PANAS BERAPI! PENDEDAHAN TENTANG PENGERUSI MYWATCH YANG DITEMBAK! WAJIB BACA


Dengan menutup cerita sebenar dan mengalihkan perhatian serta jenayah yang dilakukannya kepada PDRM, R.Sri Sanjeevan, Pengerusi MyWatch yang ditembak oleh dua orang lelaki India tidak dikenali semalam, kaitannya dengan kumpulan penjenayah mulai terdedah sedikit demi sedikit.

Ditambah pula apabila Rafizi Ramli yang diketahui mengambil upah dan menyara diri dengan menjadi jurucakap segala macam kartel mahupun kumpulan penjenayah yang bergiat secara profesional serta berselindung di sebalik pelbagai nama pertubuhan mahupun syarikat yang amat memusuhi PDRM, UMNO, Melayu-Bumiputera dan Islam, mula bercakap tentang kes jenayah membabitkan R. Sri Sanjeevan, maka kaitan dengan kumpuan serta sindiket jenayah semakin ketara.

Hari ini, Polis Bukit Aman akan menyiasat salah satu daripada beberapa 'tweet' yang dibuat oleh Pengerusi Mywatch yang mendakwa polis telah mengarahkan ahli sindiket melepaskan tembakan ke rumahnya.

Beberapa jam sebelum ditembak, Sanjeevan telah menulis di Twitter di @SanjeevanSS:

"Polis @PDRMsia memberitahu beberapa rakan sindiket bahawa dia akan mendapatkan senjata api & memberitahu mereka supaya melepaskan beberapa tembakan di rumah saya untuk menakut-nakutkan saya/keluarga."

Twitter tersebut jelas cuba mewujudkan tuduhan terhadap pihak polis bagi masalah jenayah yang sedang dihadapi oleh Sanjeevan. Cubaannya untuk mengacau dan menjauhkan pihak polis daripada menyiasat dan 'mengganggu' kelancaran hubungannya dengan sindiket jenayah, terpapar jelas menerusi serangan demi serangannya terhadap PDRM. Taktik menakut-nakutkan dan mengugut PDRM agar tidak mengambil tindakan terhadapnya mahupun perbuatannya,

Seharusnya tindakan dan siasatan yang lebih menyeluruh serta terperinci dibuat terhadap Sanjeevan dan MyWatch. Beberapa pertubuhan termasuklah SUARAM sebelum ini amat jelas mempunyai hubung kait dengan pihak yang memusuhi Malaysia. Justeru, pertubuhan 'runcit-runcit' seperti MyWatch pastinya mempunyai kaitan yang lebih kuat dengan kumpulan penjenayah sebagai jurucakap dan sayap komunikasi mereka.

Sesuatu yang sangat jelas ialah, kalau benar polis terlibat dalam kejadian menembak Sanjeevan, bodoh sangatlah polis Malaysia sehingga terpaksa bersekongkol dengan kumpulan penjenayah hanya untuk menghapuskan seorang Pengerusi pertubuhan yang tidak begitu dikenali hanya untuk menutup mulutnya.

Atau barangkali juga, sindiket penjenayah yang bersekongkol dengan Sanjeevan sebenarnya sudah fed-up dengan kegagalan operasi mereka ekoran polis kebelakangan ini  meningkatkan operasi dan penguatkuasaan undang-undang yang menyebabkan gerak kerja jahat mereka terbantut, lantas untuk memberi amaran kepada 'pengerusi-pengerusi' NGO lain yang bersekongkol dengan mereka, maka sesuatu yang disifatkan mengajar, perlu ditunjukkan.

Dan kerana itulah, Sanjeevan ditembak di rusuk, bukannya di kepala yang boleh menamatkan riwayatnya secara serta-merta!!!

Sumber: Flying Kickers

23 Responses to "PANAS BERAPI! PENDEDAHAN TENTANG PENGERUSI MYWATCH YANG DITEMBAK! WAJIB BACA"

  1. Ini macam dipolitik aje, sengaja nak bagi semua orang tak suka polis dan kerajaan, sengaja hendak huru-hara Malaysia.Tangkaplah mereka yang mendalanginya.

    ReplyDelete
  2. Yg mane sedap?
    A. Pancake
    B. Pantart
    C. Panasonic
    D. Panama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pepetmumasam

      Delete
    2. Cornkek....mmmmuah...

      Delete
    3. Seluruh tubuh Maya Karin, bibir tetek puki Nelofa, dan puki Nurul Izzah.

      Delete
    4. Sembur maniku dalam pantat nuru izzah

      Delete
  3. Nssib baik betul mamat ini, kes2 pembunuhan yang lepas semuanya kena tembak dikepala, dia cuma kena dirusuk!!!!!!!!!!!! Kalau bayar aku ribu2 aku pun nak juga berlakon macam ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul jugak cakap kau tu.Apa lancau tembak dekat tulang rusuk.Serupa macam naik moto, datang dekat-dekat lepas tu lempang laju-laju n terus blah.Kalau betul pembunuh upahan tu jenis nekad dia akan tembak bertubi-tubi sampai target dia mati.Takkan dia nak jimat cermat peluru kot.Nampak macam drama jugak dekat sini.Apa-apahal pun tunggu siasatan PDRM.

      Sekian.

      Delete
    2. Biasaklah drama tamil.!!!

      Delete
    3. ingat dah mati.. idup lagi makhluk ni.. tapi tu syarat ajal tak lama lagi tu... mampossss

      Delete
  4. Ini mungkin geng mamak myWatch ..
    Bikin gempak aje.. kalau nak tembak mati Lain jadinya..

    ReplyDelete
  5. Dusyum dish dish dusyum gedebuk ,peng peng xmati pun haha..hero koling mana mati eksyen lobih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul betul..... kalau setakat langgar tembok, kena pukul dgn beruti size 4x4x4, atau dgn besi batang paip 9 inci, atau kena langgar lokomotif memang kacang bagi hero filem tamil, apalagi kalau setakat kena tembak dirusuk.....macam korek taik hidung saja.....

      Delete
  6. Deyyyy...todi satu ais lebey tau..!!

    ReplyDelete
  7. DRAMA TAMIL DAH SPAI KAT MALAYSIA WOOOIII....LPS NI BYKLAH MACHA2 MUNCUL SEBAGAI PELAKON.......

    ReplyDelete
  8. moga moga dia selamat sebab tak payah bayar upah tu shooter. .. orang bilang tembak pakai pistol ayer c nuar jaaa bukan pistol betol betol laaa. .. bodo punya shooter. .. p kursus tembak kat tamil nadu barangkali. .... huahuahuaaaaaa

    ReplyDelete
  9. Assalam Bro

    Apa cerita rakan dia yang tak di tembak tapi telah ditahan polis keran kes dadah... Dia sendiri berkawan dengan penjenayah ni...paria betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. patutla suruh mansuh ISA.. byk tujuan tapi najib bodoh... terpedaya dgn punahsihat dan org cina india kafirrrrrr

      Delete
  10. Asyik nak salahkan pdrm je...pondek betul la...bila ada case semua buat report polis...so polis jugak yg dicari..bila sakit kena tembak masuk hospital kerajaan...so kerajaan jugak yg tanggung...

    ReplyDelete
  11. Ssya sokong polis mana salah ,kan polisbtu maksom hehe mcm pantat statement parpu paria ni ,kalau jumps parpu paria dgn ular katok parpu patia dulu tau ulaq tu biar kan

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!