CILI KASI TARUK! TUN DOL AL BODOHWI DAN KONCO-KONCONYA WAJIB DINYAHKAN DARI UMNO!


Ini bukan aku kata tau tapi Obama yang kata. Pak Lah al Bodohwi ni memang patut terima pingat sebab kebebalan dia semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ni.

Dah la di buat buku Awakening yang membuatkan 1 Malaysia tegelak guling- guling pastu si bekas PM kuat tido ni nak kritik negarawan Tun M pulak.

Can somebody buy him cermin besar dan suruh dia tengok diri dia sendiri boleh? Tak cukup ngan tu Nurul Porno Izzah pulak yang nak launch buku dia plak tu! Muahahahahaha

Dulu Anwar dia bebaskan, la ni anak Anwar launch buku Pak Tun Dolly Sleepy, Nak join pakatan ke Tun dol oi? 

Ini baru intro lepas ni aku akan letak banyak lagi story Tun Dol dan orang-orang dia yang nak jatuhkan Najib.

Harus diingat rosaknya BN kerana Tun Dol and the gang. Sampai hari ini Najib kena bersihkan segala najis peninggalan rejim kuat tido ni.

Sebab itu aku open declare menyokong Najib dan Muhyiddin. Jangan lupa kalau nak memusnah sesuatu benda sekejap je 
Tapi kalau nak bina ianya memakan masa bertahun-tahun.

Kesian Najib kena perbetulkan balik segala kerosakan yang dibuat pak Lah al tiduri. Bukan saja Tun Dol malah orang-orang yang menyokong dia juga kita jangan bagi peluang dalam pemilihan akan datang ni.

UMNO wajib dibersihkan dari najis bernama Tun Dol al Bodohwi dan konco-konconya...

66 Responses to "CILI KASI TARUK! TUN DOL AL BODOHWI DAN KONCO-KONCONYA WAJIB DINYAHKAN DARI UMNO!"

  1. assalamualaikum.....
    yew najib kne cuci sumer tinggalan dollah...tp
    yg dh jeles nyata kotoq yg mengaibkan umno ttp dpt jawatan penasihat dan montri....alaaaahaiiiiiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib.....tak pernah buat silap
      Tun mahathir.....memang tak bersalah
      Pak lah....pon tak pernah buat salah....

      P/s: ini apa selalu yang disebut oleh orang umno, aku cuma menaqalkan saja.

      Delete
  2. Salam,

    Saudara, setahu saya dalam Islam kita harus menghormati sesama Islam.Dan sebagai seorang Melayu kita tinggi dengan nilai budi bahasa.

    Sebagai seorang yang matang tentu saudara tahu menghormati bekas pemimpin (yg juga seorang Islam).lainlah jika saudara layak untuk menilai seseorang itu tidak layak dihormati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan masaalah hormat atau tidak saudara. Ini masaalah maruah bangsa yang tergadai disebabkan pemimpin macam Dollah dan anak beranak dia yang dah mudaratkan bangsa melayu sehingga hampir terlepas kuasa. Sekarang bangsa melayu dalam keadaan tertekan disebabkan Dollah anak beranak punya angkara. Sekarang biler Najib tertekan Dollah anak beranak dah mula tunjok belang. Sedarlah saudara, jangan hidup dalam dunia khayalan!!!

      Delete
    2. itu pandangan kau...tp bagi Tun AAB (dan sebahagian rakyat yg lain) yg memudaratkan negara ialah Tun M...hormat la sikit pandangan org lain..Tun AAB, Tunku adalah bekas2 PM yg pernah mengkritik Tun M...makna nya Tun M tu tak lah perfect sangat...

      Delete
    3. memang kau ni baghal la! tak sedor2 lagi. berapa siamang KJ bagi kau? 20sen? memang ko layak 20 sen ajo lah......bahlool!!

      Delete
    4. korang maki hamun x tentu pasal ni, dh baca ke buku tu?

      Delete
    5. Bukan pak lah tulis, yg tulis geng pkr, ex UMNO, orientalis...bukan pejuang Melayu. Apa sumbangan pak lah anak beranak? Islam hadhari? Nak ck pasal perfect, sapa yg perfect? Awak perfect ke? Kalau awak bukan orang Melayu memang patut le tak paham kenapa kami benci pak lah anak beranak.

      Delete
  3. Islam da runtuh..dgn syiahnya, dgn anti melayu, dgn anti islamnya, dgn anti raja, anti agong..kelakmmasjid pun kena runtuh jika luak ni perintah dbantu oleh melayu yg x sedar diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam-macam dah muncul di Malaysia
      'Dajal-dajal' pun dah mula menjengok kepalanya.

      Delete
  4. Ya ... saya setuju . Parpu patut di nyahkan dari bumi Malaysia tercinta ini .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pulak parpu yg kena nyahkan? Badwai dan memantu dan konco konco termasuk anon 9:23 patut di nyahkan! Paham??

      Delete
    2. Ya. Parpukari ialah anak keling berkasta pariah. Toksah lah kutuk pemimpin melayu khususnya dari Umno. Kita orang melayu berbudi bahasa dan hormat kepada bekas pemimpinnya yang dah bersara. Macha Parpukari, aku tahu budaya bangsa keling memang biadab dan suka putar belit.

      Delete
    3. Apa pon perlu fakta. Kalau kuat tido je apa yg dapat?

      Pak Lah bukannya cherdik... chuma bernasib baik...

      Itu pon Mahadey yg buat silap...lantek orang suka tido ...

      Delete
    4. Mahadey lah pelingkop orang pulau pinang...dah tu ada hati sebut kedah akan ambil peneng..

      Lu memang lidah tergeliat mamak mahadey ooi...

      Dah tu promo anak sendiri...

      Sikap keturunan india tipikal...

      Delete
    5. Sikap keturunan india tipikal...maksud anda ai juga kah? Yg promote anaknya nurul yg yoyot anuu lecturer dia dulu di kolej. Buka rahsia ibu sendiri. Buka pekong mereka anakberanak diri mereka sendiri. Mereka2 ini org ramai kenal mana mau lari jika sudah bikin onar. Tipikal india hehehe. Jgn bikin org lain muntah 4 jari d tunjok kpd barua2 ai sendiri juga kpd ex pm badawi.

      Delete
  5. Akibat terlampau BERBUDI lah,melayu hampir hilang kuasa.
    Akibat terlampau BERBAHASA lah, melayu mudah diambil kesempatan.

    ReplyDelete
  6. MEMANG APA YANG BERLAKU HARI INI ADALAH AKIBAT DARI ONAR SI BEDOL BODOH BERSERTA ANAK HANTU DAN MENANTU HANTU NYA.TAPI PUNCA NO WAHID NYA TINDAKKAN BODOH ,BAGHAL NYA MELEPASKAN SIPELIWAT HARAMJADAH DARI KANDANG NYA,ITULAH PUNCA UTAMA KESUKARAN YANG KITA ALAMI HARI INI.ELOK ELOK TUN DAH KURUNG DAJAL NI ,DIA PULAK LEPASKAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada rumor kata mak dia suroh lepas...kesian konon..

      Itu lah bila tak tau yg mana patut diutamakan...

      Keputusan di tangan PM dan bukan Ibu PM masa tu..

      Yg si mak pulak memandai champor urusan negara..

      Jenis mai dari padang pasir memang BLURR....negara rusak...

      Delete
  7. Kebebasan bersuara pada semua, sailing mengkritik jadikan budaya sihat, tak perlu nak defend tun m membuta tuli, tun m lebih arif untuk mengatasinya.

    Sewajarnya kit a mempunyai sedikit kesabaran untuk meneliti buku yg diperkatakan. Perlancaran buku oleh nurul di ingapura satu petanda yg kurang sihat untuk paklah, sebagai mantan pm kenapa budak hingusan itu yg dipilih melancarkannya.

    ReplyDelete
  8. perbuatan menghentam pak lah bodohwi adalah silap ...
    pak lah bodohwi melancarkan buku menghentam tun m kerana mahu mengukuhkan kuasa anak mertua dan ah jib gong pemalu gendang cina ...

    sebagai seorang yang menyokong ah jib gong ... selayaknya engkau menyokong pak lah bodohwi ...

    siapa pm malaysia yang lebih bodoh bodoh ...
    pak lah bodohwi atau ah jib gong ...
    pak lah tidak pernah memalu gendang cina ...
    tetapi membatalkan projek jambantan bengkok demi menyelamatkan saham anak menantunya di Singapura ... dan menyelamatkan ekonomi singapura ...
    ah jib gong memalu gendang cina ... mendakap hindraf ... memeluk dhong zhong ... bangga menjadi bapa 1 malaysia ... cina diutamakan ... india didahulukan ... mengutamakan sekolah vernakular ... membuang ISA ... mewafatkan Ordinan Darurat ... menghapuskan Akta HAsutan ... membentang APA yang mana menjadikan fungsi polis tidak lebih daripada pemudahcara kepada pendemontrasi haram ... berhasrat menubuhkan parti 1 malaysia ... dan mahu umno bergabung dengan mca, gerakan, dan mic menjadi satu parti ...

    bagi aku pak lah bodohwi adalah perosak umno ...
    manakala ah jib gong adalah pemusnah umno ...
    kedua-duanya perlu disingkirkan ...
    naikan muhyiden sebagai presiden ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju muhyiddin pm dan zahid tpm...

      Delete
    2. Aku setuju sesangat dgn cadangan ni. Ah jib gong kena tukar. Bukan saja x perform, malah melingkup hak-hak melayu bumiputera. Konsep 1 Malaysia yg kabur & mengelirukan. Sama la spt pak lah dgn konsep Islam Hadhari (Islam ada jad ada hari) yg menjadi fahaman baru.

      Ah jib gong x ada teloq bila tengok cina bo layan. Dia terus bodek cina tahap taipan macam tanpa sokongan cina BN akan rebah. PRU13 membuktikan tanpa sokongan puak camelot ni, UMNO tetap boleh berdiri & memerintah negara.

      Muhyiddin lebih semangat kemelayuannya berbanding ah jib gok yg berdarah bangsawan. Muhyiddin memiliki jati diri Melayu Islam yang jitu berbanding ah jib gok yg sosialis kepada bangsa cina dll. Muhyiddin peduli tentang nasib bangsa Melayu dgn meningkatkan darjat bahasa Melayu berbanding ah jib gok yg lebih inggeris daripada mat saleh.

      Mana cina yg ah jib gok layan main gendang naga? Mana cina kiasu dong zhong yg ah jib gok layan nak kasi lulus sekolah menengah cina? Mana pi cina kuat melantak & tapau makanan free kat open house? Jawabnya, hang toksah dok mimpi ah jib gok coz hang memang gok....

      Delete
  9. The Awakening bukan di tulis atau diterbitkan oleh pak lah. Penerbit nya lah yg menjemput nurul izzah. Kenapa tidak utusan melayu membuat interview dgn pak lah secara terbuka dan dari hati ke hati dan menerbitkan buku tersebut. Ini adalah kerana utusan sendiri sudah kembali kpd wajah asalnya apabila bn kembali berkuasa. Utusan tidak akan menerbitkan lagi tulisan dan komen yg kritikal terhadap najib dan kepimpinan negars. Beberapa email saya yg kritikal terhadap najib tidsl disiarkan. So, media mana lagi menjadi suara melayu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba kat Malaysiakini @ Soroskini, mungkin dapat pertimbangan

      Delete
    2. Mana boleh buat buku sesuka hati klau tidak kena minta kebenaran dari empunya badan. Kj and badawi gng to left wing. Payah ego besar. Dah tau ada apnea mgapa trima jawatan sebagai pm. Penjenayah agama bangsa dan negara. Munafiq serupa la dgn si ai anak beranak. Kronies pandai mengata orang. Babi utan.

      Delete
  10. Saya tidak pernah berbangga dgn klcc atau segala projek mega zaman mahathir. Betapa banyak kampung kampung melayu yg menyokong umno masih tidak mempunyai lampu jalan kampung dan jalan yg tidak berturap. Segala kekayaan negara sebahagian besar fihumbankan utk orang orang cina dibandar bandar. Tanah tanah melayu dan tanah kerajaan diambil utk projek mega yg memperkayakan cina yg mendapat isi enak sedangkan melayu mendapat kulit. 22 tahun menjadi pm bukanlah lambang legasi mahathir yg hebat. Dizaman mahathirlah umno berpecah hebat dan melayu berantakan. Mahathir mungkin hebat jika selama lebih 22 tahun dia tidak membina kekayaan utk diri dia dan kroninya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yang ngko tulis ni semua adalah tipu.Zaman Tun M adalah ZAMAN KEEMASAN untuk Malaysia walau ada kecacatan di sana sini.Zaman Tun Dol adalah ZAMAN PENIDURAN tuntuk Malaysia.Zaman Najib adalah ZAMAN BERMAIN GENDANG CINA untuk Malaysia Dung..Dang..Dung..Dang..macam orang gilerr......!!!

      Ptuiiii....!!!!

      Delete
    2. Najib dah belajar main gendang cina yg dipanggil '24 drums'. Tapi bila dia gendang 93% pengundi cina habis lari. Kurang2nya dia pandai main lagu 'dong dong cei, dong dong cei' ...

      Tapi ada pemimpin yg lagi jauh terkehadapan krn dia pandai main 'cipap' cina. Dia boleh buat lagu 'croot creet croot creet' dan 'aiya aiya'. Yg amoi tu pulak sambil main boleh potong kuku kaki ...

      Delete
    3. KLCC ialah Magnet Ekonomi..Orang tak tau bisnes jgn bising la..duduk dlm pondok tunggu air letrik sampai..duit & makanan juga boleh sampai tampa bayar apa2..

      Tenguk kedai mamak..compare dgn kedai siam..sekarang ada wifi free lagi..Jakarta,Bengkok, Manila tak happening mcm KL ada KLC..

      Mesit kalau takda Piramid mcm bangladesh..takda kemegahan & 70 % yg miskin hanya tahu merusuh aje..

      Delete
  11. Kenapa tulisan saya sebelum 10.52pm di deletekan. Itu sangat penting utk bgtahu siapa mahathir. Harap admin dapat masukkan semula.

    ReplyDelete
  12. Kepala Butoh Haram apa pulak kau ni ParPunDek PaPa ChiPret.Parasit-parasit Tun Dol tu masih kekal bersemayam di Putrajaya sehingga kini.Ah Jib Ptuiii pun tak mampu nak melawan sampai terus KHAYAL macam Mat Gian Ganja terbuai-buai dengan Punai-Punai Sihat legasi Tun Dol.

    Kau ingat semua orang nak Ah Jib dan konco-konco dia DINYAHKAN hanya untuk suka-suka kerana gila kuasa ke.Mereaka mahu Ah Jib dinyahkan kerana telah gagal mentadbir negara.Ah Jib banyak bergantung kepada PUNAISIHAT 25%.Ah Jib tiada wawasan dan tidak berpandangan jauh.Tiada jatidiri dan khayal dengan mainan punaisihatnya.Sebab tu aku tengok sampai sekarang Ah Jib masih COOL,RILEK,GEDIK DAN SANTAI.

    Kau sepatutnya menyokong buku Tun Dol ni kerana ianya bertepatan dengan Open Declare Taik Palat Kau itu hari.Tun Dol mengeluarkan buku ni untuk survival menantu kesayangannya.Nampak tak kalau dah MENGEKETADARAH DUIT HARAM BABI PALAT perjuangan kau ParPuTAIK dah jadi CELARU,KELIRU dan HARU BIRU.Elok kau tengok blue hari-hari sambil upload posting puji-puji Ah Jib Gor.Tak payah la engko nak buat-buat posting kunun membela Agama,Bangsa Dan Negara.Jangan lupa puji Omar Ong sekali.PtuiiiHHH...!!!!

    Biar Miskin Tapi Jangan Jadi Bangsat.!!!!

    Terima KaseeeYY...!!!!!

    ReplyDelete
  13. Posting Yang Berani Dan Berasas, Dan Patut Di Beri Rating Yang Tinggi! Job Well Done, And I'll Follow.

    ReplyDelete
  14. apa la Tun Dollah ni...ni kan UMNO Baru...UMNO ni Mahathir punya...mana boleh kritik dia kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian....

      tarak apalah penyokong2 aljuburi wal taik'tih dgn Nik Najis....

      dah rosak rasanya hotak korang...

      Delete
    2. Satu hal lagi yang anda semua kena ingat Ah Jib Ptuii juga ada mengarang buku yang bertajuk "Helming The Times" dan terjemahannya dalam Bahasa Melayu ialah "Menahkoda Zaman".Buku ini juga aku rasa bukan hasil karya dari Ah Jib Ptuii.Dalam buku tu sembang bukan main lebat untuk memartabatkan bangsa Melayu bagai.Tapi apa yang Ah Jib Ptuii laksanakan hari ini sangat bertentangan dengan buku hasil karyanya itu.Nampak sangat buku itu mesti dikarang oleh orang lain dan bukannya dari diri dia sendiri.

      Aku rasa lepas ni Ah Jib patut buat buku Tutorial Bagaimana Bermain Gendang Cina Seperti Pro Dalam Masa 24 Jam.Dung...Dang..Dung...Dang...Macam Orang Gilerrrrrr........!!!!!

      PtuiiiHHH...!!!

      Delete
    3. Sdra Re-entry Capsule & Encik Mohamad...

      Selagi Najib masih menyimpan orang liberal dalam UMNO, selagi itulah Melayu bawahan/akar umbi tidak akan menyokong beliau. Kini ada cerita kononnya KJ & gang berura-ura untuk menyingkirkan Najib. Saya tidak kisah akan hal itu...yg penting manusia liberal harus dilenyapkan dari UMNO.

      Salam Perjuangan dan hormat.

      Delete
    4. Pak lah tulis buku...apasal korang pulak yang serabut kepala...
      biarlah dia nak tulis buku ke nak tulis lirik ke itu hak dia....korang nak baca ke tidak terpulang

      Delete
    5. Salam Tuan Othaman Ahmad,

      Najib dilihat sangat takut kepada Punai-Punai Sihatnya selain Kak Mah.Agak mustahil Najib akan menyingkirkan parasit-parasit ini di dalam UMNO.Jika dia gagal bertindak maka terpaksalah Najib turut sama dikorbankan.Sehingga kini Najib dilihat mempamerkan imej Cool,Rilek,Gedik Dan Santai.Seolah-olah everything is under control.PtuiiiHH..!!!

      Salam Hormat,

      Selamat Hari Raya.Maaf Zahir Batin.

      Delete
    6. Sdra Re-entry Capsule,

      Walaupun undi tak diberi, tapi cina & keling lebih memihak pd Pak Lah & Najib kerana sikap Liberal mereka. Cina & keling begitu benci pd Tun Mahathir yg memperkasakan Hak Orang Melayu. Tidakkah Melayu Liberal & Melayu pembangkang berfikir....??

      Tun Mahathir walau sudah berusia 88 tahun tapi beliau masih laku dan sering mendapat undangan dari luar negara untuk mendapat pandangan. Beliau tetap menjadi buruan wartawan asing dan kata-katanya terus menjadi tajuk akbar di seluruh dunia, berbanding dgn Pak Lah & Najib. Tun Mahathir berani dan cekal untuk membidas Amerika Syarikat & Yahudi Zionist. Malah Tun Mahathir langsung tidak teruja dgn semua pemimpin US & UK sejak dulu lagi. Tun Mahathir don't give a damn to these Anti Islam leaders.

      Tapi.... Pak Lah & Najib terlalu hormat & sanjung kepada pemimpin-pemimpin kafir yg anti Islam. Kini ada ura-ura Najib akan mengundang Presiden Obama melawat negara kita atas nasihat Inner Circlenya untuk menandatangani perjanjian Syaitan TTPP yang bakal meranapkan politik dan ekonomi negara. Entah berapa ratus juta dihabiskan untuk kerja-kerja melobi bagi mendapatkan Presiden Obama. Patut ke..... sedangkan masih begitu ramai rakyat hidup di bawah paras kemiskinan..????? Suasana Hari Raya yang murung tahun ini menjelaskan keadaan ekonomi negara kita ketika ini.

      Lihat saja tahun sudah, selepas Presiden Obama melawat Indonesia (negara yg mempunyai penduduk Islam paling ramai), USA terus melancarkan serangan terhadap Libya (Ghadafi terbunuh) dan negara-negara Arab lain sehingga menyebabkan tercetusnya Arab Spring dek ulah propaganda & politik kotor CIA . Apakah Najib tidak mengambil iktibar dari peristiwa tersebut? Jika Najib merealisasikan niatnya untuk menjemput pemimpin syaitan Obama, saya menganggap Najib bukan hanya khianat pada bangsa Melayu, tapi juga agama Islam dan seluruh penduduk Islam sejagat.

      Harap tambah komentar dan kita bantah ramai-ramai niat Najib itu.

      Salam Perjuangan demi Islam & Bangsa Melayu & Negara Tercinta.

      Delete
  15. Pak Lah harus disenyapkan. Dia yang telah membebaskan DSAI selepas ditahan atas kapasiti beliau sebagai PM. Inilah punca segala-galanya yang dihadapi negara masa kini.... dari kekalahan demi kekalahan, pencercaan terhadap Melayu dan Islam, penentangan terhadap kerajaan...dsb. Boleh blah lah Pak Lah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia kena bebaskan....kalau tidak dah ada orang ke Guantanamo Bay......ingat centrifuge???

      Delete
    2. Yg anak dia berniaga centrifuge tu buat apa? Nak main2 dgn US !

      Delete
  16. Parpu sama dengan raja Mamak Mahdey, dua ekor anak keling yang berenang dari India Kerala ni menyamar jadi melayu yg lebeh auta dari melayu tulen........ Aku sokong Pak Dollah yg betul betul melayu tulen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahadey kuat Auto..Lah pula kuat tido...

      Apa punya PM la dua2 ngok ni...

      Dua2 bukan melayu..satu india mari dan satu lagi padang pasir mari..

      Dua2 macham sial je..

      Delete
    2. Melayu tulen hapa tapi tidak membela bangsa sendiri. Ingat perut sendiri dan anak beranak saja ketua hapa mcm ni. Teruskan dgn tidor. Pathethic looser. Nampak sangat kearah mana anak beranak tujui klau tidak bawah ketiak si peliwat. Peliwat negara sekor lagi peliwat china doll. Dua2 peliwat lahanat.

      Delete
  17. Rosaknya BN sebab Tun Dol? Rasanya kalaulah Najib yg jadi PM selepas Dr M, sejak PRU11 lagi BN dah hilang 2/3 majoriti. Rasanya Najib akan jatuh sebelum PRU14 ni. Gua berani bertaruh, kalo gua salah, gua sanggup potong kelentit Nurul Izzah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelentit nurul color apa ya...

      Delete
    2. ...color rainbow.

      Delete
    3. Mula2 color rainbow, apabila rainbow menghilang jadi ler color Awal dan Akhir iaitu color hitam gelap untk selama, nak cari benda berharga tu terpaksa ler meraba raba kerana benda tu dah di selubungi kegelapan...maka beruntung ler org2 yg memiliki lampu suluh atau pelita kerana dengan mudah dapat melihat benda berharga tu dengan jelas. So fikir2kan lah. Jngan di baca apa yg tersurat tapi kena baca apa yg tersirat melalui mata bathin. Keh keh keh.

      =Darkness Rule-

      Delete
  18. Kecelaruan & huru-hara bermula selepas Tun Mahathir bersara dan pemerintah negara diambil alih oleh Pak Lah yg bersikap liberal dan kononnya mahu menonjolkan diri sebagai Mr. Good kepada semua kaum. Apabila dia melantik orang-orang liberal menjadi penasihatnya (khususnya KJ,Omar Ong & Kalimullah) habis negara digadai & dijual kepada cina, khususnya cina Spura dgn menepikan Dasar Ekonomi Baru yang selama ini memperkasakan Hak Istimewa Melayu/Bumiputera.

    Apa yang kita lihat hari ini kepimpinan Pakatan Pembangkang & sebahgian kempimpinan UMNO sendiri dilihat amat cenderung kepada fahaman pluralisme dan liberalisme yang menjadi asas kepada pembentukan sebuah negara liberal yang tidak meletakkan Islam & bangsa Melayu itu sebagai satu agenda negara.

    Akibat dari pengiktirafan ppimpinan Pak Lah & Najib terhadap faman Liberal, maka timbullah isu-isu seperti LBGT, hak kebebasan beragama, dan kesamarataan kaum/bangsa. Fahaman liberalisme dan pluralisme yang merupakan ancaman kepada umat Melayu & Islam dijadikan anutan trend muda-mudi. Ia kini diterjemahkan dalam bentuk baru dengan dijenamakan semula melalui idea-idea atau prinsip-prinsip hak asasi.

    Perlu saya ingatkan Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan telah memutuskan bahawa Aliran Pemikiran Liberal adalah ajaran sesat dan menyeleweng daripada Syariat Islam. Ianya dikeluarkan pada tahun 2006 ketika Pak Lah masih memerintah lagi. Kini kesesatan itu diwarisi oleh PM Najib yang masih tidak insaf dan berdegil untuk memberi hak sama rata kepada semua kaum sesuai dgn slogan songsang 1Malaysia nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hentam sajalah

      Delete
    2. Eloklah tu. .dgn pas sekali pun jadi liberal. Nak join semangkuk dgn dapigs n pkr.

      Delete
  19. seelok2nya baca buku tu dulu. bru boleh komen. klu x baca lg, x yah nk over mcm korang dh khatam baca buku tu.satu lg blogger parpu ni aku tgk makin memjadi2 maki hamun org yg dia tak suka. jd lah blogger yg lg intellectual and respectable with dignity.

    buku tu pun dh disahkan bukan ditulis oleh pak lah. pembankang guna buku tu utk melagakan umno je
    lgpun selidik dilu cite sebenar bukan main tulis semborono je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogger Parpu ni Pundek.Ngko sumbat duit dalam Lobang BooRiit dia ketat-ketat lepas tu kau tengok la laju menonong je dia mengikut arahan ngko.Tak caya tanya Ah Jib.PtuiiiHHH...!!!!

      Satu lagi ini House Of Keling Pariah,mana ada intelektual atau ilmiah.Semua Kas-Kas Kasi Taruk juga kalu.Warghhh..Kah...Kah..!!!

      Delete
    2. Ni sikit je bro. Ko baca blog/fb pro pas/pkr/dap. Xde intelektualnya nyah. Maki hamun d fitnah mmgbuam ulaman d air cicah diorg punya.

      Delete
  20. Sekarang saya sedang mencari seberapa banyak maklumat tentang paklah dan akan saya sumbat dalam blog ni biar semua orang benci paklah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Othaman ahmadAugust 11, 2013 at 8:32 AM
      Sekarang saya sedang mencari seberapa banyak maklumat tentang paklah dan akan saya sumbat dalam blog ni biar semua orang benci paklah kah kah kah
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      Dgn lafaz Bismillahirahmanirrahim...... saya tidak menulis pos yang tercatit di atas. Ini adalah pendustaan dan penyamaran seseorang. mengguna pakai nama saya.

      Harap maklum.

      Delete
  21. Kenapa beri publisiti murah kepada buku tajaan pembangkang ni?
    Novel 'Shit' dahulu diulang cetak. Buku ini juga mungkin akan diulang cetak beberapa kali.

    ReplyDelete
  22. House PK =====> House of Pariah Keling

    Kakakakakakakahhhhh.....Kasi taruk curry cili kaw kaw kaw...nanti bau tahi sebusuk bau tambi yang tidak mandi

    ReplyDelete
  23. bermulanya cinebeng kurang ajar dgn orn melayu bila al bodohwi ni mengarahkan KJ melepaskan keparat nuar..PM yg kuat tidor dan kurang membaca buku berbanding TUN,,patut dinyahkan segera...membaca buku kurang ada hati nak mengarang buku kritik kepimpinan TUM...kami tetap sokong TUN M...slogan hamPAS patut diwar2kan bg melawan slogan ABU...< hamPAS> =(harap anda menjauhi PARTI AJARAN SESAT...PKR tak de dalam minda aku pun...

    ReplyDelete
  24. Cubaan Parpundek utk menghalalkan Deklarasi sundal menyokong Najib Ptuihhhh.... Aku tak minat nak kutuk akan kekelingan kau kerana aku menghormati semua bangsa tetapi sikap flip flop engkau ni menyebabkan engkau kelihatan spt seoarng yg mengidap Sindrom Down.
    Baca,lihat dan nilai secara realistik terhadap dua PM melayu Dollah Bodowi dan Najib Naga ni . Mari aku faktakan dgn kaedah Usul Fidh,

    "Menolak mudharat yg banyak adalah lebih baik dari mengambil manafaat yg sedikit"

    Kalu yg anti Tun M kata , mahathir penyebabnya cuba engkau nilai kemudharatan dan kemanafaatan yg terhasil dizaman belaiu. Engkorang nilai pulak manfaat dan mudharat olih Dollah Bodowi. Amati pulak mudharat dan manafaat yg dihasilkan olih Njib Naga.
    Buat satu perbandingan ilmiah.Berfikir secara intelek , janganlah engaku berfikir macam Parpundek ni tahap capati basi. Nesacaya engkau dapati Bahawa Dollah Bodowi membuka laluan mudaharat yg lebih besar kpd orang Melayu. Dizaman pak lah Suaram aanak Haram jadi Halal. dizaman P.Lah bodh .Ambiga terlahir. dizaman Pak lah bangang terlahir KJ,Rezaal Merican sepupu Parpundek,Aziz rahim yg semua tu mengusai tingkat 4 putra jaya....
    Kemudaratan ini ditambah lagi olih Najib Naga yg dikuasai olih Flom (1st lady of Malaysia) yg terkenal dgn Summit tak sedar dek untung lagi tidak bermanfaat langsung.Dgn jiwa liberal Najib yg iqra pun tak habis baca, cuba nak menghidupkan 1Malaysia yg disangkanya Intelectual View,malangnya hari ni dah nampak hasilnya , Cina diutamakan Melayu dibelakangkan. Bayangkanlah Projek Masjid, India yg dapat,kontraktor Melayu dah 5tahun makan pasir. Nasihat aku pada kontraktor Melayu, carilah kerja lain ,sesungguhnya Najib Naga telah menutup pintu rezeki kalian.
    Kebangkitan Melayu dalam memboikot barangan Cina adalah satu tindakan bijak dari golongan Blogger. Najib mesti dinyahkan dari politik Melayu ,mari kita sibukkan dia dgn meramas breast rosmah tercintanya.
    Parpundek kona baring ni, baca je lah blog ni sebagai "BLOG RAJA LAWAK TERHEBAT ALAF INI"...

    Wave of Malay movement just begun.

    ReplyDelete
  25. kau parpu flip flop mcm lah bodoh juga.ah jib gor tak layak memimpin malaysia.apa yg ada dlm otak dia masa mansuh isa dgn akta darurat??tak fikir ke depan langsung,otak sejengkal macamana blh jadi pm??sekarang penyamun2 yg dilepaskan berkeliaran.sapa nak jawab tu??

    ReplyDelete
  26. 1. Kerana UMNO Negara Singapore Tergadai Pade Lee Kuan Yew.

    2. Kerana UMNO Pulau Batu Putih Tergadai Pade Singapore.

    3. Kerana UMNO air terus dijual 3sen Seribu Gelen pade Lee
    Kuan yew.gila!! Rakyat johor bayar mahal.

    4. Kerana UMNO , Malaysia Takut Roboh Tambak Johor.

    5. Kerana UMNO, Habis Teradai Tanah KTMB Tanjong Pagar.dah tak ada dah tanah melayu.

    6. Kerana UMNO Habis Tanah Melayu Johor digadai Pade
    Singapore.

    7. Kerana UMNO Wilayah Iskandar akan jadi Wilayah Singapore.

    8. Kerana UMNO Ekonomi Singapura akan Terus Mengatasi
    Malaysia.tgk nilai ringgit skrg ni.

    9. Kerana UMNO Syarikat Malaysia akan terus dikuasai
    Singapore

    10. Kerana UMNO Matawang Malaysia akan Terus Jatuh
    dan Warga Singapore Akan Sentiasa Membeli Belah
    Hartanah, Saham dan Barangan Keperluan dgn Harga yg
    Murah di malaysia.

    LEE KUAN YEW Sentiasa Berdoa UMNO akan Terus
    Memerintah malaysia..""

    ReplyDelete
  27. Bro 9:01
    Lu minta jadi warganegara singapork je la bro....jadi tukang cuci buntut L.Kuan Yew

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!