UPDATE TERKINI #505! PAKATAN MENDAPAT BANTUAN YANG MAKIN POWER! MESTI BACA

Kehadiran telah mencecah 10,000 orang. Keadaan masih terkawal. ULTRAMAN hingga kini masih siap sedia di puncak Menara K.L sebagai manusia, hanya bila perlu baru bertukar.  DAP telah berjaya memujuk si Ultraman untuk sertai demo haram 505 ni setelah dijanjikan tanah di pinggir Batu Feringhi.

TRANSFORMER di letakkan di sekitar kawasan letak kereta Padang Merbok dengan penyamaran sebagai kereta dan mototreler. Mereka ni standby je dan tunggu arahan dari Nik Abduh.

Khabarnya PAS banyak keluarkan belanja untuk menjemput Transformer datang dan mereka puas memujuk si Megatron untuk menyamar jadi lori Negara Kebajikan. Akhirnya setelah lama memujuk dan manjanjikan SORGA, si Optimus Prime setuju untuk menjadi lori Negara Kebajikan.

Batman pulak standby di puncak Menara 2 Bukit Aman. Power Rangers masih buat penyamaran dengan membeli belah di Sogo. Bila tiba masa mereka akan bertindak...

Bantuan adiwira Malaysia hanya dari cicakman yang belum lagi tiba kerana masih berada di Sumatera membantu dalam usaha usaha memadam kebakaran hutan, dijangka tiba di KLIA jam 10.00 malam ini.Cicakman pun lemas sebab tersedut banyak asap kat sana.

Sekiranya keadaan tidak terkawal dan berbahaya untuk negara, ULTRAMAN ditugaskan untuk mencolek Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan Haji Hadi untuk dibawa ke Bulan. Perkembangan akan menyusul...

54 Responses to "UPDATE TERKINI #505! PAKATAN MENDAPAT BANTUAN YANG MAKIN POWER! MESTI BACA"

  1. Himpunan blackout505 gagal capai matlamat

    ReplyDelete
  2. GAGAL GAGAL GAGAL
    DOOMED A FAILURE, COMPLETE FAILURE.
    KEMENANGAN UNTUK RAKYAT YANG WARAS.............

    ReplyDelete
  3. superman dengan ironman tak dijemput sekali ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hanya bodohman dan deadman shja yg datang.

      Delete
  4. eleh... cakap berdegar-degar tp ciput je yg dtg.

    ReplyDelete
  5. Hehehe ...orang tengok bola di stadium bukit jalil lagi ramai

    Cakap rakyat ... rakyat ..rakyat ... tapi tak kan byk tu aje rakyat Malaysia ??
    Nampak sangat propanganda keterlaluan Anwar & the gang

    ReplyDelete
  6. Bior je penyokong tegar PR tegar menyedut asap jerebu free kat situ. Musim jerebu dan panas ni, kita rakyat yg waras elok duk dalam umah, minum air bnyk2 dan mengeratkan silaturrahim dgn ahlul keluarga. Gitu jgek bior je cina singapore lemas dalam jerebu yg mlanda seluruh pulau temasik tu..huhuhu.. Jerebu Sumatera ada hikmahnyer.

    ReplyDelete
  7. Aku dapat tahu ninja turtle tengah bersiap dalam salur kumbahan sambil makan piza...malam nanti diorang keluar

    ReplyDelete
  8. Liwatman x de ke...?

    ReplyDelete
  9. Takpe ... kejap lagi Robocop datang laa tu .

    ReplyDelete
  10. Tabik House PK. Cartoon Story of Malaysia.

    Siput

    ReplyDelete
  11. BABIANMAN JIKA DIKANDANGKAN DIPADANG MERBUK PASTI MEMECAH REKOD 1000 RIBUAN HANTU SYAITAN PASDAPPKR


    BABIANMAN IS GILABABI

    ReplyDelete
  12. Lawok btui nengok gelagat org2 x terima takdir Tuhan dan x penah bsyukur. Mai kita pakat tonton hiburan penyokong PR di hjg mgu yg santai ni. Muga smua pendemo ni tsekat saluran tekak n hidung disumbat jerebu, gas toksik, karbon dioksida, CO, partikel C..

    ReplyDelete
  13. Gambar pandangan dari udara kat sini : -

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=203406883148922&set=gm.478595808891610&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    Sikit je yang dtg sebab dah ramai terkorban mati syahid, kehkehkehkeh........

    ReplyDelete
  14. Kau lupa sorang lagi adiwira utama iaitu Mr Mansuh...

    ReplyDelete
  15. hampa ni semua spesis mengong..akai standard bdk tadika jelah...hisap tetek mak jelah....mkn pun kena suap...malu dgn ank 4 thn aku..siap bkawat ke p.merbok ni

    ReplyDelete
  16. Yg ado cume berok - berok berkumpul ...BEROKOUT 505...

    ReplyDelete
  17. Kelakar siot aku baca kat blog pencacai haram, semua kata berpuluh-puluh ribu berok yg hadir. Lepas tu amek gambar angle dari belakang memang lah nampak ramai tapi tgk dr angle udara, tak ramai pon sekitar 2-3 ribu orang je.

    Kesian aku kat Anuar. Sudah ramai pengikutnya beransur-ansur meninggalkan penjuangan politik peribadi dia sendiri. Dgn dakwaan menghidap HIV, aku yakin politik Nuar akan mampos tak lama lagi dan IsnyaAllah Malaysia akan menjadi aman damai dari keganasan pembangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni aljuburiman akan jadi gila kerana kecewa tak lagi mendapat sokongan dari kaum porkman dan dracula.

      Delete
  18. ASWJ Umno boleh halal jd PENIPU BANGSA & NEGARA spt SPR..... untuk dapat kuasa!

    ReplyDelete
  19. Pelik aku tgk berok-berok pakatan haram ni semua masih mahu menipu diri sendiri dgn mengatakan himpunan Berokout S.O.S. ni berjaya padahal dr gambar udara aku kira 2-3 ribu ekor je yang datang itu pon dah campur dgn separuh drpdnya wartawan, polis, bangladesh yg lalu lalang, peniaga tolak campur semua aku agak ada dalam 1,500 ekor je berok yg terlepas dr zoo negara.

    Tahniah semua pengundi UMNO yang berjaya menggagalkan berok-berok makye ni semua dari melakukan keganasan terhadap rakyat yang tidak berdosa. Tahniah aku ucapkan. Tak lama lagi pupuslah semua spesis berok ni dari Malaysia bersama-sama dgn ketua mereka yang sedang menderita menhidap penyakit HIV.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pembela melayu fasik umno.... aku bangga melayu terkenal dgn sifat dajal.. kaki rasuah, kaki maksiat, kaki penipu........

      Delete
    2. Anon 5:45 ni dah menggelupur...

      Kesian...

      Kamu narsis....

      Delete
    3. anon 5.45,

      kalau kau berurusan dengan kerajaan, kebanyakan yg celaka malas, kerja endah tak endah, ambik rasuah terutamanya yg berurusan terus dengan pelanggan adalah pengikut PAS penjilat butuh cina biaDAPigs. Cakap ugama mak aiii ... tapi celaka korang sama je dengan cina-cina biaDAPigs.

      Pegilah ikut Imam Yahudi Anwar dan Nabi Husam kau tu. Sesat tak ingat.

      Delete
    4. Mengapa tak pecat saja pegawai kaki rasuah, menteri kaki paksa bolot projek, boors duit rakyat .... Tu.

      Delete
    5. kalo pecat mau ada himpunan 606 jahanam plak...sbb yg kna buang tu majoriti org pas pkr & dap...smuanye cari mkn dlm kerajaan...pastu buat buruk nama krajaan....phuiiihhh...biawak hidup sgguh..temasuk nko yg kompom keje gomen mcm anjing tesepit...

      Delete
  20. anon 545...ko sajalah jadi fasik...kita orang tak mau..bodo mangkuk stupid moron ko ni..elok la ko jadi babi sorang sorang...hak tuihhh!! murtad la ko sorang sorang...giler!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banggakah aku ikut otak melayu yg jahil Dan jahat berhujjah.....

      Delete
  21. Geli hati aku melihat gelagat Melayu penyokong pembangkang yang pemalas tak mahu berusaha lebih untuk hidup lebih senang di Malaysia ni. Hidup tak berjaya disalahkan UMNO padahal ramai orang Melayu yang berjaya kerana berdaya usaha. Bukan macam Melayu PAS yang bodoh, pengotor dan pemalas, lepas tu menipu makan duit derma tin milo untuk membayar perkhidmatan pelacor muraha dr belakang Lorong Hj Taib.

    Tak mampu beli kereta import, disalahkan UMNO padahal pemalas tak mahu berusaha macam Melayu lain yang berjaya. Bodoh punya Melayu pembangkang pemalas nak semua benda free kat Malaysia ni. Patutlah miskin lepas tu termakan dengan janji syurga Nuwat Ad-Dajjal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila umno bercakap akhlak dan agama bangsa melayu tak ubah ketam mengajar anak supaya berjalan betul...... kah kah kah..

      Delete
    2. sama lah puak pas n pkr...ckp pasal agama tp pemimpin sendiri berzina...dap plak ckp pasal rasuah dorang yg kuat bg rasuah...yg dirasuah plak tu pekerja gomen yg beketayap pas...ckp pasal kronisme n nepotisme tp anak branak dok gila bolot jawatan atasan parti...cuba jawab sikit dol....kah3...ni bkn setakat ketam...ni dah macam jelebor...kah3...

      Delete
    3. ada orang menggelupur laaaaahhhhh....... gelak sikit!!! hihihihi

      Delete
  22. Kluanhgman dan cicakman tak dijemput sekali ke????

    ReplyDelete
  23. ESOK MESTI RAMAI PESAKIT LUAR DATANG BERJUMPA DOKTOR DEKAT HOSPITAL/KLINIK 1MALAYSIA....BATOK TB/SELSEMA/MATA-KULIT GATAL/SESAK NAFAS.....SENDIRI CARI PENYAKIT !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pas tu mintak mc pulak, 2-3 hari.

      Delete
  24. Orang Melayu lain semua sibuk belajar bersungguh-sungguh di universiti, bekerja atau menjalankan perusahaan. Itulah sebabnya mereka berjaya.

    Tapi Melayu pembangkang ni pemalas nak free je tanpa perlu berusaha. Lepas tu sibuk buat rusuhan padahal bukan masuk duit pon.

    Sudahlah korang semua Melayu pembangkang pemalas. Pegilah kerja ke, berniaga ke atau belajar pandai-pandai kat universiti supaya diri sendiri berjaya dalam hidup.

    Nuwat Ad-Dajjal hanyalah pemain politik yang kerjanya memecah-belahkan Melayu semata-mata mahu mengikut nafsunya untuk meliwat dan berzina sepanjang masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mc mana nak meliwat berzina. Sudah kena HIV maaa. Amoi, abg jambu semua takut sama nuar sekalang

      Delete
  25. babi babi cina biaDAPigs ni semua mampus lagi bagus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesetengah melayu fasik n jahat umno lebih biadap dr cina makan babi.......

      Delete
    2. aku tau la nko.makan babi red bean oii...takyah la nak crite kat sini...phuiii...sial punye malaun cina ni...

      Delete
  26. Aku nak tanya pada pas....apa hukumnya derhaka pada pemerintah?

    Bodoh....bebal murakab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taat pada pemerintah memang wajib, tapi pastikan pemerintah itu mentaati ALLAH dan RASUL,sebelum kita mentaati pemerintah berkenaan.

      Wallahualam.

      Delete
    2. ketaatan pada Allah ialah dengan patuh segala arahannya dan percaya kepada kitabnya ... al-quran ...
      bukannya menentang al-quran ...
      macam seorang tuan guru tu ...
      sanggup bersahabat dengan iblis demi menjatuhkan kerajaan bn ...
      sedangkan tuan guru tu dok kata sesiapa yang tidak percaya kepada satu perkataan dalam al-quran pun maka dia telah berdosa dan perlu bertaubat ...
      dan tuan guru itu juga berkata ... gugur kalimah syadah kerana ... perkataan ... perbuatan ... iktikad ...
      sedangkan perkataannya adalah nyata bercanggah dengan larangan Allah dalam al-quran iaitu ... "janganlah kamu menjadikan iblis sebagai sahabat kamu ..."

      Delete
    3. Nabi musa pun diarahkan jangan taat kpd raja Firaun yg syirik n zalim tu walau dia seorang pemerintah dan bapa angkat sejak kecil lg.... Jgn jahil sangat macai melayu sekular umno oooiiiiiiiiiiiii ..

      Delete
    4. apa hukumnye plak bila nko menyamakan org islam dgn firaun yg ternyata kafir...adakah dgn gelaran sekular versi pas akan terangkat syahadah org umno...dah kompom ke sedare lengkap pakej keislaman yg boleh mempelekehkan iman org lain...adakah dah cukup hebat pemerintahan islam ala pas...berapa byk pembangunan islam yg dibangunkan...bukan stakat ceramah politik yg sekali sekala diselit ilmu agama...hmmm...malu aku bila tgk umat islam telampau bangga bila ketayap betepek di kepala masa berhimpun...penuh padang...tp surau tak sepenuh tu plak hari2...kecuali hari jumaat...tp bila bab politik itu sekular ini kafir...itu masuk neraka...malu...malu...malu dgn Allah n Rasulullah s.a.w

      Delete
    5. Haa kan dah kena bantai dgn org UMNO, padan muka kau macai pasberg aka anjing r.b.a, jawab la soalan anon kat atas tu.

      Delete
    6. Otak dan iman dh msuk air. Pemimpin skrg beragama Islam dia kata zalim, padahal x penah sekali pun ibadat org pas dihalang. Masjid, surau pun bnyak tp xde plak org pas ramai g macm dorang g pdg merbuk ni.

      Delete
  27. Umat Islam Bertelingkah Kerana Sistem Demokrasi, Bukan Sepakat Untuk Menolak Sistem Kufur Tersebut

    Sihir demokrasi masih terus menghantui umat Islam. Ketika pihak pembangkang mengatakan bahawa demokrasi sudah mati di Malaysia ekoran dakwaan telah berlakunya penipuan dalam keputusan PRU-13 yang lalu, kini para penyokong kerajaan sekular pimpinan Najib pula menuduh bahawa parti pembangkang tidak menghormati demokrasi gara-gara tindakan wakil rakyat parti pembangkang yang tidak hadir ke Sesi Taklimat Dewan Rakyat Ke-13 baru-baru ini. Siapakah yang benar dalam konteks ini? Yang pastinya, kedua-duanya berada di pihak yang salah. Jelas di sini bahawa kedua-dua pihak baik kerajaan mahupun pembangkang masih tidak memahami apakah sebenarnya yang dimaksudkan dengan demokrasi. Lihatlah betapa berjayanya kuffar Barat menyolek dan mencantikkan  sistem kufur ini sehingga berhasil menipu dan mengaburi mata hati dan penglihatan umat Islam.

    Faktanya, selepas penjajah British keluar daripada Tanah Melayu, negara ini bukan ditinggalkan begitu sahaja. Sebelum mereka keluar, British telah pun menyiapkan orang-orang tempatan yang taat kepada tuan yang pernah menjajah diri mereka dan British juga telah meninggalkan sistem pemerintahan yang akan mengikut keinginan mereka iaitulah sistem demokrasi. Ketahuilah, bahawa demokrasi yang ditinggalkan ini adalah satu sistem yang telah direka khas untuk memastikan agar Islam tidak akan dapat diterapkan secara kaffah dalam kehidupan bermasyarakat mahupun bernegara buat selama-lamanya. Demokrasi adalah sistem yang menjadikan manusia sebagai Tuhan. Dalam demokrasi, manusialah yang menggubal undang-undang di mana kayu ukur bagi nilai kebenaran adalah suara majoriti. Manusialah yang menentukan bahawa apakah itu halal atau haram, apakah yang boleh atau tidak boleh mengikut kemahuan mereka. Pendek kata, dalam demokrasi kedaulatan itu adalah milik manusia. 

    Ini jelas berbeza dengan Islam di mana kedaulatan itu adalah hak milik mutlak bagi Allah SWT semata-mata. Firman Allah SWT:“hanya Allah jualah yang menetapkan hukum.” [TMQ al-An’am (6): 57]. 

    Persoalannya kini, sampai bilakah umat Islam akan terus ditipu oleh sistem kufur ini? Keadaan ini diperparahkan lagi apabila parti politik Islam juga turut terjebak dengan sistem kufur ini. Inilah keadaan dan realiti politik di Malaysia dan di seluruh dunia. Ketika mana dunia telah menyaksikan bahawa demokrasi telah membawa kegagalan demi kegagalan, tetapi malangnya para politikus di Malaysia masih mahu terus bergantung harap dengan sistem kufur ini. Sampai bilakah keadaan ini akan terus berlaku? Wahai umat Islam! Wahai ahli-ahli parti politik Islam! Apakah tidak cukup kegagalan yang telah ditonjolkan oleh gerakan-gerakan Islam yang bergantung harap dengan demokrasi dan Barat sepertimana yang berlaku di Mesir, Libya dan Tunisia? Mereka bukan sahaja telah  gagal dalam menerapkan Islam sebagai suatu sistem yang kaffah, malah gagal untuk menzahirkan Islam sebagai suatu cara hidup dalam kehidupan bernegara. Ini sudah cukup untuk menjadi bukti bagi membuka mata dan mengetuk pintu hati orang-orang yang beriman dan yang mengambil pengajaran. Ambillah iktibar wahai orang-orang yang mempunyai penglihatan dan pendengaran.

    Hizbut tahrir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Modal pas selalu mengatakan pemerintahan bn sekular. Boleh x bijak pandai terer pas tolong beri pencerahan bagaiman plak sistem pemerintahan di negeri penang, selangor dan kelantan? Begitu jg tolong beri pencerahan ttg pengiktirafan yg diberi oleh negara Islam luar thdp pemerintahan Malaysia kini, sbg contoh negara Malaysia diiktiraf sbg perintis kewangan Islam, hub halal, sistem pengurusan haji terbaik dn banyak lagi? Satu lagi, tolong namakan satu negeri yg xde langsung cacat celanya, 100% tbaik. Sebab setau saya pemerintahan tbaik ialah pemerintahan Nabi s.a.w di Madinah al-Munawarah dulu, dan xde yg lbh baik selepasnya.

      Delete
  28. dlm byk2 org, si Mat berkopiah seorg saja kepala terteliang. fokus apa hah?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. System demokrasi tu jika dilandaskan kepada prinsip syarak, adalah diharuskan mengikut ijtihad bi'ah semasa.......... Demokrasi hanya alat dalam politik masakini, ia bukan matlamat perjuangan! Sirah Rasul SAw amat jelas dan kaedah politik Rasul juga pelbagai seperti kaedah diplomatik dgn masyarakat Yathrib(madinah) sehingga Rasul mendapat kuasa pemerintahan, kaeadah ketenteraan dan psywar dgn musyrikin mekah, begitu juga Rasul menggunakan politik diplomatik dan malitari kpd Kerajaan Rom dan Parsi yg hebat sebelum inii........ Ianya dipatuhi oleh para sahabat yang mulia dan akhirnya seluruh kuasa politik berada ditangan orang mukmin dan ketua2 yang adil terhadap seluruh rakyat. ....... Islam menjadi rahmat seluruh alam. Jadi demokrasi yg benar dan adil juga alat politik kini yg mampu menjayakan politik Islam. Matlamat politik kita adalah tertegaknya TAUHID dan SYARIAT ALLAH!

      Medan ijtihad dan tafaqquh ilmu amat penting bagi menjayakan misi suci Islam ini... Umat Islam jangan terlalu jumud dan cetek berfikir .... Kita umat ulul albab!

      Delete
  29. waduhhh!...waduhhh!....byk komen byk masyuukkk,,, bolihla malam nie kita pakat pekena san miquel hak milik bumiputra mamak madey...yg lain tak bley pasai cina dap ponya...kah3X,,masyukkkk2..menonggeng dlm longkangla mlm nie

    ReplyDelete
  30. yang datang 505 tu semua lembu tak bertuan yg di syaki telah menuntut ilmu hitam yg membolehkan mereka merupa manusia...dah tau kan...jadi bior ajelah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!