PENGUMUMAN! HOUSE PK NAK CARI DANA UNTUK HANTAR ANWAR IBRAHIM MENGERJAKAN UMRAH DAN HAJI!

Aku terpanggil dengan cadangan seorang pembaca aku yang menghantar email kepada aku dan meminta supaya kita para BLOGAWAN mencari dana untuk menghantar Anwar Ibrahim ke untuk mengerjakan Umrah dan Haji.

Anwar Ibrahim tidak pernah ke Mekah, maka aku pun terpanggil untuk menghantar beliau kesana agar dia mendapat ketenangan. Yalah, sejak akhir-akhir ini dia nampak sangat tidak tenteram. Kita bloggers kena lancarkan satu tabung khas untuk menghantar Anwar Ibrahim ke Tanah Suci.

Macamana dengan blogger-blogger lain? Adakah anda setuju? Para penyokong Anwar korang setuju tak? Kita nak buat benda baik ni, takkan korang tak nak sokong aku? Wahai parti PAS, bagus tak cadangan aku ni?

Kalau setuju kita kena lancarkan tabung Anwar Ibrahim mengerjakan Haji! Aku ikhlas nak bantu Anwar pergi haji ni...

Setuju?

200 Responses to "PENGUMUMAN! HOUSE PK NAK CARI DANA UNTUK HANTAR ANWAR IBRAHIM MENGERJAKAN UMRAH DAN HAJI! "

  1. DSAI dah 2 kali ke mekah. Tak payah la fitnah.

    http://duniacacamarba.blogspot.com/2011/11/anwar-ibrahim-jawab-fitnah-haji-di.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. dasar penyokong buta tuli dan bahlol..tengok perangai anak beranak pun orang dah boleh menilai tak payah nak suruh sampai ke mekah..semakin teruk perangai pemimpin PKR dan PAS , itu lah petunjuk dari Allah betapa sesatnya pemimpin parti PAS dan PKR.

      seeing is believing...

      Delete
    2. cakap peliwat pecinta lubang taik tak bole pakai

      Delete
    3. Anwar dah dua kali ke Mekah, tapi itu duit dia sendiri, tak kiralah. Yg kita sdg bercakap sekarang ialah PK yg tak pernah ke Mekah nak sponsor Anwar yg dah dua kali ke Mekah utk buat haji kali ketiganya...

      Delete
    4. Selain dari hantar Anwar ke Mekah elok juga kita hantar Hajah Rosmah sekali lagi ke Mekah. Manalah tau lepas pergi haji kali kedua Hajah Rosmah akan diberi hidayah oleh Allah utk berpakaian seperti seorang wanita Islam. Setujuuuuuu????

      Delete
    5. baik hanto dia dekat segi tiga bermuda bior kena telan dalam laut....

      Delete
    6. betul2 ke Anwar sampai ke Mekah?.. mengerjakan haji dan umrah?.. atau pergi Somalia then mengaku sampai Mekah

      Delete
    7. Karlos wa stuju apa ko cakap...wa sokong... pedulikan apa orang lain cakap...psst..psst...psst PKR huloq kalu masyuk jangan lupa 40% untuk wa...ok gak

      Delete
    8. heheh....2 x pegi mekah ye....kesian carlos santiago. baik makan panadol la wei.... panas dh otak ko..

      Delete
    9. Kalau mcm tu kita hantar dia p bulan..hehe

      Delete
    10. Hantar sekli dgn pk dan puak2 UMNO pi 'bulan' ...

      Delete
    11. KENAPA WAJAHNYA KELAT DAN KERUH. SELALUNYA ORG YG DAH PERGI MEKAH WAJAHNYA BERSERI BERCAHAYA. KENAPA YA.

      Delete
    12. PARPUKARI babi...ckp mcm bangkai...ckp lah lah kat anwar..yg ko nak menyalak dlm blog..ko pun dh mcm papagomol

      Delete
    13. Upin & Ipin kata: Betul betul betul ... pi tanya Nuat dulu, dia ada duit ka nak pi Mekah, kalu kami kutip dana bagi awak pi Mekah, awak mau dak? Jawapan pasti akan dpt dari Nuat ... habis cerita ... mangkuk mangkaq punya parpu ...

      Delete
    14. *lintasan hati : aku rasa nak pegi haji la tahun depan. Lepas tu aku nak ambil gmbar dan bagitau semua orang yg aku dh smpai dpn kaabah. Sambil2 tu boleh buat peace dan duckface kat mekah sana. Bila org tgk aku pegi mekah, mesti diorg kagum dan percaya semua kata2 aku. Hurm... Oklah. Jadilah ke mekah.

      Delete
    15. letih aa cari kat link kau tu bukti Anwar dah ke Mekah... ! Carlos Santiago kalau nak bagi link,, biar orang klik jumpa terus,, !!!

      Delete
    16. Anuar pi mekah 2 kali tu cuma SUPERIMPOSE JE...aku pun blh buat gak...

      Delete
  2. cadangan yang baik...sangat2 setuju..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa ke hal PK dah lama tak serang Azran Botak Air Asia? Tapi aku caya lepas ini PK tak akan serang Azran Botak lagi. Ini kerana hari ini Nazir Razak Ketua Pegawai Eksekutif CIMB yg juga adik PM, memuji keberanian Azran mengkritik Utusan Malaysia dan Perkasa yang dikatakan Nazir "bercakap serta melakukan perkara yang betul".

      "Itu (cara Azran bertindak terhadap Utusan dan Perkasa) adalah tanda seorang pemimpin," kata Nazir pada majlis pelancaran prospektus AirAsia X di sini pagi tadi.

      Sama-samalah lepas ini kita tunggu dan lihat adakah Utusan Malaysia, Perkasa, PPIM serta beberapa NGO mesra UMNO dan blogger-blogger pro-Umno (termasuk PK) akan belasah adik Najib Razak tak??? Atau semua mereka akan simpan telur masing-masing dalam kerongkong??

      Apakah lepas ini ada desakan dari Perkasa, PPIM, Persatuan Veteran UMNO, Persatuan Bekas Wakil Rakyat UMNO, NGO pro UMNO dan blogger pro-Umno (termasuk PK) yang mendesak untuk boikot CIMB?

      Aku berani bertaruh potong jari tak ada yang berani punya...hahahahaha....

      Delete
    2. Aku pula nak bertaruh potong kote dgn pk ni ...

      Delete
    3. PK ni mamak jenis tak dak teloq, mana dia berani ... Sekoq lagi mamak nu, Zam (TSZM) pun sama, pukui habis Azran botak ni(blog zamkata). Tapi bila adik DSN buka mulut, teloq masuk dlm perut, terus tukar entry ... Puak2 mamak ni lebih tang bulu saja, lain semua karut ... putaq belit, akai keling ...

      Delete
    4. Nazir Razak pun sokong Muhyidin ka untuk jatuhkan abangnya!

      Delete
  3. Nanti dia lencong ke Israel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu dia lencong ke Israel, pk lah yg kena bertanggung jwb, sbb yg ajak lancar kutipan dana utk dia ... Aiikk, jgn2 memang pk yg rancang & bersekongkol sekali dlm rencana nak hantar Anwar ke Israel ... pk ni pun bukannya boleh percaya sangat ... boleh jadi dia MDS/GDL/MBA (musuh dlm selimut/gunting dlm lipatan/musang berrbuku ayam).

      Delete
    2. xpala hampa jadilah bodyguard anwar..
      tolong teman jenguk2 dia supaya xmelencong
      sambil tu hampa buatlah amal sekali...
      uish beso pahala

      Delete
  4. Nuar kunyit kan banyak duit sampai 12 keturunan pun tak abis. Apa kejadahnya cari dana untuk dia..? Sengal betul la ko parpu. Kalau dia nak pergi Mekah, dah lama dia pergi. Tak payah suruh dia pergi Mekah. Kalau dia masuk Mekah takut terencat terus tak boleh bercakap. Sekarang ni dia nak sangat jadi PM. Dah jadi PM tenteram la dia nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit banyak tapi duit haram, mana dia berani guna untuk buat umrah. Ini kutipan duit halal punya.

      Delete
    2. Dua2 tak boleh! Kalu yg satu duit haram, yg satu lagi duit haram jadah ...

      Delete
  5. Puki la parpu..ko n GAP dh sebat duit bloger2 Selangor tapi kau punya kerja mcm puki..Selangor tetap dlm tangan PR..celaka punya mamak..buat rugi Umno upah lu je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik bahasa..puak2 rba saja yg ckp mcm ni..PUAK BODOH DAN BANGANG..GO TO HELL

      Delete
    2. PK: Pukui Keliling ... GAP: Gua Apa Peduli ...
      Janji ada masyuuk ... dari BN: Banyak Nye ... dari PR: Pulus Ringgit ...

      Delete
    3. Saudara kasi bukti saya makan duit Selangor, kalau cukup buktinya saya delete blog ini.

      House PK

      Delete
    4. Gua tengok wajah PK ni, rautnya seakan-akan sama dgn wajah Nuat ka atas tu ... Elok lah rasanya kalau kedua2nya sekali pergi buat hj dan umrah ... AYUH KITA HANTAR ANWAR & PK KE MEKAH!

      Delete
  6. Aku tak kesah mamat gay nie nak pegi mana pon.....
    Aku cuma nak dia cabar saiful dan eskay n gang utk bersumpah laknat...tu jer!!!!
    Sama ada niat dan lafaznya tak seiring....aku tak kesah...yg penting aku nak dgr lafaz tu kluar dari mulutnya yg dia bukan pendubur dan pemuki...NOKTAH..

    carlos burit hitam...ko jangan nak spin!!!!!
    Klu ingin sgt...ko mtk dia bersumpah laknat!!!!
    Aku dah cukup jijik dgn mamat gay nie.....

    XReformis 98

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laa ... Carlos ni betina rupanya ... bila ko selak kain dia anon5:07? Ko pun elok pi Mekah, buat sumpah laknat sama: "betul carlos burit hitam"...

      Delete
  7. x payahhh!!! baik anto je aku lagi baik.ko anta si pliwat tu buang karen je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol....aku setuju....
      Bro...mgkin dia tobat jika tengok kaabah....

      Tapi selagi kotenya bengkok....tak guna jugak!!!

      Delete
    2. Siapa kata kote bengkok tak guna??? Lagi power le, bro ...

      Delete
  8. Persoalannya sekarang ini ialah,siapakah pemuda yang jadi santapannya dalam minggu ini?

    ReplyDelete
  9. xyah sebok2 nak kumpul 'dana' ke ape utk ANUwar....cume doakan semoga di beri hidayah oleh Allah S.W.T agar insaf dan trbuka hati utk kembali ke jalan yg benar...insyaAllah dgn itu akan smp la seru dia menunaikan rukun Islam ke 5...Duit dia berbilion2 tuh simpan wat pe? sok masok kuboq wet yg berlonggok2 bkn boleh tolong pon....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit berbelion tu dari mana? Bukan dari bank negara?

      Delete
  10. Puki mak parpukali n semua melayu yg bodoh,anjing kurap,keturunan babi hutan yg melayan blog puki mak ni.....bila nak mampus n laknak Dr muka bumi ni??? Mak cibai,puki mak bodoh......hidup Anwar Ibrahim--- dia yg 1-1 bangsa melayu yg dpt hapuskan bangsa melayu bangsat ni.....liwat anak muda melayu,yg hangpa dok pi dengki anjing Anwar ni buat pa....papagomo bangsat tu pun terpaksa hilang diri sbb telur dah x Der....weekeeekkee....melayu oi melayu.....bangsa bangsat yg x guna.....Anwar anjing...liwat...jgn x liwat.......huuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon5:44 ni mabuk todi ke, mabuk daun ketum ke tak pasti ... atau mungkin tersampuk jembalang atau jin tanah ... Ada aku pernah jumpa orang jadi sasau mcm ni ... rata2 berubat tak mau baik ... Kalo ada sanak sedara dia yg terbaca, aku nak bagi satu petua mcm mana nak berubat ... bawa dia pi tala ponggong kat Anwar satu kali ... gerenti baik punya ...

      Delete
    2. Memang mabuk anon 5:44 tu.Kesian manusia yg tak ada nilai,hanya menyalak bukit.Dendam melampau.Perlu jumpa ahli sakit jiwa.Kalau di Barat org macam tu lama dah dicampak dlm mad house.Kesianlah dia.

      Delete
    3. Anon 5.44 ni cina DAp -RED bean army. BAngsat yang harus dihapuskan.

      Delete
    4. Rupenye ko lebeh anjing dr anjing dan lebeh babi dr babi

      Delete
    5. astagfirullah kasihan sawan mamat anon 5.44 diatas..
      xpa bulan syabaan Pk boleh tolong doakan anda..
      bersama mengutip dana utk anwar..

      Delete
    6. seekor tentera kacang merah terlepas dari kandang babi. kiri kanan dia sondol.

      Delete
  11. tengok muka dia kat atas tu, teringat pulak cite enam jahanam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yo lee.. Klu muke cam ni jdi pensyarah kt U mau lari anak murid..kekeke

      Delete
    2. kalo dia jd pensyarah pakat naya la bebudak student...mana yg dia bekenan di failkan paper...kalo nak lulus kasi dia henjut barang 2-3 round...paling bodoh pun dia suruh hisap peler dia...errr...bkn ada gamba waris dia pun buat bnde tu dgn pensyarah ke...tak tau la. ..org kata...kikiki

      Delete
  12. Tak payah susah susah cari dana . Datang rumah aku , nanti aku bagi satu guni , cukup tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. PK nak lancar kumpul dana duit!!! Yg ko nak bagi guni tu nak buat apa, nak buat tikar terbang, bagi Anwar naik ke Mekah???

      Delete
    2. Oi Samdol ...aku nak bagi satu guni duit laa . Tak Kan aku nak bagi guni kosong pulak . ha ha .

      Delete
    3. Hoi mangkaq, mangkuk ... bahasa mau tepat. Tadi tak cakap duit pun, cakap nak bagi satu guni sj ..

      Delete
  13. Assalammualaikum wmt,
    Kehadiran insan ke Tanah Suci adalah atas jemputan Allah swt.
    Kalau nama seseorang itu tidak tersenarai sebagai Tetamu Allah swt, tak payahlah nak diusahakan pemergiannya.
    Allah Maha Besar dan Maha Mengetahui siapa diantara hambaNya layak untuk jadi tamuetNya.

    ReplyDelete
  14. Gua dah agak dan gua pun dah banyak kali cakap ... si kacang parpu lemau masuk angin ni dah kehabisan modal. Blog2 lain lontarkan artikel/entri yg bernas dan menggalakkan kpd pemikiran dan percambahan idea. Mamak barua ni jelous dgn blog lain, walaupun dgn modal artikel yg mcm haram jadah ni, dia nak tarik juga respon orang nak ajak mencarut kat sini ... Kalau nak ajak orang merapu dgn benda karut mcm ni, kau buka sajalah satu blog lain dan tulis "UNTUK KANAK2 SHJ". Akai mcm budak2 tadika ... kecik2 tak mau mampus ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. .....dah besar memfitnah orang......

      Delete
    2. Apa masalahnya cadanagn dia. Blog pun dia punya. X setuju blh diam.Lg pun mmg x pernah tgk atau dgr anuar ni pi mekah. Pi israel pernah la. Kalau takat gambar superimpose pernah la tengok. Marilah sama2 kita doa anuar ni terbuka hati nak pi mekah. Apa salahnya doa bg jadi baik.. X payah mencarut bagai.

      Delete
    3. Masalahnya bukan soal tak sokong Anwar ke Mekah, tongong ooiii... Yg nak teruk2 sampai nak lancar kutipan dana untuk dia tu, apa ke hal ... Lagi pun, selain Anwar, ramai lagi yg pk & kamu 'mmg x pernah tgk atau dgr pi mekah'. Dah tu, lebih susah dan tak berkemampuan pula berbanding dgn Anwar ... Cakap bukan mcm keluar dari kepala otak, mcm keluar dari kepala lutut atau kepala kote ...

      Delete
    4. Yg ko menyibuk kat sini wat ape....g lh ikut peliwat tu

      Delete
    5. Saudara anon, aku tak pernah paksa kau datang baca blog aku, aku nak buat benda baik sebab selama ini anwar tweet je ke mekah, bukti gambar haram takde. Jangan la marah, malah kau kena sokong sebab kita nak buat kebaikan.

      AYUH KITA HANTAR ANWAR KE MEKAH!

      Delete
    6. ha ha ha kelakar nak tolong kasi dana pun ada yang terbako..

      Delete
  15. BUAT APA ANTAR DIA KE MEKAH HANTAR AJA DIA MELANCONG KAT TUNISIA MASIR LIBYA IRAQ DAN SYRIA.BUAT ATAS NAMA LAWATAN SAMBIL BELAJAR DAN KALAU DIA MASEH MACAM TU JUGAK ( SASAU) DAN MERAPU HANTAR AJA KAT ISRAEL MUNGKING ORANG ORANG ISRAIL BOLEH JADIKAN DIA PEMIMPIN MEREKA KOT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul juga ... possible, possible ... tapi pk kena ingat, kalu jadi mcm apa yg anon6:19 katakan itu, maka, selepas misi pk nak hantar Anwar ke tanah suci, dia nanti balik sini dan hantar pula pk ke dlm tanah ... he he he ...

      Delete
    2. Takpe, dalam tanah ke dalam kubur ke aku tak kisah. Itu kerja Allah, aku nak Anwar ke Tanah Suci. Apa yang korang takut sangat ni?

      Delete
    3. diorang takut batu berhala diorang tu tebakor bila jejak tanah haram...nnt takde berhala dorang naksembah dah lpas ni...dah tepaksa sembah berhala sepet kat penang tu...payah le...

      Delete
  16. Setuju! Kita semua patut sokong! Nampaknya mcm pk dah mula insaf dpd kerja2 dosa yg dah banyak dibuat melalui blognya ini... Kini dia sudah nak beralih kpd kerja2 kebajikan. Baguslah kalau dah rasa tersilap dan hendak balik ke jln yg benar. Bukan shj blogger2 yg kena menyumbang, responden2 yg turut serta buat dosa bersama pk pun eloklah sambut seruan pk ini. Saya nak tambah satu cadangan, lepas ni kita buat kutipan dana pula untuk hantar pk pula ke Tanah suci ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, saya hanya akan ke Tanah Suci Mekah selepas Anwar kembali ke sini. Ok?

      Delete
    2. Patihoh pun entah hafal entah tidak ada hati nak pegi haji

      Delete
    3. Jgn kata patihoh, alif ba ta ... sampai ya ... pun ntah tak hafal ...

      Delete
  17. ##########################BOIKOT TETAP BOIKOT###########################

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 6:23 maksudkan boikot blog pk ni ke?

      Delete
    2. BLOG PK ADALAH TERBAIK/PERFECT!!!!! BOIKOT DIMAKSUDKAN IALAH JIHAT EKONOMI BUMIPUTERA!!!!!! JANGANLAH MERAJUK!!! ##########BOIKOT TETAP BOIKOT########

      Delete
    3. Ni dah dekat nak posa, lepaih tu nak ghaya pulak, banyak baghang2 dapoq dan kain baju nak kena beli ... nanti "BOIKOT" jadi "BUY KOT" ... he he he ...

      Delete
    4. Anon6:50
      BLOG PK ADALAH TAIK/PREET!!!!! BODOH DAN MAKSUDNYA IALAH JAHAT, EKO NO MIND PUNYA BUMIPUTERA!!!!!! JANGANLAH MERAPU!!! ##########BODOH TETAP BODOH########

      Delete
  18. DSAI tu bersih dan baik orangnya ... background dia Islamic, dia dulu ketua ABIM, dia juga kawan baik dgn ulamak tersohor, Yusuf Qardawi ... Dulu dia dipelawa masuk PAS tapi dia masuk UMNO sbb nak perbaiki banyak kepincangan dlm UMNO. Malangnya ramai dlm UMNO yg berfahaman secular tak suka dgn cara Islamic nya tu ... Sbb itu dia difitnahkan dan dianiaya ... Dia sebenarnya dah haji pun, cuma dia nak low profile, tak mahu nak megah2 dgn title hj. Dia nak ajak2 orang2 Melayu selamatkan Negara ini dari kerakusan penyelewengan oleh kroni2 pemerintah tapi orang2 Melayu tolak dia, sbb lebih percaya kpd fitnah terhadapnya. Jadi apa salahnya kalau dia nak ajak bangsa lain pula untuk selamatkan Negara ini ... Tak perlulah pk nak lancar kutipan dana untuk dia ke Mekah, duit dia banyak, nak hantar pk ke Mekah 10 kali pun dia tak heran ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita org nak kumpul duit KHAS untuk Anwar pergi Mekah untuk mengerjakan haji& Umrah sebagai amal jariah salah ker???.

      Walaupun kononnya Anwar dah pergi sebelum ni, pergi sekali lagi pun takpa, tak ada halangan dalam agama..

      kami juga menyanjung Anwar, sebab tu kami nak kumpul duit untuk dia.. hahaha..Kami juga nak hantar cameraman sekali.. nak buat documentari.. mana tau, bila dah balik nanti, Najib berubah fikiran dan bagi anwar jadi PM pulak..

      kalau ke Amerika untuk jumpa Yahudi ada mana, takkan takde masa langsung untuk ke Mekah? ye tak

      Delete
    2. RED/GREEN/YELLOW SONGSANG BEAN ARMY DAH MAI KOMEN...HARUS DICUCI DENGAN KLOROK HINGGA MENJADI BERSIH

      Delete
    3. Ramai lagi orang yg tak mampu nak ke mekah dan lebih layak dibantu ... Nak buat amal jariah pun tengoklah kpd siapa ... tak mengaji kot dulu ... Itulah banyak sangat dok buang masa dgn benda merapu, dok ikut rentak kacang parpu ... jadilah RBA (Rajin Buat Amal).

      Delete
    4. Hahahahahahahahahahahahahahahah....gilemu aanon6.49.....bute ati....

      Delete
    5. Anon6:49 ni selau pi dok ikut blackout505, dia dapat cerita ni kat situlah. Sah sangat lah dia ni peserta regular blackout tu dan geng RBA (Raba Burit Amoi).

      Delete
    6. Berapa tahun umur kamu Anon 6:49? Innocent sungguh, senang nak pujuk. Adam Adlie k yang beritahu kamu "fakta" tu? Ish..ish..

      Delete
    7. Dia golongan muda, educated ... Memang mudah mencari lubang informasi yg reality dan tidak basi ... Bukan mcm penyokong2 tua yg orthodox dan outdated, obsolete ... mudah terpedaya dan termakan fitnah dan hanya bersandar maklumat dari tv karat dan paper karut sj ...

      Delete
    8. mmg baik sungguh anwar..
      meliwat mmg kerja mulia..

      Delete
    9. Bersih? Mudah mudahan satu hari nanti Allah SWT buktikan lah sape Anwar ibrahim kepada penyokong Pakatan Rakyat. Amin

      Delete
    10. Dia tu peliwat...nabi xngaku umat...soh dia tobat...masaalhnye sape yg berani soh dia...zizah pun mcm sepat kering nk kna cover dia...subahat la tu...kaki penipu...penipu ni lwn dia kaki penipu la jugak..pengikut dia albahaloool...bgus gak kata daim...kita toksah layan dia...mati agaknye kubur pun kna kencing...aku xknal dia, tapi tahap jijik aku pada dia dan keturunan serta pengikut dia, mmng tahap tinggi habis....dia perosak bangsa melayu, kerana dia cina lahanat berani besar kepala....sedaor2 le melayu....

      Delete
    11. Hiissyyhh ... tak baik tuduh orang mcm tu. Mana ada bukti? Siaann dia teraniaya ... jaga2 anon11:43, do'a org yg teraniaya dimakbulkan Allah ... Apa yg Cina besar kepala tu? Tak ada nampak apa pun ... Anon ni dah termakan hasutan dan fitnah orang ... Bertaubat lah sebelum terlambat ....

      Delete
  19. Tak relevan langsun pk ooii ... cadangan bongok lu spt nak tambah garam ke dlm laut ... Langsung tak ada keikhlasan, fikiran diracun setan! Kalau lu ikhlas, ajak kutip dana bantu rakyat Palestin ke, bantu umat Islam kat Rohingya ke, perbesarkan masjid Negara ke, tubuh koperasi/syarikat perniagaan bumiputera ke ... paling tidak pun 'masuk tabung UMNO' ...
    Hancau lancau lu ... maa cee bai ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik hantar pemimpin kau ke Tanah Suci pun kau marah? Mana gambar dia ke Mekah? Tunjuk la, kata dah 10 kali haji?

      Ayuh, semakin semangat aku nak buat tabung hantar Anwar buat Haji ni

      Delete
    2. pergghhh anon diats nampanya lupa berbudi bahasa..
      wahai anon budi bahasa budaya kita..
      lagi pun nak bagi org pergi mekah pun dosa ke???

      Delete
    3. Orang nak hantar abg non gi haji pun ko tak puas hati. Apalah

      Delete
  20. Idea hampas ni mungkin dicadang oleh red pig army

    dan parpu pula menjadi kuda trojan kpd askar babi merah tanpa dia sedari




    ReplyDelete
  21. Pucuk pimpinan UMNO mestilah dari suara majority ahli2. Ahli2 UMNO lebih tahu siapa yg layak untuk menerajui UMNO demi untuk kepentingan ahli2 dan juga untuk kepentingan orang Melayu. Kalau jawatan2 Presiden, Timbalan dan Ketua Pemuda tidak akan dipertandingkan dan tidak dipilih secara mengundi, maka belum tentu mereka itu adalah menjadi pilihan ahli2 UMNO, ianya adalah pilihan perlembagaan UMNO. Bukan shj ia tidak demokratik, takut pula pilihan perlembagaan adalah sesuatu yg tersilap pilih, parah jadinya UMNO nanti ... Adakah majority ahli2 UMNO sokong DSN Presiden, TSMY Timbalan dan KJ Ketua Pemuda ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wey kepala babi..tak payah nak menyibut hal umno jaga parti ajaran sesat lu sudah la

      Delete
    2. Nama saja parti Melayu, tapi 'acronym' mat saleh, UMNO. Sepatutnya PKMB ... (Pertubuhan Kebangsatan Melayu Bersatu).

      Delete
    3. PAS pun patut tukar kepada Parti ada spender/Parti Ahli Syaitan/Parti Anak Syaitan, kan kan

      Delete
    4. SALAH PARTI AMALAM SYAITOOOOOONNNNNNN

      Delete
  22. Pk apa kata ko ambik modal kawan baik anwar pm turki yang dia slalu dok puji kena rusuh dgn rakyat..recep erdogan yng anwar banggakan sangat tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya kalau anwar jd pm lg teruk rakyat dibunuhnya

      Delete
    2. bukan teruk rakyat dibunuhnya tetapi diliwatnya he he he

      Delete
    3. ah masa bkn perempuan je tkot kua uma..laki pow hahaha

      Delete
  23. Duit dia pun berjuta-juta dalam bank. Nak pergi Mekah hari2 pun tiada hal. Cuma dia nak pergi atau tidak je yang menjadi persoalannya. Jadi tak perlu lah kita sibuk2 nak kumpul dana bagi dia pergi ke Mekah. Lebih baik korang kumpul dana tolong fakir miskin lagi berbaloi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apalah, mcm anon6:21 cakap ... pk nak buat amal kebajikan pula, dia dah insaf dan nak berubah. Dia nak tebus dosanya yg dah terlalu banyak dibuat melalui blog ini ...

      Delete
    2. mmg boleh bantu org miskin tetapi la nie kalau anwar dh bertaubat senang sikit..aman negara kita habaq hang

      Delete
  24. Aku terpanggil dengan cadangan seorang pembaca aku yang menghantar email kepada aku dan meminta supaya kita para BLOGAWAN mencari dana untuk menghantar Anwar Ibrahim ke untuk mengerjakan Umrah dan Haji.
    Walaupun Anwar Ibrahim pernah ke Mekah, aku pun terpanggil untuk menghantar beliau ke sana agar dia mendapat ketenangan. Yalah, sejak akhir-akhir ini dia nampak sangat tidak tenteram.
    Kita bloggers kena lancarkan satu tabung khas untuk menghantar Anwar Ibrahim ke Tanah Suci.
    Macamana dengan blogger-blogger lain? Adakah anda setuju? Para penyokong Anwar korang setuju tak? Kita nak buat benda baik ni, takkan korang tak nak sokong aku? Wahai parti PAS, bagus tak cadangan aku ni?
    Kalau setuju kita kena lancarkan tabung Anwar Ibrahim mengerjakan Haji! Aku ikhlas nak bantu Anwar pergi haji ni ... lagi pun aku nak tumpang dana tu pergi sama … nak bertobat di sana …

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya mampu tampung 50 ringgit he he he (gelak jahat)

      Delete
  25. Tabung haji kan ada? Buat apa lagi tabung khas untuk Anwar? Ptuihhhh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu tabung hj kering, KWSP ada, PETRONAS ada ... apa nak susah2 ...

      Delete
    2. Sinis kamu ni , buat apa pakai tabung Pan [ Fun } dari Tabung Haji EPF dan Petronas , Aku rasa kita boleh mintak dengan Tabung Wang Antarabangsa [ IMF ] kan si anuar ni banyak suku sakat nya kat situ Guna lah otak bro

      Delete
    3. Duit IMF mana boleh guna pi Mekah ...

      Delete
  26. PK, dana yg ko nak kumpul hantar DSAI ke Mekah tu, kalu bagi UAI tumpang sama, boleh tak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh, gadai Ferari dia dulu..he he he

      Delete
    2. uish melampau ar dia kawen smpi 3 bini...
      jatuh haram tolong dia

      Delete
    3. puii nk tlg UAI tu...lau org yg tlg UAI tu mmg gua kasi bakar hidop2 je..gatal terlebih sampai 3 lobang nk...hahahahahah

      Delete
    4. Hoi Parpu Kering, Kejora Malap & Bendera Fly ... korang jangan2 cuba nak hina ulamak ... Korang dah lah tak ada ilmu, beribadat tak mahu, asyik kerja nak mengutuk, mengherdik, mencerca, memaki, mencaci, mencerca, mencarut ... Berapa banyak kuliah yg korang dah buat? Ada ke? Habuk pun tarak ... dosa banyak le ...

      Delete
    5. AnonymousJune 10, 2013 at 10:38 PM

      wkakakkaak lawak la lu nie macai....lu taw mana gua xde ilmu agama...lu pnya UAI tu ckp pandai...last2 kawen no3 anak dara...ckp nk kwen lain biar yg ssh yg janda nk slmat kan anak2...nie nmpk sngt sangaq lobang ketat nie...muahahahahahaha

      Delete
    6. Lu sakit ati apsal? Lu punya mak andeh lubang luas longgar sangat kot ... Apa yg tak kenanya? Perkahwinan sah di sisi Islam ... Nabi pun kawin anak dara muda ... lu mau cakap apa?

      Delete
  27. Anwar akan beri alasan Belum Sampai Seruan dab Belum dapat petunjuk ke, lain kali saja, sibuk sesangat Belum Sampai masa ke haper ke ntah. Kalau paksa, dia pun tak guna dia mungkin akan melencong ke Istanbul dan terms ke Eropah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu Anwar, dia punya pasal lah ... apa nak risau2 ... yg penting dana dapat dikumpul dahulu ... Kalu Anwar tak mahu pergi biarlah ... duit tu boleh guna utk lain ... misalnya PK sendiri pergi Mekah ke ... atau PK nak buka business ke ...

      Delete
  28. tongkang cari dana untuk kumpulan mamak tegit bau kanbing lagi bagus sebab mamak dah pemdatang haram,banyak menyemakan melayu kat melaysia maaf ya mamak tongkang bukan melayu Ada faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak lu anon, cara lu tulis pund ah sah kau ni read bean anjing dap, ptuiih belajar cakap melayu dulu la wei..hik hik hik

      Delete
    2. yeke nie???
      ari2 nampak dia dok semak kat kedai mamak

      Delete
  29. alhamdulillah di bulan Syabaan nie..
    murah sungguh hati anda en parpu..
    kalau mahukan sumbangan sy sedia berikan ikhlas kerana Allah..
    tetapi persoalanya beranikah dia????
    selalunya org bacoi je yg akan diamkan diri..
    dia mmg berkali dh buktikan dia bacoi..

    ReplyDelete
  30. hahahahaah berguling2 gua gelak baca cadangan bro papru nie....aku sokong tp yg lawak nya mampu kah si peliwat nie selamat sampai ke tanah suci makkah tu?manusia yg penuh dgn dosa mcnie boleh ke jejak kaki ke tanah suci mekah?gua xboleh bayang kan la bro si peliwat nie pkai ihram...gua harap lau bro btl2 dpt hantar anuar nie...biar la dia betoi2 taubat...biar la dia jadi manusia semula bkn binatang....hahahhaahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooops wa takut bila dia pakai ihram...manala tau, klu tuhan nk tunjuk...ade plak pak arab ke, nigeria ke yg badan besor, tetiba terliwat dia...i mean hentam jubor dia...mau menjerit beruk lahanat ni...wa ingt sbb tu dia xberani pgi mekah...bab ni gua tau pemikiran dia...lantokle. Pengikut nk marah lantakla...org gila mcmni buat ape nk didewa2kn...doa cept mampus lg baik....

      Delete
    2. Mengucap anon11:52, tak baik kata mcm tu ... Bukan stkt menghina Anwar, tapi dah sampai menghina Tanah Suci Mekah, kata perbuatan yg lucah2 dibuat kt Mekah ... Saya bukan marah ... tapi nasihat ...

      Delete
    3. AnonymousJune 11, 2013 at 12:03 AM

      Bro, Harun Din kata Blackout 505 sama macam org kumpul untuk buat ibadah haji. Harun Din kata.

      Delete
    4. Anonymous june 11, 2013 at 1:24 AM.

      Jangan bimbang bro.....selagi bn perintah malaysia, selagi itulah semua benda boleh lu buat, bn baik bro....dia boleh bagi lesen.

      Delete
  31. Gua agak PK ni dah banyak miss "masyuuk" ni. Sekarang dia nak lancar dana kutipan tu konon nak hantar Anwar ke Mekah. Kalau dana tu berjaya dikumpul pun, mampuih Anwar tak kebuloq punya ... PK pun tahu ... Habis duit yg banyak tu mau dibuat apa ya ... He he he ... faham2 lah kan! Memang mamak kacang parpu ni kuat putaq belitnya, akai keling putaq alam... Ko ingat semua blogger2 tu bodoh hangit sangat ke, nak termakan dgn jerat plastik ko ni ... He he he cari makan kok lain la bro ...

    ReplyDelete
  32. Keh keh keh.. Gua sokong lu bro parpu, bagus cadangan lu untuk ang non menyempurnakan haji. Semoga tuhan saja yang membalas jasa mu bro parpu, harap balik Hj nanti takde lah video atau mangsa terbaru dari abg non.. Keh Keh keh

    ReplyDelete
  33. Hahaha aku stuju sgt dgn cadangan bloger ni lah wei..mmg ptt pun anta anwar tu ke mekah utk dptkan keteteraman...aku tgk sejak pilihan raya ari tu dia dah x tenteram hidup dia asik g melalak sana sini menyusahkan org mcm anjing gila

    ReplyDelete
  34. Wikileaks dedahkan harta dia berbillion billion. .. xkan aku nk kena derma dia pi mekah kot... hampagasss.. 10 henggeg boleh la

    ReplyDelete
  35. Anwar ni ptt anta duk mekah lama2 baru dia akan faham dgn hukum agama lps tu xde lah dia nk meliwat lg kan...bgs lah cadangan pk ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. maria lando....apa hukum islam yang anda faham..boleh le tolong ajar kat anuar tu.....

      Delete
  36. apa kata kita kumpul cari dana untuk hantar golongan fakir miskin yg ada di malaysia ini untuk pergi haji? camna ada bran?

    ReplyDelete
  37. INI BARU DI PANGGIL PARPU MERAPU BAIK KAU YG KEMEKAHHHH

    ReplyDelete
  38. bagus btl cadangan parpu nak hantar si nuar tu ke mekah tp nak ke si nuar tu ke mekah..? berani ke dia?? haha lawak ar.. hantar je dia kat mekah tu bru dia akan phm sikit hukum hakam agama Islam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mawar hitam....awak faham ke hukum hakam agama Islam...ada berapa eak hukum dalam islam?M

      Delete
    2. إبليسJune 10, 2013 at 10:51 PM

      Bro, pasai pas faham hukum hakam ka sampai negara islam hilang nak tubuh pulak negara kebajikan. Kalau negara kebajikan nie dah lama BN buat. Pas baru nak temberang jer... kalau boleh pas cuma nak letak batu asas mcm tua kutuk nik aziz selalu dok buat

      Delete
    3. Anonymous June 11, 2013 at 12:22 AM

      Itu pas....anda tak payah ambik kira itu hal dia, sebagai individu yang beragama islam, apa peranan kita dalam menegakan syiar islam, apa yang kita faham tentang islam, adakah cukup kita faham islam itu setakat solat,puasa, zakat, haji,dan nikah kahwin saja?

      Nak buat apa serah pada pas pasal negara islam tu, bn tak boleh buat ke?

      Pas cuma parti politik bukan agama, islam bukan pas dan pas bukan islam,

      Engkau hentam nik aziz macam tu...tak jadi apa pon pada dia....

      Delete
  39. Wah hebat hang Parpu Keling ... dah dpt banyak support ... dok ingat tadi Kejora Malap dgn Bendera Fly sj, ropanya timbui mai lagi sakan ... Afiq Klgtong, Gelly Engkau, Iqram Perompak, Maria Landoq, Usin Lempoyang, Palang Tumbang ... Hoooii ganaih, ganaih ... baik aku tuang ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal lu takot ka nanti bapak lu anuar p mekah balik dia taubat?hahahahahah tkot xdpt cari mkn...kah3

      Delete
    2. Anuwar kalau nak pi buat ibadah haji dia jawab Lain kalilah...
      Kalau jantan dia jawab ini kalilah... ahaks..ahaks..

      sdra PK, bagi no akaun kat sini. Kita dah tak sabaq untuk derma agar Anuwar dapat dihantar untuk menjalankan ibadah haji tahun ini.

      Delete
  40. Tak dan habis komen ... mai lagi ... Mawar Biji Hitam pulak ...

    ReplyDelete
  41. cari dana idea trbaik,mmg patut hantar anuwar ke mekah tuk buat haji.
    tp jgn harap anuwar nk pergi,dosa dia brtimbun2.
    jejak je kaki kat bumi mekah,padam trs peliwat tu
    kalau x,asal smp skrg dia x g buat haji
    bkn haji,umrah pun xprnh buat.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi g hipokrit

    ReplyDelete
  42. setuju , boleh kumpul dana untuk anwart buat haji , tapi kena ada orang monitor la... nanti sebelum sampai mekah di pi melencong pulak

    ReplyDelete
  43. Dlm ramai2 penyokong PK ni, ada sorang aku agak sangsi dan tertanya2, dia tu ialah si Kejora Malap. Mula2 aku tengok tulisan dia, aku agak dia Ustad, sbb banyak kali dia beristifargh, bertahmid dan sanggah unsur2 lucah atau tidak berbudi bahasa ... Tapi betul lah mcm apa yg ulamak kata, Syaitan kalau berkawan dgn Ustad tak akan jadi Ustad tapi Ustad, bila berkawan dgn Syaitan ... akan jadi: U Start to be a satan ... Buktinya, komen 10:14 & 10:18 ... kalu betul dia ni ustad, ada tokoh nak jadi UAI nii ...

    ReplyDelete
  44. cite tang liwat, jubo ni tak bg kesedaran buat pengundi kota yg ada internet ni,wlpun org melayu sbb diorg dh slalu tngok liwat, jubo kt internet ni siang mlm tu sbb diorg dh terbiasa dn dah tak kesah pun klu pemimpin yg diorg pilih tu ada skandal cam tu. tak mcm org kampung yg kurang internet diorg ada nilai agama dn budaya yg msih tinggi.tu lah ada pebezaan dlm undi antara org bndar dn kampung.

    ReplyDelete
  45. Dulu Desak K'jaan PR Tutup... Sekarang Dah Ada Kuasa, TUTUPLAH!!!

    Harap-harap Melayu tak mudah lupa bila Pengerusi UMNO Kedah Datuk Md Bashah Mat Hanipah buat sidang media khas membantah kewujudan pusat hiburan House Bar, Jalan Alor Mengkudu. UMNO mendesak supaya kerajaan PR Kedah menutup pusat hiburan tersebut. 

    Sekarang UMNO dah ada kuasa, so nak tunggu apa lagi pi tutuplah! Jangan dok bagi banyak alasan kerajaan UMNO Kedah hoiii. 

    Bagaimanapun rakyat Kedah bagi masa kepada UMNO Kedah untuk melaksanakan kerja penutupan semua pusat hiburan tu dalam masa 100 hari seperti yang mereka janjikan sewaktu kempen PRU lalu. 

    Kalau lepas 100 hari depa tak tutup jugak, maka kita turun buat demo depan Wisma Darul Aman. Kita ajak sekali Cot Salihiah, Sobri Sudin dan Mursyid Pekida... amacam, boleh? - Kedah La

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju 100% umguk ada telor ke,dalam umguk ni tingal mamak tongkang mengaku melayu je bro itu yang satu malaysia bau tengit


      Delete
    2. Kalau House Bar tutup dimana lagi pak lebai PAS nak beronggeng. Nak pi Penang jauh sangat, lagipun nanti akan menutup rezeki Pahrolrazi org kuat pas.

      take beer dulu ka

      Delete
    3. sama ja Pas kt selangor dua-dua tak der telor..

      Delete
  46. AKU BKN NK CAKAP APE LH KALAU KORG PERASAAN LH KN MUKA ANWAR MAKIN LAMA MAKIN TERUK KN MUKA NAMPAK MCM MUKA HANTU JER....DIE MANA BERANI NK G HAJI CAHAYA MUKA PUN DAH XDE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amira kalau dah muka macam mamak todi pk ni langsong tak nampak cahaya sebab hitam legam mengalahkan buntut kuali mana datang nya cahaya

      Delete
    2. Sbb tu mamak PK (Puki Kecut) ni tak berani pi Mekah ... dia dok acah nak kutip dana nak antar Nuar ke Mekah ... dia sendiri tu ...

      Delete
    3. Don't judge a book by its cover ...

      Delete
    4. AnonymousJune 11, 2013 at 12:07 AM
      Sbb tu mamak PK (Puki Kecut) ni tak berani pi Mekah ... dia dok acah nak kutip dana nak antar Nuar ke Mekah ... dia sendiri tu ...

      ----------------------------------------------------
      Bro, siapalah PK. Dia bukannya calun PM utk PR dan rakyat Malaysia. Dia hanyalah insan marheen. Kalau dia belum ada kesempatan utk jadi tetamu Allah saya faham sebab mungkin kekurangan dari segi kewangan. TAPI bila Anuwar yang kaya raya dengan duit dari yahudi, tokey judi, rasuah semasa jadi menteri kewangan dulu tak mahu pergi maka saya musykil jugak. Anuwar rasa bersalah ka atau takut mendapat azab semasa di tanah suci.

      Delete
  47. Bagus cadangan ni..kena target berapa nak kumpul..at least kena lepas kos utk pakej haji yg tidur Hilton. Baru la standard!

    ReplyDelete
  48. Kalau tak cukup dana bagi dia tambang balik naik unta betina. Lambat sikit.

    ReplyDelete
  49. Black Rose apa macam kita masuk kan sekali di negeri Selangor, skarang kalau PAS + PKR dah dapat adun ISLAM 25 org... adun lain bkn ISLAM bru 19 org dah kuat dah tu, jdi kita minta PAS tak payah buat hudud dulu, cuma hapuskan judi Magnum,Toto Kuda ni mcm di klantan & trenganu tu.. sebab smua agama larang judi, kita tengok PAS pejuang ISLAM ni ada brani tak.. Kalau tak brani kita buat demo dlm 100 hari mcm negeri Kedah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous June 11, 2013 at 12:22 AM..... Sebab tu lah aku suka BN perintah malaysia, sebab apa yang engkau sebut tu semua ada dan di bolehkan...sebab ada lesen...syabas bn!

      Delete
    2. syabas bn!! x payah lah Pas susah payah nak wat lesen judi kt slngor ni..terus kn yo Pas... ehh bang.. sok no magnum pa nk naik

      Delete
    3. Pas tolo pn tak da...... jgn le harap nk bertindak cakap pun tak da, mcm dh tak da tolo..nk hapus kn judi ni..baru dia tau siapa sbnar tuan dia kt slngor ni... tony Pua .....hehehehehehehe

      Delete
    4. pejuang Islam...!!!!heheheh

      Delete
  50. baik kutip dana untuk keluarga parpukari gi jenguk saudara mara di India.keturunan mamak bangsat yg konon2 lebih Melayu dari Melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apasal kau tak nak terima benda baik? Anwar tu tok di keling masuk islam, nak hantar dia ke mekah supaya dia jadi islam dan stop berzina dan meliwat. Fahm tak bodoh punya cai?

      Delete
    2. Bodoh nya.India dah lama bertamadun,dah berjasa kpd manusia dgn ilmu mathematics etc. Bahasa sanskrit yg banyak nenek moyang ko ciplak bab bahasa ko masih utan lagi. ko baru nak keluar tempurung, lepas tu terus jilat jubo Cibai. Melayu cibai jual mak sendiri sebab kemaruk sangat mintak si cibai sukakan kat dia. Aku ambik mamak anytime dari komunis bangsat.

      Delete
    3. Anwar kalu tak pergi haji pun, taraf jihad dan perjuangannya adalah melebihi pengorbanan korang ke Mekah ... Dia sanggup turun takhta dan kesenangan demi untuk menegakkan syi'ar kebenaran ...

      Delete
  51. JIKA ANWAR BENAR...INSYALLAH ALLAH SWT PERKENAN UTK DI PILIH JD PM.JGN HNTR ANWAR KE MEKAH..JIKA DIA BENAR BENAR BUAT LIWAT...KAT SANA KAABAH PUN TK DAPAT LIHAT...INI KISAH BERNAR...

    ReplyDelete
  52. anwar buat umrah sudah, haji belum, kalau tak dah lama si bangsat tu guna title haji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar kalu tak pergi haji pun atau umrah pun tak apa, taraf jihad dan perjuangannya adalah melebihi pengorbanan korang 10 kali ke Mekah ... Title tak tak penting baginya ... Dia sanggup turun takhta dan kesenangan demi untuk menegakkan syi'ar kebenaran ... Dia nak kembali sbg PM sbb nak cuci semua keburukan dlm pentadbiran kerajaan sekarang ... dia nak selamatkan Negara ini dari jatuh ke tangan kapitalis2 Melayu yg tamak haloba ...

      Delete
    2. Oopppp...satu lagi tertinggal...dia nak cuci kes gudang KUNYIT dia sekali. Haa baru lengkap bro.

      Delete
  53. Tunku ... bapa kemerdekaan, Tun R ... bapa pembangunan, Tun H ... bapa kaamanan, Tun M ... bapa kemodenan, Tun Dolah ... bapa mertua kesayangan, DSN ... bapa kepeningan, DSAI ... bapa perpaduan, kedamaian, kebajikan, kebenaran, keberanian, kebijaksanaan, keselamatan, kesejahteraan, ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dsai bapa spin

      Delete
    2. cuma satu bapa hang bagi ngan Anwar tu betul.... tu tang keberanian.. keberaniaan...menipu, fitnah,putaq belit,dpn blakang....

      Delete
  54. Datuk Seri Hj Anwar b Ibrahim, ana yakin dgn kapasiti yg ada pada ente ... ente di jln kebenaran... kami semua sentiasa di belakang ente ... Suatu masa, Allah taala akan buka jln ... ente akan dinaikkan ke puncak takhta ... Ana tak sabar nak tunggu ketikanya ... Ente nanti ajar sama itu PK dgn konco2, pengikut2 & penyokong2 dia ... Tangkap dia orang, book satu flight khas, hantar dia orang semua ke Mekah ... ooops ... sebelum tu, kurung dulu satu tahun, ajar mengaji dari alif, ba, ta ... sampai pandai dulu ...

    ReplyDelete
  55. PANTUN BUAT PK

    Kalau roboh kota Melaka
    Papan di Jawa saya dirikan
    Memang sungguh bagi disangka
    Muka tak lawa perangai setan

    Pucuk pauh delima batu
    Anak semilang di tapak tangan
    Mata beliak mcm hantu
    Keling malang kuat berangan

    Tuai padi antara masak
    Esok jangan layu-layuan
    Rupa jati India mamak
    Langsung taka dak ciri keMelayuan

    Pisang emas di bawa berlayar
    Masak sebiji di atas peti
    Memang puas dia dibayar
    Buat dosa bawa ke mati

    Sorong papan tarik papan
    Buah keranji dalam perahu
    Fitnah orang memanglah sakan
    Suruh mengaji langsung tak tahu

    Pulau Pandan jauh ke tengah
    Gunung Daik bercabang tiga
    Tak nampak jln di ke Mekah
    Amal baik tak nampak juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua tiga babi berlari
      manakan sama si babi merah
      dua tiga kali parpu bikin spin
      red bean army pun jadi pening

      Delete
    2. Woi 6:33, mala'un bangsat, cinabeng babi, mangkuk mangkaq, ptuuiihh ...
      Tu la dulu sekolah malas, orang berpantun tok sah dok masuk campoq ... Kalau nk jwb, hang bagi pantun la ... ni hang karang apa ... pantun bukan, pantat pun bukan ...

      Dari hulu pergi andalas
      Orang jawa dirikan bangsal
      Masa dulu mengaji malas
      Sudah tua baru menyesal ..

      Haa ... jwb jgn tak jwb ...

      Delete
  56. Kau nak benci anuar, itu kau orang punya pasal, nak kutuk nik aziz, itu tak jadi masalah bagi aku, nak maki hamun semua pemimpin pembangkang tidak aku kisah semua itu...yang penting BN boleh terus perintah Malaysia...semua benda boleh buat.....yg penting ada lesen

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lesen bekas org bn bagi ni, klik je tajuk ni Mat Sabu : Anwar lulus lesen judi : 14 april 2011

      Delete
  57. Tak setuju! Nak PR pula perintah ... Kalu PR perintah lagi banyak benda boleh buat, lagi banyak lesen, ... lesen kelab Lesbian, kelab Gay, kelab Biseksual, kelab Transeksual ... pendek kata KMM (Kelab Memuki Memungkoq).

    ReplyDelete
  58. Berita terbaru untuk korang:
    Kejora Malap, Bendera Fly, Afiq Klntong, Gelly Engkau, Aimera Fucking, MegahBodoman, Sulu Chewinggum, Mawar Biji Hitam, Maria Landoq, Usin Lempoyang, Palang Tumbang, …
    PK nak lancar dana baru pula … dana hantar Nuat ke Mekah dah tak jln … Dana baru dia tu untuk projek “EKSPRESS KE NERAKA”, dia nak ajak korang semua join …

    ReplyDelete
  59. Tak setuju! Nak PR pula perintah ... Kalu PR perintah lagi banyak benda boleh buat, lagi banyak lesen, ... lesen kelab Lesbian, kelab Gay, kelab Biseksual, kelab Transeksual ... pendek kata KMM (Kelab Memuki Memungkoq).

    ----------------------------------------------------------------

    Semua yang lu sebut tu bn dah bagi lesen dah....lu sebut apa yang tak ada kat malaysia ni?
    Pusat judi....kedudukan nya lebih tinggi dari segala masjid yang ada dimalaysia ni...
    Gereja gay.....singapore pon tak tak ada, tapi kat malaysia ada....sebab apa ada.....sebab BN yang perintah malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Judi di negeri serambi mekah pun banyak
      pelacur ramai
      pas buat bodooooo

      Delete
    2. Negeri serambi mekah ia juga termasuk dalam malaysia, dan yang perintah malaysia BN....

      Itu sebab nya mengapa aku suker sangaaat BN perintah malaysia....

      Delete
    3. ada 80 lesen arak baru kt negeri serambi mekah..

      Delete
    4. Pastikan BN terus memerintah malaysia, bagi mengekalkan lesen itu....

      Delete
    5. Dan PAS terus di klantan, bagi mengekalkan lesen itu....

      Delete
    6. Bn pon sama....tetap mengekalkan segala lesen di malaysia......
      Kalau PAS setakat kat kelantan je, tapi BN mengekalkan lesen itu seluruh malaysia....siapa lebih hebat?

      Delete
    7. PAS... sbb kopiah putih tak pernah tanggal.

      Delete
  60. Wooiii pk ... ketia hangit, pungkoq kurap, teloq kulat, peliaq itam ... sudahlah, toksah dok buat lawak kat sini ... Maharaja lawak 2013 dah tutup. Lu tunggu Maharaja Lawak Mega 2014 pula ... Nanti lu masuk, bawa scene "mamak bawak pengandaq jual pasembor" ke atau "keling bawa paku tajam batu giling" ke, "paria korek lubang jamban sumbat" ke ... gerenti lawak gile ... Kalu dia orang nak bagi mentor, lu pilihlah Ali Mamak ke, Satiya ke, Achippan ke ... He he he ... Radhi Khaled pun ok juga ... sure meletop punye, sms mesti hit, gua cakaplu ... RM300,000 dlm tangan punya, habaq hang ...

    ReplyDelete
  61. Cari dana hantaq Anwar ke liang lahad?? klu dia tkmau juga ke BAitullah?

    ReplyDelete
  62. Buat perabihkan duit aku sajo. Ramai yg lain memerlukan tapi tidak mampu hendak ke sana. Biayai mereka lagi bosar pahalo nyo.
    Tuan pk papar subject yg interesting lagi. No I am not gng to waste 1 cent for this perasuah so does you people.

    ReplyDelete
  63. aku stuju sangat2 supaya manusia yg bernama anwar ibrahim nie sedar diri dan lepas nie x de la buntut2 mat jambu kena belasah lg....bila nak lancarkan tabung tu pk?????jd kpd para pencacai2 pakaqtan harami jgn lupa menderma ye.....muahahaha.....

    ReplyDelete
  64. Nuar rajin pi serambi mekah ambik khasiat air ludah pok nik untuk jadikan ubat kuat.......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!