PANAS BERAPI! MARI LIHAT SYAITAN BERKELIARAN DI KUALA BESUT PADA BULAN RAMADHAN!


Apabila tibanya bulan Ramadhan, sebagaimana biasa kita akan mendengar satu hadis yang sering dibacakan oleh para ustaz di masjid-masjid atau diperdengarkan kepada khalayak ramai iaitu hadis yang datang dari Abu Hurairah RA yang bermaksud :

"Sesungguhnya Nabi SAW telah bersabda : Apabila tibanya bulan Ramadhan, dibuka pintu-pintu syurga, dan ditutup pintu-pintu neraka dan dibelenggu syaitan-syaitan.."

Hadis ini diriwayatkan Bukhari dan Muslim.

Tetapi kalau masih ada manusia yang masih membuat tuduhan-tuduhan yang bukan-bukan terhadap orang lain pada bulan Ramadhan, syaitan jenis apakah yang masih menguasai manusia itu ?

Itu bukan lagi syaitan, sebab syaitan semua dah kena rantai pada bulan Ramadhan, itu lebih atas daripada syaitan lagi gamaknya....

HOUSE PK: Aku setuju dengan kata-kata RBF Online! Bulan Ramadhan takde syaitan tapi ada Nik Aziz! Lagi teruk dia ni, eh Nicky, apa khabar si Stopa Spenda? Apa benda kau meraban ni Nik Aziz oi? 

41 Responses to "PANAS BERAPI! MARI LIHAT SYAITAN BERKELIARAN DI KUALA BESUT PADA BULAN RAMADHAN!"

  1. kalau setan2 kena rantai, yg dok berkeliaran dlm bulan posa tu iblis2.

    ReplyDelete
  2. Syaitan kena rantai tetapi yang berkeliaran tu syaitan dan iblis yang dilahirkan kedunia seperti Parpukari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan shaiton Niki Ajiz ka ?

      Delete
    2. WOOII MANGKUK AYUN SEMUA, BEBAL BENGAP TAK RETI DIAJAR, BUKANKAH DLM BULAN PUASA TIDAK BOLEH MENGATA ATAU MENGEJI ORANG!!

      KECIK2 TAK MAHU MAMPUS, BESAR2 MENYUSAH ORANG ..

      Delete
    3. ada pulak yg doa org mamposs.. nyawa tu hak Allah.. sebab tu la ulama yg ada kat atas tu masih idup.. walaupun mengkafirkan org islam... nyawa hak Allah.. dosa pahala syurga neraka hak Allah..

      biasala manusia.. nak tunjuk baik.. suruh org buat baik.. dia sendiri memaki org... tapi jika manusia biasa kita tak heran.. memang jadi bahan umpatan org.. tapi yg bergelar ulama pemimpin parti islam...mmmmm

      ni bulan puasa.. puasa dan sembahyang org pas aje yg diterima Allah... sembahyang org melayu islam dap mcm mana.. tu parti penentang islam???? keh keh keh... sembahyang org melayu islam pkr mcm mana.. tu kan penyokong LGBT???? keh keh keh ooooo dah didakap pas parti islam.. jadi ada jaminan sembahyang diterima??? mmmmmm

      lihat tu... nak dihancur umno.. gagal makin byk yg undi umno pru lepas.. alhamdulillah Allah izinkan... ni nak tambah lagi supaya umno hancur.. tapi org cina kafir hina islam hina nabi campak kepala babi.. takpe diam membatu.. apa sahaja cina kafir dap buat kat melayu islam.. takpe sebab dap teman setia pas..mmmmm

      Delete
  3. setan kena rantai tapi kawan dia duk bebas apa nok royak..

    ReplyDelete
  4. Dlm bulan Ramadhan syaitan memang dipasung seketatnya masalahnya pengikut syaitan di klngn manusia tak kira agama terlalu ramai sehingga berbillion.Diri sendiri Islamnya tak betul tak henti pulak mengkafirkan saudara se Islam lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengundi K BesutJuly 20, 2013 at 1:52 PM

      Aku tadinya memang nak sokong PAS, tapi bila muka orang ini menjelma hilang semua niat. Kenapa... mungkin korang boleh tak beri apa sebab?

      Delete
    2. sebab tu ada dlm hati.. alhamdulillah bertambah pengundi umno..semoga umno menang... amin..

      alasan juga ada berjuta.. ada dlm hati.. tapi umno tak pernah janji syurga atau neraka.. itu hak Allah..

      Delete
    3. Ayat ini boleh guna kalu nak buat kempen lwn umno:

      Yaa aiyuhallazii na-umno fii-rah ...

      Delete
    4. begitulah manusia hanya guna dalil hadis atau kata kata yg memenangkannya.. ambil sekerat terang panjang lebar yg memenangkan diri sendiri... semua kita yakin Allah maha melihat dan maha mendengar..

      Allah melihat sembahyang org umno begitu juga Allah melihat ucapan nik aziz... yg mana diterima atau tak.. itu hak Allah..

      Delete
  5. pelakun ...

    ah jib gor ... memegang watak pemukul gendang cina ...

    ah jib go ... memegang watak penari tarian naga bahagian ekor ... penari ini sentiasa dalam keadaan terbongkok-bongkok dan akan mengidup kentut penari dihadapan yang memegang watak kepala dragon ... penari hadapan adalah cina ahli kumpulan dong zhong yang sangat rasis dan sentiasa melepaskan kentutnya ke muka penari ini ...

    ah jib (must) go ... muncul di saat akhir selepas tamat tarian naga dan paluan gendang cina diberhentikan ...

    ah jib gol ... diusung dan diarak masuk ke dalam temple untuk diabadikan di sana selepas er golllll ...

    big mamah ... memegang watak pemakai cincin yang dipertikaikan ... dan seorang perempuan yang amat bangga dengan rambutnya yang kelihatan seperti sarang lebah itu ...

    Omar Ong and the geng ... memegang watak sebagai punah tak sihat ... yang akan mendapat untung 25% dari setiap nasihat yang diberikan ...

    KJ ... memegang watak saudara kesayangan ah jib gol dan mempunyai yang cun sekretari dari kumpulan dapig ... sekeretari ini diberikan amanah yang besar dan boleh membuka semua fail rahsia organisasi ah jib gol ... KJ amat menyayangi sekretari ini dan sering memberi tugas yang besar kepadanya ...

    Nah Zhe Li Ah Jis ... memegang watak ketua gangster petaling street dan jonker walk ... akan memarahi
    semua orang yang menentang penguasaan gangster petaling street dan jonker walk ... dengan alasan product tiruan yang dijual di kedua-dua tempat berkenaan menyebabkan industri pelancungan negara malaysia telah berkembang pesat ... manakala apabila pasar ramadan dan pasar malam di tutup oleh puak dari kumpulan gangster petaling street dan jonker walk kerana peniaga dan pembelinya adalah dari kaum bumi ... dia memberi sokongan penuh dengan alasan pasar malam dan pasar ramadan itu menganggu laluan kenderaan dan menyebabkan pelancung memandang negara malaysia sebagai salah sebuah negara yang mundur ...

    nwar berahi al-mehdi ... memegang watak sebagai orang gila yang mahu merampas kerjaya ah jib gor ...

    lim kau sial ... memegang watak sebagai khalifah agung lim ... ketua kepada puak dapig dan geng nwar berahi al-mehdi serta ketua kepada penganut agama pas ... bahkan menjadi sumber rujukan hukum kepada penganut agama pas ... di mana apabila khalifah agung lim menukar status tanah wakaf islam kepada tanah wakaf pelbagai agama ... penganut agama pas dengan segera menukar tanah wakaf masjid solihin di kedah kepada tanah perniagaan ...

    kapal sink ... memegang watak mursyidol besar dan imam kepada penganut agama pas ... setiap arahannya mesti dipatuhi oleh penganut agama pas tanpa soal ...

    father nicky ... memegang watak father yang mengampunkan dosa semua penganut agama pas ... memberi fatwa bahawa boleh bersahabat dengan iblis ... memberi fatwa bahawa lim kau sial adalah khalifah yang agung ... memberi fatwa bahawa nwar berahi al-mehdi adalah ahli surga ... memberi fatwa bahawa menyertai demontrasi yang dianjurkan oleh nwar berahi al-mehdi sama dengan menunaikan haji atau umrah ... dan dengan itu nwar berahi al-mehdi tidak perlu pergi ke mekah untuk menunaikan haji atau umrah kerana nwar berahi al-mehdi adalah salah seorang penganjur ibadat haji atau umrah dan boleh ditunaikan di mana sahaja yang dimahukannya di dalam negara malaysia ini ...

    haji adi ... memegang watak manusia kasyaf ... yang mampu melihat bahawa ahli umno melepaskan air di empangan semasa prk di tenang ... dan ini menyebabkan agama pas kalah teruk dalam prk di tenang ...

    stop ali ... merupakan pengiklan spender putih bersaiz xxxx .... dan juga sponsor spender putih kepada semua pelakun di atas ...

    arahan namewe

    production house : m.. and dapig co-operation ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisah realitas yang sangat syahdu menimpa bangsa Melayu dan Ugama Islam. Elok juga dibuat kajian buat pedoman bagi seluruh umat Melayu terkini dan juga akan datang.

      Delete
    2. Idea bagus untuk shuhami baba untuk buat filem.mantop.

      Delete
    3. terkedu membaca.. itulah kenyataan.. dibulan puasa masih memandang hina org seagama islam.. tapi menyanjung tinggi ke kafir yg menghina islam.. apa je kafir buat.. nanti dgr suara pas membela sikafir.. agama kafir tu takde ke moral.. biadap betul.. apa yg diajar dlm kitab dia org..

      tapi bila kat umno.. mudah betul
      sebut kafirrr... perbuatan org umno tak diterima Allah.. mudah betul sebutnya di mulut...

      Delete
  6. Nik Najis nama pun najis memanglah bapak segala Syaitan. Itu sebab beliau sanggup bersetongkol dgn syaitan dan Tokong Lim anak beranak untk menumbangkan BN. Agaknya beliau ldbh rela makan Bakut Teh masakan Lim Kit Sial dari mkn ayam panggang DS NJib. Hanya kerana sifat dendam kesumat dan hasad dengkik dalam diri beliau, spesis2 yg sewaktu dgn beliau sanggup menjilat dubor pemimpin2 Komunus BiaDAP. Kerna dubor Tokong Lim anak beranak dan sepupu sepepet yg berak mencret pada PAShits adalah halalan tayibbah. Inilah kroniknya tahap giler vavi ahlul2 vahalul PAS PIS PUS Parti Ajaran Songsang.

    ReplyDelete
  7. Nik Najis nama pun najis memanglah bapak segala Syaitan. Itu sebab beliau sanggup bersetongkol dgn syaitan dan Tokong Lim anak beranak untk menumbangkan BN. Agaknya beliau ldbh rela makan Bakut Teh masakan Lim Kit Sial dari mkn ayam panggang DS NJib. Hanya kerana sifat dendam kesumat dan hasad dengkik dalam diri beliau, spesis2 yg sewaktu dgn beliau sanggup menjilat dubor pemimpin2 Komunus BiaDAP. Kerna dubor Tokong Lim anak beranak dan sepupu sepepet yg berak mencret pada PAShits adalah halalan tayibbah. Inilah kroniknya tahap giler vavi ahlul2 vahalul PAS PIS PUS Parti Ajaran Songsang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOOII MANGKUK AYUN SEMUA, BEBAL BENGAP TAK RETI DIAJAR, BUKANKAH DLM BULAN PUASA TIDAK BOLEH MENGATA ATAU MENGEJI ORANG!!

      KECIK2 TAK MAHU MAMPUS, BESAR2 MENYUSAH ORANG ..

      Delete
    2. Diam kan lebih bagus dlm bulan puasa. Kalau melalak marah orang tu sama lah juga awak tu. 2 x5, 5 x2.....errr aku cakap niee...sama juga ker?????

      Delete
    3. mengapa hang juga tak mamposs masa kecik..

      WOOOIII ORG DAH TAU TU SALAH MASIH NAK BELA ORG YG SALAH.. TU KAN MENYUSAH ORG BILA DAH BESAR.. AGAMA JADI BAHAN SESEDAP RASA..SESEDAP MULUT KAFIRKAN ORG ISLAM... MENGAPA MASA KECIK TAK MAPOSSS AJE.. BESAR MENYUSAHKAN ORG...

      amacam hang rasa.. lu mamposs aje masa kecil.. tak menyusah org lain..

      Delete
  8. Replies
    1. Inilah tokoh yang mendaulatkan Cina Harbi hingga bangsa kapir itu berani menghina ketuanan Melayu di Tanah Melayu. Ketika pembangkang berjaya merampas 5 negeri pd 2008, Lee Kuan Yew (pengasas PAP & bekas pm Singapura) membuat kunjungan hormat kpd Nicky Najis, terpampang gambar mereka berdua di semua surat khabar menunjukkan keakraban PAS & PAP bagi menjatuhkan kuasa Melayu.

      Delete
    2. Nak lagi...?

      Delete
    3. WOOII MANGKUK AYUN SEMUA, BEBAL BENGAP TAK RETI DIAJAR, BUKANKAH DLM BULAN PUASA TIDAK BOLEH MENGATA ATAU MENGEJI ORANG!!

      KECIK2 TAK MAHU MAMPUS, BESAR2 MENYUSAH ORANG ..

      Delete
    4. WOOOIIII PINGGAN AYUN.. TAK MAMPOSS LAGI LU.. INGAT DAH TERSEDAK DGN KAMBING GOLEK HUSAM.. BELUM MAPOSSS LU.. DAH ABISS SEKOQ KAMBING... MELALAK KAU KAT SINI..

      WOOOIII KECIK TAK MAMPOSS BESAR
      KAU JADI BARUA... KECIK TAK MAMPOSS BESAR KAU JADI HANJING MELALAK.. KECIK TAK MAMPOSS.. BESAR JADI MACAI PAKATAN.. MAMPOSSS LU.. amacam seronok dgrkan..

      Delete
  9. WOOIII DENGAR SINI SEMUA ...

    MENGAPA KAMU SEMUA BEGITU BENGAP BEBAL BERUK BANGANG BENGONG BADAK BIOL BODOH BAHLOL BAGHAL BABI BUNTAL BANGKAI BIAWAK BUSUK ...

    BERAPA KALI NAK CAKAP, DLM BULAN PUASA NI MANA BOLEH MENGATA MENGUMPAT MENGEJI MENGHINA MENCACI MENGHERDIK ... TAK BOLEH ...!!!

    TAK KAN KORANG BEGITU JAHIL PEKAK TONGONG TOLOL DUNGU SAMPAI TAK PERNAH DIAJAR OLEH MAK BAPAK KAMU ATAU UZTAZ SEBELUM INI???

    KAMU TIDAK TAKUTKAH AKAN BALASAN HARI KEMUDIAN. BAHKAN DI DUNIA INI PUN KALAU KAMU SUKA BERBUAT 'GHIBAH', MUNGKIN KAMU AKAN DIMAKI OLEH ORANG LAIN DAN DIKATAKAN SBG BIADAP, BANGSAT, ANAK HARAM JADAH, SETAN LAKNAT, PUKIMAK JAHANAM DLL

    MAKA DENGAN ITU AKU SEKALI LAGI NAK INGATKAN, JANGAN MENGELUARKAN UCAPAN ATAU KATA2 KESAT DLM BULAN PUASA INI .. ADA FAHAAAMMM!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano 2:34 nie ape ke hal pulak? Kena sembilit tak boleh berak ke? Nik Aziz bercemarah & mengata di KB kenapa boleh? Bongokkk........!!!!!!

      Delete
    2. dah berpuluh tahun org pas guna masjid surau memfitnah memaki memcarut mengutuk org umno.. bila dunia tanpa sempadan.. kat ceruk mana pun ada internet.. tembelang dah pecah.. fitnah terbantah.. sekarang yg terucap di mulut pas terkena ke btg idung sendiri..

      dulu suka merakam.. tapi kini masuk aje dlm internet.. terus ada jawaban dr org umno.. fitnah terjawab.. yg kantoi org pas.. sebab tu tak bagi lagi media merakam.. takut fitnah makan diri... fitnah yg dibuat pas berbalik ke muka sendiri... inilah hasil yg kita lihat... MARAH MEMBABI BUTA SAMA JUGA PENYOKONGNYA TAKSUB PERCAYA MEMBABI BUTA...

      Delete
    3. WOOOIIII KONON NASIHAT ORG TAK TAKUT KE BALASAN.... ANON 2.34 ... apa yg kau cakap tu semoga berbalik kat kau..

      kau sedar tak.. ulama kesayangan kau tu.. semua pemimpin pas kau tu... dia org semua kena getah perbuatan masa lalu dia org sendiri.. berbalik kat muka dia org sendiri.. tak pernah berubah.. dr dulu sama aje... TAK PAYAH KAU MELALAK KAT SINI.. KAU PERGI JUMPA KAT ORG PAS.. SURUH DIA ORG SEDAR.. SYURGA NERAKA NYAWA PAHALA DOSA TU HAK ALLAH..

      Delete
  10. alahai pentaksub father nicky dah mula mengamuk apabila orang dah komen father nicky ... maklumlah manusia maksum ni mana boleh disentuh ... gambarnya siap dibuat azimat lagi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana boleh..? Mak Som jiran aku tu mulut laser juga.

      Delete
  11. nicky farther najis.... org thua khutuk ngaku nabiey!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pon bukan suka sangat pada nabi....

      Delete
    2. wooii dlm islam mana ada istilah suka tak suka..6 rukun iman islam.. wajib percaya bukan suka tak suka... alhamdulillah umno belum pernah kata tak suka nabi tapi umno meletak nabi setinggi tinggi tempat yg telah diletakkan Allah....

      sebab tu umno memberi bantahan keras marah kpd org yg menghina nabi saw...

      bagaimana pas????????

      Delete
    3. pok nik tua kutuk jerangkong taik ngaku ulamak(pewaris nabi)...tua kutuk tak sedar diri, tua kutuk dari sekian tua kutuk, tua bebal dari sekian tua bebal, tua bodoh dari sekian tua bodoh...tua bangka mereput nak mampos hari demi hari.

      Delete
  12. Yang marah sangat pada nik aziz ni kenapa......?

    Kalau dia dia kata orang umno tak sembayang dan kalau betul memang orang umno tak solat..maka bersegeralah ber solat.

    Kalau memang orang umno bersolat,.....apa yang nak dirisaukan lagi kalau dia kata begitu?

    Kalau bab buat masjid...orang umno memang rajin...tapi mengimarahkan masjid, orang umno agak kurang minat,

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg menghentam memang seronok.. dah puas tok guru menghentam org umno.. dah bertahun tahun umno difitnah dikafir dikutuk dimaki dihina dlm masjid.. bila kena kat btg idung.. aik marah..

      masjid diguna utk memfitnah.. maki carut kutuk hina.. mengeluar kata kata sesedap mulut.mengeluar fatwa sesuka hati... jauh dr kata tujuan sebenar masjid dibina.. tak tau la jika pas kata dlm islam tu tujuan sebenar masjid surau dibina sama seperti ceramah yg.dihamburkan selama ini????

      Delete
  13. Aku mula2 trliur jg nk baca citer blog ni...buka punya buka...kluar video bapak syaithon nicky bceramah...aku trus jd loya...trus tutp cari citer lain..ko org mungkin tau knape aku jd gitu..biar la pengikut bangang PAS j mdengar nya....

    ReplyDelete
  14. Kawae heghae puok2 pk ni maghoh sangak dengae tok gughu pasar gapo? Kami cino2 kolo besuk bekenae belako degnae cagho dio, cagho islae hok dio bawok tu sepatuknyo oghae islae semuo suko, ni tidok, jadi terbalik .. oghae islae sesame islae tok suko, oghae cino macae kami pulok suko .. kami semuo cino kolo besuk doh sepakak doh tok sae sokong barisae .. gi mapuh demo, kami nok pakoh pahh, kami nok pakoh azlae @ che long ...

    ReplyDelete
  15. Heran? Setau kami puak kafir harbi amat kuat permusuhannya dgn umat Islam. Kecuali umat Islam itu mengikut cara kehendak kafir harbi. Ooo..patut la demo cino2 suka cagho Isle pas pis pus sebab cagho Islem pas pis pus serasi benar denge kehendak hati demo deh..lagu tu la? Demo ghoyak kat pas pis pus jgn bunyi klu Isle dihino, klu demo nak kongsi kalimah Allah pung, pas pis pus ikut kato demo, lagu tu demo stuju benar key?

    ReplyDelete
  16. nik ajis oooo nik ajis ...menipu mengata org je kamu ni ye...

    ceramah je..mengata org...becakap je..mengata org...iskh2...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!