CILI KASI TARUK! LAGI CINABENG MENGHINA MELAYU DAN ISLAM - SAMPAI BILA KITA NAK BERDIAM DIRI NI?


Wah anak cina pukimak ni boleh tunjuk besar kepala dia! Hoi melayu belacan, tengok la Cinabeng pukimak ni, banyak sudah video anak-anak haram ni buat macam ni...ada anak melayu nak tegakkan kebenaran dimasukkan penjara. Cinabeng makin besar kepala sekaran ni.

Sebab dia tau ada AG dan pihak berkuasa yang dalam poket mereka. So sebab itu mereka berani nak mampos. Siap boleh panggil polis PUKIMAK lagi. Siap boleh kata BN confirm kalah PRU 14. Masih nak muka kat kaum CINABENG?

Perlu ke aku cakap lagi? Ingat ya, pencetus untuk Cina jadi besar kepala adalah Namewee dan penarikan balik undang-undang ISA serta EO...hancur sudah negaraku yang tercinta ini. Masih boleh diselamatkan lagi? Kena tanya Pemuda UMNO ni..kan ke mereka sokong EO dan ISA dimasuhkan, kalau ikut sarana Pemuda UMNO mereka nak hapuskan semua undang-undang kan?

59 Responses to "CILI KASI TARUK! LAGI CINABENG MENGHINA MELAYU DAN ISLAM - SAMPAI BILA KITA NAK BERDIAM DIRI NI?"

  1. Kalau isa ada semula pun jenayah belum tentu zero... jadi kita sebagai rakyat malaysia sama samalah galas tanggung jawab sayangkan negara cintakan keamanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib tak nak cuba laksana hudud, qisas dan taqzir ke?
      Cuba lah selama lima tahun, kalau tak berkesan untuk mencegah jenayah...maka guna pakai semula undang-undang yang ada.

      Delete
    2. Pundek lu batu api, sebelom ko nak try hududkan malaysia apa kata ko hududkan dulu batang konek Anwar penjubor dan Stopa Ali Spender Besar.

      Delete
    3. macam senang2 je nak laksana hudud. kena buat kajian mendalam baru boleh laksana hudud. Hampa geng Pakatan rosak nati kondem hukum hudud cakap video xleh jadi saksi dalam kes rogol. nak jugak pakatan rosak 3 orang saksi. terang2 bukti video dah ada , tapi perogol terlepas. kesian wanita yang kena rogol.

      Delete
    4. Pundek lu batu api, sebelom ko nak try hududkan malaysia apa kata ko hududkan dulu batang konek Anwar penjubor dan Stopa Ali Spender Besar.

      &

      macam senang2 je nak laksana hudud. kena buat kajian mendalam baru boleh laksana hudud. Hampa geng Pakatan rosak nati kondem hukum hudud cakap video xleh jadi saksi dalam kes rogol. nak jugak pakatan rosak 3 orang saksi. terang2 bukti video dah ada , tapi perogol terlepas. kesian wanita yang kena rogol.

      """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

      Faham sini elok2.....bukan semua orang bodoh macam yang kamu berdua bodoh.


      Delete
    5. ko mmg bodoh lah batu api!

      nak tanya, kalu ikut hudud apa hukumnya mengkafirkan umat islam tg lain tapi mengkalifahkan cinabeng?

      buduh punya penganut ajaran anjing PAS nih!

      Delete
    6. Assalamualaikum,

      Layarilah www.produkmuslim.info untuk mencari atau mengiklankan perkhidmatan dan produk

      Terima kasih

      Delete
    7. ko mmg bodoh lah batu api!

      nak tanya, kalu ikut hudud apa hukumnya mengkafirkan umat islam tg lain tapi mengkalifahkan cinabeng?

      buduh punya penganut ajaran anjing PAS nih!

      """"""""""""""""""""""""""""""""""""
      Jangan pernah berdebat dengan orang bodoh, karena mereka akan menyeret anda ke level mereka dan mengalahkan anda.

      Jika anda percaya bahwa apa yang anda lakukan itu baik dan benar, tidak perlu membuktikan apa-apa kepada orang yang tidak mengerti.

      Delete
    8. Org bkn tolak hudud, org tolak hudud ala pas ataupun alagapas!!! Beza tu lancau!

      Delete
  2. penjarakan cilaka namewee. lepas tu buang kerakyatan dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong hang.

      Delete
    2. hang nak penjara lagu mana, tokeh2 depa semua dah bela kak mah, ah ju bor plak kena ikut cakap bini dia, tu sebab cinabeng brani pijak kepala, dia tau ah ju bor x brani ambil tindakan klu kak mah tak benarkan, pi mampus la melayu..

      Delete
    3. Ko jangan buat fitnah dan cakap bukan-bukan di bulan puasa ni.nanti pahala puasa ko najib/rosmah yang dapa.elok lah ko buka puasa tu drp menahan lapar dahaga tanpa pahala.

      Delete
    4. Anon 4:16, apa yang Najib buat untuk bela maruah bumiputera yang dihina dengan begitu melampau oleh puak Cinabeng DAP selama ini?

      Lihatlah Namewee, Patrick Teoh, Melissa Gooi, lepas bebas selepas membuat penghinaan yang begitu tragis terhadap Islam, bumiputera serta institusi negara ini termasuklah lagu Negaraku.

      Begitu juga dengan Red Bean Communist yang setiap hari menghina itu dan ini, membuat kekacauan pun tidak dipedulikan oleh Najib dan kuncu-kuncunya.

      Najib, Khairy, Hishammuddin, Nazri Aziz, ingatlah dalam pemilihan parti hujung tahun ini, kamu semua akan diusahakan supaya tumbang jika kamu semua masih berdegil untuk bertanding lagi. Malahan kepada Najib, jika ada sekatan secara langsung atau tidak langsung untuk menyekat pertandingan jawatan presiden, ingatlah protes golongan muda yang akan marah dengan perbuatan kamu ini, serta ingatlah jika ramai golongan muda mengalihkan sokongan daripada UMNO dan Barisan Nasional kepada Pakatan Rakyat, ingatlah, itu semua kerana Najib yang kemaruk kuasa hingga menjahanamkan parti sendiri.

      Perpecahan dalam UMNO akan berlaku jika Najib masih mahu bertanding dan menyekat orang lain melawan dia. Ingatlah ini semua.

      Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. penjarakan cilaka namewee. lepas tu buang kerakyatan dia.

      """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""

      Tangkap dan bunuh cina sekor ni.....bukan susah sangat pon!

      Delete
  3. Pemuda umno lemah di sebabkan ketuanya lemah
    ...
    Kalau KJ jadi presiden alamat melayu mengemis dan ditindas dlm negara sendiri(Tanah Melayu)
    Sebagai mengembalikan semula moral kedaulatan bangsa Melayu kita semua hendak lah bersama sama menggunakan semula perkataan Tanah Melayu bagi merujuk tanah semenanjung di dalam urusan harian kita.
    Percaya lah secara psikologi nya mereka akan mula menghormati orang melayu dan orang melayu akan merasa bangga dan confidence bika bersemuka dengan bukan melayu.
    Vote najib out vote KJ out

    ReplyDelete
  4. sudah2 lah bro,tkyah melalak dlm blog bkn dpt apepn,akui sajalh najib kerajaan semakin lemah sbb tuu dyorng bsr kpala, cuba klo meLAYU yg buat cpt je ddkwa. Apakh teori RAHMAN akn jadi kenyataan?

    ReplyDelete
  5. dari kiraan org x berpelajaran la. 500,000 ringgit diberi kpd 1 ribu org, boleh mkn nasi lemak (yg standard la) sebungkus selama setahun. Mangkuk mana yg bg sebyk tu suruh buat wayang Nasi lemak.

    ReplyDelete
  6. Kalau Pakatan yg pegangan Putrajaya confirm Cinabeng bermaharajalela.PAS dan PKR semunya menang kerana undi Cinabeng,apa yg diorang boleh buat terhadap Cinabeng,awal-awal lagi Cinabeng dah rasuah undi pada mereka.Sekarang BN menang dgn undi Melayu pun Cinabeng besar kepala dgn maki hamun pada pihak berkuasa.Lemah-lemah Najib pun Umno masih kuat dan menang dgn undi Melayu.Lemah-lemah Anwar dan Hj Hadi,PKR dan PAS harapkan subsidi undi Cinabeng utk menang.Muka tak malu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru2 ni MB Johor, Khalid Nordin bagi RM1juta kpd satu sekolah vernacular Cina di Johor sempena sambutan 100 tahun ulang tahun sekolah tu. Kalau bagi dekat sekolah agama atau sekolah pondok lagi baik.

      Delete
    2. ► Apa!!!!!SATU JUTA untuk Vernacular Cina Totok.Aku rasa nak main Gendang Cina Dung...Dang..Dung..Dang..bila dengar berita ni.

      ► Kepada House Of ParPundeK elok kau buang lah logo satu sekolah untuk semua tu kat belah kanan blog roll kau tu.Kau dah buat Open Taik Declaration menyokong Ah Jib Gor Head Gor Stand.For your information Ah Jib Ptuii adalah pendokong kuat sekolah vernakular.

      ► Dulu sebelum PRU Perkasa dan NGO² Bumiputera yang lain ada keluarkan statement yang Cina ini adalah kaum pendatang.Tup..Tup..Ah Jib Gor turun bagi ucapan depan orang Cina kata kaum Cina bukan lagi golongan pendatang.MELOPONG semua NGO² Bumiputera dan Perkasa tu.CHaiiTT..!!!

      Delete
  7. itu sebab bila mengundi aku ngundi orang melayu atau Islam je.

    aku tak kira parti.... tp melayu2 bodoh undi ikut parti... lebih2 lagi makcik dan pakcik FELDA. Calun Lanun naik tongkang makan babi pun depa undi asalkan dacing.

    bukan aku benci cina, cuma tak percaya je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda salah. Kalau setakat undi org melayu tapi parti tu pulak sekongkol dgn cinasial dapp maka undi anda sama mcm undi dapp.

      Mmg BN Umno banyak kekurangan tapi buat masa sekarang ialah yg terbaik buat kita org melayu. Teruskan sokongan anda pada umno dan insyaallah Malaysia kekal jadi TANAH MELAYU selamanya.

      Delete
  8. Cina buat apa pon tak kesah...kalau melayu cepat je PBT ke Polis ke amek tindakan....kerajaan lembik. Najib lembik. Nazri asek sebelahkan Cina....Najib simpan Nazri dan ikut je telunjuk Nazri....apapon takleh buat....semua keputusan Najib hingga ke hari ini tiada yang tegas dan boleh dibanggakan untuk naik martabat Melayu!!! Pemimpin Melayu apa ni!! Kalau tak mampu bagi la Muhyiddin buat keputusan....ko tu step down je la najib...ha masa tu ikut la apa rosmah cakap...Skunk ni nak popular gi la jilat kaki cina....macam cina nak layan!!

    ReplyDelete
  9. Najib masih lagi tidak isytihar perang keatas cina, walaupon cina dah terlalu kurang hajar.
    Begitulah baik nya najib razak

    ReplyDelete
  10. bunuh tembak sampai mati semua cina DAP dan yang tidak hormat MALAYsia dan Undang-undang serta perlembangaan MALAYsia.

    ReplyDelete
  11. bunuh tembak sampai mati semua cina DAP dan yang tidak hormat MALAYsia dan Undang-undang serta perlembangaan MALAYsia.

    ReplyDelete
  12. Whoi, En. Parpu pehal ko bising sgt dgn kisah Cinabeng hina Islam dan Melayu.PAS dgn PKR takde pun merasa apa apa atau meWar Warkan sebarang keburukan perkongsian dgn DAP.Di Selangor dan Pulau Pinang saban masa diwartakan akan tolakansur kemesraan dan keintiman padu Melayu dan Cinabeng Pakatan Rakyat.Islam dan agama lain dikongsi longsikan sama rata dlm PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu PAS/PKR kuda tunggangan cinabeng DAP.p[asal tu mereka diam-diam walaupun kena kencing atas kepala.

      Delete
    2. Bukan setakat PAS dan Melayu PKR saja yang diam walaupun kena kencing oleh DAP, tapi Najib, Khairy, Hishammuddin, Nazri pun hanya lentok saja bila kena berak dengan DAP di kepala, hanya bising sikit bila dekat dengan pemilihan UMNO untuk mengabui mata ahli akar umbi, tapi boleh jalanlah Najib, Khairy, Hishammuddin dan Nazri dengan drama kamu semua ini, sebelum PRU 13, bumiputera bermati-matian memenangkan Barisan Nasional termasuk Najib dan kuncu-kuncunya itu, tapi selepas PRU 13, Najib dan kuncu-kuncunya mengkhianati jerih payah bumiputera tapi sibuk dengan memanjakan Cinabeng DAP dan Pakatan Rakyat pula.

      Ahli akar umbi UMNO telah nekad, pemilihan UMNO hujung tahun ini, Najib, Khairy, Hishammuddin, dan Nazri Aziz akan ditumbangkan dalam pemilihan UMNO nanti. Kepada Najib dan kuncu-kuncunya, jika ada tekanan kepada pemimpin lain supaya tidak melawan anda semua, sedarlah bahawa akan ramai ahli UMNO akar umbi terutama golongan muda akan membuat protes dengan keluar beramai-ramai dari UMNO, semoga Najib dan kuncu-kuncunya puas dengan jawatan mereka sedangkan parti menjadi rosak disebabkan Najib dan kuncu-kuncunya ini.

      Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  13. Jangan marah. Saya nak kata Melayu ni memang bodoh. Bodoh kerana tak mahu mengaku bodoh. Mungkin Melayu duk tunggu cina nak kata melayu bodoh kut ? Kalau cina kata dekat melayu " melayu bodoh " memang confirm cina tu sewel dan bodoh.

    Ini fakta melayu memang bodoh. Melayu akan bergaduh sama sendiri kalau ada pihak yang pandai cucuk mencucuk. MCA dan Gerakan cucuk Umno supaya lawan Pas. DAP cucuk Pas supaya jangan kawan dengan Umno. Bila Umno nak berdamai dengan Pas, DAP cucuk Nik Aziz agar ingat pengalaman pahit dulu masa bersama dengan Umno. Sah dari segi politik Melayu dibodoh2kan oleh cina.

    Liat memang liat. Macam2 ikhtiar cina buat untuk jatuhkan melayu. Tak jatuh2. Ingatkan pada PRU 13 habis lah melayu, tapi Umno masih duk jadi kerajaan situ lah. Memang cina (semua parti) frust menunggeng sebab slogan Ini Kali Lah mereka tak menjadi. Dari segi politik mereka dah berjaya pecah belahkan melayu kepada Umno-Pas-PKR. Masih gagal juga.

    Strategi agama pulak dicuba. Cina tahu dan cina akui " Melayu semua islam dan melayu boleh bersatu jika islam diganggu ". Cina nampak masih ada peluang lagi kalau " kita pecah belah mereka mengenai ajaran agama islam .. yes !!! islam ada 2 puak besar iaitu Syiah dan Sunni. Ini 2 puak sampai kiamat tidak akan bersetuju antara satu sama lain. Ini 2 puak islam sapai satu peringkat mereka sanggup perang sesama islam " Dan hari ini isu Syiah Sunni pun meletup2 lah macam bunyi mercun melayu sambut raya.

    Bodoh tak melayu ?. Sampai bila nak jadi bodoh. Tak mahu mengaku bodoh kerana duk perasan cerdik. Cerdik kepala hotak apa nya kalau orang bangsa lain berjaya menguasai pemikiran dan akidah kita.

    Mat Kedah

    ReplyDelete
  14. Apa2 pun depa dah dapat 1 juta..... Melayu habuk pun tak dak.

    ReplyDelete
  15. melayu memang bodoh dan bangsa paling pemalas, lemah, berhAsad dengki. Selama berpuluh tahun asyik dibantu dlm DEB, keputusan SPM tak seberapa tetap mendapat tempat d IPTA, diberi biasiswa, dapat Uitm, dapat MRSM, bantuan perniagaan khas utk bumiputera, subsidi kerajaan dan macam2 lagi. Sedangkan cina tak mendapat itu semua, mereka cuma diberi ruang persekitaran berniaga.

    Hasilnya apa? melayu yg diberi mcm2 kemudahan sejak 40 tahun dahulu masih tak maju2. Buat bisnes tak ke mana (cth terbaik NFC). 40 tahun dgn pelbagai bantuan bukan satu jangka masa yg singkat!

    Kesimpulannya cuma satu: melayu-bumiputera memang bangsa yg lemah dan berhasad dengki dgn kemajuan bangsa lain. Asyik beralasan konon cina maju sebab kuat menipu dlm bisnes...ptuihhhh!!! alasan tipikal nak menyembunyikan kelemahan bangsa sendiri....sekali lagi ptuiiihhhh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni cina kah melayu ? Kalau cina, hang komen tak jujur. Tapi kalau melayu, ada benda yang aku setuju dengan hang.

      Mat Kedah

      Delete
    2. aku memang melayu yg pernah ditipu oleh franchisor melayu. Bayar modal puluh2 ribu tak campur dgn sewa kedai rm800 sebulan selama hampir setahun. Lepas tu franchisor2 melayu tu gaduh masing2 nak naik, akhirnya aku & the gang jadi mangsa...duit lebur, bisnes tutup. ingatkan bekerjasama dgn usahawan melayu ni jujur, rupanya kaki penipu jugak. ptuihhh! Title Haji pun rupanya penipu....ptuiiihhh lagi!! Akhirnya masuk franchise Cina baru bisnes jalan.

      Delete
    3. Melayu tpt ko kot yg bodoh,, melayu tpt aku suma kaya2 pandai2.. Cina rajin ptuii sorry beb bkan suma. Masa aku blaja masa aku keje ramai cina sama je peel yg pemaleh n bodoh tetap ada.. Melayu pum hebat skang,, ko je katak bawah tempurun duduk dlm hutan lama sangat

      Delete
    4. WATCH YOU MOUTH. TU YG DUNGU TU KEBANYAKANNYA ANTI GOVT. TU KAT UKM BERLAMBAK MEREKA YG AMBIK KURSUS YG ENTAH APA2 MAKLUMLAH DAPAT A ALA KADAR TAPI RASA PANDAI. KERAJAAN BAGI BIASISWA TAPI DIA PULAK MELAWAN. YG DOH LEBIH TU AMBIL PINJAMAN PTPTN TAPI NAK PERCUMA JUGA. BELAJAR MALAS. SEMUA NAK FREE. INILAH MEREKA YG NGOK
      TAPI MELAYU DLM UMNO RATA2 MEREKA ADA OTAK UTK BERFIKIR. PANDAI BERTERIMA KASIH PD KERAJAAN.

      SO ANON. FIKIR DAN TGK SEKELILING SEBELUM BERKATA2 DAN KALAU KAU CINA REMEMBER THIS IS TANAH MELAYU
      BE THANKFUL TO THE MALAYS. KALAU MEREKA MCM LU ALAMAT LU TIDAK HIDUP AMAN DISINI. FAHAM.

      Delete
    5. melayu umno ada otak utk berfikir?? ptuiihhh kat butoh hang!!! rasuah tak habis2! pemilihan ketua cawangan kalo nak menang mesti bagi rasuah. padan sgt ler tu, yg atas bagi rasuah, yg bawah penerima rasuah...ptuihhh!!

      masuk umno bukan psl nak perjuang rakyat, tapi nak masuk golongan elit & nak bolot semua projek...ptuiiihhh!!

      Delete
    6. Habis dlm pas xde rasuah ke unta? Butoh pala bapak kau!!!!

      Delete
  16. Paling bodoh sekali Najib lah. Paling tak guna sekali juga Najib lah. Najib tak mahu sedar dia duk jadi Kaldai kepada pengundi cina. Kita nak sangat Najib di ajar cukup2 oleh perwakilan Umno dalam PAU 2013.

    Cicit Mat Kedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tuu . Paling bodoh sekali ialah lembu dan kerbau .

      Delete
  17. Blogger Parpukari, siapa Melayu Belacan? Siapa yang dah ada dalam poket Cinabeng DAP ini? Siapa yang memansuhkan ISA dan E.O. hingga Cinabeng besar kepala? Ini semua angkara Najib, tapi kamu menyokong kaw-kaw Najib hari itu, siap buat deklarasi lagi, apa cerita?

    Saya, Othaman Abdul dan Reentry telah dimaki hamun kerana kami mahu selamatkan UMNO dan menumbangkan Najib. Sekarang lihatlah, anda sendiri melalak dengan keadaan yang makin mendesak kepada Islam dan bumiputera sekarang ini.

    Sedarlah bahawa selagi Najib berkuasa sebagai Presiden UMNO dan Perdana Menteri, Cinabeng DAP ini bukan setakat naik ke kepala, tapi siap boleh sepak terajang kepala lagi.

    Sedarlah semua ahli UMNO sekalian, sedarlah semua untuk maruah dan kelangsungan parti kita, tumbangkan Najib, Khairy, Hishammuddin dan Nazri Aziz dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini.

    Kepada ahli-ahli MCA, MIC, PPP, dan Gerakan, sedarlah bahawa parti anda semua sedang diporak perandakan sebagaimana yang berlaku dalam UMNO kerana pimpinan parti anda sekarang ini pun macam Najib juga, kerana populariti sanggup ketepikan perjuangan parti dan sanggup tendang keluar kerjasama yang terjalin erat dalam gagasan Barisan Nasional selama ini.

    Sedarlah semua ahli dan penyokong Barisan Nasional sekalian, kejayaan gagasan Barisan Nasional selama ini adalah kerana kesepakatan, rasa tanggungjawab, toleransi, hormat menghormati antara kita semua, tetapi kepimpinan sekarang ini makin melampau, bertindak melulu semata-mata nak kukuhkan kuasa dalam parti, akhirnya perpaduan dalam Barisan Nasional tunggang langgang dan porak peranda kerana sentimen perkauman, sentimen keagamaan, sentimen kepartian dimainkan secara semberono.

    Sedarlah ahli dan penyokong Barisan Nasional sekalian, untuk kekukuhan Barisan Nasional dalam menghadapi PRU 14 kelak, untuk mempertahankan perkongsian kuasa serta kerjasama antara kaum selama ini. Pimpinan yang tamakkan populariti hingga menyebabkan perbalahan dalam Barisan Nasional serta pimpinan yang tamakkan populariti hingga maruah Barisan Nasional tunggang langgang, hingga keselamatan negara tergugat, hingga masyarakat menjadi celaru perlu ditumbangkan.

    Senarai pimpinan yang perlu ditumbangkan untuk pemulihan parti komponen Barisan Nasional dan memperkukuhkan kekuatan Barisan Nasional adalah seperti berikut:

    1. Najib
    2. Khairy
    3. Hishammuddin
    4. Nazri Aziz
    5. Chua Soi Lek
    6. Palanivel
    7. Liow Tiong Lai
    8. Kayveas
    9. Koh Tsu Koon
    10. Wee Ka Siong
    11. Donald Lim Siang Chai
    12. Gan Peng Seau
    13. Lain-lain pemimpin yang menjadi tukang kaut untung dengan mempergunakan parti tapi mengabaikan perjuangan parti masing-masing.

    Sedarlah semua, lakukan perubahan untuk memartabatkan kembali Malaysia, Barisan Nasional dan parti masing-masing demi agama, bangsa, dan tanah air.

    Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  18. Wahai mat kedah....anta baru tahu ke melayu ni bodoh?
    Meeelayuu...memang bodoh sejak zaman hang tuah hingga kini!
    Ini lah hakikat sama ada mahu atau tidak mahu ini lah melayu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebodoh-bodoh Melayu tapi tak macam perangai Cinabeng DAP yang jenis tikam belakang, masa merempat di Tanah Melayu dulu merayu diberikan kerakyatan, lepas diberikan kerakyatan berkelakuan berlagak macam merekalah tuan besar di negara ini, sedarlah sama Cinabeng DAP sekalian, datuk nenek kamu dulu golongan merempat, malahan negara India dan China pun tak mau terima kamu semua jadi warga India atau China, kerana keikhlasan bumiputera jugalah kamu semua dapat jadi warga Malaysia, tapi biasalah jenis dasar Cinabeng DAP yang tak sedar diri ini, sejak dari zaman Lee Kwan Yew dan Lim Kit Siang lagi memang jenis tamak dan jenis suka khianat belakang.

      Delete
    2. Sebodoh-bodoh Melayu juga tidak sejahat Cinabeng DAP, lihatlah Cinabeng DAP sanggup jual manusia sebagai pelacur, sanggup menipu timbangan, sanggup memberi rasuah, pujuk supaya penjawat awam terima rasuah, lepas dah puas, jerat penjawat awam itu hingga ditangkap oleh SPRM dan dipenjarakan, tapi yang memulakannya dalah Cinabeng DAP yang memujuk supaya penjawat awam itu terima rasuah.

      Jenis Cinabeng DAP ini mana tau apa, halal haram pun tak ada dalam kamus hidup mereka, semuanya mereka fikirkan hanyalah RM RM RM hari-hari, sanggup buat apa saja untuk wang ringgit, kerana wang ringgit ini ibarat tuhan bagi Cinabeng DAP selama ini.

      Delete
  19. B1RM duit mana mali..online cyber gamling betul kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit bantuan warga emas oleh kerajaan Penang sebelum ini dari sumber judi, dari syarikat lumba kuda, memang dah sah, apa cerita?

      Tapi saya tak setuju juga dengan BR1M ini kerana Najib suka kepada populariti jangka masa singkat tapi tak sedar jangka masa panjang, bila kerajaan dah tak boleh nak berikan BR1M kerana masalah ekonomi, maka ini boleh menjejaskan kestabilan negara. Lihatlah di Greece yang dimanjakan oleh kerajaan yang sebelum ini dengan berbagai bantuan itu dan ini, selepas kerajaan Greece gagal nak kawal ekonomi dan tak mampu beri bantuan seperti sebelum ini, maka rakyat memberontak, berarak di jalanan, melakukan keganasan dan macam-macam lagi.

      BR1M dan cara populis Pakatan Rakyat hanya melingkupkan negara saja untuk jangka masa panjang.

      Kerajaan patutnya lihat lambakkan pekerja asing di negara ini yang sudahlah tak bayar cukai, tapi mempelahap subsidi milik rakyat negara ini setiap hari. Agensi penguatkuasaan seperti Imigresen dan juga jabatan yang berkaitan yang bermasalah sangat itu perlu diambil tindakan segera dengan memecat mereka besar-besar untuk menyelamatkan negara dari dirosakkan oleh golongan menjadi gunting dalam lipatan dan musang berbulu ayam ini.

      Delete
    2. Anwar manyak luit, dali mana anwar dapat itu luit aa?

      Delete
  20. Aku tengah sibuk-sibuk berkemas ni nak raya sambil-sambil tu aku jengok la jugak TV ni kalau-kalau ada Iklan Hari Raya yang dilakonkan oleh Ah Jib Ptuiii.Tapi sampai sekarang satu haram pun takder.Butoh punya Omar Ong n Gang tak kasi Ah Jib berlakon iklan raya.Time Gong Xi Fa Chai bukan main lagi Dung...Dang..Dung..Dang..macam orang gilerrrr.....!!!!!PtuiiiiHHH...!!!!

    ChaiiTT..!!!!

    Selamat Hari Raya....!!!!!

    ps/-Budak geng Europe nanti pagi raya korang makan biskut oreo jer lah.Warggghh...Kah..Kah...!!!!

    ReplyDelete
  21. dahle, tone down mengumpat dan mencerca tu skit, dah nak raya lusa. kira2 balik dosa pahala tu skit, jgn tiap2 tahun makan negatif je, defisit je...dahle tu

    ReplyDelete
  22. wey parpundan. ko dah remove link dinturtle yer.... pasal dinturtle kuat hentam najib.

    memang sahko nih keling yg benar2 asli, tulen dan ori. Depan sokong melayu kunu... belakang sokong cinabeng!

    Memang kamceng tahap anjeng dgn tuan ahjib ngok lah ko nih!

    ha..ha..ha... ptuih!!!!

    ReplyDelete
  23. Malayu--- bangsa bangsat,keturunan anjing kurap,babi hutan,anak haram,puki mak....huuu....bangsa anjing malayu ni sgt suka rogol anak sengiri,bangsa babi hutan malayu ni suka sgt buang anak sengiri,bangsa bangsat malayu ni sememamgnya bangsa saitan......anjing lo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu menghadapi masalah mental, sila ke pusat rawatan psikiatri dengan segera kerana tahap kesihatan mental kamu sangat kritikal sekarang ini.

      Anon 9:46, saya pun boleh maki bangsa kamu, saya boleh kata macam-macam kepada bangsa kamu, tetapi sebagai orang Melayu dan Melayu itu sebuah bangsa yang berakhlak mulia, saya tidak mahu menghina orang seperti kamu yang jenis golongan tak bertamadun, tiada berakhlak dan tak sedar diri.

      Saya tidak pastilah bagaiamanakah ibu bapa kamu mengajar kamu hingga kamu biadap begini? Perbuatan kamu ini lebih hina dari haiwan kerana haiwan pun tak berkelakuan seperti kamu ini.

      Kamu jangan menghina orang Melayu secara keterlaluan, kerana orang Melayu jenis beradab, tahu halal haram, berbudi bahasa, tapi lihatlah sesetengah bangsa lain yang sibuk membuka kelab malam, membawa GRO untuk tujuan maksiat, buka pusat perjudian, suka merasuah, jenis tak tahu adab, apa cerita?

      Saya mencadangkan kamu melihat dahulu diri kamu dan bangsa kamu sendiri, kerana kalau beginilah sikap kamu, sudah tentu kamu ini dalam golongan bermaruah rendah dan jenis bermentaliti rendah yang tak tahu menilai.

      Saya ingin bertanya sangatlah, apakah keluarga kamu jenis perangai macam kamu juga? Apakah ibu bapa kamu mengajar anak-anaknya menjadi biadap seperti ini? Apakah ibu bapa kamu pun biadap macam kamu juga?

      Orang Melayu rogol anak sendiri, buang anak sendiri tak ramai mana, tapi kalau kamu ke China, setiap tahun berjuta anak-anak terutama perempuan dibuang, itu lagi teruk dari orang Melayu, di China tu bangsa apa ye?

      Malahan orang-orang Cina yang suka buat seks luar nikah, tinggal serumah tanpa nikah dan berbuat seks sesuka hati, itu mulia sangat ke? Lihatlah berapa ramai orang-orang Cina yang tinggal serumah tanpa kahwin, kemudian buat seks hingga lahir anak luar nikah, dah ada anak 4 atau 5 orang baru kahwin, jenis apakah ini?

      Kerana manusia perlu kahwin untuk tinggal serumah berlainan jantina dan buat seks, golongan yang buat seks tanpa nikah ini haiwan saja kerana mana ada haiwan yang bernikah kerana haiwan tak kenal apa itu nikah dan tak perlu sebab mereka tiada akal, tapi ada puak yang ada akal, tapi berkelakuan seperti haiwan, tinggal serumah tanpa nikah, buat seks tanpa nikah, beranak pinak anak luar nikah, apa cerita ni?

      Sedarlah diri sebelum menghina kerana diri anda dan bangsa anda lagi keji dan lebih hina dari haiwan jika anda mengkaji dengan mendalam.

      Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Encik Mohamad,
      jgn kata mcm tu. org melayu-bumiputera pon dah jadikan trend seks sebelum nikah sebagai cara hidup. Kalo org cina bersekedudukan secara terbuka, melayu-bumiputera pulak bersekedudukan secara sembunyi2. Kalo cina liberal bersekedudukan, itu sbb mereka rasa benda tu tak salah. TAPI melayu-bumiputera tahu yg bersekedudukan tu haram dan berdosa...masih jugak nak buat. bukan sedikit, tapi ramai. tu tak termasuk yg jual puki, jadi bohsia, jadi cikaro (umur kurang 15 tahun).

      Terus terang saya pernah 'menjamu selera' dgn cikaro umur +14 tahun dan terkejut yg dia melakukannya sejak berumur 10 tahun dgn bapak tiri dia. umur 14 thn pun dah advance oral seks (dia telan sampai licin!...gila!).

      melayu-bumiputera sekarang dah rosak.

      Delete
    3. Anon 1:39 PM, hal orang yang membuat dosa secara sembunyi-sembunyi itu adalah dosa dia dengan tuhan, meskipun begitu, dia tak dedahkan kepada umum macam yang dibuat oleh Cinabeng yang buat seks secara terang-terangan, bini di rumah dah tua, sibuk pula pelahap GRO di kelab malam, paling kurang orang Melayu kurang buat benda tak senonoh itu, tapi puak Cinabeng bersepah-sepah buat benda tak senonoh sedemikian.

      Malahan di kalangan remaja Cina juga, ramai yang buat seks di luar perkahwinan, tak payahlah nak menuduh orang Melayu ramai buat macam itu, sedangkan Cinabeng lagilah ramai buat benda macam ni, kerana bagi mereka halal semuanya, pentingkan nafsu serakah sajalah.

      Malahan dikalangan homoseks, jika dibandingkan antara kaum, puak Cinabeng lagilah ramai terlibat dengan kegiatan homoseks ini, tak payah nak berdramalah.

      Malahan kamu yang pernah 'menjamu selera' dengan cikaro umur 14 tahun, apakah rasanya jika ada orang lain 'menjamu selera' dengan mak kamu, adik perempuan kamu, kakak kamu, anak perempuan kamu, apa perasaan kamu? Inilah jenis bapa yang tak bermaruah, sibuk buat seks dengan anak orang, bila anak sendiri kena kenduri ramai-ramai dengan kawan-kawan lelaki mereka, sibuk nak buat laporan polis pula.

      Sila kamu tanya anak perempuan kamu atau pun isteri kamu sendiri, tanya mereka pernah ke mereka 'dikerjakan' dan 'diratah' oleh lelaki lain yang sebaya dengan kamu sendiri. Walau apa pun, jika benarlah anak, bini, mak, adik perempuan atau kakak kamu sendiri dah kena 'ratah' dan 'dikerjakan' oleh orang lain, padan muka kamu sendiri yang bersikap jahat merosakkan anak orang lain.

      Saya ingin bertanya apakah dalam keluarga kamu ini kongkek mengongkek ini adalah suatu budaya dan tradisi keluarga kamu? Malahan apakah kamu pernah mengongkek mak atau anak kamu sendiri?

      Sila kamu tanya bapak kamu, pernah ke dia mengongkek anak orang lain tanpa nikah? Kau tanya depan mak kau.

      Kamu jangan nak marah saya sebab mengkritik kamu sebegini kerana kamu lagilah teruk buat seks dengan anak orang lain tanpa nikah, esok kalau kamu jumpa isteri kamu tengah kongkek dengan jantan lain dalam bilik tidur atas katil tempat kamu tidur malam-malam, janganlah marah kerana kamu sendiri pun apa kurangnya.

      Malahan jika kamu jumpa anak kamu tengah kongkek dengan jantan ramai-ramai di depan rumah kamu pun janganlah marah, kerana kamu pun apa kurangnya.

      Inilah jadinya bila tak sedar diri buat jahat dengan anak orang lain, bila bini dan anak sendiri buat, tau pula mengamuk marah-marah, yang kau buat maksiat dengan anak orang tu orang lain tak tau marah ke?

      Inilah manusia yang berlagak baik nak marah orang lain, tapi dirinya lebih teruk dari haiwan, Anon 1:39 PM ini adalah salah satu buktinya. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Encik Mohamad
      semua yg kau sebut kongkek-mengkongkek, dikongkek beramai2, kongkek sebelum nikah sudahpun menjadi perkara biasa dalam kehidupan melayu-bumiputera. Sekarang ni virginity dah tak dipandang sgt oleh generasi baru melayu-bumiputera. Alahh...apa sgtlah selaput dara tu, kalau tak caya cuba tanya sorang pembesar negara tu, dia kahwin dgn sapa.

      Sekadar ajak2 ayam. Kau nak ker kalo aku kenalkan dgn salah sorang 'teman rapat' aku? Lahir thn 1992, pendek tapi cantik putih melepak kuat makan kolagen sejak bekerja sebagai promoter. Tapi dia ada lelaki lain selain aku, hp mahal, alat solek berjenama & duit tebal RM50 yg disorok dlm kotak mainan adalah bukti.

      Delete
  24. ISA dah dimansuhkan,akibatnya rakyat jadi tidak aman dan rasa tidak selamat.Aslama maksudnya selamat.....sebagai negara Islam aspek keselamatan adalah paling utama.Kini penggunaan senjata api berleluasa.Jadi saya mohon jasa baik PM semoga menghalalkan penggunaan senjata api,agar rakyat dapat mempertahankan diri dari ancaman komunis bintang tiga yang kembali bermaharajalela sehingga ke dalam parlimen.Ini perlu memandangkan kuasa polis sudah tinggal ciput,gara-gara pemimpin obses dengan idealogi politik baharu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya Najib ini tak payahlah tungguh dijatuhkan dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini, malu nanti, lebih elok letak jawatan sekarang sajalah, tak guna nak tunjuk hero dengan buat perhimpunan dan beri sumbangan itu kepada orang ramai yang disiar dalam televisyen sedangkan ekonomi negara makin teruk, keselamatan negara makin parah, perpaduan negara makin tenat, apa lagi yang Najib nak sekarang ini? Kemaruk sangat nak berkuasa sampai UMNO dan Barisan Nasional hanyut dalam PRU 14 ke?

      Antara Najib dengan UMNO dan Barisan Nasional, saya lebih mengutamakan UMNO dan Barisan Nasional kerana UMNO dan Barisan Nasional adalah wadah perjuangan untuk keamanan dan kemakmuran, tapi Najib pula sibuk nak berkuasa untuk keseoronokkan dirinya saja.

      Dasar Najib yang membelanjakan wang negara dengan cara yang boros dan melulu banyak memudaratkan negara dan rakyat kelak. Kita risau negara kita akan menjadi seperti Greece jika perbelanjaan yang tak terkawal sedangkan pendapatan negara adalah terhad.

      Malahan tindakan memansuhkan undang-undang pencegahan, bukan saja jenayah makin meningkat, orang ramai menjadi makin kurang ajar, akhirnya negara ini akan dipenuhi oleh ramai orang yang bersikap kurang ajar kerana kerajaan buat tak peduli saja dan tidak ambil tindakan tegas terhadap golongan kurang tersebut.

      Tindakan Najib berbelanja sekarang ini macam gelagat dan kehendak Pakatan Rakyat jugalah, kita semuanya nak merosakkan negara kerana mengejar populariti murahan dua tiga hari, sedangkan negara dan rakyat menderita berpuluh tahun lamanya nak pulihkan kerosakkan yang dibuat oleh pimpinan macam Najib dan Pakatan Rakyat sekarang ini.

      Ahli-ahli UMNO sekalian, bertindaklah segera untuk selamatkan UMNO dan negara ini dengan menumbangkan Najib jika dia masih kemaruk nak berkuasa lagi dalam pemilihan parti hujung tahun ini.

      Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  25. main tonek hang lg baik...cili kasi taruk, cinabeng kasi boikot juga...kedai bisness dah tutup, pekerja semua melayu nak makan aper! besok raya, satu sen dlm poket pun tarak...bankrap...kerja takde...duit takde...baik hang rangka strategi sikit bg yg dibuang dapat kerja balik. kerana kempen boikot melembabkan stgh bisnes sehingga syarikat ambik keputusan untuk melepaskan pergi pekerja....balik kampung kerja pun tarak, girlfriend pun tarak, future pun tarak...thank you very much...amat memalukan!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!