PANAS! MESEJ KHAS BUAT TUN DOL AL BODOHWI DARI PERKASA!

1. Buku  Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia adalah sebuah buku penafian semata2.

2. Semua orang tahu hal tkt 4 di zaman Pak Lah berkuasa. Bolehlah untuk nafikan tetapi semua orang tahu peranan sebenar mereka untuk Perdana Menteri ke 5.

3. Sebagai SU Agung Perkasa saya perlu perbetulkan dakwaan salah Pak Lah terhadap Perkasa dan sebagai Tim. Presiden Kelab Chedet saya juga perlu  pertahankan Tun M kerana kritikan Pak Lah terhadap Tun M jelas tidak benar sama sekali.

4. Pak Lah kecam Perkasa dgn menyataan Pertubuhan kami cuba mengambil hak kaum lain dlm mempejuangkan kepentingan Melayu. Apakah yang Perkasa telah ambil hak bukan Melayu? Pak Lah jelas tidak pernah kesah atau tahu apa yg telah Perkasa lakukan selama ini kerana Pak Lah hanya mendengar dari pihak lain.

5. Apa yg diperjuangkan oleh Perkasa hanyalah pertahankan kepentingan Melayu dan Islam yg telah termaktub dlm Perlembagaan Negara setelah kaum lain cuba merampasnya.

6. Dan antara yang telah terlepas hak kami orang Melayu adalah biasiswa JPA utk anak2 kami yg sebelumnya 90% diperuntukan tetapi hilang kpd kaum lain sehingga tinggal 55% sahaja di akhir2 zaman Pak Lah menjadi PM. Siapa ambil hak siapa? Biasiswa anak2 Melayu dan Bumiputera telah dijanjikan dlm Perlembagaan Negara. Itu baru satu contoh dari pelbagai sektor yg hak kami telah diambil oleh kaum lain di zaman Pak Lah. Kami bising, kami bersuara dan kami tunjukan ketidakpuasan hati kami sebab hak kami diambil oleh kaum lain.

7. Pak Lah perlu ingat bahawa BN gagal dpt 2/3 pd PRU tahun 2008, Perkasa belum wujud lagi dan kaum Cina sudah tolak BN ketika itu tidak ada perasaan tersinggung atau marah kpd Perkasa sbb Perkasa tidak wujud lagi.

8. Kaum Cina sudah tolak BN tahun 2008 adalah kerana kerajaan pimpinan Pak Lah sgt tidak cekap menguruskan ekonomi negara yg membuatkan kaum Cina hadapi kesukaran dlm perniagaan.

9. Kaum Cina tolak BN pd 2008 juga kerana mereka malu mendapat PM ketika itu yang tidak bijak dan jadi bahan jenaka kerana suka tidur dlm mesyuarat dan majlis. Mereka kecewa sbb sebelum Pak Lah, mereka mempunyai PM yang hebat dan dihormati ramai pihak di dlm dan luar negara yang membawa kemajuan negara mengatasi byk negara2 jiran dan negara2 membangun lain.

10.  Kononnya menyelamatkan negara dari muflis jika melayani desakan Tun M meneruskan projek2 yg telah Tun M rancang sebelumnya seperti landasan berkembar kereta api padahal negara rugi besar bila projek tersebut disambung semula oleh Pak Lah setelah beliau memberhentikannya utk beberapa tahun. Itu fakta yg Pak Lah jangan nafikanya.

11. Negara boleh muflis jika teruskan projek2 Tun M rancangkan? Sebelum zaman Tun M negara kita negara kayakah? Projek2 mega yg Tun M telah siapkan sudah membuatkan negara muflis kah?

12. Saya nak tanya Pak Lah, Tun M habiskan banyak wang negara yang hasilnya dari mana tu sebnarnya? Wang negara dari sebelum Tun M jadi PM kah? Sebelum Tun M jadi PM sudah banyakkah wang negara?

13. Wang Petronas? Berapa byk wang negara hasil dari Petronas sebelum zaman Tun M memerintah? Berapa byk negara asing yang Petronas telah bekerja sama cari gali petroleum sebelum Tun M jadi PM? Lebih 30 negara semuanya adakah Pak Lah yg usahakan?

14. Rakyat tahu siapa sebenarnya yang habiskan wang negara. Rakyat tahu siapa yg majukan negara ini. Rakyat tahu siapa yg membuatkan negara ini dihormati negara membangun dan negara asing lain. Rakyat tahu siapa yg menyediakan peluang pekerjaan yang banyak. Rakyat tahu siapa yang membuatkan negara ini dikenali dan yang membuatkan pelancong asing semakin bertambah begitu banyak sekali setiap tahun. Setiap tahun lebih RM50billion wang asing mengalir masuk dari sektor pelancongan  pastinya bukan usaha Pak Lah.

15. Rakyat lebih kenal Tun M. Ketika Pak Lah pusing2 setakat dlm negara, Tun M mempunyai jadual yang padat memenuhi undangan dari seluruh dunia utk sampaikan syarahan.

16. Untuk makluman Pak Lah, setiap tahun sejak dari Tun M masih PM lagi, pihak penganjur di Jepun mengundang Tun M utk memberi syarahan kepada ratusan pelajar yang sedang dan baru menerima Master dan Phd dgn tajuk 'Japan In Future'.

17. Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia adalah hanya sebuah buku penafian.

18. Tahun2 paling malang kepada rakyat Malaysia adalah ketika Pak Lah jadi Perdana Menteri Malaysia dari Oktober 2003 hingga April 2009

19. Perkasa ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin kepada Tun Abdullah Hj. Ahmad Badawi dan Tun Jean serta keluarga.

Sekian dari Syed Hassan Syed Ali,  Setiausaha Agung Perkasa yang juga Tim. Presiden Kelab Chedet

House PK: Pada aku simple je, penafian Pak Lah hanyalah sandiwara. Mula dia ingat nak buat wave hentam Tun M, alih2 tengok dia kena balun kiri kanan maka dia buat la penafian.

Sudahlah Dollah zaman kau dulu macam2 kau nafi pastu semua jadi kenyataan. Sudah sudah la dollah oi. Bail hang pi tidoq ja.

Syuh! Syuh!

46 Responses to "PANAS! MESEJ KHAS BUAT TUN DOL AL BODOHWI DARI PERKASA!"

  1. Perkasam cuba bersuara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu aje yang dia reti...

      Delete
    2. Parpu, melabel Tun Abdullah Badawi sebagai Tun Dol al Bodohwi adalah satu penghinaan yg amat dahsyat. Ingatlah...sebodoh-bodoh dia...bodoh lagi kau!

      Delete
    3. 9.01am kau lagi bodoh mcm bodohwi. Bkn parpu sj yg panggil ex pm dgn gelaran bodohwi. Yg pemerhati pon gelar bangangwi. Dah tau ada penyakit jgn trima jawatan. Ni tidak nak tegakkan benang yg basah. Trima la padahnya biyolwi.

      Delete
    4. Saya masih ingat pada zaman Pak Lah jadi PM..pada tahun 2007 pak lah telah buat penyelarasan gaji untuk guru bukan siswazah (pppbs) sebanyak 25% dan untuk guru siswazah (ppps) sebanyak 15%....akibatnya ramai guru siswazah yang tempoh perkhidmatannya hampir sama dgn guru bukan siwazah mempunyi tangga gaji yang sama......dan yang lebih ketara betapa bangangnya pelarasan ini ialah guru senior yg telah melanjutkan pelajaran untuk masuk ke skim guru siswazah tangga gajinya menjadi lebih rendah berbanding tangga gaji guru (junior) bukan siswazah.....seolah-olah tiada faedah dan tidak berbaloi bagi seorang guru itu berpelajaran/berkelulusan tinggi atau untuk belajar menutut ilmu ketahap yang lebih tinggi dengan kos masa, kos wang, tenaga, usaha, dll yg terpaksa ditanggung.....kalaulah dari awal-awal kami tahu perkara macam ini akan berlaku lebih baik kami duduk diam tak usah buang tenaga, buang masa, menyusahkan otak, buang duit (terpaksa buat pinjaman/menyusahkan keluarga) untuk belajar lebih tinggi.....

      Delete
    5. Hang punya fakta silap no..... zaman bodolah jadi pm dan ah jib ngok jadi menteri pelajaran la sistem perguruan jadi cacamarba. Guru2 fresh graduate trpinggir habis. Bayangkanlah cikgu fresh graduate berkhidmat tahun 1995 sama taraf dgn ckgu ex teacher masuk skim ijazah tahun 2001. Tak pernah aku jumpa pm dgn menteri pelajaran sebangang ni... babi celaka dua ekor ni.

      Delete
    6. Semua orang tahu Pak Lah adalah PM yang paling non productive. So don't deny that fact. Jadi for the dogs and pigs, jangan cuba nak tegakkan benang yang sememangnya basah.

      And I am not ashamed to tell the world that my 5th PM was a total disaster.

      Delete
    7. Diantara semua PM Malaysia, Pak Lah adalah yang paling lemah sekali !!.....perdana menteri paling tak berguna !!

      merencatkan ekonomi malaysia, menolak kemajuan orang melayu ke belakang !

      macam SIAL !!!

      Delete
    8. Woi bekas PM yg paling bodo dalam sejarah malaya lbih hg diam dr byk berckap..hg tu bukannya pandai sgt smpai apa yg dicakap menjadi rujukan ilmiah..sdaq la diri skit

      Delete
  2. Hantam Bridget Welsch James Chin Regina Lee.

    Baru tingaal di negeri ini 4 tahun ,sudah pandai jadi EXPAT EXPERT...
    tipical mat salleh ,sembang dengan texi drivar dari klia ke hotel KL, dah jadi instant 45 minit expert .....

    Buku ini adalah hasil dasr2 1M liberal enggage kelainan terbukaan sama rata bapak kucing bapak vernakular bapak suka PRC dan Obama bapak london 6 billiion Rm labur bapak pinjam duit bond untuk 1MDB elegant silence Ver.2.0,silent PM anglophile Sir Ah Jib GONG, kesayangan cinions cinabeng.
    Kemelayuan nya setakat halwa maskat dan rendang lemang saja.
    Malu nak mengaku melayu.
    Suami FLOM ini ada hubung kait dengan SIL.
    Takut kalah PRU 13 dan buat kerajaan campuran dengan TIBAI.Kena buku dan ruas TNB jumpa TIBAI.
    Buat rundingan sulit dengan kuasa asing di jakarta.
    bolih caj kerana TREASON ,sekongkol dengan kuasa asing.
    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete
  3. Oleh kerana aku penyokong yb kj... Secara tak langsung pak lah pun aku akan sokong jugak

    salam awakening buat semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong KJ sama macam sokong Anjing

      Delete
    2. Ish...ish...ish...bahasa...indah sungguh!

      Delete
    3. PANTUN BUAT SEORANG BAKAL PERDANA MENTERI

      Anak punai anak merbah
      Terbang turun buat sarang
      Melayu bila mahu berubah
      Masih mundur hingga sekarang

      Perahu kecil mudik ke hulu
      Sampan kolek mudik kuala
      Kena kencing pemimpin dahulu
      Carilah pemimpin cerdik pula

      Pulau Pandan jauh ke tengah
      Gunung Daik bercabang tiga
      Tidak meroyan atau bermegah
      Potensi baik kan menang juga

      Buah cempedak di luar pagar
      Ambil galah tolong jolokkan
      Juah pun tidak tak kurang ajar
      Santun serlah engkau tonjolkan

      Pisang emas bawa belayar
      Masa sebiji d atas peti
      Orangnya kemas tinggi belajar
      Sangat tinggi budi pekerti

      Sorong papan tarik papan
      Buah keranji dalam perahu
      Jejaka tampan jadi harapan
      Penegak panji Melayu baru

      Kalau roboh kota Melaka
      Papan di Jawa hamba dirikan
      Ramai bodoh angguk belaka
      KJ lah juga berani melawan

      Dari Melaka Tuah dan Jebat
      Singgah di Johor buka pandangan
      Fikiran terbuka petah berdebat
      Sudah sohor tiada tandingan

      Tingi tinggi si matahari
      Anak kerbau mati tertambat
      Kalau nak ganti perdana menteri
      MP Rembau kita dah dapat

      Pucuk pauh delima batu
      Anak semilang di tapak tangan
      Susuk jaguh semua tahu
      Tunjak gemilang masa hadapan

      Nasi lemak buah bidara
      Sayang selasih hamba lurutkan
      Tidak tamak Bintang Kejora
      Sinarnya bersih hamba kagumkan

      Tanam pinang rapat-rapat
      Biar senang puyuh berlari
      Bukan senang kita nak dapat
      Begini gilang tokoh menteri

      Hendak ditunjang si pohon pandan
      Bawak mari batang bidara
      Tuah mendatang tuahnya badan
      Itulah Menteri Bintang Kejora

      Delete
    4. Kawae memae bukae oghae umno, teghuh teghae kawae ghoyak, kawae sokong pahh. Dalae pahh, kami tak dok masaaloh dengae oghae cino, jadinyo puok cino pung suko dengae kami. Dalae umno ni kawae napok, Najik dengae KJ ada gayo macae nok tighu cagho pahh, wat molek dengae puok2 cino. Kawae pung ghisar jugok, kalu2 puok2 cino jadi bekenae pulok dengae cagho Najik dengae KJ ni. Makonyo, kawae pikir, molek sangaklah kalu umno cantah buae duo ekor beghuk makyeh ni, bagi tak dok lasong doh sokongae puok2 cino dekak BN. Molek sangaklah BN mapuh cepak, lepah tu umno pulok tumpae mapuh samo … Iduk pahh …

      Delete
  4. Negara bakal dijual ...
    aku tengok TV3 tadi ...
    dan aku dapati ...
    TPPA kini sedang dijernihkan oleh kerajaan ...
    promosi sedang dibuat oleh kerajaan ...
    kononnya meluaskan perdagangan ...
    dan malaysia mendapat banyak manfaatnya ...
    hem nampaknya TPPA akan ditandatangani oleh ah jib gong ...

    selepas mewafatkan ISa dan Ordinan Darurat ...
    menyebabkan penjenayah berat bermaharajalela ...
    kini Ah Jib Gong beria-ia memusnahkan negara lagi dengan menandatangani TPPA ...
    dan Akta Hasutan pun khabarnya kini sedang dipinda ...
    mungkin akan berfungsi seperti APA ...
    dimana tugas polis hanyalah sebagai faslitator ... untuk memudahkan para pendemontrasi membuat onar ...
    seperti kata ah jib gong ... umno sedang menerima perubahan yang sedang dilaksanakannya ...

    nasibkaulah labu oii ...
    dapat pm pun berpenyakit down sindrom ...
    ketua pembankang pula berpenyakit gila termakan sumpah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum tandatangan TPPA pun think thank yang dok dilautan biru dibawah pimpinan perdana menteri down sindrom ah jib gong dok fikir nak jual syarikat penerbangan malaysia kepada syarikat swasta yang berminat ...

      melalui TPPA ini mungkinkah produk ini akan menjadi eksport negara yang membanggakan ...

      1. proton preve ... mungkin jepun dan amerika berminat untuk mengimport kereta ini ... walaupun kerajaan malaysia sendiri menolaknya dari dijadikan kereta rasmi menteri dan ketua jabatan sebaliknya menjadikan kereta honda buatan jepun sebagai pilihan ... aku yakin ah jib gong telah diyakinkan bahawa amerika dan jepun sedang rancak berbincang untuk mengimport kereta nasional sebagai kegunaan rasmi negara mereka dan sebagai pilihan utama rakyat mereka ... kerana ianya ekomomikal ... tahan lasak ...
      kelihatan elegan ... kalis peluru dan sebagainya yang tidak mampu dilahirkan oleh negara tersebut

      2. beras ... khabarnya negara amerika dan jepun memerlukan beras yang banyak ... kerana usaha mereka menanam beras dan menghasilkan beras melalui kaedah ubahgenetik telah gagal (atau adakah kerajaan malaysia akan menerima lambakan beras dari amaerika ... terutamanya beras yang dihasilkan melalui kaedah ubahgenetik) ... malaysia diyakini mampu membangunkan product pertanian bermutu tinggi dan menyaingi amerika dan jepun ...

      3. ubatan herba ... contoh tongkat ali ... product ini dikatakan mampu menyaingi viagra ... melalui nasihat yang aku dengar yang telah diyakinkan kepada ah jib gong bahawa ubatan herba seperti tongkat ali kini telah menjadi satu product yang amat diingini oleh rakyat amerika dan jepun ... berbanggalah kerana melalui TPPA ini product herba seperti ini mampu merentasi dunia ... tahniah ah jib gong ....

      4. minyak kelapa sawit ... khabarnya penduduk negara amerika dan jepun telah menolak pengunaan minyak jagung dan minyak kacang soya sebagai bahan masakan mereka kerana mereka telah diyakinkan oleh pakar kesihatan negara mereka dan pengilang minyak kacang soya dan jagung tentang kebaikan minyak kelapa sawit ... dan minyak kelapa sawit kini tidak diboikot lagi oleh penduduk amerika dan jepun ...

      5. getah ... sebagai pengeluar utama getah ... malaysia mampu memanipulasi harga pasaran getah ... er silap fahamkah aku ... setahu aku negara amerika memang pakar dalam memanipulasikan harga ... walaupun mereka negara pengguna getah ... tetapi bab manipulasi harga ini amerika cukup cekap ... mungkinkah team pemikir lautan biru ah jib gong telah berjaya melepasi pemikiran think thank dari negara amerika untuk menjadi sebuah negara pemain ekonomi dalam product getah ...

      6. ikan / ayam / daging dan lain-lain product ternakan ... melalui TPPA ini negara malaysia akan menjadi pengeluar product pertanian yang ulung ...

      7. filem ... tanda putera / roda-roda jalanraya / mat rempit dan lain-lain filem yang dikeluarkan di malaysia akan ditayangkan di holywood ... melalui TPPA inilah hasrat seperti ini akan tercapai ... itulah yang sedang difikirkan oleh think thank ah jib gong ... manakala filem dari amerika seperti superman akan menjadi sampah ... kerana kehebatan penerbitan malaysia ...

      parpu ... engkau tambahlah lagi product malaysia yang menjadi idaman negara amerika dan jepun ... yang merupakan pemain utama dalam perjanjian TPPA ini ... aku tak sanggup nak fikir ...

      Delete

  5. Anonymous said...

    kekuatan "NAJIB" ada pada abjab "B".

    kalau "B" tukar ke "S" habis laa dia.

    selamat hari raya semua :)


    AUGUST 7, 2013 AT 11:31 PM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi..meh aku nak bg tau lak kekuata nik ajis d mana

      Nik Ajis kalau disingkatkan nama jadilah N.Ajis

      Delete
  6. semua mantan PM tak ngam dgn Tun M (kecuali Tun Razak kot..)... pasti ada yg tak kena dgn Tun M...semua org ada jasa & ada kelemahan nya...terimalah teguran Pak Lah ni dgn hati terbuka...yg aku pelik sampai bila mantan PM kritik Tun M mesti kena hentam..apa lah lagi kalu macai mcm aku ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun M dia boleh hidup 300 tahun lagi!

      Delete
    2. Pak penjanam bangsa MELAYU. IQ 0. Hidup Tun M.

      Delete
    3. Hang lagi suka PM kaki tidur atau terror poker aje ke?

      Delete
    4. Hehehehe aku rasalah Pak Lah PM paling teruk sekali walaupun aku tak undi BN.

      Delete
    5. Masa Tun M jadi PM mana-mana rakyat Malaysia yg ke luar negara pasti akan rasa megah mengaku orang Malaysia sebabnya PM Tun M bijak dan terkenal seluruh dunia.

      Delete
  7. Masa org Cina sokong Pak Lah pd 2004... kenapa tak bisiing?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa tu bukan Cinabeng aje yg menyokong...

      Delete
  8. Amat tepat sekali bahawa semasa pak lah jadi PM adalah tempoh yang amat malang bagi rakyat Malaysia, khusus kaum melayu dan bumiputra. Terlalu banyak tirisan dan kebocoran peluang ekonomi hasil dari songlap "pakar" budak tingkat 4 yang diketuai oleh sapa lagi kalau bukan menantu pak lah, kj. Termasuk lah sorang cinabeng yang jadi lintah dan parasite dan pencacai kepada kj. Rakyat amat bersyukur dengan campur tangan Tun M, dan jugak TSM, akhirnya pak lah TERPAKSA undur dan "pass baton" kepada Najib. DSN perlu lebih cerdik dalam mentadbir Negara dan perjuang dan melindungi kepentingan kaum melayu bumiputra dan islam. Jangan silap lagi percaturan memberi "muka" kepada kaum pendatang cina yang tak puas-puas dengan telah diperolehi. Kaum ini, apa yang ada pada mereka tidak akan kongsi dengan kaum lain, dan apa yang mereka peroleh dari kerajaan pun mereka sapu semua tanpa kongsi dengan kaum lain, khusus orang melayu. Mereka hanya guna melayu untuk kepentingan mereka - "selepas madu hampas dibuang"

    ReplyDelete
  9. bila nak habis episod penjahanam negara anak beranak ni agaknya-tam

    ReplyDelete
  10. Pak Lah was never meant to be PM. If he has honoured the single 5 year term as PM, he wouldn`t have screwed up the nation. KJ made things worse for his daddy in law.

    KJ is just waiting to hit back. Beware.

    ReplyDelete
  11. All politicians have business with chinese. Be it family business or crony business. You cannot run away affiliate with chinese. The chinese tycoons and families are so close with thh politician to the extend they can access easily our PM, TPM and other politicians including royal families. But for people like us it is not that easy. To meet and greet our leaders only if they all turun padang. These chinese can walk freely within their premises and can crack jokes like their own buddies with our leaders and royals. That is why no matter how hard you hit the chinese to boycott their business..the impact is so minute. Now we all know the root cause why sluggish reactions frm our leaders in handling this issue.

    ReplyDelete
  12. btw jgn cpt sronok, igt melayu mudah lupa. truskn boikot smpi kiamat cinabeng x mandi wajib ni. igt, cinabeng ni mmg ske mnipo... 4 bloggers kempen harus diperbesarkn dgn skala lg besar... dan jgn lupa boikot kj, nazri & kerismudin dlm PaU akn dtg & seterusnya. kasi depa ddk bwh diam2... ini kalilah!!!

    ReplyDelete
  13. Sebenarnya tembelang Cina dah pecah. Bangkai macamana nak ditutup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like that word Cina Bangkai.

      Delete
  14. PEROALANNYA APAKAH PENERBITAN BUKU "MIMPI2 INDAH PAK LAH BODOHWI" ADALAH DIRANCANG OLEH KJ?
    APAKAH MODUS OPERANDIS YANG DIGUNAKAN OLEH KJ?

    PADA AKU PERLANTIKAN REGINE LE PUTERI DAP OLE KJ SEBAGAI SETIA USAHA AKHBAR ADALAH SUATU PERANCANGAN YANG PENUH MUSLIHAT. MELALUI REGINE LEE INILAH KJ AKAN ARAHKAN KEPADA PENULIS BUKU POLITIK YANG BERADA DILUAR UMNO ATAU TIDAK BERPIHAK KEPADA UMNO UNTUK MENULIS BUKU "MIMPI2 INDAH PAK LAH BODOHWI".

    PUTERI DAP INILAH YANG AKAN MEMAINKAN PERANAN YANG AKTIF MENGENALPASTI PENULIS YANG SESUAI DAN MENGHUBUNGI PENULIS BERKENAAN. SELEPAS ITU USAHA MENDAPATKAN BAHAN UNTUK DITULIS AKAN DILAKUKAN OLEH PENULIS DAN DIBANTU OLEH PUTERI DARI DAP INI. URUSAN MENEMUBUAL ANTARA PENGARANG DAN PAK LAH BODOHWI DIPERMUDAHKAN OLEH KJ. KELICIKAN PENULISAN KITA BOLEH LIHAT IANYA HANYALAH MERUPAKAN PETIKAN BAHAN2 TERDAHULU DI ZAMAN PAK LAH BODOHWI MENJADI PM DAN DIOLAH DAN DIULAS SESUAI DENGAN KEHENDAK KJ - IAITU MEMBANTAI TEAM TUN M.

    KJ TERSELAMAT DARI DILIHAT SEBAGAI ORANG YANG MEMAINKAN PERANAN PENTING DI DALAM PENERBITAN BUKU "MIMP[I2 INDAH PAK LAH BODOHWI".

    SEBELUM INI KJ MEMANG MEMPUNYAI HUBUNGAN CINTA DUSTA DENGAN IJAH ANAK PAK BRAHIM. ADAKAH IJAH KINI DIGUNAKAN OLEH KJ UNTUK MELANCARKAN BUKU TERSEBUT. KENAPA IJAH YANG BERIA-IA MELANCARKAN BUKU TERSEBUT? SEDANGKAN UMUN MENGETAHUI KISAH CINTA DUSTA ANTARA KJ DAN IJAH DAN KJ DAN NOR, ANAK PAK LAH. UMUN JUGA MENGETAHU JASA KJ MELEPASKAN PAK BERAHIM DARI KURUNGAN DAN MENGHANTAR PASS PORT MILIK PAK BERAHIM UNTUK URUSAN KE LUAR NEGARA. MUNGKIN DIA TAK MENGHANTAR SENDIRI ... AMATLAH BODOH UNTUK MENDEDAHKAN DIRI DENGAN MENGHANTAR SENDIRI PASSPORT KEPADA PAK BERAHIM. ORANG KEDUA BOLEH DIGUNAKAN.

    BERDASARKAN SITUASI SEUMPAMA ITU ... AKU AMAT YAKIN DISEBALIK PENERBITAN BUKU "MIMPI2 INDAH PAK LAH BODOHWI" INI KJ ADALAH ORANG DIBELAKANGNYA.

    APA MAHU HERAN ... DIA PERNAH MENCADANGKAN KEPADA PAK LAH BODOHWI ORANG2NYA MENJADI CALUN SEMASA PAK LAH BODOHWI MENJADI PM DAN INI MENYEBABKAN BERLAKU PERGOLAKAN DALAM UMNO DAN TIKAM MENIKAM SEMASA PRU TERSEBUT YANG MANA SEBELUM CAMPUR TANGAN KJ DALAM MENGATUR CALUN PRU PAK LAH BODOHWI TELAH MEMPEROLEHI KEMENANGAN YANG LUARBIASA.

    ReplyDelete
  15. KJ wants to clean up the mess caused by his daddy but he is spliting UMNO in the proces. Well done.

    ReplyDelete
  16. Cina sokong pak lah 2004 sbb tak tahu siapa pak lah sebenarnya. Tapi bila dah tahu kebodohan pak lah, maka 2008 tergolek pak lah. Org kasi peluang disia2kan.

    Sebanarnya bagus juga ditakdirkan Pak Lah jadi PM sbb sebelum pak lah jadi PM rakyat msia tak tahu mcm mana sebenarnya PM yg bodoh. Selalunya sejak merdeka rakyat semua terima PM-PM yg ada kecuali bila pak lab bodowi ni berkuasa.

    Ooooo...ni rupanya seorang PM yg yg bodoh.

    Lagi satu kita juga berterimakasih dgn pak lah sbb dgn dasar keterbukaan bodohnya tu baru kita kenal cina dan india adalah sungguh biadap dan kurang ajar.

    ReplyDelete
  17. bekas PM kutuk bekas PM dr UMNO....sbb pe jadi ek.....masih relevan ke ni

    ReplyDelete
  18. Several major issues relating to the inadequacies and wrongdoings of Pak Dol’s families (notably by KJ, his son Kamaludin Abdullah & his inner circle) featuring the blatant rapes of Malaysia’s coffers during the latter’s short reign were left unattended & unanswered, either by by Pak Lah or Najib.

    Even when that budak mentah KJ announced that he will not defend the UMNO youth chief and will not contest PRU13 after admitting his blundering idiotic ways and after realising he’s the most hated individual by the vast majority of UMNO delegates, PM Najib still chose budak mentah KJ to contest under UMNO ticket during PRU13. Worst still, PM Najib chose to ignore the voices and resistances of UMNO’s majority and appointed budak KJ as a minister!!

    It’s time for the UMNO delegates to decide who will be UMNO’s new president!!!

    Someone must campaign to change PM Najib’s 1Malaysia concept to a more appropriate and more deserving 1Melayu stance, and that someone will most certainly win the UMNO delegates votes to be the new UMNO President!

    ReplyDelete
  19. DIA JUGA LA YANG KELUARKAN SI ANWAR............. YANG MENGHURU HARA KAN NEGAWRA KITA..................

    ReplyDelete
  20. Pak lah ni baik orangnya.....itulah punca masaalah pentadbirannya.bila nak jadi Pemimpin nombor satu kat Malaysia,Baik ni faktor yang terakhir sekali(aku ingat faktor ke 1,000,000,00).Yang pertama kenalah Bijaksana,kualiti yang Pak lah langsung tiada,yang kedua kenalah tegas,bukan nature Pak lah,yang ketiga kenalah bila bertindak sebagai PM selalulah rujuk Sejarah yg lampau2 berlaku di Tanah Melayu.ini Pak lah jarang buat.itulah hasil dari period dia jadi PM tunggang terbalik.akhirnya kerana nak sangat orang Perasan sifat baiknya,kebanyakan keputusan2nya sebagai PM berakhir dengan imej DUNGU untuk rakyat dan negara,haru biru lah negara..Jadi dari orang2 sekelilingnya ambil kesempatan dari situasi haru biru buat duit,salahguna kuasa mcm perangai budak2 tingkat 4.Pembangkang2 lagilah berpesta...pada diaorg Pak lah ni LAUK la.itulah rentetan2 kejadian sampai ke PRU13....berpecah2 org melayu.kalau majoriti org2 melayu jiwa tak sedar hingga PRU14 BERPECAH BELAH lah orang melayu.masa tu kira kita ni jadi BUFFET untuk org2 cina kiasu tu la.diaorg nak masak STEAM,PANGGANG ke,TIGA RASA,GORENG,buat SUP dan macam2 style ikut taste diaorg.setakat hari ni diaorg PANGGANG je ORG@ MELAYU PAKATAN.ingat senario kabinet negeri SELANGOR POST PRU#13?nak tubuhkan berjanggut si Khalid bengong tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumusan Anon 12:51 PM adalah sangat tepat. Kerana Pak Lah ngotot mahu menonjolkan diri sebagai The Most Mr. Nice PM in Malaysian history, dia membiarkan orang bawahannya melakukan apa saja hingga menteri-menteri UMNO seperti Rafidah Aziz, Nazri Aziz, Hamid Albar dll telah menyimpang dan mengkhianati amanat dan wawasan Tun Dr. Mahathir. Syarikat-syarikat kerajaan yg dulunya gagah & perkasa habis lingkup diratah & dimusnahkan oleh pemimpin-pemimpin berkenaan. Contohnya DRB HICOM, PROTON, PETRONAS, SIME DARBY, TELEKOM MALAYSIA, TNB, RISDA. Lebih malang lagi apabila Najib masih terus mengekalkan pengkhianat-pengkhianat tadi dan menyimpan penasihat-penasihat Liberal Sesat seperti Khairy, Kalimullah, Omar Ong dll. Akibatnya, harta & kekayaan negara habis tergadai & terjual kepada cina & Spura. Lihat saja apa dah jadi pada Pulau Batu Putih, Tanah KTM dari Woodland sampai ke Tanjung Pagar, perjanjian bekalan air kpd Spura masih kekal %0.03 tapi kpd Melaka kita jual $0.30, tanah di selatan JB dan Gelang Patah diserahkan sepenuhnya kpd Temasik Holding Spura tanpa DEB, dan bermacam-macam lagi.

      Bangun dan insaflah wahai bangsa ku.

      Delete
    2. Tun Mahathir walau sudah berusia 88 tahun tapi beliau masih laku dan sering mendapat undangan dari luar negara untuk mendapat pandangan. Beliau tetap menjadi buruan wartawan asing dan kata-katanya terus menjadi tajuk akbar di seluruh dunia, berbanding dgn Pak Lah & Najib. Tun Mahathir berani dan cekal untuk membidas Amerika Syarikat & Yahudi Zionist. Malah Tun Mahathir langsung tidak teruja dgn semua pemimpin US & UK sejak dulu lagi. Tun Mahathir don't give a damn to these Anti Islam leaders.

      Tapi.... Pak Lah & Najib terlalu hormat & sanjung kepada pemimpin-pemimpin kafir yg anti Islam. Kini ada ura-ura Najib akan mengundang Presiden Obama melawat negara kita atas nasihat Inner Circlenya untuk menandatangani perjanjian Syaitan TTPP yang bakal meranapkan politik dan ekonomi negara. Entah berapa ratus juta dihabiskan untuk kerja-kerja melobi bagi mendapatkan Presiden Obama. Patut ke..... sedangkan masih begitu ramai rakyat hidup di bawah paras kemiskinan..????? Suasana Hari Raya yang murung tahun ini menjelaskan keadaan ekonomi negara kita ketika ini.

      Lihat saja tahun sudah, selepas Presiden Obama melawat Indonesia (negara yg mempunyai penduduk Islam paling ramai), USA terus melancarkan serangan terhadap Libya (Ghadafi terbunuh) dan negara-negara Arab lain sehingga menyebabkan tercetusnya Arab Spring dek ulah propaganda & politik kotor CIA . Apakah Najib tidak mengambil iktibar dari peristiwa tersebut? Jika Najib merealisasikan niatnya untuk menjemput pemimpin syaitan Obama, saya menganggap Najib bukan hanya khianat pada bangsa Melayu, tapi juga agama Islam dan seluruh penduduk Islam sejagat.

      Delete
    3. Othaman Sir.... that was real maestro.....!

      Delete
  21. Najib harus disekat kerana dia bukan mewarisi kebijaksanaan bapanya,tetapi mewarisi kebodohan pak lah.Mengenai KJ pula............dia ni sama macam pemimpin PAS dan PKR yang merugikan Islam dan bangsa.........anjing pengesan dadah lebih banyak bakti kepada negara daripada petualang negara ini.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!