FUYOH! KHAIRY DA MENTERI BABI-BABIKAN PERKASA?

92 Responses to "FUYOH! KHAIRY DA MENTERI BABI-BABIKAN PERKASA? "

  1. ParPunDek Babi kasi tarukkAugust 30, 2013 at 2:06 PM

    Woiii ParPunDek, ko ni sokong Perkasa yang nak mintak Najib untuk berundur atau seperti deklarasi dulu yang ParpunDek sokong Najib terus pegang PM Malaysia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. disebabkan org2 mcm Khairy ni lah aku masih sokong umno....kalau nak harap parpundek...huh ampeh!! tau buat open declaration sambil post jari tgh...bosan2 tgk metallica pastu layan malta..kuar gambar tgh tonggang kantoi!

      Delete
    2. Macam inilah pemimpin
      UMNO berjiwa Melayu yg
      kita mahu …
      KJ memiliki minda kelas
      pertama, mentaliti yang
      perlu ada untuk menjadi
      pemimpin dan memacu
      belia serta generasi masa
      hadapan kearah yang
      lebih cerdik, matang,
      dinamik dan berfikiran
      terbuka.
      Manakal orang2 yang
      berotakan minda kelas
      ketiga dan keempat akan
      resah ketakutan melihat
      tindakan2 Khairy
      kadangkala pelik dan lain
      dari yg lain.
      Akibatnya penerimaan KJ
      di kalangan sesetengah
      pembesar UMNO adalah
      ibarat cerita singapura
      dilanggar todak. Apabila
      Hang Nadim menunjukkan
      kebolehannya dan berjasa
      kepada sultan, pembesar2
      istana jadi tercabar
      kedudukan mereka suatu
      masa nanti, lalu membuat
      fitnah dan menghasut
      sultan. Maka Hang Nadim
      yg masih muda dan
      mungkin boleh
      menyumbang lebih
      banyak bakti dan jasa
      kepada bangsanya
      dihukum bunuh. Begitulah
      cerita melayu dari dulu
      hingga sekarang.. siapa yg
      nampak lebih menonjol
      dan bijaksana spt KJ, akan
      dijatuhkan.. .. saja nak
      meningatkan cerita ni
      pasal melayu mudah
      lupa ...
      Hati2 KJ ...

      Delete
    3. KJ ni pemimpin masa depan.
      Najib & Muhyidin pemimpin yg da nak expired!

      Delete
    4. Dalam UMNO masa sekarang ini, hanya Khairy satu aje yang saya rasa masih boleh pakai lagi.

      Delete
    5. Nama baru saudara Parpu Kari sangat Cool. Match la dengan muka dia tu. Hehehehehe!!!!!!!

      Delete
    6. KJ pernah terlibat dengan Rasuah semasa PAU yang lalu...sebenarnya beliau dah tak layak jadi pemimpin langsung... " Seseorang itu bukan sahaja mesti bersih TETAPI juga mesti ternampak bersih " ... berilah peluang kepada yang lain .. Ramai lagi dari golongan Intelek dan Agama yang mampu jadi ketua PEMUDA .... KJ DAH TAK RELAVAN LAGIII .... SERUPA ANUAR AL JUB DAN NICKY AJIS ..DAH TAK RELAVAN

      Delete
    7. Saekor kaki rasuah yang sudah dilucutkan kelayakkan pada PAU yang lalu tapi tetap diberikan peluang untuk terus jadi meteri besar di Melaka, sebelum dijatuhkan oleh rakyatnya sendiri. Padan muka.

      Sekarang dihebohkan nak bertanding naib presiden pulak, itu tak bising kah? Jangan hipokrit le beb!!!!!!

      Delete
    8. Orang yg konsisten sokong apa sj bkaitan kj adalah org yg sama mnyokomg kj jd menteri belia dulu. Mungkin kelompok ni adalah org cina sdr atau melayu liberal. Sbb tu kj akan mberi sokongan semula kpd cina dan mlantik cina dalam jawatan2 berkaitan beliau.

      Delete
    9. Aku tak hipokrit..kalau dibandingkan ali rustam dgn kj..lebih mulia ali lagi...beliau konsisten menaikkan org melayu... Ali rustam telah diperangkap semasa PAU itu..tunggulah kebenaran akan didedahkan siape dalang disebaliknya

      Delete
  2. Membabi-babikan orang lain, ini perkara biasa dalam umno, jangan pelik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kah Mat Sabun dan Aljuburi yang selalu guna perkataan babi ini.... he he he..

      Delete
  3. I LOVE PM 1 MALAYSIAAugust 30, 2013 at 2:17 PM

    Syabas KJ, Dalam bab nie aku sokong KJ. Setakat pemuda Perkasa, jangan lah biadap sangat dengan pimpinan atasan. Kalau tak puas hati dengan Datuk Najib, tanding je dalam pemilihan nanti. Jangan nak kutuk mengutuk orang lain sedangkan Perkasa pun tidak ke mana pergi. Presiden pun sudah kalah. Diam diam je leh, jangan buat malu lagi.

    Aku bersama saudara Parpu untuk menyokong Datuk Najib kekal sebagai PM kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naib Presiden yang bertanding di Shah Alam pun kalah teruk juga.

      Cis!!! Perkasa yang tak sedar diri.. Tak malu keh?

      Delete
    2. Tidak mengapa kalah secara bermaruah kerana konsisten mempertahankan Islam...Lagi pun orang shah Alam sendiri suka memilih wakil yang terlalu Liberal Islammnya.. mungkin senang nak buat maksiat .... Sebab tu banyak tempat maksiat wujud.... Berjuang kerana Allah yang satu ( tunggal ) tidak akan kalah...

      Delete
    3. Mempertahankan Melayu dan Islam, tapi Melayu dan Muslim tidak menyokong langsung, maksudnya Perkasa ini bodoh pianq, tau buat lawak je.

      Delete
    4. ramai melayu muslim dah disogokkan rasuah syurga oleh nicky ajis..itu sebab tak sokong perkasa...sepatutnya bab agama tanggung jawsb betsama...perkasa hanya buka jalan utk berjuang...kita kena teruskan yg baik dan jgn jadi munafiiiik...

      Delete
    5. I LOVE PM 1 MALAYSIA ...

      Kalau kewangan dalam Malaysia ni semua lu pegang boleh la lu cakap apa pn. Cuba bagi separuh kat Pakatan, gerenti lu mampus punya.

      Cuba bagi separuh kat Perkasa, tengok apa jadi?

      Orang UMNO sendiri pun ramai yang menyampah dengan pemimpin2 UMNO yang tidak ikhlas dan tidak jujur dalam perjuangan. Ramai yang pentingkan tembolok sendiri. Jawablah kat akhirat nanti.

      Delete
  4. dia tak tahu perkasa lagi garang dari geng 04.
    Cuni!

    ReplyDelete
  5. kalau perkasa tak puas hati dgn PM, pi la kempen utk PR utk pru 14 nnt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong. Kalau Perkasa kempen untuk PR, konfom PR akan kalah teruk......Ha ha ha aha

      Delete
  6. Wocke le Woli Para Pundek! Cit!

    ReplyDelete
  7. Perkasa = Lidah rasmi Tun Dr Mahathir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lidah biawak bercabang

      Delete
    2. ALHAMDULIILLAH ; Perkasa = Lidah rasmi Tun Dr Mahathir; berbanding PKR, ABIM dan PAS yang sanggup jadi anjing belaan dan suruhan DAP.. siap kowtoow lagi.... Aku nak baling bola nie ade sesapa dari golongan pencacai PAS/PKR yng nak sambut...

      Delete
    3. Encik Osman (Nasionalis Melayu)August 30, 2013 at 4:06 PM

      Apa guna jadi lidah rasmi Mahathir, tak laku juga beb. Malukan Tun M saja.

      Delete
    4. Elok jge ada suara banding pemuda umno dketuai kj lgsung xde suara wp melayu n Islam dihina.

      Delete
    5. Saudara semua, jangan komen ikut sedap je.

      Dulu Cina menghina Melayu, yang tolong bidas balik adalah beberapa NGO Melayu terutamanya Perkasa. Nak harap Pemuda UMNO, simpan je telor dalam mulut Ketua Pemuda. Puteri UMNO pun lagi berani.

      Bukannya Ketua Pemuda tetapi Ketua Pondan.

      Delete
  8. Aku nak kena keluaq Perkasa pastu masuk Pekida balik. Susah jadi lagu nih isk, nak masuk geng masjid aku pulak malu nak pi, sebab aku ahli umno. haru dah.

    ReplyDelete
  9. Followers semua dah kena main sama ini pundek keling munafiq .. ha ha ha ... Itu hari ini keling boyot buat deklarasi terbuka kononnya sokong Najib (sbb ada banyak masyuuk)tapi dia tidak ikhlas punya (dalam hati mmg dia anti Najib). Sekarang bila Ketua Pemuda Perkasa minta Najib letak jawatan, KJ tampil bela Najib, ini keling boyot sudah meroyan tak senang duduk ... Hoi keling munafiq .. ko tulis apa pun, dalam hati ko orang boleh baca punya .. dasar keling mata duitan ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siape Keling yang ko maksudkan tuh? Tun Madey keh atau Parpundek?

      Delete
    2. Samalah tu, keling parpundek jadi proksi kpd keling karala madey ...

      Delete
    3. Juga serupa dengan Anuar Aljuburi sianak haram Bangla...

      Delete
    4. Melayu mudah lupa, lupa jasa perkasa sblm pru13 yg secara lgsung mberi kesan positif kpd umno itu sendiri. KJ jd proksi cinabeng memecahbelahkam lg melayu. Kj x btindak secara bijaksana mbuat penyatuan Melayu dlm jangka pjg tp dgn rakus mdorong kpd ppecahan Melayu. Jd tak nmpak kewibawaan kj sbg pemimpin pelapis ttp sbg pelapis anuwar mmg sgt jelas.

      Delete
    5. Anon 2:59 PM ...

      Lu sakit mental ke apa? Atau lu Red Bastard Army.

      Delete
  10. Ramainyer kaki jilat najib, adei jalan lah perkasa kalau gerak sendiri lagi bagu, najib menang pun harap orang melayu undi, tapi tak sedar diri lagi

    ReplyDelete
  11. Macam inilah pemimpin
    UMNO berjiwa Melayu yg
    kita mahu …
    KJ memiliki minda kelas
    pertama, mentaliti yang
    perlu ada untuk menjadi
    pemimpin dan memacu
    belia serta generasi masa
    hadapan kearah yang
    lebih cerdik, matang,
    dinamik dan berfikiran
    terbuka.
    Manakal orang2 yang
    berotakan minda kelas
    ketiga dan keempat akan
    resah ketakutan melihat
    tindakan2 Khairy
    kadangkala pelik dan lain
    dari yg lain.
    Akibatnya penerimaan KJ
    di kalangan sesetengah
    pembesar UMNO adalah
    ibarat cerita singapura
    dilanggar todak. Apabila
    Hang Nadim menunjukkan
    kebolehannya dan berjasa
    kepada sultan, pembesar2
    istana jadi tercabar
    kedudukan mereka suatu
    masa nanti, lalu membuat
    fitnah dan menghasut
    sultan. Maka Hang Nadim
    yg masih muda dan
    mungkin boleh
    menyumbang lebih
    banyak bakti dan jasa
    kepada bangsanya
    dihukum bunuh. Begitulah
    cerita melayu dari dulu
    hingga sekarang.. siapa yg
    nampak lebih menonjol
    dan bijaksana spt KJ, akan
    dijatuhkan.. .. saja nak
    meningatkan cerita ni
    pasal melayu mudah
    lupa ...
    Hati2 KJ ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku akan pastikan KJ dijatuhkan dari tingkat 4, bersama2 dengan kawan2 nyerr...dasar muka munafiiiik

      Delete
    2. Aku rasa engkau yang akan dijatuhkan ke dalam neraka dulu kot, bro.

      Delete
    3. Mmg dia arse sbb serupa dgn pak mertua klrkan si ai dari penjara. Ada udang d seblk batu. Shud they join together and finally finally finally all of us will see their true colours...and by that time it will b too late too turn bk. Islam, melayu , malaysia hancuss. Mereka kaya raya duit ada simpan over the sea. Malaysia tunggang langgang mereka lepak d luar negara. Melayu #@&*^/..Pas parti ajaran syiah lagi biggest b#@^

      Delete
    4. anon 4:04 pm..
      mesti kau pencacai nicky ajis sebab boleh tentuksn neraka org lain..lihat diri awak dalam cermin sebelum fikir neraka org lain...shame on youu..he he

      Delete
    5. Anon 4:04 PM ...

      Puak macam lu bukan bagus mana pun. Tak menyumbang langsung.

      Kalau orang lain berugama, gua anggap lu Atheist.

      Delete
  12. Selagi KJ ada dlm UMNO selagi itu CinaBeng akan selamat, Melayu akan di ajar cukup2 secara halus. Ingt KJ tu apa? dia tu talibarut Singapura, elitis keluaran Oxpod.. berlagak sakan... org mcm ni xkn ke mana2 melainkan kita kena humban masuk longkang.

    DIa bkn nk selesaikan masalah UMNO atau org Melayu tp sibok MELOBI utk jawatan PAU- ketua Pemuda and above!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam hal PTPTN hari itu, hanya KJ satu je yang berani suarakan bantahan untuk senaraikan peminjam PTPTN, pemimpin UMNO yang lain semua masih tidor bawak ketiak pempuan simpanan masing2. Sedar diri sikit lah kepada yang dengki sangat KJ tu.

      Delete
    2. Dia bersuara sbb nak jadi perdana menteri cepat seperti ai. Ai in the making. Bau sgt tahi kucingnya.

      Delete
  13. tmasa nak buat permilihan party ni lah baru semua nak tunjuk hero....lps pemilihan semua dah dpd jawatan lps tu senyap....tiap2 pengal mcm tu...semua kena tipu..hahahahahahahah padan muka.....kalau x caya aku ckp cuba buat kajian sikit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAU 13 ini patut diketengahkan muka2 baru dari golonan intelktual dan Agama... mana2 peminpin yang telah duduk dalan Jawatan Kuasa UMNO perlu diTURUNkan jika dah melebihi 2 penggal atau pun jika ada masalah disiplin seperti Rasuah ...

      Delete
  14. mohon kakbedah jentik telo khairy jamaludin

    ReplyDelete
  15. Ramai jugak anjing anjing Pakatan yang bagi komen kat sini...hmmn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apesal Perkasa meroyan kat sini?????? Kesian

      Delete
    2. Perkasa meroyan sebab ade Babi dan Anjing menyalak kat sini...kejap lagi mesti menyalak tak puas hati... he he

      Delete
  16. Replies
    1. Membabi-babikan orang lain, ini perkara biasa dalam umno.

      Delete
    2. Babi paling besar dan sehat ialah parti ajaran syiah. Stopa hadi ustoz azhar and the rest of them.....ooppsss ai dan lks#@^

      Delete
  17. Perasan tak yang KJ sejak akhir-akhir ini banyak bercakap soal melayu. Hello KJ, kitaorang bukan tengok KPI engko menjelang PAU jer. Kitaorang tengok apa yang telah engko buat sejak memegang jawatan sebagai KP. Mintak maaf aku cakap, setakat ini tiada apa yang aku nampak terutamanya agenda memajukan ekonomi melayu di peringkat akar umbi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik Osman (Nasionalis Melayu)August 30, 2013 at 4:02 PM

      Jadi maksud kau ialah, sekor mangkok yang berketurunan kerala Keling yang tidak berjawatan dalam UMNO tapi dapat jadi Menteri Besar, adalah sangat aktif dalam memperjuangkan isu isu Melayu?

      Delete
    2. Biarpnu dia dari kerala keling tapi memperjuangkan Islam dan melayu aku tetap sokong...kecuali dia ade kes rasuah macam buah hati kau tu.... mentang2lah kaye, siap boleh bagi duit .....

      KJ dah tak relevan... naikkan muka2 baru..

      Delete
    3. Tak malu betullah Anon August 30, 2013 at 4:02 PM menyamar jadi Encik Osman.

      KJ punya pasal sanggup menyamar jadi orang lain. Bagi aku Mukhriz tu lebih baik dari KJ. Selain Mukhriz, Idris Haron pon boleh jugak menggantikan tempat KJ. Yang penting masa PAU nanti KJ dikeluarkan.

      Delete
    4. Tunggu dan tengok siapa yang akan dikeluarkan nanti. Semua tutup mulut dan bersedia terima BRIM3.0, 4.0, 5.0............

      Delete
    5. KJ mmg perlu diturunkan dari tahta KP UMNO tu. MMg dia dan exco2nya tak buat keja malah boleh dianggap kianati UMNO.Semak berapa byk pemuda2 n remaja yg layak mengundi yg telah dapat Pemuda UMNO usahakan pendaftaran mereka? Sepatutnya itu juga salah satu usaha utk membantu dan KPI KP UMNO. Sudah2lah KJ...kita tau sapa dia.
      Sejak jadi menteri ni lagi riak....ini perkataan yg selalu diucapkan bila ada nak bagi teguran..."Ini KJ laaa...KJ." Semak senarai utk diberi jawatan tanpa gagal...org2 dia. So what the bullshit korang nak cakap? Bersih? Taik lembu lg bersih dari KJ.

      Delete
  18. Malam karang aku nak komen macam BABI.Tunggu balik rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry , bole tak engko kasi ajar sikit peminat2 Ah Jib Gor dan KJ supaya diaorang berpijak di bumi yang nyata dan jangan terlalu syok sendiri. Jangan sekali-kali memperlekehkan suara akar umbi. Wahai Najib dan KJ, jika Tsunami Cina boleh ranapkan ego BN masa PRU13, Tsunami Melayu pula secara beramai-ramai akan mendesak pimpinan-pemimpin liberal supaya meletakkan jawatan dalam PAU 2013 nanti.

      Delete
    2. Akar umbi semua sokong najib dan kj... dua tiga ekor je yang bising suruh najib letak jawatan... Anggap diorang ni telah dibayar oleh pembangkang ... Tak perlu hormat sangat keparat macam ni

      Delete
    3. Aiikkkk... macam tu plak...! Setahu gua kj dan geng-gengnya yg gasak, termasuk adik najib. Ini mesti kes dah kering idea punya. Siallll la lu.

      Delete
  19. Dap pra 1999: 50% kaki ampu 50% kaki bangkang

    Dap pasca 1999: 100% kaki ampu, 0% kaki bangkang

    Dap pasca 2012: Cina 100% kaki ampu, Melayu 90% ampu 5% kaki bangkang 5% kaki bangku, India 60/30/10%

    Umnu 1999: 60% kaki ampu, 10% kaki bangkang, 30% kaki bangku.

    Umnu pasca 1999: 50% kaki ampu; 20% kaki bangkang, 30% kaki bangku.

    Umnu pasca PRU 13: 30% kaki ampu; 40% kaki bangkang, 30% kaki bangku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ► Kaki bangku takper.Janji ada Kerandot Zakar yang berfungsi.Kalau ada otot-otot sasa sembab macam Cium Keris Mintak Hampun tapi Kerandot Zakar tak berfungsi nak buat haper.30% kaki bangku tu termasuk Makcik dan Wanita jugak ke.Apa bodoh mangkok punya data dan statistik.Komen macam budak lembam.

      PtuiiiHHH...!!!

      Delete
  20. Perkasa dan Pekida tu semua geng Mamak untuk perjuangan Mamakutty dan kroni nya je. Parti UMNO BARU tu hanya sebagai landasan je.

    Tak sedar lagi ke?

    Bantah TPPA pun pasal nak selamatkan bisnes anak dan kroni dari persaingan. Siapa yang tak tau dan buta mata serta otak malas berfikir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau org Melayu kaya raya dgn cara yg betul apa salahnya? Kalu ko dpt 1 bilion utk buat bisnes impot ekspot, ko mampu ke? Ko x mampu pastu tak bagi org lain yg mampu utk buat. Mmg hati dengki khianat x pernah padam.

      Delete
  21. Betul. Berdengki sesama melayu. Sesama islam. Allah sudah bgtau apabila nabi muhd saw minta kpd Allah umat islam bersatu Allah tidak penohi janji yg itu. Tgk la sekarang sudah terang lagi bersuloh seluruh dunia muslim makan cucok org2 kafir walhal Allah sudah berpesan jgn ikut cara org kafir itu yg mereka nak. Memesongkan umat islam dgn fahaman mereka. Tak faham org2 muslim ni. Are we stooopid followers...as if we cannot think the greatest gift Allah gv us that is our akal. Ego tebal sgt ni la padahnya...we are pathetic loosers aren't we.

    ReplyDelete
  22. padan muka PERKASA..perkasa dah hilang arah tuju. Dong Zong berpuluh tahun tetap konsisten perjuangan mereka tapi perkasa baru beberapa tahun dah hilang tumpuan..Kalau niat asal pernubuhan dulu tak ikhlas, tak ada asas perjuangan yang kukuh, jangan haraplah nak kekal lama. perkasa perlu keluar dari kepompong politik. orang perkasa jangan nak berfikir jawatan dalam umno..malah orang perkasa sepatutnya bukan ahli umno..

    perkasa kena berbeza dari umno..itupun kalau nak perkasa masih releven lah..kalau taknak, sama je perkasa dengan umno..parti politik yang mempermainkan orang melayu..

    ReplyDelete
  23. Insya Allah.... dalam PAU yg bakal mendatang kami dari ahli UMNO bawahan akan bersuara memprotes KJ duduk dalam barisan tertinggi.Sekiranya budak hitam legam ini masih disimpan oleh pucuk pimpinan, kami majoriti ahli bawahan akan memulaukan UMNO atas sebab :-

    > Dia masuk UMNO tidak ikhlas (bukan demi Melayu) tapi hanya untuk jawatan & berkuasa.
    > Demi untuk berkuasa, dia menyogok rasuah hasil dari rompakan kekayaan negara menjadi broker menjual saham negara kpd Spura.
    > Setelah berkuasa, dia bersekongkol dgn Cina DAP dan pura-pura menjadi hero setelah melihat Melayu bangkit menyuarakan hak. Selama lebih 6 tahun menjawat ketua pemuda, tak ada satu pun rancangan atau program darinya untuk memperkasakan orang Melayu, malah mengambil Regina Lee sebagai S/usaha & Tony Phua sebagai rakan kongsi niaganya.
    > Dia lupa dia mendapat tempat dari parti orang Melayu tapi dgn sikap biadapnya mendabik dada membuat perakuan "I am a Malaysian First, Malay is secondary"; dan dgn penuh lupa daratan dan kesombongan, "Saya Menteri BN bukan Menteri UMNO".

    Buta ke kita orang Melayu nak menyokong fahaman Melayu Liberal Sesat... ?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. PERMATA YG DIGILAP SUDAH SERLAH KILAUNYA
      ITULAH KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA
      MENTERI BELIA DAN SUKAN NEGARA
      BAKAL MENJADI PERDANA MENTERI KITA.
      -------------------------------------
      Ayat DI ATAS adalah kata-kata pujian dari puak DAP yg Pengkagum KJ ciplak untuk memesong pemikiran kita.

      INGAT.....Kolumnis The J-Star pada edaran 27 Ogos 2013 kata Khairy Jamaluddin satu-satunya biji permata Umno yang paling bersinar. Rencana oleh suratkhabar pro-DAP itu berjudul ‘Khairy now a polished gem‘ (27 Ogos 2013). Ia membandingkan kegemerlapan Khairy dengan kemunduran pemimpin-pemimpin Umno yang lain yang dikatakan oleh suratkhabar itu sebagai tidak mempunyai keyakinan diri, tidak lancar percakapan mereka, tidak jujur serta kurang cerdas dan pintar. Dalam bahasa Inggeris, ayatnya berbunyi KJ adalah seorang yang “confident, articulate, frank and witty (a rarity in Umno)”.The J-Star juga memetik KJ mempunyai “candour and honesty (neither of which are Umno traits)”, iaitu sifat-sifat terpuji mampu berterus-terang dan ikhlas yang kedua-duanya tidak ada pada Umno.

      Delete
    2. Blogger Helen Ang pun dah pandai bercakap..... KJ mengambil Vagina Lee sebagai s/usaha sama lah seperti kerja bodoh bunuh diri. Ternyata kini dah terbukti, KJ dah kena queen control sebab dah kena nasi kangkang Vagina Lee. Pakai nampak si Nori (anak Dollah) makan hati berulam jantung lah...apa ke tidaknya.. siang malam merpati dua sejoli ini berkepit ke sana sini. Maka akan brulanglah episod Khir Johari yg sanggup mengenepikan isteri pertamanya (orang Melayu) demi cintanya kpd isteri kedua (nyonya mualaf). Habis semua harta peninggalan dibolot oleh istri & anak tiri cinanya. Itulah akibatnya kerana berfahaman liberal

      Delete
    3. Tambahan pula, Ahli Parlimen Rembau yang telah berjaya meningkatkan majoriti beliau sebanyak tiga kali ganda pada PRU 13 yang lalu mampu mengakui kesilapan kerajaan beliau dan menegaskan bahawa
      BN perlu lebih efisien dalam menangani isu 3C – Corruption, Crime and Cost of Living (Rasuah, Jenayah dan Kos Sara Hidup) kalau
      ingin menjadi pilihan pengundi muda. Sebetulnya, kalau isu 3C ini
      mampu ditangani, tidak mustahil pengundi bandar mungkin akan memilih BN semula. Lebih penting lagi, walau kita berada di musim
      pemilihan Umno (Khairy akan mempertahankan jawatan Ketua Pemuda) di mana secara lazimnya,
      pesaing utama untuk jawatan tertinggi dalam Umno selalunya
      membakar sentimen pro- Melayu, Khairy mampu mengimbangi agenda sayap kanan parti beliau
      dengan agenda rakyat Malaysia yang lebih meluas dengan baik.
      Beliau tidak mengarahkan mereka yang tidak setuju dengan pendapat beliau atau dasar kerajaan untuk berhijrah ke negara lain. Sebaliknya, memberi
      penerangan baik tentang perjuangan bersifat moderat dalam Umno di samping mengakui kewujudan elemen
      konservatif dalam parti beliau.
      Pemimpin seperti Khairy Jamaluddin bukan sahaja memberi nafas baru kepada arena politik tetapi mampu meyakinkan
      golongan “Middle Malaysians” seperti diri saya tentang masa depan politik Malaysia.
      Kemampuan Khairy untuk memperjuangkan agenda moderat Melayu tanpa menggadaikan kredibiliti beliau dengan akar umbi Umno menunjukkan bahawa masih ada
      harapan lagi untuk Umno. Saya turut mengagumi, kebijakan yang
      ditampilkan beliau apabila ditanyakan soalan berikut – “Apakah perkataan terbaik untuk
      menggambarkan Ketua Pembangkang?” Selalunya apabila Anwar Ibrahim menjadi topik perbualan utama, pemimpin Umno akan guna bahasa kesat.
      Sebaliknya, Khairy memilih perkataan – “tidak konsisten” – untuk menggambarkan bekas
      pemimpin Abim ini. Dengan ini Khairy telah berjaya mengkritik tanpa bersikap biadab.
      Saya berpendapat Khairy telah berjaya meyakinkan pengkritik beliau (termasuk saya sendiri)
      bahawa beliau seorang yang lebih merendah diri dan memahami keinginan akar umbi politik setelah berjaya mengharungi fasa
      mencabar di mana beliau dipinggirkan dari jawatan Kabinet.
      Pengalaman beliau menunjukkan penting ketekunan dan tidak
      mudah mengalah dalam menghadapi apa jua cabaran dalam hidup mahupun politik. Ternyata, jatuh-bangkit seseorang
      itu bergantung kepada dirinya sendiri. Mungkin sudah tiba masanya untuk bintang Khairy kembali bersinar…

      ini saya copy

      Delete
    4. Ada orang dah main kotor guna pakai nama saya. Dgn lafaz Bismillah... posting 08:39 PM di atas bukan dari saya tapi saya berani katakan datang dari Anon Pemuja KJ Liberal Sesat yang sering memutar belit & menyamar pelbagai watak. Kelihatan dia sudah hilang pertimbangan.

      Harap semua maklum.

      Delete
    5. Congrat lah bro Othaman Ahmad,
      Realistic comments, I do belief this Kitol will never stand long as Ketua Pemuda UMNO/BN.
      Walaubagaimanapun, aku tahu bahawa Dhomir hati Prpukari ini pun sama bhw Najib sudah tidak relevant lagi. Dhomir nya juga berkata bahwa Khairi adalah spt Munsyi Abdullah yg seakan-akan menyokong orang Melayu malangnya diwaktu yg sama beliau adalah talibarut British dari hasil penulisannya.

      Kalau dulu datuk kita melawan "Malayan Union" , sekarang tiba masa kita pula melawan "Liberal Union" yg diketuai Najib sebagai Pak Hangguk, KJ sebagai runner dan main player bagi Nuar jubori dan Kit sial. Apa yg dihajati olih Pakatan Rakyat telah ditunaikan olih Najib dan ada kalanya sesuatu yg tidak diminta olih PR, ditunaikan terlebih dahulu olih Najib. Alangkah liberal nya Najib.
      Apapun, tahniah dan syabas aku kpd Parpu ni walaupun sebakul maki dihunjamkan kpd beliau, beliau tetap beri laluan pada komen-komen yg copy dan paste {Copy n paste pun tak netul mcm anon 2;58)itu pun ada hati nak kata KJ betul....kelakau betul komentar kat sini.
      Spt atsar Saidina Omar ra.
      "Manusia yg mampu mentertawakan diri sendiri adalah seorang yg berhemah tinggi"

      Delete
    6. Macam inilah pemimpin
      UMNO berjiwa Melayu yg
      kita mahu …

      KJ memiliki minda kelas pertama, mentaliti yang perlu ada untuk menjadi pemimpin dan memacu
      belia serta generasi masa hadapan kearah yang lebih cerdik, matang,
      dinamik dan berfikiran terbuka.
      Manakal orang2 yang berotakan minda kelas ketiga dan keempat akan resah ketakutan melihat
      tindakan2 Khairy kadangkala pelik dan lain dari yg lain. Akibatnya penerimaan KJ di kalangan sesetengah pembesar UMNO adalah ibarat cerita singapura dilanggar todak. Apabila Hang Nadim menunjukkan kebolehannya dan berjasa kepada sultan, pembesar2 istana jadi tercabar kedudukan mereka suatu
      masa nanti, lalu membuat fitnah dan menghasut sultan. Maka Hang Nadim yg masih muda dan mungkin boleh menyumbang lebih banyak bakti dan jasa kepada bangsanya dihukum bunuh. Begitulah cerita melayu dari dulu hingga sekarang.. siapa yg nampak lebih menonjol dan bijaksana spt KJ, akan dijatuhkan.. .. saja nak meningatkan cerita ni
      pasal melayu mudah lupa ...

      Hati2 KJ ...

      Delete
    7. Dear Bro Anon @ Aug 30, 08:27 PM....

      Thanks a lot & I do appreciate your compliment. I totally concur that we should eliminate the so called "Liberal Union" that deviate from the true teachings of Islam and harmful to Malays soverignty.

      Salam Hormat & Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan..

      Delete
    8. KJ is so perasan thinking that he is suave and debonair but we think of him otherwise. Pity his wife who looks more like an older woman from kampong. They have a lot of moolahs and she can afford to go to a diet farm/spa to lose weight and for a makeover. Sooner or later Regina Lee will take over Nori’s role in KJ’s life just like Christine Lim Khir Johari.

      PS: KJ’s dream is to be an international male catwalk model but Milan, Paris, London, New York model agencies are not interested. Tu lah dia meroyan!

      Delete
  24. Melihat kepada perkembangan semasa ketika pemilihan UMNO semakin hampir, dapat dilihat KJ semakin menonjol dalam politik negara. Mungkin terlalu ghairah untuk mempertahankan jawatan Ketua Pemuda UMNO yang disandangnya ketika ini.

    Jika dilihat perjalanan politik KJ ni, "permata"nya bersinar ketika era pemerintahan bapa mertuanya. Sebelum Pak Lah naik kuasa jadi PM, orang UMNO sendiri tak kenal siapa KJ ni. Tiba-tiba muncul entah dari mana.

    Pada era Pak Lah, dasar keterbukaan menjadi prinsip "Mr. Clean" ni. Dasar ini dibuat oleh Melayu yang berfahaman Liberal ketika negara belum bersedia ke arah itu. Membuka pintu seluas-luasnya kepada bukan Melayu dan bukan Islam mempersoalkan secara terbuka mengenai kontrak sosial, kedudukan Melayu dan agama Islam di Tanah Melayu. Foundation negara yang dibina sejak merdeka atas dasar persefahaman antara kaum hancur begitu saja.

    Orang Melayu Islam di Tanah Melayu jangan mudah lupa apa yang telah dilakukan oleh Pak Lah, KJ and the 4th Floor Gang. Kesannya kita rasai sampai ke hari ini. Sekarang UMNO dalam dilema, sama ada mahu mengekalkan kepimpinan UMNO berotak Liberal sedia ada atau menggantikan dengan barisan kepimpinan baru yang berjiwa Melayu Islam. Jangan nak jadi hero Melayu masa PAU, lepas PAU jadi penyembah cina komunis. Den berharap akan ada pencabar KJ Si Kitol dalam pemilihan UMNO nanti.

    Selamat Hari Merdeka!!Malaysiaku Berdaulat!Tanah Tumpahnya Darahku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam inilah pemimpin
      UMNO berjiwa Melayu yg
      kita mahu …

      KJ memiliki minda kelas pertama, mentaliti yang perlu ada untuk menjadi pemimpin dan memacu belia serta generasi masa hadapan kearah yang lebih cerdik, matang,dinamik dan berfikiran terbuka.Manakala orang2 yang berotakan minda kelas ketiga dan keempat akan resah ketakutan melihat tindakan2 Khairy kadangkala pelik dan lain dari yg lain. Akibatnya penerimaan KJ di kalangan sesetengah pembesar UMNO adalah ibarat cerita singapura dilanggar todak. Apabila Hang Nadim menunjukkan kebolehannya dan berjasa kepada sultan, pembesar2 istana jadi tercabar kedudukan mereka suatu masa nanti, lalu membuat fitnah dan menghasut sultan. Maka Hang Nadim yg masih muda dan mungkin boleh menyumbang lebih banyak bakti dan jasa
      kepada bangsanya dihukum bunuh. Begitulah cerita melayu dari dulu hingga sekarang.. siapa yg nampak lebih menonjol dan bijaksana, akan dijatuhkan.. .. saja nak meningatkan cerita ni pasal melayu mudah lupa ...

      Hati2 KJ ...

      Delete
    2. Memang KJ tu TONJOL...GONJOL macam ko.... macam SIAL ...SEMAK SERABUT blog ini ko buat.

      Delete
    3. Memang KJ tu TONJOL...GONJOL macam ko.... macam SIAL ...SEMAK SERABUT blog ini ko buat.

      Delete
    4. s'pork dilanggar todi croto DONGENG WAK JADI KJ GUNUNG DATO NI CRITO DONGENG - TAMATKN RIWAYAT POLITIK KJ
      DATANG TAK DIJEMPUT TAPI KAMI TERPAKSA HALAU SBB DIBERLAGAK BODOH TAPI PANDAI ,,,NYAH KAU JDI KP PEMUDA

      Delete
  25. Banyak betoi balaci KJ kt sini
    Ni ke cara KJ berkempen jawatan KP UMNO
    Hehehe ...nk tergelak aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde bendenye ape.... orang semua tahu....sekor aje tapi lagak macam riuh... almaklum liberal le katakan.

      Delete
    2. Takde bendenye ape.... orang semua tahu....sekor aje tapi lagak macam riuh... almaklum liberal le katakan.

      Delete
  26. ► What is Pemuda Perkasa anyway ◄
    ► Perkasa ada apa?U punya Presiden sudah kalah pilihanraya ◄
    ► Jangan perasan.U sape?What is this? ◄

    -Kitol Jebon -

    ► Itulah statement sombong,bongkak dan lupa diri dari seorang Permata Taik(Shit Germ) Yang sedang disental.Shit Germ ni lupa siapakah yang bertungkus lumus pagi petang siang malam pusing jam membantu BN terutamanya UMNO masa PRU 13 lepas.Dimana Shit Germ(Kitol Jebon) ni semasa orang semua sedang sibuk struggle semasa piliharaya.Tup...Tup..dah memang terus merengek-rengek dekat Ah Jin Ptuii mintak nak jadi menteri.Kini sudah nampak Ah Jib menggunakan Kitol Jebon ini sebagai Attack Dog nya.Kemudian Najib akan duduk bersemayam di satu titik apungan atau titik khayalan dan dalam masa yang sama dia akan bajet cool,rilek dan elegent di depan rakyat seolah-olah eveything is under control.PtuiiiHHHH...!!!!

    ► Pemerintahan Ah Jib pun dilakukan dengan cara yang sama diaman Ah Jib melantik PunaiKontolSihat Endless Possibility memacu negara.Wujudnya Jabatan PEMANDUL yang dikepalai oleh Roti Jala adalah untuk MEMANDOL kita dan Ah Jib sendiri.Corak pemerintahan Auto Cruise yang diamalkan oleh Ah Jib ini sangat berbahya.Ah Jib di anestetik kan dan berada di satu titik apungan khayalan
    dan rakyat di gula-gula kan dengan duit(BRIM,BRUM,BRAM,TRIM,DING DANG DLL).Apabila kita rakyat telah lalai dan lebih-lebih lagi KEPALA NEGARA iatu Ah Jib pun turut lalai maka kerja-kerja MEMUNGGAH,MENYEBAT,MENYONGLAP DAN MENTIBAI khazanah dan kedaulatan negara akan berjalan dengan licin dan lancar.Selepas MENYEBAT kesemuanya mereka semua dengan selamba memakai kot dan tali leher berjalan dengan penuh angkuh dan bergaya.

    Ini PAU kita kasi TAPAU.

    Sekian.

    Terima KaseeeYYY....!!!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. ReentryCapsule August 31, 2013 at 1:56 PM
      ► What is Pemuda Perkasa anyway ◄
      ► Perkasa ada apa?U punya Presiden sudah
      kalah pilihanraya ◄
      ► Jangan perasan.U sape?What is this? ◄

      p/s..bila masa yb kj cakap macamni, kamu telah melempar fitnah

      Delete
    2. Woiii mangkok.Kau dah tengok ker U Tube Kitol NgenToT tu punya statement.Komen macam budak lembam.

      PtuuuuiiiiHHHHH.....!!!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!