CILI KASI TARUK DI KUALA BESUT! MARI TENGOK HASIL KERJA HUSAM DI KELANTAN...WAJIB BACA

Aku kalau story yang dikarang oleh Sheikh Kickdefella pasal Husam ni memang aku suka nak tampal kat blog aku, sebab Kickdefella kenal benar manusia bernama Husam Musa ni, apa kata kita baca cerita pasal Husam ni yang kaut kelentong orang PAS dan rakyat Kalantan selama ini...

Dalam kedamaian kempen PRK Dun Kuala Besut, Husam sebagaimana biasa membawa isu berkaitan royalti minyak. Dalam ceramah kelompok beliau di Kg Pusu Tinggi, Husam mengambil Qatar sebuah negara OPEC untuk dibandingkan dengan sebuah Negeri Terengganu dalam soal pengeluaran minyak. Beliau juga cuba membayangkan seolah olah setiap rakyat di Terengganu boleh hidup seperti rakyat Qatar mewah dan memiliki tanah dan rumah besar besar persis seorang peniaga Skim Cepat Kaya yang memotivasikan rakyat supaya merasa diri sentiasa ditindas.

Adakah Husam sedar bahawa ramai rakyat dibawah tahu berfikir, bagaimana mungkin membandingkan sebuah Negeri dengan sebuah Negara Qatar yang hanya mempunyai penduduk seramai 1.9 juta orang. Lain kali kalau nak bandingkan sesuatu biar kena pada tempatnya, bandingkanlah Qatar dengan Negara Malaysia yang berpopulasi 28 juta, barulah adil.

Husam sepatutnya melihat semula ke negeri Kelantan semasa beliau menjadi Exco negeri selama berpuluh tahun. Apakah Husam bawa kepada rakyat Kelantan?. Apakah janji janji yang ditabur olehnya semasa PRU13 lalu sedang/telah tertunai?, Apakah perkembangan Lebuhraya Rakyat? Apakah Perkembangan Bandar Sukan Bukit Merbau? Yang sehingga kini tiada nampak perkembangan yang jelas melainkan Siaran Youtube yang menyiarkan Perkembangan Lebuhraya Kota Bharu -Kuala Krai kira kira 2 bulan yang lepas.

Baca seterusnya di Kickdefella..

9 Responses to "CILI KASI TARUK DI KUALA BESUT! MARI TENGOK HASIL KERJA HUSAM DI KELANTAN...WAJIB BACA"

  1. Aku bila tengok muka Husam Kambing ni rasa segan nak terberak.Tak tau kenapa.

    Sekian.

    ReplyDelete
  2. 1.yang si kickdeffela pun 2 X 5 jee!!ko dah baca entry dia semasa zaman memuja si hussam tu!!macam nak termuntah baca bagaimana dia memuji dan memuja hussam!!kununnya husam tu lah bakal penganti nik aziz!!bakal mb kelantan!!berjuta duit rakyat kelantan masuk ke poket kickdeffela kununnya untuk publisiti naikkan hussam dan pas kelantan!!last sekali belot!!duit punya pasallah tu!!!!
    2.berita dari orang munafik tak boleh dipercayai!!samalah dengan berita dari orang yang sanggup pedajai orang yang pernah beri makan padanya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kickdeffela dulu buat silap kerana memuja Husam. Husam tidak seperti yang diharapkan kerana dosa dan kesilapan pada rakyat Kelantan menjadikan dia kusam masam sehingga dimurkai Tuanku Sultan sendiri.

      Delete
    2. dia bukan munafik.. dia sedar dia dah diperdaya... sebab tu dia nak betul kan kembali.. wajib dibetulkan kembali.. bukan dah tau salah tapi diam atau terus bersama buat salah.

      Delete
  3. Aku pn xthu lah apa msalah si musang ni sekor..bebal nya kekadang mlebih2, lebih bebal dri musang sbnr..apa pnya bsih pegi bnding dgn qatar, knp kau tak bnding ngan brunei?? Lagi byak modal kau blh pakai..ak ingt dia bi desperate sgt nakkan nama dia naik balik, al maklumlah lah kalau calon pas tu mnang msti nama dia yg naik sbab dia pngarah jntra pas di PRK kuala besut...itu yg dia balun ikt sdp mlut dia nak ckap tu...woi husam tak pyah nak smbang soal politik la, kau bela kambing pn gagal, lagi nak smbang hal ekonomi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape lah kou nak di banding kan dgn husam tu... pandai2 nak komen orang, bodoh sendiri x sedar.

      Delete
    2. kau pun tak sedar.. org yg kau komen lebih bagus dr husam.. tapi takpe kau dakap la husam.. mat sabu.. nuor.. lge.. lks..dan geng... jgn dah lunyai melayu bawah dap baru kau nak tergadah... jgn agama sebebas bebasnya baru kau teringat Allah dulu kau sokong ketua seorg LGBT.. jgn kerabat kau murtad baru kau menyesal tgn kau dulu beri undi kat org sokong murtad.. bebas beragama.. jgn pulak kau salahkan kerajaan...

      Delete
  4. Husam Musam Kusam. Aku tak mahu ambil tahu. Kuala Besut dapat dekat Pas kah atau dekat Umno kah atau dekat DAP kah. Itu dia punya pasal. Yang penting selepas 24 Julai 2013 Kuala Besut melakar sejarah buat orang melayu 16-16.

    Aku mengharapkan selepas ini orang tak sebut Kuala Besut tapi orang sebut 16-16. Mu orang mane ? Aku orang 16-16. Mu mari dari mane ? Aku mari dari 16-16.

    Aku 16-16

    ReplyDelete
    Replies
    1. 16 budak hitam mkn atas meja..1 lompat mkan kat meja bn tnggal lg 15 hehehe..17 15 ler huhuhu

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!