LIVE UPDATE DARI KUALA BESUT! BN TENGAH LEAD, TAPI PAS KATA MEREKA MENDAHULUI!






Setakat jam 4 petang peratus orang yang keluar mengundi 78.14 peratus. Nampaknya puak bangang PAS dah mula sesakkan jalan-jalan di sekitar Kuala Besut. Kalau dilihat perayu undi PAS lebih agresif dari BN. Tah le depa ni puasa ke tidak. Lain macam je.

Aku rasa majoriti kali ini tak sama macam masa PRU dulu sebabnya mudah saja. Kali ni pengundian pada waktu berkerja dan ramai tak sempat balik. Cuaca pun terlampau panas kat sini. Setakat ini aku rasa BN menang cuma majoritinya berkurangan.

PAS macam biasa suka buat psywar tahap hanjeng last minit, kasi sesak la, kasi bikin kecoh je lebey.

Satu perkara aku nak kongsi dengan korang, wanita UMNO sampai sekarang masih lagi ada di semua PDM dan masih lagi merayu undi namun kelibat pemuda dan puteri sudah tidak kelihatan. Mungkin puasa dan cuaca panas so depa tak tahan. Makcik-makcik juga bertahan hingga kini.

Kalau dikira dengan undi awal sebanyak 911 dan setakat jam 4 petang petang yang sudah keluar mengundi, jumlahnya sudha menjadi 13839 atau 78.26 peratus.

Nantikan update seterusnya

4 Responses to "LIVE UPDATE DARI KUALA BESUT! BN TENGAH LEAD, TAPI PAS KATA MEREKA MENDAHULUI! "

  1. parpu ko kalau jumpai ustaz mekdi tu tanya dia.....apa hukum menumbuk muka seorang penipu.

    ReplyDelete
  2. Melihat pada gambar gambar diatas , rasanya ramai di Kuala Besut hari ini yang tidak berpuasa .

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu pemerhatian yang teramat-amat lah banggang.. apa punya kepala hotak kau ni? dengan gambar dua tiga keping kau boleh simpulkan orang tak puasa? atau hang sebenaya tak puasa? atau tak ada akal?

      Delete
  3. Nak puasa apa, kat kuala besut kan raya hari ni....Majlis Fatwa kena keluarkan fatwa untuk Kuala Besut ni....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!