TERKINI LIVE DARI KUALA BESUT! NIK AZIZ DAH BALIK KE KELANTAN! BN DAH MENANG

Aku bari dapat berita ni, Nik Aziz sudah pulang ke Kelantan kerana dia kecewa tak dapat rampas kerusi DUN Kuala Besut. Dia pulang dengan hampa, dia dah letak Husam kat Kuala Besut untuk jadikan Terengganu 16:16 tapi tak menjadi.

Akhirnya Nik Aziz kecewa dna pulang. Tahniah kepada BN kerana berjaya mempertahankan kerusi Dun Kuala Besut. Terima kasih kepada Rakyatnews untuk berita ini.

TAHNIAH TENGKU ZAIHAN! Jalankan tanggungjawab anda sebagai YB dengan amanah ok! Terima kasih Kuala Besut! Terbaik la..

Dei Nicky Ajis! Sudah Kalah...Kalah la....Muahahahahaha

12 Responses to "TERKINI LIVE DARI KUALA BESUT! NIK AZIZ DAH BALIK KE KELANTAN! BN DAH MENANG"

  1. Balik makan budu lagi baik lah Nik Ajis.Warghh....Kah...Kah...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni kalau engko nak komplen najib ke kj ke dipersilakan

      Delete
  2. Bagus le BN menang, dan memang patut BN menang...

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH CONGRATULATION GEFELICITEERD TO

    UMNO-BARISAN NASIONAL

    TERBAIK DARI YB MUDA ORE BARU.

    ReplyDelete
  4. nik ajis balik ke "surga" jumpa bidadari dia

    ReplyDelete
  5. tahniah BN menang...

    ReplyDelete
  6. enjoylah hangpa kena tipu sama parpu, keputusan rasmi tak tahu lagi, yg tu semua khabar angin

    ReplyDelete
  7. Ishak ibrahim.....bagus nama tu, macam nama nabi.

    ReplyDelete
  8. Entah betul entah tidak berita ni

    ReplyDelete
  9. Kuputusan PRK K.Besut jam 10.00pm nanti.

    ReplyDelete
  10. sehari dua lagi keluar fatwa sesat dari nik aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku yakin ilmu engkau lebih banyak, berbanding nik aziz, alang kah baik nya engkau tunjuk jalan pulang pada nik aziz supaya tidak terus sesat...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!