila pmnya adalah dari orang yang menghidap penyakit down sindrom ...

    macam kes mewafatkan ISA ... dan menghapuskan Ordinan Darurat ...
    kerajaan memang kurang arif dengan kepentingan Ordinan Darurat dan ISA itu ...
    tetapi yang arif dan benar-benar faham ialah polis ...
    sedangkan polis melalui KPN telah berjumpa dan menasihatkan Ah Jib Gong agar kedua-dua akta tersebut perlu dikekalkan ...
    persoalannya ... adakah ah jib gong peduli dengan mereka yang pakar tentang masalah jenayah ... iaitu polis ... tadak ... kerana dia lebih percaya kepada cerita yusuf jalang dan omar ong serta mat liberal yang menjadi penasihatnya ...
    akibatnya KPN yang memberi nasihat tidak dilanjutkan perkhidmatan ...
    aku tidak peduli samada dia lanjutkan KPN tersebut atau tidak ... tetapi sesiapa pun yang menjadi KPN ... jika tiada kedua-dua akta itu dan dengan perjawatan yang amat kurang dan anggota yang amat tidak cukup ... kegagalan menangani permasalahan yang timbul akibat ketiadaan kedua-dua akta itu amat dirasai ...

    biarpun ramai blogger menyalahkan pembankang dalam hal penghapusan kedua-dua akta ini ... bagi aku kesalahan tetap terletak kepada ah jib gong ... kerana dialah yang membentangkan cadangan penghapusan itu di parlimen ... bukannya nwar berahi ...

    ibarat anjing dan bukit ...
    nwar berahi hanyalah seekor anjing yang tetap akan menyalak bukit biarpun beribu kebaikan yang dia dapat dari bukit itu ...
    persoalannya kenapa bukit perlu peduli ... kenapa bukit gentar mendengar salakan anjing dan memenuhi kehendak salakan itu ... sedangkan anjing tidak mampu mengigit bukit ...

    anjingkah bersalah atau bukit yang bersalah ... jika bukit runtuh sendiri akibat salakan anjing ...

    pepatah orang tua memang bijak ... bagai anjing menyalak bukit ... bukit tak akan runtuh ... tetapi kalau pemilik bukit itu adalah orang yang meghidap down sindrom ... engkau lihat sendiri apa yang telah terjadi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba pulak engkau letakan gambar nwar berahi bersama dengan gambar orang gila ... anda pasti dapati dalam gambar itu tiada orang yang siuman ...
      cuba engkau tanya siapakah diantara mereka ini penipu yang hebat ...
      1. yahudi
      2. syiah
      3. cina
      4. keling
      5. nwar berahi
      dan engkau akan dapati bahawa nwar berahi adalah penipu terhebat ... baik yahudi, syiah, cina, keling bahkan diri sendiri pun dia tipu ...

      Delete
  11. Penjenayah kalau nak tembak sapa pon....tembak lah....asalkan jangan tembak najib.

    Rakyat mati takpe, asalkan najib boleh hidup!

    ReplyDelete
  12. Ber Banggalah hendaknya si Datuk najib sekarang kesan penghapusan ISA berserta dgn hero hero rakyat samsengan spt Nuar Birahim,Lim kita Siang dan para tahanan Simpang Renggam yg kini bermaharajalela dan akan kekal sbg mercu kejadian2 harian yg masyur di Malaysia.Syabas Malaysia yg bakal menjadi hub penjenayahan terkenal dunia spt negara Latin,Amerika Tengah dan Afrika.Terima Kasih Ah Jib Goreng JASAMU dikenang.

    ReplyDelete
  13. SAYA CADANGKAN SUPAYA PDRM DIBUBARKAN...DAN SEMUA UNDANG-UNDANG BERKAITAN KESELAMATAN JUGA DIMANSUHKAN SUPAYA HAK ASASI MANUSIA HIDUP SUBUR DI MALAYSIA YANG BOLEH MENJADIKAN MALAYSIA SEBAGAI NEGARA CONTOH TANPA UNDANG-UNDANG DI ATAS MUKA BUMI INI. BARU-BARU NI DAP MELALUI ROKET.COM MENDESAK KERAJAAN DAN PDRM SUPAYA MEMANSUHKAN SB...YANG DISIARKAN DALAM HARAKAH DIALY...ALASANNYA SEKARANG TIADA ANCAMAN PKM LAGI...BAGUIH JUGA CADANGAN TU. ADA JUGA CADANGAN SUPAYA PENGUATKUASAAN LALU LINTAS DISERAHKAN SEPENUHNYA KEPADA JPJ DENGAN MEMINDA AKTA POLIS....CADANGAN RELEVAN....BAB JAGA SEMPADAN SERAH PADA ATM SEPENUHNYA. SETIAP TANGKAPAN DAN SOSAL SIASAT MESTILAH MENDAPAT KEBENARAN/KELULUSAN SUARAM DAN SUHAKAM TERLEBIH DAHULU DAN LANTIK KEDUA-DUA AGENSI INI SEBAGAI PENASIHAT KEPADA PDRM...

    ReplyDelete
  14. dulu masa ISA ada sape yang menyalak nak suruh mansuh ISA???hari2 menyalak benda sama..kerajaan tak demokrasi lah,ISA dah tak relevan la..sekarang ni bila ISA dah xde sape yang susah??rakyat kita sendiri jugak yang hdup dalam ketakutan...hapusnya ISA ibarat bagi lesen besar kat penjenayah2 ni,pada aku yang bersalah dalam hal ini ialah pembangkang sebab dia yang myalak,menghasut rakyat utk mndesak kerajaan mghapuskan ISA dan ordinan darurat...mintak kerajaan kaji satu undang2 yang lebih keras berbanding ISA utk mngekang masalah ni...bila dah ada undang2 nanti jangan lah pembangkang nak menyalak macam anjing kurap lagi...

    bab SUARAM ni pulak,pada aku ianya hanya lah satu suara haram yang berfungsi sebagai medium dana haram yahudi masuk untuk pembangkang...sekali-sekala dia menyalak sebab nak tarik publisiti sebab nak cover dia punya kegiatan sebnar..

    ReplyDelete
  15. Sila tanya Azeez Rahim,bekas kuncu Tingkat Empat, apa yang dia lakukan dengan diskaun bernilai RM36 juta yang DBKL berikan kepada KLGCC / Sime Darby untuk pajakan tanah Bukit Kiara.

    SPRM perlu melihat kepada perkara ini!!

    Azeez kaki songlap tak layak jadi chairman Tabung Haji

    ReplyDelete
    Replies
    1. KENYATAAN MEDIA SELAMATKAN INSTITUSI TABUNG HAJI

      Kami NGO Islam ingin menarik perhatin kerajaan dan juga masyarakat umum mengenai perlantikan Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim sebagai Pengerusi baru Lembaga Tabung Haji oleh kerajaan. Kami berpendapat bahawa perlantikan beliau sebagai pengerusi Lembaga Tabung Haji, tidak menepati kriteria transformasi dan tidak bersifat transformatif seperti yang diwar-warkan oleh kerajaan selama ini.

      Sebuah organisasi perniagaan yang mempunyai wawasan dan tujuan yang besar lagi murni serta mempunyai kaitan rapat dengan aspirasi kerajaan, Islam serta kaum Muslimin, ia sepatutnya dipengerusikan oleh seseorang yang mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang berkaitan serta memiliki latar belakang pentadbiran perniagaan serta kelulusan akademik yang tinggi. Selain dari memiliki kriteria tersebut, untuk mengurus suatu entiti perniagaan besar seperti Lembaga Tabung Haji dengan imej Islam pula, pengerusinya memerlukan reputasi yang tinggi dengan integriti dan sahsiyah yang tinggi juga.

      Maka, kami berpendapat Datuk Abdul Azeez tidak mampu membawa imej tersebut dan tidak sesuai menjadi pengerusi kerana Lembaga Tabung Haji terlalu besar baginya serta mempunyai kaitan dengan imej dan identiti Islam pula. Oleh yang demikian kami meminta kerajaan menilai semula keputusan perlantikan Datuk Azeez tersebut dan segera mencari calon baru yang lebih kompeten dengan memiliki integriti dan sahsiyah yang tinggi yang justeru dapat memelihara imej kerajaan yang bersih lagi Islamik serta dapat membawa Lembaga Tabung Haji kepada tujuan asal penubuhannya dan dalam masa yang sama dapat menyelesaikan pelbagai masalah kronik yang sedang dihadapi oleh Lembaga Tabung Haji ini.

      Ismail Mina b. Haji Ahmad
      4 Julai 2013
      Presiden
      Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (MUAFAKAT)
      Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2013/08/gambar-kereta-rasmi-cmlimguaneng.html#Qgke4R6b4prM734f.99

      Delete
    2. Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

      Delete
  16. simpati yg amat sgt kpd DSAI. Semenjak skandal2nya didedahkan, pasti sekarang ni dia sukar mencari puki amoi & bontot jejaka jambu. Tak dpt dibayangkan betapa seksa batinnya sekarang.

    ReplyDelete
  17. SUARAM sebenarnya PENJENAYAH NEGARA. Matlamat mereka untuk menghuruharakan mereka. Tolong poskan gambar2 ahli-ahli SUARAM dalam blog2 untuk dimaklumkan kepada semua siapakah pengkhianat negara ini...

    ReplyDelete
  18. Bro Parpu,

    Bleh kasi benchmark negara lain??? Kita tgk Mesia ni ngan negara luar??

    ReplyDelete
  19. Bro parpu,

    Boleh bg statistik kes jenayah yang diselesaikan dalam tahun tu??

    ReplyDelete
  20. Bagi pejuang yang bencikan pengkhianat negara,elok ambil peluang dan kesempatan dari kelemahan penguatkuasaan undang-undang daripada dasar Najib yang lemah ini dengan melenyapkan musuh-musuh negara seperti anuwar,sabu komunis,benggali dan pemimpin DAP bintang tiga,anak babi namawee dan majlis peguam serta yang sealiran dengan mereka.Bangkit Melayu menentang penghinaan dan pengkhianatan ini.Demokrasi dan politik ini merugikan Islam,bangsa Melayu dan Tanah Melayu.

    ReplyDelete
  21. Najib + KJ + Nazri Aziz + MCAucibai + DAPigs + Tony Pua + Ngeh/Nga + Teresa Kok + Dol Bodohwee + Wee Ka SiongLAP + Lim Kit Sial + Lim GuAn Jeng + Onar Ong + Tony Fernandez + Azran Rani + Nazir Razak + Peh Lee Wat Anwar Ibrahim + Saifuddin Abdullah politik baru LANCAU! + Zaid Ibrahim + Musa Hitam + Idris JalaNCau + Nurul IzahSUCKS + Nik Aziz + Hadi Awang + Mat Sabu + Mahfuz Omar + Husam Musa + Khalid Samad
    = BABI JELMAAN yg menjadi BARUAH SUARAM dan segala macam spesies LANCAUCIBAI 1MALAYSIA.

    ReplyDelete
  22. ada orang mabuk serang aku... tapi dia tak pukul aku lagi, so aku lari cepat2 report polis... ruper2nyer, mamat mabuk tu bekas EO dan banyak rekod jenayah lampau, pihak polis tu bagitau aku. Terima kasih PKR kerana abolished ISA.... aku harap anwar, lim, nik, dan semua kerabat keluarganyer akan mengalami trauma seperti mana aku alami. Cerita ini adalah benar, sumpah demi ALLAH.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!