PANAS! MP CINABENG KAMPAR NI NAK KENA PENAMPAR KE?

Makin melampau puak-puak Cinabeng ni bilamana akta hasutan sudah tiada. Apa yang Cinabeng mahukan lagi?

32 Responses to "PANAS! MP CINABENG KAMPAR NI NAK KENA PENAMPAR KE?"

  1. alaaa.. nik aziz sendiri kata allah gangster.. cina ckp sikit pa la salah nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap sikit??? ko biar betul.. ko terasa x klu puk*mak ko di pegang org setiap hari??????

      Delete
    2. tu nik aziz.. kelompok kecil.. tak kan nak dibiarkan.. dr kecil harus di tegah.. di bendung sebelum parah... ni cina biadap kumpulan minoriti besar kepala..

      Delete
    3. bila pulak sikit.. sebelum dan selepas pru melampau parah.. mata kita belum buta melihat sikap biadap cina dap.. dr dulu main fitnah hasut propaganda.. sikit apa.. rba tu sikit.. dah huru hara dlm negara.. busukkan nama negara.. tuduh bangsa melayu mcm mcm..hina maki melayu.. hina agama islam.. puki la sikit..

      Delete
    4. tu nik aziz... org melayu islam umno menentang keras.. tidak akan membiarkan sesiapa pun menghina Allah..islam dan nabi saw...

      jika org islam berani menghina agama islam dan nabi saw.. di akhirat nanti berdepan lah dgn Allah.. ada brani org islam pas pkr????

      nuor aje tak berani bersumpah atas nama Allah dlm masjid.. makna nuor pun takut nak mati berdepan dgn Allah.. sama juga stopa spender putih takut bersumpah dlm masjid... tapi biasalah manusia selagi belum mati sanggup gadaikan agama demi kuasa dan harta...

      Delete
  2. Jom kita boikot beli ayam sebab cinabeng dah mula naikkan harga ayam. Ayam ini barang mudah rosak, 2 hari kalau tak dapat jual, alamat masuk tong sampah. Maka akan makin cepatlah cinabeng bankrupt. Jom kita ramai2 masukkan ayam dan cinabeng ke dalam tong sampah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SETUJU... makin biadap cina kafir ni.. makin kuat la BOIKOT KITA.. kita lihat sape yg rugi sape yg untung.. kita ikut mainan cina kafir ni.. dah tenang sicina kafir ni kat sini...aikk melampau biadap.. sicina ni bukan reti erti syukur..

      Delete
  3. Oh aku terlupa cinabeng ni monopoli jual ayam di Malaysia. Apalagi, jom lah kita tong sampahkan semua ayam di Malaysia. Percayalah, dalam masa 1 tahun nanti akan adalah cinabeng yang bankrupt, kena kelar dengan ah long dan mati bunuh diri. Ayuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. ganti protin lain atau kita kurangkan makan ayam.. bayangkan jika setiap org boleh kurang setengah menggelupur cina tu... abis ayam busuk.. yg setengah tu lagi kita beli kat penjual muslim melayu bumiputera atau kat pasaraya tapi bukan milik cina.. menggelupurla penternak ayam cina..

      tapi kena berhati hati tau.. jgn pulak nanti ayam tak laku diproses buat fast food mcm nugget.. beli produk melayu bumiputera nak pasti halal dan bersih.

      amacam.. kita bergerak sekarang ya..

      Delete
  4. Jihad Ekonomi. Hanya dgn cara ini lah kita dapat sepak teranjang Cinabeng. Harap2 bisness mereka bangkrup dan terpaksa la mereka verhutang dgn Ah Long2. Bila tak bayar hutang Ah Long2 akan kerat buah pelir mereka dan biarla mereka berperang sesama sendiri. Untong2 mereka tak dapat bayar, anak isteri makan racun tikus.
    Hanya dgn cara ini kita telah melempang 10jari ke atas muka2 cinabeng seperti Lim Guan Lanchow, Lim kit Cheebai, Tony Pua Cheebai, Nga, ngek dan Ngok, dan semua apek2 dan Nyonya Ceebai yg berak mencret tak chaybok.
    Hanya Jihad Ekonomi dpt mengajar Cheebai2 dan Lanchow2 pelajaran dn ksedaran yg negeri ini bukan mak bapok mereka yg punya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa meniaga ayam 1. yg pakai kasut 2. yg berkaki ayam. bila no 2 tak laku, anak2 pompuan depa jadi ayam yg no. 1 tu.

      Delete
    2. hahaha... setuju kg lad.. nanti ayam bukan lagi cina vietnam..terbalik dia org yg ganti.. nak duit byk.. jln mudah... hahaha

      nanti heboh la cina sama cina bergaduh.. dia org salahkan dap... org melayu bangkit.. guna kan kuasa duit yg ada ditgn kita

      Delete
  5. jgn tampar! delete terus mulut biar bisu seumur hidup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cina dap bangsat ni jika kat negara lain dah lama kena ilmu hitam.. tapi org melayu islam di malaysia kuat iman.. kita tetap teguh iman dan pendirian ke Allah.

      Tapi kalau dah melampau sgt.. rasanya ada yg parang melayang tanpa tuan.. katanya ilmu hebat ni masih ada.. hanya boleh diguna jika ada pihak kafir yg dah biadap sgt kat agama islam..

      Delete
  6. ala....rilek la...najib dgn nazri kan ada....hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmmmm... org pas pkr memang tenang aje.. masih ada tok guru hadi husam sabu mahfuz... pejuang parti islam dakapan mesra parti kafir

      pkr ada syeikh malaya imam mahdi.. pejuang islam dlm pkr..

      Delete
    2. sebab penyokong melayu islam pas pkr ambil mudah lah.. cina kafir makin biadap..

      pemimpin pas pkr dah terjerat leher nak berkuasa akhirnya tunduk ikut kata dap cina kafir..dap main dan susun strategi... yg pemimpin islam tak boleh membantah.. kena sergah dah diam membatu..

      penyokong pulak taksub percaya membabi buta.. lagi la biadap dap sebab ada sokongan org melayu islam sendiri..

      Delete
  7. komo oghang Perak cakap beso nak tampo cinabeng tu.mike baca artikel "Outsyed" lg mnarik...

    ReplyDelete
  8. aku makin hari dah makin meluat ngan perngai cina lahanat sial haramjadah ni..mereka makin nak mncabar kesabaran kita..ingat skit cina lahanat,sejarah prnah bktikan mcm mana klau org melayu hilang sabar,,,kau tak percaya kau pergi blik tnya mak bapak korang yang tua2 uh...dah sampai masanya kita boikot semua cina,lembut kita mereka ambil ksempatan..

    ReplyDelete
  9. aq rasa dah sampai masanya kita boikot semua barangan diorang nie... dari hasil tanaman sampai lah ke industri yg mcm2 lg..

    ReplyDelete
  10. Aku yakin,,tak ada sekor melayu pon yang berani tampar cina beng nie....

    ReplyDelete
  11. Tak payah tampar secara fisikal. Hanya dgn jihad Ekonomi kita telah tampar dan sepak terajang Apex2 Lanchow dan Nyonya2 Ceebai. Berjihad lah demi agama, bangsa dan negara. Dan demi nasib2 anak Bangsa kerana Apakah Nik Najis, Haji Hadi, Nizar Pokemon, Mostopo Ali, Hussm Janapari, Din Jerawat batu, Din Puduraya, YB Jamban, Zuraida Mak Lampir, Nuar Jubor dan pemimpin2 terencat akal PGayR dan Fuckatoon Haramjadah ada ambil kisah. Mrreka2 hanya mementingkan kote dan temolok mereka saja, yg lain2 ahlul2 bahalul pergilah mampoi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Cubit depa dgn kuku. Yes jihad ekonomi. Saya dah mula lama dulu apabila sudah jadi begini lagi bila driving pon aku tak bagi jalan.

      Delete
  12. Tak payah tampar secara fisikal. Hanya dgn jihad Ekonomi kita telah tampar dan sepak terajang Apex2 Lanchow dan Nyonya2 Ceebai. Berjihad lah demi agama, bangsa dan negara. Dan demi nasib2 anak Bangsa kerana Apakah Nik Najis, Haji Hadi, Nizar Pokemon, Mostopo Ali, Hussm Janapari, Din Jerawat batu, Din Puduraya, YB Jamban, Zuraida Mak Lampir, Nuar Jubor dan pemimpin2 terencat akal PGayR dan Fuckatoon Haramjadah ada ambil kisah. Mrreka2 hanya mementingkan kote dan temolok mereka saja, yg lain2 ahlul2 bahalul pergilah mampoi.

    ReplyDelete
  13. Tak payah tampar secara fisikal. Hanya dgn jihad Ekonomi kita telah tampar dan sepak terajang Apex2 Lanchow dan Nyonya2 Ceebai. Berjihad lah demi agama, bangsa dan negara. Dan demi nasib2 anak Bangsa kerana Apakah Nik Najis, Haji Hadi, Nizar Pokemon, Mostopo Ali, Hussm Janapari, Din Jerawat batu, Din Puduraya, YB Jamban, Zuraida Mak Lampir, Nuar Jubor dan pemimpin2 terencat akal PGayR dan Fuckatoon Haramjadah ada ambil kisah. Mrreka2 hanya mementingkan kote dan temolok mereka saja, yg lain2 ahlul2 bahalul pergilah mampoi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous July 14, 2013 at 1:01 PM

      Tak payah tampar secara fisikal. Hanya dgn jihad Ekonomi kita telah tampar dan sepak terajang Apex2 Lanchow dan Nyonya2 Ceebai. Berjihad lah demi agama, bangsa dan negara. Dan demi nasib2 anak Bangsa kerana Apakah Nik Najis, Haji Hadi, Nizar Pokemon, Mostopo Ali, Hussm Janapari, Din Jerawat batu, Din Puduraya, YB Jamban, Zuraida Mak Lampir, Nuar Jubor dan pemimpin2 terencat akal PGayR dan Fuckatoon Haramjadah ada ambil kisah. Mrreka2 hanya mementingkan kote dan temolok mereka saja, yg lain2 ahlul2 bahalul pergilah mampoi.

      -----------------------------------

      Cara posting kau langsung tidak mencerminkan seorang manusia!

      Untuk diri engkau sendiri pon belum selesai, macam mana nak tolong yang lain!

      Delete
    2. tu la org melayu islam.. org berjuang ajak semua sama sama berjuang utk jihad ekonomi.. bila lagi nak mula.. bila lagi nak sedar... nak tunggu melayu hancur.. ada pulak yg sokong cina kafir.. jika cina kafir memang itu la tujuannya..

      tapi jika melayu dakap la sidap tu sepuas puas... sampai dah lunyai melayu.. nak tengok ada dap tu dakap melayu mcm penang dah ditendang melayu tu kecuali yg disimpan melayu yg dap nak guna..

      kita pun tak kenal semua anon di sini.. jgn pandai pandai kata org lain.. entah entah kita sendiri lebih tak tertolong dr org tu..org tu lebih mewah dr kita..

      Delete
    3. konon tak mencerminkan seorg manusia.. tuiiiii.. cina dap biadap cermin manusia???? hina agama bangsa melayu cermin manusia???? dap tindas melayu penang cermin manusia???? boikot brg melayu bumiputera dr dulu cermin manusia???
      tuiii tuii puiii la lu..

      cermin manusia dap.. berbohong sampai tercapai tujuan.. saanggup buat apa saja ubah penampilan.. masuk islam pun sanggup... dah berjaya tindas melayu dan bangsa lain.. tu cermin manusia dap..

      Delete
  14. Barang baik tak takut tiada pembeli. Agama baik tidak takut tiada penganut. Agama cara paksaan tidak berguna dizaman ini. Agama adalah kepercayan tapi tak harus terlampau percaya kerana ia tidak dapat mengatasi masalah manusia seperti peperangan, pergaduhan, kemiskinan, malapetaka, kemalangan dll. Kepercayan agama ada syok sendiri sahaja.......Kah Kah Kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sehingga kiamat org kafir tdk akan berhenti menghancurkan islam... kerana ada syaitannnn... iblis...dajjal

      syaitan dlm berbagai bentuk.. syaitan berkepala manusia berbadan manusia.. syaitan itu berada dlm badan manusia menghasut org yg beriman ke Allah sehingga mengikut jln syaitan...

      Wajib kita sebagai muslim mempertahankan agama Allah.. kita wajib mempertahankan keluarga kita tetap berada dlm agama islam.

      Delete
    2. ini la sifat org kafir yg tak beriman ke Allah.. dr ayat dah tau.. ia bukan beragama islam... yg paling ketara takde org islam kata agama syok sendiri.. org kafir ya hidup bebas jadi semua syok sendiri di dunia.. seks bebas nak buat apa pun bebas... syok sendiri..

      nuor syok sendiri pun tak berani angkat sumpah dlm masijid.. makna nuor takut ke Allah.. takut mati.. percaya agama islam tu benar.. tapi kerana kuasa dan nafsu bejat.. sanggup melanggar hukum Allah.. belum mati..

      Delete
    3. nak tau kepercayaan agama syok sendiri .. baik lu tanya sijantan betina yg jual puki kote buat hubungan seks bebas.. sekali buat 10 org rodok sekali bergilir gilir..

      si vivibak tu mulut dah jadi mulut babi menyondol semua masuk dlm mulut.. lendir semua jenis jantan dah ditelan.. tu namanya agama syok sendiri... dap tak larang.. sama dap vivabak.. cina kafir sokong vivabak.. sama jenis agama syok sendiri..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!