CILI KASI TARUK! MISTERI DISEBALIK PERLANTIKAN ANAK NAZRI DAN REGINA LEE!

Menteri Pelancongan Nazri Aziz melantik anaknya sebagai Pegawai Khas di pejabat Kementeriannya.
Zamkata:

“Hal ini hanyalah menambahkan masalah kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib yang popularitinya semakin menurun setelah pihanraya ke-13 sekalipun beliau boleh menjadi pilihan popular parti.
.
Tetapi kemenangan pilihanraya umum tidak bergantung kepada hanya ahli parti sebaliknya dari kalangan rakyat biasa yang tidak berkepentingan.
.
Nazri nampaknya tidak concern dari segi persepsi ramai sedangkan kemerosatan Umno dan juga BN adalah lebih dari segi persepsi dan bukan dari fakta yang sebenar. Persepi telah bangun menjadi opinion.
.
Nazri bercakap dengan sombong dan bongkak yang memberikan gambaran seolah-olah tidak ada siapapun yang berhak untuk menggugurkannya dari jawatan menteri. Tidakkah dengan caranya itu orangramai memikirkan ‘oh dia kebal, dia orang Najib’.”
Sedutan daripada blog Tan Sri Zainuddin Mydin

KJ juga kebal agaknya

Jadi tak mengapalah jikalau Khairy Jamaluddin pun menambahkan masalah kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib.

Menteri Belia dan Sukan itu telah melantik Regina Lee – sebilah Scissorati pro-DAP sakan – untuk menjadi setiausaha akhbarnya walaupun dibantah banyak kerat orang Umno.

“KJ is ‘my’ Minister,” dibayangkan Regina (lihat tweetnya di bawah).

Jawatan bagi si evangelista Regina Lee untuk syok sendiri konon berkuasa dan bukan untuk berkhidmat kepada rakyat.

Twit @vangeyzel yang berbalas tweet dengan Regina ialah seorang Loyar Burok.

reginalah vangeyzel No politico staffer
reginalah Wah A menteri (not mine) wants

House PK: Ini aku petik dari blog Helen Ang, aku setuju dengan apa yang diperkatakan oleh Zam dan Helen dalam hal ini. Kenapa perlu double standard kan? Anak Nazri ni aku tak perlu cerita la semua tahu betapa GANAZnya dia.

Cuma satu perkara je aku tak faham, apa kelebihan Regina Lee ni? Aku dok tanya kawan-kawan reporter yang lain dan aku siasat betina Cina ni, aku dapati Regina ni bebal nak mampos dan anti Tun Mahathir, anti estab;ishment, anti PM dan bermacam anti lagi la, kadang-kadang dia sendiri tak tau apa yang dia anti. Ini bukan aku kata tetapi kengkawan dia yang pernah kerja sekali kata.

Apa motif Khairy ambil dia ni? Dia ni bukan la brilliant pun? Aku pelik, ramai dah nasihatkan dia tapi dia tetap nak jugak Regina, kenapa ek? Why? Siapa boleh tolong jawab?

74 Responses to "CILI KASI TARUK! MISTERI DISEBALIK PERLANTIKAN ANAK NAZRI DAN REGINA LEE! "

  1. Kalu tak tau apa bestnyer Regina ni baik kau diam Parpu!
    "hanya Johari mengenal Maniam"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya melayu liberal mengenal cipap cina najis mughollazoh

      Delete
    2. ParpunDek ni cakap je lebih.Kalau Ah Jib Ptuii hantar Pegawai Khas ala-ala Regina KJ Lee untuk manage blog House Of Keling ni mau tersipu-sipu malu kambing gurun dibuatnya.Lepas tu terus buat Open Declaration menyokong Regina Lee.

      "Weeiiii....Regina Lee memang cun dan cekap buat kerja Weeeiii..."

      ButoH.

      Delete
    3. Hanya melayu liberal mengenal cipap cina najis mughollazoh

      """""""""""""""""''''''

      Najis mughalazah hanya anjing dan babi, cipap cina tidak termasuk dalam golongan najis itu....

      Rujuk pada kitab fekah fiq manhaji dalam bab taharah...

      Delete
    4. Kalau dah makan zat babi, yang keluar pun zat babi lah bodoh. Najis mughollazoh jugak. Bangang punta Ostat Batu Api.

      Delete
    5. Air cipap berzat babi.. Sounds delicious..

      Delete
    6. Anonymous August 18, 2013 at 9:54 PM

      Kalau dah makan zat babi, yang keluar pun zat babi lah bodoh. Najis mughollazoh jugak. Bangang punta Ostat Batu Api.

      """"""""""""""""""""""""""""""

      Kitab fekah mana yang kata gitu...

      Siapa yang mengajor kau dalam bab fekah ni?

      Delete
    7. Ostat bodoh batu api, kalau SEGALA_GALANYA diceritakan dalam kitab fekah, tak ke tebal nak mampos kitab tu?

      Habis OTAK ko tu letak mana tak boleh fikir sendiri? Contohnya, dalam kitab FUCKah bangang pujaan kau tu ada cerita pasal hukum guna Facebook tak? Hukum melabur dalam saham futures ade tak? Hukum guna vaksin ade tak? Hukum derma darah ade tak? Takde kan? Dahtu gunalah otak sendiri nak fikir kalau dah takde.

      Bukan segala-galanya kene belek kitab kencing ko tu.

      BODOH!

      Delete
    8. Kesian anon 3:32pm...sama macam perdana menteri dia, budak sekolah tanya bab taharah pon tak boleh jawab....tak belajar fekah ke.....

      Nama kitab pon tak tahu, siapa yang ngajor pon dia tak kenal.....jangan lupa pulak istinjak, nanti tak sah solat...

      Delete
    9. Batu api ni kalau takde kitab fekah...taik pun dia makan

      Delete
  2. PAU 2013 ini Nazri habis lah. Tak guna punya melayu. UMNO lagi mau simpan kah ini macam punya orang ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Nazri je habih, dgn Najib ptuihhh sekali kasi turun. Gaya macam Cinabineg, nak backing Nazri konon, lepas tu cakaap macam keling berbelit-belit...Aku nak tengok parpu pundek....Selepas Najib naga ni turun, dia nak buat deklarasi apa pulak.....Deklrasi supaya Samy Vellu dibawa masuk ke dalam UMNO....Parpu.....Parpu.....pundek lah lu ni...

      Delete
  3. Kj mcm idola nya si B.A.B.I tu suka china doll.

    ReplyDelete
  4. Ini buat aku malas nak pangkah umno lagi. Kita pilih mereka untuk masa melayu dan negara. Tpi mlgnya ada dua tiga org dah lupa diri dan Bongkak...

    ReplyDelete
  5. Cakap.lah apa pun, ingat kj dan nazri kisah ke. Mereka dah kaya, ada kuasa pulak tu so ikut suka dia org lah nak buat apa. Peduli apa dia org dgn pandangan or pendapat org lain. Inilah masalahnya bila pemimpin dari golongan bangsawan yg kaya tak pernah rasa hidup susah. Nazri lagi lah, riak dan sombong. Najib dan menteri2 tak pernah baca blog dan tak pernah ambil tahu rungutan dan pendapat rakyat tu sebab org dah makin menyampah dgn umno. Umno hak.org melayu bukan milik pemimpin yg diangkat rakyat so jgnlah berlagak sombong. .Anak nazri tu bukan ke ada byk cerita negative pasal dia dlm internet. Nazri nak groom dia ambik tempat dia di padang rengas bila dia pencen ke? Nazri masuklah bertanding utk MT umno nak tengok ada sokongan tak dari ahli. Jgnlah berlagak sombong dan riak kalu Allah na ambik nikmat dari dia sekelip mata je boleh berubah. Kaya bukan milik kita, ia milik Allah so jgnlah riak sgt bila buat statement. Kj, bodoh sgt ke org.melayu tak layak jadi SU akhbar awak? Smpai bila melayu kena berkorban utk ambil hati bangsa lain yg tak pernah bersyukur dgn nikmat dan sikap bertolak ansur org melayu. Ingat org cina ni suka sgt dgn awak ke? Cukup2 lah menyakiti hati org melayu ni. Pemimpin melayu pun tak boleh jaga kepentingan melayu apalagi yg bukan melayu. Kalu terrjadi apa2 pemimpin2 ni dah kaya raya boleh gi luar negara. Yg lain jadi apa? Nak jadi mcm org.Palestine?

    ReplyDelete
  6. Aku juga semakin menyampah dgn pemimpin2 Umno krn tak sensitif langsung dgn sentimen Melayu dan Islam. Semua org kenal siapa Nazri dan anaknya yg suka guna tangan dan kaki bagi menyelesaikan masalah. Patutnya org yg lebih suka guna tangan dan kaki dari otak mcm mereka disimpan dlm zoo saja bukan disimpan dlm parti yg memerintah negara.

    Satu lagi yg aku tak puas hati ialah ketika org Islam sekarang sedikit emo dgn tindakan regim tentera Mesir yg membunuh org2 Islam di negaranya, kepimpinan Umno yg kononnya memperjuangkan Islam buat tak kisah saja dgn isu org Islam di Mesir. Kalau negara seperti Ecuador dan Venezuala yg dipimpin oleh org Kristian tak sanggup melihat kekejaman itu, malah 2 hari lepas Ecuador dan Venezuala tlh memutuskan hubungan diplomatik dgn regim tentera Mesir yg pro-Israel itu, mengapa pemimpin2 Umno yg memerintah Malaysia buat tak kisah saja dgn isu yg sangat menyakitkan hati org Islam ini? Sekurang-kurangnya kalau ada sedikit telur di dalam seluar tak bolehkah PM panggil sidang Parlimen dan mengutuk regim tentera Mesir? Kalau kerajaan Indonesia yg sedarah sedaging dgn kita berani kutuk kekejaman kerajaan Mesir, tak kan kerajaan Malaysia penakut sehingga ke tahap segila ini? Tak perlulah takut sangat dgn Amerika dan Israel dan tak perlulah juga patuh sangat dgn nasihat penasihat Yahudi di dalam APCO....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas dan PKR sensitif ke?

      Delete
  7. Kes mesir bukan sepertimana yg kita sangka!!

    Yg menberontak,berdemo jalanan dan kene tembak tow adalah pengikut2 ajaran sesat Sufi Kristian dan Syiah Majosi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau yang berdemo tu sesat ke apa ke..tapi tetap dia beriman pada yang satu ALLAH..apa hak tentera Mesir mencabut nyawa yang tentunya hak ALLAH..kalau keluarga kita sesat kita harus bunuh dia ke? kalau kerabat kita jahat sekalipun kita kena pulaukan dia ke? nama pun manusia..

      Delete
  8. Ada najib kisah ke psl nazri dgn kj...? Najib lebih perlukan dua mamat ni dari marhein mcm blogger2 ni... Haa... Haa... Lu pikir la sendiri..

    ReplyDelete
  9. Saya bukan ahli umno tapi saya nak biarlah najib tahu bahawa Salah satu sebab bn Akan jatuh lagi selepas ini karana Nazri Dan kj. Ini Persepsi Dari rakyat biasa macam aku ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....2 org yg bongkak....rakyat diakar umbi dah mmg meluat dgn kepimpinan dlm UMNO sekarang yg lebih penting diri sendiri. KJ tu mcm hampeh...kat pejabat bkn apa dgn kata2.."Ini KJ laaa...KJ" apa besar sgt ke dia sampai riak sebegitu.
      harap masa pemilihan KP UMNO nnt dia ditumbangkan je baru le nak hilang sikit rasa riak dia.Strategi yg salah bila cuba jd tangan ghaib ttg buku the awakening tu....hahahahaha...pucat lesi nak jawab. tak sabar nak tunggu Tun M jawab.

      Delete
    2. sumpah, umno akn hancur lebur bila tiba masanya. Hnya celaka berdua ni akan ketawa berdekah2!

      Delete
  10. Allo ahli umno pukimak semua..lantak la nazri nak lantik anak dia pun..ahli umno bawahan mcm korang x layak bersuara kerana taraf korang semua mcm paria dlm umno..nnt nazri bagi 500 sorang pasti semuanya diam..ahli umno pukimak mcm korang yg menaikan nazri ni.pastu korang nak bising..najib pun sokong nazri..korang ahli paria umno nak bising2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. allo pukimak anjing anjing PR... ko nk menyalak hal umno ape hal ..ko sapa ..taraf ko tahap anjing jerr barua PR.. tau lo ko bangga ngan tuan ko sicina DAP tu.. baru dpt tulang seketul dh nk menyalak.. tonggong nyer barua PR

      Delete
    2. Anon 12.31 p.m.

      Sedap ayat lu. Lu ni memang spesis anjing & babi tahap najis haramjadah. Standard lu serupa Red Bastard Army.

      Go lick your own pussy. Arsehole.

      Delete
  11. Inilah masalah pemimpin UMNO Melayu sekarang. Setelah jadi senang atas jalan UMNO & undi orang Melayu, ramai pemimpin Melayu Liberal lupa daratan, malah melebihkan puak cina & keling..Rata-rata semua pemimpin UMNO sekarang adalah penganut fahaman Liberal sesat lagi menyesatkan yg menyetarakan agama dan bangsa. Gara-gara fahaman sesat ini, DEB telah di”anaKHARAMKAN”. Mereka terlupa yang mereka naik atas DEB wawasan Tun Razak & Tun Mahathir. Ramai pemimpin Melayu generasi Liberal sudah kehilangan roh Melayu. Nak harapkan PAS, dah siang siang lagi ugama pun PAS sanggup jual. Nak harapkan PKR Liberal, memang sah langsung tiada roh Islam/Melayu. Nak harapkan DAP samalah seperti harapkan Yahudi.

    Sempena bulan Syawal ini, saya menyeru golongan Melayu terutama yang sudah kaya dan lupa diri supaya insaf bahawa bangsa Melayu masih mundur dalam segala segi terutama ekonomi dan pendidikan. Kalau tidak mahu membantu bangsa sendiri pun, sekurang-kurangnya janganlah memperlekehkan bangsa sendiri dan menuduh mereka rasis kerana mempertahankan keistimewaan yang ada hanya atas kertas sahaja serta menafikan pula hak mereka untuk turut sama maju seperti anda. Kepada para alim ulama pula terutama yang condong kepada parti pembangkang, saya berharap akan sedar bahawa pendidikan agama sahaja tidak mencukupi untuk memperjuangkan nasib bangsa Melayu di negara ini. Insaflah bahawa bangsa Melayu tidak boleh survive di negara mereka sendiri dan bersaing dengan kaum lain jika hanya arif dalam ilmu agama semata-mata. Pembangunan hedaklah seimbang dari segi rohaniah maupun fizikal.

    Oleh itu, janganlah cuba mempertaruhkan apa yang ada iaitu cuma sedikit keistimewaan pada bangsa Melayu mahupun peralatkan agama demi untuk memikat kaum bukan Islam demi memperjuangkan politik sempit anda.
    Kalau kita tidak pandai mentadbir negara, silap-silap bukan sahaja bangsa Melayu akan mundur malah negara sendiri akan hancur kerana dipermainkan oleh bangsa asing yang lebih maju di peringkat antarabangsa mahupun global. Kepada kerajaan pula, khususnya Najib, saya berharap akan ada perubahan terutama dalam mempelajari kesilapan yang lalu dalam membuat sesuatu keputusan sama ada dari segi politik dalaman negara mahupun dengan negara luar termasuklah perjanjian dua hala dengan negara asing.

    Cukuplah kerajaan zaman Tunku Abdul Rahman melakukan banyak kesilapan (sehingga Spura terlepas ke tangan cina) dan kejadian malang 13 Mei 1969. Sepatutnya kesilapan-kesilapan itu tidak berulang lagi hingga ke hari ini, bila cina sudah berani biadap & semua bandaraya & P. Pinang jatuh ke tangan cina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi othaman ahli pas...engko tak layak nak bersuara dalam hal parti keramat orang melayu ni...tak payah nak bertopengkan ahli umno.... tak payah nak berlindung dibalik nama tun m demi memecah belahkan umno....pada aku anjing kurap dijalanan lebih baik dari manusia munafik macam engko....

      Sekian...

      Delete
    2. Ini lagi sekor... berapa ramai anak muda Melayu yang kamu dekati, beri pekerjaan, bagi tusyen? Apa sumbangan kamu pada negara selama ini? Sekurang-kurangnya saya pastikan pelabur asing memenuhi kehendak DEB, bayar cukai dan beri peluang pekerjaan kpd anak muda Melayu di semua peringkat jawatan.

      Delete
    3. Ko kelentong apa ni pak man ... ko menaip dlm mimpi atau mengigau? Kesian orang tua ni meroyan sasau sbb kuat berangan jadi menteri ... Ko simpan sajalah mimpi ko tu, sdgkan zaman mat dey pun orang tak nampak ko, ni nak menyalak zaman pasca mat dey ... jgn jadi anjing gila pak man woi ...

      Delete
    4. Othaman jangan berasa diri tu banyak sangat buat jasa...tun m yang othaman puja tu pun tak suka bila orang puji dia melambung lambung...dulu dia paling marah kalau orang laung 'hidup mahathir..!' itu tun m... kalau othaman buat jasa taraf tun aku rasa mau semua orang dipaksa sujud di kaki dia

      Delete
    5. Anon Aug 18 PM, 10:18 PM @ 10:25 PM....

      Seseorang itu tak perlu menjawat jawatan menteri untuk menabur bakti pada bangsa dan tanah air. Sebagai Pengarah Korporat Sumber Manusia/Pentadbiran dan wakil pengurusan kualiti (Quality Management Representative), beratus anak muda Melayu saya beri peluang pekerjaan di Sumitomo Corpn, Fraser & Neave, Malaya Glass, Yardley of London, PT Indofood International Corpn & Aida Manufaturing (Japan). Selain itu saya juga pernah menjawat Ahli Panel Mahkamah Perusahaan mewakili Persatuan Majikan-majikan Malaysia; dan juga Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Penasihat Institiut Latihan Perindustrian(ILP) Pasir Gudang.

      Delete
    6. Pam Man,teruskan usha murni itu.setiap melayu islam MESTI gunakan kuasa yg ada, walaupan sedikit lama2 menjadi bukit..

      Bangunlah wahai bangsaku..!

      Delete
  12. Bersyukurlah kepada kerajaan yang sedia ada.

    ReplyDelete
  13. 1.akai tak dak punya olang!!memangla anak nazri namewee tu tak dibayar gaji atau elaun!!duit "rasuah" tujuh keturunan pun tak habis dimakan!!
    2.soalnya kuasa!!bila berada di kementrian yang sama dengan bapak dia!!dia akan tunjuk kuasa melebihi pak dia!!arah itu dan ini!!bayangkan budak mentah sekoq tu akan arat itu dan ini puak-puak gred 48,52,54 dan JUSA di kementrian yang terlibat!!
    3.bodoh punya orang yang kata tidak salah anak nazeri kerja disitu asalkan tidak dibayar gaji dan elaun oleh kerajaan!!cehhh!!bodoh punya orangggggg!!!

    ReplyDelete
  14. Kalau ada orang yg baru shj follow blog pk ni, mungkin dia akan nampak spt ramai yg anti najib & kj ... sebenarnya tak betul. Aku dah agak lama mengikuti blog ni, dan aku dapati yg betul2 anti najib & khairi ada dua ekor shj. Sekor bernama othaman ahmad, tetapi dia ada juga buat posting dgn anonymous dan kadang2 dgn anonymous berlapikkan nama mohamad nasionalis melayu. Sekor lagi bernama reentry yg juga sekali-sekala keluar dgn nama anonymouse. Dua ekor ni dulu aku pernah hentam teruk sampai mengigau malam (nightmare), ingatkan dah serik dan insaf, tapi masih ketegar dungu. Tunggulah bila aku lapang semula, tahulah aku nak ajar dua ekor ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ► Kau delusion apa ni BAHDOL.Sepanjang aku post comment kat sini tak pernah sekali pun aku pakai Anonymous macam kau yang acap kali pakai Aonymous Onani nickname.Orang yang dah lama follow blog ParPundeK ni pun tahu banyak sebenarnya yang meyampah dengan Ah Jib n The Gang.Yang sokong Ah Jib dua tiga kerat orang yang sama menyamar jadi macam-macam watak dan karakter.Dulu ada la sekali masa ParPundeY buat Open Declaration Taik turun la ramai-ramai Machai Ah Jib budak hingusan yang telah dibayar puji Najib melambung-lambung main gendang mengalahkan Michael Jakson.Wargghhhh....Kah..Kah...!!!

      ► Kau jangan nak bermain PERSEPSI dekat sini.REALITINYA banyak orang dah meluat dengan Ah Jib n The Gang.Omar Ong Punaisihat,KJ Lee + Regina Lee,Nazri Namawee Jonker Walk dan lain-lain lagi.Kau hidup di alam fantasi dan tidak berpijak di JAMBAN NYATA.PTuiiiiHHH...!!!

      Terima KaseeYYYY....!!!!!!

      Delete
    2. Sdra Reentry Capsule....

      Selain biadap dan kurang ajar, budak mentah liberal (anon 1:27PM) ini perasan dan syok sendiri. Bila masa pulak dia hentam kita sampai kita mengigau. Yang saya tahu banyak hujah dan soalan saya dia gagal untuk jawab. Kini dia juga pula menuduh kita menyamar sebagai Anonymouse, sedangkan berpuluh kali saya mencabarnya supaya memakai nama sebenar kalau memang dia di pihak yang benar. Baru-baru ini dia menyatakan, "Mana ada rakyat muak...kalau muak pru13 lagi dah kalah...tak payah nak membohong...aku ahli umno sejati tak bergoyang laa dengan mainan psyko murahan macam encik muhamad ni".

      Kini saya cabar dia dan disaksikan oleh semua pembaca blog :-
      1.Jika dia benar ahli UMNO, sila kemukakan no. keahlian UMNO nya.

      Mari kita lihat apa reaksinya.

      Othaman Ahmad
      No. Ahli UMNO : 00320553

      2.

      Delete
    3. Datuk Seri Idris Jala, who is also a former MAS managing manager, to explain the latter's suggestion for the national carrier be sold off. Earlier he said that MAS should be sold but not at a loss.

      Tak habis-habis orang Liberal Najib menggadai & menjual harta kekayaan negara. Kini si roti Jala nak jual MAS pula. Dia nie juga macam Khairy, Omar Ong, Kalimullah.... semua inner circle Najib.

      Delete
    4. Kepada othaman...tak payah nak jaja sangat nombor keahlian umno tu....wan azizah bini anuar,khalid ibrahim antara yang ada nombor keahlian tapi diorang sekarang jadi penentang umno...

      Soalnya othaman ni umno jenis mana ?....Munafik

      Delete
    5. AnonymousAugust 18, 2013 at 5:21 PM
      Kepada othaman...tak payah nak jaja sangat nombor keahlian umno tu....wan azizah bini anuar,khalid ibrahim antara yang ada nombor keahlian tapi diorang sekarang jadi penentang umno...

      Soalnya othaman ni umno jenis mana ?....Munafik
      ===================================================
      Apa sebabnya anda masih berselindung di sebalik Anonymous jika anda berjuang du pihak yg benar? Adakah anda benar-benar ahli UMNO? Saya tidak berselindung, semuanya dah saya nyatakan dari biodata, sejarah hidup, pengalaman kerja dan pendidikan saya. Anda apa yang ada, kecuali pembohongan dan fahaman liberal sesat. Berapa banyak sumbangan anda pada negara dan bangsa? Berapa banyak anda bayar income tax selama ini?
      Itulah...kalau kail hanya sejengkal, umur baru setahun jagung, janganlah berlagak pandai dan kurang ajar...!!! Cakap kamu hanya kosong belaka, bila dicabar tak berani pulak sahut.

      Delete
    6. Dua ekor anjing gila ini memang susah nak berhenti menyalak, melainkan ... dammm ... mampos terkangkang ... itu saja obatnya ...

      Delete
    7. Betullah mcm yg diperakui oleh Si Kongkang Lalok tu (2:16pm), masa parpu buat declaration sokong najib, mcm hujan turun penyokong2 najib sampai terkedu si kongkang lalok dgn Si Seman apam balik ... terus lari sembunyi menyepi. Namun kerana tak tahan dgn pujian bertubi2 terhadap najib, mereka muncul juga sekali sekala dgn samaran pelbagai identiti sekejap ‘en mohamad nasionalis melayu’, sekejap ‘ahli umno titiwangsa’, sekejap ‘another senior citizen’, sekejap ‘mat kedah’, sekejap ‘alkahfi’ ... kononnya nak tunjuk ada ramailah juga penentang najib ... ha ha ha ... sudahlah kongkang lalok dan seman apam balik ... kamu berdua nggak ubah persis anjing nyalakin bukit aja ...

      Delete
    8. Tuan Othaman Ahmad,

      Kita tengok siapa yang gila.Kita ke atau Anon BIOL ni yang gila.Kita dan lain-lain rilek jer dia jer yang macam Cacing Kerawit Jibraun yang kepanasan.Lepas tu ikut style YAHUDI pulak main tuduh-tuduh kita menyamar jadi berbagai karakter dalam komen blog ni.Padalah dialah KEPALA TAIK yang jadi bermacam-macam karakter untuk nak nampak kununnya supporter NGENTOT dia ramei.Lepas tu syok sendiri kunun kita ni TRAUMA dengan bedilan komen dia yang lepas-lepas.Warggghhh...Kah...Kah..!!!
      Aku baca komen ngko dengan geng-geng BIOL kau tu sambil senyum terkentot-kentot je la woiii.

      Komen dia August 18, 2013 at 9:32 PM yang kat atas ni dah terserlah dialah yang bertukar-tukar jadi macam-macam karakter.Mula-mula atas tulis BM lepas tu last-last jadi Mat Indon GobBlok Penyet.Dung..Dang..Dung..Dang..macam orang giler.....PtuiiiHHH...!!!

      Warghhhh....Kah..Kah..!!!!!

      Delete
    9. Org2 bodoh berfahaman liberal shj yg bagi komen mcm hampas.Tak nak cuba fahami apa yg org lain komen. Sy setuju dgn En. Othaman Ahmad.Kita bg pandangan yg kita dibawah ini nampak...mereka2 tu riak dan angkuh sbb rasa diri dah bagus sgt. Cuba jawab apa yg telah dikomen.
      Byk bersabar encik dan jgn berputus asa menegur apa yg salah dan perlu ditegur

      Delete
    10. Hai ... setuju dgn diri sendiri nampak ...

      Delete
    11. Syukur Alhamdulillah..... the truth always prevail.

      Terima kasih Anon 03:00 PM.

      Delete
  15. untung gila kj dpt regina lee. puki segar tuuu!!! Bertuah badan dpt palat cina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn runsing KUASA RAKYAT akan tentukan smue ni...

      Delete
    2. Melantik orang DAP macam Regina Lee sebagai Setiausaha Akbar Menteri Sukan adalah ibaratkan menyimpan gunting dalam lipatan. Tapi bagi penggemar KJ itu tindakan bijak untuk menghancurkan UMNO/Melayu dan menegakkan konsep Malaysian Malaysia atau 1Malaysia.

      Delete
  16. kj perlukn buah fikiran dn buah dada regina lee bagi meramas dn mengimbangi kuasa Tun M dan Muhkriz..dh sememang trmasuk dalam perjanjian dn komisyen kj bila mnjual aset negara kepada singapork perlukn org yg berkepentingan dgn PAP..Skrg baru jaga KBS lps ni kalau jd menteri kdn @ mindef...fikir2knlh..Kalau sygkn parti dn melayu..harus di singkirkn si kitol ini dari jawatan dlm Umno
    Nazri wanawee dh bt statement tknk pertahankn jawatan..apasal jd bacul mamat ni.kata org umno sokong dia..masuklh bertanding MT ni baru tahu langit tinggi ke rendah..

    ReplyDelete
  17. Wahai sang pencacai sekalian,
    Kalau dulu Dr Madey memberi kontrek besar kepada anak tetapi hang semua diam seribu bahasa kenapa kao nak membebel kerana anak Nazri menjadi SO kat Kementerian Perlancongan.

    Nazri hanya mengingkuti tauladan Musyridul Am UMNO. Sewaktu Dr Madey menjadi penasihat kepada Petronas cuba tepuk dada tanya selera - berapa billion kontrek diberi kepada Mokhzani.

    Meluat aku tengok munafik hentam Nazri tapi mendewa2 Madey

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahai pencacai, berapa billion kontrek diberi kepada mokhzani. sila la jawab. 1 billion, 2 billion, 3 billion. oh ya.. anda mungkin bengap tak tahu berapa. maklum la nama pun "ahli bank bayang bayang".

      Delete
    2. eNTAH Bingai Shadow Banker MONEY LENDER....
      Samakan TUN DR. M dengan Nazri Aziz
      Samakan Mokhzani dengan Anak Nazri yang bingai aku pun tak tau name dia..
      Jauh Panggang dari APi...jaga je lah bisnes ahlong kau tu...

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. sebab tu Umno sedang dlm transformasi utk mnyatu padukn bangsa melayu tknk sesiapa jd duri dalam daging..klu anak nazri tu brkelayakan dn mmpunyai personaliti yg bagus apa salahnya.Ni bila minda nk berkembang lantik anak sendiri jd SO di kementerian sendiri klu di kem yg ln lainlh..Bukan mcm pencacai pr shadow banker ini pemimpin liwat pn puja lg,pemimpin spender koyak pn simpan lgi....pemimpin yg kesesatan dlm syiah pn diagungkn lg...sebabtulh Allah nk tk bagi peluang pembangkang perintah negara agar negara selamat dari anasir2 yg nk mnjatuhkn dn mmporak perada Islam...

      Delete
    6. Hakikatnya suma parti politik msia ni parti anak beranak

      Delete
    7. Shadow banker...
      bg bukti Tun M bg kontrak kat anak dia. jgn dok fitnah ya...

      Delete
    8. Mamat Nazri ni kalau tak silap aku dia nie sebenarbya Menteri Pelencongan dan Kebudakan. Sebagai Menteri, sekarang dia cakap bukan main eksyen lagi macam bouncer kelab dangdut tahun 90an. Dia betul loaded ke? Anak dia tak perlukan gaji kerajaan. Semua tanggung beres oleh Mamat Nazri sendiri, Heran...semua menteri Kerajaan ada gaya macam billionaire mengalahkan orang korperat dan ahli perniagaaan...!

      I rest my case & leave it to you guys to ponder.

      Delete
    9. Anti Shadow BankerAugust 20, 2013 at 6:01 PM

      Mengenai nazri Aziz ini telah banyak sgt issue yg negative yg melanda dirinya: mula mula ghairah menyokong namewee, bila situasi telah panas dia hentam balik si-anak cina itu, kemudian menyokong DAP terhadap tentangan arahan KM Melaka menutup jonker Walk, kemudian issue melantik anak dia jadi Pegawai khas di Kem Pelancongaan, bila keadaan telah panas dia corner baring kata anaknya itu tidak dibayar gaji, kemudian dia kata anaknya dibayar gaji dari wang sakunya sendiri, kemudian pula hal merobohkan surau ini. Inikah pemimpin Umno yg kita mahukan, seorang yg flip-flop, mengikut keadaan yg mana menguntungkan,tiada pendirian, dan mempunyai ego kesombongan yg keterlaluan. Umno telah lama meninggalkan cronyism tetapi Nazri Aziz tidak berpijak dibumi nyata, asyik asyik dgn kesombongan dan angkuh diri. Sambil di berkata: bahawa dia tidak peduli apa org nak kata asalkan dia senang dan puas hati maka dia akan lakukan apa saja. Inilah bentuk muka tak malu yg masih ada lagi dlm saf kepimpinan Umno. Disarankan kpd Perwakilan Umno yg akan menghhadiri Perhimpunan Agong nanti, "Pastikan org saperti Nazri Aziz ini di humban keluar dari Majlis tertinggi, selagi org saperti dia ini masih ada ramai Melayu yg tidak akan senang untuk menyokong Umno, dan org saperti Nazri inilah yg akan menjahamankan Umno dari dalam: Jadi jgn lupa singkirkan Nazri Aziz.

      Meluat aku baca entri shadow banker....!!

      Delete
    10. bukan aje si Nazri ni patut disingkirkan Najib pun patut di gantikan..2 N ni tak mendatangkan apa apa menafaat kepada bangsa Melayu..

      Kenapa bukan Islam sanggup menghina Islam? sbb perangai perangai suku sakat 2 N ni yang tak menghormati Islam..kalau dulu mana ada bukan Islam secara terbuka menghina agama Islam ..skrg berani sbb 2 N dan suku sakat nya telah memberi gambaran yang kurang elok sebagai penganut agama Islam...

      ..Islam dan Iman adalah berbeza..mengaku Islam tak semestinya BERIMAN...bila Islam hanya pada keturunan dan baka..ini la jadinya..

      Semuga Allah menyelamatkan Malaysia dari fitnah...amin amin

      Delete
  18. ██ PUNDEK KASI TARUK.AH JIB PUN SOKONG NAZRI JONKER LANTIK ANAK ██

    ► Pemain Gendang Cina Profesional Kuih Kastard Wassatiyah pun menyokong penuh tindakan Nazri Jonker melantik anaknya sebagai Pegawai Khas.Kali ni tukar statement pulak kononnya anaknya akan membantu dia di Parlimen Padang Rengas pulak.Tapi nama anak dia ada dalam Kementerian Pelancongan.Aku pun tak faham apa BABI-BABI ni cakap.Mungkin BABI sama BABI je kot faham sesama sendiri.Inilah akibat Ah Jib mendengar advise dari PUNAISIHAT.Najib langsung tiada pendapat dan pemikirannya sendiri.Kuih Kastard pun ada jatidiri sendiri.Ah Jib ni zero out teruss....!!!!!

    ► Ah Jib + Omang Ong n PunaiSihat,KJ Lee + Regina Lee,Nazri Jonker + Namawee Cina Bukit Babi 2.0,Hishamudin + Cium Keris Mintak Hampun Sama Cina(Sollii Aaa...Wa ada cium itu keris),Saipudin + New Taik Politik dan seterusnya....

    ► Ini PAU kita kasi TAPAU sama ini worang juga kalu.CHaiiiTTT..!!!!

    Terima Kaseeyy...!!!!

    Harap Tapau.

    ReplyDelete
  19. Ketua Pemuda UMNO ini langsung tidak berjiwa UMNO apatah lagi bersemangat Melayu.Dia macam Al-Juburit yang akan pergi ke sesuatu tempat untuk berkuasa,kuasa,kuasa dan kuasa.Jatuhkan psychopath ini dengan apa cara sekali pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sgt2. Lakukan masa PAU

      Delete
  20. Apakah ini yang Nuar Brahim suka? http://www.youtube.com/watch?v=QJnm8eL_UQ0

    ReplyDelete
  21. peringatan kepada pemimpin umno yang berkuasa

    perlembagaan umno FASAL 3
    3.4 Mempertahankan kedaulatan rakyat dan keadilan sosial dengan mengamalkan Sistem Pemerintahan Demokrasi
    Berparlimen serta memajukan EKONOMI RAKYAT MELAYU dan BUMIPUTRA khasnya dan
    rakyat Malaysia amnya.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Xd hal kes anak brnak ni kit siang,nuar,karpal,nik ajis,mahatir,pak lah yg penting komitmen bkerja..

      Delete
  22. Sudah termakan budi maka tergadailah body..lantak ko lah labu..esok esok kalau dah lemas boleh lah Regina Lee Abdullah..tut..tut..tut

    ReplyDelete
  23. Yang pasti Regina cukup cun la. Benda lain tak kisah. Dapat kalau apong dia jadi siput sedut.

    ReplyDelete
  24. Tak kisah lah dia nak lantik siapa pun. KJ itu dah kita masukan dalam Senarai OUT Stock untuk PAU 2013. Ramai lagi orang muda dalam Umno yang boleh ganti KJ. Kita kena ingat dia naik masa bapa mertua dia jadi PM. Sekarang bapa mertua dia dah jadi Kupang Tembaga. Maka KJ pun Kupang Tembaga juga lah.

    ReplyDelete
  25. Haha.. perlantikan anak nazri aku x berapa sokong..nampak mcm nepotisme.. tapi regina lee..aku sokong... sbb pemikiran kj ni pelik sikit... muslihat kuat die ni. Hihi.. bila cina bertuankan melayu. Bila musuh terpaksa akur kehendak lawannya. Atau mungkin jadi sebaliknya.. bila kuli menguasai tuannya..bila lawan mengalah pada musuhnya .. wallahuallam.. tgk la nnt sape yg mnguasai..

    ReplyDelete
  26. Penyedap dia lah tuhh

    ReplyDelete
  27. Konon nya liberal dan racist lah tu!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!