KARI BERAPI! ADAM ADLI KENCING DALAM SELUAR BILA DISERANG OLEH HERO MALAYA!

A Samad Said ni memang pukimak besar punya, orang tua sial ni nak tukar bendera Malaysia. Adam Adli dah memang babi, tapi tua kutuk nak mampos ni tak sedar diri betul, Amekaw terdiam kan bila brader Hero tu rampas bendera?

Dikhabarkan Adam Adli terkencing dalam seluar. Nasib baik hero tu tak serang dia. Elok-elok dah ada bendera Jalur Gemilang. puak anak haram ni nak tukar bendera lain pulak. Apa punya pukimak depa ni? Lepas ni kita sebagai rakyat Malaysia kena buat benda yang sama.

Nampak je sesiapa bawak bendera BABI tu maka menjadi kewajipan kita rampas dan bakar bendera BABI tu. Bendera negara kita adalah JALUR GEMILANG sahaja. Bukannya bendera lain. SUdah tiba masanya kena ajar puak-puak kurang ajar ni.

93 Responses to "KARI BERAPI! ADAM ADLI KENCING DALAM SELUAR BILA DISERANG OLEH HERO MALAYA!"

  1. nasib tak digolokan simusang SIAL tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Hanya memerlukan 400 ribu.. ???.. 400 ribu.. ?????" - A. Samad Said

      Delete
  2. hahaha.. terbaik abg botak, apasal tak bagi sebijik jak kat adam tu..

    ReplyDelete
  3. Syabas kpd pemuda India yg rampas bendera sang saka.

    A.Samad tak elok terlibat dgn kegiatan anti-kerajaan.Cukuplah.Buat aktiviti yg lebih berfaedah.Menulis buku pun elok juga.Sayang sekali kebolehan dlm dunia penulisan terabai sebab nak hebohkan political ego.

    Salam merdeka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Umor dah hampir kepenghujung jika ikut hukum alam tapi dia mcm org muda terpekik terlolong ikut petualang lain. Yg sekor mmg bodo dan yg sekor dah lama kat luar balik2 nak tunjuk hero.
      Syabas pada hero di atas. Terima kasih kerana berani bertindak tak mcm penguatkuasa yg lemah dlm mbenteras petualang2 ni.

      Delete
  4. ParPunDek, udahlah...Muka hang pun serupa puki juga, orang tua pun hang tak tau respect.....puiiiiii.

    Ibu bapa hang tak ajar keh walaupun betul orang tua dah buat sesuatu yang tidak betul, kita tidak boleh memaki hamun dengan dia.....

    Kalau ParPunDek lu betul-betul KURANG AJAR, biar aku ajar sikit budaya Melayu ini......Jangan bawakan budaya KELING engko tuh jika nak desperate jadi melayu.......Pukimak Keling ParPunDek

    ReplyDelete
    Replies
    1. A. Samad Said = ASS
      1. An ASS is a long eared animal of the horse family (a donkey) or keldai in Bahasa Malaysia.
      2. If you call someone an ASS. It means he is stupid or behaving foolishly or an idiot.
      3. Probably this old man is an ASSHOLE!!!!!!!

      Delete
    2. 419 kenapa ko nak marah parpu plak sampai ko kata ibu bapa parpu plak ni tak ajar anak
      Adakah ko dh tanya kt orang tua babi yang x sedar diri yang dh nak mampos tu yang sama gak ngn adam sewel tu.adakah mak bapak diaorang tu mengajar situa kutuk ngn si budak sewel adap sopan.dan budi bahasa dengan2 kosekali

      Delete
    3. A. Samad Said = ASS
      1. An ASS is a long eared animal of the horse family (a donkey) or keldai in Bahasa Malaysia.
      2. If you call someone an ASS. It means he is stupid or behaving foolishly or an idiot.
      3. Probably this old man is an ASSHOLE!!!!!!!

      Delete
    4. A. Samad Said is an Ass Hole.....???? No wonder he supports LGBT, Bersih & Anwar so much....

      Delete
    5. Stupid Ass Hol

      Lubang Taik Bodoh.

      Delete
    6. Engkau ni sasau ke gila anaon 4.19. Ckp mcm org takda agama. Maki org sesedap mulut. Gunalah bahasa baik. Jgn biadap sgt. Kau indon ke.

      Delete
    7. 4:19, orang Melayu kuat beradat, sopan dan berbudi bahasa. Bahasa yg saudara gunakan tu adakah melambangkan ciri-ciri org Melayu. Jgn jadi sebagai ketam, cuba mengajar anak berjalan lurus. So think before you write, not write then you think.

      Delete
    8. 4:19, orang Melayu kuat beradat, sopan dan berbudi bahasa. Bahasa yg saudara gunakan tu adakah melambangkan ciri-ciri org Melayu. Jgn jadi sebagai ketam, cuba mengajar anak berjalan lurus. So think before you write, not write then you think.

      Delete
    9. Jahat2 orang Islam takkan mencarut macam tu. Yang carut2 ni semua Red Bean Army punya kerja.

      Delete
  5. bravo, kalau dilayan puak2 yang dok sedar diri gitulah jadinya, patut diajar sebijik dua, baru sedar diri, duruh depa semua pakai passport guna bendera tuh,, bravo brader hero. walaupun aku sokong PR tp aku respek bendera dan tanahairku, jangan jadi petualang kepada negara, nak berlawan pasal politik tu hak demokrasi aku, selamat malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Respect ko bro ... walau pun ko sokong PR tapi respek bendera & tanahair kita
      Tak seperti lain2 penyokong PR ... bagi kebanyakan mereka bila PR dah kalah, Malaysia dh jadi negara asing pada mereka
      Dah tak respek tanahair & kemerdekaannya

      Politik, politik juga tapi mesti tau limit ...sebarang perbezaan mesti diketepikan demi ugama, bangsa & negara
      Kemerdekaan negara mesti dipertahankan dari petualang negara

      Dulu aku pun penyokong PR ...tapi lepas PRU 2008 dh jadi penyokong BN ...hehe

      Delete
  6. K
    Au da perosak negera dan banagsa elok d maki, itu kira bagus kalau di syria da tentu kena tanam hidup hidup termasuk hang, abis org tua rogol anak tu kita biarkan lah seba dia tua, undang2 ta kira tuan atau muda, hukum alllah pun sama..kaya miskin , tua muda salah tetap salah..

    ReplyDelete
  7. Tak kiralah Melayu atau India,yang salah tetap salah dan yang betul tetap betul.
    Syabas Bro

    ReplyDelete
  8. Naik bulu roma bila abang botak jerit "ini bukan bendera Malaysia, itu bendera Malaysia" sambil menunjuk ke Jalur Gemilang.

    Adam Jadah dengan babi pakai baju Bersih terkebil2 tak tahu apa nak buat. Setuju dengan Lorenzo Syamrowk, patut bagi sebijik kat Adam Jadah dengan kambing tua tak sedar diri tu. Biar mereka nampak bintang lebih dari bintang yang ada kat bendera mereka.

    Kalau kat Syria atau Mesir, lama dah mampus puak2 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terharu melihat keberanian abang botak...
      Jalur gemilang bendera malaysia tak kira apa pun jua keadaan...
      Yang cadang bendera mat jobor tu baik hentikan provokasi...
      Korang bukan mursi...tiada syahid bagi penyokong mat jobor...
      Hanya kegilaan nak jadi pm gay malaysia yg pertama...

      Delete
  9. Bagus...! padan muka, klau ada 10 org mcm brader tu pn ok gak...xsedar ke Jalur Gemilang tu lambang kedaulatan negara. xkira apa bangsa mesti tahu dimana bumi dipijak langit dijunjung...apa punya manusia la yg xreti nak hormat bendera negara sendiri..melampau2 sgt bodohnya...jnis melayu xsedar diri ni la jadinya, patutnya A Samad Said dah lama hidup tunjuk la cth yg baik pd anak2 muda, rosak teruk nama dia, amat malang krana dari seorg yg dihormati & disanjung dibidang penulisan akhirnya mudah dipergunakn..hendak sgt ke diri tu dijajah, xserik2, nenek moyang dlu2 bertarung nyawa pertahankn bumi tercinta tp generasi skrg mensia2knnya...

    ReplyDelete
  10. Good abg botak.. inila yg sepatutnya ada pada rakyat mslaysia..

    ReplyDelete
  11. Dulu aku cukup respect dengan A Samad Said . Sekarang , tak tau laa apa nak cakap .Semoga dia diberi petunjuk kejalan yang benar .

    ReplyDelete
  12. A.Samad Said, sasterwawan negara sasau tua bangsat, Hishamuddin Rais Babi sosialis, Si Adam Babi bebal Dan juak2 propembangkang, penyokong bersih gila nak tukar bendera ni patut dipatah2kan tangan mereka kemudian hantar ke Me sir atau Syria ..... hukum tembak saja. Sebab mereka ini sampah Dan haprak di bumi Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, sampah jauh lebih mulia dari manusia2 taik ini kerana sampah boleh di kitar semula tetapi taik tidak boleh di kitar semula.

      Delete
    2. ASamad Said lebih intelektual dan berani menolak sekularisme UMNO dari tokoh2 kaki bodek yg nak kedarah fulus saja kerja mereka......

      Delete
    3. Berani tengkorak engkau la..si tua kutuk tu memang attention seeker sejal zaman dia kerja di Berita Harian dulu lagi..

      Dia tal mentedarah fulus? Haha, setalat mana kau kensl seniman yg kononnya marhain ni?

      Delete
  13. boleh bermastautin negara pilihan anda jika sudah benci sgt dgn kjaan msia. Tggl la sekian lama d negara pilihan anda dan anda akan tahu d negara lain pon ada peraturan yg mesti d ikuti.
    Allah sudah beritahu kpd hamba2nya ramai yg tidak bersyukur dgn pberianNya. Semuanya hak Allah.

    As for pak samad den gerli tgk janggut dan rambut yg tidak terurus tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak perempuan situa kutok ni pun sama naik dengan Pembangkang..kalau jumpa rogol dia.

      Delete
    2. Memang ini semua jenis yang tak tau bersyukur.

      Cuba tanya dia apa yang dia tak puas hati dengan kerajaan, aku pasti dia tak akan dapat beri jawapan yang munasah.
      Cuba tanya dia apa yang mereka disebalik bendera yang dia sayang sangat tu boleh beri pada dia and anak cucu cicit dia yang kerajaan tak boleh bagi, aku pasti dia juga tak boleh jawap.

      Diakhir2 hidup ini sepatutnya tumpukan pada amal ibadah tapi sebaliknya buat kerja sia2. Sekiranya kena heart attack masa abang hero itu tarik bendera itu, agak2 mati apa itu, kalau mati katak...parahlah akibatnya.

      Kalau suruh dia dan species macam dia ni hijrah kalau tak puas hati dengan kerajaan, mereka akan kata ini tanah tumpah darah mereka tapi tumpahkan darah siapa dan untuk siapa. tapi kalau tak tahan sangat dengan kerajaan dan ingin nak hijrah, bolehlah minta Ambiga apply asylum untuk dia dan puak2 dia di US, Ambiga kan kawan baik orang 'powerful2' kat US.

      Delete
  14. kalaulah semua kita mampu bertindak seperti pemuda tersebut, alangkah baiknya. Syabas wahai pemuda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syabas!!!Anda lebih hebat dpd ngo2 dan pak2 menteri yg hanya berani berkokok...mintak maaf yea.....

      Delete
  15. KDN tidur lagi ka???? jangan sampai org berparang pasal bendera!!!!

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum....
    en.botak....hero malaysia....sbb...?ribu riban kowt wat buta mata....sbb takowt kot...u r da men brader.....

    ReplyDelete
  17. Tabek bro ! Yg tua tu pun tak tau adab, tak tau adat, tak tau nak hormat org lain, mmg patut pun tak dihormat.

    ReplyDelete
  18. kalau yang muda tak tau adat dan tata susila... boleh terima lagi!!! tapi kalau dah tua nak mampus ... aku tak boleh terima... (aku hormat org tua.. sebab aku pun akan tua) tapi kalau perangai macam ni... hilang hormat aku ...dah jadi geram nak belasah je ni....

    ReplyDelete
  19. Entah entah aksi rampas bendera tu hanya lakonan...

    Bukan boleh percaya sangat dengan puak pr ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. al sissi itu egypt barbarian merupakan puppet zionis n USA... al sissi laknatullah @ abdullah bin ubay moden.....

      Delete
    2. Lakonan tak lakonan..yg penting dpt buat para bapuk pgayr hilang telur....
      Syabas abang botak....respect sama lu!!!!

      Delete
  20. Elok buat macam Indonesia, sesiapa yang sengaja nak menghina bendera Negara hukum penjarakan saja. Sorang warga Malaysia dah kena dakwa, walaupun salahnya kecil saja tapi di tuduh menghina bendera indon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina laknat yg hina bendera merah putih Indonesia bakal berdepan 5 tahun penjara atau denda 500 juta Rupiah. Akan tetapi... Kerajaan & pihak mahkamah kita punyalah berlembut dgn haramjadah-haramjadah ini, malam cekup, pagi dah bebas (atau sebaliknya). Yg hina DYMM & Permaisuri Agung hanya dikenakan penjara 2 bulan saja. Alahai...lemah gemalainya kerajaan kita dgn sundal-sundal cina haramjadah. Kenapa ya...???????

      Delete
  21. Mamat ni akan di tangkap oleh Polis kerajaan Ah Jib Gor dan di kena kan tuduhan 'criminal charges' yang berat macam 4 orang budak melayu yang pukul budak cina di Selangor atau kes menghina Islam.
    Alfie

    ReplyDelete
  22. pebenda tah samad said ni, dah tua pun bodoh

    ReplyDelete
  23. samseng india tunjuk lagak ke? melayu pengecut ke?

    bendera bukan wahyu Allah ... bukan tak boleh tukar.... apakah bendera lebih mulia dari alquran yg persendakan oleh UMNO/BN selama ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA YG KAU MEREPEK. TABUR FITNAH NI TAK BERDOSA KE. SAJA JAHAT HATI KAT UMNO KAN. TANGGUNG LAH DOSA. BERJUTA AHLI UMNO DAH KAU FITNAH.

      Delete
    2. Sikit2 umno..sikit2 umno.. nk kaitkan bendera dgn Al-Quran pulak dah..

      Delete
    3. Anon 1.49 am...
      Alaa biasa la puak mangkuk ni. Menjual agama dah jadi cara hidup diaorang..tu yg semua benda kaitkan dengan Al-Quran. Sebab tu juga Allah tutup pintu hati meteka

      Delete
    4. Anom Aug 31, 11:53 PM saya kira pengikut totok Nik Aziz... dia dah mula menceceh fatwa songsang. Dia mungkin kurang membaca bagaimana pejuang-pejuang Islam pada zaman Rasululullah s.a.w. dan para sahabat menegakkan panji-panji (bendera) Islam di medan perang sehingga putus tangan dan gugur sebagai syuhadah. Diriwayatkan juga.... di akhir zaman, Imam Mahadi r.a. juga akan bangkit dgn panji-panji berkalimah "لَآ اِلٰهَ اِلَّا اللّٰهُ مُحَمَّدٌ رَّسُوْلُاللّٰهِؕ" mengembalikan kegemilangan Islam dgn sistem Khilafah di seluruh pelusuk bumi ini.

      Delete
    5. Pembetulan:

      Anom Aug 31, 11:53 PM saya kira pengikut totok Nik Aziz... dia dah mula menceceh fatwa songsang. Dia mungkin kurang membaca bagaimana pejuang-pejuang Islam pada zaman Rasululullah s.a.w. dan para sahabat menegakkan panji-panji (bendera) Islam di medan perang sehingga putus tangan dan gugur sebagai syuhadah. Diriwayatkan juga.... di akhir zaman, Imam Mahadi r.a. juga akan bangkit dgn panji-panji berkalimah "لَآ اِلٰهَ اِلَّا اللّٰهُ مُحَمَّدٌ رَّسُوْلُاللّٰهِؕ" mengembalikan kegemilangan Islam dgn sistem Khilafah di seluruh pelusuk bumi ini.

      Delete
    6. Pembetulan:

      Pembetulan:

      Anom Aug 31, 11:53 PM saya kira pengikut totok Nik Aziz... dia dah mula menceceh fatwa songsang. Dia mungkin kurang membaca bagaimana pejuang-pejuang Islam pada zaman Rasululullah s.a.w. dan para sahabat menegakkan panji-panji (bendera) Islam di medan perang sehingga putus tangan dan gugur sebagai syuhadah. Diriwayatkan juga.... di akhir zaman, Imam Mahadi r.a. juga akan bangkit dgn panji-panji berkalimah "lā ilāha illa'llāh, muhammadur rasūlu'llāh" mengembalikan kegemilangan Islam dgn sistem Khilafah di seluruh pelusuk bumi ini.

      Delete
    7. Bukan ke imam mahdi ni hanya mitos, tak boleh percaya...allah dah khabarkan dalam quran qiamat tu datang tiba tiba tak siapa yang tahu

      Delete
    8. HADITH-HADITH TENTANG AL MAHDI

      Terdapat sangat banyak hadith yang menyebut tentang Imam Mahdi sehingga para ulamak menganggapnya sebagai salah satu daripada hadith yang sampai ke peringkat “tawatur ma’nawi”. Ada diantara tokoh hadith menyebutkan bahawa bilangan hadith yang menyebutkan tentang Mahdi itu melebihi lima puluh hadith, sementara yang lain pula ada mengatakan melebihi sembilan puluh hadith selain daripada atsar para sahabat.

      Di antara sahabat dan tabi’in yang dipastikan telah meriwayatkan hadith tentang Mahdi ini ialah:

      (1) Sayyidina Uthman bin Affan r.a.
      (2) Sayyidina Ali r.a.
      (3) Abdullah bin Abbas r.a.
      (4) Abdullah bin Umar r.a.
      (5) Talhah bin Ubaidillah r.a.
      (6) Abdullah bin Mas’ud r.a.
      (7) Abu Hurairah r.a.
      (8) Abu Sa’id Al Khudri r.a.
      (9) Anas bin Malik r.a.
      (10) Ummu Habibah r.a.
      (11) Ummu Salamah r.a.
      (12) Tsauban r.a.
      (13) Abdullah bin Al Harits bin Jaz’in r.a.
      (14) Jabir bin Abdullah r.a.
      (15) Abdur Rahman bin ‘Auf r.a.
      (16) Huzaifah bin Al Yaman r.a.
      (17) Abu Umamah r.a.
      (18) ‘Auf bin Malik r.a.
      (19) Qurrah Al Muzany r.a.
      (20) Ammar bin Syu’aib r.a. dari ayahnya daripada datuknya.
      (21) Ali Al Hilaly r.a.
      (22) Sa’id bin Musayyab r.a.
      (23) Qatadah r.a.
      (24) Syahr bin Hausyab r.a. dan lain-lain lagi.

      Diperturunkan beberapa hadith yang diriwayatkan oleh mereka yang tersebut itu:

      1. Diriwayat daripada Abu Hurairah r.a. bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda: “Bagaimana agaknya kamu bila Isa Ibnu Maryam turun di antaramu dan pada ketika itu imam kamu adalah salah seorang daripada kamu”. (Hadith Riwayat Bukhari dan Muslim)

      2. Riwayat Ibnu Mas’ud secara marfu’ bahawa, “Sekiranya tidak tinggal kecuali hanya sehari sahaja daripada umur dunia ini nescaya Allah s.w.t. memanjangkan hari itu untuk menghantarkan padanya seorang lelaki dariku (dari ahli keluargaku) yang mana namanya sama dengan namaKu dan nama ayahnya sama dengan nama ayahku. Ia akan memenuhi bumi ini dengan keadilan dan kesaksamaan sebagaimana sebelumnya ia dipenuhi dengan kezaliman dan kekejaman”. (Hadith Riwayat Abu Daud dan Tirmizi)

      3. Ummu Salamah r.a. meriwayatkan bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda: “Al Mahdi itu adalah daripada ahli keluargaku dari anak cucu Fatimah”. (Hadith Riwayat Abu Daud)

      4. Abu Sa’id Al Khudri meriwayatkan bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda: “Mahdi itu adalah daripadaku, luas dahinya, tinggi dan halus hidungnya, dia akan memenuhi bumi ini dengan keadilan dan kesaksamaan sebagaimana ia sebelum itu dipenuhi dengan kezaliman dan kekejaman. Ia akan berkuasa selama tujuh tahun”. (Hadith Riwayat Tirmizi dan Abu Daud)

      5. Sayyidina Ali pernah memandang kepada anaknya seraya berkata: “Sesungguhnya anakku ini adalah penghulu sebagaimana telah dikatakan oleh Rasulullah s.a.w. kepadanya (Al Hasan)”. “Daripada keturunannya akan lahir seorang yang dinamakan dengan nama Nabi kita. Ia menyerupai Baginda pada budi pekertinya dan tidak menyerupainya pada rupa parasnya”. (Hadith Riwayat Abu Daud)

      6. Tirmizi meriwayatkan daripada Abi Sa’id Al Khudri katanya: “Kami bimbang akan berlaku sesuatu fitnah sesudah kewafatan Nabi kami, kerana itu kami bertanya Nabi s.a.w., sebagai menjawab Nabi s.a.w. berkata: “Sesungguhnya di kalangan ummatKu ada Al Mahdi. Ia akan muncul, dia akan hidup selama lima atau tujuh atau sembilan”. Zaidlah yang ragu. Berkata Abu Sa’id kami bertanya: “Apakah yang dimaksudkan lima, tujuh atau sembilan itu? “Rasulullah s.a.w. menjawab, “Tahun”. Kemudian Rasulullah s.a.w. menceritakan: “Orang datang kepadanya seraya berkata: “Wahai Mahdi! Berikan kepada saya”. Maka dapat dia mengaut harta dengan tangan dan diisi ke dalam kain orang itu sebanyak yang termampu dibawanya”. (Hadith Tirmizi j.2 ms.45 Bab Kemunculan Mahdi)

      Bukankah pegangan kita hanya pada Al Quran dan Sunnah Rasululullah s.a.w.? Contoh... tanpa sunnah nabi atau hadith, bagaimana kita hendak melakukan solat? Waulah Hu Alam... & Assalamualaikum.

      Delete
    9. Sentap ker sampai nak bandingkan dgn kemuliaan al quran...
      Nak tukar bendera...tukar ler bila korang jadi kerajaan gay pertama di malaysia...
      Apa2 pon..jalur gemilang bendera malaysia yg harus dihormati....

      Tahniah abang botak...

      Tahniah juga n.ajis yg setuju kalimah Allah tidak dilacur oleh pendubor agung malaysia...

      Delete
    10. Persendakan macam mana? aku nak tau juga.

      Oh mungkin kerana kerajaan adakan:

      TILAWAH ALQURAN yang kumpulkan dan memperdengarkan bacaan ayat2 suci AlQuran dan dalam masa sama mengeratkan silaturrahim sesama umat Islam dari seluruh dunia?

      TILAWAH INTERAKTIF yang membantu umat Islam diMalaysia untuk perbaiki mutu bacaan ayat2 suci AlQuran?

      Rancangan2 ugama yang dapat menambah ilmu umat Islam diMalaysia dan perbaiki akhlaq mereka agar jadi Muslim yang baik dikehendaki oleh ALLAH dan Rasulnya?

      Dan banyak lagi rancangan1 yang berbentuk Islami yang disediakan olleh kerajaan diradio dan juga diTV untuk bekalkan umat Islam dengan iman dan ilmu.



      Delete
    11. Yang tak percaya pada Imam Mahdi ni CIna RBA, tak guna buang masa keluarkan hadith2 ini tapi thank you bro for the reminder. Memang inilah saat yang dinanti2kan oleh semua umat Islam, kedatangannya pembela umat Islam akhir zaman..

      Delete
  24. Harap lps ni ada lebih ramai org mcm bro kita ni! Depa dok igt kta takot nk usik depa...depa xberani lawan sbb depa tau depa salah! Psnan buat dato zahid- depa ni dh xmkn amaran- lucut ja kerakyatan puak celaka nih! Depa xmau jd rakyat m'sia lg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu puak PR buat ganas macam tu jugak ko orang boleh terima ke? aku rasa seratus tahun TV bn dok tayang lg...

      Delete
    2. Ganas? Apa ko merepek ni dol? Terbalikkan kereta dgn rampas bendera lahanat mana lg ganas??

      Delete
    3. BODOH!!!!
      mamat gay pgayr tak dpt bezakan tindakan rakan2nya yg mghina bendera malaysia....
      Dah gila bertuankan mat jobor penipu bangsa agama dan negara...

      Delete
    4. Pada anon 12.06..sekiranya kamu ini orang Melayu cuba check pemakanan kamu, kalau benda kecil macam ini pun kamu tak dapat bezakan...alamat hancurlah orang Melayu.

      Delete
  25. Kepada semua penyokong PAS dan PKR sila angkat senjata kalau nak merampas negara ini.DAP dan Amerika Syarikat boleh bantu.......gerenti menang punya.Bila dah menang buatlah bendera baru.PAS boleh laksanakan hukum hudud dan PKR boleh amalkan budaya bebas seperti LGBT dan DAP boleh memiliki Tanah Melayu yang sangat diidam-idamkan.

    ReplyDelete
  26. Apabila si kafir menggunakan Al-Quran untuk mempertahankan diri.

    ReplyDelete
  27. Pak Samad tu tak percaya Tuhan......molek sangat dan amat sesuai perjuangan dia dengan orang kafir.

    ReplyDelete
  28. Pak Samad tu tak percaya Tuhan......molek sangat dan amat sesuai perjuangan dia dengan orang kafir.

    ReplyDelete
  29. Apabila si kafir menggunakan Al-Quran untuk mempertahankan diri.

    ReplyDelete
  30. Kepada semua penyokong PAS dan PKR sila angkat senjata kalau nak merampas negara ini.DAP dan Amerika Syarikat boleh bantu.......gerenti menang punya.Bila dah menang buatlah bendera baru.PAS boleh laksanakan hukum hudud dan PKR boleh amalkan budaya bebas seperti LGBT dan DAP boleh memiliki Tanah Melayu yang sangat diidam-idamkan.

    ReplyDelete
  31. Orang tua janggut serabai dan nyonya tua elok dibelasah aja...ini negara Malaysia bukan negara Cina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya perasan nyonya tua nie sering keluar di alam cyber bila ada himpunan haramjadah. Dah glamour juga nyonya tu ya..! Ataupun buat hati Mr. Ass Hole tak.... macam si Vagina Lee kpd KJ...??????

      Delete
  32. KDN tidur lagi ka???? jangan sampai org berparang pasal bendera!!!!

    ______________________

    RAKYAT NAK BERPARANG KE, BERBUNUH KE, PASAL BENDERA......... ITU RAKYAT PUNYA PASAL
    YANG PENTING JANGAN KACAU KEDUDUKAN DIA SEBAGAI KDN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah abang botak dan KDN....
      Anda telah menenggelamkan tulur2 para pengguling dan penjobor mesia....

      Delete
  33. apala bangang sngat depa ni,kalau dah x ska duk malaysia gi la brambus duk negara lain,syukur lah kita tinggal negara yg brtuah ini,kerajaan skrang adalah yg tebaik,,hidup umno hidup melayu,..merdeka

    ReplyDelete
  34. SEBAGAI MELAYU YANG KENTAL JATI DIRI MELAYU DAN SEBAGAI WARGA YANG SETIA MENJUNJUNG LANGIT MALAYSIA MAKA NALURI KU BERDETIK UNTUK BERTANYA. SIAPAKAH GERANGAN PEMUDA YANG MERAMPAS BENDERA SAMPAH YANG DIAGUNGKAN OLEH SIKAMBING TUA DAN PECACAI DISEKELILINGNYA. TINDAKAN MU HEBAT DAN MENGKAGUMKAN. KAU IALAH WIRA SEBENAR UNTUK NEGARA TERCINTA. TAHNIAH DAN SETINGGI-TINGGI SANJUNGAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong....tahniah!!!
      Klu mcm ni ex menteri kdn dulu...gerenti puak2 nie jadi bacul....

      Delete
  35. KAGUM NGAN KEBERANIAN PEMUDA TERSEBUT...MEMANG PATUT BUAT CMTU.YANG TUA BERJANGUT TU APAHAL NAK TUKAR BENDERA MALAYSIA NI.JALUR GEMILANG BUAT APA KAT DIA...MCM2 GILA MANUSIA NIII

    ReplyDelete
  36. Sepatutnya semakin tua semakin berakal tapi akhir zaman ini aku tenguk kebanyakan orang tua semakin tua semakin MENGAKAL!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya si tua tu kecewa dia tak dihargai sntiasa. aku penah baca 1 interview dgn dia yg dia kata dia kecewa sbgai sastrawan negara dia tak diberi penghormatan sewajarnya. dia susah tak sapa amik tau. dia ni sbnarnya nak elaun seumur idup. bila kerajaan tak bg, tu yg dia meroyan nak cari kerajaan baru yg leh bagi dia duit spjg taun.... dr dia buat bnda2 tu baik dia g masjid solat taubat sb kubur dh nak kata mari. kalau aku jadi anak cucu dia aku paling malu sb atok aku jadi penderhaka negara..........

      Delete
  37. Dalam PAS pun lebih banyak yang MENGAKAL dari yang berakal.

    ReplyDelete
  38. Kalau dulu, Komunis dalam hutan.
    Sekarang ini Komunis dalam bandar malah Komunis sekarang sudah dapat tempat dalam parliamen, di sokong oleh ustaz2 dan tok lebai2 akhir zaman.

    ReplyDelete
  39. Bendera mat jobor nak diagung2kan....klu ingin sgt...korang dah jadi kerajaan slps pru14...korang tukarlah....
    Klu tak mampu jejak kaki di putra jaya...tak payah nak promote bendera gay tua tu...

    Respect abang botak....
    Mana2 ngo yg sokong kerajaan sila beri penghargaan kpd pemuda tersebut....
    Aku percaya dia bertindak atas kesedaran bhw hanya satu bendera yg mgharmonikan rakyat malaysia iaitu jalur gemilang...bukan bendera sampah mat jobor tu!!!!

    ReplyDelete
  40. Mana pergi Pemuda UMNO? Dah jadi pengecut dan bacul dbawag KJ

    ReplyDelete
  41. ADA 2 MANUSIA, SEORANG HANYA DIKENALI SEBAGAI ABANG BOTAK DAN SEORANG LAGI AMAT POPULAR DENGAN NAMA MANTAN MENTERI AMARAN MALAYSIA. DIANTARA 2 MANUSIA INI SIAPAKAH YANG PALING ANDA HORMATI DAN SANJUNGI SEBAGAI HERO TANAH AIR TERCINTA. MARI KITA UNDI

    ReplyDelete
  42. Nasib Baik Brader tu tak cepuk sebiji muka Adam Adli. Tak pun tarikk sikit janggut Pak Samad tu Ha ha ha ha ha!! Geli hati betul aku..... Something nice to see..

    - Oghe Klate ..

    ReplyDelete
  43. The best part was... "INI BUKAN BENDERA MALAYSIA !! ITU BENDERA MALAYSIA!!!" Wakakaka Gua seronok Bro...

    ReplyDelete
  44. nampak sgt lelaki tu adalah ahili kongsi gelap upahan umno utk melakukan kekecohan supaya pdrm mempunyai alasan menyuraikan perhimpunan. tahniah Adam Adli kerana tidak mudah terprovokasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bodoh. X kira la upahan tak upahan. Kehormatan negara mesti dijaga!! Kalau ko berani nak wat macam tu?? Bangang...

      Delete
    2. saudara....kalau saudara tak suka kerajaan skrg, n tak suka bendera malaysia, saudara berhijrah lah ke negara lain. kan lebih baik? tak malu ke besar dgn pendidikan kerajaan skrg, makan subsidi kerajaan sekarang dan silap2 kerja pn dgn kerajaan skrg tp tak tau menghargai kerajaan skrg? sok2 anak yg saudara besarkan x hargai saudara...apa rasa saudara? sbnya x berkat makan dan besar hasil kerajaan skrg yg didakwa rasuah dsbgainya..

      Delete
  45. Btul tu....anon 2:56 BONGOK !!..xkira la upahan ke x upahan !..tp dari 'body language' llaki yg rampas bendera tu mmg dia ada sifat2 patriotik..

    ReplyDelete
  46. 3 words...fak yu both...

    ReplyDelete
  47. Adam Adli itu otaknya masih berserabut, maklumlah masih muda, otaknya belum fully developed jadi mudah diperbodoh2kan oleh mereka yang berkepentingan. Bila dah tua nanti, dia tenguk balik video ni, dia pun malu nak tunjuk mukanya kat orang. Anak2nya pun akan ketawakan akan kebodohannya. KESIAN DIA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya...kesian adam. tapi lg kesian pd mak bapak dan adik beradik adam sb ada anak n adik mcm tu..... pandai belajar tapi tak berakal. sayang anak melayu yg mcm tu. emosi melebihi pertimbangan

      Delete
  48. woiii pasal pe korang kutuk2 si adam ni???korang ni xtakut dosa ke??ALLAH SWT dh berfirman
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ

    Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu. (QS. al-Hujurat: 6)

    mesti korang ingt aku org2 PAS kn...x..aku hnya nk bebaskan demokrasi

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!