AYUH MELAYU-BUMIPUTERA SEMUA! KITA BUAT GERAKAN UNTUK BEBASKAN 4 WIRA KITA YANG DITAHAN DI IPD SHAH ALAM!


Walaupun tiada laporan polis dibuat oleh Ng Mun Tatt, empat orang lelaki Melayu telah ditangkap dan ditahan oleh polis Shah Alam.

Menurut Ketua Polis Negara, keempat-empat lelaki Melayu tersebut telah ditangkap ekoran gambar bak kut teh yang dimuatnaik oleh Alvin Tan dan Vivian Lee serta menghina amalan puasa oleh umat Islam.

Agak aneh tindakan yang dilakukan ke atas keempat-empat orang lelaki berkenaan berbanding tindakan ke atas Ng Mun Tat. Difahamkan, Ng Mun Tatt yang dikatakan sebagai operator yang menjaga kaunter kafe siber sebenarnya adalah pemilik tujuh buah pusat perjudian online. Sudah ada tindakan sita yang dilakukan ke atas premisnya tetapi hanya beberapa kemudian, premis-premis berkenaan beroperasi seperti sedia kala.


Anda masih ingat lagi peristiwa tahun 2009 apabila beberapa orang lelaki Melayu yang mengusung kepala lembu dan memijaknya di hadapan pejabat SUK Selangor, telah menimbulkan kemarahan masyarakat India kerana MENGHINA TUHAN mereka kononnya, walaupun sebenarnya kepala lembu yang dimuliakan sangat itu dilambangkan kepada KEBEBALAN dan KEBODOHAN KHALID IBRAHIM, Menteri Besar Selangor.

Pada ketika itu, Timbalan Pendakwaraya, Mohd Dusuki Mokhtar telah meminta hakim agar 12 orang pemuda Melayu itu dikenakan ikat jamin sebanyak RM15,000 setiap seorang walaupun denda yang dikenakan tidak lebih RM5000.

12 lelaki Melayu berkenaan tidak mengaku bersalah dan minta dibicarakan. Mereka akhirnya dibebaskan dengan ikat jamin RM500 setiap orang.

Mengapa hanya tindakan tegas dan pantas diambil terhadap Melayu, tetapi Ng Mun Tatt yang mengaku melemparkan bangkai babi ke dalam sebuah surau serta pasangan ALVIVI yang melucah serta menghina Islam pula, dibela dan tidak langsung terjejas dengan undang-undang negara ini?

Adakah undang-undang hanya melibatkan Melayu-Bumiputera sahaja, manakala Cina dan India tidak boleh langsung dilibatkan sekalipun mereka mengaku mereka rakyat Malaysia?

Apakah Cina terlalu istimewa di Malaysia sehinggakan mereka bebas berbuat apa-apa sahaja, manakala Melayu-Bumiputera pula hanyalah pecacai dan pesuruh, malah tanpa laporan polis pun, pelaku terhadap mereka boleh ditangkap sepertimana dalam kes Ng Mun Tatt?

Jom Melayu... kita buat gerakan dan berhimpun di hadapan IPD Shah Alam menuntut pembebasan 4 orang pemuda Melayu yang berani dan bertegas menentang penghinaan terhadap Islam dan Melayu-Bumiputera di negara ini dalam pada kepimpinan negara serta pihak berkuasa tidak mampu melakukannya!!!

HOUSE PK: Terima kasih aku ucapkan kepada Flying Kick kerana menulis artikel ini. Ayuh bangkit melayu semua! Kita pertahankan anak-anak muda kita yang sayangkan agama bangsa dan negara. Tolak tepi politik semua. Ini adalah soal agama dan bangsa. Mereka ditahan hanya kerana mereka melakukan tugas yang sepatutnya dilakukan oleh pihak lain.

Tolong sebarkan! Aku merayu pada kamu semua.

Juga baca apa yang telah ditulis oleh Cili Padi, KLIK SINI

291 Responses to "AYUH MELAYU-BUMIPUTERA SEMUA! KITA BUAT GERAKAN UNTUK BEBASKAN 4 WIRA KITA YANG DITAHAN DI IPD SHAH ALAM!"

  1. Saya sangat setuju dengan kau. Cina2 babi yang menghina islam ni harus dipandang berat. Nanti kalau ada pape2, berita berhimupun di mana, sila email saya abeed29@live.com. Saya nak juga join berhimpun haha. MELAYU TAKKAN HILANG DI DUNIA INI. ALLAHUAKBAR! JIHAD KERANA ALLAH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau melayu hina islam...itu melayu babi jgk la...melayu umno mmg babi

      Delete
    2. Apa la hg bodoh sangat ni? Skrg hanya umno saja yg dok Perjuangan Islam. Parti lain Jual Kalimah, Jual Islam dan mcm2 Lagi..

      Delete
    3. Huh siap babi2 kan org, bukan ke kau dah mkn babi babi banyak telan segala ham dan pork, wahai anon 11.46 . Mungkin kau jugak dapster yang menyamar, kau tahu tak babi yang kotor lagi hina kaulah yg telan. Kalau kau bukan dapster pun mungkin kau org pas yg suka babi dan kafirkan org kan. Dah azali kau punya carut tu

      Delete
    4. Anon 11.46 bodoh macam lembu jilat taik cina hahaha

      Delete
    5. Tapi Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz dan Gani Patail adalah balaci Cinabeng yang buat tak peduli saja pasa hal ini, nak ambil tindakan pun acuh tak acuh saja, tapi bila melibatkan orang Melayu, mencanak mereka beri kenyataan itu dan ini kemudian ambil tindakan keras.

      Sememangnya Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz dan Gani Patail adalah balaci Cinabeng yang bergayut kepada UMNO untuk berkuasa kemudian menindas bangsa sendiri tetapi membiarkan Cinabeng menghina bumiputera dan Islam.

      Lihatlah Patrick Teoh dan Namewee sebelum ini hina Islam dan hina bumiputera macam-macam, tapi para pengkhianat Melayu berkenaan hanya buat tak peduli saja.

      Oleh itu tumbangkan Najib, Hishammuddin dan Nazri Aziz dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini untuk menyelamatkan Islam dan bumiputera dari terus dikhianati dari dalam oleh para pengkhianat bangsa tersebut.

      Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. anon 11.46 tuh bukan melayu pun... itu laa Cina cacai red bean army penjilat bontot karpal kit siang guan eng. jangan layan org camtuh.. ayuh kita teruskan perjuangan!!!

      Delete
    7. Red Cibai and Lancau Communist cuba buat provokasi, nak ambik pula provokasi aku:

      Cinabeng Lancau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Lahanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Cibai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Tui nia ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Makahai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. Polis buat tangkapan 4 orang tu selepas terima laporan dari seorang polis yg jumpa budak cina itu dlm keadaan bogel di tepi jln ... Polis tangkap mengikut undang2 yg ada dan kalau ada kes, pendakwaan akan dibuat... ikut undang2 ... kalau tak salah akan bebas, kalau bersalah adalah hukumannya.. Mana boleh kita buat undang2 untuk bertindak sendiri. Ini yg dikatakan dlm rukun Negara, kedaulatan undang2 ... Kalau berhimpun pun buat cari pasal sj, mcm kes berhimpun kat B.Polis Jinjang masa Adam Adli ditangkap dulu ..

      Delete
    9. Hah .. ye tak ye juga ... dulu masa ramai2 protes penangkapan adam adli, pakat kata tak bertamadun, penentang undang2 dan mcm2 .. la ni ramai pulak yg nak jadi penentang undang2 dan tak bertamadun .. bukan lama pun, baru dlm 2 bulan ... hih hih hih ...

      Delete
    10. berdasarkan kejadian srupa sblum ini...penghina Islam, hina YDP Agong, memperlekeh M'sia atau sebagainya tak berasa takut...malah mereka semakin berani olih krana KELEMBUTAN DAN KEBIJAKSANAAN undang2 negara M'sia yg kononnya Negara Islam...dah banyak kali seblum ini hati umat Islam trguris dek prbuatan bgsa KAPIAQ DIM’SIA…namun bila brlaku sdmikian, panggil ambil keterangan...buat lagi, panggil ambil keterangan...buat pulak, panggil ambil keterangan....betapa BIJAK dan SAKSAMA undang2 M'sia... LEMBUTTTTT!!!!!...mahukah kita Kuala Lumpur mnjadi Paris?...atau sukakah kita KL mnjadil Kabul?!...
      Olih itu, Woi KAPIAQ2 diM’sia!!...hangpa bolih hina Islam…hina Agong dn bolih buat apa saja…jg takut krajaan M’sia hanya akan panggil ambil keterangan..keterangan..keterangan…nasihat dn lepas…

      Delete
  2. Kenapa dlm kes ini ... PDRM boleh bertindak tanpa ada laporan dibuat ?

    Sedangkan ... kes-kes lain ... PDRM suruh buat laporan baru ambik tandakan ?

    Adakah ... PDRM memilih kes yg membabitkan utk tangkap org Melayu/Islam je ?

    Sedangkan ... org lain ... laporan dulu ... fikir dulu ... ada arahan baru buat tindakan ... kemudian lepas !!!

    Nasib org Melayu/Islam dibumi sendiri ?

    Ingat ... senikata lagu ... Anak Kecil Main Api !!!

    Siapa lagi harapan org Melayu/Islam ?

    ALLAH KNOWS BEST.

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu macam tulah..... sesama bangsa dialah raja tak bleh dicuit..... ngan orang lain.. jadi ayam berak kapor........kena pijak kepalapun tak pa.......melayu baru kena berani..... memperjuangkan maruah bangsa dan agamanya

      Delete
    2. ► Memang betul.Kalau kita HANTAM Ah Beng last-last kita balik yang kena TIYAW(HANTAM) balik bertubi-tubi dengan Melayu 1Malaysia dan Melayu JuburTaik.PtuiiiHHHH..!!!!

      Delete
    3. Sebab sultan , raja dan pemimpin melayu tiada perasaan...sudah mati kesemuanya...biar mampos lah bangsa melayu dibumi sendiri..

      Delete
    4. Assalamualaikum,

      Ada produk atau barangan untuk dijual?

      Ada perniagaan atau perkhidmatan untuk dihebahkan?

      Ingin membeli atau melihat pelbagai jenis produk dan barangan

      Layarilah www.produkmuslim.info

      Daftar segera ia percuma

      Terima kasih
      Produk Muslim Website

      Delete
    5. Melayu mati, sultan dan pemimpin pun mati. Anon 12.21, Takkan si bangsa tut tu nak naikkan sultan. Agak2 lah pun kan. Kau ni entah2 si kacang merah. Lain macam je aku tengok komen kau... Cina baru 30 peratus, depa takut nak beranak ramai2, yang migrate pun dah ramai.. Tak lama lagi migrate lah depa ni. Dulu tahun 80 an berdayah migrate singapore, lepas tu australia. Aku tunggu cepat2 depa migrate, ramai2 pun buat apa, depa buat gerai makan pun kotor, singapork kawal cina2, sebab azali memang kotor, gerai tepi longkang pun depa makan. Ha ha tak heran aku puak pas angkat depa ni jadi kawan baik. Dap chauvinist, kiasu pun depa angkat junjung, siap cakap lks pemimpin agung , tun m kononnya dalang 13 mei. Halo, orang pas bukak matalah oii, tengok luas2, ni lah hasil bidikan dapster pkr, yang seronok menghina islam.

      Delete
    6. Mcm2 lakonan ada dlm dunia ni ... Dulu, CSL cakap kalau nak laksanakan undang2 Islam, lanhkah mayat dia dulu ... tut2 tiba2 MCA buat laporan polis pasal dua ekor anjing tu hina Islam .. kesian orang2 UMNO, sentiasa kena kencing dgn MCA ...

      Delete
  3. harap Zahid Hamidi dapat pantau perkara ini... adakah kerana menerima rasuah dari kongsi gelap, IPD bertindak dengan cepat sekali?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau berkumpol nnt jangan bakar balai polis shah alam...nnt masok world news pulok...

      Delete
  4. Dah katernyer KDN pun walak,tunduk dengan Omar Ong Abdullah..maner PDRM berani amik tindakan dekat anak2 babi hasil 'tarbiah' sekolah jenis kebangsaan Cine nihhh..Dasar Cine kafir harbi, selagi Islam diatas selagi itulah mereka x akan puashati, bela la kafir ni mcm mana baik pun, esok2 mengigit tangan kita semula...Ptuihhh dasar bangsa haramjadah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot zahid dan khalid pon dah terima peluru hidop dlm envelope dari china2 ...

      Delete
    2. Peluru mende, kertas kelabu lah, tebal2 punya ...

      Delete
  5. Tak apa lah inilah nasib kita orang orang Melayu dan ugama Islam Dimalaysia ......Ingatkah lagi anda semua akan kisah khalil yang mengamuk diputra jaya?Kalau Khalil mengamuk dulu dikatakan menamalkan ilmu sesat.....Tapi mungkin tak lama lagi orang orang melayu akan mencari pemimpin dan ketua ugama untuk melepaskan geram....Tunggulah
    Bila hati dah marah segalanya mungkin .Jadi cegahlah ianya.Sultan dan Raja Raja Melayu kena gunakan kuasa sebagai penjaga Kesucian dan kehormatan Ugama Islam diMalaysia dipandang tinggi dan dihormati oleh orang orang Bukan ISLAM....Jika anda Gagal rayaat akan bertindak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak harapkan sultan dan raja2 melayu....

      Nnt kuching bertandok la tuan....

      Jenis species tak boleh pertahankan diri sendiri pon....semua orang buat...mana nak kemas. .

      Nabi saw semua buat sendiri....

      Delete
  6. Sepertimana brader GAP dan bloggers pro UMNO-BN yang lain-lainnya...

    Kami rakan-rakan pejuang Melayu-Islam akan isytiharkan perang dan putus hubungan serta merta terhadap kerajaan dengan tidak menyokong lagi Barisan Nasional (BN) dan UMNO sekiranya 4 orang anak Melayu yang membela Islam ini dihukum dan cinabeng Alvin dan Vivian dilepas bebaskan!

    Cukup-cukuplah menjilat Cinabeng!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ► Putus hubungan..!!Ngko jangan cakap macam tu.Teruk Ah Jib Gor kena basuh dengan Omar Ong nanti.Warghhh..Kah..Kah....

      Delete
    2. Sdra Reentry....
      Biarlah Melayu murtad Ah Jib Gor dibelasah dgn si Liberal Omar Ong itu...memang patut & padan muka dia. Adakah patut anak bangsa yg membela maruah bangsa dikenakan tindakan? Sebab itu saya tak ambil kisah sangat PRK K. Besut......buat pengajaran bagi Ah Jib Gor yg tidak lagi mengambil peduli nasib bangsa dihina & dihinjak-hinjak oleh lahanat cina.

      Saya akan terus berkempen di alam maya ini (termasuk blog-blog lain) Ah Jib Gor dan kuncu-kuncunya harus disingkirkan. Kesabaran kita ada hadnya. Saya yakin Ayahanda Tun Mahathir pun kembali tidak setuju dgn sikapnya yg terus tunduk & mengampu cina. ........MEMALUKAN...!!

      Delete
  7. Megat Alam,

    Saya juga memetuskan untuk mengambil tindakan yang sama, cukuplah, selepas ni saya dan seluruh keluarga akan kempen tidan akan keluar mengundi...membujur lalu melingtang patah...kerajaan yang kita pilih ni dah menjadi kerajaan paling lemah dalam sejarah...menteri yang dilantik adalah dari kalangan pondan-pondan...cina bermaharajalela tanpa berselindung lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan Megat Alam,

      Saya pun sedang memikirkan langkah yang sama..sekarang saya menunggu dengan penuh minat tindakan dari kerajaan berhubung penangkapan anak melayu kita ni...saya juga ingin melihat adakan hukuman berat akan dikenakan terhadap cina bangsat ni..

      Ataupun skrip lama seperti Namewee berulang..kerajaan sekarang langsung tidak berfungsi dalam pertahankan maruah agama Islam dan bangsa Melayu..memang Najib PM paling lemah dalam sejarah..wajib digulingkan masa pemilihan UMNO nanti.

      Delete
    2. Satu aja jalan penyelesaiannya kalau UMNO pun dah tak nak tolong orang Melayu dan menjunjung kaum lain apa nak dikata.

      Aku harap satu jalan penyelesaiannya adalah JATI ATAU PERKASA HARUS BERDAFTQRNSEBAGAI PARTI POLITIK UNTUK MENGIMBANGKAN SEMULA KUASA ORANG MELAYU.......

      SIAPA SETUJU DENGANPANDANGA AKU NI SILA SUARAKAN

      Delete
    3. SETUJUUUU SANGAT......
      MINTA JATI DIDAFTARKAN SEBAGAI PARTI POLITIK BAGI WADAH UMAT ISLAM DIMALAYSIA TAK KIRA APA BANGSA...KITA TINGGALKAN UMNO, PAS DAN PKR BUAT SELAMANYA...TALAK TIGA...


      SYEIKH ALJASINI

      Delete
  8. ► Belah-belah utara tadi, lebih-lebih lagi Penang hari ni ada Gempa Bumi skala kecil sikit.Burung Plastik Kenyalang UBAH DAP tu pun terkejut beruk.

    ► Apakah maknanya burung Kenyalang tu diapungkan dan dilepaskan kelaut.Atau mereka ada makna yang tersirat didalamnya.Pada aku burung Kenyalang tu membawa erti atau maksud Bumiputera kerana burung ini hanya terdapat di Semenanjung Malaysia, Sumatera, pulau Jawa dan Borneo..Diapungkan kelaut membawa erti dan maksud kita ini akan dibuang kelaut kesemuanya(dipinggirkan).Kita lihat berapa ramai Melayu yang dah cabut lari dari Penang ke Seberang.Kerana Pulau Pinang bakal menjadi Singapura yang ke-2.

    ►Itulah simbolik yang aku nampak.Ngkorang ingat pengikut Lucifer ni bodoh-bodoh ke nak buat benda tu tanpa ada isyarat yang nak disampaikan.Kalau aku salah tolong betulkan.

    Sekian.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Burung enggang lambang kasih sayang dan kesetian suami isteri

      Delete
    2. Salam perjuangan sdra ku ReentryCapsule....

      Hebat....awal pagi lagi dah bersemangat. Baguslah tuu... kalau kerajaan yg dah kita bagi mandat masih bacul, terpaksalah kita rakyat jelata bangkit. Menyirap darah saya bila mengetahui 4 pemuda kita yg bertindak balas membela maruah bangsa dicekup oleh kerajaan, sedangkan pencetus kafir harbi yg menghina agama & kedaulatan bangsa kita dilepaskan begitu saja....malah dilindungi lagi. Jika ini benar.. memang kerajaan yg ada sekarang sah pro cina dan anti Melayu.

      Delete
  9. so polis dah takde function lah ye sampai kita perlukan gangster untuk jalankan hukuman terhadap pesalah tanpa diberi ruang untuk dibicarakan? kalau macam tu mansuhkan jelah polis, biar gangster2 melayu ni amik alih tugas polis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mansuhkan pemain gendang cina profesional tu dulu.Dung..Dang...Dung..Dang..macam orang gilerrr.....!!!!!

      ChaiiTT..!!!

      Delete
    2. Kpd Semua teman-teman seperjuangan.....

      Segala masalah/problem mesti berpunca. Untuk mengatasi masalah cari puncanya dulu. Begitu juga penyakit...cari punca & penyebabnya. Lepas itu barulah ambil ambil obat/tindakan pembetulan. Dalam masalah Melayu dihina & dihinjak-hinjak... puncanya adalah Najib & bekas orang-orang Pak Lah Bodohwee dalam UMNO dan para penasihatnya seperti Musa Hitam, KJ, Kalimullah, Omar Ong, Nazri Aziz dll. Ini yg patut kita singkirkan baik dalam UMNO maupun kerajaan. Setuju.....??

      Delete
  10. HIGH TIME SUDAH MAW DISIASAT MAHKAMAH MALAYSIA INI...

    ReplyDelete
  11. melayu baikot tak keluar mengundi ke,mengundi PR ke,rosakan undi ke,yg untung tetap cina,yg kalah ialah melayu UMNO.kalau PR jadi kerajaan pun melayu hanya akan menjadi patung wayang kulit dimana cina akan menjadi dalangnya.

    ReplyDelete
  12. so, diharapkan org2 cina pun boikot bazar2 ramadhan melayu...bia melayu lingkup...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah kau ni kan lawak betullah. Kau tahu tak majoriti pengungjung pasar ramadhan melayulah. Melayu posa. Cina posa ka? Mananya posa, pagi petang siang malam melantak je kerjanya. Pasar ramadhan cina tak pergi, takdenya lingkup pun. Namapun pasar ramadhan untuk org posa je, yang tak posa, dok rumah diam2 pi masak sendiri.

      Delete
  13. sedih jom kita turun ramai2.pertahankan bangsa kita yg nak dilanyak ni.walaupun saya perempuan tapi saya sanggup.jom sapa2 boleh organise turun ke ipd?kita tunjuk solid kita bangsa melayu dekat pm cina kita ah jib gor.najib telah menghina kita bangsa melayu.kita ingat dia melayu sebab tu kita angkat dia jadi presiden umno dan pm.rupa2nya dia cina.jom kita tendang pm cina.kita angkat pm melayu ultra sebelum bumi malaysia ni tumpah darah.ah jib ingat tragedi 13 mei tak berulang?melayu ada had kesabaran,kalau setiap hari ada saja isu menghina agama bangsa kita,adakah seluruh warga melayu hanya tengok sahaja??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Control emosi....jangan bakar balai polis. Nnt madaalah besar...

      Delete
    2. Anonymous 12:30 PM, nak control emosi sampai bila? Nak tahan sabar sampai bila? Sampai mak bapak, adik beradik, anak beranak kita yang kena pulak ke? Masa tu dah tak guna. Kalau dari sekarang tak buat sesuatu, mereka ingat kita ni penakut. Aku sanggup mati demi Islam dan Malaysia lah.

      Delete
    3. Apa kata kalau hari Sabtu 20 Julai, kita ramai2 serbu balai polis shah alam dgn membawa sepanduk "bebaskan pembela islam" dan dibuat secara aman tanpa melalukan sebarang kerosakan dan mencederakan sesiapa. Jam 10.00 pagi berkumpul lepas tol exit shah alam, dari lebuhraya plus utara selatan .

      Delete
    4. Ok boleh, tapi aku cadang, dari situ (exit tol) kita sewa bas untuk ke b.polis, dgn kereta klu ramai2 nanti masalah. Dlm 5 buah bas!

      Delete
  14. EPASTIKAN PERKASA MAHUPUN JATI BERDAFTAR SEBAGAI PARTI POLITIK UNTUK MENGIMBANGI KUASA ORANG MELAYU.

    KALAU UMNO DAH TAK NAK MEMBELA ORANG MELAYU SO KITA KENA WUJUDKAN SATU KUASA BARU UNTUK BACKFIRE KAUM CINA NI.

    JANGAN LUPA PERKASA YANG BARU AJA DIWUJUDKAN DAN MEMPUNYAI RAMAI AHLI SO KALAU BERDAFTAR JADI PARTI POLITIK DAN MENGGUNAKAN TAGLINE ORANG MELAYU DAN ISLAMSEPERTI MANA YANG DIPERMAINKAN OLEH PAS AKU PSTI PRU 14 NANTI SEPARUH DARI KERUSI PKR DAN PAS BOLEH DIRAGUT OLEH PERKASA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM: Berahim Ali
      TPM: Zul Kulim
      Cantaik!!

      Delete
  15. WAHAI SAUDARA ISLAMKU SEMUA SEDARLAH KITA SEMUA BAHAWA MSIA KINI SUDAH DIKUASAI CINA , ITU BELUM LAGI DAPAT MEJORITI DIPARLIMEN ..AYUHLAH KITA LAUNGKAN SERUAN JIHAD, PEMERINTAH YG ADA KINI ADALAH BONEKA CINA , MESTI DIHALAU DARI TAMPUK KERAJAAN

    ReplyDelete
  16. Ni aku setuju sangat...bila orang Melayu je cepat je tindakannya....bila orang Melayu je cepat je tangkapannya....Yang Cina dok maki hamun sensitiviti orang melayu...biasanya Peguam negara akan cakap...KITA AKAN KAJI....BOLEH DIDAKWA last2 lepas je....tgk la Namewee yang hina Malaysia dengan Banglasia sampai sekarang ok je.....ALVIN dan VIVIAN tu biasa je...depa buat muka sedih nanti dia dilepaskan la.....Gerai bukit Bintang...Cina dapat lesen takder paper pon...kalau Melayu bukan main lagi siasat....Melayu tu amat penyabar tapik kalau dia marah, amukan dia tak boleh tahan!....

    ReplyDelete
  17. Budak budak melayu tu pun bengap jugak... orang kutuk engko dalam fb ko pergi belasah dia cara fizikal memanglah kena tangkap.cuba kita lawan dalam cara yang sama(maki dia dalam fb) mesti tak kena tangkap punya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu nasib baik dorang pukul je...kalau kat pakistan dah keluar dah fatwa halal dah darah tu

      Delete
    2. Anon 12:14 kurang2 dia brani dari ko!!! Ko tu belum tentu ke depan kalau Islam kene pijak...harapkan ko....orang cam cina ni cara ajar camtu je....bukan cina tu tak tau sensitivit orang islam...yang maki lempar daging babi ko ingat dorang boleh dok diam?? Orang cam ko mmg la kene lempar babi kat muka pon tak brani....

      Delete
    3. dh betullh budak2 melayu tu bt. klu kutuk mengutuk tkda ksudahannya.dorang baling kepala babi dlm masjid ko nk blik kepala apa dlm tokong....kepala lutut...

      Delete
    4. Ye setuju ngan Anon 1226.

      Delete
    5. anon12:14pm, ini tempat orang jantan, bkn utk jenis pondan mcm kau, main maki2 tarik2 rambut cubit2 ... baik kau pergi jauh2 ... bangsat, pondan bapok maknyah durjana ...

      Delete
    6. Salah la anon.... ini tempat pondan tunjuk kuat

      Delete
    7. Korang dok cari pasal buat komen buat apa, nanti anon12:14pm cubit baru ko tahu .... auw auuwwww ... geliii lah ..

      Delete
    8. Korang semua berhujah secara emosional, anon12:14pm berhujah secara professional. Mcm dlm bolasepak, orang maki kita, kita maki balik. Kalau kita guna fizikal, kena kad merah lah. Tak boleh nak kata pengadil tak betul, kena ikut undang2. Ada fahammm??

      Delete
  18. 1.Masih kah ko ingat:
    2.Kes namewee...namewee dok gelak sampai ketelinga...pengetua melayu di Johor ditukarkan!
    3.Simbah cat digereja...melayu di hukum...cina rosakkan surau...sekadar minta maaf jee!!
    4.bayak lagi la...selalunya melayu akan didakwa dan dihukum..cina hanya minta maaf jee.
    5.Rumusan:Pemimpin melayu umno ni memang tak boleh diharapkan!!mungkin depa selama ni dok makan rasuah puak cina untuk naik jadi pemimpin umno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dapat rasa itu lah sebabnya pemimpin2 UMNO nie jadi mcm sial skrg. RASUAH. Rata2 kaya-raya...muda2 duit dah berjuta...tak payah ckp la suruh tunjuk bukti sbb RASUAH nie susah nak dibuktikan tapi kita bleh lihat KESAN drp kekayaan hasil RASUAH tu berdasarkan gaya hidup. Jadi ketua bahagian jer dah gerenti ada habuan. CUMA SEGELINTIR JER YG AKU MASIH RESPECT SKRG DLM UMNO YG MMG DRP DULU SMPAI SKRG SAMA JE GAYA HIDUP SEKELUARGA TAPI KAWASAN YG DIA WAKILI BYK BETUL PERUBAHAN.

      Delete
    2. Tu menteri mana pi bg geran 1 juta kat namewee tu buat filem nasi lemak tak laku tu. siap dikukukan lagu Negaraku, boleh lagi masuk berita. Agak2 lah pun.. Sekarang kalau menteri masih lagi seronok2, goyang2 kaki duduk kat kerusi empuk, walau umno hari tu byk menang kerusi, jgn ingat melayu2 ni diam.. Ha melayu pas pkr tu, aku tak kiralah tu dah sekapal dengan rba, jangan ingat the silent majority ni silent aje. We are doing our job as well. Boikot tetap boikot, naikkan semangat anak muda melayu, oh ya.. Satu lagi pesanle menteri2, anak2 pompuan jagalah aurat, kau tayang betis, menyanyi bagai , seluar pendek, sleeveless, orang tak respect. Macam mana orang nak percaya. Yang si bini pun kalau pi obersea tudung pun cabut, susahlah org nak percaya.. Ha ha ha

      Delete
  19. BANGKIT BANGSA KU,BANGKIT BANGKIT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL. ALLAHUAKBAR(3X). SUBHANALLAH AL AZIM(3X).

      Delete
  20. Kita desak Najib jangan masuhkan Akta Hasutan supaya kerajaan boleh ambil tindakan keatas orang melayu yang buat sesuatu yang menggugat keharmonian hubungan kaum.

    Tapi kepada kaum bukan melayu cukup sekadar panggil ke balai polis, bagi amaran dan lepas dengan jaminan polis. Tak guna punya polis melayu. Itu lah akibatnya bila POLIS MELAYU banyak sangat duk MENTEKEDARAH RASUAH DARIPADA TOKEY2 CINA.

    Melayu tak pernah huloq rasuah dekat polis .. salah sikit kena tangkap. Cina selalu duk huloq dekat polis .. polis pun buat2 tak nampak lah kesalahan cina. Kalau ada Polis Melayu yang tak makan rasuah daripada Tokey Cina ... dia tak layak mati sebagai seorang bekas polis.

    ReplyDelete
  21. PLEASE READ...READ...READ....

    SHAH ALAM, July 17 (Bernama) -- Former Prime Minister Tun Dr Mahathir Mohamad said the act of ridiculing Muslims and the month of Ramadan by blogging couple Tan Jye Yee dan Vivian Lee could affect the harmony in society.

    Regarding the couple as irresponsible, Dr Mahathir said provocations involving religion to the extent of trampling on the sensitivities of the people of numerous communities, specifically Muslims should not be done because it was feared could to lead to riots.

    "Saying things which can make people angry may cause them to retaliate and cause enmity. These people have no common sense. They are stupid but cannot be taught," he said.

    Speaking to reporters after breaking fast with the staff of Proton here tonight, Dr Mahathir opined that harsh punishments must be meted out against the couple as a lesson.

    "If they cannot be put under restricted residence, maybe other actions can be taken. But I think the law does not allow their citizenships to be stripped from them," he said when asked on a proposal that the couple be stripped of their citizenship.

    The couples, prior to this, were condemned by many quarters after they downloaded a picture of themselves enjoying Bak Kut Teh with a caption which offended the sensitivities of Muslims on their Facebook.

    During the function, Dr Mahathir also handed out Hari Raya contributions to 18 widows and children of Proton workers and 53 orphans from the Baitul Hidayah Care Centre.

    -- BERNAMA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini baru pm terhebat selepas tun razak. Berani kerana benar. Aku sampai sekarang rasa Tun M patut jangan letak jawatan. Alangkah indahnya hidup di bawah pimpinan Tun M dulu, negara aman, pm berani, ekonomi memberangsangkan, gaji sikit pun, inflasi rendah, cukup aje semua, hari tu kalau tak pasal Tun M punya aura, mungkin susah bn naik. Melayu jangan ckp islam dulu, melayu kemudian. Tengok mesir jelah, sesama islam pun gaduh. Tu arab islam. Kita melayu kena bersatu. Yang lena diulit bantal peluk dap pkr, biar dulu. Kita yang sedar ni bangkit. Jangan bagi depa perbodohkan kita..

      Delete
    2. Klu tak letak, mau habis sekerat msia jadi harta dia ...

      Delete
    3. yup bro setuju sangat2...klu Tun M masih PM lg tkdanya kalut mcmni..ada menteri skrg pn besarkn perut dgn telurnya..yg ada pemimpin pejuangkn islam pn senyap n kelu lidah x trkata apa2...takut hilang sokongan puak kafir..pdhal kita tgk umno pn tgh senak ni nk juga tahu reaksi mrka ni kalau nk undi dr melayu atas pagar ni..tp tgk lagu pn sama aja..esk2 klu PR menang PRU 14 pas pn sama juga jd keldai kafir lagi baik sokong aje apa yg ada skrg..dh tahu nti masuk perut buaya baik bg harimau telah sorg..

      Delete
  22. Apa yang diharapkan pihak berkuasa mengambil tindakan sewajarnya mengikut kunas undang2 ...jangan sampai ada rakyat yang hilang sabar lalu bertindak mengikut kata hati..sekiranya ini berlaku sudah tak guna lagi sebab nasi sudah menjadi bubur..so sebelum benda ni berlaku lebih baik mencegah daripada awal.

    ReplyDelete
  23. tak ikut syariat islam pun hina islam jugak... tak tutup aurat pun hina islam jugak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mangkuk bongok 1.52... kenapa ko kecik2 tak mampus ... itu hal dosa sesama islam ... yg orang tgh dok hot ni pasal orang kafir hina islam ... aku minta ko kena langgar dgn kereta lembu ....

      Delete
    2. So..? So mende lagi...kan dah ckp tadi: KO MANGKUK BONGOK 1.52...SEMOGA KO DILANGGAR DGN KERETA LEMBU SBB BONGOK MCM LEMBU!

      Delete
    3. tak tutup aurat xdikira HINA Islam tetapi dikira FASIQ. org yg hina Islam jika Islam sudah dikir aMURTAD..

      wahai LEMBU PR, jgn pakai otak bodoh ko utk buat dosa. Silap2 ko tumpang dosa hina Islam krn dlm hati ko tgk pd sudut lain.

      So, ko nk bair mampos lah Islam dihina, sbb org Islam pn ada yg xtutup aurat? sape ajar ko? sesat!! Nik Najis ajar ko ke?? ko nk jd ahli neraka ke bro?

      Delete
    4. So..? So kata ko..AnonymousJuly 17, 2013 at 2:30 PM? Sebab ko bodoh mcm BABI...aku rasa elok la camni: SEMOGA KO DILANGGAR DGN BABI SBB BONGOK MCM BABI!

      Delete
  24. Replies
    1. Tak payah serah pada polis, suruh saja Nik Aziz tarbiah, Nik Aziz bukankah pandai sangat, Murshidool Am Pas katakan.

      Malahan pimpinan PAS sendiri buat tak tahu saja pasal penghinaan ini kerana takut kepada DAP. Dalam Harakah pun tak diberitakan kerana PAS lebih rela biarkan Islam dihina kerana nak menjaga hati DAP sebab PAS adalah pecacai suruhan kepada DAP selama ini.

      Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  25. (tak ikut syariat islam pun hina islam jugak... tak tutup aurat pun hina islam jugak....)

    Ko ni memang mangkok lah. Mangkok macam ko nya tok guru dan tuan guru juga. Ini lah jenis melayu yang berkongsi tuhan dengan orang kristian. Kepala Lembu tu kepala tuhan siapa yerk ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap2 klu baling kepala babi kat rumah TGNA,Hadi Bawang n Mat Sebu mahu di buatnya sup jemput Lge kit sial kapal n nuor jubor brbuka posa skli sambil hantar sup kpla babi tu bt more kat masjid..manalh maruah pemimpin yg kata pejuangkn agama islam ini..

      Delete
  26. Ini semua angkara Najib, Hishammuddin dan Nazri Aziz yang memberi muka sangat kepada puak Cinabeng dasar kurang ajar itu hingga Islam dan bumiputera serta institusi raja-raja dihina sesuka hati oleh puak Cinabeng ini.

    Malahan sikap Gani Patail yang terlalu laju mengambil tindakan terhadap tindakbalas orang-orang Melayu yang marah dengan sikap puak Cinabeng ini makin menyebabkan puak Cinabeng makin suka hati. Lihatlah bila melibatkan orang Melayu laju macam naik Bullet Train si Gani ni ambil tindakan, tapi bila melibatkan Cinabeng, nak kaji dululah, nak itulah, nak inilah, tindakan tak diambil, buktinya si Namewee dan si Patrick Teoh yang menghina Islam dan bumiputera masih bebas hingga kini tanpa ada apa-apa tindakan dari Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz atau Gani, tapi bila orang Melayu, melompat Gani ambil tindakan, hoi Gani, kau tu Melayu ke Cinabeng, pasal apa kau suka sangat membiarkan Cinabeng menghina Islam dan bumiputera?

    Lihatlah rakyat Malaysia sekalian terutama bumiputera, penghinaan oleh Namewee terhadap Islam, bumiputera, raja-raja Melayu, lagu negara dibiarkan begitu sahaja oleh kerajaan Barisan Najib dan Gani Peguam Cinabeng. Malahan penghinaan Patrick Teoh terhadap Islam dan bumiputera juga dibiarkan kerana hingga kini tiada apa-apa tindakan.

    Boleh siapa-siapa bagitau tindakan yang dikenakan terhadap Namewee dan Patrick Teoh yang kurang ajar itu? Tak ada, malahan Nazri Aziz siap jadikan Namewee tetamu kehormat di parlimen dengan pakaian ala-hippies.

    Sedarlah ahli-ahli UMNO sekalian, dalam perhimpunan UMNO hujung tahun ini, tumbangkan Najib, tumbangkan Hishammuddin dan tumbangkan Nazri Aziz kerana mereka dalam UMNO walaupun berjawatan dalam perti, berjawatan dalam kerajaan, tetapi membiarkan bangsa kita merempat, membiarkan bangsa kita dihina sesuka hati oleh puak Cinabeng, sememangnya Najib, Hishammuddin dan Nazri Aziz adalah boneka Cinabeng untuk memperkotak katikkan orang-orang bumiputera / Islam di negara ini.

    Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  27. Najib, Hishammuddin, Nazri Aziz dan Gani Patail adalah balaci Cinabeng dan pengkhianat perjuangan orang-orang Melayu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  28. Semalam dalam Parlimen Datuk Bung Mokhtar Radin menyindir DAP dengan menyatakan bahawa mungkin kejadian penghinaan terhadap Islam dan bumiputera selama ini didalangi oleh DAP, melompat puak-puak DAP ini menyuruh Datuk Bung Mokthar tarik balik kenyataan, tapi Datuk Bung Mokhtar dengan selambanya kata dia tak tuduh pun bahawa DAP mendalangi, tapi mungkin DAP mendalangi semua itu dan dia tak tarik balik pun kenyataannya, malahan mentertawakan para ahli parlimen DAP berkenaan.

    Tapi lihatlah apa yang Najib, Hishammuddin dan Nazri Aziz buat? Mereka tak beri komen apa pun, kerana mereka adalah balaci Cinabeng yang bergayut pada UMNO untuk berkuasa.

    Oleh itu tumbangkan Najib, Hishammuddin dan Nazri Aziz dalam pemilihan UMNO hujung tahun ini untuk menyelamatkan Islam dan bumiputera dari terus dikhianati dari dalam oleh para pengkhianat bangsa tersebut.

    Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib sbg PM, dia ada orang bawah yg menjalankan portfolio masing2, nak marahkan najib rasanya satu tindakan yg tak wajar ...
      Hishamudin menteri pertahanan berkaitan dgn tentera, bukan kerja dia dlm hal ini ...
      Nazri pula menteri pelancongan, tentu dia tak mahu nak ganggu rumahtangga orang lain..
      Yg bertanggung jawab secara langsung ialah Zahid, menteri keselamatan dlm negeri, tapi apasal dia tak masuk pun dlm 'senarai hantam' anon4:31/4:33/4:37pm?

      Nampaknya tulisan dan hujah2 anon lebih bersifat politik dpd hal ataupun kes sebenar yg berlaku .. ini adalah tidak ilmiah dan lebih bersifat emosional ..

      Delete
    2. AnonymousJuly 17, 2013 at 8:09 PM
      Najib sbg PM, dia ada orang bawah yg menjalankan portfolio masing2, nak marahkan najib rasanya satu tindakan yg tak wajar ...
      Hishamudin menteri pertahanan berkaitan dgn tentera, bukan kerja dia dlm hal ini ...
      Nazri pula menteri pelancongan, tentu dia tak mahu nak ganggu rumahtangga orang lain..
      Yg bertanggung jawab secara langsung ialah Zahid, menteri keselamatan dlm negeri, tapi apasal dia tak masuk pun dlm 'senarai hantam' anon4:31/4:33/4:37pm?
      Nampaknya tulisan dan hujah2 anon lebih bersifat politik dpd hal ataupun kes sebenar yg berlaku .. ini adalah tidak ilmiah dan lebih bersifat emosional ..
      ------------------------------------------------------------------------------------------
      Sebagai pemimpin, Najib harus bertanggungjawab sepenuhnya di atas semua perlecehan puak cina lahanat berani bersikap biadap terhadap maruah agama & bangsa kita. Ini semua gara-gara beliau masih mahu mengampu & mengambil hati orang cina yang nyata sudah sikap berlebihan.

      Perkara seumpama ini belum pernah berlaku sejak zaman Tun Razak & Tun Mahathir. Inilah akibatnya apabila kepimpinan kita menerima nasihat-nasihat Angkatan Liberal seperti Omar Ong & KJ. Sikap Hisamuddin Hussein & Nazri Aziz pun sudah terserlah memuakan puak cina tanpa menyokong tindakan undang-undang terhadap kebiadapan cina-cina lahanat. Tidak usahlah nak bercakap tentang ilmiah kerana kenyataan kamu itu sendiri juga berbau politik bagai mahu menutup bangkai gajah, tapi tetap berbau..

      Delete
    3. Habis, Zahid makan gaji buta?

      Delete
    4. AnonymousJuly 18, 2013 at 12:10 AM

      Jap lagi mampos kau! Partner kongkang dia dah bangun, ada tgh berperang kat bawah. Siaplah kau ....

      Delete
    5. Mana adanya, kongkang lalok tu pun dah lari dah .. tak tahan kena paku kat bawah tu, tinggal dia sorang terkial-kial kena juga dgn dua tiga orang geng menteri belia ..

      Delete
    6. Mau tak larinya, pak tua tu dah naik minyak betul ... siap ajak orang bertikam kat luar .. minah lalok ni nak tunggu lagi, kecut perut juga dia dgn gelagat partner dia tu ...

      Delete
    7. Korang rentikan lah menyakat dia ... tak baik bulan2 posa ni buat main dgn orang tua2 .. dah tahu dia tu kepala hangin, buat apa korang layan dia ...

      Delete
  29. Woi melayu mangkok hayun. Korang ni tak reti nak ucap terima kasih dekat Polis Shah Alam kah. Susah polis2 tu bergelut menyabung nyawa nak tangkap 4 budak melayu yang pukul anak cina Ng Mun Tat, korang pulak duk kondem polis duk ugut nak demo depan balai polis Shah Alam. Steady la ...

    Kurang ajar punya melayu. Patutnya korang puji lah polis2 tu yang telah bertindak proaktif (buat tangkapan walau pun tiada laporan daripada Ng Munn Tat). Mana korang nak cari polis macam tu dalam dunia ni. Lagi pula polis tu semua melayu belaka. Memang korang melayu bangsa pariah yang hanya reti arak kepala tuhan ke hulur ke hilir saja. Aku juga sokong polis heret mahkamah melayu yang hina kepala tuhan. Well Done Job You Malay Police. Awak polis melayu jangan kasi muka sama orang melayu, kasi ajar cukup2 itu melayu. We Behind Police For Action Again Rascal Malay.

    Cow God

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 17, 2013 at 4:40 PM, kau ni bebal tahap 10 ke Red Bean Army? Suruh polis tangkap aku pula sebab aku maki hamun Cinbeng seperti di bawah ini:

      Cinabeng Lancau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Lahanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Cibai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Tui nia ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Makahai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kepada bangsat yang menghina melayu ini, kau pergi kepada mak dan bapak kau, kata kau kepada mak bapak kau, Cinabeng Cibai, Red Bean Army Lahanat, kau sekeluarga makahai cibai lancau!!!!!!!!!!!!!

      Aku bebas berkata sesuka hati kerana atas alasan kebebasan bersuara, puas hati kau sekarang ni?

      Makahai Cinabeng, Cinabeng Lancau Tiu Nia Ma Cibai Lahanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Aku sokong jika semua Cinabeng ditangkap dan disumbat dalam lubang jamban kerana itulah tahap Cinabeng, dasar tak berakhlak, lihatlah bangsa Cinabeng macam Alvin Porno dan Vivian Lucah yang buat seks tanpa nikah kemudian rakam dan siar dalam internet, dasar Cinabeng Cibai, akhlak Cinabeng akhlak Cibai Lancau sajalah.

      Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. AnonymousJuly 17, 2013 at 4:40 PM, dasar kepala butoh tak sunat, dasar berak tak basuh, mana tau apa, bodoh, Cinabeng Bodoh, puak DAP bodoh, dasar bangsa Cibai Lancau, buat seks kemudian rakam, lepas tu tayang dalam internet, dasar bangsa akhlak Cibai Lancau Makahai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      AnonymousJuly 17, 2013 at 4:40 PM, kau pergi depan mak bapak kau, lepas tu kau kata kepal butoh cibai mama papa, dasar Cinabeng butoh lancau cibai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Kepada AnonymousJuly 17, 2013 at 4:40 PM - Cibai...lancau...babi tonyok...pukimak...fahai...pundek...

      Kepada anak cina Ng Mun Tat - Ko pergi MEMANTAT...nama ko pun dah Mun TAT=Man TAT= MANTAT aka MEMANTAT...cibai la luu!!!

      Delete
  30. APAKAH SEBENARNYA MATLAMAT PEMIMPIN MELAYU YANG KITA PILIH?..MANA JATI DIRI MELAYU MEREKA?..ADAKAH TUGAS MEREKA MEMBERI RUANG PADA KAUM LAIN TERUS MAJU DAN MENGEMBANGKAN AGAMA ANUTAN MEREKA?..KALAU 40 TAHUN DULU MELAYU MERASAKAN DIRI MEREKA SEBAGAI TUAN DITANAH MELAYU DAN MELAYAN BANGSA LAIN DENGAN BAIK, WALAUPUN BANGSA LAIN KETIKA ITU MERASAKAN MEREKA SEBAGAI 2ND CLASS CITIZEN, MEREKA MASIH BOLEH MENGUASAI EKONOMI TANAH MELAYU. BAYANGKAN HARI INI, DIMANA BANGSA LAIN TELAH MERASAKAN MEREKA ADALAH TUAN DITANAH MELAYU INI DAN KITA BANGSA MELAYU ADALAH SEPERTI ANJING DILUAR RUMAH YANG HANYA BOLEH MENYALAK DAN AKAN DIAM APABILA DIBALING DENGAN TULANG LEBIHAN MAKANAN MEREKA..ADAKAH INI YANG DIPERJUANGKAN OLEH PEMIMPIN MELAYU..DIMANA HARGA DIRI KITA SEBAGAI BANGSA MELAYU YANG MEWARISI TANAH MELAYU?..DIMANA JANJI PADA NENEK MOYANG KITA UNTUK MEMERTABATKAN ISLAM DIBUMI BERTUAH INI?..BANGUNLAH WAHAI PEMIMPIN MELAYU..BANGUNLAH WAHAI BANGSA MELAYU..TARIKLAH NAFAS MELAYU DIBUMI BERDAULAT INI..SEDARLAH BANGSAKU MELAYU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana adanya pimpinan pengkhianat macam Najib balaci Cinabeng inilah. Pimpinan Melayu dari zaman Datuk Onn Jaafar hinggalah Tun Dr. Mahathir banyak membangunkan orang-orang Melayu dan memartabatkan Islam. Tetapi selepas dikuasai oleh Pak Lah, walaupun bukan balaci Cinabeng, tapi tak tau mentadbir hingga negara punah ranah, kemudian Najib berkuasa, mula-mula tunjukkan kesetiaan kepada Melayu, tapi kemudiannya menjadi balaci Cinabeng hingga orang-orang bumiputera makin merempat di negara sendiri.

      Ditambah pula dengan pecacai DAP seperti PAS dan Melayu PKR,. kemudian ada pula kumpulan Cibai iaitu Red Bean Communist, maka kedudukan orang bumiputera dan Islam makin terancam.

      Lihatlah Zahid Hamidi telah ditekan dengak kejam dan dipaksa oleh Najib supaya jangan begitu tegas dengan akta hasutan kerana Najib nak mansuhkan akta hasutan dan gantikan dengan akta keharmonian Najib dan Cinabeng untuk terus memporak perandakan negara ini. Sekarang Zahid Hamidi sudah tidak begitu lantang lagi kerana menerima tekanan zalim dari Najib balaci Cinabeng ini. Saya sokong Zahid kerana dia terpaksa berdiam diri seketika kerana ingin membuat come-back dalam pemilihan UMNO untuk memusnahkan rejim Najib Cinabeng ini supaya keamanan negara kita dapat dipertahankan.

      Langkah pertama adalah tumbangkan Najib dan naikkan pimpinan UMNO yang lain sebagai Perdana Menteri, kemudian ambil tindakan tegas kepada para pengkhianat dan golongan kurang ajar, buang negara semua mereka ini, barulah mereka aman damai seperti di era Tun Dr. Mahathir dan sebelumnya.

      Cinabeng Lancau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Lahanat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Cibai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Tui nia ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Cinabeng Makahai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kerajaan Barisan Najib: Cinabeng Hina Islam Diutamakan, Maruah Islam dan Bumiputera Dibiar Merempat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Tau tak?,w/pun cina latnat dberikan taraf warganegara melalui jossoli selepas merdeka,depa tetap juga bangsa pendatang (yg tersirat).Jgn perasan nak dpt keistimewaan sprt Melayu tuan tanah Melayu...(den tak iktiraf nama "Malsysia".

      Delete
    3. Anon7:20pm silap sikit: MALAYSIA yg betulnya ..
      SIA itu bermaksud jenis. MALAYSIA sepatutnya bermaksud jenis Melayu ..
      Kalu Indonesia, jenis Indon, kalu Tunisia, jenis Tunis ...
      Kalu Bohsia, jenis boh ... boleh boh bila masa pun ..

      Delete
  31. Cina perlekeh/hina melayu/Islam-->Kerajaan tak tegas/tak ambil tindakan-->Orang melayu Islam kecewa dan marah-->Cina terus menerus perlekeh/hina melayu/Islam-->Kerajaan terus juga tak tegas/tak ambil tindakan-->Orang melayu Islam semakin kecewa dan marah-->TIBALAH MASANYA MELAYU JUGA TOLAK UMNO.

    NOTE: Cina dah mmg tak sokong BN, bila melayu pon dah kecewa dgn UMNO...next PRU bye bye UMNO!!!

    ReplyDelete
  32. najib pm paling lemah, bakal melingkupkan orang melayu. harapkan PR, parti PAS juga ikut telunjuk kafir dgn bertahlul siyasinya yg bahalul bekerjasama dgn kafir yg terbukti ada sejarah khianat pd melayu islam. PKR lagi hampes parti org2 dr UMNO yg kecewa

    ReplyDelete
  33. Kalau hidup jadi pengampu cina bukan cina aje maki korang melayu dan islam pun maki korang jugak.

    ReplyDelete
  34. Rumusan kepada kes anak cina ini adalah:
    1.kita JANGAN bertindak ikut kata hati atau pandai pandai sendiri.
    2.JANGAN ikut idea dari bloger yang kebanyakanya benak
    kerana yang akan kelokap anda bukan bloger.

    Bersambung

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 17, 2013 at 7:06 PM
      Rumusan kepada kes anak cina ini adalah:
      1.kita JANGAN bertindak ikut kata hati atau pandai pandai sendiri.
      2.JANGAN ikut idea dari bloger yang kebanyakanya benak
      kerana yang akan kelokap anda bukan bloger.

      Btol...btol..meh aku sambung..:

      3. Kepala mak bapak ko kena berak jgn marah2 sbb nanti diri sendiri yg susah...kasi basuh je dgn air dan lepas tu maafkan si pemberak
      4. Jgn ckp apa2 pasal kepala MAK BAPAK KO YG KENA BERAK TU sbb nanti nampak bodoh pulak...telor ada dua bijik kt bawah tapi pengecut mcm pondan tua...yeaa...blogger2 sume bodoh2 belaka sbb mende2 camni pon nak pegi belasah org...AUWWWWWW....i jantan youuu....

      Sori la pakai contoh MAK BAPAK KO sbb nak ko rasa sikit mcm mana rasa TERHINA NIE...kalau tak terasa jugak mmg sia2 la MAK BAPAK KO LAHIRKAN KO SEBAGAI ISLAM....

      Delete
    2. Ko jangan bangga sangat dengan tindakan pendek akal 8 orang tu... ko pergi blog aakj.... tengok kepala mak bapak sapa yang kena berak.

      Delete
    3. .../sambungan lagi:

      5. JANGAN halang kebebasan bersuara sesiapa shj nak kutuk atau hina sesiapa, sbb itu hak dia..
      6. JANGAN nak ganggu kerja polis atau menteri sbb mereka ada kuasa nak buat apa pun ...
      7. JANGAN nak susah2 bela Islam sbb itu bukan kerja kita, itu kerja ulamak atau menteri ...
      8. JANGAN jadi pondan bapok mcm saya ... AAUWWW!!!, TAK KUASE YOU ...

      Delete
    4. Anon10:15pm dah termakan kelentong budak lancau tu dlm kenyataan merapu dan menipu nya kat polis ...

      Delete
    5. AnonymousJuly 17, 2013 at 10:15 PM
      Ko jangan bangga sangat dengan tindakan pendek akal 8 orang tu... ko pergi blog aakj.... tengok kepala mak bapak sapa yang kena berak.

      Jgn la marah...perkara kecik jer kepala mak bapak kena berak nie...PERKARA POKOK AGAMA ISLAM DIPERSENDA DAN DIHINA...LAGI BERGANDA2 BESAR DRP KEPALA MAK BAPAK KITA...so tak payah lah aku susah2 nak pergi blog aakj ke...sapa ke...cuma nak tekankan di sini...sapa2 yg memuatnaikkan kata2 hina nista ke atas MAK BAPAK PAK MENTERI2 NIE...nescaya tak payah ada akta pon org tu akan disumbat dlm penjara...so...agak menghairankan bila PAS+PKR+UMNO semacam tak terasa langsung dgn cinabeng2 nie menghina AGAMA KITA DLM BULAN RAMADAN lak tu...cuma segelintir shj yg aku nampak beriya2 mempertahankan kesucian AGAMA KITA tanpa KOMPROMI. APA2 PON KASI SOUND LA DULU...AT LEAST ATAS KAPASITI PERIBADI...hati aku terubat jugak serba sikit melihat geng2 ALPHARD tu sekurang2nya mencalitkan motif diorang kt badan najis cina apek tu...at least kt blog sini pon beratus2 comment org2 kita dah posting TANDA PEKA...cuma kecewa ada jugak yg konon mcm BERILMU BERAKHLAK MCM LER KAMU TU DUDUK DLM NEGARA KAFIR...ini negara diperintah oleh ORG ISLAM...PM DIA ISLAM...BERSULTANKAN ISLAM....mustahil kita boleh dipijak2 mcm nie sekiranya MUSUH2 KITA TAK CALCULATE RISIKO yg bakal ditanggung KECUALI kiranya mereka benar2 pasti ADA MELAYU2 TONGGONG YG PERASAN TERLEBIH ISLAM...TERLEBIH TOLAK ANSUR...SYOK SENDIRI...DAN SEBAGAINYA akan bertindak secara TEGAS TANPA KOMPROMI DAN BACUL...akhir kata biarlah aku sambung....

      ../sambungan

      9. JANGAN CIUM KERIS SAYA...nanti saya cucuk baru tau...AUWWWWWWWWW!!!
      10. JANGAN NAK MARAH SAHABAT KAFIR 1MALAYSIA KITA....kita kan pemaaf...alaaa...diorang baru nak kenal ISLAM...

      ..bersambung..

      Delete
  35. Jangan gaduh-gaduh dan melaku kerja bodoh yang berdosa pada bulan suci dan mulia ini. Orang yang hina agama Islam akan hukuman masuk Neraka. Percayalah kuasa Allah. Anda sentiasa dilindunginya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu hukuman akhirat ..
      Mungkin budak2 pas yg bantai anak cina tu terlalu geram dan nak bagi dia rasa hukuman kat dunia dulu ..
      Aku sanjung keberanian budak2 tu demi menegakkan agama islam. Kalau pun terima apa2 hukuman di dunia, di akhirat nanti balasan nya ialah pengampunan dan syurga ....

      Delete
    2. Islam adalah agama aman. Janganlah mengotori....

      Delete
    3. klu mcm tu org merompak.. org yg rogol mak kau anon 7.16 ko jgn amik tindakanlah ye jgn report polis.. dn kau jg jgn makan dn minum sbb xpyh buat apa2.. redho je.. KEPALA HOTAK kau pakai ijtihad mcm.. inilah tanda JAHIL dan ROSAK AQIDAH!! buat apa Islam dtg sbg pembetul manusia jika tk pakai undang2 hukuman dunia??

      BODOH!!

      Delete
  36. hampa nak tau undang2 malaysia tertentu hanya utk bangsa melayu n berugama islam sahaja,,,pada bangsa lain yg lain2 ugama adalah berkecuali kerana mereka anak emas kpd kerajaan...jentik pun x bole pasai di bela oleh pemimpin2 bangsa melayu n berugama islam,,,takut x akan di undi pada pilihan raya nanti

    ReplyDelete
  37. Secara keseluruhannya, isu di sini adalah berkisar ttg agama Islam dan soal keharmonian dan keselamatan … Ianya bermula dgn penghinaan terhadap Islam dan diikuti dgn tindakbalas secara spiritual dan juga fizikal oleh orang2 Islam ..

    Sepatutnya pihak atasan yg bertanggungjawab penuh dlm menangani isu ini ialah menteri yg berkaitan dgn agama Islam, Jamil Khir dan menteri keselamatan dlm negeri, Zahid Hamidi … tapi apa yg kita lihat ialah, kedua-dua nya bersikap lepas tangan … dan yg menyedihkan ialah puak2 yg cuba nak masuk campur dlm hal ini melepaskan mereka begitu shj..

    Sebaliknya mereka beralih menuding jari ke pihak lain spt PM, Menteri Pelancongan, Menteri Pertahanan dan Menteri Belia … apa motif sebenar mereka ini, kita pun tidak tahu … Pada pendapat saya mereka2 ini adalah bersifat emosional dan suka menerjah mengikut rentak yg ada tanpa mengkaji secara ilmiah atau bersifat rasional berkaitan dgn tindakan mereka … Kalau mcm inilah cara pemikiran dan tindakan orang2 Melayu, alamatnya rosaklah Negara …

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkinkah ia ada berkaitan dgn dakyah halus yg dibawa oleh orang Spore dgn tujuan untuk porak perandakan dan rosakkan keharmonian pentadbiran kerajaan Msia?

      Delete
    2. mentekedaerah gaji buta,,,ada peruntukan undang2 dah ada pun tak reti nak guna ka,,,ada kuasa tak mau guna sebaik mungkin...aku sungguh kecewa perangai pemimpin2 melayu berugama islam yg tak guna kuasa yg allah bagi amanah kpd mereka...

      Delete
    3. Gua nampak mcm ada juga terselit unsur2 lawak di sini bila nak diheret masuk Omar Ong, Kalimullah, Pak Lah, Musa Hitam, Tun M, Nik Aziz dll dlm usaha nak menangani kemelut ini ... bukan nak menjernihkan, megeruhkan lagi keadaan ada lah ...

      Delete
    4. Ko tunggu tengok nanti .. jambatan bengkok, wilayah iskandar, isu air, TPPA, DEB dan banyak lagi akan masuk ...

      Delete
    5. yea..yea...kote bengkok...altantuya...koridor...MANGKUK LA KO NIE...isu pokok ialah PENGHINAAN...KERAJAAN PULAK DOK MCM TAK SERIUS MENANGANI ISU SENSITIF YG MENJADI BENIH2 13 MAY nih...ko nak nengok ker MELAYU LAWAN CINA SMPAI KENA SEMBELIH? SYOK2 JE AJIB GOR KASI MUKA SMPAI CINA2 NIE NAIK KEPALA. Skrg nie la kena guna abis2 kuasa yg ada sbb nak tibai cina ikut undang2 kena TEGAS...PELAKSANA KENA TEGAS...JGN SBB NAK POPULAR SYOK SENDIRI PAK MENTERI2 PEJAM MATA JER...Ajib Gor kena SOUND LA SIKIT sebagai PM BERAGAMA ISLAM DAN BERBANGSA MELAYU...sbb tu aku tak heran ramai yg mula melencong smpai ke DEB....jambatan bengkok...kote bengkok...sume2 tu berpunca drp KELEMAHAN PENTADBIR DAN KEPIMPINAN AAAHH JIB GORRR YG DOK TAKUT HILANG POPULARITI!

      Delete
    6. AnonymousJuly 17, 2013, 8:42 PM
      Mungkinkah ia ada berkaitan dgn dakyah halus yg dibawa oleh orang Spore dgn tujuan untuk porak perandakan dan rosakkan keharmonian pentadbiran kerajaan Msia?

      AnonymousJuly 17, 2013, 8:56 PM
      Gua nampak mcm ada juga terselit unsur2 lawak di sini bila nak diheret masuk Omar Ong, Kalimullah, Pak Lah, Musa Hitam, Tun M, Nik Aziz dll dlm usaha nak menangani kemelut ini ... bukan nak menjernihkan, megeruhkan lagi keadaan ada lah ...

      AnonymousJuly 17, 2013, 8:59 PM
      Ko tunggu tengok nanti .. jambatan bengkok, wilayah iskandar, isu air, TPPA, DEB dan banyak lagi akan masuk ...
      -------------------------------------------------------------------------------------------------
      1.Sejak perististiwa 13 Mei 1969, belum pernah bangsa cina lahanat bersikap kurang ajar. Hanya setelah Pak Lah Bodohwee & Ah Jib Gor mengambil alih pemerintahan, sisepet-sepet ini berani menghina & menghinjak-hinjak maruah bangsa & agama. Saya cakap terang-terangan dgn menggunakan nama sebenar lagi. Kita tak ada masa nak main dakyah halus & sembunyi-sembunyi seperti anda semua yang pengecut.

      2. Tanah & harta kekayaan negara tergadai & terjual... DEB dimansuhkan supaya hak istimewa Melayu terhapus boleh juga AnynoMOUSE bangsa ini anggap perkara lawa & lucu. Inilah dia Melayu tak sedar dirI.....Melayu Baru Liberal.

      3. Sehingga kini isu tambak Johor memang orang Johor sangat kesalkan kerana ulah Keluarga Pak Lah, menantunya dan Musa Hitam. Laut bertambah kotor & JB tidak lagi kelihatan tempat kediaman Melayu.

      Anak-anak haramjadah AnonyMOUSE ketiga ekor ini, jika berani, berhadapanlah dgn saya tanpa samaran. Jika tidak...kamu memang anak luar nikah yang menyusahkan orang Melayu berugama Islam. Dah banyak kali kamu tertangkap basah dan masih juga dgn ulah busuk kamu. Saya serahkan kpd pembaca menyaksikan semua ini.

      Delete
    7. Cina yg kurang ajar tu dua tiga ekor shj dpd berjuta-juta, boleh kira sbg 'isolated case' ... Dulu masa zaman tun m pun ada cina kurang ajar, mcm lee kim sai, yg cakap melayu bukan bumiputera, tak boleh buat apa pun. Sama juga dgn karpal singh, sampai kena penampar dgn satu pak kiyai ..
      Kalu dah tak ada peruntukan undang2, jgn cakap lah siapa pun kat atas, sama sj ...

      Delete
    8. Ko jgn tak tahu, dia tu ttg jwb mesti jwb, tak mahu kalah, tapi jawapan melencong & melalut ke lain, ke laut .., lebih kuah dari isi ...

      Delete
    9. AnonymousJuly 17, 2013 at 11:50 PM
      Cina yg kurang ajar tu dua tiga ekor shj dpd berjuta-juta, boleh kira sbg 'isolated case' ... Dulu masa zaman tun m pun ada cina kurang ajar, mcm lee kim sai, yg cakap melayu bukan bumiputera, tak boleh buat apa pun. Sama juga dgn karpal singh, sampai kena penampar dgn satu pak kiyai ..
      Kalu dah tak ada peruntukan undang2, jgn cakap lah siapa pun kat atas, sama sj ...
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      AnonyMOUSE di atas masih degil nak menegakkan benang basah. Ini adalah isu negara. Setelah Tun Mahathir buat kenyataan tentang perkara ini, barulah Ah Jib Gor buat kenyataan dalam berita 8.00 mlm tv 3 hari ini. Saya yakin jika kerajaan tidak ambil tindakan yg adil & saksama, rakyat jelata akan mengambil tindakan di luar undang-undang terhadap bangsa sepet ini.

      Saya kira AnonyMOUSE ini tidak fasih istilah "ISOLATED". Isu anak-anak jalang sepet sudah banyak kali mempersendakan maruah bangsa & agama, mana mungkin ianya isu kes terpencil (isolated). Saya sendiri pernah mengalami mendengar perbualan orang cina, kerajaan sedia ada tidak ada kuasa dan undang-undang untuk mencekup perlakuan biadap mereka.

      Delete
    10. AnonymousJuly 18, 2013 at 12:21 AM
      Ko jgn tak tahu, dia tu ttg jwb mesti jwb, tak mahu kalah, tapi jawapan melencong & melalut ke lain, ke laut .., lebih kuah dari isi ..
      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      Dah lama saya menunggu kamu berhujah direct dgn saya.... kenapa melarikan diri....takut..? Masih sembunyi bawah kain AnonyMOUSE? Dasar anak bangsat ..PENGECUT..!

      Delete
    11. Bagai bertali arus saya cabar dia berdepan tapi tetap si AnonyMOUSE Tikus Menikus. Memang jenis anak gampang serta bangsat lagi pengecut....!

      Delete
  38. Berita terbaru budak lancau tu dah kelentong polis, katanya pemuda2 tu bagi dia hidu gam sampai tak sedarkan diri ... tak sedar, tapi pandai pula buat cerita kata pemuda2 tu telefon abang ipar dia, minta tebusan RM5000 .. harapnya pihak berkuasa tidak tertipu dgn kelentong budak lancau tu .. yg silapnya pemuda2 tu tak kerat telinga dia bagi anjing makan ...

    ReplyDelete
  39. Kalau aku ada masa budak tu kena belasah, memang aku kelar leher budak tu....

    ReplyDelete
  40. Aku rasa pasangan anjing dua ekor tu mmg banyak duit hasil dari video2 porno yg mereka buat dan juga hasil dari upah/tajaan yg mereka dapat dgn mengeluarkan posting menghina Islam. Mereka ini sentiasa ditaja oleh pihak2 yg anti Islam. Kemungkinannya mereka sendiri atau pun penaja2 mereka sudah buat "settle" dgn pihak atasan. Video minta maaf tu pun ada orang taja, selepas buat "settle" juga ... Dgn duit, semua boleh selesai .. Korang semua, kalau tak banyak duit, tak payahlah nak jadi anjing, melalak menyalak bukit ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak peduli, aku nak jadi anjing ... wouk wouk woukk woooo .... grrr grrr warrrr wouk .. mana najib, aku nak gigit telur dia ... wouk wouk woukk woooo .... grrr grrr warrrr wouk .. woouuuuuu ...

      Delete
    2. Anon12:02am!
      Sah ko ni tak ada duit, jenis pokai bankrap .. melayu kurap ..

      Delete
    3. Sedap jer ko panggil org melayu kurap pokai takdak duit yea Anonymous July 17, 2013 at 11:34 PM...kurap2 dia pon dia sanggup gigit telur najib sbb tak peka dgn isu2 semasa pasal Islam nie...drp mcm ko tu lagi la...cuma mampu meng oink2 kt cina kurap....tunggu masa je nak kena sembelih dgn cinabeng...mmg kote kurap la ko nie...

      Delete
  41. Anonymous July 17, 2013 at 11:34 PM

    Aku rasa pasangan anjing dua ekor tu mmg banyak duit hasil dari video2 porno yg mereka buat dan juga hasil dari upah/tajaan yg mereka dapat dgn mengeluarkan posting menghina Islam. Mereka ini sentiasa ditaja oleh pihak2 yg anti Islam. Kemungkinannya mereka sendiri atau pun penaja2 mereka sudah buat "settle" dgn pihak atasan. Video minta maaf tu pun ada orang taja, selepas buat "settle" juga ... Dgn duit, semua boleh selesai .. Korang semua, kalau tak banyak duit, tak payahlah nak jadi anjing, melalak menyalak bukit ...

    ---------------------------------------

    Kalau gini lah cara cakap....tak payah ler engkau jadi orang!

    ReplyDelete
  42. SEMBANG PEMIMPIN MELAYU:
    -SEBELUM PRU13.."ORANG MELAYU ADALAH AKAR TUNJANG DAN NADI PENGERAK NEGARA MALAYSIA"
    -SELEPAS PRU13.."ORANG MELAYU MASIH BERFIKIR CARA LAMA DAN TIDAK BERPIKIRAN LIBERAL..TIDAK FAHAM DEMOKRASI BERBILANG KAUM"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sblm PRU13: "Orang cina dgn orang melayu mcm abang dgn adik, gua abang lu .."
      Slps PRU13: "Apa lagi cina mau ... cilakak lu kencing gua .."

      Delete
    2. Sblm PRU13:
      "Kjaan berjaya meningkatkan taraf ekonomi .. kedudukan kewangan yg kukuh .. akan beri br1m .."
      Slps PRU13:
      "Kjaan mengambil langkah berjimat cermat .. perbelanjaan berhemah .. tahun ini kjaan tak bayar bonus.."

      Delete
  43. Tadi Perkasa ada buat perjumpaan dengan Tun M..aku harap Perkasa buat perhimpunan kat depan IPD Shah Alam desak tuntut pembebasan anak Melayu yang ditahan tu..

    Kalau ada insyaAllah ak turun gak!

    Kat berita najib komen pasal alvivi bangsat ni..dah dekat seminggu panas isu baru nak bersuara..

    itupun setakat baca kenyataan rasmi..bukan dari mulut die sendiri..bukan pandangan die sendiri sebagai orang Melayu beragama Islam.

    Woii Najib!!agama hang sendiri kena hina!!takkan hang tak tau nak cakap ape sampai kena baca kenyataan rasmi!!itupun terketar-ketar baca..

    Tak guna PM spesies bacul cmni..habis agama bangsa ke pijak!gulingkan mangkuk ni masa PAU nanti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagai bertali arus saya cabar dia berdepan tapi tetap si AnonyMOUSE Tikus Menikus. Memang jenis anak gampang serta bangsat lagi pengecut....!

      Delete
    2. Salam Tuan Othaman,

      Rasenye tuan salah orang ni.

      Delete
  44. Sunyi juga tgh2 mlm begini, mana minah lalok, tak join? Merajuk ke ..???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kongkang tu mana ada reti nak merajuk, bukan ada perasan ...
      Membuta mampuslah kerja dia, apa lagi ... makan, maki, membuta ..makan, maki, membuta ..makan, maki, membuta ..makan, maki, membuta ..makan, maki, membuta ..makan, maki, membuta ..makan, maki, membuta .......
      meroyan ... mampos ...

      Delete
    2. Ngko ingat aku ni macam machai kurap BN sikit2 nak merajuk kalau orang tak favour dekat dia atau tak dapat fulus.Selagi jantung ini berdegup akan ku tetap terus membela.Cewaahh..!!

      Lagipun dah banyak pejuang yg berani telah muncul. Bagi la aku rilek pulokkk...!!Warghhh...Kah...Kah...!!!

      Delete
    3. Ye lah, kalu payment sangkut, siapa pun marah ... bersengkang mata siang mlm, tiba2 tak masyuuk ...

      Delete
    4. Salam Perjuangan sdra ReentryCapsules....
      AnonyMOUSE ini akan saya kerjakan habis-habisan hari ini. Dia takkan dapat lari ke mana pun dia bersembunyi. Bukan setakat alam cyber... jika nak berdepan dgn saya di alam kenyataan pun saya sedia berjumpa. Ini saya cabar dia kalau dia benar-benar jantan.

      Salam Hormat dan selamat berjuang.

      Delete
    5. Salam Hormat Tuan Othaman

      Ini Anon banyak takut sama tuan. Tidur malam pun mimpi mimpi sama itu komen tuan.

      Salam Hormat

      Delete
    6. Tuan line mana? Siapa bg long? Siapa to ayah, ... ayahnda?

      Delete
    7. Itu jamban berak time pun dia ada kasi ingat ingat sama tuan punya komen.Saya ingat sikit jam lagi musti dia tak bley berak punya sebab itu berak sangat takut mau baca itu parpukari juga kalu dalam. Wargghhhh...!!!!!Kahh...!Kah....!!!

      Delete
    8. Bagai bertali arus saya cabar dia berdepan tapi tetap si AnonyMOUSE Tikus Menikus. Memang jenis anak gampang serta bangsat lagi pengecut....!

      Delete
    9. Sekarang dia dah senyap menikus balik la tu.Tak pun tengah melantak beras kampit macam Jin Iprit lapar 10 tahun tak makan.

      Delete
    10. Jahanam! Internet lembab! Kalu tidak, mau mampos aku kerjakan si telor & si kongkang ni ... mau jadi teruk lagi dari anak cina lancau tu ...

      Delete
    11. Kelihatan AnynoMOUSE ini gelabah tak tentu hala macam anak polong sesat tak bertuan. Bang longkang lah... ayah pin lah... Memang tiada maaf bagi mu. Once bitten twice shy..! Saya akan jejak dia di manapun dia berada... kalau mak bapak dia tahu tahu ajar...biar orang tua ini akan ajar dia secukupnya. Ini janji dan azam ku.

      Delete
    12. Kau tak bayar bil itu pasal internet speed dah slow down.Ker kau sibuk download LGBT movie sampai jadi heavy.Cuba kau off balik modem tu lepas tu hempas kat dinding sekuat hati.Lepas tu on balik sambil baca blog Parpukaripap mesti laju punya internet kau lepas tu.Aku dah try..laju giler macam paluan pemain gendang cina profesional.Wargghhh..Kahh..Kah...!!!!

      Delete
    13. AnonymousJuly 18, 2013 at 1:25 AM
      Tuan line mana? Siapa bg long? Siapa to ayah, ... ayahnda?
      __________________________________________________________

      Dia line 4M! Bg long dia M2 ada kat Kedah, ayanhda dia M1 ... tidak berapa aktif dah ...muncul sekali sekala ... tua nyanyok sikit ...

      Delete
    14. AnonymousJuly 18, 2013 at 1:55 AM
      Jahanam! Internet lembab! Kalu tidak, mau mampos aku kerjakan si telor & si kongkang ni ... mau jadi teruk lagi dari anak cina lancau tu ...
      --------------------------------------------------------------------------------------
      Don't make silly excuses..you idiot..! Let's face to face and with much pleasure I'm now awaiting. Punk like you need to be taught some lesson.

      Delete
    15. Tadaotakman Ahmad, kenapa tidak awak join geng Ibrahim Katak? Dia pun suka menyalak tak tentu arah. You don't talk shit. Kau nak jejak anon? Jangan lupa pakai bomoh. You stupid man.

      Delete
    16. AnonymousJuly 18, 2013 at 2:09 AM
      Tadaotakman Ahmad, kenapa tidak awak join geng Ibrahim Katak? Dia pun suka menyalak tak tentu arah. You don't talk shit. Kau nak jejak anon? Jangan lupa pakai bomoh. You stupid man.
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------
      Dari gaya bahasa AnonyMOUSE ini semua pembaca blog boleh nilaikan binatang jenis apakah Melayu Liberal ini? I don't need any bomoh as I've got my own network to detect you, punky. Remember... you've got the wrong old man to deal with. I'm a professionally qualified and English educated old Timer.

      Delete
    17. AnonMOUSE,

      Aku harap kau mampos malam ni kena belasah dengan Old Timer Tuan Othaman.Kau jangan sembang pasal kambing atau ayam pulak.Malu bintang kejora nanti.Wakakakakaka....!!!!!

      Delete
    18. Mr Ahmad, Is that all you do, sit at this blog all day. Get a life, old man? Geriatrics can also live a full life you know.....don't be a sad case. You bitter old man.

      Delete
    19. AnonymousJuly 18, 2013 at 2:31 AM
      Mr Ahmad, Is that all you do, sit at this blog all day. Get a life, old man? Geriatrics can also live a full life you know.....don't be a sad case. You bitter old man.
      --------------------------------------------------------------------------------------------------
      Oh yess......I've got all the time to deal with green punk like you. Life is already bestowed to me by the Almighty and I'm quite contented with that. As I said, I will catch hold of you till kingdom come, as you've been so rude and giving no respect to the elderly. Somebody has to teach you some manners. And that person should be me. I swear to Allah... I will never let you go.

      Delete
    20. Good luck in hunting me. Make you take your medication before you go to bed and take the right dossage this time.

      Another thing, get some good sleep, your are bordering paranoia.

      Delete
  45. Baru2 ni menteri belia sudah buat komen pedas berkaitan dua ekor anjing yg hina Islam tu. Nampak dia dah makin tegas dan tidak mahu bagi muka lagi dgn puak cinabeng. Tahniah kita ucapkan.

    Terkini, dlm kempen PRK Kuala Besut, dia memberi nasihat supaya BN@UMNO tidak mengambil mudah meskipun BN menang agak selesa di situ PRU13 yg lepas. Dia juga menasihatkan BN supaya berkempen dgn cara berhemah dan jgn ikut rentak pembangkang.

    Mcm ni lah kita nak tengok gaya seorang menteri, walaupun muda, bersikap matang dan tenang dlm menangani sebarang isu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb tu PM pun sayang dgn dia .. Malangnya ada beberapa pihak yg dengkikan dia dan membuat mcm tohmahan terhadap dia. Aku pun heran apa motif sebenar mereka. lagi pun mereka tu bukan orang2 politik, tapi cuba nak tunjuk pandai lebih nak jadi ahli politaik, nak kucar kacirkan UMNO dan BN. Ada sesiapa boleh agak agenda puak2 khianat tu?

      Delete
    2. Rasa nak Ceret-Beret aku.Lepas orang Melayu dah melalak-lalak,terpekik-pekik mintak ambil tindakan baru dia sibuk nak join sekaki.Suruh dia pergi Berak Selet pakai tisu tandas kat IKEA Damansara Perdana lah.Mampos nak cari air paip takder.

      Kita orang Melayu memang dah hangin satu badan masa kes Namawee Butoh Kontol tu dari dulu.Masa tu KP UMNO buat apa.Ntah-ntah dia yang buat arrangetment untuk BaBiWee ni jumpa Nazri Wallaweh.Itu pasal Alvivi Vavi Babi ni berani buat macam ni sebab kes BaBiWee dulu rilek jer takder apa-apa tindakan.

      Ok lah aku pun nak tido dah ni.Kejap lagi nak bangun sahur lagi.Sekian sahaja untuk kali ini.

      Trima KaseeYY...!!!!

      Delete
    3. Anon2:15am!
      Susah juga nak cari motif atau agenda mereka, tapi pada agakan saya, mereka2 ini dibayar ... ada pihak dlm UMNO sendiri yg menaja, mungkin atas sbb persaingan (rivalry).

      Delete
    4. Hah dah nampak dah! Benda ni tak perlu susah nak jejak atau cari, ianya akan timbul sendiri ... saya dah mula nampak agendanya, agak betul jangkaan anon2:18am. Pada hemat saya, ada sorang lagi yg mcm disebut ttg line 4M oleh anon2:01am kat atas. Motifnya mungkin untuk jatuhkan menteri belia dan naikkan M2 spt maksud anon tu.

      Delete
    5. Tak yah pening-pening nak agak apa agenda ke uganda ke hapa lancau ke.Yang penting parasit-parasit dalam UMNO perlu di cuci sampai bersih berkilat.Tiada istilah RIVAL atau REVENGE kat sini.Semuanya adalah demi Negara,Bangsa dan Agama.Ada Fahemmmm...,,,

      Tuiii satu kali....!!!

      Delete
    6. Kau maksudkan di bawah tajaan M1? Kau biar betul ...

      Delete
    7. Hoi .. berapa kali sekian dah ..

      Delete
    8. Aku dapat kesan tiga semuanya ..satu lagi pakai 'anonymouse' tapi letak nama siapa ntah kat bawah .. menyamar! Mereka bertiga ni kalau buat komen, korang boleh perhatikan, walaupun isunya tak relevan atau berkaitan, tapi mesti ada saja nak selitkan menteri belia dgn sbb nak bagi timbulkan kemarahan atau kebencian orang yg membaca .. tak prosessional langsung ..

      Delete
    9. AnonyMOUSE 18, 2013 at 2:15 AM berkata:
      Sbb tu PM pun sayang dgn dia .. Malangnya ada beberapa pihak yg dengkikan dia dan membuat mcm tohmahan terhadap dia. Aku pun heran apa motif sebenar mereka. lagi pun mereka tu bukan orang2 politik, tapi cuba nak tunjuk pandai lebih nak jadi ahli politaik, nak kucar kacirkan UMNO dan BN. Ada sesiapa boleh agak agenda puak2 khianat tu?
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Othaman Ahmad menjawab:
      Sekarang ini saya meragukan kelulusan Oxford KJ ini. Dia gunakan kelulusan dia hanya untuk mengambil kesempatan menjual dan menggadai khazanah & harta negara kepada cina Spura. Sepatutnya orang yg berkelayakan tinggi mesti PRO-ACTIVE. Ini tidak...setelah pelbagai pihak bertindak, barulah dia terhegeh-hegeh buka mulut dan hanya memberi komen saja tanpa satu tindakan tegas sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Ini yg dikatakan pemimpin ala NATO (no action talk only) dan hanya berupaya takat Lip Service only. Selama ini apa jasa dia pada bangsa dan tanah air? Belum pernah dalam sejarah Ketua Pemuda begitu bacul, kecuali KJ & Hishamuddin.

      Delete
    10. Anon2:32 tahu ke makna 'professional'?
      Yg mereka buat itu professional lah bagi mereka. Untuk makluman anon dan pembaca lain, professional itu bermaksud mencari pendapatan dgn kepakaran yg ada pada seseorang .. mcm pemain bolasepak professional ..

      Delete
    11. Yg agak nak tergelak tu, salah seorangnya tu bukan ada banyak maklumat pun yg nak diketengahkan ... dia main ikut dari belakang sbg backbenchers dan tukang karut .. opppss silap eja .. tukang carut...

      Delete
    12. Saya bersetuju tahap dewata raya pada komen Tuan Othaman.

      KJ adalah pemimpin ala NATO(Nonsense And Talk Cock Only)

      Harap semua pembaca tegar blog Parpukarim faham.

      Sekian.

      Delete
    13. Anon2:38am, carut dia bukan sebarang carut, carut professional!

      Delete
    14. Dah tiga kali dah bunyi sekian ... opppss silap eja .. kesian ..

      Delete
    15. Peribahasa ada mengatakan: "Hujung lidah adalah lebih tajam dari hujung pedang..". AWCT: Action with clever talk!

      Delete
    16. Ok aku janji ini last punya last...

      Sekian....

      Delete
    17. AnonymousJuly 18, 2013 at 2:34 AM
      AnonymousJuly 18, 2013 at 2:38 AM
      AnonymousJuly 18, 2013 at 2:45 AM
      AnonymousJuly 18, 2013 at 2:48 AM

      Kenapa lari dgn orang tua? Kecut ke? Marilah berhadapan.....kita bersembang atau nak bertikam lidah, kalau nak bertikam betulpun apa salahnya....di mana. You young bloody idiot..!!!

      Delete
    18. Dulu ada satu usaha dlm UMNO juga nak tenggelamkan KJ (2008-2013), sampai dia tiada ruang langsung nak jelmakan diri .. Namun bila Najib mula menilai tokoh2 yg ada dlm UMNO, tidak dapat tidak dan tiada pilihan, KJ terpaksa diambil juga dan nyata Najib tidak tersalah membuat pilihan. Kita sangatlah berharap dgn mandat serta kepercayaan yg diberi, KJ akan mampu manarik lebih ramai lagi orang2 Melayu terutamanya dari kalangan generasi muda untuk beralih selera kpd UMNO dan secara tidak langsung kerajaan BN. Maka elok sangatlah kedudukannya sbg ketua pemuda dikekalkan atau dinaik tarafkan kpd naib presiden ..

      Delete
  46. autaman ahmad dan reentry contoh manusia yang tidak boleh beradaptasi dengan perubahan, dua insan malang ini masih lagi mahu hidup di era 90 an.kesiannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berubah dan bertransformasi macam mana?.Main Gendang Cina Dung...Dang..Dang..macam orang giler tu ke?...PtuiiiHHH...!!!!

      Delete
    2. Rear entryCapsule, you seem very frustrated and restless, why don't you wank yourself, might help you calm down.

      Delete
    3. AnonymousJuly 18, 2013 at 2:40 AM hanya berani menyindir:
      autaman ahmad dan reentry contoh manusia yang tidak boleh beradaptasi dengan perubahan, dua insan malang ini masih lagi mahu hidup di era 90 an.kesiannn
      -------------------------------------------------------------------------------------------
      Othaman Ahmad mencabar:
      Kenapa lari dari orang tua? Kecut ke? Marilah berhadapan.....kita bersembang atau nak bertikam lidah, kalau nak bertikam betul-betul pun apa salahnya....di mana. You young bloody idiot..!!!

      Delete
    4. Mr Ahmad, good luck in hunting me. Make sure your take your medication before you go to bed and take the right dossage this time. You need it.

      One more thing, get some good night sleep, you are bordering paranoia.

      Can I recommend Valium to you? It helps.

      Delete
    5. Wow .. Pak Othaman nampak dah mengamuk sakan, mcm gajah turun minyak, siap nak ajak bertikam .. hah mampos korang, kalau bukan dunia cyber tak cukup tanah korang nak lari kena kejar dgn dia ... amik korang ...

      Delete
    6. Tengok tu ,,,, dia nak cabut lari daa.... Hey punk...we are not done as I've some score to settle with you.
      Furthermore and put this into head, I maybe old but still 100% in good health. I don't need no medicine. Now tell me what has so far your KJ contribute significantly to the Malay folks and the country with his Ox......qualification?

      Delete
    7. Pak Man pun nampak mcm tak berapa sihat, dah tersasul dah ..
      I don't need no medicine tu sama maksud dgn I need medicine ... negative for negative becomes positive ... Elok lupakanlah dulu, jgn diikut nafsu amarah ... rehat, tenangkan diri, esok kira lain ...

      Delete
    8. Good observation anon 3:25

      Delete
    9. nonymousJuly 18, 2013 at 3:25 AM
      Pak Man pun nampak mcm tak berapa sihat, dah tersasul dah ..
      I don't need no medicine tu sama maksud dgn I need medicine ... negative for negative becomes positive ... Elok lupakanlah dulu, jgn diikut nafsu amarah ... rehat, tenangkan diri, esok kira lain ..
      -------------------------------------------------------------------------------------------
      Nampak sangat level English kamu itu masih kokak. I'm talking in American ascent English, you punk.
      Nah sila jawab soalan saya itu. Saya tidak akan berhenti mengejar kamu kerana kamu telah banyak menipu, berlagak pandai dan paling menjijikkan.....kamu biadap terhadap orang lebih tua dari kamu. Kamu ingat tua saya ni tua sengkek ke? Kamu silap orang..! Sila jawab soalan saya itu, jgn buat-buat lupa. Saya tak akan lepaskan kamu begitu saja.

      Delete
    10. Othaman AhmadJuly 18, 2013 at 3:19 AM

      Maybe we cannot see yet what had he (KJ) actually done or what contribution he had given since he is holding the minister post just very recent, not yet more than two month. Maybe we should give him more time to prove himself … You are too biased and prejudice against him, that is why all this while you have been firing and condemning him. I had even thought to the extent that even in your dream, you are just thinking of your hatred and anger over him. Give him a trial and we judge later. But, first of all, do away with what sin he had gone through before this … even our caliph, Omar AlKhatab was also a heavy sinner before he embrace Islam …

      Delete
    11. American pukimak apa, tanya sapa pun ..
      I don't need medicine: Saya tidak perlukan ubat ..
      I need no medicine: Saya tidak perlukan ubat ..
      I do not need no medicine: Saya tidak perlu tiada ubat ..sama dgn saya kena ada ubat ..
      Hang ingat hang sorang saja ka mengaji sekolah orang putih?
      Amerika mabuk kot .. tu la, orang suruh pi tidoq tak mau, ketegaq ..

      Delete
    12. Dia dok perasan dia mengaji di Spore sekolah kristian, dia sorang pandai orang putih, sampai kata dia, mimpi nomot ekoq pun dlm orang putih .. ptuiihhh

      Delete
    13. Mr Ahmad, what is wrong with you? Why are you always talking about Malays? Can you for once try to represent Malaysians? Do the American Govt only talk about whites? Do the British govt only talk about whites? Do the German govt only talk about white?. No, they don't. They care for every single citizen irrespective of colour,creed or religion.

      Thats called good governance and is why the West is ahead in every damn field. Malaysia is fully bent in immitating the Arabs, whats progress has that brought? If it is not for America's protection, we all know what will happen so called developed gulf countries. I challenge you to go to Dubai and dress as an Arab.

      Why KJ? The has the ideals of a leader. He is confident, progressive and gives as good as he gets. Being educated and brought up in different surroundings has given him good exposure. I will vote for him although I'm on the position side.

      As for rest of Umno/BN, I been hearing the same thing since I were born, nothing new but same old crap.

      Delete
    14. AnonymousJuly 18, 2013 at 3:38 AM
      Maybe we cannot see yet what had he (KJ) actually done or what contribution he had given since he is holding the minister post just very recent, not yet more than two month. Maybe we should give him more time to prove himself … You are too biased and prejudice against him, that is why all this while you have been firing and condemning him. I had even thought to the extent that even in your dream, you are just thinking of your hatred and anger over him. Give him a trial and we judge later. But, first of all, do away with what sin he had gone through before this … even our caliph, Omar AlKhatab was also a heavy sinner before he embrace Islam …
      ------------------------------------------------------------------------------------------
      He has been the UMNO Youth Chief for more than 5 donkey years. He has been with UMNO holding high position since his father in law was the pm. He has the time to make fortunes and made hundred millions as selling agent and yet he did have the time to give a single meaningful contribution to UMNO and the Malays. Why did he not get the Malay youths all over the country to register as voters. Untuil today, what is his programme for the unemployed youths? Sorry man, I am not convinced yet with his calibre.

      Delete
  47. nak suruh orang hormat dia tapi dia panggil pak lah dengan gelaran bodohwee.

    apa punya haprak la autaman ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. autaman.. ah.. mad ..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!