KUNYIT HANGIT! MARI KITA TENGOK PENIPUAN DEMI PENIPUAN PKR, TAKKAN RAKYAT MASIH BUTA KOT?



35 Responses to "KUNYIT HANGIT! MARI KITA TENGOK PENIPUAN DEMI PENIPUAN PKR, TAKKAN RAKYAT MASIH BUTA KOT?"

  1. Duku aku cukup respect sama orang cina sebab aku ingat orang cina ni bijak . Rupa nya aku silap . Rupanya orang cina ni bodoh macam melayu jugak .

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn bodoh mcm melayu, tp bodoh bangang mcm kau lah.

      Delete
    2. Tak abis2 ckp pasal cina.

      Delete
    3. Kaum Cina yang tak sedar diri memang sial.

      Melayu (polis dan tentera)berkorban nyawa menjaga keselamatan keaselamatan negara supaya rakyat termasuk Cina sial boleh hidup dalam aman. Kaum Cina dalam keamanan ini berniaga, mengaut keuntungan dan menjadi kaya raya.

      Bila mereka dah kaya, mereka anggap Malaysia ini negara mereka dan cuba ketepikan Melayu / Bumiputera / India yang dianggap sebagai rakyat kelas kedua. Mereka hina dan tindas bangsa & kaum lain.

      Sekarang terimalah padah dan balasan tindakbalas dari Melayu / Bumiputera / India.

      Selagi Cina tidak dihancurkan dari bumi Melayu ini, selagi ini bumi Malaysia tak akan aman.

      Delete
  2. Hahaha..rupanya Anwaq sbagai org MELAYU gak yg Pandaiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandai putaq alam

      Delete
    2. Pandai balun chinadoll

      Delete
  3. Siapa kata Cina bodoh? Mereka sudah berjaya tipu Najib. Cuma Anuar sahaja yang pandai tipu India dan Cinabeng. Dia sudah kencing sama mereka cukup2. Mereka percaya Anuar akan menang PR13 dan jadi PM....tapi kena kencing beb......................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat mana dia tak kencing? Nak tengok pengebumian mak dia pun dia kencing buat buat sakit, jadi tak heran anjing sebegini.

      Delete
    2. Najib bukan reti fikir. Otak lembab. Yang buat kerja semua punaisihat dia. Yang dia pandai hanya dung dang dung dang nak membodek Cina.

      Lepas tu jerit Satu ... Malaysia. Dah kena kencing dengan Cina pun masih sibuk dengan Satu ... Malaysia. Boring betul.

      Buka la mata sikit tengok kesusahan orang Melayu.

      Yang Melayu dalam Parti Penipu Kencing Rakyat dan Pengikut Ajaran Syiah semuanya bangang tak bertempat. Yang paling bangang tentunya Pengikut Ajaran Syiah.

      Delete
  4. Setahu aku logo Merdeka PR dulu pun respon dari logo Merdeka oleh Rais Yatim yang sangat buruk tu.

    Tahun ini logo Merdeka kira cantik dan okay. Takde sebab la orang yang marah/bising.

    Cuba la cari benda yang berfaedah sikit nak kecoh pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pekdahla ni bodoh.....tak ada idea tu ngaku je la...

      Delete
    2. Bukan takde ideala.

      Delete
  5. Kepada yang tinggal sekitar p.gudang & masai johor:

    JOM GI KULIAH!
    Jumaat 30/8/13

    1) Ust.Mat Esa Deraman @Surau Al Husna.
    2) Ust.Nizammudin Omar @Mj.Tmn Air Biru.
    3) Ust.Azam Darusa @Surau Al Baraqah Tmn Mawar.
    4) Ust.Ubaidillah Deraman @Mj.Jln Ciku Kota Masai.
    5) Ust.Ustazi @Mj.An Nur Megah Ria.

    - Studio Mukmin

    ReplyDelete
  6. mintak perbetulkan...............bukan jadi lecture.........jadi lecturer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan kenyataan sebenar adalah anwar nak jadi PROFESOR bukan lecturer

      Delete
    2. ....profesor Kepala Taik.

      Delete
    3. Professor Memburit.

      Delete
  7. CineBeng Beng BengAugust 30, 2013 at 8:43 PM

    Aiyo.....wa kena tipu oleh cipai anuar.......lu melayu suma cipai la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiya ... cipai bukan untuk Melayu ma tapi untuk Cina. Itu memang special lu punya maaaa ...

      Ini pun semua orang sudah tahu.

      Delete
  8. Tapau kj yeeehaaaaa

    ReplyDelete
  9. ANWAR MAKSUDKAN DIA AKAN BERSARA KALAU KALAH SECARA BETUL, TAPI INI KALAH DGN CARA DITIPU, MAKA DIA TAK PUAS HATI DAN TAK JADI BERSARA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib kau lah Anwar, dulu kena fitnah liwat dan rasuah. Lepas tu kena fitnah zina dgn bini orang. Lepas tu kena fitnah seks dgn cina doll. Lepas tu balik kena fitnah liwat dgn sauful bokhari ... Itu saja cara yg puak2 UMPORNO boleh buat nak jatuhkan Anwar ... kalau dgn cara politik mereka tak boleh makan ...

      Delete
    2. Kalau fitnah saman la ...

      Cakap je buat apa?

      Delete
  10. Haguan Sialan, Sivaji D Boss trah ketah2, Ass Sheikh, CIFUT, Moktar, Atok Gay Terkutok, Bapak pembohong, peliwat tegar, barua lahanat Yahudi Zionist. Itulah Nuar Jubori

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau fitnah saman la ...

      Delete
  11. ► Dekat Kota Sodom ada nak pakai orang jadi Tutor.Tutor pasal sodom menyodom.Kerja 5 hari seminggu.Kondom dan lubricant dibekalkan secara percuma.Bang Nuar Jubur Taik boleh apply.Nanti boleh jemput Stopa Spenderman buat ceramah pasal "Tatacara Pemakaian Spender Yang Berhemah".

    PtuiiiHHH...!!!!

    ReplyDelete
  12. ► Dekat Kota Sodom ada nak pakai orang jadi Tutor.Tutor pasal sodom menyodom.Kerja 5 hari seminggu.Kondom dan lubricant dibekalkan secara percuma.Bang Nuar Jubur Taik boleh apply.Nanti boleh jemput Stopa Spenderman buat ceramah pasal "Tatacara Pemakaian Spender Yang Berhemah".

    PtuiiiHHH...!!!!

    ReplyDelete
  13. Baru-baru ini terdapat berbagai usaha untuk menjatuhkan Anwar melalui pembinaan persepsi negatif terhadap akhlak Anwar..
    Cubaan membina persepsi "Akhlak Anwar Buruk" adalah bagi mengelirukan penyokong-penyokong Pakatan Rakyat terhadap imej Anwar Ibrahim...
    Perancangan jahat ini dilakukan secara berterusan sejak dari tahun 1997 dan 1998 sehinggalah sekarang..
    dari fitnah liwat pertama,kedua dan kini sudah ada perancangan untuk yang ketiga..
    Dari lelaki muda kepada lelaki tua dan perempuan,semuanya dibuat dan direka bagi menanam persepsi di minda rakyat terutamanya penyokong pakatan Rakyat bahawa "Anwar seorang yang rosak akhlak", itu adalah matlamat mereka..
    Syukur,pihak yang benar tetap dengan kebenarannya tanpa perlu berganjak..
    kerana kebenaran akhirnya akan datang dengan sendirinya..

    Bertempat di Taman Medan Petaling Jaya,Selangor pada 7 April baru-baru ini..
    bekas pegawai Khas Tun Mahathir,Dato' Omar Abu Bakar yang terlibat secara langsung dalam konspirasi fitnah liwat yang pertama dahulu tampil menyatakan kebenaran dan menceritakan bagaimana kes fitnah terhadap Anwar Ibrahim itu bermula..

    Lihat dan dengar pengakuan beliau...(video)
    …………………………
    Bagi yang tak dapat nak tengok video sebab tenet slow macam siput sedut,
    baca jer transkrip ucapan beliau di bawah ni...

    Dato' Omar Abu Bakar :-
    "Saya disini nak bagi tahu perkara yang sebenar..
    perkara ini saya dah dengar Dato' Tamrin dah bercakap tadi, saya bagi tahu sebab malam tadi Tun Mahathir dalam gambar tu saya nampak Aziz Shamsudin dan juga Prof Sidek Baba bercakap tentang akhlak Anwar.."

    "...saya bersumpah saya bertanggungjawab apa yang telah berlaku dalam peristiwa sodomy 1..
    saya bertanggungjawab dengan Aziz Shamsudin membuat surat,menghantar surat Umi Hafilda,hantar kepada Daim,Daim hantar pada Mahathir,itulah punca sebenarnya.."

    "..maka bermula daripada situ Anwar ditangkap,Anwar dipenjara 6 tahun.. apabila keluar daripada penjara tiba-tiba lepas kerana alasannya dibebaskan apartment yang diduduk tu belum ada pun lagi.."

    /bersambung ……….

    ReplyDelete
    Replies
    1. …….sambungan/

      "sebab itu Mahathir kata apabila masuk peristiwa sodomy kedua "mengapa najib ambik tugas yang sama..?"
      itu dah nampak tak betul dah.."

      "Bekas bos saya sekarang ni jadi kempen manager Ibrahim katak..
      itu antara yang saya nak terangkan,insha allah pilihanraya kalau dapat saya mendatang beri pertolongan saya akan bagi sumbangan..."

      Memang ler perbuatan Dato' Omar Abu Bakar versama rakan-rakan kospirasi mereka itu sangat-sangat besar kesannya pada landskap politik negara kita ini..

      Tetapi bagi aku semuanya ada hikmah di sebaliknya..
      ini kerana sekiranya konspirasi fitnah liwat pertama dulu tiada..
      dan pemecatan Anwar Ibrahim dari jawatan Timbalan Perdana Menteri tidak berlaku maka kebangkitan rakyat juga tidak akan berlaku sebegini hebat..

      Kebangkitan rakyat hanya berlaku selepas Anwar Ibrahim dipecat..
      dari situ rakyat yang selama ini menyokong kerajaan BN tersentak dan terkejut betapa dahsyatnya pemimpin BN dalam mahu mengekalkan penguasaan mereka sehingga sanggup mencipta fitnah sedemikian rupa..

      Dan akibat dari konspirasi fitnah tersebut yang memulakan cetusan kebangkitan rakyat,maka kita pada hari ini mempunyai peluang yang paling tinggi untuk mengubah kerajaan dalam PRU 13 nanti..

      Benarlah apabila Hadith Nabi pernah mengutarakan kisah di akhir zaman banyak fitnah,dan fitnah itu pula akan kembali memberi kesan kepada si tukang fitnah..
      dan itulah yang berlaku kepada BN kini...

      Delete
    2. Sudah-sudah lah.Jubur Taik punya zaman dah tamat.Soh dia duk umah main jubor jer lah tak pun soh dia masuk kelab ass lover ke.Ptuiiiii...!!!!

      Delete
    3. Kalau nak percaya kat nuar baik tak payah.

      Tengok gaya percakapannya pun banyak kelentong. Perangai dan peribadi pun hancur.

      Tak ade yang bolih dibuat ikutan.. Cuma pandai cakap macam orang jual ubat kat cao kit.

      Tu sebab banyak pengikutnya terFANA..

      Delete
    4. Anon 12:46 & 12:47 nie lagi satu baghal, kenapa berselindung di sebalik Anonymous. Nampak sangat Fahaman Liberal semua ada persamaan......... PENGECUT, BACUL & DAYUS.....!!!

      Kata orang.... nak tahu keperibadian seseorang, kita lihat raut wajahnya, tutur kata dan tingkah lakunya. Kalau ini dijadikan Yardstick... memang Anwar lingkup. Cahaya iman dah tak ada langsung... dia kalah sewaktu diberi ujian dgn segala kejayaan hingga lupa diri. Cemar & aib yg terpalit sampai bila pun takkan terpadam. Belum ada dalam sejarah peradaban mana-mana pemimpin Islam diaibkan dgn begitu hina sekali.... seorang penzinah, seorang homoseks, seorang pendukung pegangan Islam Pluralisme/Liberalisme Sesat, Penganiaya Tun Ghafar Baba, Pemecah Belah Persatuan/Kesatuan Ummah, Pencuri kekayaan & perbendaharaan negara.

      Naudzubillah Min Dzalik.....

      Delete
  14. PELIK LAH.....KENAPA TIDAK NAJIB, DOLLAH, ANWAR, ATAU NIK AZIZ ATAU HADI AWANG?

    Pengarah Institut Pemikiran, Prof Dr Abdul Rahman Abdul Aziz berpendapat Tun Dr Mahathir Mohamad layak menjadi pendamai konflik di Mesir kerana kredibiliti dan beliau dihormati di seluruh dunia dalam pelbagai perkara. Dr Mahathir dinilai berkemampuan untuk melaksanakan perkara tersebut kerana orang melihat kepada kejayaan yang dicapai olehnya sama ada dalam dan luar negara. Rakyat seluruh dunia menghormati beliau kerana kejayaannya menjadikan Malaysia kekal sebuah negara Islam walaupun pelbagai agama dan kaum berada di negara ini. Negara Malaysia adalah sebuah negara Islam kecil dan mampu menyelesaikan konflik yang berlaku. Orang luar juga melihat kejayaan Dr Mahathir menjadikan Malaysia maju sepanjang 22 tahun pemerintahannya dengan memelihara kebajikan ekonomi setiap kaum.

    Sebelum ini, pensyarah Universiti Islam Antarabangsa Malaysia, Dr Maszlee Malik berkata, Dr Mahathir dilihat sebagai seorang negarawan yang dihormati perlu mainkan peranan sebagai seorang pengantara yang ikhlas dan dikenali di seluruh dunia atas usahanya untuk pendamaian selama ini. Saya yakin beliau boleh melakukannya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!