PANAS! BILA NAK AMBIL TINDAKAN TERHADAP DUA PASANGAN CINABENG IBLIS NI?


2 anjing dap.
seorang pelacor dan seorang lagi pelacor.
bakal mendapat hiv positif tak lama lagi.
begitu seronok mempersendakan amalan buka puasa umat islam.

makan bah ku teh sambil diucapkan selamat berbuka puasa pada orang islam.

hinanya islam pemimpin umno dan pas buat selamba tak tahu.
sakit hati melihatkan kelakuan pimpinan islam, lebih fikir memikirkan nasib politik dari nasib islam itu sendiri.

foto di atas adalah kesinambungan namewee ke 2.

nazri aziz pernah mengangkat martabat namewee setaraf hero demokrasi.

hero kerana mempersendakan azan suboh ditamsilkannya sebagai ayam yang berkokok.

di situ bermula segala penghinaan, kerana cinabeng tahu pimpinan melayu semuanya tak berani.

SEMOGA ALLAH SWT MEMAHAMI HATI KAMI YANG TERGURIS INI.

DAH LAMA KAMI PERTAHAN, ITUPUN KADAR UPAYA SAHAJA.

YA ALLAH KAU HANCURKAN KESEMUA PEMUSUH ISLAM DI MUKA BUMI MALAYSIA INI, DIMULAKAN DENGAN 2 LAHANAT DI ATAS..

amin.

HOUSE PK: Dah masuk akhbar Utusan dah berita ni, baru sebentar tadi masuk Buletin Utama, artikel ini aku garap dari blog GAP. Persoalannya sekarang ni, dua ekor pasangan iblis ni semakin lama semakin mencabar umat Islam di negara ini.

Bila nak ambik tindakan terhadap mereka ni?

73 Responses to "PANAS! BILA NAK AMBIL TINDAKAN TERHADAP DUA PASANGAN CINABENG IBLIS NI? "

  1. ini bukan anjing DAP lah. Ini anjing BN sebab mereka suka menggunakan perkataan 1Malaysia. Kesian BN takut nak ambil tindakan terhadap ahli sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1MALAYSIA X SAMA DARJATNYA DGN 1BUMIPUTERA

      Delete
    2. erk.. Sian anda d tipu oleh Alvivi.. Anda xtaw ka dorg dr DAP? Ish3

      Delete
    3. Anonymous said...
      Melayu menyalahkan melayu lain jika BABI menghina Berbuka Puasa..

      PAS, UMNO, PKR musuh sebenar bukan sistem Malaysia..

      Musuh tu sangat nyata..yg Menyuruh Makan Ba Ku Teh masa berbuka..

      Ganyang Musuh..bukan sesama sendiri..Jika Tak ANDA PENGECUT.

      takutkan musuh.bunuh saudara senditi

      July 14, 2013 at 11:05 PM

      Hati2 Babi 10:09 tu manyamar untuk jadi batu Api..(babi tetap babi)

      Delete
    4. JAKIM sendiri buat derk je. kalau sesama islam cepat je keluarkan saman. sesama melayu berani je gertak pergi tangkap kat rumah.

      NI SIAP JEMPUT PI JUMPA PUTRAJAYA. BERSAMA SKMM. VVVVIP betul cinabeng 2 ekor ni.

      Delete
    5. 2 ekor babi ni Nazri punya anak angkat beb, so apa kata dgn Nazri sekali kena kasi ajar...

      Delete
    6. Tak elok cakap mcm tu. Apa yg Nazri buat itu untuk keharmonian nasional atas semangat barisan nasional.

      Delete
    7. We chinis eat pigs that eat own shits...we pray to freak gods...we chinese are shits....

      Delete
    8. wajib umat islam menghapuskan babi sundal 2 ekor itu dari terus hidup selesa menghina orang islam berterusan. harapkan kerajaan ajib gor hanya buang masa, satu tindakan pun tarak.. malangnya orang yang boleh busungkan perut babi 2 ekor tu tak baca blog.. manusia babi wajib disiksa cara babi supaya jadi pengajaran pada babi lain...

      Delete
    9. mana abg besar...abg besar x buat kerja ke?

      Delete
    10. inilah hasil dakapan mesra dap pkr pas.. kita disaji episode demi episode... ini lah hak samarata yg diperjuangkan..

      ingat kata dap dlm pakatan cina... apa kita dpt.. kita belum berkuasa.. mca lambat dah lama tapi belum berjaya merampas kuasa.. bermula episod baru.. modus terancang yg diketuai dap...

      utk menang sanggup lakukan apa saja.. dap dakap pas disokong nuor pkr.. sanggup menggadai agama dan bangsa utk kepentingan politik... agama hancur tak kisah.. bangsa melayu terpecah belah lemah tak peduli.. asal umno musnah dan dia berkuasa...

      semakin besar kepala dap bila mendakap pkr pas.. alvinbak vivibak adalah bibit dr dakapan ini...

      Delete
  2. Diorang dah mintak maaf jadi kita maafkanlah dia....bulan puasa ni aku malas nak berdendam ke marah orang tak tentu pasal....aku betul betul nak berubah jadi insan yang tawaduk

    ReplyDelete
    Replies
    1. TIADA MAAF BAGIMU

      Delete
    2. TIADA MAAF BAGI MU

      Delete
    3. Minta maaf pun, tetap kena bagi hukuman, bagi pengajaran.

      Delete
    4. Assalamualaikum,

      Ada produk atau barangan untuk dijual?

      Ada perniagaan atau perkhidmatan untuk dihebahkan?

      Ingin membeli atau melihat pelbagai jenis produk dan barangan

      Layarilah /www.produkmuslim.info

      Daftar segera ia percuma

      Terima kasih

      Delete
    5. pergi mampos dgn depa punya maaf, patut sembelih je...pas tu hantar kt puak cinabeng yg jual babi pangang kt b.bintang tu.

      Delete
    6. Tembak tang dahi dua2 bagi mampos...kita nak tengok china mana yang bangkit...!

      Yang sayang Islam asah parang panjang standby ...

      Manalah tahu perintah jihad fisabilillah turun dari langit....

      Nak heran apa...kat Baitul Makdis pun dok tengah berperang...

      Musoh Islam depan mata....

      Delete
    7. Maaf konon, boleh blah dua org tak guna. Singapore penuh dengan cina liao pun buang si ah beng ni dri NUS. Boleh blah.. Anon 10.10 kacang merah dap.,

      Delete
    8. tu satu kisah... ni berlambak lambak cina kafir hina melayu islam nabi saw.. dr dulu.. rba cocok jolok.. ingat begitu mudah semua org islam nak maafkan...

      nantu timbul makhluk baru mcm tu juga buruk moralnya.. tak kan pepandir mintak maaf aje.. wajib ada hukuman berat...

      Delete
  3. Tak kan sbb ucapkan selamat berbuka pun nak marah ... mcm tahun baru cina, orang melayu pun ucap selamat, ada juga yg cakap gong xi fa chai ... ah jib siap pukul gendang pun tak apa ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH KENA KANTOI KITA KOMPANGKAN PULAK

      Delete
    2. Lu faham x....orang Islam haram makan bah kut teh sebab ia adalah sup babi. Satu lagi, pasal apa taruk itu logo halal Jakim. Seolah-olah macam saje jer nak bikin orang Islam marah. Kalau sekadar nak ucap selamat berpuasa jer takde sape nak marah.

      Delete
    3. Mane x mare. Dh la letak bah kt teh pastu letak logo halal.

      Delete
    4. Kau ni bodoh ke anon 10.17? Kau tau ke Bak Kut Teh tu apa? Itu sup babi bahlol, apa punya keturunan haramjadah kau ni sampai babi pun tak kenal? Aku rasa kau dah biasa telah kot anon? Sabit tu kau tak kisah kan? Kasi alamat aku hantar kau kerbau pendek live punya...

      Delete
    5. mana gua pernah tengok sup babi, jauh lagi lah nak tahu namanya, anon11:13pm dgn fatin mcm biasa sj dgn benda tu .. selalu berkunjung ke?

      Delete
    6. kalau setakat nk ucap tu takde marah. tu letak bak ku teh. sup babi. terang2 semua malaysian tahu, babi tu haram bagi umat islam. Apa dia ingat satu malaysia ni cina makan babi ke. cina pun ada yang muslim.

      Malaysia negara islam, kena pertahankan perkara yang mencela islam.

      Delete
    7. Anon 10.17 tentera kacang merah. Kau ingat sedap2 ucap selamat buka puasa dengan babi campur logo halal harum, wangi dan lazat tu sama ke macam ah jib gor pukui gendang cina time chinese new year. Weh, kau ni talak ada akal ka.. Sekarang bila melayu dah ramai2 marah si liao ni kecut perutlah gamaknya. Tak faham sensitiviti, pi migrate singapore ka, australia ka. Takpun pi kanada, sana kau nak makan babi panggang ka, bak kut teh takde sapa nak kisah. Setakat pelakon porno yang takde hasil. Baik tak payah simpan dua makhluk ni. Si pemimpin agung pas takde nak komen ka, sakan ckp org tak sokong pas kafir kan, ni si kafir dua makhluk ni terang2 guna tanda halal, tunjuk pulak babi.. Takmo komen.

      Delete
  4. Aku xnk 2ekor babi ni beranak pinak di Tanah melayu.Harap lucut warganegara dan arah balik Tanah Besar Cina.Semua melayu bersatu.hapuskn pembiak baka babi ni dr membunoh orng melayu cara halus terancang...Takbir...

    ReplyDelete
  5. Jumpa aje..bunuh terus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunoh si sial MP Permatang Paoh dulu...dia lah Dajjala yang memulakan perkara jijik ini....

      Delete
    2. Ini sudah kira ancaman bunuh, sudah boleh diambil tindakan undang2.

      Delete
    3. Tak baik cakap macamtu...walaupun anon 12.39 hangin satu badan kita perlu jaga tutur kata jangan keterlaluan...okey

      Delete
    4. POLIS BODOH MAKAN GAJI BUTA.DAH ADA ANCAMAN ANON 11:04&12:39 MASIH BUAT MACAM BANGANG.

      KALAU BIKIN ROADBLOCK ATAU OPERASI TANGKAP PATI, MEMANG CEPAT. FAHAM FAHAM SAJALAH..........FULUS MASUKKKKK.

      Delete
    5. anon 2.27am... yang engko panggil polis dengan gelaran bodoh ,bangang,makan gaji buta,fullus lah...sopan ke macamtu

      ..ini bulan puasa...masing masing jagalah perangai okey.

      Sekian


      Delete
    6. Jantan betina albabi & babian dua ekor itu elok shj dipanggan hidup-hidup ... saya tak cakap bunuh ok, panggang shj bagi menggelupor pastu lepas balik ... tangkap panggang pulak ... ulang sampai 7 kali, tapi jgn bagi mati, ok tak ..

      Delete
  6. Kalau tak sengaja, boleh dimaafkan, ini dgn sengaja menghina org Islam, sup babi ditaruh logo halal. Bukankah ini sengaja dibuat2. Jangan nak salahkan BN. Aku tengok sejak PKR dan PAS bersekongkol dgn DAP, buat demo pun sama2, ada segelintir puak Cina yg kurang ajar.mungkin rasa ada org Melayu yg menyokong. Ini la padah nya Melayu/Islam tak bersatu. Ini tanggung jawab semua. Harap tindakan tegas diambil, jangan cuma ambik keterangan kemudian lepas begitu saja. jangan bagi muka denda cukup2 supaya bagi teladan pada yg lain2.

    ReplyDelete
  7. Bertempat la sikit utk maafkan orang.

    Allah ampunkan dosa orang kafir bila masuk Islam saja. Kalau mainkan Islam hukumnya pacung aje.

    Anyway mereka ni pelacur. Itu pon masih ada orang nak sokong. Mengucaplah byk2 sebelum terlambat.

    Yg peliknys kenapa KDN dan kerajaan lambat bertindak... takkan asyik amaran dan ambil kenyataan aje... BOSAN aku dengar...dah meluat aku dengar.

    Patut ditukar pucuk pimpinan UMNO kerana lembab dan tidak tegas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong sgt2 bro...!!!! Najib dah jadi pekak badak skrg ni, tak dak telor. x yah tungu 5 thn lagi , ini kalilah kasi ubah!!!

      Delete
    2. Anon 12:06am dll, langkah pertama masa PRK Kuala Besut tumbangkan UMNO, langkah kedua masa PAU hujung tahun ini, tumbangkan presidennya .. ini kalilah bukan ini kalimullah ...

      Delete
    3. Nanti orang kata Umno macham TAIK ada pula orang marah....

      Delete
    4. Kalau arwah hadi masih ada pasti dia akan keluarkan fatwa baru tentang penghinaan ini tapi apa daya....dia pergi dulu sebelum kita tinggalah anak muda yang hanya bergerak mengikut gelora tanpa layar dan kemudi ooooooo bonda akhirnya terbongkar jua rahsia
      tangisan dan gurindam keramat kasih sayangmu keramat kasih sayangmuuuuuuuu

      Delete
    5. INI NAMANYA LALOK DITENGAH MALAM

      Delete
  8. mungkin bak kut teh yg dorang makan tu halal, tidak dicampur babi dan benda2 haram yang lain. orang cina muslim pun suka makan bak kut teh. cuma ramuan dan dagingnya ditukar.

    Apapun saya kagum dengan pasangan romantik ini kerana menjadi contoh 1Malaysia ilham Najib. Cuma mereka saja yg mengucapkan selamat berpuasa. Syabas! Vivian dan Kevin. Anda contoh anak muda 1 malaysia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul jugak! Ada nampak LKS atau LGE atau CSL beri ucapan seumpama itu?

      Delete
    2. lu memang barua la bro!!!

      Delete
    3. Syabas 11:58, Syabas kpd mak bapak anda kerana mendapat anda setelah bapak anda main buntot dengan mak anda, justeru keluarlah anda dari buntot mak anda. Memang pendapat anda setara dengan tahi didalam otak anda. Syabas!

      Delete
    4. We eat pigs that eat own shits...

      Delete
    5. Bak kut teh tu ada dua jenis, yg satu tu biskut bakar rendam teh .. yg ni kot depa makan, padan letak tanda halal ..maksud anon11:58pm tu ...

      Delete
    6. bak tu maknanya babi.. cha tu ayam.. jadi bak kut teh.. tu ada babi
      kalau kuih.. jadinya bis kut teh..

      Delete
  9. Kalau melayu dah kena tangkap dah di bawah akta keharmonian nasional. Org cina ni kena jaga sikit takut nanti mereka tak sokong kjaan. Kjaan yg tidak adil dan berat sebelah ini perlu diberi pengajaran. Satu cara memberi pengajaran ialah dgn membungkus BN dlm PRK Kuala Besut nanti. Ayuh rakyat Tganu dan rakyat Kuala Besut, sudah tiba masanya ...

    ReplyDelete
  10. DIA BERNASIB BAIK DUDUK DI MSIA. BAYANGKAN KALAU DIA TINGGAL DI IRAN ATAU AFGHANISTAN APA AGAKNYA NASIB DIA.
    DIA DAN KAFIRLAKNAT LAIN KENA FIKIR2 BAIK2 SEBELUM JADI MCM NEGARA IRAN DAN AFGAN.

    ReplyDelete
  11. Kah kah kah. Pecah perut aku nak suka anon 11.58.engkau ni saki baki rba kot.jgn nk lagakan melayu dan kerajaan.semua org melayu kna bersatu supaya tidak diperbodohkan dan di hapuskan dari tanah melayu dengan cara jahat puak neraka jahanam.Semua melayu cerdik pandai bergabung dan pertahankan hak keistimewaan org melayu dan kelangsungan hidup anak melayu.Berfikir cara logik dan ilmiah.Yg penting melayu kna bersatu hati berjihad ke titisan darah terakhir untuk agama melayu dan tanah melayu.berjihad dan mati sebagai penghuni syurga..Takbir...Ameen...

    ReplyDelete
  12. Memang aku tebas leher dua ekor babi ni kalau aku jumpa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko jangan garang sangat.....ayat macam ni....ugut bunuh maksimum 2 tahun penjara. Aku taknak melayu je yang masuk penjara....kita perlu cool

      Delete
    2. Bro, dia nak tebas leher dua ekor babi tu.. dia tak kata leher orang, so tak salah dari segi undang2 bro...

      Delete
    3. Kalau babi ok... boleh buat 'ba ku teh'. tapi jangan makan...haram

      Delete
  13. Jgn nk fitnah dan alih cerita undi pemimpin kerajaan dgn citer kurang ajar pemakan babi sial..Tak sama tu...Yg penting melayu bantu melayu dan hapuskan dajjal ciptaan pembangkang..Kami rakyat melayu sokong penuh hasrat kerajaan membantu org melayu..cuma harap kerajaan tegas dlm menangani isu kurang ajar puak lakat..nk harapkan paspispus...menyalak sana sini lebihkan politik...sepatutnya bergiat lebih dalam isu mempertahan hak agama melayu dan Tanah Melayu..jgn sampai Tanah melayu dan org melayu tidak ada tanah utk berteduh..Bersatu semua melayu dan beri sokongan kpd kerajaan yg memerintah...kesenangan paspispus pun adalah dari kerajaan yg memerintah dari dulu hingga kini.Kalau kerajaan mejam dahlama pual pembangkang ni mati kutu...
    Yg penting...Semua melayu berjihad mempertahan kan agama melayu dan mati syahid menjadi penghuni syurga...tak perlu lesen paspispus utk masuk syurga..rujuk dan berpaksi kpd Alquran...Takbir..

    ReplyDelete
  14. PERGADUHAN MELAYU-INDIA DI BUKIT RAJA KLANG!

    Hasil siasatan awal mendapati punca pergaduhan adalah berkait satu kejadian seorang lelaki melayu telah ditetak di jalan sg keramat 3, taman klang utama oleh seorang samseng India.
    Punca pergaduhan adalah berkaitan satu kejadian lelaki melayu itu ditetak di taman klang utama setelah terbabit dengan kemalangan. Mangsa bersama adiknya menaiki m/sikal untuk ke masjid, telah dilanggar oleh suspek yg menaiki m/kar tersebut dr belakang. Telah berlaku pertengkaran mulut dan suspek (lelaki india itu) tlh keluar kenderaan dan tetak mangsa di kedua belah tangan dan kepala.
    Kejadian susulan iaitu pada 11.07.13, jam lebih kurang 1930hrs, seorang lelaki melayu kerja berniaga pasar malam telah diugut oleh seorang lelaki India dan suspek lelaki india telah menyepak dan menaburkan makanan peniaga melayu tersebut.
    Lanjutan dari pergaduhan itu 3 lelaki India telah dipukul oleh sekumpulan lelaki melayu seramai lebih kurang 100 org bersenjatakan batang besi, kayu, parang dan pisau. Suspek lelaki melayu tersebut turut membakar (2) buah m/sikal milik mangsa.
    Perhatian.. berita yg baru diterima.... buat masa ini.. di minta saudara2 semua berhati2 jika ke kawasan flet rebana.. Ini kerana kejadian pergaduhan antara melayu dn india.. Pd mlm td di katakn seorg lelaki india telah terbunuh dlm pergaduhan itu. Dn info yg br diterima.. mlm ini kaum india dr kapar akan ulang semula pergaduhan mlm td di taman seri cempaka..

    Pergaduhan berlaku lagi sekarang ini 11.20 pm 14.7 2013

    Update terkini... pergaduhan berlaku lagi SEKARANG (11.20pm) di lokasi yang sama..

    Polis setakat ini berjaya mengawal keadaan. Dikhabarkan puluhan hingga ratusan pemuda India dari Kapar dan Seri Sentosa menyerang Flat Rebana .

    WARNING - jangan ke sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Askar ada. Tembak je mana2 yg pegang senjata bahaya....

      Delete
    2. Ini satu lagi, kumpulan dari keturunan tahi tok adam dan sangat sah mereka ini dari kumpulan racist pembangkang DAP, sama saja cina atau india, mereka musuh melayu dan islam ... jangan kasi can dgn mereka!!!

      Delete
    3. Mereka nak kuasai Klang bukan shj dlm hal politik, tapi sudah nak bermaharaja lela sbg samseng dan nak kuasai semua kawasan itu jadi kuasa dan harta mak bapak mereka, haram jadah punya bangsa!

      Delete
  15. Korang sahur pukul berapa haa ?

    ReplyDelete
  16. Nazri aziz tentu bengkak, alah jgn syok awal..sampai kat peguam negara kes NFA..boleh balik tidur, jgn haraplah dgn kerajaan umno..meka dapat ndi bukan dari cina n tp dari melayu, tp umno masih selesa dg cinabeng ini..pm pun sanggup guna nama cina ...ah gip khor...undi saluran 2,3,4,5 zero untuk Bn

    ReplyDelete
  17. Dua ekor ni orang gila dan joker. Mungkin terlampau banyak belajar menjadi otak sudah short. Orang gila dan joker adalah cuma tahu menghibur orang tak tahu kesalahan sendiri. Jangan terlampau marah nanti sakit jantung sendiri yg susah. Kah Kah Kah

    ReplyDelete
  18. mana pi pekida,umno pas,silat ,sembang sj kuat

    ReplyDelete
  19. anti pemimpin bodoh dan bahlolJuly 15, 2013 at 12:58 PM

    ah...bodo sume pemimpin skang..takde telor..harap zahid hamidi sorang-sorang je,tu pun orang atas dah bagi telur kat anjing dengan hapuskan ordinan darurat.bodoh la belaka....kenapa malaysia dipenuhi dengan orang-orang bodoh dan penakut ni? kenapa????!!!!

    ReplyDelete
  20. Kadang-kadang aku dah terasa meluat tengok sikap pemimpin Umno sekarang ni..agama dan bangsa dicaci dan dihina tapi apa tindakan yang diambil ? berlembut tak kena cara..dah diberi kuasa/mandate , ambik la tindakan!! Nak harap sapa lagi ?..PAS?.. PKR?

    ReplyDelete
  21. Kadang-kadang aku dah terasa meluat tengok sikap pemimpin Umno sekarang ni..agama dan bangsa dicaci dan dihina tapi apa tindakan yang diambil ? berlembut tak kena cara..dah diberi kuasa/mandate , ambik la tindakan!! Nak harap sapa lagi ?..PAS?.. PKR?

    -----------------------------------------

    Tak baek kata gitu pada bn.....

    ReplyDelete
  22. mana abg besar...abg besar x buat kerja ke?

    ReplyDelete
  23. tak sanggup tengok hanjing mengecat babi betina sialan

    ReplyDelete
  24. AYOH TOLAK FAHAMAN POLITIK KE TEPI BERSATULAH KITA ORANG ISLAM UNTUK MENGATASI MASALAH INI KALAU TIDAK TUNGGU BALA DARI ALLAH.JOM KITA HAPUSKAN KAFIR DUA EKOR INI.

    ReplyDelete
  25. https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F&refid=8&_rdr#!/photo.php?fbid=357812521013848&id=162138223914613&set=a.254000171395084.58735.162138223914613&__user=100000605501039 <<<---- Assalamua'laikm admin.. Link nie adalh dr page pakatan. Dorg still kate pasangn bkenaan from bn..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!