CILI KASI TARUK! APABILA PARIAH CUBA NAK JADI HERO DALAM ISU MAKAN DALAM JAMBAN! INILAH YANG TERJADI...


Kenapa agaknya dipanggil PARIAH?

Sebab mereka hidup tidak seperti manusia biasa. Dan sebab pemikiran mereka juga terlalu tidak bertamadun dan sentiasa menyalahkan orang lain namun hakikatnya mereka menghambakan diri kepada pihak yang dibencinya!

Itulah PARIAH dan PARIAH merupakan salah satu daripada KASTA yang tidak DITERIMA BUMI bahkan BAYANG-BAYANG MEREKA JUGA SUATU DOSA dalam resam Hindu walaupun bukan salah satu daripada ajaran agama berkenaan.

GANESWARI KELLY adalah salah seorang daripada PARIAH-PARIAH yang sekarang ini sudah bertukar status kerana nenek atau datuk mereka memilih untuk terus tinggal di negara ini dan diberikan kerakyatan walaupun mereka dibenarkan pulang ke India pada pertengahan 1950-an lalu.


Memandangkan dia seorang PARIAH, seperti juga S.GOBIKRISHNAN yang memaki hamun ALLAH dan NABI MUHAMMAD tanpa dikenakan sebarang tindakan, bahkan semakin menjadi-jadi pula perangai hodohnya hanya kerana RM5000 sebulan yang dibayar oleh Anwar Ibrahim, GANESWARI KELLY melihat ini peluang untuk dia muncul dan mengukirkan namanya dengan cara MENGHINA Tuhan orang Islam, ALLAH dan SEKOLAH KEBANGSAAN yang menggunakan Bahasa Melayu sebagai Bahasa Pengantar.

Setelah apa yang ditimbulkannya sekarang, menimbulkan kekecohan sehinggakan ramailah yang terperangkap dan terpedaya dengan pembohongannya, BETINA PARIAH berkenaan berbuat helah lagi. Dia cuba menimbulkan kegemparan kononnya dia menerima ugutan bunuh dan ugutan jenayah daripada pemanggil yang tidak dikenali. Pada masa yang sama, dia mengumpan dirinya untuk mengalihkan perhatian daripada tekanan-tekanan yang dikenakan kepada Pengetua malang bernama ENCIK MOHAMMAD NASIR BIN MOHD NOR, oleh kumpulan dan gerombolannya.

Di mana kesudahan cerita ini? Apa pula tindakan yang dikenakan ke atas GANESWARI KELLY dan S.GOBIKRISHNAN yang sebelum ini telah didedahkan bahawa penghinaannya terhadap ALLAH, NABI MUHAMMAD dan ISLAM sudah melayakkannya untuk reput di bilik kurungan penjara?

HOUSE PK: Ini petikan dari Flying Kick, aku tengok si Murali dari PKR menjadi kapten dalam menyerang sekolah SK Pristina ni. Bend ani bukan racial tapi PKR sebab tak suka guru besar sekolah tu maka dia tukar jadikan ia satu isu racial. MEMANG PARIAH la PKR ni. Khaaiikk Ptuiiiihh sama pariah

179 Responses to "CILI KASI TARUK! APABILA PARIAH CUBA NAK JADI HERO DALAM ISU MAKAN DALAM JAMBAN! INILAH YANG TERJADI..."

  1. Cepatnya kosongkan komen-komen lepas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei pukimak ini blog tak pernah tapi skomen la, aku hari2 komen sini satu komen pun tak pernah ditapis. Apasal keling sudah panas ka?

      Delete
    2. Kalau di India puak2 pariah ni dibakar hidup2..Malaysia aje yg bagi muka melayan mereka..Cakap & perbuatan mereka lebih banyak menipu dari yg benar..banyak tokok tambah dgn najis..

      Delete
    3. AGAK2 KALAU DIA ORG TINGGAL KAT NEGARA TOK NENEK DIA MANA LEBIH BERSIH BILIK PERSALINAN KAT SEKOLAH KE BILIK KAT RUMAH TOK NENEK DIA KAT INDIA. KALAU TENGOK HISTORY CHANNEL ATAU TFC CHANNEL TGK RUMAH2 KAT KAMPUNG HALAMAN TOK NENEK DIA AMAT MENJIJIKKAN. JADI JGNLAH NAK BESAR2KAN ISSUE INI. DAN PADA MELAYU2 YG SEMPIT FIKIRAN JGNLAH MUDAH TERPENGARUH. JGN IKUTKAN PERANGAI SYAITAN. KITA ORG ISLAM. HASAD DENGKI DAN FITNAH DIMURKAI ALLAH. FIKIR2KAN. KITA AKAN SENTIASA MENYOKONG PARA GURU. KALAU ANE2 ACI2 TAK SUKA TAK PAYAH SURUH ANAK SEKOLAH. ATAU HANTAR JE BELAJAR KAT INDIA.

      Delete
    4. Rumah daripada Taik Lembu.Paria

      Delete
    5. Pariah kata lembu tu mak mereka, sbb mereka minum susu. Tapi buat hamba bajak tanah, pukul belakang dgn rotan tak pa pulak. Siksa mak sendiri. Yg kata tuhan tu, lagi teruklah sbb rotan belakang tuhan. Oleh sbb mereka berani hina & rotan belakang tuhan mereka, maka dgn orang lain pun mereka ingat boleh buat serupa lah. ChaiiTTTT!!! PundeKKKK!!! PooraHHHH!!! PtuiiHHHH!!!

      Delete
    6. Pukimak punya UMNO!!!!

      Najib bodoh lah yang menjahanamkan islam dan melayu!!

      Mampus kau najib,,,

      Delete
    7. Baghal punya Anon 8.35! Orang cite bab paria, ko cite Najib. Meroyan ke hape? Sejak bila paria reti hal kebersihan ni? Air Ganges yg berkeladak tu pun dihirupnya! Segala mcm najis & bangkai keling ade dlm tu! Kebersihan konon... Piiiiraaahhhhh!

      Delete
  2. BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA! ..buat Sdr. House PK yang Hilang Kejantanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang berani pun, ckp bila dan di mana nak kasi tempeleng sikit kepala keling ko tu jgn jd gila membabi buta.

      Delete
    2. Mcm lah org takut dgn ko pariah...
      Kami hari2 makan kari daging lembu, tarak hal punyer.
      Lebih tinggi dari korang punya GOD.
      No problem...

      Delete
    3. Spesis puak puak yg tahu salah org je, tp takde idea nak selesaikan masalah ! Lg satu tu spesi keling pariah tak ikut mesyuarat PIBG, pas tu tak tau bijik butir, tau tau nak komplen je !

      Delete


    4. BILA NAK AMBIL TINDAKAN BETINA KELING PARIAH YG MENGHASUT TUE..???

      Delete
    5. Aku ada satu teka teki:

      Masa berjalan, kaki dua.
      Masa bekerja, kaki enam.
      Masa tidur, kaki lima.

      Apa bendanya?
      Bagi korang 5 minit!

      Delete
    6. He he he ..berasap otak?
      Ini jawapan teka teki aku:
      "Keling pariah merempat junjung meja jual kacang putih".

      Masa berjalan mmg lah kaki dua, sbb dia junjung meja!
      Masa bekerja (jual kacang putih), dia letak meja & berdiri sebelah mejanya, kaki enam (2 kakinya + 4 kaki meja)!
      Masa tidur, dia tidur kaki lima kedai sbb dia merempat, tak ada rumah tangga!

      Ye ye ..aku lawak giler!!

      Delete
    7. Pariah mabuk todi dah mula bersuara.....dah lah malas nak datang mesyuarat PIBG menyalak macam anjing gila pulak....

      Rasanya elok disarankan agar semua pariah todi balik tamil nadu...jangan melalak dan menyalak tak tentu pasal diPersekutuan Tanah Melayu ni....

      Bnagasa pariah todi ni memang banyak mulut. Tengok jelah peguam peguam diMalaysia ni, banyak betul puak puak pengemar todi ni....

      Delete
    8. aku ada kenal satu hindu pariah ...
      kerjanya bela lembu ...
      dia tak minum susu lembu itu ...
      tapi kerja dia ialah dia beli lembu kurus ...
      dia bagi makan cukup-cukup ...
      bila musim raya haji atau raya korban dia cari melayu ...
      dia bagitau dia mahu jual lembu itu ...
      katanya lembu dia ada cukup besar ...
      buleh dapat daging tiga empat pikul bila sembelih

      apa mahu heran sama pariah ...
      tuhan yang dia sembah pun dia jual dan suruh melayu sembelih ...
      yenadai .....

      Delete
    9. paria yg banyak menipu dari berkata benar..exco India, Xavier dulu kena tumbuk di PIBG kerana bercakap benar.. Semua tengok filem Tamil..gadoh..gadoh..gadoh..

      Delete
    10. Mana ada mesyuarat MIC tak ada gaduh baling kerusi! Sbb itu, bidalan orang dulu2 cakap, kalau jumpa ular serentak dgn keling paria, tibai keling paria dulu baru tibai ular! Kalu tidak dia buat kelam kabut, nak tibai ular tak boleh, silap2 kita yg mampus kena patuk ular!

      Delete
    11. Dalam hal ini siapa yg ular?

      Delete
    12. Ada sepasang ular senduk hitam, jantan & betina jenis makan anak biawak, iaitu GANESWARI KELLY dan S.GOBIKRISHNAN!
      Yg keling paria nak buat sibuk tu, MP Hulu Selangor, P Kamalanathan! Tapi keling paria tu dah cabut dulu, tak sempat nak tibai!

      Delete
    13. Paria lebih mulia dari PAS sebab 'JUAL' Tuhan lembu dia, tapi PAS bagi FREE kat Kristian.

      Delete
  3. Harap kita semua menyebelahi guru besar dan pihak sekolah

    ReplyDelete
  4. Keling Paria Pundek PunDiYanDi ni memang suka cari pasal benda yang takder.Jubur Taik jadi peniup semangat. Pulak tu Ah Jib lantik satu keling Hindu Hindraf duduk dalam.Lagi la besar jubo diorang.Pariah memang SIAL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul. Ahjib bonGOK tak kisah apa pun. Dah ikut perangai si Razak.
      Razak dgn 13 Mei, Ni Ahjib nak buat apa pulak?
      Pondan tahap dewa2! Dasar bangsatwan Inggeris!

      Delete
    2. Aku pun salahkan ah jib jugak pasal kelembuannya melantik pariah hindraf dan memberi 2 jawatan menteri pada pariah sedangkan lebih 70% pariah adalah penyokong kuat juburer dan dap.

      Isu paling bangsat oleh pariah dog yg sengaja nak cari pasal disokong oleh babi2 dap dan lembu2 melayu pas dan pkr.

      Sori patut aku kena tapis ayat aku,tapi ayat2 ini khas untuk kafir harbi yg menentang Islam yg semakin menjadi2 kurang ajarnya dek kerana disokong oleh puak khawarij dan para munafikun yg menjadikan parti politik sbg agamanya.

      Delete
    3. apabila berhadapan dengan cina dan keling ...
      kerandut telur ah jib gol telah hilang entah ke mana ...
      ada sesiapa yang jumpa kerandut telur ...
      kalau anda jumpa ludahlah kerandut telur itu ...
      kerana ianya adalah milik ah jib gol yang hilang ...

      Delete
    4. Dulu Cinabeng naik Kepala, SEMUA Pemimpin Melayu DIAM.
      Sekarang Keling Paria naik kepala MASIH PEMIMPIN MELAYU DIAM.
      Saya ingat mereka SEMUA DAH MATI..! Mana itu Bouncer Nazalee Ajis?
      Melayu/ Islam ? Patut KITA ambil tindakan sendiri.
      Samada cecara KASAR atau HALUS. Allah Hu Akbar ...!

      Delete
    5. NGO KELING DAH SAMAN Guru Besar.
      Guru Besar pula COUNTER SAMAN PARIAH INI ATASA FITNAH JAHAT MEREKA.
      EVIDENCE ADA, CUKUP KUAT.

      Delete
    6. Ayuh sdra2 sebangsa dengan ku..kita bangkit menentang keling paria yang dah mula nak tunjuk besar kepala mereka di bumi kita ini...kepada Guru Besar yang berkenaan ambil saja tindakan mahkamah dengan menyaman keling paria pundek yang membuat tuduhan serta fitnah...

      Delete
    7. pukimak nye keling, aku harap peguam2 melayu islam tlg la bela kalau betul GB ni diambil tindakan. yg penting buat tuntutan saman balas aku nak tgk ngo2 keling ni bankrap smp xleh jalan!

      Delete
    8. Bila bn menang kerana ... umno menang dan juga kerana undi melayu ...
      ah jib gol masih lagi bercakap ... pemimpin umno yang akan dipilih dalam PAU nanti mestilah yang boleh memberi kemenangan kepada bn ...
      nampak sangat dia masih mengharapkan pimpinan umno mestilah terdiri daripada mereka yang menyembah cibaibeng dan keling pariah ...
      dia tidak peduli pada nasib bangsa melayu ...
      kerana dia yakin ... majoriti melayu akan kekal mengundi umno ...
      kerana dia melihat kemenangan umno di besut membuktikan teorinya itu kekal utuh selamanya ...
      singkirkan ah jib gong ... biarkan dia golllllllllll....
      pemimpin umno mestilah dari yang berani mempertahankan hak melayu ...
      bukannya terdiri dari yang ...
      lembut macam kucing garfied ...
      lembu macam ah jib gong ... terima saja perbodohan yang dibuat oleh cibaibeng dan kekal merayu-rayu puak cibaibeng ...
      lemau macam pak lah bodowi ...
      lembik macam kerismudim cium keris minta maaf ...

      Delete
    9. Puak keling paria ni mmg tak sedar diri! Makan tempat bersih mcm tu pun kononnya kotor! Walhal mereka sendiri pun amat pengotor!
      ChaiiTTTT!!!

      Kaum mereka inilah yg dipanggil oleh kontraktor untuk menyeluk lubang jamban tersumbat atau menyelam dlm lubang tangki taik bila nak buat kerja pembaikan!
      KhuwerrgHH!!

      Mereka ini lah yg banyak bunuh diri kerana bunuh diri, minum racun tidur atas jln keretapi, mabuk todi hingga bakar anak isteri!
      PtuiiHHHH!!!

      British bawa mereka ke Malaya dulu sebagai:
      Pekerja ladang/estet getah.
      Pekerja bina rail keretapi.
      Pekerja bina & baiki jalan tar!
      Kelindan2 lori.
      PundeKKKK!!!

      Sebahagian mereka yg tiada pekerjaan menjadi:
      Keling jual kacang putih berkaki ayam.
      Tukang tajam batu giling, masuk merata kg Melayu.
      Tukang kutip botol kaca segenap kampong.
      PooraHHHH!!!

      Bila Malaysia sudah maju, mereka ini berlagak kononnya mcm duduk dlm mahligai dlm filem Hindustan dekat Kashmir!
      Piiiiraaahhhhh!

      Delete
  5. korang nak tengok puki pariah free tak? Begini caranya, korang pegi Bombay, seawal pagi jam 6 pegi kat pantai. Korang akan nampak pariah2 d sana akan buang hajat d tepi2 pantai secara beramai2, termasuk puki2 pariah sekali.masa tu lah peluang korang nak tengok puki pariah yang hitam yg dah lama tak basuh. sedap weh aroma puki pariah ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok muka pun tak stim.Kotey tak mau terangkat lah.

      Delete
    2. tapi ramai juga minah Melayu Bebal yang dok tahan puki kat pariah-pariah ni.. Pariah ni kalu dapat minah Melayu Bebal macam dapat Taj Mahal, hayun sana sini sampai beranak pinak menghasilkan baka-baka MARIAL, PARPU dan ADEY....KHEEEERGH!!PTUIIIIIHH!

      Delete
    3. Bagi duit pun tak mau la..

      Delete
    4. Ada orang cakap burit keeling paria walaupun hodoh mcm ikan pari rentung terlebih bakar, tapi panas sbb banyak makan rempah, betul ke?

      Delete
    5. jolok burit paria bley mabuk ooo..sebab itu dlm lobang ada perasa todi cuba jilat sodap woooi...

      Delete
  6. Aku tetap menyalahkan Najib kerana kelembikan dan beri muka sangat dgn cina & keling. Ada ke patut keling hindraf dijadikan menteri? Gila dan bodohnya Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asal Bukan PariahJuly 26, 2013 at 11:40 PM

      Aku pun tertanya2 atas kriteria mejadah aper pariah-pariah laknat ni ada dalam kerajaan...Masa British bawa masuk 1892 dulu hanya untuk jaga kuda, basuh taik kuda, jaga kandang lembu dan mandi anjing. Yang lain untuk kerja estet British sajer sambil angkat air dan basuh jamban. British layan macam anjing busuk telinga, tak layak diberi minum anchor beer pun, cuma layak mabuk todi air beras saja.

      Sekarang baka-baka pariah ni boleh duduk dalam Parlimen Malaysia, jadi loyer buruk,(eksyen macam nak mampus), tukang hayun parang dan ambik upah jadi samseng cinabeng. Cinabeng DAP juga dah ajar pariah-pariah ni ludah muka Melayu.

      Timbangrasa Melayu (disebabkan Melayu tidak mengamalkan kasta, dan Islam memandang manusia samarata kejadiannya) sejak 120 tahun dibalas dengan pengkianatan, kurang ajar dan dendam. Kejelekan kaum pariah laknat ini memang terserlah dengan kelakuan biadap, fitnah dan kesumat dipamerkan oleh musibat-musibat saperti Gobind & Ganeswari serta lawyer2 buruk dalam Parlimen negara ini.

      Satu pengajaran yang selama ini memang tepat dan dikatakan beribu2 kali..
      Jika kamu (Kaum Melayu) tidak dapat menghormati bangsa sendiri, berlaku zalim kepada bangsa dan agama sendiri (Islam), akan tampil bangsa lain yang lebih keji,laknat dan lebih zalim menggantikan dan menzalimi kami, kerana ketika itu walaupun kamu ramai, tetapi kamu ibarat daun-daun kering yang rapuh dimakan api.

      Delete
  7. dh jadi macam filem padayappa,sperti biasa hero kalah dulu

    ReplyDelete
  8. Apa pula tindakan yang dikenakan ke atas GANESWARI KELLY dan S.GOBIKRISHNAN yang sebelum ini telah didedahkan bahawa penghinaannya terhadap ALLAH, NABI MUHAMMAD dan ISLAM sudah melayakkannya untuk reput di bilik kurungan penjara?

    Jawapannya.......Najib tidak ada ketegasan & keberanian.

    Firman Allah,
    وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِي
    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) agama itu hanya untuk Allah belaka. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim. (QS. Al-Baqarah: 193)

    ReplyDelete
  9. Najib Razak:
    Kita akan jadikan Malaysia model citizen of the world tanpa keutamaaan kepada sesuatu kaum. Kita Melayu Liberal. Apa Melayu dapat, cina & india pun dapat. Malah cina & india bebas untuk bersuara atas nama hak asasi. Jika hina kaum Melayu, raja Melayu atau ugama orang Melayu sekali pun..... pagi kena cekup, petang dah boleh bebas. Jika perlu cina & india diberi kongsi kuasa dalam pemerintahan.

    ITULAH SEBABNYA KAUM PENDATANG BERANI BERSIKAP BIADAP TERHADAP MELAYU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib Razak:
      L&L mcm bapak dia jugak.

      Delete
    2. MMG DIA BAGI TETAPI KENA IKUT GARIS PERLEMBAGAAN TAPI BINAWE2 NI PUTAR BELIT. NAK LEBIH2 PULAK. PM ORG TERPELAJAR JADI DIA INGAT KAFIRLKNAT NI FAHAM. TAPI RUPANYA KAKI. PUTAR ALAM. DAH BAGI PEHA NAK LEBIH MCM NEGARA BAPAK DIA PULAK.

      Delete
  10. Kalau betul S.Gobi tu hina Allah dan Nabi, kenapa korang tak buat laporan polis? Nampak sgt menipu! Tak takut berdosa ke di bulan Ramadan?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nih bodoh ker aper?
      tak baca news ker laporan polis sda dibuat!
      Byk makan ubat kuat kotek kot... byk sgt baca Haprakah!

      Delete
    2. ko juga kena faham loyer kafir, loyer hindu, loyer buddha, nasrani dan loyer takada agama pun dah boleh masuk Mahkamah Syariah, ambik kes Islam. Tu tak kira loyer buruk yang bersepah jadi MP kat Parlimen lagi. Tak cukup ditepi jalan, Padang Merbok (Nuwar sendiri kata Melayu bangsat! Melayu kerapu keparat dan haramjadah!!) dalam kantin sekolah, sekarang dalam mahkamah pun kapir harbi akan berani persenda & hina Melayu dan Islam.

      Undang2 Islam pun boleh ditafsirkan mengikut rasa agama lain....amek ko, Malaysia adalah negara Semua Bolehland.

      Delete
  11. Lepas ni Head Master kena transfer.Keling akan dijilat hingga ke langit ke tujuh.Menteri Kepala Butoh macam Nazri Wallaweh dan Ketua Pemuda akan awal-awal DETACH SKROTUM diorang bubuh dalam kabinet laci. Bila semua dah reda diorang akan bukak balik laci n ATTACH balik SKROTUM atau pun Kerandot Zakar mereka.


    ChaaiiiTTTTT....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong hujah mung ...
      singkirkan ah jib gol ...
      habis cerita ...

      Delete
  12. Kepas cina, keling pariah buat hal pulak dah..... ini semua angkara Najib :-
    1. ada undang-undang tapi longgar.
    2. mungkin ada badan berdiri tegap dibelakangnya.
    3. dia nak uji dengan orang Melayu/Islam sebab yang lain pun haram juga kedaannya seperti zina ,judi,rasuah,tipu,bunuh dan lainnya yang setaraf dengan babi..
    4. dia pun sedar yang Melayu/Islam sedang punah ranah dan hampir lingkup.
    5. paling kuat ..... kerajaan pusat, khususnya pm Najib sentiasa berlembut dan prihatin terhadap kaum cina & keling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Loyer PariahJuly 27, 2013 at 12:05 AM

      Kat England, kalau ko ucap racist sikit pun dalam stadium, misal kata kulit ko hitam macam tahi lembu...ko siap, ada undang2 yang boleh mengheret ko kedalam rumah pasung!!

      Kat US, kalu ko mandi telanjang dalam longkang sebab mabuk todi, polis akan reprimand ko, kena test bilang jari. Sah ko mabuk todi, ko tak boleh didakwa sebab mabuk tapi ada peruntukan untuk tahan ko dibawah " PUBLIC US SECURITY", kedalam juga ko duduk.

      Tapi kat Malaysia, ko telan pil kuda, bawa bas ekspres 48jam tak tidur, speed macam pelesit, ko langgar lembu kerbau, masuk gaung dan 14 orang penumpang mampus katak. Kalau ko hidup, ko boleh tersengeh kemahkamah lagi sebab ramai loyer buruk PARIAH laknat sanggup ambik kes kau, sekiranya kau penjilat Cinabeng DAP, PKR (PAS aku tak sure), 80% peluang lepas buang kes!! Mana lagi negara yang mencapai kebebasan mutlak hak asasi manusia selain Malaysia!!

      Delete
    2. ► Dekat sini Malaysia, Cinabeng dan Keling mempunyai kebebasan maksimum untuk berbuat apa sahaja.Didokong dan dimotivasikan oleh Lagenda Warisan Gay Tua Negara yang masih hidup iaitulah Pak Sheikh Jubor Taik Pandykutty.




      Delete
  13. Selamat berbuka kepada yang berpuasa . Kalau membeli di bazar Ramadhan , berpada pada lah ... jangan membazir .

    .

    ReplyDelete
  14. selagi ah jib gol menjadi perdana menteri selagi itulah melayu akan ...
    dihina ...
    diperlekeh ...
    tidak akan dibantu ...

    manakala bangsa lain akan
    dijulang ...
    disanjung ...
    dipuja-puji ...

    dengar kata cikgu tu orang kuat umno ...
    lagilah ah jib gol tak heran ...
    pasti ah jib gol yakin ...
    guru besar itu akan undi umno sepanjang hidupnya ...

    singkirkan ah jib gol ...
    martabatkan kembali maruah melayu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang-kadang menyampah bila terbaca blog-blog yang sibuk memainkan isu budak sekolah makan kat bilik persalinan. Padahal bukan isu besar mana pun, Guru Besar dan pihak sekolah pun dah jelaskan yang bilik persalinan tu dah dijadikan kantin sementara sebab kantin sekolah sedang diubah suai.

      Bertambah menyampah bila dapat tahu Guru Besar sekolah tu direhatkan sementara siasatan dijalankan. Siasatan apa benda? Benda ni bukan isu besar pun. Kenapa Menteri Pendidikan biarkan isu kecik ni menular sampai jadi besar. Sampai pihak-pihak yang tak bertanggungjawab boleh mainkan isu ni hingga meniupkan api kemarahan bangsa lain terhadap kaum Melayu.

      Wahai Pak Menteri tidak kah anda sedar bahawa orang Melayu pun tahu marah. Sedarkah wahai Menteri.. kedudukan anda sekarang adalah atas undi orang Melayu???? Jadi… bangunlah… Bela orang Melayu sikit...

      Delete
    2. KEPADA TPM SEBAGAI MENTERI PENDIDKAN TOLONG LIHAT AKAN KENYATAAN/KOMEN TIMBALAN MENTERI ANDA ADAKAH TELAH DIBUAT HOMEWORK SEBELUM KENYTAAAN/KOME DIBERIKAN KEPADA UMUM.......

      INI GARA-GARA KOMEN DRPD SALAH SEORANG TIMB MENTERI PENDIDIKAN (MIC)YG MEMBERIKAN KOMEN YG MENYEBABKAN KES YANG TIDAK HARUS DIPERBESARKAN TELAH DIAMBIL KESEMPATAN OLEH PARA PEMFITNAH UNTUK MENYALAHKAN GURUBESAR SEKOLAH TERSEBUT YG KINI BERSEORANGAN MENGHADAPI DUGAAN TERSEBUT..

      KPD GURUBESAR SEKOLAH TERSEBUT TERUSKAN TUGAS ANDA....JANGAN DI FIKIRKAN TENTANG SEGALA RINTANGAN YG MENDATANG.....

      MANA NGO/NGO BANGSA MELAYU YG SELAMA INI MELALAK
      UNTUK MEMBELA KAUM MELAYU......APA SENYA/SEPI MACAM TAK ADA TELOR????????? APA PEMUDA UMNO BUAT
      MANA KETUANYA SI KEJORA YG BAGUS SANGAT TUUUUU PUN SENYAP/SEPI.......

      Delete
    3. Hmm.. Isu ni kecik je, tapi diperbesarkan oleh orang yang ambil kesempatan. Tak pasal2 guru besar yang terpaksa tanggung segalanya. Menteri pun lepas tangan. Langsung tak bg komen.. Kalau dalam kementerian pendidikan macam nilah jadinya, kalau ada nak salahkan cikgu, boleh salahkan. Takdak sapa backing cikgu.. Dah kj pun sekali siap bertwit2 pasal isu ni. Kesian guru besar tu, kalau aku lawyer dah lama aku ambik kes ni. Malangnya bukan. Aku doakan dalam bulan puasa ni, Allah selamatkan guru besar tu.. Yang menteri 2 yang patut bela anak bangsa tu, biar Allah tunjukkan kebenaran. Hari ni kau tak amanah, kau aniaya guru besar tu, kau tak backing dia.. Ingat langit tu tak cerah, lagipun anak kau pun sibuk berbaju tak berlengan berseluar pendek kan.. Allah akan tunjukkan.. Masa2 macam ni aku teringat zaman Tun M, nilah zaman gemilang Malaysia. Isu2 bangang macam ni mana boleh timbul. Lain kali budak2 ni biar aje bg makan tepi longkang. So, sekarang korang tahu lah pasal apa budak2 perangai macam setan sebab cikgu3 dah tak kuasa nak tegur. Sebab kementerian pendidikan tak pernah bela cikgu. Kalau budak buat hal, lebih baik cikgu2 tutup sebelah mata. Ni sebab kawan aku cikgu ramai dah kena kes macam ni..

      Delete
  15. Melayu mudah di belai..Capak pasal rasuah meka lah kuat sekali rasuah..tengo nak jaga kloni yg kalah di tempat kat Pengarah atau Chairman GLC..patutlah GLC kerap rugi. Tukang sapu di suruh gunting rambut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAHLOL...100% Cinabeng DAP merasuah Melayu. Mereka tak merasuah Pariah!!Sebab pariah tak ada nilai ekonomi. Ko tengok yang kena hukum kat mahkamah, semua Melayu penerima rasuah!!! Takdak Melayu dihukum kerana memberi rasuah. Kalau ada Melayu kena hukum sebab beri rasuah, itu sah penjilat Cinabeng DAP yang ambik duit Cina bagi sama Melayu.

      Cinabeng tahu negara ini boleh dibeli dari Melayu melalui Melayu. Pada tahun 1952, tak ada Cinabeng yang kaya kat Malaya. Boon Siew pun masih dok buat terompah kayu dengan pelita ayam kat Jalan Burmah. Golongan yang paling kaya di Malaya, control semua bandar-bandar besar ialah mamak Mandaliar, Chelliar dan Keling Chettiar. Mereka memiliki gudang-gudang di Lebuh Ampang, Jalan Masjid India dan Jln TAR,pusat ekonomi KL. Di P.Pinang mereka memonopoli ekonomi dan perdagangan sehingga ramai Melayu pantai/pesawah jual anak jadi baka Anak Mammee.

      Tapi Keling ni bukan dari kasta Pariah,mereka mau untung saja tak mau rugi. bila tahu British nak memerdekakan Malaya, mereka jual semua harta benda, rumah kedai murah-murah kepada sesiapa Cina yang sanggup membeli. Mereka balik India. Mana yang tak sempat dijual diamanatkan kepada Cinabeng kongsi gelap (Grup Yap Ah Loy) untuk diuruskan. Mereka percaya kepada Cinabeng kerana masa itu Cinabeng yang dok supply perempuan sundal dan todi kepada puak-puak Chetty tersebut. Kalau tak percaya, boleh semak kat pejabat tanah, geran asal bangunan gedung lama di KL,P.Pinang mesti penama asalnya India.

      Orang Melayu walau ada keupayaan untuk membeli harta-harta tersebut lebih berminat kepada tanah, kebun dusun. Bangunan dibandar dimiliki oleh cina melalui sistem LASUAH, PELASUGUT, KOTIM, HUTANG, CANDU dan daging CIPAP. Mana mana harta yang masih tinggal disekitar KL, P.Pinang dll tidak dapat dibeli oleh Cinabeng adalah bangunan India Muslim, yang tak lari balik India pada 1952.

      Bila saudagar hindu balik benua Hindi, Cinabeng took over. Pada 1969 Cinabeng mahu halau Melayu Kg Baru pulak, supaya diaorang boleh take over KL....ko tahu story selanjutnya.

      Cinabeng merasuah penulis sejarah (disokong oleh penjajah British) bahawa Kuala Lumpur dibuka (founded) oleh Yap Ah Loy...kepala hotak!!! Kuala Lumpur itu bersempena pertemuan 2 sungai, Sungai Gombak dan Sungai Kelang.
      India Muslim yang buka KL..FAKTA..PERIOD. Mengadap kedua-dua sungai itu adalah Mesjid India. Tak ada tokong naga, tak ada tokong merak, tak ada stupa kera atau candi Buddha/Hindu macam Borrubodor atau Angkor Wat... Hanya diasaskan kepada Mesjid India dan 50 meter keatas tebing sungai itu terletak Mesjid Pakistan. Jadi testimoni sejarahnya bukan Cina Loy yang buka KL, yang ditulis adalah tipu belaka.

      Tapi 20008 bermula, setiap pembukaan presint bandar baru, berlumba-lumba Cinabeng dan Pariah ini mahu membina tokong, kuil dan gereja terbesar di Asia Tenggara, the biggest outside India and China. Terbaru satu kuil Hindu di Putrajaya!!!50 tahun lagi pariah-pariah ini akan claim Putrajaya difounded oleh mereka..oleh Ambiga Serevanam. Sebagaimana mereka katakan Petronas Twin Tower India Punya.

      Nak harap pada Melayu Islamik PAS?? Nik Ajis lebih teruja untuk meresmikan Tokong Buddha Tidur terbesar di Asia Tenggara, sekarang ditambah dengan Tokong Buddha Berdiri pulak...The biggest outside China. Dia tidak pernah berminat untuk membincangkan mendirikan Mesjid, apatah lagi mengambil daya usaha membangunkan walaupun sebuah Mesjid...The Smallest in Kelantan... tanpa penglibatan Kerajaan Pusat.

      Dipendek cerita, mana-mana tempat Cinabeng dan pariah tak berminat menjalankan RASUAH, malaplah ekonomi disitu. Tapi perlu ingat, Cinabeng juga selain pakar Rasuah, mereka juka pakar KAYLONG..iaitu mencuri khazanah negeri (dalam bentuk balak, bijih dan tanah) dengan TIPU TIMBANGAN (omputeh kata SHORTCHANGE) dalam perjanjian. Ini lebih parah dari rasuah, rakyat tak sedar, tiba-tiba hutan jadi gondol,sungai jadi kering, lembah jadi sopak berlubang sana sini.

      Yang selalu kena tipu adalah Melayu!!

      Delete
    2. Jadi fakta sejarah kununnya Kuala Lumpur ini dibuka dan dihidupkan oleh Cinabeng adalah palsu dan tipu.India muslim yang membuka Kuala Lumpur(Masjid India adalah buktinya) bukannya Cinabeng ataupun Keling Pariah PandyKutty yang perasan datang dari London.PtuiiiHHH..!!!!

      Terima KaseeYY...!!!

      Delete
    3. Bro RC, fakta yang sahih...India Muslim yang membuka Kuala Lumpur bersama dengan tuan-tuan tanah bangsawan Melayu spt Raja Muda, Raja Abdullah, Raja Mahadi & Raja Muhammad.Ini fakta sejarah seawal 1800. Tak timbul langsung nama-nama Yap Ah Loy, Manickam, kapala singh maupun parpu. Cinabeng/Tokpeng hanya berpusu-pusu datang ke Malaya sekitar awal abad 20 disebabkan pergolakan di Tanah Besar China-KaoMinTang, dan London mula membuka stok simpanan getah dan bijih timah secara besaran2. Cinabeng dan pariah dibawak masuk sebagai hamba kapitalis, kuli batak diladang dan lombong. Sama saperti diAmerika & Eropah tengah, orang Afrika dari Sudan, Ghana, Algeria & pantai barat Afrika (kebanyakan Islam kemudian dimurtadkan) diculik dijadikan hamba abdi diladang kopi, kapas dan kandang lembu.

      Pada masa itu India masih dibawah jajahan British dan Pakistan adalah sebahgian daripada India (sehingga perpecahan kepada 2 negara disebabkan penggunaan lemak babi yang dilumur pada senjata bayonet askar Muslim dan lemak lembu pada senjata askar Hindu...senang jer British nak lagakan). Jadi sebab itu terdapat 2 Mesjid iaitu Mesjid India dan Mesjid Pakistan ( yang asalnya adalah 1 )di muara Kuala Lumpur.

      Berhati-hati jika Cinabeng menulis sejarah. Singapura sudah ditukar sejarah oleh LKY. Pulau itu mengikut sejarah LKY bukan asalnya dari kesultanan Melayu, tetapi sebuah pulau batu karang (yang tak pernah ditemui oleh Sultan Johor walau pun seberang Selat Tebrau yang sempit itu) yang dibuka oleh satu Mamat Inggeris dan kawan buddynya bernama Chin Ah Poh. Satu hari nanti, 50 tahun akan datang munkin P.Pinang ditukar sejarah oleh LGE Jr. sebagai sebuah pulau bebas batu kapur yang timbul selepas tsunami Acheh 2004 (takut juga nak gunakan tsunami Cinabeng 2008), tidak ada kena mengena dengan Kesultanan Kedah DarulAman....LGE Jr pasti yakin Melayu kontempolari akan percaya, sebab mendiang datoknya pernah digelar Kalifatul Ulum Umar Abidilaziz (takbir kuat2 PAS!!) dan berwasiat begitu dalam nazaknya, " Wa punya cucu, sini mau ciakap, ini negeli wa punya moyang aler jumpa hanyut sunami busat, itu jam Aceh mali, lu punyer moyang juga. Namer lier Poo Lau Pee. Lia ater kawan itu jam name Nang Bu Ti Nang, Lui bu Lui. Itu sebab ini jam kasi nama Poo Lau Pee Nang Bu Ti Nang!!!!Lu jangan kasi jalim sama Milayu loor, sana Poo Lau balik ada lua tiga ekor lagi tinggal, tatak mau bilambus tanah busat, Lu kina buat baik sama liaolang, silalu lu pakai baju Milayu, songkok, lulok makan2 muka puaser sama liaolang, sampai liaolang juat tanah sama kita...haiiiyyaaa..idup susa mati pun susa..kioq,kioq"

      Pakar rujuk sejarah Melayu bernama Prof. Khoo Kim (dikatakan lebih Melayu keMelayuannya daripada Melayu biasa ) dan pakar rujuk peradaban & adat Melayu adalah seorang dimasyhurkan sebagai Sir Mubin Sheperd. Allahyarhamah Azzah Aziz isteri Prof DiRaja U.Aziz hanya layak digelar sebagai pakar rujuk kain songket (walaupun kedua-dua suami isteri cendikiawan & pemikir Melayu terulung abad 20/21).

      Jadi, selain dari Melayu senang kena tipu, kerana kebebalan, Melayu suka kena tipu!!

      Delete
    4. Terima Kasih pasal info sejarah yang telah disembunyi dan dilenyapkan.Fakta yang kau bentangkan ni ada asas yang kukuh dan kuat.Aku mintak kebenaran nak COPY n PASTE komen kau ni untuk tatapan orang lain.

      Sekian.

      Terima KaseeeYY...!!!!!

      Delete
  16. proootttt... dimuka khairy jamaludin

    ReplyDelete
  17. Itu hari, ramai jugalah yang menyebut dan menggaru-garu kepala, kenapa si cina DAP Regina Lee yang mempunyai pandangan menghina terhadap Melayu-Bumiputera dan Islam serta memandang tinggi Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng, dipilih dan dilantik sebagai Setiausaha Akhbar menteri kejora.

    Kini Regina Lee ikut serta mempersoalkan tentang kantin sekolah yang sedang menjalani proses pembaikian dan dinaiktarafkan. Dia dengan sengaja cuba mencetuskan kebencian dan penghinaan berterusan terhadap Pengetua malang yang telah dianiayai oleh seorang BETINA PARIAH bernama GANESWARI KELLY walaupun sebenarnya maklumat dan penjelasan berhubung insiden tersebut, telah pun dibuat.

    Nampaknya, gunting dalam lipatan Chinabeng yang diambil bekerja untuk Menteri pun, dah jadi gergaji dua belah mata... Menteri Kejora ini tidak ada mata dan tidak ada fikiran ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebut aje menteri kj ketua pemuda umno.. dr zaman pak lah lagi dah nampak... tapi aneh najib mcm takde mata nak pilih org ni.. byk lagi yg layak.. harusnya pemuda umno yg pertahan dan bersuara utk guru ni.. aikk bisu pemuda umno.. betina ni pulak mulut mcm jamban..

      Woooii Kejora.. tak service ke mulut staff awak.. terang terang sebelum pru betina ni penyokong kuat dap.. kj ambik betina ni..

      wooii Kejora.. yg undi awak org umno.. ORG MELAYU BUKAN CINA KUI & KELING PARIAH... jika dlm umno sape saja ahli umno yg nampak belot akan dipecat atau.. tapi kes sibetina ni boleh pulak jadi org penting menteri kejora.. byk rahsia boleh bocorrrr... dah gilooo.

      Najib & Kejora wajib ditumbang & dinyahkan dari UMNO.

      Delete
    2. Dari mula lagi dah byk bantahan bila Kejora nak ambik betina ni.. anehnya tak kan ada teguran dr Najib atau pemimpin umno lain..

      Bodoh betul pemimpin org umno.. mcm buta mata.. mana ada org umno dlm kepimpinan dap.. lagi dihancur org melayu ada lah.. Tak pernah dibuat orang dlm sejarah musuh dijadikan orang kepercayaan.

      Pemimpin umno yg pro cina dap kafir wajib diturunkan dlm persidangan umno pau.. kepimpinan pemuda wajib kembali seperti dulu kuat lantang bersuara berani tegas.. saya ketawa terbahak bahak di rumah bila melihat tingkah Kejora.. begitu byk kes melibat bangsa melayu dan Islam.. pemuda umno KJ boleh hilang tapi org melayu bawah tdk akan hilang.. yg dimaksud hang tuah melayu takkan hilang di dunia.. adalah org melayu bukan pemimpin umno.. dah puas org melayu marah pasal si vatican ni.. tut tut tut si Kitol Jahanam ni konon bersuara.. tapi suruh wisma putera yg buat bantahan.. hahaha suruh org lain.. si pemuda buat apa.. main bola & jual saham sykt kerajaan & jual tanah kpd cina aje ke???

      Nasib baik le ada org melayu bawah dan ngo melayu ngo islam.. nak harap pemimpin umno... sorry le, asyik sibut kumpul harta & cari projek.....

      Delete
    3. Apa nak buat ..selagi Ah Jib GO masih bertahta...menteri2 pilihan dia kebnyakknnya menjilat jubor cina...tanya khairy LEE n Nazri WEE..atau pon Ah Jib GOOOOOO...

      Delete
    4. Tengok sikap Najib pd org2 Melayu/Islam lepas PRU13 pun dah cukup kita maklum. Maka jgn mimpilah nk tengok yg lain2 menolong Guru Besar ini. Kepala ikan kalau busuk, maka busuklah badannya. Anda semua faham...????

      Delete
    5. Hai Melayu Semua.... Pak Menteri Melayu anda semua TIDUR. Ambil lah tindakan anda sendiri UNTUK PERTAHANKAN MELAYU/ ISLAM.... Allah hu akhbar ! !

      Delete
    6. Ini hal masalah sekolah, apasal nak hempap kpd menteri belia? Menteri Pelajaran mana? Sudah menyorok ke? Nanti kalau menteri belia campur tangan, ada suara pulak akan kata suka ganggu hal rumah tangga orang!

      Delete
    7. Punye le bebal si anon 8:33 PM. Bukan ke si Kejora engko itu Ketua Pemuda UMNO Malaysia. UMNO mewakili Majoriti Melayu. Pemuda pulak sayap kanan UMNO. Kenapa si Khitol engko tu senyap je. Kalo takut, lepas jawatan K/Pemuda. Yg ko nak pertahankan dia, apa hal?

      Delete
    8. Nanti malam sikit aku nak Balon Kejora dengan budak Europe Kejora tu.Skrg bz n pakai smartphone leceh nak type.Loooo tunggu gue Budak Kejora Euro.

      Delete
    9. Regina Lee, wartawan The Star yang banyak membantu Hannah Yeoh dan penyokong tegar DAP, cuba menimbulkan persoalan tentang isu kantin sementara sekolah dalam bilik persalinan.

      Masaalahnya Regina khabarnya diambil Kejora untuk jadi Setiausaha Akbar (SUA) baginya.

      Pening lalat aku memikirkannya ... macam mana Setiausaha Akbar Menteri UMNO boleh membuat komen yang mempersoalkan penjelasan kerajaan seperti penyokong atau parti pembangkang.

      Jawab Kitol ... Jawab Kejora .... Jawab pussy KJ... Jgn tak jawab

      Delete
    10. Antara sbbnya ialah:
      Dia nak dekatkan bangsa2 lain kpd orang2 Melayu.
      Dia nak wujudkan kjaan yg bersikap telus & terbuka kpd kritikan.
      Dia nak merealisasikan matlamat & halatuju BN.
      Dia nak wujudkan suasana harmonis dan persefahaman antara mesyarakat berbilang etnik, kaum dan agama.
      Dia nak transformasikan pemikiran orang2 Melayu kpd kaedah berfikir yg lebih moden & rasional.
      Dia nak kikiskan sikap bebal, taksub & fanatic orang2 Melayu dlm sesuatu perkara.
      .................................

      Delete
    11. Ayat 13, Surah Al-Hujurat:

      يَـٰٓأَيُّہَا ٱلنَّاسُ إِنَّا خَلَقۡنَـٰكُم مِّن ذَكَرٍ۬ وَأُنثَىٰ وَجَعَلۡنَـٰكُمۡ شُعُوبً۬ا وَقَبَآٮِٕلَ لِتَعَارَفُوٓاْ‌ۚ
      إِنَّ أَڪۡرَمَكُمۡ عِندَ ٱللَّهِ أَتۡقَٮٰكُمۡ‌ۚ إِنَّ ٱللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ۬ (١٣

      Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih takwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).

      Delete
    12. Kawan-kawan..... dah ada orang jawab b/pihak KJ. Amacam....boleh terima ke? Maruah bangsa & maruah agama kita dah habis lunyai dihina & difitnah, tapi masih ada orang Melayu merelakan demi 1Malaysia. Tak masuk akal langsung....

      Delete
    13. Terima kasih anon9:27pm! (Ustad barangkali)

      Mungkin apa yg cuba hendak diketengahkan oleh anon9:15pm itu adalah agak selari dgn apa yg dimaksudkan oleh ayat alQuran yg tuan paparkan di sini. Jika benar begitu, kira ok jugalah menteri belia kita itu!

      Delete
    14. Saya nampak mcm ada kebenaran juga pada hujah anon9:32pm. Kelihatan pada saya, aliran pemikiran menteri belia itu sangat selari dgn gaya pemikiran PM kita, DS Najib. Kedua-dua tokoh ini sangat memahami keadaan polarisasi kependudukan rakyat dlm negara. Pada hemat saya, sudah sewajarnya lah gandingan mantap kepimpinan mereka berdua diberi sokongan padu oleh semua rakyat Msia.

      Delete
    15. Gua tahu Reentry Capsule dah mula gelisah! Europe punya attack belum sampai lagi, ini baru local!!

      Delete
    16. Saba Butoh.Aku kat luar ni.Hujah Tahi Palat tu kacang dal jer aku nak belasah.Budak Europe tu hujah lagi taik.Personal attack jer reti. Loooo tunggu ini malam.

      Delete
    17. Whatever is the circumstances, the fact that we are living in the plural society must not be forgotten. The peace and harmonious environment must be preserved and maintained. Otherwise foreign investors will be scared to come and thus, that will bring a negative effect to the economic growth of our country. I think both the PM and the Youth Minister have always been thinking of the matter and we, all the citizens must take this into our consideration in every action or measures that we’re going to take.

      Delete
    18. Ayat 13 Surah Al Hujurah tidak berketepatan dgn fitnah tohmah keling kafir terhadap seorang Guru Besar yg beragama Islam. Oleh itu, jgn lah kamu menggunakan ayat itu untuk menegakkan benang basah. Guru Besar itu yg banyak berjasa kepada UMNO dan juga ribuan murid malah berbuka puasa bersama guru-guru lain di tempat persalinan yg telah dibersihkan, dan bukannya tandas seperti yg difitnah oleh si keling pariah. Mana kebijaksanaan Kerajaan Najib apabila Guru Besar itu dibebas-tugaskan dgn bercuti selama seminggu sementara siasatan dibuat. Adilkah itu atau memang kerajaan Najib zalim kerana takut dgn keling pariah.

      Dari itu, saya tangkis hujah anda dgn Firman Allah,
      وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِي
      Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) agama itu hanya untuk Allah belaka. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim. (QS. Al-Baqarah: 193).

      Sekarang terserah pada semua pengunjung blog utk merumuskan siapa yang berada di landasan yg benar.

      Delete
    19. Kita kena tanya juga pada pemimpin hebat pemuda UMNO apa dia buat untuk bela guru disiplin SM Pandan Mewah, Cikgu Ismazi, yang telah dilepas dan dibebaskan oleh Mahkamah Majistret Ampang atas tuduhan mencabul beberapa pelajar perempuan Cina. Mantan YB Janice Lee yang dulunya rancak 'mencari keadilan' bila kes dimulakan, kini menyepi.

      Khabarnya Cikgu Ismazi masih digantung dengan separuh gaji sejak 2011.

      Macam mana kita semua boleh terlepas pandang kes Cikgu Ismazi di SM Pandan Mewah itu, ini dah kira kes aniaya? Apa ada tangan ke yg sembunyikan kes ini? Si Janice Lee itu boleh ke lepas begitu saja setelah menaburkan fitnah & mengaibkan Cikgu Ismazi? Mana dia Najib, Muhyddin, Nazri, Kejora Kitol yg dikatakan hebat itu? Jawab...jgn tak jawab.

      Delete
    20. Mohon Geng Kejora Local n Overseas sumbat banyak2 pujian dalam ni.Ini malam kalu jugak lepas bikin Masalodey saya Cili juga kasi taruk sama U orang.Ada fahemm Thambi Dey PonnDaDeyy...ChaaaiiTTT...!!!

      Delete
    21. Mmg ayat tu tak bertepatan dgn puak2 keling tu. Tapi, nungkin ianya ada berkaitan dgn tindak tanduk PM & menteri belia!

      Delete
    22. AnonymousJuly 26, 2013 at 10:16 PM

      Yg paling bertanggung jawab & berkaitan secara langsung dgn perkara yg melibatkan sekolah dan guru ini ialah Kementerian Pelajaran. Bagi kementerian itu urus dahulu, kalau surrender, nak minta tolong yg lain, ok lah. Jgn lah pulak dari awal nak heret pihak lain!

      Delete
    23. ► Tadi ada mangkok tingkat merangkap machai gred rendah kat atas tu cakap apa kena mengena Kejora dengan kes ni.Apa BIOL nak mampos sangat ngko ni.Dia boleh je masuk campur dalam kes ni atas kapasitinya sebagai Ketua Pemuda UMNO.Parti yang membela Agama,Bangsa dan Negara kununya.PTuiiiHHH...!!!!

      ► Bila isu-isu macam ni jadi,Melayu yang teraniaya ni terkontang-kanting seorang diri tanpa sokongan moral dan pembelaan.PukiWak sial Kepala Butoh pembela bangsa hapernya.Yang dia tau ambik Betina ala-ala Vivian jadi S/U dia je.Aku pun hairan kenapa BABI BABI AKAR UMBI BERKEPALA BABI dalam UMNO langsung bisu sekor pun tak tegur kenapa ambik orang yang terang-terang memusuhi kita masuk kedalam bersama kita.

      ► Aku pun pelik macam mana Bouncer Disko Cina iaitu Nazri Wallaweh Lim Tat boleh duduk terlalu lama menjadi Menteri.Menteri Kepala Butoh standard Bouncer Disko Cina ni bukan main MELALAK-LALAK kalau Cinabeng punya isu.Kalau Melayu punya isu tiba-tiba dia bertukar dari Bouncer Disko Cina kepada Apek kutip kotak naik basikal pacuan tiga roda.Semuanya bisu dan buat-buat tak tahu.


      ► Ah Jib Gor aku rasa sudah terperangkap dengan Konsep 1Koteynya.Sebab itu dia terus berdiam diri macam BABI BISU MERAH JAMBU.Ada yang kata Ah Jib ni cool,rilek,diam-diam ubi kayu n itu adalah strategi liciknya yang sukar diramalkan.Tapi pada aku diam-diam ubi kayu kepala butoh dia kalau dah kena tipu hidup-hidup dengan Cinabeng tapi masih nak menjilat lurah bontot diorang lagi.Itu diam-diam BAHLOL namanya.

      PtuiiHHH...!!!!!!

      Delete
    24. ► Isu kes Doktor Cinabeng memaki hamun pesakit Melayu warga emas BABI,BODOH dan lain-lain kata kesat.Kes ni semua nanti akan tenggelam dengan sendirinya.Ah Jib Butoh buat-buat tak nampak je kes-kes yang semacam ni.Tapi masa nak piliharaya bukan main pakai kain pelekat macam budak kecik nak pergi bersunat KoteY tertunduk-tunduk duduk bersimpuh salam dengan orang-orang tua ni.

      ► Bila orang-orang tua ni kena maki hamun dengan Cinabeng atau dianiaya semuanya buat-buat tak tahu macam takder apa-apa yang berlaku.Perangai memang macam SIAL..!!!!!

      ►Sebab tu aku selalu cakap.Undi Melayu ni untuk mereka kekal berkuasa je.Lepas undi PERGI MAMPOS lah dengan korang macam sampah sarap di dalam longkang tepi rumah setinggan.Pandang pun diorang tak hingin.

      PtuiiiHHH..!!!

      Delete
    25. Why is this bloody reentry insulting and provoking the Malay leaders? We do realize what is actually happening in Msia, I mean the political scenario and disputes in the Malay party, UMNO itself. Don’t you realize that UMNO is getting stronger under the leadership of DS Najib? In fact UMNO had got more parliamentary seats in the 13th GE as compared to the 12th GE! And for ‘Kejora’ (the youth minister), he had learnt the style of his superior PM and there’s nothing wrong for him to act the similar way, taking what the PM had done as good examples for him.
      Later on if I have more leisure time, I’ll come back with more critical comments. Right now, I’m having a lot of works to finish off concerning my studies .. For reentry capsule, please refrain or stop putting fire with your rubbish to bring more havoc and destruction in UMNO, I warn you!

      Delete
    26. Hai … reentry … lap U! ..ummmmmuaHHHHHH!! Cup3x .. take care …
      Nak sahur jap ye ...see U later ... byE!!

      Delete
    27. AnonymousJuly 27, 2013 at 4:44 AM said

      Later on if I have more leisure time, I’ll come back with more critical comments. Right now, I’m having a lot of works to finish off concerning my studies

      ----------------------------------------------
      Reentry Said :-

      Nevermind,U can take ur own sweet time.Im waiting ur rubbbish n bullshit comment.

      Thank You,

      PtuiiHHH...!!!

      Delete
    28. I quite agree with Mr AnonymousJuly 27, 2013 at 4:44 AM!
      The idea of putting blames on the UMNO youth, esp the chief is something unfair and injustice. The youth chief is actually in total dilemma between the pressure upon him by the UMNO conservatives and the idea of one Malaysia brought out by the president. In that sense, he has to be very careful and make a very thorough and wise consideration before coming up with any action or statement. I believe that he must also be unhappy with what is going on. Keeping quiet for the time being doesn’t mean that he agreed with the extreme Indian groups. Neither is he on the side of the school. I’m very sure he’ll react soon and come out with a very wise and practical solution. I’m quite confident about that, looking at the past historical successes he had made through out his carrier. Any way I have to leave now since I got a very important assignment to be completed and submitted tomorrow. Happy fasting for all of you Muslims in Malaysia.

      Delete
    29. Ada kebenaran dgn pandangan anon4.44&5.54am. Mmg seringkali kita lihat ketua pemuda seperti lambat bertindak. Namun dlm banyak juga isu yg lepas2 dia berjaya juga menangani banyak isu secara jalan tengah yg mendatangkan kebaikan kpd kedua-dua pihak. Misalnya dlm masalah FAM. Aku respect dia sbb cara dia tu agak tenang, matang dan tidak tergesa-gesa, umpama menarik benang dlm tepung.
      Ttg kekayaan yg dia kaut masa zaman mertua dia jadi PM dulu, itu kepandaian dia. Kalau dia buat kesalahan jenayah lainlah. Anak Lee Leong Sik dulu lagi sakan, takkan nak biar dekat puak cinabeng saja? Tak kurang juga dgn anak-anak-anak mamadey kutty! Jgn dengki sangatlah dgn dia!

      Delete
    30. Wah ..korang ni, mentang2lah si reentry tu kesaorangan, kemain rancak korang lancar peluru dekat dia!
      Dulu masa ada En Othaman Ahmad, korang tak seberani mcm gini!
      Tapi aku yakin rentry sorang pun dah cukup kalau setakat nak makan dgn peluru kapor & senapang angin korang tu!

      Delete
    31. Komisyen KJ dari Penjualan Harta Negara Kpd Syarikat Asing

      A rough calculation of Khairy’s received and potential income would be as follows:
      1. Commission from sale of 5% of TM to Temasek Holdings, Singapore - RM16 million.
      2. Commission from the purchase of M1 shares by Khazanah and TM - RM 6 million.
      3. Commission from further sale of 5% of TM to Temasek Holdings, Spore - RM17 million.
      4. Commission from sale of Danaharta assets - RM85 million.
      5. Commission from sale of Felda non-core assets to Temasek Holdings and DBS
      Bank - RM30 million.
      6. Commission from allocation of Bumiputra shares in foreign-owned companies - RM35 million.

      The total amount? A cool RM189 million. And that’s only the ones that have been in the public eye.

      Why is Khairy able to engineer these deals with very little opposition?

      Firstly, the opposition in Malaysia is extremely fragmented and unable to bring itself together against
      the hugely popular government of Abdullah Badawi. DAP couches its objections in an academic
      language that is not easily understood by the majority of the voters. PAS has no economist worth its salt. And PKR is more interested in attacking Mahathir than criticizing Abdullah, the man they credit for releasing Anwar Ibrahim.

      Secondly, the young professionals who were brought in over the last few years are too worried about their long-term careers to raise objections. They consider Khairy one of their own and hope to share in his achievements on the way to the top.

      Thirdly, many of the administrators of the affected organisations have been bought by Khairy, Norza and their allies to the extent that they are themselves involved in the deception of the public.

      So Khairy is well on the way to becoming a billionaire. Who knows, like Thai Prime Minister Thaksin, Khairy may yet be the first billionaire to be appointed prime minister of Malaysia.

      Of course, the most important reason is that Khairy is a member of the First Family of Malaysia. His marriage to Nori Abdullah gave him the same opportunities that were taken by other Asian luminaries such as General Prabowo (the son-in-law of Suharto), Taufik Kiemas (husband of Megawati Sukarnoputri) and Mike Arroyo (husband of Gloria Macapagal Arroyo).

      Delete
    32. Penyelewengan KJ dalam Penjualan Saham Telekom Malaysia

      What the Father-in-Law (Abdullah Badawi say )
      Quoted from Abullah Badawi Interview , 7 August 2006 (The Star)

      Q: Some believe that you still have the clean image. Others say that people around you are very influential on you. For example, your son-in-law Khairy Jamaluddin.

      A: Khairy once worked with me. All officers have their roles. They give their reports and views but it is my decision whether to accept or reject their views and decision. When stories came up about an influential 28-year-old in the Government, he resigned and did not want to work with me anymore. But he has to make a living like the others. He bought a small amount of shares and became a partner in ECM Libra and he took his own loans. But there is no proof that he hijacked and took over a government project.

      KJ's Answer :
      I borrowed RM9.2 mil to buy shares

      I will here simply refer readers to the statement by Khairy Jamaluddin, reported on Malaysiakini.com on 7 August 2006, that his purchase of RM 9.2 million worth of ECM Libra Bhd stock was financed by the company; and to Section 67 of the Companies Act Malaysia 1965 which states that no company shall provide any financial assistance for the purpose of or in connection with a purchase by any person of any shares in the company

      Probe Khairy’s ECM Libra Avenue Berhad share purchase
      Who are the people who financed him?

      If these parties truly had financed him, surely there must be some form of collateral to back the RM9.2 million loan, says a reader. Who are these people who financed him? If these parties truly had financed him, surely there must be some form of collateral to back this loan and such collateral must be greater than or equal to the sum loaned to Khairy. Nobody gives out money for nothing even if you are the son-in-law of the prime minister.

      According to
      Section 131 of the Companies Act, it is illegal for a company to make a loan to anyone (especially a director) to buy its own shares. In this case, ECM Libra is also a financial institution (a so-called investment bank) which means it is also under the purview of the Bafia (Banking and Financial Institutions Act). The Bafia has a few more restrictions than the Companies Act.

      Since Khairy has made a public confession, the attorney-general and Bank Negara should investigate if there is any breach of either the Companies Act, the Bafia, or both.

      Answer :
      Section 67(2)(c)of the Companies Act provides a clear exemption to the prohibition to companies providing financial assistance to employees of the company to purchase the company's own shares.

      As a public company, has it been voluntarily disclosed to the industry regulator that ECM Libra operates, or operated, a senior management loan scheme, or that Khairy's purchase of ECM shares was made under that scheme? If indeed there had been such a scheme, were the investing public notified of the terms, conditions and other elements of this scheme, so as to determine how the operation of this scheme affects the public listed company. Given that the directors who sold the shares to the Son-in-Law, Khairy Jamaluddin, are the party that has majority control. As such, were adequate disclosures made for the protection of the interests of minority shareholders?

      In addition to the above matters, it would also be interesting to find out how, from what source, and when, did Bursa Malaysia determine that the purchase of 12.99 million ECM Libra Bhd shares by Khairy Jamaluddin was via a senior management loan scheme.
      Khairy also said that he wished his action will ‘clear the already clean situation’ and hope that the society that’s interested with all ‘those’ news will try to get the right picture in the future before believing in an issue.

      Finally What Pak Lah Say : -
      "That is his right, not mine, i don't have any comment, he only inform me" he said.
      ‘‘Itu hak dia, syer dia punya, bukan saya punya, saya tidak ada apa-apa komen, dia pun hanya beritahu sahaja,” katanya.

      Delete
    33. Ye lah, itu hak dia. Dia yang pinjam, dia punya syer. Dia nak untungke, nak telungkup ke dia punya pasal. Kalau yang lain nak beli syer, buatlah sendiri. jangan dengki kat orang lain. Suda cukuplah sikitol menjatuhkan bumi melaka zaman dulu.

      Delete
    34. Anon July 27, 2013 at 4:44 AM

      Anon sekor tu cuma tau puji Kejora dengan Ah Jib melambong-melambong je.Takder apa pun yang best n fakta bermakna dekat komen dia.Benda yang sama diulang-ulang.Non stop praising Ah Jib n KJ all day..Yennama CHaiiTT..!!!

      Delete
  18. yang bagi undi p kamalanthan ni naik dulu bukan melayu jugak? dah la tak perform pru...nak bagi position dalam kabinet lagik..lepas tuh staff sendiri tak boleh nak defend...what the fuck...aku respect najib tapi kalau tak bole nak whip p kamalanathan ni memang aku doakan orang lain ganti dia..

    ReplyDelete
  19. Mana perginya pemimpin UMNO, tidak ada seorang yang tampil membela saya," luah Guru Besar Sekolah Kebangsaan (SK) Sri Pristana, Mohamad Nasir Mohd Noor. Beliau yg telah bekerja bertungkus-lumus untuk UMNO semasa pilihan raya lalu sehingga beliau tidak dapat memberi perhatian kepada allahyarham isterinya yang ketika itu sakit kanser. Katanya, setelah berkhidmat sepenuh jiwa untuk UMNO, wakil rakyat di kawasan pun tidak datang mempertahankan beliau yang telah dianiaya dengan tuduhan tidak berasas.

    Mohamad Nasir diarahkan bercuti seminggu setelah terkait dengan kontroversi apabila seorang bapa murid bukan Islam di sekolah berkenaan mendakwa mereka ditempatkan di dalam tandas ketika waktu rehat.

    Apa nie Najib?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita kena tanya juga pada pemimpin hebat pemuda UMNO apa dia buat untuk bela guru disiplin SM Pandan Mewah, Cikgu Ismazi, yang telah dilepas dan dibebaskan oleh Mahkamah Majistret Ampang atas tuduhan mencabul beberapa pelajar perempuan Cina. Mantan YB Janice Lee yang dulunya rancak 'mencari keadilan' bila kes dimulakan, kini menyepi.

      Khabarnya Cikgu Ismazi masih digantung dengan separuh gaji sejak 2011.

      Delete
    2. Macam mana kita semua boleh terlepas pandang kes Cikgu Ismazi di SM Pandan Mewah itu, ini dah kira kes aniaya? Apa ada tangan ke yg sembunyikan kes ini? Si Janice Lee itu boleh ke lepas begitu saja setelah menaburkan fitnah & mengaibkan Cikgu Ismazi? Mana dia si kejora yg dikatakan hebat itu. Memang dia & Najib akan menerima padah pada PAU YG AKAN DATANG.

      Delete
    3. Slogan Umno pejuang bangsa dh tk bole pakai dah...habaq mai la selepas PRU13 nie mana pi PEMIMPIN2 yg kononnya ckp berdegar2 masa perhimpunan UMNO tempoh hari pasal bangsa melayu???ptuuuiii laaa, la ni org melayu kena dok tekan dgn bangsa pendatang, mana pi suara depa??ptuii laa pemimpin UMNO semua..Najib?? hahaha tk pyaha harap laa, tp kalu kaum cina laju di mamat bibir merah nie tolong...

      Delete
    4. Kenapa kita terlalu takut utk bertindak. Bangunlah guru2 Melayu & bangsa Melayu kecuali yg mnjadi pecacai DAP, kita ganyang bangsa bangsat buat lumat.

      Delete
    5. UMNO mcm tu lah, masa belum mengundi janji segunung emas. Lepas mengundi, tahi besi pun tak boleh nak bagi!

      Delete
    6. Dalam kes ni, terbukti menteri yg jaga isu pendidikan memang tak guna. Hah inilah nasib cikgu2 melayu kat malaysia. Siapa nak bela guru besar. Memang selama ini kementerian pendidikan malaysia tak pernah ambil pusing kebajikan guru, ini pulak konon2 kes libatkan non muslims. Huh kalau libatkan cikgu melayu aje, semua di ugut, diambil tindakan. Apa jadi cikgu cina yg hina budak melayu tu? Lepas bebas. Ni yg nak marah dgn pemimpin umno ni.. Yg si pas memanglah tak guna. Apa boleh harap...tolonglah lawyer2 melayu ambik kes ni pro bono..kesiankanlah guru besar tu.. Hish geram betul ni

      Delete
  20. Padan muka mansuhkan isa..najib ko akan terima akibat nya dpd bangsamu sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa yang desak PAS lah yg paling kuat. Macam TG dia ramai kena tangkap. Kuat imagine giler.

      Delete
  21. நீங்கள் parpu என்ன பேசுகிறீர்கள்? இந்த நாட்டின் இன வெறுப்பு தூண்டவில்லை உங்கள் வலைப்பதிவில் பயன்படுத்த உங்களை போன்ற satans சொந்தமானது என்று புரிந்து கொள்ள வேண்டும். நீங்கள் lar, முட்டாள் benggali ஃபக்!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parang Kontol Translate cakap keling ni.

      Delete
    2. Dia cakap, jangan takut parpu! Yg sibuk buat tuduhan dan fitnah itu bukanlah atas fakta yg betul tetapi mereka seperti telah di rasuk syaitan! Yg terlibat itu semua hindu pariah, tidak termasuk benggali..

      Delete
    3. Tengok tulisan tu pun dah tahu jenis cakap putar alam, putar belit, putar pusing, putar keling ..

      Delete
    4. "What are you talking about parpu? Do not incite racial hatred in this country to use your blog as you have to understand that belongs to satans. You lar, benggali stupid fuck!"

      RACIAL HATRED???.......betina pariah & Mohan perumal tu yg mengaitkan isu ni dgn Allah, Islam, Nabi Muhammad & Melayu......racial hatred?....ni dah masuk bab religious matter la tambi

      mmg KELING PARIAH & CINABENG ni lidah KAFIR yg bercabang-cabang....umat Islam wajib tentang kafir harbi sebegini habis-habisan

      Delete
    5. so parpu is the Bengali muslim.....dulu keturunan Bengali singh kena paksa islam agaknya dengam jammat-el -islam yang djatuhi penjara 90 tahun....patut parpu kepala besar ....mamak Bengali paria rupanya....kalau aku jumpa parpu ni aku cabar dia satu lawan satu...bukan macam bapuk islam pejuang konon...lapan culik satu orang...ptuiiiiiii.....Bengali bangla paria islam....

      Delete
  22. kamu igt kami goyang ka tgk dragon ball d batu cave tu

    ReplyDelete
  23. rizal marican naina marican, ni lagi tkleh harap, puiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana boleh ganggu, satu kapal mari..

      Delete
  24. Bagus laa kau Parpu . Dalam bulan puasa kau maki hamun .

    ReplyDelete
  25. Sekarang ni aku rasa menyesal undi BN sebab BN tidak ambil tindakan atau lambat sangat. Tak kan nak tunggu merebak baru nak ambil tindakan. Tidak gi la minta nasihat Mahathir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pe ..PRU14 ada nanti ...

      Delete
    2. Sebelum pru 14 najib akan umum pengganti dia dan bn akn terus mara

      Delete
    3. lepas PAU jika kepimpinan TIDA BERUBAH...aku dah nekad aku terpaksa TENTANG PEMIMPIN2 UMNO habis-habisan.....apa nak jadi, jadilah

      selagi pariah bertopengkan Melayu kat atas tu tak berubah sifatnya utk membantu Islam/Melayu, aku HARAMkan undi aku utk pemimpin2 UMNO

      maaf YB aku yg terbaik....sbb pariah jd pengerusi BN, YB hilang satu undi

      JOM TENTANG UMNO HABIS-HABISAN jika tiada perubahan selepas PAU

      Delete
    4. Kalau tak undi UMNO, parti mana pulak yang kamu mahu pangkah? PAS dan PKR sekatil dengan DAP, parti pengkhianat bangsa Melayu dan Islam.

      Delete
  26. Butuh pak hang, burit mak hang,puki mak hang busuk,bangsa malayu--- sememamgnya bangsa anjing,keturunan babi hutan,anak haram,bangsa keji,puki mak...suka buang anak sendiri,rogol anak sendiri,.......no nary kata bangsat,yg sebangsat-bangsat............ANJING KURAP!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. stereotype!

      Delete
    2. kahkahkah....biasalah, nak buat ayat penuh TAK RETI...amik sikit2 lepas to google ok sambung jadikan ayat panjang.....ok la tu...USAHA LAGI ye pendatang....hahahaha

      Delete
  27. ALAH SUDAHLAH, CAKAP MACHOO MACHO JE....KALAU DPT HINDUSTANI PUTIH MELEPAK, BALUN JUGAKKK..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu Hindustan kasta tinggi punya....ni pariah, sapa mau?

      Shah Rukh Khan pun muntah...tgk la gambar HITAM METALIK Guneswari & Mohan tu....hahahaha

      Delete
  28. Yang penuh kat kedai mamak 24jam melayu gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamak Islam, bukan Keling Pariah, taraf paling hina dlm kasta org India

      bezakan mamak dgn keling pariah

      Delete
    2. anak mamak ada wokey jugak .dapat kalu bley kawen. mlm kalu hantam bley .dey mnyak sssyiok la ..mamak ok paria nahe zindagi mohabat chaitttty...prottttt.

      Delete
  29. Takde plak statement Pas pis pus minta GB tu dimaafkan (wp tak bersalah), sbgaimana kes Alvavi. Senyap jer semua pemimpin Pas, smua pengkhianat agama, bangsa dan negara. Nt klu mati minta sahabat kafirun mereka solatkan. Mmg sohih Pas dan Pkr sggup mbiarkan saudara seagama mereka dhina, mati dibunuh asalkan mereka selamat dan trus hidup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas bersuara bila disuruh oleh dap dan pkr...jika tiada arahan maka pas perlu diam. Itu hari che long diarah diam...kononya tak pandai cakap.

      Delete
    2. Kata nak hak bsuara lbh banyak. Patut bsuara xde plak suara. Maknanya nak hak bsuara utk kucar kacirkan negara ni. Patut la suruh mansuh ISA, EO bagai. Kesian Pas, punya la desperate nak bkawan, spai jadi pak pandir, memang la lobai malang. Memalukan agama jer.

      Delete
    3. sbb GB tu org UMNO...sesiapa shj UMNO maka kapirlah dia & masuk nerakalah dia...itu pegangan PAS.....ok la tu

      pemimpin UMNOpun senyap je....geng sendiri tu, lg teruk!

      Delete
    4. Masalah dlm UMNO ni adalah seperti yg Tun DM pernah cakap, tak ramai cerdik pandai yg minat nak sertai UMNO, tidak seperti pembangkang. (Ini cakap tun, bukan cakap aku). Kalau kes mcm ni jadi dekat geng PR, berduyun-duyun yg datang nak bela, siap dgn lawyer! Soal duit mereka tak ambil kira. Dlm UMNO, kalu ada seorang dua lawyer, tak ada bayaran sorry le brader .. Lagi satu sikap orang2 dlm UMNO ni mcm enau dlm belukar, dia punya pasal, buat apa aku nak susah2! Yg ada nak bela pun setakat menyalak mcm anjing je dlm blog2 cyber.
      Parti Kebanggaan Melayu Berhantu!

      Delete
  30. satu aje aku tahu, apa yang laki/macha betina ganeswari ni hisap sampai betina rupa mcm tu pun dia ada selera

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb tu JANTAN PARIAH kuat mabuk.....tau2, BETINA PARIAH dah bunting....dpt anak diberi makan kat bilik persalinan cantik punya MARAH.....anak makan di LONGKANG....OK....nak buat mcm mana, dah tahap pemikiran PARIAH, tak ble lari punyalah

      Delete
    2. Betul. Dah lah mukanya hudoh kulitnya hitam legam pulak tu! Cheh! Keling pariah keparat!

      Delete
  31. Klu dlm gambar yg duduk makan kat changing room tu murid Melayu, mesti x jadi kes pun, sbb Melayu bukan bangsa yg suka cr gaduh atau publisiti murahan dan x suka bburuk sangka. Kecuali klu bngsa Melayu dihina dan dikhianati baru kami bangun melawan. Cari la bangsa lain dalam dunia ni yg x kacau kaum pendatang. Kaum pendatang di negara ini bleh cari makan dgn senang malahan lbh senang drpd cari makan kat negara asal masing2. Tp biasa la klu kita baik n bpecah plak, mmg orang lain akan pijak malahan berak kat kepala kita. Sbb tu pepatah mengatakan, buat baik bpada2, klu x kita yg trima padahnya. Dalam agama pun kita x bleh jadi dayus mbiarkan permusuhan pihak lain tanpa kita mbalasnya dgn setimpal.

    ReplyDelete
  32. Lima tahun lagi Malaysia akan jatuh ke tangan musuh selagi Najib jadi PM.Ini kerana 97% cina komunis perlukan sokongan pariah agar berpihak kepada mereka pada PRU 14 nanti.Ketidak tegasan kerajaan dibawah Ah Jib akan membantu musuh untuk mencapai impian mereka dengan lebih mudah.Ini kerana Red Bean Army berada di mana-mana sahaja sekarang termasuk di Jabatan Perdana Menteri dan juga di jabatan-jabatan kerajaan yang lain.Setiap cina adalah bintang tiga dan RBA.Sabah dan Sarawak akan dikucar kacirkan agar undi kepada BN berpindah kepada DAP.Fakta ini semua tidak mahu diakui oleh pemimpin UMNO kerana mereka adalah ahli politik yang berkepentingan.Negara sedang menuju malapetaka.Demi menjaga hati keturunan chin peng,Ah Jib mansuhkan ISA.Keistemewaan kuasa PM dalam membuat keputusan sebegini tanpa merujuk kepada pakar keselamatan amat merugikan negara.Tunku membuat keputusan memberi taraf warganegara kepada pendatang tanpa syarat,ini juga satu kebodohan yang mana hari ini kita dapat lihat hasil daripada kebodohan itu.Sebenarnya Tunku bersetuju dengan konsep Malayan Union........ianya diwujudkan dalam parti Perikatan demi untuk mendapatkan kemerdekaan,yakni akur dengan penjajah Inggeris untuk bersetuju berkongsi kuasa dengan golongan pendatang yang biadap ini.Semangat Malayan Union ini terus mekar apabila Perikatan bertukar menjadi BN.Hasilnya kita terpaksa berkongsi kuasa sehinggalah berkongsi raya dengan mereka.Demokrasi dan sistem politik ini ternyata amat merugikan Islam,bangsa Melayu dan juga tanah air tercinta ini.Bangsa Melayu yang sedar patut bangkit mendesak raja-raja Melayu berubah sebelum diubah.DAP wajib dimusnahkan dengan apa cara sekali pun kerana mereka sangat serius membawa kerosakkan kepada Islam,Melayu dan Tanah Melayu ini.Perpaduan kaum seperti yang diperkatakan itu adalah satu ilusi sahaja,sedangkan sisitem pendidikan kita menuju ke arah berlawanan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ►Ini fakta yang penting dan tidak boleh dipandang ringan.Tapi kita lihat sekarang pemimpin UMNO semuanya bajet rilek,gedik dan santai seolah-olah semuanya berada dalam keadaan terkawal dan tiada apa yang perlu dirisaukan.Mereka masih mampu tersengih-sengih dan memberi muka tanpa berbelah bahagi.

      ► Unit propanganda UMNO melebih-lebihkan cerita kemenangan di Kuala Besut seolah-olah mereka berjaya merampas Kelantan,Pulau Pinang dan Selangor.Kununya kemenangan di Kuala Besut adalah petanda rakyat yakin dengan kepimpinan BN dan orang muda semua percaya pada BN.Ini semua cerita TAIK.Kerusi itu asalnya memang kawasan BN jadi takder apa yang anehnya kalau BN menang kembali dikawasan itu.

      ► Konsep 1Kotey hanyalah bersifat komestik sahaja.Realitinya hubungan kaum antara kita sebenarnya lebih teruk sebelum wujudnya konsep 1Kotey ini.Konsep 1Kotey ini tiada erti dan makna selain Slogan,Banner,Logo,Sticker dan jeritan Satuuu....Malaysia....!!!!!

      PtuiiiHHH...!!!!

      Delete
    2. KAH...KAH....KAH..........DEEPARAYA....DEEPA KEPALA KOTE PARIAH LEMBU......

      Delete
  33. Isu SK Pristana yg sbnnarnya xde kes ni telah menenggelamkan isu doktor cina dap yg mhina pesakit Melayu yg jelas melanggar etika perkhidmatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dr Cinabeng panggil pak cik melayu BABI kira standard la tu....DSN tak kisahpun...ok la tu BABI, bukan kena ludah atau belasah....kalau belasah or ludah barulah ditegur....kalau pak cik tu dibunuh, barulah diberi amaran ala2 sayang....tipikal DSN, sapa tak kenal skrg ni

      Delete
  34. Bangsat malayu yg bangsat bangsat,keturunan babi hutan sememamgnya x erti bahasa pun,semua anak haram,....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ingat PanTaT kau hitam legam kita takut.Ini malam Butoh kasi taruklah Menachi PandyKutty.

      Delete
    2. Lu memang pariah @ anon 10.30pm. Pariah dulu, pariah kini dan akan jadi pariah selama-lamanya. Pariah, pariah, pariah, pariah, pariah.

      Delete
    3. JANGAN LAYAN KELING MABUK TODI.
      KASTA PARIAH KASTA TERENDAH...

      Delete
  35. Aku ni dah terlalu geram, marah & bengang tahap gila dgn puak2 keling paria ni sampai tak reti nak cakap apa dah lagi ...
    Baik aku lupakan dulu sementara ...
    Biar aku alihkan kegeraman aku kat si Damia ..
    Ohh .. Damia Izara ...

    ReplyDelete
  36. Yg makan babi puak2 cina & keling laaa...mmg puak2 ni sama mcm babi, melayu tsk mkn babi laas...bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi melayu makan sup kote lembu.....macam makan taik babi.....lagi bengap....tongong

      Delete
  37. Bila keling psria perasan bhw dia dah jd hero & heroin hindustan, maka bginilah jdnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tu je yg dia tahu.. Sebab dah tentu memang bangsa menari menyanyi jelah jerjanya, gaduh, ckp pun kuat2..

      Delete
  38. Drama kejora


    'Takda isu best jom tidor'....bentak reemley kepada kucing jantanya yang berada di hujung kaki...iphone disumbat dalam poket seluar dan keduanya beriringan menuju kekamar.
    Dalam langkah perlahan menuju kebilik... reemley terfikir tentang geng kejora...satu geng misteri... geng yang pernah memondankanya beberapa hari...langkanya terhenti tangan disumbat semula kedalam poket dan....

    Bersambung

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon11:24pm, tak payah buat lawak, sekilas ikan di air, sudah tahu jantan betinanya ...
      Gua boleh baca punya lah! reemley = reen##y c##s##e, betul?

      Delete
  39. Aku sudah tidak berkawan dan tidak akan menghormati lagi mereka ini:

    1.Cinabeng
    2.Gelapeng
    3.Pemimpin Umno - Ah Jib dan mereka yg selembik beliau.
    4.Melayu penyokong Pas,PKR dan DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sudah tidak berkawan dan tidak akan menghormati lagi mereka ini:

      1.Melayubeng
      2.Melayubaalifbaya
      3.Pemimpin Umno-Muhidin,mahathirmukrizmamak yg selembik orang tua kerepot
      4.Melayu penyokong Perkasa,Pekida,AsalBukanCinaDAP,AsalBaruaCheDetmamakparia

      Delete
    2. Cepat la lu mampossss . . . Minta tolong la kat patung2 buatan sendiri bila hidup lu sengsara nanti. Ini Tanah Melayu. Kita Melayu akan OK je. Don't be kuathir. Wait and see.

      Delete
    3. Cepat la kau mampossss. . . minta tolong la kat allah dua biji mata sendiri pun tak Nampak bila hidup kau sengara nanti. Ini Tanah Melayu jadi Tanah Indon,tanah bangla pukimak,pakistan paria...jadi hamba arab. Kita Cina akan OK je. Don't be khuathir. Wait and see.

      Delete
  40. Malayu--- bangsa bangsat,keturunan babi hutan......Mana boleh makan tok moyang sengiri....sbb tu bangsa bangsat (malayu) x Mkn babi....biar cina n India Mkn tok nek malayu bangsat ni lo.....fhm anjing......wekeeekkee..:.....

    ReplyDelete
  41. Malayu ooo malayu.....keturunan babi hutan.....tok nek moyang adala babi hutan....babi x leg mkn,xpi dok rogol(mkn) anak sengiri,buang anak sengiri.....memang saitan......wekkkeekkee.....hidup Anwar Ibrahim.....liwat semua anak bangsat ni......malayu ooo malayu.......BABI...............

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi lahanat..!!pada aku kau lagi bangsat dripada anjing kurap yang kat tepi jalan..!!ya selama ni melayu diam sebab melayu berlembut,melayu mengalah..tapi sekrang tak lagi..lembut kami cina dan india salah langgar,sekarang kami akan tunjukkan siapa sebnar TUAN kat negara ni..!!dag masanya untuk melayu kembali bangkit dan ajar mreka yang pijak kepala melayu....!!!!

      Delete
    2. rilek je bro dgn provokasi murahan mcm ni....dia bina ayat penuh tak tahu, maklumlah PENDATANG...jd dia google translate la bahasa dia sikit2....haaa lps tu paste kat cni....RBA ni kan semua Cinabeng & Kelaing pariah mari....kedua2nya KASTA PALING RENDAH di nagara asal masing2....hahaha

      Delete
    3. malayu tara makan babi tapi malayu ada makan lu punya ama n u punya tuhan .banyak sedap oo LEMBU bikin kari ..lepas makan kasi berak balik u punya ama n u punya tuhan hohohoho...jadi taik tara guna langsung ada fahammmm..

      Delete
    4. malayu tara makan babi tapi malayu ada jilat taik babi itu pasal mahathiew mamakkuty paria kerala ngaku panjabpakistan mari kata melayu bodoh....sedap ooolembu bikin sup kote......lepas makan kasi kongkek balik sumbang mahram sembahyang allah hohohohoho...jadi taik tara guna langsung ada fahammmm..

      Delete
    5. hoi otak keli gaga..kau melayubeng kasta apa?,,,,,kasta Brahmin zaman lembah bujang ke apa kote?

      Delete
    6. kalau hati penuh dengan perasaan dengki, perkauman, apa saja kes waima sebesar abuk pun dikaitkan dengan perkauman. Macamlah samseng. Kalau dah samseng tu, orang tengok dia tanpa apa-apa perasaan pun dianggap musuh

      Delete
    7. macamlah samaseng tiga line lepak warung burger kote lembu....perasan orang tengok dia macam muka wanted by polis

      Delete
  42. Ni jadi parah gini sbb kita punya PM sibibir merah yang lemah lembut. Wei bangun la najib lihat apa yg dah berlaku!!!

    ReplyDelete
  43. Memalukan nama kaum india....ini babi punya keturunan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chut King Maker , mengapa kepala otak manusia sekarang teralu dengkel ...? Zaman kita orang dulu huruf BABI tu bermakna Brother A bin Ibrahim .

      Delete
  44. Hoi parpuparia sebelum ni aku dah komen kau pun paria juga ka elok la paria komen paria hanya paria yg kenal paria parpu negara tok nenek kau tu mkn asas di ape ye oh parpu kan ha ha patut hang boh nama parpuparia ,saja je ibubapa paria tu otak hindu sdg kan kt negara tok nenek dia berak kencing merata jamban pun tak ada lagi berjuta kali teruk dari sekolah pristina tu tempat berak dan makan tak kenal mana satu sama je ,nak tengok puki dan peliaq senang saja ,,itu lah negara hancing

    ReplyDelete
  45. keling pariah bodoh dari lembu, raya nanti kita buat rendang lembu

    ReplyDelete
  46. Kesilapan adalah dari pihak yg berkewajipan utk mengambil tindakan ke atas mereka2 ini. But they failed....akibatnya inilah yg terjadi. Penghinaan demi penghinaan oleh mereka yg tidak bertanggungjawap dan tidak sensitif akan agama lain. Hilang semangat toleransi.

    Tujuannya adalah utk membangitkan kebencian terhadap kaum lain agar bercakaran sesama sendiri. Sebelum ini keadaan tidak seburuk itu sehinggalah DAJJAL syaitan lahir disini utk memjadikan ARAB Spring disini. Ini adalah salah satu kaedah yg digunapakai utk merealisasikan Malaysian Spring disini.Kaum India yg rasa diri tu EDUCATED sgt cuba test for market.Tidak semua kaum India yg setuju dgn perangai mereka2 yg menghina agama Islam tu.Ingat malaun2 india yg menghina tu akan membantu kaum mereka sendiri ke? Sorry.....mereka tu selfish.

    Kita kena bersatu menentang penghinaan yg semakin menjadi-jadi ni. Tiada guna kita memaki hamun malaun2 tu....bersatu memberi tekanan kepada pemimpin kita utk ambil tindakan tegas terhadap mereka. Failure ini jugak patut ditekankan terhadap Gani Patail yg amat tak berdaya tu. Lot of blunders cause by him too....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!