APABILA TUN DOLLY WAL SLEEPY BERSUARA! Muahahahahaha

Orang buat buku dia pun nak buat buku. Pastu apa ditulis dalam tu pun dia tak tau. Main tulis je... Sian kan dia ni, walau bebal dan tak laku masih gak nak buat buku.

Pastu dia nak kerajaan tunduk pada kaum cinabeng yang tak sedar diri. Dia marah kat Perkasa. Wei dollah bodohwi, kalau tak kerana kau maka takde susah PM skrg bersusah payah nak satukan balik rakyat Malaysia.

Dollah baik hang pi main ngan cucu-cucu hang la. Lagi kau cakap lagi merosakkan masa depan sesiapa yang berkenaan. 

Syuh-syuh bodohwi! 

58 Responses to "APABILA TUN DOLLY WAL SLEEPY BERSUARA! Muahahahahaha"

  1. Toilet paper yang mahal

    ReplyDelete
    Replies
    1. berbau aroma special utk hilang aroma loya taik...

      aroma duit kertas baru.. mungkin
      aroma bau hanyir singapork.. mungkin
      aroma bau tanah.. tdk mustahil

      ingatlah kita sudah tua... bukan kekuasaan lagi yg difikir... fikir pulak bila kita nak bertemu Allah.. jika kita salah guna kuasa.. salah dlm bertindak.. byk yg nak dipikul..

      Delete
    2. lebih special.. tisu toilet mahal beraroma neraka.. takde bau hanya jumpa aroma special ni selepas mati.. terbuka kpd semua diberi percuma oleh syaitan..

      mau???... tepuk dada hentak kuat kuat
      mau???.... ikut nafsu syaitan
      mau???.... ikut telunjuk syaitan
      jgn takut org tak tau.. org tak nampak.. mati belakang kira.. umur pjg... nanti pergi mekah..

      Delete
    3. non kedai syaitonnn kat mana''''''''''

      Delete
    4. kat nafsu bergelora... kat iman setipis sejarang kain yg ada didunia ni... yg paling jarang hingga tembus pandang.. tembus mata..

      Delete
    5. Memang betul perkasa bukan model perjuangan melayu.

      Bangsa melayu dihina.....apa yang perkasa buat?

      Raja melayu dipertikai......apa tindakan perkasa?

      Berkali kali agama islam dihina......perkasa masih lagi bacul untuk bertindak..

      Delete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Semoga Sinar Syawal kali ini menyinarkan fitrah kita setelah sebulan berusaha membersihkan zahir bathin. Kepada Allah SWT kita memohon keampunan.

    Nak komen, baru bersih dosa niii...he..he..balik kampung lu...

    ReplyDelete
  3. Kesilapan Negaraku yang tercinta adalah menpunyai PM Abdullah Badawi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sangat....dia ni lah yg banyak merosakkan..baik negara mau pun UMNO

      Delete
    2. turun ke menantu dan punahsihatnya.. yg bebalnya si najib boleh pulak guna punahsihat yg sama.. seharusnya najib beringat.. tapi najib tak ambil pengajaran.. punahsihat juga telah menghancurkan nama najib..

      jadi najib tdk boleh salahkan org lain.. taik tu dah ada di sekeling pemimpin atas... sebab tu melayu bawah mau pak lah turun.. najib pun naik.. mengapa najib guna punahsihat yg sama??? cium bau taik yg sama dah tentu aromanya sama??? najib wajib salahkan diri sendiri..

      melayu bawah dah meradang... nak sgt undi cina.. ikut sgt kata punahsihat.. abis tergadai hak melayu dan maruah agama bangsa melayu bumiputera..

      Delete
    3. hahaha.. mr parpu.. anon di atas berkata taik yg sama dibiar dah tentu aroma baunya juga sama.. dah tau taik zaman pak lah bawak penyakit.. mengapa najib guna bau aroma yg tu juga.. hehehe

      dah melekat... najib dah tergadah.. cari wangian nak hilang bau loya tu dah tak boleh lagi.. susah bebbb.. salah najib sendiri guna pakai bahan bekas..

      Delete
  4. Paklah ni pegang emas jongkong pun bokeh bertukar jadi besi buruk...
    Low class mentality. ..asyik menyalahkan orang saja. .dia tidur dalam forum antarabangsa pun salah kan tun m...the real victim mentality

    ReplyDelete
    Replies
    1. pegang mata jadi taik mata... pegang mulut jadi air liur basi.. pegang bantal zzzzzzzzzzz

      Delete
    2. bertukar jadi besi buruk takpe asal jngn bertukar jadi taik buruk reput mcm aljuburi.

      Delete
  5. Adoi dollah oh dollah - nama buku pun dah ngam dengan sifat kau dollah oi. Awakening? Awakening from sleep kah dollah?

    Kalau tak kerana kau buat taik selama sepenggal - Taklah Najib bersusah payah nak basuh taik-taik yang kau buat tu. Dah tu, sisa-sisa taik kau tau pun masih susah nak basuh.

    Perkasa tak wujud kalau kau tak bodoh bebal gi rosakkan kemuafakatan Bani Melayu dengan melemahkan UMNO lepas kau taruk semua kroni-kroni, peng-angkat kaki, penjilat bijak peliaq kau tu.

    Kau juga yang lepaskan syaitan peliwat tu dari penjara.

    Itu satu kesalahan dan kebodohan kau dollah oi. Laa, ni kau gi tulis, Perkasa bukan model perjuangan Melayu? dah tu, perjuangan melayu pe benda yang kau buat dollah?

    geli sungguh melihat perangai lu dollah. Dah elok2 senyap tu, teruskan senyapkan diri ler.

    Gua suspek, buku ni bukan dollah yang tulis, pasal mcm mana dia boleh tulis sambil tidur?

    ke KJ beruk tu yang tulis?

    Al maklum lah, menantu kesayangan pak dollah kita ni.

    ReplyDelete
  6. Perkasa memang tak sesuai untuk perjuangkan melayu...mereka ni hanya sekadar nak tunjuk kuat dari segi fizikal...bukanya ekonomi sedangkan kelemahan melayu sekarang adalah dari segi ekonominya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la Pak Lah. point taken. now please go back to sleep.

      Delete
    2. Semangat cintakan bangsa, mendahului bangsa perlu Ada untuk majukan ekonomi.mahathir telah meletakan melayu di landasan yg betul tetapi punah dik bodohwi anak menantu.

      Cinabeng Dan kaplamnga kinI menggunakan bodohwi untuk menghentam perjuangan perkasa selepas berjaya melututkannumno Dan najib.

      Delete
    3. Lemah ekonommi melayu sebab semua sub contract bagi kat CIna tapi bila Cina dapat contract haram tak bagi sub kat melayu.

      Delete
    4. Jangan pandang pada syarikat benar besar je , kalau Melayu berfikiran demi Melayu , bukan aku untuk aku , kita akan lebih maju dari bangsa ca ya nun alif tu . Sebab orang Melayu ada kuasa membeli . Tetapi sayang kuasa disalah guna .

      Delete
    5. sekarang kita jgn berundur lagi.. kuasa beli ditgn melayu... teruskan jihad ekonomi bangsa melayu bumiputera..

      melayu bawah ni ada 2 kuasa tgn.. kuasa beli dan kuasa undi.. laku juga org melayu bawah ni bila tiba pau.. jika boleh nak tunjuk terlebih melayu dr org lain.. pemimpin atas ni ambik gambar.. hari hari makan ubi keledek daun pucuk ubi kayu ulam pegaga semua diratah.. keju hilang

      nak tercekik kat tekak mkn daun daun... terpaksa telan juga nak tunjuk terlebih melayu.. penuh sandiwara.. mcm anak nuor tunjuk watak baik cium tgn beri zakat heboh gambar di tayang... takut pulak lepas ni ada byk pemimpin atas dan punahsihat terselit keris di pinggang masuk PEJABAT..

      bersilat dulu depan pintu masuk.. baru masuk off.. dulu bersilat rebut tender projek bisnes.. sekarang bersilat nak tunjuk kat org saya MELAYU BUMIPUTERA..

      Delete
  7. PERINGATAN:
    Punca semua masalah yg terjadi adalah akibat dari pentadbiran dan kepimpinan lemah bermula dari PM yg kuat tidur (Dollah Badawi) dan diikuti oleh PM yg lembik (Najib); atas nasihat fahaman sesat orang muda liberal spt KJ, Omar Ong, Kalimullah dll.... serta disokong oleh bekas pemimpin Team B Musa Hitam & Shahrir Samad. And all these buggers were against Tun Mahathir so much.

    If Badawi is involved, then KJ is involved. If KJ is involved then Kalimullah is involved. If KJ is involved then Omar Ong is involved. KJ still supports Anwar and the 4th floor Liberal boys are definitely behind the scene.Yes... the 4th floor buggers are menace to the nation. In fact they were never away. They are just buying time. Omar Ong is deeply entrenched in Najib's inner circle. Look at where Zaki is? KFC!!! KJ will be another Anwar in the making. Ambitious like mad. Najib is stupid enough to keep these jokers around!! Will the Fourth Floor boys disappear? Will Omar Ong be shown out the door? Will Najib disband Pemandu, ETP, etc? I personally DON'T think so...!People have been saying for a long time that the UMNO Youth Chief Khairy Jamaluddin is in close touch with Opposition Leader Anwar Ibrahim. They say that Khairy has been an admirer of Anwar Ibrahim for a long time since the 1990s and that even the goatee beard that KJ sports is an imitation of Anwar Ibrahim.

    Remember....when Anwar Ibrahim was released from prison, Pak Lah, was the Prime Minister. Both KJ and Omar Ong were instrumental and definitely exerted significant influence on Pak Lah. According to Pak Lah, his son in law KJ was “cerdik”. As we all know Pak Lah was a Class A moron and the most stupid and laziest PM in Malaysian history. It became more intriguing when KJ undertook to personally deliver Anwar Ibrahim’s passport to him at his house (after Anwar was released from prison). However it has since been reported in the mainstream media as well as the Online Media that KJ has indeed acted as a go-between between Anwar Ibrahim and Pak Lah.

    I really dont understand Najib ....why is he still have dealings with Pak Lah, his Son In Law and advisers? They are up to no good. Najib has to go....he is a bloody moron for keeping the cabinet ministers and 'con-sultan' especially that Omar Ong fella who is KJ buddy...

    The only person with guts to do it is non other than the grand old statesman, Tun Mahathir. And...... maybe Tun Daim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TIGA KESILAPAN BESAR NAJIB TERHADAP BANGSA MELAYU/BUMIPUTERA:
      1. Menghapuskan ISA dan EO yang membolehkan orang Cina/India menghina dan mencabar kedudukan Melayu, Islam dan Raja-Raja Melayu.
      2. Menghapuskan DEB - Sekali gus hilanglah Hak Istimewa Melayu/Bumiputera di dalam semua lapangan sehingga Melayu dianaktirikan di sektor swasta. Beliau juga telah memansuhkan Kementerian Pembangunan Usahawan yang berfungsi memperkasa ekonomi Melayu/Bumiputera.
      3. Menggubal Education Act 1996 provision 21B yang effectively memperkasa sekolah Cina/Tami.

      TIGA TEORI MENGAPA NAJIB TERGAMAK MELAKUKAN SEDEMIKIAN:
      1. Najib adalah seorang yang berfahaman liberal dan tiada jatidiri Melayu/Islam. Sebagai golongan bangsawan, beliau tidak mengalami dan memahami perit jerih kesusahan rakyat jelata Melayu.
      2. Najib termakan budi atas bantuan kewangan dari Taukeh2 Cina dalam laluan politiknya lantas perlu membalas budi ini.
      3. Najib merupakan proksi/agen pembangkang yang berkiblatkan kuasa Amerika/Yahudi serta orang Cina dalam menjatuhkan orang Melayu/Islam.

      PERINGATAN:
      Punca semua masalah yg terjadi adalah akibat dari pentadbiran dan kepimpinan lemah bermula dari PM yg kuat tidur (Dollah Badawi) dan diikuti oleh PM yg lembik (Najib); atas nasihat fahaman sesat orang muda liberal spt KJ, Omar Ong, Kalimullah dll.... serta disokong oleh bekas pemimpin Team B Musa Hitam & Shahrir Samad.

      Delete
    2. kalau macam tu, kepada siapa lagi umat melayu nak mengadu????
      resah gelisah umat melayu di peringkat akar umbi sekarang ini, siapakah yg sudi mengubatinya???

      Delete
    3. pemimpin yg disebut harus ditukar.. diturunkan.. ini bukan mengadu tapi harus diambil tindakan.. yg ada kuasa tgn.bukan bertumbuk tapi kuasa undi dlm pau..

      undi yg naikkan maruah melayu kembali.. jgn undi kerana diberi duit.. jgn gadaikan bangsa melayu umno ke tgn yg salah..

      Delete
  8. buat buku utk selamatkan karier menantunya... dlm buku salahkan pihak lain.. yg mana secara tersirat menunjuk ke satu pihak lain yg ada dlm umno sekarang.. mungkin pihak itu boleh membahayakan kedudukan menantu dan punahsihatnya...

    pemuda umno bukan hilang taring aje...dah abis rongak.. bosan melihat sikap ketua dan exco pemuda.. ketika dlm pau semua jadi melayu lebih melayu dr org kg..org bawah melayu.. dah menang semua jadi imej korporat keparat bermakan keju bukan lagi pucuk ubi kayu.. dah mula mengopi di old town starbuck..

    zaman Tun M mengumpul harta negara dan menguat kekuatan kekebalan hak istimewa melayu bumiputera... zaman pak lah menjual yg dah dikumpul.. cina naik lemak pembangkang naik lemak.. punahsihat berkuasa...

    lihat negara cina.. semua org didunia tau itu tanah cina.. tuan tanah negara cina berbangsa cina.. jadi undang undang keistimewaan semua memihak ke cina terutama cina budha.. bahkan kita tau cina islam disana ditindas.. cina islam golongan minoriti.. mengapa cina dap tdk mempertikai dan membanding dgn negara cina negara nenek moyang cina???

    ini tanah melayu.. hak org melayu bumiputera.. sama seperti negara cina.. hak istimewa org melayu tentu kpd tuan tanah di tanah melayu.. ORG MELAYU BUMIPUTERA..

    tapi cina golongan minoriti yg dtg dr tanah cina tdk ditindas seperti di negara cina.. cina dap kaya raya hidup bebas bermaharajalela.. jasa baik sultan tanah melayu telah memberi kedudukan mereka di tanah melayu malaysia.. termasuk di temasik singapura.. tapi mereka bongkak angkuh dan biadap..beza di negara cina golongan minoriti cina islam ditindas terkongkong.. padahal cina islam berasal dr tanah yg sama.. penduduk asal tanah cina hanya
    berlainan agama..

    adakah kita mau pemimpin yg tdk mustahil.akan meletak bangsa melayu seperti di singapork atau negara cina.. fikirlah semua ahli umno yg layak mengundi.. pilihlah pemimpin yg boleh meletak bangsa melayu di tempat tertinggi dan berjuang utk bangsa melayu bumiputera... bukan hanya kata kata atau sandiwara bila nak pau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lemas menantu nak cari pengaruh sebelum pau... mungkin dgn buku ni boleh menaik pengaruh semula... melayu bawah dah cerdik.. dah tak tahan tengok sikap melayu atas yg menjahanam bangsa melayu.. sama aje di kerajaan atau pembangkang... di pembangkang lagi parah.. semua tak boleh pakai.. dah abis tergadai bawah dap.. ikut telunjuk dap..

      tinggal segelintir pemimpin umno yg masih ada jantan... yg dah hilang jantan wajib ditukar.. gigi dah rongak yg tinggal nafsu rakus kuasa harta..

      Delete
    2. Di masa pentadbiran Pak Lah, deficit meningkat kerana perbelanjaan mengurus yg tinggi, pertambahan kementerian, pertambahan kakitangan dan budak-budak ting 4 yg 'makan besar'. Pak Lah menjadi PM ketika keadaan negara dah cukup maju & mantap (peninggalan Tun Mahathir), tapi beliau tidak ada apa-apa contributions pada kemajuan ekonomi negara. Beliau memang tidak pandai mentadbir negara dan menjana ekonomi. Sebaliknya pula al Jubori yg lebih menonjol dan lebih kedepan dari Pak Lah.Semua orang Pak Lah menyerahkan tanggungungjawabnya kepada anak, menantu dan inner circlenya dalam mengurusakn ekonomi negara.Kini Tun Mahahtir pula dijadikan kambing hitam.

      Delete
  9. caya nunalif baya nga gaya lamalif ba alif baya.

    ReplyDelete
  10. ماس تون محضير منجادي ڤردان منتري راماي جوݢ اورڠ ملايو يڠ مڠاتاکن تون محضير ڤمرينته کوکو بسي، مها فرعونله، تتاڤي مريک لوڤابهاوا زمان تون محضيرله بڠسا ملايو د مليسيا اين تله دأڠکت مرتبتڽ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 3:03 AM,

      Tepat pandangan anda. Negara ketika itu stabil, aman dan rakyat rezeki melimpah ruah, terutama anak watan Melayu. Ketika itu juga ekonomi orang kita naik mendadak, tidak buta huruf dan celik komputer. Berduyun-duyun orang kita mampu membeli rumah (diskaun bumiputera) dan memiliki kenderaan sendiri, khususnya kereta. Walaupun Melayu dipandang iri, tapi martabat agama, bangsa dan raja-raja tetap disegani & dihormati. Tapi kini semuanya sudah punah dan ranap dek kebengapan pemimpin kita yang bersikap liberal. Inilah bahayanya fahaman liberalisme yang menjahanamkan lagi menyesatkan...!!!!

      Delete
    2. Terjemahan:
      masa paklah jadi pm dulu...kami seronok... tak teruk mana pun kepimpinam paklah...cuma segelintir kita yang salah faham.

      Delete
    3. Nampak sangat Anon Liberal 03:27 AM buta huruf tulisan jawi. Anon 03:03 AM tulis lain, si Anon Liberal baca lain..... jauh tersasar dan menyimpang. Memang pun fahaman liberal itu sesat dan menyesatkan..

      Delete
    4. Anonymous August 8, 2013 at 3:27 AMAugust 10, 2013 at 1:36 PM

      Anonymous August 8, 2013 at 3:27 AM......anda memang seorang yang bodoh....tapi, janganlah tunjuk sangat

      Delete
    5. Orang bodoh je yang akan kata orang lain bodoh!!!!! kenapa ... sebab org pandai takkan kawan dgn orang bodoh... :)

      Delete
  11. selalu kita dgr pemimpin atas berkata.. menerima adanya pertandingan calon tapi jgn memecahbelahkan bangsa melayu..

    apa makna yg terselindung.. wajar ada pertandingan tapi ????? senang kata jgn ada pertandinganlah.. takut memecahbelah bangsa melayu.. jika begitu jgn ada lawan calon.. terima aje yg lama.. org melayu bawah duduk diam yg atas bebas buat apa saja..

    sape yg takut??? sape yg mau memecahbelah bangsa melayu??? dr dulu melayu bawah ini setia ke umno.. dah byk bersilih ganti pemimpin atas umno.. yg bawah tetap setia bersama umno...

    yg tak setia yg memecah belah umno adalah org atas umno.. bekas pemimpin atas umno.. dah tak berkuasa.. rahsia dah pecah.. tak boleh kaut habuan lagi.. cari tempat baru teroka tempat baru.. jadi pembangkang..

    atau jadi pengacau.. pengkhianat dlm umno sendiri.. itulah yg selalu berlaku..

    ReplyDelete
  12. Marik kita ucapkan setinggi-tinggi TAKZIAH kepada Pak Lah kerana telah berhasil menerbitkan sebuah buku berjudul "AWAKENING - The Abdullah Badawi Years In Malaysia". Boleh percayakah Pak Lah mampu menulis, sedangkan kita tahu dia nie pemalas dan kuat tidur...???

    Saya percaya bukan dia yg menulis tapi sebenarnya ditulis oleh bekas wartawan dan penasihatnya, si Kalimullah Jahanam dan dibantu oleh si Kitol Jahanam (KJ). Sebab apa....? Sebab dengki dan dendam pada Tun Mahathir dan hendak menutup pekong di dada sendiri. Dalam buku setebal 620 muka itu, Pak Lah menyalahkan Tun Mahathir di atas kegagalan Pak Lah mentadbir negara. Kita semua tahu dia memang tidak jujur & setia pada Tun Mahathir sejak zaman S46 lagi.

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum.....uiks dollah....kata nak cari ghazali....Oooo....cari doniawi...bak kata syed mokhtar...nak tido berapa rumah semalam....udah2 lew dollah....hang nak anak hang jd isteri pm kew....blom tentu wei....kena2 kj jd pm anak hang dapat status j.....hang ni mmg cakap tak serupa bikin....mmg hang tak penah menilai diri sendiri....buku tun m tak nyabo haku nak beli....dua dua versi haku sapu.....SEBAB....!??? toing toing tooooiiiinggggg...tabik spring kat tun m...syukur ya Allah dollah nih bkn bapak haku....idak jenuh doa kat Allah beri taufik dan hidayah kat hang....maaf zahir batin dollah sbb haku takleh nak respek hang tp duk suspek memanjanggggggggg.....maaf.......

    ReplyDelete
  14. Cerdik selepas pencen ni biasalah....orang politik kalau tak involve 100% dalam politik lepas pencen, 50% involvement pun dia nak juga. Bukan apa, dia takut orang tak kenang dia. Macam Pak Lah, apa sumbangan besar dia kepada negara masa dia jadi PM? Tak ada. KOSONG.KOSONG.KOSONG macam lagu budak Najwa nyanyi tu. Sapa ada ikut dia punya ISLAM HADHARI? KOSONG, KOSONG, KOSONG.UMNO jadi lemah sebab dia. DSAI naik tocang pun sebab dia juga. Nak tunjuk kata dia MR NICE MAN konon...anak menantu dia pun besar kepala masa dia jadi PM.

    Kalau Najib pun jadi lemah macam Pak Lah, aku tak tahu nak cakap apa lagi. Aku rasa penghujung kegemilangan UMNO dah sampai kot. Ye lah...dah tak ada lagi orang macam Tun Mahathir dan Tun Dr Ismail (Allahyarham). Yang berani dan tegas. Yang tak takut kepada apa orang kata. Ni sikit-sikit nak berlembut dengan bangsa yang mesti diajar secara kasar dan tegas. Tengok macam mana LKY perentah Singapura. Kuku Besi. Dia tahu bangsa dia bukan boleh buat lembik leher. Depa naik kepala. Tapi kat Malaysia bangsa tu buat apa pun tak apa. Masih berlembut. Maaf. Maaf.Maaf...sampai bila? Sampai dah lingkup negara?

    ReplyDelete
  15. Woi parpu, jangan kurang ajar tau kumak kau. Ptuihhhhhh.
    Parpukari aka Anak keling yg desperate sangat nak jadi melayu, layak keh kau ni nak kutuk Pak Lah? Berdirilah depan cermin dan tengoklah muka engkau yang hitam macam arang tu, adakah kau ni India Pariah atau Melayu! Pukimak Mamak!
    Baik sangat keh Idola Raja Mamakutty Mahdey ko? Lepas anak dia dapat jadi Mentri besar, walaupun pimpinan Najib yg lagi lemah dan tunduk pada Cine, ada tak dia bising? Mampos lah kau Parpu dan Raja Mamak tu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pagi-pagi raya mulakan dengan makian?

      Delete
    2. Orang kurang ajar.
      Dia tak boleh diajar.

      Delete
  16. Apa tun samdol krg buku. Buku apa tu.. Setlhku Trsdar Dari Lena Atau Islamku Hadari..kahkahkah

    ReplyDelete
  17. Kini makin jelas kenapa Pak Lah membatalkan Jambatan Bengkok di JB dan alih-alih membangunkan projek Wilayah Iskandar usahasama dgn cina Spura. Bertambah jelas lagi bila Pak Lah terpaksa mengguna pakai 'AGEN Singapork' yang diketahui umum rapat dengan MENANTU KITOLnya untuk menulis buku bagi pihak dirinya. Yang lebih teruk lagi bekas PM paling bodoh dalam sejarah ini pun TIDAK mampu untuk menulis sendiri seperti mana TUN Dr. Mahathir. Beliau mengecam projek Tun Mahathir akan memuflisklan negara sebab itu dia menggantikan projek terakahir Tun Mahathir dgn prjojek baru tapi telah menjual negara kepada Singapura dan bangsa cina.

    Kita tidak menafikan Negara pernah mengalami berbagai krisis kewangan semasa era Tun Dr. Mahathir. Tapi negara tidak sampai ke peringkat menggadai atau menjual negara oleh Tun Mahathir. Pernahkah negara ini MUFLIS dan terpaksa menyembah IMF? Tentu kita masih ingat bagaimana atas NASIHAT 'LEVEL 4 Boys' (khususnya KJ, Omar Ong & Kalimullah)) negara ketika itu telah meNAIKkan HARGA PETROL RON 95 ke tahap GILA BABI? Takkan kita semua dah lupa?

    Kebanyakan pembatalanan PROJEK PRASARANA yang diLABELkan sebagai 'PET Project' dalam BUKU tersebut sebenarnya adalah PROJEK yang ada Value Added (Nilai Tambah) kepada pembangunan negara dan mampu memberi saingan kepada Singapork. Ini yg tidak difahami oleh pemimpin bengap seperti Pak Lah..




    ReplyDelete
  18. Buku ini boleh didapati di toko-toko buku bawah kategori 'fiksyen'. Kalau sudah tiada stok, boleh hubungi Menteri Belia dan Sukan untuk mengetahui bila cetakan berikutnya akan keluar. Jika anda mengalami penyakit insomnia, buku ini juga dapat membantu anda untuk tidur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHAHA... lawak gila.. berguling nak tido tapi tak boleh tidor baca buku ni.. lawak giloooo.. mcm mana nak tidorr

      terbaik bebbb...

      Delete
    2. jgn d suruh jd buku rujukan skolah sudah la

      Delete
  19. naik jadi PM kerana melayu..dah duduk di atas...jual habis segala milik orang melayu...fuck lah..

    ReplyDelete
  20. dulu tertutup terselindung... sekarang dah terbuka terkuak terbongkar.. jika yg dinyatakan di atas benar.. jadi apa yg disuara dan dibunyi org umno selama ini telah menunjukkan kebenaran atau petunjuk ke arah tertentu..

    tentu ramai melayu bawah akan teringat kembali sosok kalimullah.. nuor dibebaskan.. punahsihat..regina menjadi org penting kj.. begitu byk cerita dlm cerita.. semua saling berkait..

    seperti telah dirancang dgn sebegitu baik dr zaman pak lah.. tapi perancangan mereka gagal.. pak lah diturunkan tdk bertahan lama.. bayangkan jika pak lah bertahan lama.. mungkin melayu hanya tinggal nama.. abis tergadai ke singapork atau cina kafir.
    di sinilah Allah menunjukkan kekuasaannya.. Allah mematah semua perancangan yg telah dibuat..

    tapi kita jln lupa.. org org mereka dah ramai dlm umno kerajaan dan lama menyusup.. bahkan barisan menteri dan punahsihat punahsihat najib adalah org yg sama di zaman pak lah yg juga dikata berkubu ke kj.. YaAllah jika ini benar dan rahsianya hanya kau yg mengetahui.. kami sebagai rakyat melayu bawah umno memohon pertolongan mu utk mematah rencana jahat sesiapa pun yg ingin menghancurkan bangsa melayu..

    suaram.. berpihak ke pembangkang terutama dap nuor dan penentang kuat kpd org umno BN.. alhamdulillah Allah telah membuka mata kita semua.. sungguh memalukan bagi org melayu yg bersekutu dgn pihak singapork dan cina kafir utk menguasai Malaysia.. lebih memalukan jika ia beragama islam...

    ReplyDelete
  21. Aku tengok cover buku dia pun rasa nak tertido. PtuuuiiiHHHH....!!!

    ReplyDelete
  22. parpu ... lu apa hel ... lu hentam pak lah bodohwi apa ke hal ... sedangkan kedunguan pak lah bodohwi telah diwarisi oleh ah jib gong ... lu dah declare ah jib gong ... maka sepatutnya lu sokong sama pak lah bodohwi ... apa hel lu hentam pak lah bodohwi ... pak lah ada anak menantu ... ah jib gong ... sambung perkhidmatan anak menantu pak lah bodohwi ... dan kebodohan ah jib gong lebih menyerlah berbanding pak lah bodohwi ... lu ni bingai ka parpu ...

    ReplyDelete
  23. walopon dah terlambat utk menjawab mahathir, tapi bole la..janji hentam umno..

    pendapat 1 sen aku, bila paklah amik takhta dari madey, awal2 lg dia patut jauhkan diri dr perangkap madey..

    bukan dia taktau camne permainan orang tua tu..masa tunku abd rahman dulu, tengok ape madey buat..

    paklah baru je naik, dah ada gesaan supaya amik najib jadi timbalan..

    kalu korang ingat dulu, kan lama juga paklah nak umum sape timbalan dia.

    taktau la kot dia segan kat madey, tapi sbg PM dia ada kuasa nak lantik sape jd timbalan...
    madey nak sgt najib, patut paklah kencing je la org tua tu..pandai2 la..aduhh

    ni kelemahan paklah paling ketara.tak berani guna kuasa..mungkin juga sebab utama adalah penasihat dia lulusan dari tadika oxford.

    najib tu orang madey...patut dia tolak je najib, amik orang lain yg bleh backup dia..

    madey hentam paklah, ada najib backup?harammmmmmmmmm..

    najib ni ada sokongan kuat, paklah patutnya cari orang yg takleh lawan dia atau sokongan tak kuat sgt macam yidin, hisham keris, zahid, ku li..

    macam ada pesan orang tua2 dulu..pengantin lelaki kalu kurang hensem, jgn cari pengapit yg hensem, nanti orang tak kenal mana satu pengantin..
    cari hak kurang hensem dr pengantin, baru orang tau.serupa juga dlm kes nak cari gu, patut cari la orang yg lemah skit dr dia, baru la dia bleh dok sedap skit

    bila madey hentam paklah kaw2, kuar paper,tv, kemdian keluar umno, paklah senyap je tak jawab.bodo..patut jawab la..
    bukan dia taktau politik kotor umno..urus cara keras, tegas..tengok zaman madey, ada paper, tv perdana berani hentam dia?takde..
    madey memang pandai urus.pakleh patut belajar cara madey lawan tokey.

    jaman madey, dia ada 3 timblan sblm paklah..dia rilek je tendang.paklah jatuh sebab tak tendang najib awal2.

    masa paklah jadi pm ni la anak menantu dia naik..patut cover la mcm madey buat..dulu2 orang tak kenal scomi tp paklah naik tetiba je muncul,,la ni senyap terus

    kalu la penasihat paklah ni cerdik, dah bleh tarik ramai org pas sokong umno masa tu..paklah dgn imej mr nice guy,
    kalau la dia up kan bantuan utk sekolah2 agama, tarik perhatian golongan agama, kompem pas kalah teruk..
    ni dok perkenalkan islam hadhari, jahanam terus..amik lg nasihat masitoh & abg jamil misai.

    aku tulis seme ni bukan nak backup paklah, cuma nak jadi batu api je..kah kah kah.

    ape motif paklah tetiba bersuara dekat2 pemilihan umno ni?jeng3

    masa paklah jadi pm juga, antara punca dia kalah sebab tertlalu percaya laporan dr akhbar/tv....hooooo sokongan rakyat meningkat padahal org nyampah gile, lelagi menantu dia lulusan tadika oxford tu.

    tengok najib,,walopon bini macam harem, ada madey hentam?takde kan, ape sebab? mungkin najib ikut kata madey, paklah nak lawan tapi tak cerdik,,kalu nak lawan betul2, cantas abis orang madey..bukan dia taktau umno main jahat...

    la ni paklah baru bersuara..madey pening2 lalat..kuan yew lagi, paklah lagi..tapi wat2 steady..patut team keri nii amik kessempaan hentam madey..time ni la nak tonjol diri..

    ahli umno semua..jangan lupa beli buku ni tau...hahahaha

    ape lagi aku nak tuliss ni...nanti la aku sambung kot ade idea..


    umnogiler

    ReplyDelete
  24. 1.pak lah kata!teruk-teruk dia pun!!pada 2004 dia catat sejarah kemenangan umno!!teruk pun pada 2008!!teruk lagi "kekalahan" najib pada 2013!!
    2.bila mat det dimalukan anuar pada 1999!!populariti mat det merudum terus!terpaksa meletak jawatan!!dia sibuk cari calon yang "bersih" untuk saingi anuar!!maka pak lah paling tepat!!yang lain semuanya hampas belaka!!pilihan itu paling tepat bila pak lah menang besar pada 2004!!
    3.mat det tak suka pak lah sebab nak jaga kekayaan anak-anak dia jee!!mohzani,mirzan dan mukriz!!
    4.bila mohzani memalukan orang melayu bila menjual syarikat pada temasek singpork!! pak lah membeli kembali syarikat tersebut!!mat det malu besaq sebab orang dah tahu tembelang dia selama ni yang kununnya jangan alibaba syarikat melayu!!akhir sekali anak dia lagi teruk!!malu la mat det!!
    5.apa bila mirzan hilang kontrak kerajaan!!mat det marah pada pak lah!!lagilah malu mat det!!sedangkan berapa banyak duit rakyat digunakan untuk selamat syarikat anak mat det nii!!!
    6.elokla pak lah buat buku ni!!sekurang-kurangnya orang tahu sapa mat det ni!!semua orang dah cerdik-cerdik belaka!!boleh buat penilaian sendiri!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Counter attack dari pak lah setelah sekian lama menidorkan diri. Semoga kuasa ghaib Allah SWT bersama pak lah demi untk menegakkan bebenaran dan menghancurkan kemunafikan. Amin.

      Delete
    2. kalu dia yg tulis sndiri takpe la...tp yg tulis org lain bkn 100% idea atau lahir dr mulut dia....so camne tu...adekah itu kebenaran yg hak..atau kemunafikan yg batil...amin

      Delete
  25. 1. Kerana UMNO Negara Singapore Tergadai Pade Lee Kuan Yew.

    2. Kerana UMNO Pulau Batu Putih Tergadai Pade Singapore.

    3. Kerana UMNO air terus dijual 3sen Seribu Gelen pade Lee
    Kuan yew.gila!! Rakyat johor bayar mahal.

    4. Kerana UMNO , Malaysia Takut Roboh Tambak Johor.

    5. Kerana UMNO, Habis Teradai Tanah KTMB Tanjong Pagar.dah tak ada dah tanah melayu.

    6. Kerana UMNO Habis Tanah Melayu Johor digadai Pade
    Singapore.

    7. Kerana UMNO Wilayah Iskandar akan jadi Wilayah Singapore.

    8. Kerana UMNO Ekonomi Singapura akan Terus Mengatasi
    Malaysia.tgk nilai ringgit skrg ni.

    9. Kerana UMNO Syarikat Malaysia akan terus dikuasai
    Singapore

    10. Kerana UMNO Matawang Malaysia akan Terus Jatuh
    dan Warga Singapore Akan Sentiasa Membeli Belah
    Hartanah, Saham dan Barangan Keperluan dgn Harga yg
    Murah di malaysia.

    LEE KUAN YEW Sentiasa Berdoa UMNO akan Terus
    Memerintah malaysia..""

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!