LAWAK SEBELUM RAYA YANG AKAN BUATKAN KILAFAIRY HANGIN SATU BADAN!

Pada suatu malam yang hening dan sunyi di lebuhraya utara selatan (PLUS highway) kelihatan sebuah Viva putih tersadai di sebelah lane kerosakan. Ada orang tua yang berdiri disebelahnya, pemilik Viva tu sedang berjalan kehulu kehilir cuba menahan kereta supaya membantu tetapi tidak ada sebuah kereta pun berhenti. Tiba- tiba datang lah sebuah kereta Mitsubishi Evo 10 berhenti di sebelah Viva tadi.

“Ada apa nie pakcik,kereta rosak ke?”tanya mamat Evo 10 berusia dalam lingkungan 20an.

“A’ha rosak “jawab pakcik tu simple je….

“Ok, cam nie, saya ada tali nanti saya ikat kat kereta saya dan saya tarik kereta pakcik sampai tol”mamat nie bagi idea.

“canteek gak tu…” tapi….nanti kalau pakcik rasa awak bawak laju pakcik akan hon dan bagi high beam”

“Woraaitt pakcik”..mamat nie pun ikatlah tali kat depan Viva putih didepan dan hujungnya diikat dibelakang bumper Evo 10nye. dia pun jalanla..dengan slow dan berhati-hati. Dalam lima kilometer mamat nie laju le sikit, maklumlah Evo 10 brother….apalagi pakcik tu pun hon dan bagi high beam la kat mamat tu. Mamat tu pun slowkan balik..

Tiba-tiba ada sebuah Porsche 911 datang dari belakang dan press minyak kat mamat Evo10, apa lagi bro….jiwa muda pantang dicabar, dia pun tekan la minyak rapat nak kejar Porsche 911 nie…lupa la pulak dia dengan Viva putih org tua yg diikat kat belakang kereta dia.

Orang tua tu punya la hangin satu badan,dia pun hon dan bagi hi beam bagai nak rak. Mamat evo10 tu dah tak sedar dah….angin punya pasal.

Tak sampai 2 kilometer di depan ada mamat Polis bertenggek buat speed trap kat bawah jambatan.

Vrooommm…. bedesup peginye.

“Ini dah lebih speed limit nie”kate mamat Polis nie.

“Mak ai !! ini dah cecah 250kmj” Dia pun contact la kengkawan dia kat depan supaya saman kereta-kereta yg laju nie…

“Over..over.. over”kate mamat Polis tadi pada kawannya didepan.

“Ada tiga buah kenderaan memandu melebihi had laju,sebuah Porsche 911, Mitsubishi Evo10 dan sebuah lagi kalau aku cakap korang mesti tak percaye punye” kate mamat Polis.

“Kereta ape yang satu lagi Bro” kate member Polis yg ada di depan..?

“Viva putih beb….tengah cucuk angin ngan Evo10 tu….siap bagi hon dan hi beam nak potong !!! pergh…

38 Responses to "LAWAK SEBELUM RAYA YANG AKAN BUATKAN KILAFAIRY HANGIN SATU BADAN!"

  1. ape kaitan dgn kilafairy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coli KeTaT KilaFairy tertinggal dalam kereta Viva pakcik tu.Baru abis beromen ngan KilaFairy kot.Warrghhhhhh...Kah...Kah...

      Cerita bodoh apa ni.PtuiiiHHH...!!!

      Delete
  2. Lepas tu MPV Elite Unit Helang Lebuharaya EVO 10 tu bukak laptop dalam kereta polis sambil surfing House Of ParPunDek.Dia terbaca Open Taik Declaration menyokong Ah Jib Ptuii..Dia pun posting satu komen yang berbunyi.

    "Kepala Butoh Kau Lah ParPunDeK PanDyKutty".

    ChaiiTT..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaik lah reentry....kah kah kah

      Delete
  3. Tidak ada cina/keling yg putus / hancur jari bila menjelang kong he fat choy / deepavalee.
    Tapi melayu bodoh ramai yang hancur / putus jari bila menjelang hari raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semangat dan ilmu R&D. melayu berani buat xperimen.

      Delete
  4. Kowang x kan caya kalo aku cite ada saga lama 1.3 body penuh jerawat gantung dh habis chasis pun dh lari tngah tarik treler dgn muatan besi tumpat 40 tan sejauh 300km dri jb ke kuantan, aku tau kowang x kan pcaye jd aku pon mls nk story..buang karen aku jek layan kowang.

    ReplyDelete
  5. Hahahah.. Sentap jer hairy pussy bc entry nih

    ReplyDelete
  6. Dato Azeez Rahim Chairman Tabung Haji Keling Penyamun Duit Umat Islam.

    Bagaimana seorang yang kaki SPA boleh diangkat untuk menjadi Chairman lembaga Tabung Haji? Mengapa Azeez Rahim yang memang cukup terkenal dengan kegiatan Conman dipilih untuk menerajui satu badan yang cukup sensitif dengan umat Islam?

    Sudah tidak ada lagi mereka yang layak didalam Malaysia ini sehinggakan kaki melanggan pelacur ditempatkan dikerusi yang sepatutnya bersih imej nya. Dalam bergelar chairam Tabung Haji Azeez Rahim masih melanggan pelacur dengan meletakkan moral yang rendah serta mencalar imej tabung Haji.

    Siapa pilih Azeez Rahim menjawat jawatan terpenting didalam Tabung Haji? Makan gaji buta nampaknya Jamil Khir Baharom menteri Agama bila meletakkan penyamun tarbus di tabung haji. Pecat Jamil Khir yang bodoh dan makan Gaji buta. Azzez Rahim dipilih Jamil Khir nampaknya jamil ni takde otak jual agama agaknya.

    Chairam Tabung Haji Azeez Rahim mamak keling penipu, curi duit cina dan sapu pelacur untuk hidup mewah. Curi duit tauke cina meniaga haram lepas tu beli tilam dan basikal konon nak tunjuk duit dia. Dasar penyamun tarbus Azeez Keling. Lepas ni habis duit tabung haji keling ni samun.

    Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

    Sejak bila syarikat GLC dipaksa menyalurkan sumbangan secara paksa kepada Tabung Haji? Azeez Rahim tak fikir dan ambil kira duit derma tu halal atau haram? Syarikat glC bagi derma secara paksa kepada tabung haji tapi si Keling Azeez Rahim curi separuh duit derma.

    Pilih lah orang lain jangan pilih aziz. Jamil khir takde otak pilih kaki langgan pelacur jadi ceo tabung haji.

    Dah berapa banyak org bagi duit bayar azez nak dapat projek. Kalau aziz kena tangkap dalam lokap sah akan ada 50 lagi report pasal aziz pasal ramai geran aziz ambik duit. Ramai yang tunggu nak buat laporan pasal Azeez Rahim Keling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabung haji ada banyak jenis perniagaan....bukanya tempat orang simpan duit untuk pergi mekah sahaja....
      contohnya TH plantation ada berpuluh ribu hektar ladang sawit di malaysia dan indon...TH ini koporat....kalau pak lebai yang ada ijazah bahasa arab jadi pengurusi memanglah jahanam...apa yang dia tahu tentang dunia koporat.

      Delete
    2. Knp kau repot kalau berani/ada bukti? Kau ni bukan jenis yg ada telor...bukan stakat tak de telor, pelir pun tak ada ni. Aku rasa, kau ni pengerusi penternak babi neg. Selangor.

      Delete
    3. Woi bodoh, orang nak raya cakap pasal politik lagi. Biarlah Azeez jadi Chairman TH, tengok dia kerja macam mana.

      Delete
    4. Byk geng burit babi merah kat sini. . Rba la ape lg. .

      Delete
  7. isu perlantikan azeez rahim sbg pengerusi tabung haji nampak macam dah sejuk, sini aku nak panaskan balik, org ni mmg x layak jadi pengerusi tabung haji, kalau bab degree palsu tu boleh maaf lagi, kalau dah masuk bab akhlak pun hancusss mmg tak boleh jalan, depan org bermuka muka tunjuk baik, tapi kaki 'sapu' duit jugak ni, tak boleh biar lama2 mamat ni, liabiliti pada najib. wakin azeez disingkir dari tabung haji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang tuduh dia dign ayaq lioq saja. Mana bukti? Takkan nak suruh cari sendiri mcm rafizi suruh buat tu? Aku pun boleh tuduh hang tutuh anak sendiri. Bukti hang cari sendiri

      Delete
  8. Saya ingin ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua orang Islam yang berpuasa dalam bulan Ramadhan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua orang Islam yang berpuasa dalam bulan Ramadhan .

      """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
      .....dan kepada yang tak berpuasa dalam bulan ramadhan.......raya le, kalau tak malu...

      Delete
  9. Aku tengok Aziz ni aktif jugak buat kerja

    ReplyDelete
  10. Apa...kau ingat anwar brahim, stapa ali, mat sapu tak aktif buat kerja?

    ReplyDelete
  11. Wei Mr.Parpu,Pehal lak Si KillerFairy atau si Khairi Jamalaludin akan hangin satu badan lak dgn isu lumba haram di Lebuh Raya,lainlah Anwar Brahim yg tidak perlu dicabar kerana akan mengiggil secara automatik.Esok dah nk raya takyahlah berhangin hangin hatta separuh badan sekalipun.Salam Idulfitri utk semua maaf Zahir Batin.

    ReplyDelete
  12. mah...muka abang bau burit

    ReplyDelete
  13. Najib juga begitu baik dengan penjenayah dengan membebaskan penjenayah ganas hingga negara terancam dengan kejadian jenayah tembak menembak yang kejam.

    Inilah 'jasa' Najib yang sangat besar kepada Parpukari hinggakan Parpukari buat deklarasi menyokong Najib sepenuhnya sebelum ini.

    Malahan tindakan Najib memberikan pingat kepada para blogger, termasuk wartawan Malaysiakini, hanya kerana membuat laporan mengenai insiden pencerobohan lanun Kiram di Lahad Datu, apakah faedahnya? Malahan ramai lagi wartawan senior di Utusan Malaysia, Berita Harian, TV3, RTM, pernah ke Najib nak beri pingat kepada mereka ini yang selama ini melaporkan berita dengan berhemah untuk pengetahunan masyarakat.

    Saya mengesyaki tindakan Najib memberikan pingat kepada para blogger dan wartawan Malaysiakini adalah untuk umpan supaya membuat laporan yang baik-baik saja dan segala kepincangan Najib akan diputar belit untuk menggambarkan Najib sebagai hero sedangkan Najib adalah petualang perosak negara.

    Ahli-ahli UMNO sekalian, lakukanlah perubahan, kita perlukan perubahan untuk parti kita, kita perlukan perubahan untuk selamatkan negara kita. Sedarlah jika Najib, Khairy, Hishammuddin, Nazri Aziz masih lagi berkuasa dalam UMNO, maka sokongan rakyat terhadap UMNO dan Barisan Nasional dalam PRU 14 kelak akan merudum dengan dahsyatnya kerana saya sendiri adalah salah seorang penyokong tegar UMNO dan Barisan Nasional sejak sekian lama, malahan dalam PRU 13 baru-baru ini saya berhempas pula menjawab isu tuduhan pembangkang terhadap kerajaan hinggkan saya dimaki hamun oleh pihak pembangkang, tetapi bila Najib menang pilihanraya, dia ketepikan kepentingan bumiputera yang membela kemenangan Barisan Nasional, tapi sibuk mengikut telunjuk Pakatan Rakyat dengan nak hapuskan pula Akta Hasutan, ingatlah kami menyokong Barisan Nasional supaya negara ini aman dengan mengekalkan akta pencegahan, kalau Najib nak ikut cakap Pakatan Rakyat buat itu dan ini hinggakan kebajikan penyokong kerajaan terutama di kampung-kampung tidak dipedulikan, apalah gunanya kami sokong UMNO dan Barisan Nasional selama ini?

    Oleh itu, untuk memulihkan imej UMNO dan Barisan Nasional, untuk memulihkan kembali UMNO dan Barisan Nasioanl dalam menghadapi PRU 14 kelak, maka Najib, Khairy, Hishammuddin, Nazri Aziz perlu ditumbangkan dalam pemilihan parti hujung tahun ini. Bertindaklah segera untuk kepentingan agama, bangsa, dan tanah air. Sekian, terima kasih.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dollah badawi dh bersuara,apakah mnantunye bakal jadi pm tahun ni? Kah32x

      Delete
    2. En Mohamd.....

      Sana sini orang sibuk bercakap tentang TNB. T N B > Tumbangkan Najib Bahalol....!

      Delete
  14. main tonek hang lg baik...cili kasi taruk, cinabeng kasi boikot juga...kedai bisness dah tutup, pekerja semua melayu nak makan aper! besok raya, satu sen dlm poket pun tarak...bankrap...kerja takde...duit takde...baik hang rangka strategi sikit bg yg dibuang kerana kempen boikot melembabkan stgh bisnes sehingga syarikat ambik keputusan untuk melepaskan pergi pekerja....balik kampung kerja pun tarak, girlfriend pun tarak, future pun tarak...thank you very much...amat memalukan!!!

    ReplyDelete
  15. Nak raya ni demam pulak.Hantu betul.Apa apahal pun aku sokong penulisan En Mohammad hundred percenttt...!!!

    Kasi TAPAU sama Ah Jib n The Gang masa PAU.Lepas tu kita ramai-ramai makan Kuih Pau. Warghhhg....Kah....Kah....!!!!

    Selamat Hari Raya nya Punnnn....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya tuhanku...
      kau panjangkan demam mamat ni biar sampai dia tak boleh menaip...kalau sihat dia ni kuat mencarut...aminnn

      Delete
    2. Udah sihat dong.Warghhh...Kah...Kah....!!!

      Delete
    3. Sdra Re-entry Capsule & En Mohamad....

      SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI...MAAF DZAHIR BATHIN.

      Salam Hormat & Teruskan Perjuangan...!

      Delete
    4. Selamat Hari Raya Tuan Othaman Ahmad.

      Lepas raya kita bikin lagi gempak.

      Salam Hormat.

      Delete
  16. esok cinabeng dgn muka mcm vavi dgn slamba serbu open house pm. mkn mau...tp undi dapig. haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi sebelum raya, melayu-bumiputera dgn muka vavi berharap diberikan bonus oleh taukeh2 cinabeng, merayu2, meminta2, yg perempuan hulur puki, janji diberikan bonus tambahan... kutuk cinabeng tapi makan duit cinabeng. haram.

      Delete

  17. very nice blog with interesting and useful material,

    ReplyDelete
  18. selamat hari raye...
    (",)

    ReplyDelete
  19. selamat hari raye..
    (",)

    ReplyDelete
  20. Tangkap gmbr cina yg pergi open house"!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!