PANAS BERAPI! PEGAWAI MEDIA PEJABAT PM PANAS BONTOT? WAJIB BACA

Ini apa cerita ni? Tak habis-habis lagi ke pegawai Media PM buat hal? KLIK SINI

Artikel panas yang akan membuatkan seseorang resign atau guna blogger tempang porno untuk melawan bagi pihak dia. KLIK SINI

Kepada yang berkenaan pilihan ditangan anda, nak kasi panjang atau just terima teguran tanpa menjadi baby yang kuat merungut ok?

46 Responses to "PANAS BERAPI! PEGAWAI MEDIA PEJABAT PM PANAS BONTOT? WAJIB BACA"

  1. Wei bro..
    Lawak takble bla..
    Blogger porno tempang?
    Ada ke bro blogger macm ini dalam PMO?
    Kah kah hak

    Selamat Hari Raya..Gua mintak maaf dan gua juga maafkan lu bro...0-0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak Bodek la ni.. ajkGampang .. khaiiiik tuihhh

      Ko nak minta Parpu jilat ketiak lu ka APA.. BODO LA LU!!!

      Delete
    2. Identity detected!
      Anon 11:18am adalah PAPAGOMO @ blogger porno tempang...ahak...ahak...lalala

      Delete
  2. Apa salahnya dengan teguran .

    Baca ayat dibawah nie :
    "Macamlah kenyataan rasmi dari PMO setaraf kenyataan dalam kedai kopi yang boleh dikeluarkan bila-bila masa dan suka-suka macam itu saja. "

    Press statemen dari PMO sama spt press release dari White House. Kena betul, kena berurus dengan media. Kena dibaca 3,4,5x oleh merka yang bertauliah. Kena faktual. Tapi tak boleh bercakap sewenang2 .

    Banyak blogger pro UMNO tak erti kerja media ni. Kena bertauliah bukan sekadar hentam membabi buta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa ke.. sebelum pru dulu.. blogger yg tak reti kerja ni la yg buat dia org duduk kat atas tu...

      oooo war room.. punahsihat terhebat.. reti buat kerja... byknya undi cina sampai menang awak yaa...

      tauliah mana bro.. PEMANDU.. ETHOS.. WAR ROOM.. PUNAHSIHAT.. KONDUCTOR.. CALO.. ORG TGH.. ORG TEPI.. ORG KANAN.KIRI.. AMPU.. BODEK.

      panaske bro.. kan dah menang.. ada a.cond tu.. tak cukup kuat ke..

      membabi buta konon.. sebelum pru.. mulut masing masing terjahit.. dah menang berebut jawatan pulak.. tukang kipas pun penuh.. berebut org nak jadi tukang lap peluh..

      Delete
  3. Replies
    1. regina hebat apa????????? ooo dulu geng kj yaaa... kubu mana tu.. sama kalimullah ke.. atau kubu nuor... atau kubu dap.. atau semua tu satu kubu...

      yg mana betul????????

      Delete
    2. Regina tu puki dia masam...lu apa tau?

      Delete
    3. Panas bontot selepas mengentot!

      Delete
  4. Apa-apa hujah atau dalih pun akan kelihatan profesional kalau dilakukan dgn ikhlas jujur. dalam isu pegawai-pegawai akhbar PM, anda akan dilihat lbh profesional kalau anda sentiasa lbh proaktif dalam kerja anda, bukan hanya menunggu arahan atau mengarah orang lain utk buat kerja anda. You deserve where you are ande what you've.

    halim

    ReplyDelete
  5. Macam macam hal encik anwar ni..

    Antara yang ditawarkan Anwar untuk membentuk perpaduan dengan Najib seperti berikut,
    1) Anwar akan memecat Khalid Ibrahim dan Najib boleh memilih individu pilihannya untuk mengetuai Selangor.
    2) Anwar dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri.
    3) Empat orang ahli parlimen PKR dilantik sebagai menteri.

    Copy dari rbf

    ReplyDelete
    Replies
    1. jika najib tak setuju nak ikut kata nuor.. tapi hanya setuju nuor jadi tpm.. rasanya nuor langsung setuju..

      mengapa?? cuba kaji kebelakang.. nuor ada byk orgnya dlm umno.. kubu nuor ada hubungan baik dgn org umno atas..

      sape tau?? sape tak tau?? kan dah heboh ada perjumpaan kubu pak lah dan kubu nuor... baca blog lain cth blog APA...

      tentu sebelum offer kat najib.. nuor pasti ada rencana besarrrrr.. apa tu?? tak peduli yg penting masuk umno dulu..

      bayangkan nuor masuk umno.. bawak orgnya sekali.. org pkr.. 2 kubu bergabung dlm umno.. fahamkan kubu mana??

      abis digodaknya dlm umno.. buatla isu.. buat citer.. tergugat kedudukan pm.. sekali lagi pau.. nuor aljubori melawan 1 lawan 1 dgn pm.. rasanya sape menang??

      sementara tu pulak kj bertanding utk setapak lagi...

      pertanyaan saya.. pengkhianat besar umno mcm nuor tu... bolehke dibawa masuk kembali atas persetujuan sepihak pm.. atau WAJIB mendpt persetujuan semua ahli umno.. ahli umno ni dah tersayat hati badan dgn tingkah nuor anak beranak kroni...

      pertanyaan saya... mau ke anda semua mendpt pemimpin yg katanya menyokong LGBT dan memberi laluan kpd org islam murtad.. bagaimana rasa anda jika anak kita murtad?? mcm ibu lina..

      PERINGATAN UTK KITA SEMUA.. jgn sesekali memberi undi kpd org yg terlibat dgn FREEMASON atau org yg bersekutu dgn nya... lindungilah keluarga kita negara kita dr FREEMASON.

      Delete
    2. Muhyuddin nak letak mana? Nuar ni ingat dia tuhan ke apa? Dulu dia flying kick arwah Ghaffar . . .

      Delete
    3. Nuor fikir dia syaiton besar. memang pun dia syaiton besar. senaraikan apakah sifat syaiton yang tiada dalam dirinya. Dan dia akan terus berusaha melakukan kerja syaitonnya selagi masih ada penyembahnya.

      Delete
    4. itulah penyembah tuhan bermata satu.. FREEMASON.. adik beradi ILLUMINATI.. KABBALAH...

      org yg dah masuk kumpulan ni.. akan ikut telunjuk yahudi zionist israel usa.. penyembah tuhan bermata satu.. nak keluar dr kumpulan ni maknanya taruhan nyawa... dia org tak kan biar org bocorkan rahsia mereka...

      tujuan FREEMASON.. selagi ada bumi islam di dunia ini.. selagi itulah dia org tak kan tenang... menyediakan tempat utk menanti kehadiran dajjal... membunuh org islam ASWJ kerana takut dgn kedtgan imam mahdi..

      Jgn mengundi atau memberi undi kpd org yg menyokong FREEMASON atau org yg beri sokongan kpd org yg menyokong FREEMASON atau bersubahat dgn org menyokong FREEMASON..

      Delete
    5. non... jika nuor masuk.. tak mustahil ada 2 tpm.. hehehe.. satu jaga umno.. satu jaga org pkr pas masuk umno..

      jika 2 kubu dah bergabung.. apa lagi.. muhyiddin.. org dr kubu berlawanan arah kena tendangggg la bebbb..

      tunggu aje la pau sekali lagi.. yg menang semua dr kubu yg sama.. siap siap aje la semua kena JUAL.. yg tak dijual songkok baju melayu keris.. nak guna sebagai pahlawan melayu bumiputera dlm pau.. tak caya???

      nak menyampuk juga pasal freemason ni.. walaupun org kata nuor dap kubu nuor ambiga melayu liberal buat tindakan bodoh.. dia org tak peduli.. mungkin dpt arahan.. dah disusun agenda dan modus operandi.. buat ini buat itu... tujuan buat huru hara negara islam dan memburukkan nama bangsa dan negara...

      dah kacau bilau mcm mesir libya dll.. bolehlah kafir masuk.. bom sana sini.. tembak sana sini.. akhirnya kuasai negara dan ekonomi dgn meletak org org FREEMASON..

      Delete
  6. Sebenarnya Anwar, Najib dan pak Yusuf karla sudah nampak perpecahan melayu yg semakin kritikal dan kecenderungan puak Cina untuk bersatu di bawah DAP. Hal ini menjadi satu ancaman terhadap masa depan politik Melayu. Melayu pecah kpd tiga kumpulan besar, UMNO, PAS dan PKR. Untuk satukan UMNO dgn PAS adalah suatu yg sangat sukar. Mereka bertiga nampak kemungkinan yg boleh jadi ialah menyatukan UMNO dan PKR. Anwar dan Najib nampak jauh masalah kesinambungan dan survival ketuanan Melayu dan pak Yusuf ingin membantu ... jangan anggap Anwar dan Najib tiada jiwa dan semangat Melayu .. Blog pro PR kata Najib ajak Anwar, blog pro UMNO kata Anwar yg ajak Najib ... tentang siapa yg ajak siapa itu perkara kedua ... yg pentingnya mereka berdua melihat penyatuan Melayu dlm skop yg lebih jauh dan lebih besar ... Syabbas Najib dan Anwar ...

    ReplyDelete
  7. Wahai Saudara2 Ahli Umno

    Terbaca saya berita dalam Utusan hari ini. Si Nazri Aziz Laknatullah Menteri Kebudayaan, Kesenian dan Pelancongan Kerajaan Najib Razak mempertikaikan perintah Sultan Johor merobohkan Surau Buddha. Bertambah2 bencinya saya terhadap si Laknatulah ini.

    Adakah orang macam ini hendak di simpan lagi oleh para perwakilan Umno dalam PAU 2013 ??????

    Terbaca saya berita dalam Utusan hari ini, ada pemimpin tertinggi Umno mencadangkan supaya Presiden Parti Umno diberi hak untuk memilih 3 orang Naib Presiden Parti Umno yang di sukainya untuk duduk dalam barisan MT Umno.

    Apa maknanya ini ? Masih ada lagi kah demokarsi dalam Umno ? Saya 100% yakin idea ini datang daripada Najib sendiri tetapi berselindung disebalik orang2 nya. Adakah Najib ingin menjadi Diktator dalam Umno ? Cara Najib tak ada bezanya dengan cara Lim Kit Siang buat dalam DAP .. bapa, anak dan menantu memegang teraju utama parti.

    Hendaknya akan ada mana2 Umno Bahagian yang berani mencadangkan diadakan pertandingan untuk jawatan Presiden. Najib sudah melampau. Sudah lah nasib melayu dan islam tidak di bela langsung, ini dia nak jadikan Umno sebagai pertubuhan sendrian berhad pulak. This Najib is too much.

    Ahli Umno Titiwangsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ► Dung...Dang...Dung..Dang..macam orang giler...!!!Ah Jib Ptuii..!!

      ► "I don't please everbody i just please myself.It makes me happy".Statement TAIK lagi BONGKAK Nazri Jonker Namawee Wallaweh.PtuiiiH!!

      ► "Rakyat must deal with that".Statement TAIK dan BONGKAK KJ Luv Regina Lee masa harga petrol naik mencanak macam SyaiTon.

      ► UmmmmaaaaHHH....Cup...Cup..Cup..Ptuuii.."Soliii Aaaa...Wa ada cium itu Kelis,Tak mau marah aa Ah So."Statemen TAIK lagi BAHLOL KerisBudin Tun Hussein Onn.

      ► Pegi MAMPHOSSS...dengan korang semua yang tak berguna ni."Statement Reentry Capsule".

      Wargghhh...Kah..Kah...!!!!!

      Delete
    2. Najib OUT. Nazri OUT. Hisham OUT. KJ OUT. Kira okay la tu. Gua yakin PRU 14 melayu akan bagi full support kepada Umno macam mana yang melayu buat masa PRU 13. Kalau melayu tak support Umno masa PRU 13 .. Umno dah tergolek lama dah.

      Selepas PRU 13 melayu ingat Najib akan balas kebaikan melayu, tapi hampeh punya Najib tak habis2 siang malam duk cuba pujuk cina ultra kiasu. Melayu dia tak peduli, islam dia abai .. tinggal TS Muhyidin Yassin sorang terkial2 nak jaga melayu dan islam.

      Pegi jahanam dengan Najib.

      Ahli Umno Titiwangsa

      Delete
    3. Najib OUT,Nazri OUT,KJ OUT,Hisham OUT.

      Roger N Out

      Delete
    4. Ko ingat ini bolasepak ke kongkang? Pengadil rasa nak buang padang, tarik keluar kad merah dan perhambat keluar ... Ini demokrasilah, penyokong dan pemilihan yg menentukan .. tak payah nak menyalak, melalak dan melalok ... sekali aku lesinnggg ...PtuiiiHHH!!!

      Delete
    5. Ketua Menteri Melaka akan cabar kerusi Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

      Carilah orang yg bersih dan xde sejarah buruk. KJ dah xde god father in law. So. let have a fair fight. INI KALI LAH.

      Delete
    6. Apa sebab Menteri Umno duk bela amoy Cinabeng bekas wartawan Malaysiakini jadi Setiausaha Akbar dia..? Ini amoy masa dengan Malaysiakini tak ada keje lain kecuali menghentam Umno dan Kerajaan.. Apa semua dah buta ke mata terutamanya Pemuda Umno Malaysia yang boss korang duk bela MUSUH..? Apa negara ini dah kurang ke dengan wartawan sehingga KJ lantik REGINA LEE MALAYSIAKINI ini? Kalau tak ada agenda tersembunyi takkan KJ buat kerja bodoh ini..?..PEMUDA UMNO MASIH NAK BERKETUAKAN KHAIRY????

      Delete
    7. jawabannya ada dlm pertemuan sulit.. yg katanya dibuat di rumah seseorg..

      katanya lagi ada nuor pak lah kj org kubu nuor org kubu pak lah.. dan ada exco pemuda.. ala mcm yg blog APA kata tu.... makan lemang ke??? rendang ayam ke daging???

      org mcm ni ke yg nak dilantik jadi pemimpin umno??? carilah org lain.. dah lah nama nuor ada dlm senarai FREEMASON.. tak kan lupa... oooo melayu mudah lupa.. SEKARANG TAK LAGI SENTIASA INGAT...

      dah tu katanya penyokong LGBT.. gila ke berpakat dgn penyokong LGBT.. dah tu kumpulan nuor beri sokongan lagi org murtad... GILOOOO ke kita beri undi dan sokongan ke org yg menyokong org yg dilaknat Allah.. tak pasal pasal dpt bonus dosa juga kita...

      Delete
  8. Aku tak berapa percaya dengan Hisham ni. Dia sebenarnya masih berhutang dengan rakyat Malaysia. Hutangnya cukup besar. Dia berhutang dengan kita masa dia jadi Menteri Polis. Dia janji nak dedahkan Dalang Pencerobohan Lahad Datu semasa isu pencerobohan tengah panas. Waktu itu kita semua tengok muka Anwar cukup geram. Semua kata Pencerobohan Lahad Datu adalah Anwar punya kerja.

    Sekarang Hisham dah tak jadi Menteri Polis lagi. Cerita dalang ni senyap macam itu saja. Betul lah seperti kata Tian Chua " Sandiwara Umno " untuk menghadapi pilihanraya. Tapi kasihan Anwar Ibrahim, tak pasal2 dia yang dibenci oleh rakyat (termasuk lah aku).

    Hisham !!!!! Sapa dalang Pencerobohan Lahad Datu ? Ada ke tidak ? Kalau ada bagi nama dekat sepupu ko tu supaya dia boleh umum kat tv3 satu negara tahu. Kalau tak ada, ko pergi sembah cium buntut Anwar Ibrahim minta ampun sebab ko fitnah dia sampai kami orang Umno sumpah seranah dia. Jahat2 si Anwar tu dia bekas Umno juga.

    Ahli Umno Titiwangsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli Umno Titiwangsa

      Terima kasih hang ingatkan aku. Masa Tian Chua kata Sandiwara Umno memang aku maki hamun cina tu. Maraaahhhhh. Tapi selepas hang ungkit balik cerita tu, aku rasa silap sebab buat dosa maki Tian Chua tanpa usul periksa.

      Rasa2 macam Tian Chua betul bila dia kata Sandiwara Umno nak pilihanraya. Kalau tak betul kita minta Hisham kah atau Najib kah sebut lah 3 nama yang depa kata Dalang Pencerobohan Lahad Datu.

      Aku Umno Pokok Sena

      Delete
  9. 1.semua dalam umno hampas belaka!!OUT semua!!!
    2.tinggal azeez rahim!shaik hussein!reezal merican!malik basikal!(berenang selat inggeris!berkokok sedunia!sudent cina malaysia kat UK berenang selat inggeris!!buat malu jee!!)!!
    3.apa macam!!depa semua jadi pemimpin umno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artikel yang bagus, dalam masa yang sama kita kena ingat pasal Azeez Rahim ni , beliau tak layak jadi Pengerusi Tabung Haji . Kita tak nak kuasa di salah guna sewenang-wenang . Tabung Haji dah banyak skandal sebelum ni , Azeez pun cerita masa jadi CEO kat Tabung Haji pun tak habis lagi . Jangan biarkan duit rakyat pendeposit Tabung Haji disakau , ini lah jadi nya kalau orang tak layak dijadikan Pengerusi Tabung Haji , Azeez Rahim wajib berundur jadi Pengerusi Tabung Haji , mohon pautkan link http://no2azeezrahim.blogspot.com/ untuk pembongkaran cerita azeez rahim.

      Delete
  10. Dalam suasana kita menyambut Syawal ini saya seronok melihat ada pihak2 yang perihatin meraikan anak2 yatim. Bagus begitu. Teringat saya kepada anak2 wira kita yang gugur dalam Peristiwa Pencerobohan Lahad Datu. Agaknya macam mana mereka menyambut Syawal tanpa ayah. Kalau sebelum mengundi dulu nampak banyak pihak berebut nak meraikan mereka. Tapi selepas pilihanraya cerita tentang mereka senyap seperti senyapnya cerita SIAPA 3 ORANG DALANG PENCEROBOHAN LAHAD DATU.

    Rasanya dalam mood nak pemilihan Umno 2013 ini kena sangat lah kalau isu Dalang ini di ungkit sebagai panduan kepada perwakilan dalam memilih pemimpin Umno yang boleh dipercayai.

    Masa nak PRU 13, Najib nak kepada WINABLE CANDIDATE sebagai calon untuk BN menang.

    Masa nak PAU 2013, kita ahli Umno nak kepada TRUSTABLE CANDIDATE untuk memimpin parti kita.

    Ahli Umno Titiwanga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahli Umno Titiwangsa

      Setuju dengan hang. Kita wajib pilih Trustable Candidate. Masudnya boleh diharap untuk menjaga kepentingan melayu dan kepentingan islam. Yang duk kira nak jaga tembolok, kita tolak. Yang duk pulun nak jaga hati bangsa asing cina dan india, kita buang. Kalau kita buat lagu tu insyallah Umno akan semakin dekat dihati orang melayu. Orang Pas pun bukan depa benci sangat dekat Umno, cuma depa meluat dengan gelagat dan lagak sekoq dua pemimpin Umno saja. Orang PKR semua tu bekas orang Umno belaka, kalau Anwar jalan, PKR pun akan turut jalan sekali la, maka depa orang PKR dah tentu akan buat hemoi nak rujuk balik dengan Umno.

      Kalau Umno kita berjaya sucihama daripada virus yang merosakkan parti, insyallah orang Pas suka dekat Umno, orang PKR rujuk balik dengan Umno, maka Umno akan jadi wakil kepada semua orang melayu.

      Virus perosak dalam Umno ada 3 atau 4 ekoq saja. Kita berjaya hapuskan virus tu, insyallah sehat balik lah Umno supaya Umno menjadi Penjaga Kepada Melayu dan Islam selamanya.

      Aku Umno Pokok Sena

      Delete
    2. Ewah2 orang tua sasau ni ... sekejap umno titiwangsa, sekejap umno pokok sena, sekejap mohamad, sekejap mat Kedah, sekejap alkahfi, sekejap senior citizen ... juboq taik hang belemoih la woi toke apam balik ...

      Delete
    3. Akar umbi UMNO marah sikap Najib!

      Mesyuarat cawangan UMNO sedang berlangsung di seluruh negara sekarang dan sebahagian besarnya sudah selesai bermesyuarat dan memilih pimpinan masing-masing termasuk sayap-sayap parti - Wanita, Pemuda dan Puteri.

      Namun di sebalik kehangatan pemilihan pimpinan cawangan, khabarnya suara-suara akar umbi yang membentangkan usul-usul dengan lantang mengecam Najib kerana dikatakan lembik dan gagal mempertahankan agama Islam, Melayu dan keselamatan rakyat.

      Para ahli UMNO yang berada di peringkat bawah tidak senang dengan sikap bertolak ansur Najib terhadap para penghina agama Islam, kaum Cinabeng yang terus menerus mencabar hak Melayu serta menuntut pelbagai perkara yang tidak masuk akal.

      Najib juga dihentam kerana cepat bertindak menghapuskan ISA dan Akta Darurat (EO) selepas diasak oleh pihak pembangkang yang jelas menunjukkan lemahnya daya tahan Najib dengan serangan pihak pembangkang.

      "Ini kalau ada yang berani mencabar jawatan Presiden silap-silap Najib boleh terlungkup. Kalau tengok kelantangan suara-suara akar umbi, aku yakin Najib boleh hanyut..." kata seorang saudara selepas selesai mesyuarat satu cawangan UMNO di Johor semalam.

      Saudara aku tu kata nampaknya sekarang ini hanya Muhyiddin dan Zahid Hamidi sahaja yang lantang mempertahankan Melayu, Islam dan mengekang desakan pihak Cinabeng termasuk usaha membatalkan Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia yang dirancang kerajaan.

      "Harapkan Najib... hemmm.... Hancusss....!" dengus saudara aku tu.

      Hemmm... Kalau betullah akar umbi sendiri menilai Najib sedemikian aku tertanya-tanya juga apakah Najib masih boleh diharapkan untuk membawa UMNO dan BN mempertahankan kedudukan pada PRU-14 nanti. Atau apakah nasib beliau sama dengan apa yang terjadi terhadap Pak Lah ~ mendapat desakan agar melepaskan jawatan.

      Kalau betullah UMNO parti yang memperjuangkan bangsa Melayu, mempertahankan agama Islam dan mendaulatkan Raja-raja Melayu, maka UMNO tidak boleh lagi bersikap berdiam diri. Mereka perlu berani... berani menolak pemimpin yang lemah, lembik dan tidak berdaya waiman Najib sekali pun.

      Tambahan dengan sistem baru dalam proses pemilihan pucuk pimpinan, ahli-ahli di peringkat akar umbi mempuyai peluang untuk menukar pucuk pimpinan yang dianggap gagal dan lemah, untuk menjulang nama-nama mereka yang kuat dan perkasa mempertahankan agama, bangsa dan negara. Bukannya pemimpin yang akur dengan kemahuan isteri, para penasihat dan kehendak pembangkang.

      UMNO boleh ucap selamat tinggal kepada para pemimpin sedemikian. Ada berani ke?

      Delete
    4. Pemilihan mesyuarat agung cawangan-cawangan UMNO yg sedang berlangsung mahukan sesuatu yang baru dalam UMNO. UMNO perlu kembalikan sokongan rakyat pada parti keramat ini. UMNO tidak perlukan lagi pemimpin yang syok sendiri. UMNO tidak perlukan lagi pemimpin yang lembik dan tak berani menyuarakan pandangan yang tegas untuk membela orang Melayu.

      Jika ahli UMNO baik yang mempunyai jawatan atau tidak faham erti Transformasi, lakukan dengan segera demi kebaikan dan nama baik UMNO. Kalau masih ada yang tak faham, hanya pandai cakap mulut saja....hentikanlah. Ramai lagi individu yang layak memegang jawatan tersebut dan paling penting MEREKA INI BOLEH BUAT KERJA.

      UMNO perlu memilih pemimpin-pemimpin yang benar-benar Ultra Melayu dan buat kerja. Pilihlah pemimpin yang tegas dan berani demi mempertahankan agama, bangsa dan negara.

      Delete
    5. Ds najiblah gerangan nya seorang yang berjiwa melayu sepenuhnya.
      cuma satu dua hal kecik dilihat seperti dia kurang melayu

      Delete
  11. Pokok Sena dah nak tumbang.....abihla UMNO Pokok Sena

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua pokok akan tumbang bila sampai hayat... tapi mau hidup utk makan.. tanam benih baru yg lebih bagus.. tak kan tak tanam yg baru.. mcm kebun atuk nenek kau.. tanam semula.. tapi benih yg tau asal usulnya.. juga dr pokok sena bukan terlebih makan keju atau terlebih baja iran..

      begitu juga manusia.. semua berganti dgn bayi.. jika mcm kau abih.. tu mandul

      Delete
  12. Hang tak tahu kah. Depa yang undi Mahfuz Omar pakat menyesal belaka. Sebab wakil depa lulus SRP saja sebab tu bila orang tanya Syiah dia kata " Syiah tu apa, kuih untuk buat buka posa kah ? ". Lawak orang pass setakat SRP lagu tu lah .. tak ada class.

    Insyallah Umno akan ambil balik Pokok Sena tapi dengan syarat Najib bukan lagi Presiden Umno la.

    Aku Umno Pokok Sena

    ReplyDelete
  13. Kenapa kerajaan lantik Azeez Mamak Rahim sebagai Pengerusi Tabung Haji ?

    Rukun Islam kelima kepada semua umat Islam di seluruh negara. Menunaikan Haj di tanah suci. Sekarang dengan perlantikan Azeez, siapa ada duit boleh menunaikan Haj, siapa yang tidak dapat bayar duit poket tidak akan dapat pergi.

    TABUNG HAJI AKAN JADI EKSKLUSIF SEPERTI KEDAI ROLEX ATAU FERRARI. Rakyat biasa akan mula tolak Tabung Haji dan terpaksa menggunakan kemudahan yang lain untuk menunaikan Haji di tanah suci.

    Kuota untuk Tabung Haji akan di pegang oleh Azeez Rahim supaya anak beranak, seluruh UMNO yang dia berhutang kepada boleh di lepaskan dengan memberi PERCUMA kepada mereka menunaikan Haj di tanah suci. Kesucian Agama kita sudah tercemar dengan perlantikan perompak ini sebagai pengerusinya. Bukan Presiden UMNO ini tidak tahu. Mesti dia sudah dapat laporan demi laporan penipuan ahli perniagaan Azeez ini kepada hampir semua pemimpin dalam UMNO dan di luar. Berapa ramai yang sudah terpedaya dengan dia ? Berapa ramai sudah di tipu dia ?

    Adakah pemimpin UMNO yang lain hanya akan duduk dan jadi YES MAN seperti dalam pentadbiran Mahathir dan Pak Lah ? Adakah kesucian Haji sudah tidak bermakna lagi kepada teras kepimpinan UMNO sampai melantik seorang penipu perompak sebagai Pengerusi Tabung Haji di terima sebulat suara oleh mereka ?

    Jangan sampai UMNO jadi pembangkang selepas Pilihanraya UMUM ke 14.

    ReplyDelete
  14. Tun Dr. Mahathir mencadangkan MAS diswastakan bagi mengelakkan kerugian berterusan. Tapi Najib tolak cadangan Tun Dr. Mahathr untuk swastakan MAS.

    Ye la Dato'..dulu mansuhkan ISA dan EO, kata jenayah dan berkurang(ikut cakap pembangkang sgt), la nie dah meningkat..alih2 PDRM terkial-kial mencari sumber akta yang lain yang membolehkan bekas2 banduan EO@ISA tidak mencari ruang untuk membuat jenayah yang lebih besar..Kesian pihak PDRM Dato' Najib...ni kes MAS pula..cakap je la yang Dato' Najib nak cover si Jala Deris ni mengepow sebelum nak menjahanamkan ekuiti MAS..aduhai Dato', belajar2 lah mendengar pandangan rakyat..Akal mereka lagi tajam dari punaisihat punaisihat Dato Najib sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syabbas DSN atas ketegasan dan keberanian anda. Jgn sentiasa nak ikut telunjuk dan cara si pencen tua nyanyuk tu .. Betullah spt kata pak lah, kalau dah pencen tu buatlah cara pencen, jgn dok menyibuk nak ganggu urusan kerja orang sampai orang nak buat kerja pun susah ... kalau dah gian sangat, masuk bertanding semula lah ....

      Delete
    2. Ok le tu...jgn dijual pulak MAS tu kelak. Satu lg buktikan keberanian dgn menamatkan kontrak supply makanan dlm kabin yg mana tempoh kontrak tidak munasabah dan harga yg dikenakan mahal dari kualiti makanan yg disediakan. Pulangkan semula MAS Catering kpd MAS sptmana dulu. Pembekalan makanan dlm kabin inilah antara sbb yg buat MAS 'sakit'. Tanya Pak Lah sapa punya syarikat yg bekalkan makanan tu dan knp tempoh sampai 60 tahun?
      Jadi PM bila nak buat sesuatu tu berhati-hati....rakyat tidak lg bodoh ya.Sila tamatkan kontrak tu....

      Delete
    3. DSN tak jadi jual MAS memandangkan protes besar2an dari grass-root. Terlepas peluanglah tuan2 penasihat untuk melahap poket mereka...selamatlah harta negara. Tapi sampai bila....????

      Delete
    4. Dr Mahadey dah pencen . Duduk laa diam diam kat rumah . Tak payah laa kritik orang lain . Dr Mahadey pun bukan laa bagus sangat masa jadi PM dulu .

      Delete
    5. sape yg nyanyuk... org yg hang kata nyanyuk tapi dijemput satu dunia buat ceramah ekonomi.. hang buat apa.. anon tukang angkat beg kj..nuor..

      anon... catering sape yg dpt tender tu.. oooo sikap silap haribulan.. tuan punya co tu mati dulu.. tender belum abis lagi.. bayangkan umur 60 tahun.. dr bayi sampai tercabut gigi...

      apa hebat pak lah dr Tun M... PEGANG LOCENG... JUAL JUAL JUAL MURAHHHHH.. tukang kira akaun.. menantu...

      Delete
  15. Ini dah truk beb..nmpaj sangat diorng ni makan gaji buta..kaki ampu dan bodek..kpd mreka yg brrnggjwab tlong la peka ski jangan jadi bebal mcm lembu kenyang...aku rasa lbih baik blogger yg jadi penasihat media pm dri mreka2 yg knonnya brlagak sbgai penasihat ttapi brtndak mcm haram nak jahanamkan najib...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!