GEMPAR BERAPI! BUTIRAN ALVIN DAN VIVIAN YANG MENGHINA ISLAM DIDEDAHKAN! ADA LAGI KE MELAYU ISLAM DALAM MALAYSIA NI? KALAU ADA BACA LA..

Butiran Alvin dan Vivian yang menghina Islam untuk tindakan semua!

Recent address 2013/01/18:

Alvin Tan
468-14-18 Kompleks Mutiara
Jalan Ipoh Batu 3 1/2
Kuala Lumpur, Kuala Lumpur 51200
Malaysia

contact:
+60 182693676
603-62723870
012-6780170

tanjyeyee@gmail.com
alvintan_88@hotmail.com
alvin.fezzl (Skype)

alamat IC:
NO 6 JALAN KENANGA SD9/2B, BANDAR SRI DAMANSARA 52200, WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR

alvin tan's family:
TAN JYE YNG
860129145164
NO 6 JALAN KENANGA SD 9/2B BANDAR SRI DAMANSARA

vivian lee:
LEE MAY LING
890519015418
NO 12 JALAN LEMBAH 4 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR
alvivi.swingers@gmail.com

vivian lee family:

MA SWEE PING
591005015250
12, JALAN LEMBAH 4, TAMAN DESA JAYA, JOHOR BAHRU 81100 JOHOR

CHAREESSA CHEE ERN HWAY (facebook sister)
911006016634
NO 44 JALAN LEMBAH 20 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR

HOUSE PK: Ini butiran dua cina lahanat yang menghina Islam. Mereka ni membuat video porno ikut suka hati mereka walau ada akta yang tak boleh buat macam tu...Shabeery Chik kau sibuk sampai tak nampak ke apa yang sedang berlaku?

 Menyimpan, memiliki, memuat-turun, mengedar dan menayangkan bahan lucah adalah salah di bawah Seksyen 922 Kanun Keseksaan, Seksyen 5 (1) ( a ) Akta Penapisan Filem 2002, Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan, Seksyen 6 (1) (a) Akta Penapisan Filem 2002 dan Akta Multimedia 1998 Seksyen 231.

AMBOI PUNYALAH NAK JILAT KAUM CINABENG ANAK HARAM NI, sampaikan apa saja mereka buat takdak siapa pun berani nak buat apa, siap kita ditakut-takutkan lagi akan diambil tindakan sekiranya usik mereka ni.

Pergi mampos la, aku dah bagi butiran pada korang semua, kalau korang rasa korang ni masih Islam dan Melayu, kalau masih ada la kan, maka buat la apa yang patut. Aku hasut ke? eh! Bukan ke akta Hasutan dah masuk dalam jamban rumah Guan Eng?

Berani ke Melayu nak buat sesuatu? Atau kita hanya peluk tubuh dan bersetubuh dengan isteri kita saja? 

62 Responses to "GEMPAR BERAPI! BUTIRAN ALVIN DAN VIVIAN YANG MENGHINA ISLAM DIDEDAHKAN! ADA LAGI KE MELAYU ISLAM DALAM MALAYSIA NI? KALAU ADA BACA LA.."

  1. amboi bkn main cina xguna dua ekoq nie berani menghina islam..
    smlm after fb dorang diblock melenting bagai dorang siap ada ugutan lagi tu..
    woooooo takutnya rasa nak terkencing je..
    tp kenapa depa berani mcm nie????
    hai pelik sungguh altantuya dh lama mati sibuk nk buka kes semula..
    video prono tersebar dan seks bebas dipergiatkan kenapa PAS senyap je..
    sila la jawab wei
    kenapa xdiambil tindakan kat dua ekoq nie...
    mana minah zuraida minat lampi tu...
    xkisah ke anak2 korang jadi salah sorang pengikut mereka nie wei..
    wahai pembangkang kenapa senyap je wei..
    nik ajis mana??? hadi awang mana??
    stopa ali nk arap apa dia sokong lebey..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oittt bodoooo..sapa kerajaan skarg..panggil jakim laa..jamil khir mane..perkasa perkosa mane..jati mane 3 line mane..zul kulum mane..bodoh singguh mu

      Delete
    2. Mana dia tok guru PAS yang kata UMNO menolak Islam sedangkan UMNO tak tolak Islam pun? Apa dah jadi dengan tok guru PAS yang kata nak meludah muka orang yang nak satukan PAS dengan UMNO kononnya UMNO tolak Islam?

      Sekarang apa dah jadi dengan Majlis Syura PAS, apahal diam seribu bahasa? Mana dia Unit Amal PAS, sudah kena tempeleng dengan DAP ke sampai tak berani PAS buat kenyataan?

      Jenis golongan tak beragama macam puak DAP ni mana tau pasal akhlak, lihatlah pelakon lucah berkenaan, siap tayang kelakuan lucah mereka di khalayak ramai lagi, inilah taraf bangsa yang jenis tak berakhlak, kongkek sana sini lepas tu tayang kepada masyarakat, dasar tak malu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. MMG SIAL LA MELAYU BODO NI.. RAMAI SGT KAWAN DGN MAMAK SAMPAI JADIK LEMBU!!!..

      KO SURUH LA LAHANAT 3 EKOR LEMBU HARAM JADAH KAT PUTRAJAYA TU AMIK TINDAKKAN..

      NAJIB- ZAHID-HISAMUDIN APALANCAUU DUK DENDIAM.. MANA MUFTI PERAK-MANA KETUA AGAMA MALAYSIA-MANA SEMUA LAHANAT LAHANAT MELAYU NGOS DAN MELAYU UMNO KERAJAAN YG MCM SILA BAGUS BAGUS BISING PASAL ISLAM NI... KENAPA SANGAP MACAM KEPALA KONTOL MELEKAT DALAM MULUT..

      NAK HARAP MAMAK LAGI LA MCM SIAL ANAK HARAM JADAH.. BODO PUNYA MELAYU UMNO OTAK SIMPAN KAT JUBUR!!

      SIAL LA KO.. CISSSS

      Delete
    4. Apa masalah kau ni Kesian Lu Gomo? Kau patut kesiankan diri kau tu, sebab kau tu Red Bean Communist yang menyamar untuk mengelirukan masyarakat.

      Kau adalah Pecacai Lahanat kepada DAP, sebabnya kau melalak sakan marah bila orang bumiputera kritik ikon kesayangan kau si pelakon porno merangkap Cina kurang ajar yang menghina ibadah puasa itu.

      Lihatlah puak DAP dari golongan Red Bean Communist akan buat kacau dengan kenyataan mengelirukan seperti Red Bean Communist seorang ni.

      Kau sibuk hina Melayu, hina mamak, kau tu bangsa apa? Israel ke? Ke Yakjuj Makjuj yang tersesat datang ke Malaysia ni?

      Dah sah si malaun ni golongan Red Bean Communist, nak lagakan Melayu dengan Mamak kerana mereka tau sokongan golongan mamak kepada kerajaan adalah sangat besar.

      Kalau kau kata Melayu UMNO bodo, kau tu pandai di mana? Paling kurang Melayu UMNO ada otak, bukannya spesis tongong macam kau ni, entah ada otak ke tidak entahlah, kerana bila dilihat nak kata otak pun tak jelas pelik sangat.

      Red Bean Communist perangai macam haram jadah, jenis pemakan babi yang tak tau apa itu akhlak, lihatlah suku sakat puak pemakan babi ni, macam pelakon porno dua orang tu, dah la kongkek tanpa ada ikatan nikah, kemudian rakam pula tayang dalam internet, jenis bangsa tak ada akhlak macam puak lahanat ni sahajalah.

      KesianLuGomo, kau tadah lubang jubor kau bagi kekasih Vivian Lee tu radak sajalah, kau adalah pecacai DAP tahap gaban katakan. Kau bawak sekali keluarga kau surauh kekasih Vivian Lee tu radak lubang jubor semua, itulah tahap kau, muka tak malu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Selamatkan Maruah Islam, Selamatkan Maruah Bumiputera, Selamatkan Malaysia, Selamatkan Barisan Nasional, Selamatkan UMNO, Tumbangkan Najib dan Kuncu-Kuncunya Dalam Pemilihan UMNO 2013.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Merah Putih Semangat Melayu, Kuning Berdaulat Maruah Melayu, Keris Hijau Kekuatan Islam, UMNO Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Relax le En Mohamad .. apa kalut2 ni, mcm langit nak runtuh sj ... kan dia orang berdua (Alvin & Vivian) sudah minta ma'af ... kira selesai dan tutup isu ... dah laaahh ...

      Delete
    6. Betul la ape En Mohamad cakap tu..tak kalut pun..cume tunggu nak meletup je..

      Dah hina agama Islam, minta maaf lepas tu setel eh?senang-senang nak lepas..pandai buat, pandai tanggung.

      Delete
  2. hahaha untong lah akta hasutan dah dimansuhkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak Akta Hasutan dimansuhkan?

      Delete
    2. Bismillah...aku offer RM 50 k untok kepala Alvin dan Vivian atas nama Islam...

      Delete
  3. masaalah sosial meningkat kerana kerajaan tidak ambil berat dan bersikap sambil lewa ajer... kena ajar diaorang ni, supaya menjadi tauladan kepada yang lain yang cuba menghina bangsa, agama dan negara kita ni...

    ReplyDelete
  4. Inilah kerajaan Barisan Najib yang perlu dikembalikan kepada Barisan Nasional. Najib perlu ditumbangkan dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini untuk menyelamatkan UMNO dan Barisan Nasional serta untuk menyelamatkan negara ini dari terjerumus konflik dahsyat seperti di Mesir dan Syria.

    Sikap Najib yang terlalu lembik dalam mempertahankan keselamatan negara perlu kita tentang habis-habisan, siap nak hapuskan Akta Hasutan 1948 untuk digantikan dengan Akta Keharmonian Nasional konon, sedangkan tak mansuh lagi Akta Hasutan pun lihatlah Islam dihina, Nabi Muhammad diperkotak katikkan, amalan puasa dipersendakan, para Sultan dicaci maki, keistimewaan orang Melayu diinjak-injak, apa lagi Najib mau untuk memusnahkan bangsa sendiri?

    Sebelum ini ramai sibuk dengan Apa Lagi Cina Mau? Sekarang kita perlu persoalkan Apa Lagi Najib Mau hingga kepentingan agama dan bangsa serta keselamatan tanah air dijadikan barang taruhan untuk beliau pertahankan kuasa? Najib lebih mementingkan kuasa beliau daripada keselamatan negara dan rakyat.

    Oleh itu dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini, tumbangkan Najib dan sekutu dia iaitu Hishammuddin dan Nazri Aziz serta seorang lagi parasit dalam UMNO iaitu Khairy.

    Ahli-ahli UMNO perlu sedar bahawa kelangsungan bangsa kita, malahan kelangsungan agama kita akan tergugat sekiranya dibiarkan Najib dan sekutunya terus berkuasa dalam UMNO kerana tindak tanduk mereka banyak merugikan kepentingan Islam dan bumiputera di negara ini serta memporak perandakan keselamatan negara.

    Sedarlah ahli-ahli UMNO sekalian bahawa sekiranya Najib tidak ditumbangkan, kedudukan orang-orang Melayu / Islam di negara ini ibarat melukut di tepi gantang kerana polisi Najib dan sekutunya adalah mendewa-dewakan puak DAP dan membiarkan orang-orang bumiputera / Islam merempat di negara sendiri. Malahan keselamatan negara kita juga akan terancam kerana polisi berat sebelah menjahanamkan kepentingan bumiputera / Islam yang diamalkan oleh Najib dan sekutunya sekarang ini.

    Sedarlah ahli-ahli UMNO sekalian bahawa kelangsungan Islam, bumiputera dan keselamatan serta kemakmuran negara kita adalah lebih penting daripada Najib dan sekutunya. Oleh itu marilah dengan sepenuh jiwa raga kita, semarakkan kembali semangat Hidup Melayu semasa era awal UMNO hingga era Tun Dr. Mahathir untuk mempertahankan maruah kita semua dari dijadikan barang dagangan oleh Najib dan sekutunya itu.

    Saya tidak kisah jika ada pihak mengecam dan memaki saya kerana mengkritik Najib kerana saya tau para penjilat, dan para petualang dari Red Bean Communist akan menyamar untuk menghentam saya, lantaklah, saya tetap dengan pendirian saya.

    Najib pernah kata rakyat perlu mengkritik kerajaan kerana zaman kerajaan serba tahu sudah berlalu, tetapi hakikatnya, Najib bersikap pilih kasih dalam kritik masyarakat terhadap kerajaan di mana kritikan dan kehendak puak DAP diutamakan sedangkan kritikan dan pandangan dari masyarakat bumiputera / Islam dibuang dalam tong sampah begitu sahaja.

    Sikap Najib sama saja macam sikap Pak Lah, kedua-duanya bersikap talam dua muka sebelum dan selepas berkuasa. Sebelum berkuasa berkelakuan kononnya pejuang bangsa dan mempertahankan negara, tapi lepas berkuasa bersikap kuku besi dan hanya pentingkan diri sendiri serta kroni.

    Oleh itu, lakukan perubahan dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini pada jawatan peringkat atasan dengan menumbangkan Najib dan sekutunya serta para parasit yang menjahanamkan UMNO selama ini.

    Kepada sesiapa yang hendak menyalin komen saya ini dipersilakan dan siarkan dalam semua blog termasuk blog Najib dan sekutunya itu, serta nak buat salinan bercetak pun saya alu-alukan untuk selamatkan agama, bangsa dan tanah air kita ini.

    Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg kou bodoh gi pangkah BN dlm PRU 13 tu buat ape... ngok

      Delete
    2. Saya mengundi Barisan Nasional, saya tidak mengundi Najib, Khairy, Hishammuddin atau Nazri Aziz, jadi jangan jadi tolol hingga tak boleh bezakan sokongan saya kepada Barisan Nasional dengan penentangan saya terhadap Najib dan sekutunya serta golongan parasit.

      Saya dah kata ada puak-puak yang tak puas hati akan geram dengan saya, tapi biasalah, mereka ini jenis lidah dahulu baru akal menyebabkan mereka tak tahu menilai sesuatu perkara.

      Kepada Anon 3:35, saya menyokong Barisan Nasional, saya sayang UMNO, tapi saya tidak boleh terima golongan perosak macam Najib dan sekutunya serta golongan parasit, kalau ada akal tu gunalah dahulu untuk fikir sebelum menulis, jangan jadi dungu merapu tak tentu pasal.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. cina cina yang macam ni layak di cari dan di sembelih bagi mampus je

      Delete
    4. Soookong sepenuhnya!

      Delete
    5. Naji mmg x benarkan tindakkan kpd mereka seperti vavi ne sebab pengikut mereka ramai mcm 2 jugak macam namewee najib x berani ambil tindakan malah diberi penghormatan la pulak kerana budak ne ada pengikut sejuta lebih dlm fb. Twet dll...najib amat brharap pengikut mrk akan mengundi BN sampai sgup melihat bangsa lain hina kita..negara kita dan agama kita..tp akhirnya 73% pemakan babi ini menyokong DAP....cerdik x najib?...najib x insaf jgk nampaknya masih tetap nk jilat pemakan babi ne sedngkan melayu dan bumiputra lain lh yg selamatkan BN.jadi semua ahli umno fikir dan berkorbanlah utk kali ini...tumbangkan najib dan konconya dlm pemilihan umno kali....atau kita turunkan dia mcmana kita turunkan bodollah badwi...kalau kita sygkan negara bangsa dan agama kita..hasut beb akta dh mansuh apa takut hantam sama dia....

      Delete
    6. Puji syukur ke hadrat Illahi kerana telah mulai ramai anak Melayu bangkit menyuarakan yang HAQ menentang perbuatan zalim & munafiq oleh pemimpin-pemimpin Melayu yang belot & khianat kepada anak bangsa & tanah air demi melahap harta dunia. Setia kita tetap kepada Melayu, Islam dan negara tercinta, Malaysia....bukan kepada pemimpin yang belot dan pengecut. Inilah namanya pejuang nasionalis Melayu seperti Dato' Bahaman, Mat Kilau, Tok Janggut & Panglima Kiyai Salleh.

      Sekalung tahniah kepada sdra ku Encik Mohamed. Kata-kata mu itu memberi saya satu semangat & kekuatan tambahan untuk saya terus berjuang sampai nafas terakhir. Ingat....Kita harus basmikan musuh dalan terlebih dahulu. Bagaimana kita hendak menang perang kalau pemimpin kita hanya membekalkan kita peluru kapur dan tambah pula asyik melindungi mereka. Dah lah dulu digadai & dijual kekayaan kita kpd cina Spura, kini dalam rahsia & sembunyi-sembunyi nak digadai & djual kepad Yahudi-Zionist pula. Wahai Najib....demi Allah..aku tak rela dunia akhirat.

      Salam perjuangan & selamat berpuasa.


      Delete
    7. Tuan, 97% puak pemakan babi ni pangkah Dogs And Pigs pru lepas...bukan 73%..

      Sementara itu, Ah Jib Gor teruskan hobi die pukul gendang...abis pukul angkat jari sambil jerit "Satuuuu!!!!Malaysia!!!!"

      Nilah pemimpin kita sekarang..nak harapkan PAS...tunggu Mursyidul Am turun baru leh bincang.

      Delete
    8. Lepas pukul gendang, jilat pula jubor puak pemakan babi tu, inilah Najib dan kuncu-kuncunya. Undi Bumiputera diburu, tapi golongan pemakan babi pula yang diutamakan.

      Delete
    9. Ha ha ha ... orang tua tu dah tidak guna nama dia lagi, tapi guna 'anonymous' dan letak nama orang lain kat bawah ... dia dah mula nak menikus jadi anonymouse ... after loosing his guts!

      Delete
    10. Untuk isu Jalang jantan & betina ini tajaan Pakatan Haramjadah yg diketuai oleh DAP dan disokong oleh Anwar & puterinya, saya serahkan kpd anda untuk memberi komen.

      Pada saya, isu petualangan pemimpin anak bangsa sendiri itu adalah keutamaan perjuangan saya. Ketahuilah, Tun M telah telah mula bersuara menyanggah keputusan-keputusan kerajaan pimpinan Najib. Terakhir, berkenaan perjanjian syaitan TTP (The Trans Pacific) tajaan Amerika Syarikat/Zionist yg bakal ditandatangani oleh kerajaan kita yang akan memberi laluan kepada mereka menjajahi ekonomi dan negara kita. Sebelum ini pun di selatan tanah air (Johor Bahru) kita telah dijajahi oleh zionist Asia, cina Singapura.

      Jangan kata Tun Mahathir menyokong Najib kekal sebagai presiden UMNO. Sila lihat blog che det dan bacalah luahan Tun Dr. Mahathir yang paling terkini bertarikh 12 Julai, 2013.

      Terbongkarlah sudah Pengkhianatan Pak Lah & Najib kerana menerima nasihat si penasihat fahaman Melayu Liberal seperti Musang Hitam, Kalimullah & KJ.

      Delete
    11. AnonymousJuly 15, 2013 at 6:12 PM
      Ha ha ha ... orang tua tu dah tidak guna nama dia lagi, tapi guna 'anonymous' dan letak nama orang lain kat bawah ... dia dah mula nak menikus jadi anonymouse ... after loosing his guts!
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      Budak hingusan anonymous ini muncul di sini pula setelah puas saya menunggu dia semalam setelah dia berjanji akan membalas komen-komen saya selepas solat terawih. Ternyata si budak pengencut ini terus menghilang dan alih-alih muncul di sini dgn fitnah baru konon saya menyamar lagi sebagai anonymous. Mungkin yang budak pengecut maksudkan itu ialah tulisan Encik Mohamed, pejuang Nasionalis Melayu. Sekarang saya perturunkan urutan soal/jawab antara saya dgn budak pengecut itu untuk pengetahuan semua pembaca blog :_

      Othaman AhmadJuly 14, 2013 at 5:08 PM
      At least I'm glad that you admitted that all those postings are yours.
      Very well, from now onward why not both of us confronting direct instead of sneaking behind and hiding behind anonymous. And I'm more comfortable if our brainstorming is done in English only. What say you, punkie?
      Harap semua pembaca blog saksikan ini, jika dia benar seorang pejuang?

      AnonymousJuly 14, 2013 at 5:44 PM
      OK Syabbas, bravo En Othaman ... and I'm also glad to have you around again but I just want to ask you one thing, why do you want this conversation or argument to be held in English, what's wrong having in BM? Is it because you don't want many others to witness and understand what we are talking about? Or is it because you are not very fluent with our mother tounge language ... or you might feel scared that you might been thrown with some 'pantun' or 'syair' which you'll not be able to answer? It doesn't matter actually, what language we used but what is more important is what we can tell to the people, what truth we actually brought to them ... and not to take advantage over their innocence to lie or bluff them ..

      Othaman Ahmad July 14, 2013 at 7:12 PM
      Can't be helped as I am more conversed in English as it is my foster language and I've been practicing the language since my student days and my entire working career. Like I said before, I even speaking English in my dream. However my blood is still Malay and indeed I am a racist Malay. Perhaps (I think) some readers here can also have the opportunity having free English lesson.
      Nevertheless, It was just a suggestion and if you wish to choose in Malay, by all means you may do so.

      Bersambung......

      Delete
    12. AnonymousJuly 15, 2013 at 6:12 PM
      Ha ha ha ... orang tua tu dah tidak guna nama dia lagi, tapi guna 'anonymous' dan letak nama orang lain kat bawah ... dia dah mula nak menikus jadi anonymouse ... after loosing his guts!
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Sambungan soal/jawab Othaman Ahmad dgn Budak Pengecut Anonymous:

      AnonymousJuly 14, 2013 at 4:36 PM said:
      Negeri Selangor dan Pulau Pinang dulunya sentiasa berada dlm defisit atau kekurangan tabung dana negeri ... namun di bawah pemerintahan pembangkang, mereka kini ada lebihan ... Selangor, dlm 5 tahun berjaya menyimpan dana menghampiri RM 2 bilion kalau tak silap saya .. duit itu bukan datang dari Amerika atau Israel, tapi hasil dari jimat cermat dan ketelusan dlm pengurusan dan pentadbiran kerajaan ... dan ini perlu diikuti dan dicontohi oleh negeri2 lain ...

      Othaman Ahmad July 14, 2013 at 5:46 PM
      List out year to year their surplus & show us the authentic source that you claim about. Otherwise, I take it as another nonsense from you.

      AnonymousJuly 14, 2013 at 5:50 PM
      However, I'm going out right now to get some stuff for fast breaking ... if we have the opportunity, I hope and look forward to see you again at around the time after 'solat terawih' ... that will be some around 10 o-clock or more ... hopefully, InsyaAllah ...

      AnonymousJuly 14, 2013 at 5:58 PM
      But before that, you also have one question to be answered down here ... it is regarding you confession that you decided to support Najib after getting the 'hidayah' from 'solat hajat & istikharoh' but why then you insist Najib to be expelled from UMNO now..???
      So, please clarify yourself now, En Othaman ...

      Othaman AhmadJuly 14, 2013 at 6:14 PM
      Out of my respect to Tun Mahathir, yes I followed his advice at that time. However later, when I noticed Najib continuously condoning to opposition's demand and still upholding to the 1M or Malaysian Malaysia concept; and finding out upon investigation of Pak Lah & Najib bowing to the wish of the Kiasu Spore govt pertaining to the water agreement, KTM land in Spore, Iskandar Regional Development, abolition of Dasar Ekonomi Baru (DEB); as a Malay I told myself that's too much and I begin to realise that this is not the fundamental struggle of UMNO.

      AnonymousJuly 14, 2013 at 4:50 AM
      Kalau atas sbb beristerikan bukan Melayu anda sandarkan hujah untuk dikatakan tiada semangat kemelayuan, bermakna anda menghina ramai pemimpin dan juga bekas2 pemimpin Melayu, bahkan juga Sultan Melayu sendiri. Tolonglah jgn bagi fikiran anda jadi cetek atas sbb ketaksuban dan fanatic diri anda kpd sesuatu pihak.
      SPEAKING WITHOUT GEAR OR FLAVOUR

      Othaman AhmadJuly 14, 2013 at 6:29 PM
      Itulah pendapat dan pendirian peribadi saya. Anehkan kalau pemimpin Melayu sendiri tidak memartabatkan Wanita Melayu.
      Satu ketika dulu seorang Muslim Scholar yg tersohor di dunia, Allahyarham Sheikh Ahmad Deedat dalam ceramahnya memberi contoh terdapat beberapa negara yg mempunyai ramai penduduk Islam hancur dan bermasalah bila pemimpin no. satunya mengambil orang bukan Islam sebagai isteri. Contoh...Pak Suharto dari Indonesia, Anwar Sadat dari Mesir, Yasser Arafat dari Palestin dan King Hussein dari Jordan.
      He speaks without Gear or Flavour.
      I speak without Fear or Favour.

      Delete
    13. Sambungan soal/jawab Othaman Ahmad dgn Budak Anonymous Pengecut:

      Othaman Ahmad July 14, 2013 at 10:59 PM
      Bukan sahaja penubuhan Persekutuan Malaysia, malah termasuk juga kemerdekaan negara ini diinisiatifkan oleh UMNO. Sementara pembangkang hanya mencetuskan keresahan, perpecahan, demonstrasi jalanan yg merusakkan harta benda awam, himpunan haram 505 yg membazirkan waktu serta tak berfaedah langsung. Jgn kata pembangunan untuk rakyat, jamban awam pun tak terbina.

      AnonymousJuly 14, 2013 at 5:29 PM
      Kalau dia (Othaman) benar2 mendapat petunjuk supaya terus memberi sokongan kpd Najib sbg presiden UMNO, setelah melakukan solat hajat dan solat istikharoh, maka itu sudah seakan-akan satu perintah Allah ... tapi sekarang berkempen untuk singkirkan Najib dari UMNO.
      Maka, saya berani berkata tegas di sini bahawa samada:
      Othaman telah berbohong berkaitan sembahyang hajat dan istikharohnya semasa entry pandangan Tun M dahulu kerana takut diserang dgn followers anti Najib dan pada masa yg sama takut sangat dgn Tun ... atau pun,
      dia mmg ada mendapat petunjuk melalui solat hajat dan istikharoh untuk terus memberi sokongan kpd Najib tetapi demi untuk cari popularity serta sanjungan dari followers blog ini yg ramainya anti Najib dan juga takut ..., maka dia menolak ketepi sahaja petunjuk dari solat2 nya itu ..
      OTHAMAN AHMAD, YOU ARE NOT REALLY THE PERSON WHO YOU USE TO THINK YOU ARE ... IT IS JUST YOUR IMAGINATION ...

      Othaman Ahmad July 14, 2013 at 6:09 PMMy reply:
      Out of my respect to Tun Mahathir, yes I followed his advice at that time. However later, when I noticed Najib continuously condoning to opposition's demand and still upholding to the 1M or Malaysian Malaysia concept; and finding out upon investigation of Pak Lah & Najib bowing to the wish of the Kiasu Spore govt pertaining to the water agreement, KTM land in Spore, Iskandar Regional Development, abolition of Dasar Ekonomi Baru (DEB); as a Malay I told myself that's too much and I begin to realise that this is not the fundamental struggle of UMNO.
      I AM STILL WHAT I AM.... AND NOTHING CAN CHANGE THAT...! Unlike you who continue impersonating with all kind of characters.

      Hati-hati terhadap anak hingusan yang penuh dgn biadap sering mengadu domba dgn tulisan sampah dan beracun.

      Salam perjuangan dan Assalamualaikum.

      Delete
    14. Sambungan soal/jawab Othaman Ahmad dgn Budak Anonymous Pengecut:

      AnonymousJuly 14, 2013 at 4:36 PM:
      Dakyah yg memperbodohkan orang2 Melayu bhw semua tanggungan kerajaan terhadap rakyat adalah duit parti BN atau duit UMNO bukan shj meresap ke dlm pemikiran orang yg tidak terpelajar, tetapi juga yg lain2 nya termasuk seorang penulis aktif dlm blog ini yg sentiasa mendapat sanjungan dan pujian ... saya susah sikitlah nak puji orang yg mudah diperbodohkan ...
      KALAU OTHAMAN JAWAB KAT SINI, BARU SAYA AKAN PUJI DIA!

      Othaman Ahmad July 14, 2013 at 8:25 PM
      Bagus ayat anda itu......menunjukkan betapa hipokritnya anda. Sila baca posting anda ini dan saya juga harap semua pembaca menilaikan keperibadian Anonymous ini yang sering berperanan pelbagai watak konon ingin menarik perhatian & iri kepada orang lain.

      AnonymousJuly 8, 2013 at 6:31 AM
      Ramadan, bulan puasa memanggil kita … marilah kita lupakan krisis kita tentang pendapat atau ideologi untuk seketika dan saling memaafkan antara satu dgn lain … kpd semua dlm blog ini, terutamanya Reentry Capsule dan Tn Othaman Ahmad, saya sanjung anda semua … tak lupa juga Kak Bedah, Parang Terbang, The Mahadi, Tn Hj Arifin, Mcik Tempurung … Fatin Nur Aqiela, Amiera Fatin … anda semua cekal dgn pendirian dan pandangan … semua dlm arah tindakan yg sama, berjuang dan bertungkus lumus demi kesinambungan wujud orang2 Melayu …
      Saya ingin memohon maaf banyak2, sebanyak-banyaknya jika selama ini saya mungkin telah melukakan perasaan anda melaui apa2 komen yg saya buat dlm blog ini.
      Sebenarnya saya hanya ingin menguji sikap dan mentality pengikut2 blog ini … sejauh mana matang atau sabarnya mereka … apa pengetahuan yg mereka ada … apa rahsia yg mereka simpan … bukanlah tujuan sebenar saya untuk menyebelahi mahu pun menentang mana2 pihak … bahkan ada banyak juga tulisan saya mendapat sokongan positif dan pujian termasuk dari Tuan Othaman sendiri (ingat artikel perlantikan Noh Omar sebagai Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor …) … saya juga tidak perjudis … seperti apa yg selalu disebut oleh Tuan Othaman … saya orang atas pagar … saya juga melawat blog2 pembangkang dan membuat komen di situ …
      Saya sering juga mengacah (bangkitkan kemarahan) sesetengah dari anda semata-mata saya inginkan maklumat, pendapaat dan pandangan serta perasaan dalaman orang2 Melayu tidak kira siapa yg anda sokong atau pun anda benci …
      Saya puji and ‘sanjung’ sesetengah pemimpin kerana saya mengharapkan seseorang akan tampil untuk memberitahu sesuatu yg bertentangan dgn apa yg saya tulis itu … Saya ‘hentam’ sesetengah pemimpin kerana saya mengharapkan seseorang akan tampil untuk membela dan membawa fakta2 positif tentang dia (pemimpin itu) … Saya sangat minat pantun dan puisi … sbb tu kadang2 curi ruang … selitkan sikit … Minta maaf jugalah atas penyamaran saya sbg Indon, Kelatae, Nogoghi, Mamak Penang dan Cina Apek … dan saya juga sekali sekala berlagak sbg ‘ustad’ …Namun begitu, saya telah banyak juga belajar dari blog ini … Sekali lagi, maafkan saya …

      TERSERAH PADA SEMUA PEMBACA BLOG MENILAIKAN APAKAH ADA KEBENARAN DALAM DIRI ANONYMOUS INI...? HATI-HATI TERHADAP MAKHLUK PERUSAK INI....!

      Delete
  5. KATAK2 dlm PERKASA sonyap je,kata pejuang melayu, kata pejuang islam.. kih kih kih kih

    ReplyDelete
  6. mangkuk dua ekor nie patut disula dikhalayak ramai... barulah bangsat2 cinabeng yg lain faham apa itu keharmonian di dalam malaysia nie....

    ReplyDelete
  7. ish2.. bulan puasa pun cinababi nie x lepas langsung nak kutuk islam... diorang nie berani sebab x pernah kena tindakan undang2 lg... cuba klu kena skali, tobat menyesal sampai mati....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tindakkan undang2 tdk diambil sbb nk tunggu org melayu pergi sendiri sembelih pemakan.babi ne hidup hidup atau disula pakai buluh runcing mcm nenek moyang mrk masa 13 mei dulu.rakyat menunggu apa tindakkan kerajaan tp selalu akan kecewa.lama kelamaan klu x dibendung emosi akan menyebabkan org melayu mengamok...aku tunggu masa jew ne....

      Delete
  8. Apesal SKMM yang siasat?Bukan polis?Kenapa tak disiasat bawah Akta Hasutan?Kalau SKMM siasat setakat kesalahan multimedia je?Kesalahan menghina agama Islam, kesalahan menghasut kebencian agama macam mana?

    Lepas ni amik kenyataan pastu senyappp..skrip same setiap tahun..kes hina Agong pun sunyi sepi dah..

    Klu cina yg buat report, Pejabat Peguam Negara tiba-tiba jadi terlebih efisien..ape nak jadi la dgn negara ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. PEGUAM NEGARA MEMANG PUKIMAK

      Delete
    2. Akta Hasutan sudah dihapuskan ... mana ada lagi, bongok ...

      Delete
    3. Belum hapus lagi..tengah dalam kajian nak hapuskan ganti dengan Akta Harmoni..masih berkuat kuasa lagi..

      Lain kali check fakta ko dulu..jangan main terjah je...buduss..

      Delete
  9. mohon kakbedah jentik telo shabery cheek.

    ReplyDelete
  10. PERCAYALAH NAZRI AZIZ AKAN JADIKAN DUA CINA ANAK HARAM NI SEBAGAI IKON MALAYSIA, DIA AKAN JADIKAN MEREKA NI SEBAGAI IKON KONGKEK TERBAIK DI DUNIA. NAZRI KATA DIA NAK ATASI THAILAND DAN INDON YANG TERKENAL DENGAN PELACURAN. DIA NAK MALAYSIA MENAJADI HUB PELACURAN DAN PENGHINAAN AGAMA TERBAIK DI DUNIA. CONFIRM NAZRI AZIZ AKAN SOKONG MEREKA DAN PAPA GOMO AKAN BACKUP NAZRI AZIZ.

    ReplyDelete
  11. Aku yakin dua ekor tu lambat laun akan jadi gila lepas ni. Cukup lah menghina cara kurang ajar mcm tu. Menteri KDB kena berani hokum diorang ni. Jgn Akta tinggal akta aje. Letih lahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri semua lembik tak macam Tun M, PM pulak asik pukul gendang cina. Aku takut orang Melayu naik marah nanti, habis dua makhluk ni dikerjakan. Orang Pas apa cerita, tak teghiak lagi ka? Senyap sunyi, maklum puteri reformasi pun sanggup bergambar dgn pompuan sorang ni. Geli aku weh

      Delete
  12. Aku sokong HPK. teruskan pembubaran mereka. Jangan bagi chance kali ni. Memburukkan imej malaysia sebuah negara islam!

    ReplyDelete
  13. UMNO = MELAYU..UMNO wajib jaga MELAYU...MELAYU wajib jaga UMNO.. Tapi sekarang ni, aku nak Tanya pemimpin UMNO yang jadi pemnerintah...MANA HAK AKU SEBAGAI ORANG MELAYU..SEKARANG NI AKU NAK MENUNTUT HAK AKU SEBAGAI MELAYU DI TANAH MELAYU..PM, TOLONG KEMBALIKAN HAK ORANG MELAYU...ALVIN DAN VIVIAN DAH AMBIL HAK ORANG MELAYU..KEMBALIKAN HAK ORANG MELAYU.

    ReplyDelete
  14. Gi mampus dgn akta tuh semua...kalau kerajaan diam diri, mpk sgt nk suruh rakyat yg bertindak...Ello kerajaan Najib, jgn jd bacul laaa..berani pada bangsa hampaa je..bina tang cina babeng org

    ReplyDelete
  15. Habis nak bg sape jd PM? Hj Adi/Stopa Ali huhu hu hu jauh kan lh......lg hancus nnti

    ReplyDelete
  16. alasan penyokong pembakang senang je..2 ekor porno pendatang ni lagi mulia dari UMNO sebab tak rasuah n korup...mmmmm tak pun dorang cakap ni semua salah umno tak laksanakan hudud...

    bila kita melayu dah berpecah, siapa yg nk turun ke jalan?? bila bab pru,ceramah politik, perhimpunan penuh sesak..

    PAS dah jadi kucing bab pertahankan ISLAM, UMNO pulak kononya ambil berat tapi lebih kepada political mileage...

    ReplyDelete
  17. nasib paik parpukari bukan melayu......dia mamak....kalau tak aku pelik gak ada spesis melayu cam lu bro.....sendiri tak brani amik tindakan pastu kasi api orang amikkan tindakan....ayoyo...yenadeey maccaa....kalau lu berani lu tak payah langsi langsi tulis org lain tala belani..lu sendiri hantam maaa......tapi gua lupa lu mamak...so its oke to say malay no ballsssssss...hahahhaha

    btw...im fed up commenting and writing about politic because after ge 13 result...i believe malay is finish....mmg takde ball pun..org islam malaysia pun sama....xda ball dah....dah lama dah(kata mahathir)...

    gua rasa sapa2 nak amik tindakan kalau penakut kekalkan kepenakutan anda..bak kata guru gua lawan ada banyak cara....berani dan penakut bukan penentu...lau lu orang melayu dan islam ada maruah xprlu amik tindakan kekerasan....mulalah boikot barangan cina...ia sudah menjadi fardu kifayah yg ALLAH tuntut dan wajibkan kerana mereka sudah menghina agama tuhan lu orang.....paham tak ???xpaham tanya ustaz jgn tanya ustaz politik....ciow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mustakim, tak payah berdramalah, ramai ahli akar umbi UMNO yang mahu menumbangkan Najib dan kuncu-kuncunya dalam pemilihan UMNO pada hujung tahun ini. Ahli akar umbi UMNO sudah tidak tahan melihat kepimpinan lembik Najib yang menjadi pecacai kepada puak-puak DAP serta mengikut telunjuk pembangkang hingga negara ini menjadi caca marba dan tunggang langgang.

      Kepada Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz serta Khairy, sila letak jawatan sebelum anda semua ditumbangkan dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini.

      Kami semua sayangkan parti, kami tidak mahu parti kami iaitu UMNO dipunah ranahkan oleh Najib dan kuncu-kuncunya. Biarlah Najib dan kuncu-kuncunya hanyut, tapi kami tak rela parti kami hanyut.

      Lihatlah hingga kini apa yang Najib dan kuncu-kuncunya buat bila Islam dihina, bumiputera dipijak-pijak, institusi diraja diperkotak katikkan? Najib dan kuncu-kuncunya hanya membiarkan saja dengan alasan hak asasi manusia.

      Malahan sebelum ini Namewee buat itu ini pun dibiarkan oleh Najib sedangkan perjuangan PERKASA yang mahu mempertahankan bumiputera dari dihina oleh Namewee dipandang hina oleh Najib. Sekarang lihatlah, walaupun dua orang pelakon lucah puak DAP itu buat penghinaan terhadap agama Islam, Najib tetap nak mansuhkan Akta Hasutan 1948 tanpa mempedulikan kesan dan akibat sebagaimana kesan buruk akibat pemansuhan ISA dan digantikan dengan akta cikai seperti Akta Perhimpunan Aman yang sudah menjadi akta perhimpunan liar tanpa dipedulikan oleh Najib dan kuncu-kuncunya.

      Walau apa pun, Najib dan kuncu-kuncunya perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan maruah agama, bangsa, tanah air dan parti kita dari diinjak-injak oleh golongan yang berak tak basuh itu.

      Selamatkan UMNO, Selamatkan Barisan Nasional, Selamatkan Malaysia, Tumbangkan Najib dan kuncu-kuncunya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  18. Lu pom pang pom pang cam senapang,lu berani ke nak gegar rumah diaorang PK?ayat begegar lu ngn najib sama la,najib anuwar haji hadi.3 stooges?nak kena tun M gak setelkan baru jalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling kurang Parpukari ada juga usaha untuk membongkar sikap kurang ajar puak DAP berkenaan. Tapi lihatlah Najib, Anwar, Haji Hadi, malahan Mursidoool Am PAS si Nicky Aziz tu hanya buat tak peduli saja.

      Malahan puak-puak Red Bean Communist yang suka buat provokasi tu, kalau berani dedahkan diri, atau pun buat perhimpunan untuk menunjukkan siapakah diri anda, biar anak-anak Melayu buat perhimpunan sama tapi bukan setakat berhimpun, tapi nak kerat batang leher puak Red Bean Communist yang kurang ajar itu.

      Kalau ada tindak balas dari anak-anak Melayu yang mahu pertahankan maruah agama dan bangsa, sudah tentu Najib dan kuncu-kuncunya akan melompat menuduh anak-anak Melayu ini sebagai pengganas sedangkan anak-anak Melayu ini hanya mau pertahankan maruah agama dan bangsa.

      Tapi lihatlah Najib dan kuncu-kuncunya sedang menjilat puak-puak Cinabeng ini untuk meraih ihsan undi puak Cinabeng ini walaupun puak Cinabeng itu tak akan beri undi pada Najib dan kuncu-kuncunya itu.

      Malahan bukan setakat Najib dan kuncu-kuncunya saja, tapi Anwar dan kuncu-kuncunya, serta Nik Aziz serta Hadi Awang dan kuncu-kuncu mereka juga akan melalak sakan menuduh perkauman UMNO kepada anak-anak Melayu yang mempertahankan maruah agama dan bangsa. Ini semua kerana Anwar dan PAS lebih utamakan sokongan puak Cinabeng daripada kepentingan maruah agama dan bangsa.

      Kerana kelembikkan Najib ini, usaha untuk menumbangkan Najib dan kuncu-kuncunya dalam pemilihan UMNO perlu dipergiatkan supaya UMNO dapat diselamatkan, Malaysia dapat diselamatkan, dan yang paling penting maruah Islam dan maruah bumiputera dapat selamatkan dan dipertahankan.

      Selamatkan Maruah Islam, Selamatkan Maruah Bumiputera, Selamatkan Malaysia, Selamatkan Barisan Nasional, Selamatkan UMNO, Tumbangkan Najib dan Kuncu-Kuncunya Dalam Pemilihan UMNO 2013.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Merah Putih Semangat Melayu, Kuning Berdaulat Maruah Melayu, Keris Hijau Kekuatan Islam, UMNO Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  19. KAH....KAH....KAH.....Ini Alvin dan Vivian dah terlampau......sampai MCA pun buat laporan polis. Satu Malaysia sudah marah.....mamak parpu pun marah....aku pun marah.......Dua orang ini bukan manusia tetapi makhluk/binatang/species.....mintak pihak berkuasa ambil tindakan yg sewajarnya............kalau parpu tak puas hati dengan tindakan pihak berkuasa nanti......cam parpu cakap...sila pergi tonggeng Vivian...Hidup Parpu...Hidup Parpu...Hidup Parpu.

    ReplyDelete
  20. Ahli-ahli UMNO sekalian, selamatkan UMNO, selamatkan maruah Islam, selamatkan maruah bumiputera, tumbangkan Najib dan kuncu-kuncunya dalam pemilihan hujung tahun ini. Ingatlah biarlah Najib dan kuncu-kuncunya hanyut dengan utopioa nak sangat undi Cina, tapi jangan biarkan parti kita hanyut kerana UMNO adalah benteng pertahan Islam dan bumiputera di negara ini.

    Selamatkan Maruah Islam, Selamatkan Maruah Bumiputera, Selamatkan Malaysia, Selamatkan Barisan Nasional, Selamatkan UMNO, Tumbangkan Najib dan Kuncu-Kuncunya Dalam Pemilihan UMNO 2013.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Merah Putih Semangat Melayu, Kuning Berdaulat Maruah Melayu, Keris Hijau Kekuatan Islam, UMNO Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  21. Aku dah call no contact Vivian yg parpu beri itu, tapi Alvin yg angkat, dia cakap aku lambat ... ada orang sudah book dulu Vivian ... esok pun belum gerenti, kalau nak kena telefon dulu ... Hoi parpu, ko tak ada ke no direct line Vivian???

    ReplyDelete
  22. Berpegang teguhlah kita semua pada tali Allah..tali yang amat kukuh dan tidak akan putus..tali yang dibina atas dasar iman dan taqwa kepadaNya.

    Tolak tepi ideologi politik masing-masing...orang UMNO,PAS,PKR sedarlah keadaan sekarang...agama kita sedang diperlekeh dan dihina sebegitu rupa oleh puak pemakan babi ni.

    Pemimpin yang ada lebih rela tunduk menyembah kaum bangsat ni daripada pertahankan kesucian agama Islam...diam membisu seribu bahasa semata-mata nak menjaga hati puak lahanat ni..

    Bersatulah!Sedarlah bangsaku!

    ReplyDelete
  23. Dua ekor ni betul bodoh dan gila sungguh pun mereka sudah belajar tinggi-tinggi tapi masih tak tahu agama Islam adalah agama yg paling sensitif di dunia. Kesensitifan berkaitan makanan, binatang, pakaian, pelajaran, politik, banking, kehidupan, perkhawinan, hiburan dan segala-gala. Harus jaga kesentifan nanti terpijak periuk api kena bom sendiri. Jaga-jaga nak cari makan...Kah Kah Kah

    ReplyDelete
  24. Aku dah try vivian,so-so lah,tapi masa aku nak turun bawah sikit,ada plak tulis,anuwar was here,potong terus,lain kali encik parpu,kasi ayam baik sikitlah,ini ayam sakit woo...silap2 lim kit siang dah pakai ni

    ReplyDelete
  25. Paling kesian adalah Vivian kenapa boleh ikut orang gila Calvin ?Adakah cinta itu adalah buta? Macam wayang Titanic : U jump I jump...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak....Nama Alvin bukan Calvin. Sorry bro...

      Delete
  26. AYOH ORANG ISLAM MASA UNTUK BERJIHAD. JANGAN BIAR ORANG KAFIR MENCEMUH AGAMA KITA. PERTAHANKAN DAN BUAT SESUATU KALAU TIDAK TUNGGU BALA DARI ALLAH. DARAH DUA EKOR JANTAN DAN BETINA ITU HALAL DI HIRUP

    ReplyDelete
  27. kalau mereka berani buat bersih sampai entah berapa .0

    kenapa kita tidak boleh buat demo berdarah? penghinaan seperti ini hanya boleh ditebus dengan darah kedua2 mereka ini...

    ada setuju?

    takbir....lets go to their houses...burn them all

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah...mari lah kita mula bakar rumah2 china...

      Offer RM 50K untuk kepala Alvin.

      Offer RM 1 juta untok kepala anwar , kepala hadi awang dan kepala nik aziz yang buka flood gate..

      Delete
    2. Jangan risau KDN hv no guts on us...

      Delete
    3. Anak jangan kotorkan bulan yg suci ni. Tak baik berdosa...

      Delete
    4. Toya betul la 2 ekor beruk tu..
      Nak kena panggil geng mamak kasi ajar..rizal merican nanti kasi hentam sama itu 2 orang..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!