INI BUKTI PAS BAGI MUKA KAT CINABENG SAMPAI MEREKA NAIK KEPALA!



Tian chua di masjid saidina ali kg padang balang sentul. 

Pasal ni la depa naik kepala sampai guna logo halal Jakim untuk menghalalkan Bak Kut Teh! Pas la puncanya cinabeng naik kepala!

39 Responses to "INI BUKTI PAS BAGI MUKA KAT CINABENG SAMPAI MEREKA NAIK KEPALA!"

  1. Muka Melayu SIAL dekat keliling tu.Tak sedar diri.PtuiiiHHHH...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beginilah bila Melayu tak sedar diri ditipu. Tian Chua kafir laknatullah berpura-pura buat baik dengan tujuan kononnya DAP tidak anti Melayu. Yang bodoh sahaja sanggup diperbodohkan........

      Delete
    2. Bila orang Cina buat tak senonoh mcm Alvin dan Vivian ... korang marah sampai tahap nak bunuh ... bila orang Cina buat baik dgn orang Melayu/ Islam ... korang cakap berpura-pura dan nak perbodohkan orang Melayu. Yg sebenarnya korang nak orang Cina buat mcm mana???

      Delete
    3. cina bila baik ada tujuan.. dah dpt tendang.. penang bukti depan mata.. selangor dah ada riak.. kl separuh dah jadi mcm penang.. cina baik bermuka muka.. depan lain belakang lain.. belum cukup bukti ke??? nak jadi singapork baru cukup.. tu dah tergadai.. cina atas tu sape??! tian chua?? dah byk hal dia buat.. belum cukup bagi pemimpin pas.. ooo ya la polis yg terbunuh di lahad datu bukan keluarga mereka.

      jadi sokong kata tian chua.. sandiwara.. dakap la pemimpin dap selagi puas.. dakapla pemimpin pkr selagi mau..

      Delete
    4. satu lagi hal.. takde salah berbaik dgn sape pun.. tapi jujur bukan hanya di depan kerana ada tujuan.. tapi bila cina kafir dap buat hal.. hina melayu hina agama hina nabi saw.. mana pemimpin islam pas pkr????

      diam membatu.. tak bersuara kat cina.. bazar ramadhan tutup pun diam.. ikut dap.. melayu penang tindas.. diam..

      seronok dap cina kafir... pakai baju melayu songkok kopiah baju kurung... yg lain
      semua dpt. berkuasa dap.. pas ikut telunjuk dap..

      Delete
    5. Yg menghina Islam tu seorang dua shj, jgn kerana kerbau sebiji buah busuk, kita nak anggap semua buah kat pokok tu busuk. Guan Eng dan Tian Chua sangat menghormati dan menyanjungi orang2 Islam ..

      Delete
    6. woooiii.. bukak mata tengok melayu penang tu.. bukak mata plan kandang babi mega di tgh kg melayu.. ni hanya sebahagian kecil..WOOII.. jilat la cina selagi belum tergadai semua..

      Delete
    7. buta ke mata.. seorg dua.. berlambak oooii hng kat mana selama ni .. hari hari hina islam hina nabi saw..jilat la cina kafir... menghormati islam.. tuiii tuii la.. hormat janji palsu tuui tuiii. telinga tak dgr ke.. baru je mintak hapus sejarah islam. dah makan diri.. aikkk spin pulak.. dia ingat org pekak.. video dia bercakap ada.. tuiiii yg
      jilat aje percaya.. tuii tuii

      Delete
  2. DAH NAIK MUAK DGN PERANGAI ORG2 PASS. MEREKA LAH YG BUAT SIALAN NI NAIK MUKA HINA MELAYU.

    ReplyDelete
  3. Dalam politik tiada teman sejati atau pun musuh sejati, yang ada hanyalah sebuah kepentingan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu....kepentingan yg akan menjahanamkan dan menhancuran diri mereka sendiri.

      Delete
  4. siap pakai songkok dan baju hitam tu. ala ala panglima melayu sejati.pukimak punya nik aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tian Chua yg pakai baju Melayu, apa sbb nak marah Nik Aziz?
      Masa Najib pakai baju Cheongsam, kita tak marah pun Chua Soh Lek!!!

      Delete
    2. bukan dlm tokong.. ramai org pakai mcm tu.. ni bukan hanya soal baju.. tapi tipudaya yg dimainkan.. takde pulak dr dulu org melayu biadap kat cina agama dia org.. ni biadapnya cina kat melayu islam dan nabi saw... jika hormat agama islam kononnya. buat apa tutup bazar ramadhan.. begitu juga penang.. ketua pembangkangkan islam org penang lagi.. tu pun tak boleh kontrol dap.. dah byk hal yg terbongkar sebelum dan selepas pru.. kita ambik pelajaran jgn diperdaya dgn mudah oleh org kafir..

      Delete
  5. jaga tutur kata dalam bulan puasa

    ReplyDelete
  6. 'Camouflage' CinaPiggy DAP mcm nilah yg berok PAS amat KAGUM!! kaedah mcm ini juga membolehkan dan menghalalkan CinaPiggy melakukan apa shj tindakan jahat krn mereka sudah justifikasi 'Camouflage' org mcm Tian Chua ini sbg org baik!

    Jadi bila DAPiggy tunjuk belang.. pencacai PAS Laknatullah akan berjuang habis2an membela Piggy ini, siaplah UMNO klu sentuh Piggy-PAS ini setelah berlakon spt di atas.

    PAS... selamanya perosak Agama bersama org2 yg JAHAT lg SESAT!!

    ReplyDelete
  7. Modal busuk ini Lee Kuan Yew telah pakai 50 tahun yg lalu.. Tian Chua advanced siket sbb 'intrusive' terus ke dalam Ibadat Puasa umat Islam.. ini MODAL paling hebal DAPigg tipu org Islam dan jdkan PAS anjing paling setia mereka..

    Tipu daya akhir zaman..

    AMARAN dr Al-Quran dibuat bodoh je oleh bangsa PAS ni..

    " Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut ugama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (ugama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu."

    [Al-BAQARAH. Ayat 120]

    ReplyDelete
  8. MasyaAllah. Apa nak jadi pada PAS. Mak saya kat kampung kata dia undi PAS pasal PAS Parti Islam. Wallahualam.

    ReplyDelete
  9. LETIH tgk orang PAS arini... JELIK tgk orang PAS sekarang...

    ReplyDelete
  10. YANG KELING KELING PARIA DUDUK KAT LANTAI BUAT APA? TUNGGU DIA ORANG BUBUH NASI, BANGSAT?

    MEMANG DASAR KELING PARIA, SETAKAT PEMINTA SEDEKAH AJE. BUAT MALU SAMA HINDU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik punya Pundey Pundek Paddayapa tu duduk bersila berederet-deret segan silu menghadap Tian Chua DAP Anti Islam dan Melayu.Imam PAS kepala TAIK CeReT tu tak nak sound sikit ker dekat Tian Chua butuh tu apsal lu punya belia Alvivi Burit Bah Kut Teh busuk tu sangat kurang ajar mempersenda Islam di bulan Ramadan.

      Haritu Babi Hanjeng DAP kata pengajian Tamadun Islam di Universiti patut dijadikan subjek elektif dan bukannya wajib.Nampak sangat diorang memang jijik dan benci dengan Islam.Tapi bila time nak dapatkan sokongan bukan Islam pandai pulak berbaju Melayu dan songkok bagai.Khalifah Agong Ayatollah Lim Guan Eng siap pakai kopiah.Dulu siap baca surah dan hadis walaupun lidah pelat macam tengah mengulum kulit babi goreng madu bersalut nougat.Yang dashatnya,bercucuranlah airmata muslimah pas yang berhijab ala-ala Zuraidah Mak Lampir dan muslimat pas yang kuat NgenToT dan KongKek.

      Ah Ju Bor hingga kini masih menjadi bisu setelah dimandulkan oleh Omar Ong dan rakan-rakan.Mungkin Ah Ju Bor sedang sibuk membuat persiapan latihan kareographer untuk bermain Gendang Cina Dung...Dang..Dung..Dang...macam orang gilerrrr......!!!!

      Akhir kata konsep dan slogan 1Malaysia patut dimansuhkan kerana didalamnya tiada erti dan makna.Ah Ju Bor jer yang bodoh terjerit-jerit dan terpekik-pekik macam orang gilerrrr......!!!!PtuiiiHHH...!!!!!

      ChaiiTTT...!!!!

      Terima KaseeYYY...!!!!

      cc:-Tuan Othaman Ahmad.

      Delete
    2. Woi mangkuk.......tian chua PKR lah bukan DAP.

      Delete
    3. Woi Biol..!!!!PKR,DAP,MCA n PAP tu semua sama la biol.Asal nama Cina walaupun ahli PAS misi dan agenda tetap sama iaitu membaraikan Melayu dari atas bawah kiri kanan depan belakang.Bangun lah dari lena lanchapan kau tu mangkok tingkat. PtuuiiiiHHHHH.....!!!!!!

      Delete
    4. Tak baik cakap yg bukan2 dgn prasangka ... mungkin Tian Chua dan Guan Eng sudah makin terbuka hati kpd Islam ... mana tahu, kuasa Allah ...

      Delete
    5. wooiii ... berapa kali nak berjanji masuk islam.. dah menang.. bila nak bersunat???

      org kata lge ketua murtadkan org islam.. bila pulak dah berubah... makin nak hancurkan islam adalah.. jika dah ada nur tak kan buat kandang babi.. tak kan tutup bazar.. tak kan halau peniaga islam di penang...

      nak tunggu berapa kali menang.. baru nur tu keluar... sudah sudah lah ditipu cina kafir.. kulup tetap berkulit..

      Delete
  11. PAS PIS PUS ...Agamapun mereka sanggup gadai...Tian Chua ni sikit hari bakal dapat pangkat "Khalifah" macam Khalifah Guan Eng Tokong

    ReplyDelete
  12. Bila nak undi mintak kat Melayu Pas bila dah menang,orang Melayu sebelah mata pun tak pandang.Pemimpin Pas jadi teruk bila berkawan dengan Pkr librel dan bertambah parah bila berkawan dengan DAP !!! Pas kena berubah kepada perjungan yang lebih memberi faedah kepada agama dan bangsa kalau tidak Pas semakin menjadi liability kepada bangsa Melayu.Lihat PRU yang lalu,Pas cuma memperolehi 21 kerusi parlimen itu pun dengan bantuan pengundi kafir,sedangkan UMNO berjaya memperolehi 109 kerusi oleh kaum Melayu Islam.

    ReplyDelete
  13. Apa ada hal..semua org dah tahu yg PAS mmg anjing DAP..yang si cina lahanat plak brlakon pkai baj melayu ngan songkok bagai dan yg si melayu islam ni bodoh tahap nak mmpus nak undi pnya pasal sanggup jilat smpai licin..

    ReplyDelete
  14. 1.itu tak boleh lawan dengan najib ghoor lagi!!kira lekehla tian chua tu!!
    2.najib siap berlakon jadi cina masa tahun baru cina!kemudian bawak gangnam ke peneng!!anak dia siap cakap mandarin lagi!!itu baru kaw-kaw punya!!
    3.lain kali nak mengata puak orang!!pandang sendiri perangai puak sendiri la bhaii!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wapu che tau puyau puyau dung dang dung dang Ah Jib Gor Oooorrrrrrr.....PtuiiiiHHHH....!!!!!

      Toceee...Toceee...

      Delete
    2. yg pasti penyokong melayu bawah umno tdk mcm najib.. tdk membabi buta iku dan percaya.. kami membuat bantahan keras.. dgr tak dgr lain citer..

      tapi penyokong pas pkr.. taksub dan percaya membabi buta..undi dap menang melayu lagi ditindas.. agama lagi dihina....

      Delete
  15. Pas Pis mamPus.

    ReplyDelete
  16. Saya nampak satu kejayaan besar kpd PAS ialah keupayaannya untuk menarik perhatian dan selera orang2 bukan Islam termasuk orang2 Cina ... Mereka yg bukan Islam seperti orang2 Cina sudah mula nampak keindahan yg ada pada Islam apabila mereka mengadakan pakatan dengan PAS, tidak seperti dahulu apabila mereka berpakat dgn UMNO, penuh dgn ranjau dan khianat mengkhianati ... saya kagum melihat segenap lapisan orang Cina, dari yg muda kpd yg tua, dari yg perempuan kpd yg lelaki ..mereka bersungguh berkempen untuk PAS semasa PRU13 dahulu, mereka bahkan siap berselimut dgn bendera PAS dan juga memakai bendera PAS sbg lilit kepala .. Seumur hidup saya tidak pernah saya lihat seorang Cina pun selama ini yg begitu taksub dgn bendera BN atau berkempen bermati-matian untuk BN ... mereka (orang2 Cina) jadi begitu kerana mereka nampak kpd kebersihan yg ada dlm PAS, tidak spt dlm UMNO yg penuh dgn kekotoran ... Apabila mereka (orang2 Cina) menang dlm pilihanraya pun mereka tidak sombong dan bongkak, tetapi sentiasa menghampiri untuk berapat mesra dan membantu orang2 Melayu ... spt Tian Chua dan Guan Eng ... Di Pulau Pinang, Guan Eng mmg memperuntukkan duit dari kerajaan negeri pulau pinang untuk membiayai anak2 muda Islam yg menghafaz Quran di sekolah tahfiz atau sekolah pondok ... Sebenarnya orang2 Cina bukan tidak suka atau tidak mahu berbuat baik dgn orang Melayu, mereka melihat dan menilai lebih dahulu ... dan kini mereka mula nampak kpd kemuliaan PAS ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian... bangsa melayu boleh digadai dgn sehelai kain dibalut disalut ke badan.. apa yg tak sanggup dibuat dap kafir sebelum menang.. memang itu sifat kafir.. semua org tau.. menang sorak kg tergadai..

      apa la yg dibangga dgn sehelai kain ditukar rampasan tanah rizab melayu hak org melayu bukan hak kerajaan.. dah byk org pas malu balut bdn sebab tau dah tertipu.. sebab tu dah makin kurang org demo..

      apa la yg dibangga dgn duit sedikit utk tahfiz.. nak kelabu mata org pas.. yg lain kaut semua.. semua cina ambik.. org melayu ditindas.. nak buat masjid pun susah.. yg tahfiz tu bila abis nak kerja kat mana.. dlm negeri umno dlm kerajaan. berapa ramai org tahfiz???? berapa ramai melayu ditindas?????

      jika sesama dap aje org cina menipu dlm undi dalaman dap... ini kan pulak dgn org islam????? dap cina kafir tuiiiiiii tuiii
      dah byk yg terbongkar.. tak kan nak tunggu melayu lunyai... tuiiii dap tuiiii pkr tuiii tuiii tuiii

      Delete
  17. Kenyataan Parpukari:
    "Tian chua di masjid saidina ali kg padang balang sentul.
    Pasal ni la depa naik kepala sampai guna logo halal Jakim untuk menghalalkan Bak Kut Teh! Pas la puncanya cinabeng naik kepala!"

    ?????????????????????????????????????????????????????

    Janganlah pembaca2 semua disesatkan dan disempitkan fikiran hingga tidak mampu berfikir lagi dek kerana fitnah dan api kebencian yg hendak ditanam dan dipupuk oleh parpu puaka ini ... Tak kan kerana Tian Chua pergi makan bersama pak2 lebai di masjid itu yg menyebabkan Alvin & Vivian buat perangai kurang ajar itu? Allah beri kita otak untuk berfikir ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lah yg tak tahu gunakan otak yg dikurnai oleh Allah. Ko ni spesi melayu zaman Potugis dan zaman Jepun asik kena kencing memanjang.

      Delete
  18. pandai-pandai la kita membezakan yang mana itik betina yang mana itik jantan.... tak usah cepat mempercayai dan mesti ada usnuzon... kisah peperangan Nabi semasa di perang Uhud patut dijadikan iktibar supaya umat Islam berhati-hati dan tidak terus menerus di tipu-tipu. Jadilah umat Islam yang cerdik dan tahu menilai yang mana musuh dan yang mana boleh dibuat kawan supaya kesinambungan Islam akan tetap berterusan di tanah melayu ini. wallahualam

    ReplyDelete
  19. Ni tian chua si hipokrit, kalau ya pun suka isle, apasal tak pi masuk isle, nok jugok nama tian chua agama tak tahulo ambo. Hok katolik ka, buddha ko.. Siaplah buko poso samo. Hok geleng palo tengok lagu ni.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!