MAKIN DIBIAR MAKIN MENJADI! SAMPAI BILA PIHAK BERKUASA NAK MENDIAMKAN DIRI?

Ini adalah betina sundal yang wajib kita lucutkan kerakyatan dia. Apa pihak berkuasa pasal budak ni? AKu tak sanggup nak letak lagi satu gambar, kalau korang nak baca artikel penuh, KLIK SINI

14 Responses to "MAKIN DIBIAR MAKIN MENJADI! SAMPAI BILA PIHAK BERKUASA NAK MENDIAMKAN DIRI?"

  1. ► Macam biasa.Facebook i kena hack.Sekian

    ReplyDelete
  2. ► Di saat ini Indonmyous sedang asyik berkelana di kamar tidurnya sambil menggaru pusat perutnya bersama FAKE Anonymousnya.Usah diganggu tidurnya.Biarkan ia asyik dan tekun mentaakul Bulu Hidungnya yang terkeluar dari lobang hidungnya itu.

    ► dia perlukan istirehat.Nanti malam dia mau hantar lagi comment² NGENTOTNYA.

    Warrgghhhhh...Kah...Kah....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. My Indon firiend:
      Gue sebolehnya nggak mahu lagi bikin dosa dalem ini blog … ngikutin rentaknya bajingan2 goblok yg ramei2 kelihatan kurang siuman … bingung banget … gue nggak ngerti bgei mana boleh bisa ada manusia yg kureng tamadun … buas … lierr … ganess … nggak bermoral … cuba mahu perjuangin tahi minyak mereka … ntah dirasukin apa mereka ini ramei2nya …
      Tapi yg gue pasti … yg seekor monyet itu nggak punya idea bernas langsung … hanya berdakwah melaui makien dan caruten nya aja … emangnya gue rasa dia tertelan banyak kapsul …

      My Kelantanese friend:
      Hok aolllohh … Kawae ni memae giae sangak nok bercaghuk dengae natae harae jadoh beghok kongkae lalok thu … tapi nok wat guano ado kecemasae … ayoh penakae sakik tenak … dok wak sepita .. kawae pung tok tahu beghok tu ado dok wat komeng lagi ke dok dalae blog tu .. natae babi utae thu tok seghik lasong … tok gheti nok insah … bengong ghepuk doh satu ha … gedeabe tok pasa … lucoh caghuk sokmo kecek dio … kelik2 kejogha … kelik2 kejogha … natae palo bapok dio gapo tok tahu … heghae kawae … habih gheng doh menyumpoh ke dio … tok mapuh2 jugok … yae melikak mauk tu guano tok bulih nok kelih setae sekor topeng maknusio ni …
      Natae laknak mung … bahae nyalo-ae neghako … keci’k2 tok mahu mapuh … bilo besar menyusoh oghae …

      My N Sembilan friend:
      Esei ghaso tak payah layi coghito pasal mangkuk dua ekor, pak man telo dongan capsule lalok tu … somontagho moreko boduo tido mampuih … baik kito bukak coghito pasal montoghi oghang kg esei tu … si lalok tu golar dio Montoghi Kojora … dio tu pomurah oghangyo tak kodokut wang ringgit … memangnya kalu dio balik Ghombau tu solalu bonar dio hulor dokek oghang2 kg … sudah lo tampan bogayo … hati pulak mulio … mano layi nak dapek montoghi mcm oghang kg esei tu …

      My Penang friend:
      issyyyhh … ni keluaq mai sekali lagi tak pa kot no … la ni nak pekenai nama timangan … ihh malu aih … Bg Maideen Gelugoq … Bg Maideen ni heghan jugak pasai apa Pak Man Teloq tu tak mau tegoq sikit kawan baik dia tu … apa nama … Capsule Lalok Loklaq … isyhh … kotoq sangat aih di tulih … hak dlm kain tu dok di mulut sedia … yg pelek tu Pak Man tu selalu tulih pasai Islam la … agama la … tapi bekawan dgn budak mangkaq loklaq honaq ketegaq peliaq tu … lama2 Pak Man sendighi pun lingkup punah … kepiah tang mana kain pelikat tang mana … tau tau dok ligat disko … mcm cegheta P.Ramlee … Pak Ma’un dlm cegheta Nasib Do Re Mi … lakonan Mahmud Jun … kot lepaih ni geng2 mat saleh celup panggei Pak M’un kat Pak Man … ha mampuih …

      My Perak friend:
      Teman ni lame benor le juge dok peghati nengok mcm2 gaye oghang2 yg beri komen … ate tak de keghoje nak dibuat nak cube2 nulis sini … dogheyan pun belum lagi bebunge …

      Teman ni tak de le nak buat ape2 komen pasal politik di Peghak ni … teman bute benor pasal politik … tapi tempat teman ni sengit juge … PAS ghampeh DUN daghi UMNO … lantak kome le .. teman peduli ape … tapi bekeh YB teman tu … awe nye bukan main cakap besor … tak padan dengan betine … dikate nye lawannye tak de telor … name die Midah … dekat Tengin, Sungei Ghapat, Peghak … nak seghope pulak dengan Bedah telor … cenge Midah ni pun nak seghope … minat telor pun same dengan Bedah tu …

      Balik kepade entry ini, teman ghase tertaghik benor dengan komen Bg Maideen … mamak Penang tu … idak le teman ni suke nak campor hel oghang … teman nengok si Seman tongok tu nyudah nye jadi makin haghu … dah die bekawan dgn budak lalok gile tu … ape … ape ke name … kepsiul … Bg Maideen panggei Capsule Lalok Loklaq … teghikut pulak si Seman dengan gaye mude budak tu … bukan nye die nak bimbing budak tu jadi begune … dgn die sendighi numpang jadi idak begune …

      Budak tu … idak tahu le teman ape nak jadi … lemeh teman mikior … ate dengan gaye lalok gile melalak mencaghut … teman ghase bukan setakat kaki highup langgoh je … penagih gaye nye budak ni … Jgn lepaih ni si Seman tongok tu jadi penagih same udoah …

      Delete
    2. My self:
      Actually it doesn’t matter who take over the power or the ruling or the government of any state as long as it is beneficial to the people … I meant the citizen. What worry us is that in certain state the leaders merely think of the interest of themselves and their cronies … for whatever the projects they run … it never benefit the people very much but the leaders … through their cronies and their proxies, they makes millions and billions of money …

      Look at Penang and Selangor … they bring in a lot of investors from outside … built a lot of factories whereby peoples from other states as well came in to work … thus the leadership of the state indirectly had helped or assist the government in providing job opportunity to the people reducing the problem of unemployment in the country …

      Kelantan is also in they way of doing so but they never get good support from the federal government ... a lot of their development agendas are being sabotage ..

      If the federal government are scared that many more states might fall to the power of the opposition, then the BN leaders elsewhere must follow the good examples of administration that had been shown by the states concerned ... the folks are getting cleverer day by day ... not too easy to be fooled or bullshitted anymore …

      Delete
  3. Tak jumpa tak apa, tapi kalau aku jumpa, memang aku tebas leher dia....

    ReplyDelete
  4. Wow! Budak ni tinggal d Tmn Tun dr ismail,Glamor n hify,Ntah2 bekas plajar,smk Tmn Tun,Ustaz d sekolah dia tidak didik budak ni dgn kehebatan n kebesran Nabi Muhmad.

    Wawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! Budak ni tinggal d Tmn Tun dr ismail,Glamor n hify,Ntah2 bekas plajar,smk Tmn Tun,Ustaz d sekolah dia tidak didik budak ni dgn kehebatan n kebesran Nabi Muhmad.

      Wawa
      --------------------

      Tak boleh guna hujjah tu, dia tahu apa yang dia buat tu salah, tapi memang sengaja di buat....

      Delete
  5. Pada musim sejuk selalunya pihak gereja akan memberi minuman panas percuma serta makanan, biskut dan juga risalah agama nasrani dijalan2 raya kepada orang ramai yang berada disitu dikhuatiri air minuman itu telah dijampi oleh paderi gereja..selalunya orang kafir sahaja akan menerima pemberian itu akan tetapi pernah juga terlihat orang islam menerima pemberian itu dan selalunya penagih dadah yang dalam kesusahan serta orang2 geladangan yang tidak mempunyai tempat tinggal yang sempurna..berbeza dinegara kita Malaysia, apabila bantuan dipihak masjid dihulurkan adalah bersifat perikemanusian menolong semata2 tanpa jampi2 dari pihak masjid.

    ReplyDelete
  6. Kalau melayu diberikan kebebasan agama maka inilah jadinya. Islam lagi teruk dihina. Norule Izah dan papanya mesti suka punya.

    ReplyDelete
  7. Orang yg berbuat begini (Adlin bt Abd Jalil) sudah pastinya lah bukan lagi Islam ... kita tidak pasti ttg keIslamannya sblm ini ...Islam bukanlah pada kertas shj ... ttp pada hati dan perbuatan ...

    Yg kita pasti ialah namanya adalah seperti nama seorang Islam ... kalau dia pernah jadi Islam ... maka dia sekarang samada telah bertukar ke agama lain atau pun keluar dari Islam (murtad) tanpa menganut apa2 agama lagi...

    Akan tetapi dia tidak boleh menukar bangsanya ... dia tetap seorang Melayu ... seorang Melayu tidak semestinya Islam (ini jarang berlaku) dan seorang Islam tidak semestinya Melayu (ini memang banyak) ...

    Kenyataannya itu adalah setaraflah dgn Sally Ng ... kedua-duanya menghina Nabi dan kedua-duanya bukan seorang Islam ... jadi persoalan di sini ialah ttg seorang Melayu menghina Nabi ...

    Jika ini dilakukan oleh orang yg bukan Melayu sudah pasti gaduh besar ... dan juga boleh ditangkap kerana boleh di dakwa atas akta hasutan ... namun bila dilakukan oleh orang Melayu yg bukan Islam ... tak boleh buat apa2 ... maka kita pakai tunggu dan tengok saja lah ... nak buat mcm mana ...

    ReplyDelete
  8. Pakat sula dia di khalayak ramai. Lain kali guna akal taip kat fb jgan guna lubang jubur cirit dia menaip sesuka hati kat fb
    Haram jadah punya betina sundal

    ReplyDelete
  9. INi la jenis mlyu liberal aka sundal laknat yg telah brjaya dipesongkn oleh pemimpin2 kristian fahaman sesat yang turut disertai oleh DAPIGS RAKAN BERSEKUTU PAKATAN RAKYAT AKA SYAITAN yg telah brsumpah dlm gereja di PULAU PINANG menurut bekas ahli mlyu DAP utk mnjadikan MALAYSIA SBG NEGARA KRISTIAN. Oleh itu brsatulah wahai org2 mlyu UMNO PAS PKR DAN YG ATAS PAGAR YG BENAR2 CINTAKN ALLAH SWT DAN RASULNYA NABI MUHAMMAD SAW SERTA AGAMA ISLAM YG MAHA SUCI BAGI MNGEKANG DGN SEKUKUH2NYA KEMARAAN PARA MUSUH2 ISLAM DLM NEGARA DAN LUAR NEGARA DLM MEMUSNAH ISLAM SERTA UMATNYA DIBUMI YG BARAKAH INI. KETAHUILAH BHWASANYA JANJI ALLAH ITU BENAR IAITU AKAN BRLAKUNYA KEROSAKAN DIAKHIR ZAMAN DAN DGN ITU MARILAH KITA BERSATU AGAR TIDAK TRMASUK DLM GOLONGAN YG RUGI DENGAN MNJADI PNGIKUT DAJJAL DIAKHIR ZAMAN AKIBAT DARI KEALPAAN KITA SENDIRI.. WALLAHUALAM..

    ReplyDelete
  10. Kalau betul lah pompuan ni yang komen, makna nya dia dah murtad, tapi itu lah sekarang ni kita hidup di zaman internet yang tiada batasan dan kawalan semua maklumat boleh disebarkan dengan sekelip jari.

    ReplyDelete
  11. Pada satu masa lebih kurang 7-8 tahun yang lepas saya berada didalam keretapi laju 2tingkat dieropah,dari sebuah stesen bandar kecil menuju ke stesen bandaraya besar lalu saya bertemu dgn sepasang kekasih yakni perempuan melayu muda dgn pakwanya matsalleh bersama satu lagi pasangannya matsalleh sudah berumur sikit dipercayai ibubapa atau rakan pakwenya itu,,saya duduk betul2 dibelakang kerusi mereka berempat itu..lalu saya terdengar perbualan mereka dengan amat jelas sekali..pasangan tua itu telah menemu bual perempuan melayu itu dgn bertanya,,adakah kamu practice islam dlm hidup harian kamu? jawap perempuan melayu itu(not really),,adakah kamu suka tinggal disini? jawapnya(yes i like it so much) adakah kamu boleh terima makan daging babi? jawapnya (yes i had try it n i like it)lalu pakwenya menyampuk (oh ya we had done eating pork together n everythings is fine)..apapila saya mendegar perbualan mereka,terus saya mengucap syahadah dan menggeling kepala serta tak sangka perempuan itu sanggup makan babi hanya kerana pakwenya dan ingin tinggal bersama dinegara eropah..Masha ALLAH..saya amat pasti perempuan melayu itu adalah dari Malaysia kerana dialek beliau seakan melayu bertutur bahasa engglish..ikutkan hati saya nak saja saya mencelah perbualan mereka akan tetapi saya masih hormatkan mereka.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!